www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 23:39:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1365 1366 1367 1368 1369 [1370] 1371 1372 1373 1374 1375 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14731077 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #25851 Dátum: 2008 Március 15, 20:46:53 »

Stunt jön lát és megmondja!  Grin Minden kérdésránc kisimul.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25850 Dátum: 2008 Március 15, 20:31:00 »

Termosztát, rudazat?
passz, még semmit nem néztem meg, vaktába nem akarok nyúlkálni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25849 Dátum: 2008 Március 15, 20:28:52 »

Meg "D" biztos, "H" talán.

Mondjuk úgy, hogy 1972 utáni motorokon, függetlenül a lökettérfogattól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25848 Dátum: 2008 Március 15, 20:27:53 »

Igen, és adj neki hirtelen gázt, nem szabad visszabillennie, függőlegesben kell maradnia.

Egyébként, ha rövideket mész, hamar visszahűl, rácsuk, akkor kicsit csökkenteni kell az előfeszítésén a bimetálnak. Akkor viszont lehet, hogy lesz egy félmeleg állapotod, ahol nem lesz alapjárat...
Az élet harc.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 15, 20:30:53 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #25847 Dátum: 2008 Március 15, 20:27:37 »

fogyasztás mitől lehet baromi nagy téli használat mellett busz esetén? nem lyukas a benzincső, sem a tank, ahogy láttam, motortérben sincs szivárgás. ereje van, nem piszkáltam bele
Termosztát, rudazat?
1303LS
« Hozzászólás #25846 Dátum: 2008 Március 15, 20:26:53 »

F-es motorban nem volt AS41-es, az is necces, hogy AB-ben volt-e, szerintem abban sem. AR, AS, AD-ben volt.
Meg "D" biztos, "H" talán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25845 Dátum: 2008 Március 15, 20:26:31 »

ha leveszem a légszűrőt, tükörrel is látom hogy áll, ugye?

Igen, és adj neki hirtelen gázt, nem szabad visszabillennie, függőlegesben kell maradnia.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25844 Dátum: 2008 Március 15, 20:24:56 »

Nem áll függőlegesbe a szivató pillangószelepe sohasem.
ha leveszem a légszűrőt, tükörrel is látom hogy áll, ugye?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25843 Dátum: 2008 Március 15, 20:23:36 »

a nagy olajfuratos F-esnek már "tuningtűrő" aluminiumötvözete is?

Nem. De azért light-osan bírja...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25842 Dátum: 2008 Március 15, 20:21:38 »

fogyasztás mitől lehet baromi nagy téli használat mellett busz esetén? nem lyukas a benzincső, sem a tank, ahogy láttam, motortérben sincs szivárgás. ereje van, nem piszkáltam bele

Nem áll függőlegesbe a szivató pillangószelepe sohasem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25841 Dátum: 2008 Március 15, 20:20:55 »

Ez a AS 41? Ilyyenem azt hiszem volt,de nem tudom milyen motorkódja volt.Vagy F,vagy AB,már nem emlékszem.
De az AR-es motorom az tutira AS 41-es.

F-es motorban nem volt AS41-es, az is necces, hogy AB-ben volt-e, szerintem abban sem. AR, AS, AD-ben volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #25840 Dátum: 2008 Március 15, 20:20:33 »

fogyasztás mitől lehet baromi nagy téli használat mellett busz esetén? nem lyukas a benzincső, sem a tank, ahogy láttam, motortérben sincs szivárgás. ereje van, nem piszkáltam bele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25839 Dátum: 2008 Március 15, 20:17:36 »

szakértők:
mekkora erővel kell meghúzni a lengkerék 36os csavarját? hány NM?

Nem vagyok szakértő, de úgy látom egyesktől legalább helyesebben írok...  Evil
A gyári adat 350 Nm, korábban 330Nm-t adtak meg.

A tuningosok azt mondják, hogy akár a gyárit, akár a CroMo ötvözött acél csavart simán meg kell húzni 400-500 (!) Nm közé, és lehetőleg Loctite 2701-essel (erős) beragasztani.

Ekkora nyomatékkulcs ritka madár, úgyhogy megtisztít (féktisztító), megszárít, majd Loctite dugókulcs, csőhosszabbító, egy ember rááll a földre tett motorra egy pedig a csővel hosszabbított kulcsot dinamikusan teljes testsúlyával lenyomja egyszer. Utána úgyis befeszül, beragad a Loctite, kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25838 Dátum: 2008 Március 15, 20:11:02 »

Huh tud valaki okosat mondani hengerfej(ek)ről szám szerint?

az egyik 043 101 375 J (vw19)

a másik  070 101 375 B (vw5)

elvileg mindkettő 1.6, de mégsem egyformák...  Huh

Mindkettő alkatrészként, vagy pedig valami 1974 utáni 1.6-os motorral született világra, a 043-as újabb, a 075-ös valami számomra (és könyveim számára) ismeretlen hengerfej, nincs kizárva, hogy valami ipari motoron volt.

Szerintem ez a két hengerfej kinézetre teéljesen azonos, mindössze máshol és nem egy időben gyártották. A 101 375 a lényeg, a B módosulat korábbi, a J későbbi.
Én ennyit tudok ezekről.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25837 Dátum: 2008 Március 15, 18:59:26 »

szerintem tudja, csak poenkodott (nekem tetszett!)  Grin
Köszi... Grin  Nagyapám hívta így...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 15, 19:05:16 írta Zoli »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #25836 Dátum: 2008 Március 15, 18:58:18 »

tes em nyertél!DDDDDDD

szerintem tudja, csak poenkodott (nekem tetszett!)  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25835 Dátum: 2008 Március 15, 18:56:20 »

Esetleg lentkerék... Grin
tes em nyertél!DDDDDDD
lenDitökerék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25834 Dátum: 2008 Március 15, 18:54:25 »

lengkereket nem kell meghúzni  Evil
Esetleg lentkerék... Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #25833 Dátum: 2008 Március 15, 18:51:44 »

szakértők:
mekkora erővel kell meghúzni a lengkerék 36os csavarját? hány NM?
lengkereket nem kell meghúzni  Evil
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25832 Dátum: 2008 Március 15, 18:39:15 »

egy mázsás ember ugráljon a méteres toldón az kb jó
én is 300 körülire emléxem
30 kilós és ne ugráljon... Cheesy

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25831 Dátum: 2008 Március 15, 16:19:10 »

szakértők:
mekkora erővel kell meghúzni a lengkerék 36os csavarját? hány NM?

egy mázsás ember ugráljon a méteres toldón az kb jó
én is 300 körülire emléxem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25830 Dátum: 2008 Március 15, 16:14:33 »

jó lesz az 250-300nak is.


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #25829 Dátum: 2008 Március 15, 13:57:59 »

szakértők:
mekkora erővel kell meghúzni a lengkerék 36os csavarját? hány NM?
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #25828 Dátum: 2008 Március 15, 01:00:29 »

 Huh tud valaki okosat mondani hengerfej(ek)ről szám szerint?

az egyik 043 101 375 J (vw19)

a másik  070 101 375 B (vw5)

elvileg mindkettő 1.6, de mégsem egyformák...  Huh

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25827 Dátum: 2008 Március 15, 00:29:12 »

Az Audi TT-style váltógombot se felejtsd el eredetire cserélni!  Evil  Wink
Azt ugyan én tettem már rá!De mentségemre szolgáljon,hogy egy fa gusztustalanság volt rajta!Nem akartam azt markolászni!De megy majd fel az eredeti!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25826 Dátum: 2008 Március 14, 23:42:25 »

A ráragasztott szőnyegpadló gumis része.Sajnos azt megfogta a ragasztó rendesen.Lesz még melóm vele mire lekaparom!!
Az Audi TT-style váltógombot se felejtsd el eredetire cserélni!  Evil  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25825 Dátum: 2008 Március 14, 23:21:24 »

mi az a sárga a doblemezen?
A ráragasztott szőnyegpadló gumis része.Sajnos azt megfogta a ragasztó rendesen.Lesz még melóm vele mire lekaparom!!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25824 Dátum: 2008 Március 14, 23:18:13 »

Óra és kormányproject volt ma!
Végül így döntöttem!

mi az a sárga a doblemezen?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25823 Dátum: 2008 Március 14, 23:15:48 »

én 95össel járok semmi gond vele....régen nem is voltak ilyen magas oktánszámú bezinek...ólómpótló meg 98asben sincs már
sőt elvileg 98as sem nagyon van már
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25822 Dátum: 2008 Március 14, 23:15:24 »

Sziasztok!

Most vettem életem első buszát, egy 77-es T2b-t.
A volt tulaj azt mondta, hogy 98-as benzint tankoljak mindig bele.
Mennyire vegyem ezt szentírásnak? Mert ugye a 95-ös mégiscsak olcsóbb....

én 95össel járok semmi gond vele....régen nem is voltak ilyen magas oktánszámú bezinek...ólómpótló meg 98asben sincs már
Nem elérhető btom
Hozzászólások: 107


buszvezető

« Hozzászólás #25821 Dátum: 2008 Március 14, 22:49:48 »

Sziasztok!

Most vettem életem első buszát, egy 77-es T2b-t.
A volt tulaj azt mondta, hogy 98-as benzint tankoljak mindig bele.
Mennyire vegyem ezt szentírásnak? Mert ugye a 95-ös mégiscsak olcsóbb....

Rajzás 2008:
http://www.youtube.com/watch?v=9JQryMqaOXw
VW T2b 1977 Buksi
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25820 Dátum: 2008 Március 14, 22:20:39 »

Hali hányas évjáratú a bogid?

Mert 1972-től eltűntették a jelet a gépháztetőről.(És előről a csomitetőről is.)
71-es 1.3-as, a felszereltebb verzió, volt rajt jel de a két szellőzős helyett négy szellőzős került rá és az előző gazdája egy rossz pillanatában a másik oldalra rakta fel, most nincs rajt a furat sehol

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #25819 Dátum: 2008 Március 14, 22:06:46 »

hello mindenkinek!
valaki megtudná mérni, hogy hova kellene felfúrni a motorházfedélen a jelet, az nekem a jobb oldalon volt és szeretném vissza rakni az eredeti helyére
Hali hányas évjáratú a bogid?

Mert 1972-től eltűntették a jelet a gépháztetőről.(És előről a csomitetőről is.)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #25818 Dátum: 2008 Március 14, 21:54:15 »

hello mindenkinek!
valaki megtudná mérni, hogy hova kellene felfúrni a motorházfedélen a jelet, az nekem a jobb oldalon volt és szeretném vissza rakni az eredeti helyére

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25817 Dátum: 2008 Március 14, 20:46:51 »

nekem most fog belekerülni egy AD-s és leszarom a számot, megvan az eredeti...
helyes!!
nekm számom sincs! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25816 Dátum: 2008 Március 14, 18:51:38 »

a nagy olajfuratos F-esnek már "tuningtűrő" aluminiumötvözete is?
Ez a AS 41? Ilyyenem azt hiszem volt,de nem tudom milyen motorkódja volt.Vagy F,vagy AB,már nem emlékszem.
De az AR-es motorom az tutira AS 41-es.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25815 Dátum: 2008 Március 14, 18:22:20 »

Óra és kormányproject volt ma!
Végül így döntöttem!
Nagyon szep az a km-ora. Shocked

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25814 Dátum: 2008 Március 14, 18:21:31 »

a nagy olajfuratos F-esnek már "tuningtűrő" aluminiumötvözete is?
Mit jelent a tuning? milyen tuninhoz kell komolyabb blokk? nagyobb porlasztohoz meg sport kipufogohoz nem kell tuning blokk Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25813 Dátum: 2008 Március 14, 18:18:26 »

nem csak a kis olajfuratossal?
a nagy olajfuratos F-esnek már "tuningtűrő" aluminiumötvözete is?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #25812 Dátum: 2008 Március 14, 18:04:49 »

Óra és kormányproject volt ma!
Végül így döntöttem!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 1365 1366 1367 1368 1369 [1370] 1371 1372 1373 1374 1375 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.