www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:26:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1363 1364 1365 1366 1367 [1368] 1369 1370 1371 1372 1373 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13270560 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25918 Dátum: 2008 Március 17, 18:07:23 »

Nem most történt. Pici csattogást hallottam,azt hittem,hogy az ékszíj elfog szakadni és egy madzag üti a gépháztetőt. Persze semmit nem láttam. Majd 50 km múlva már csattogott,akkor tudtam,hogy ez csapágy. De nem! A csapágynak semmi baja. Az a henger ami a tengely végén üzemelt,az ütött a törött darabra. Ha tudom lehúzom a gyertyapipát és hangtalanul 3 hengerrel autózom. És kimélem is. Ezt kell tenni ilyenkor.

Azért én megnézném azt a csapágysort.
Akkor szokott ilyen jellegű törés lenni a főtengelyen, ha a csapágyak már kopottak és a csapágyhézag nem egyenletes végig a csapágysoron. Ha pl. a harmadik csapágy kicsit nagyobb hézaggal bír, akkor minden tehelésen, minden fordulaton a főtengely torziózik, hajlik. Ez előbb-utóbb fáradásos töréshez vezet.
Az is ide tud vezetni, ha a hengerekben eléggé eltérő a kompresszió és úgy kölekedsz vele sokáig.
Persze még sok oka lehet, akár egy rejtett hiba, egy zárvány, akármi.

Mindenesetre ez nem egy túl ritka eset, főleg az utángyártott kínai empi meg miazmás főtengelyeknél. Ezért mondják, hogy ragaszkodni kell a régi német gyárihoz, amíg a fordulat nincs 5000 felett....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #25917 Dátum: 2008 Március 17, 16:09:18 »

1. belefúrsz a kasztniba 2db tartófület
2. kitámasztod oldalanként 1-1 kis fatuskóval (a fatuskó behelyettesíthető mással is) Wink
1. Eddig jó
2. Nekem végig az alján kereszben egy partvisnyél ( Wink) van felcsavarozva, nem holmi fatuskók. Ez kellemesen merevíti is a polcot, így nem hajlik be a súly alatt. Bár nagyon nem tudna hajlani az alatta helyet foglaló szubcsó
miatt.. Grin
3. A tartófülek úgy vannak felcsavarozva, hogy a polc előre dőlve azokon támaszkodjon, és a hátsó fele magasabban van a tűzfalnak támasztva, ezért nem tud beesni.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 17, 16:13:13 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #25916 Dátum: 2008 Március 17, 16:03:36 »

Várom a csapágyat,és megcsinálom. Mégsem adom el a bogarat,azt is renberakom. 2 év alatt megcsinálom. És 20 évig jó lesz.
ha jól látom már el volt repedve, de lehet, hogy a fényviszonyok varázsolnak a szememmel
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25915 Dátum: 2008 Március 17, 16:01:07 »

miért mi van a bogiddal?
Üzembiztos! Most a tartalék motor van benne. Megcsinálom a motorját, és ez lesz a tartalék!  Wink
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #25914 Dátum: 2008 Március 17, 15:58:33 »

előkerült a frissen vásárolt buszom eredeti motorja.3 éve áll nem optimális körülmények között .leszedtem a hengerfejeket hibátlannak tünnek találtam rajtuk bekarcolást "dobos tuning manufaktúra "szignóval hallott valaki róluk?ezenkivül a főtengely beállt mindkét végénél dől az olaj szerintetek is gépműhelyérett a dolog? hova vigyem ahol jól olcsón gyorsan elkészülhet ?

06208005898
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25913 Dátum: 2008 Március 17, 15:42:42 »

Várom a csapágyat,és megcsinálom. Mégsem adom el a bogarat,azt is renberakom. 2 év alatt megcsinálom. És 20 évig jó lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25912 Dátum: 2008 Március 17, 15:24:02 »

húúú  Undecided
ez most történt? hogyan? mit lehetett érezni? tudtad ott hogy mi történt?
Nem most történt. Pici csattogást hallottam,azt hittem,hogy az ékszíj elfog szakadni és egy madzag üti a gépháztetőt. Persze semmit nem láttam. Majd 50 km múlva már csattogott,akkor tudtam,hogy ez csapágy. De nem! A csapágynak semmi baja. Az a henger ami a tengely végén üzemelt,az ütött a törött darabra. Ha tudom lehúzom a gyertyapipát és hangtalanul 3 hengerrel autózom. És kimélem is. Ezt kell tenni ilyenkor.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 17, 15:39:33 írta kdf 001 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25911 Dátum: 2008 Március 17, 15:04:02 »

szerintem egy F-es (tehát nem D-s Evil Evil Evil) mocihoz napi  közlekedéshez nem kell tyunying. Elég hozzzá a 40 ló, ha minden okésan be van lőve. 4 év alatt majdnem 100e km-t tettem a bogiba, ebben sok külföldi út is volt, sosem hiányoltam a tuning okozzta többletfogyasztást, és az esetleges megbízhatatlanságot. Nosza, kövezzetek meg!  Grin Grin Grin Evil Evil

A tuning okozta többletfogyasztásért senki nem tuningol, az egy kényszerű, rossz velejárója. Tudod, finggal nincs tojásfestés.
Az én motorm sem egy komoly tuning, de nem széria. Mikor posztoltam én, hogy durrog, nem megy, stb. 5000 km-t mentem vele már így, minden hiba nélkül. Néha keményen hajtva. Úgyhogy a tuning nem mindig egyenlő a megbízhatatlansággal.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 17, 15:05:54 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25910 Dátum: 2008 Március 17, 14:31:18 »

Esztergomból hazamentem vele! Ennyire megbízható járgány a VW bogár. Valaki mesélte,hogy ő Németországból jött így haza. Egy ekkora hibával is üzemképes.
húúú  Undecided
ez most történt? hogyan? mit lehetett érezni? tudtad ott hogy mi történt?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #25909 Dátum: 2008 Március 17, 14:29:13 »

Esztergomból hazamentem vele! Ennyire megbízható járgány a VW bogár. Valaki mesélte,hogy ő Németországból jött így haza. Egy ekkora hibával is üzemképes.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25908 Dátum: 2008 Március 17, 13:01:09 »

megoldható

hamarosan jelentkezem ezügyben  thx

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25907 Dátum: 2008 Március 17, 12:55:20 »

vagy a tetőbe fúrod a lyukakat, és kettő vagy négy lánc tarthatná  Cool

kiönti betonnal az üreget Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #25906 Dátum: 2008 Március 17, 12:45:04 »

salgo polc elemekből csinálsz egy keretet meg 4 lábat  Grin Grin
vagy a tetőbe fúrod a lyukakat, és kettő vagy négy lánc tarthatná  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25905 Dátum: 2008 Március 17, 12:31:00 »

1. belefúrsz a kasztniba 2db tartófület
2. kitámasztod oldalanként 1-1 kis fatuskóval (a fatuskó behelyettesíthető mással is) Wink

salgo polc elemekből csinálsz egy keretet meg 4 lábat  Grin Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25904 Dátum: 2008 Március 17, 12:25:33 »

na jo de csinaltam mar gyarirol mintazva, meg benne vannak az oval hangszorok mostmar jo lenne ha megalna valahogy.
otleteket
1. belefúrsz a kasztniba 2db tartófület
2. kitámasztod oldalanként 1-1 kis fatuskóval (a fatuskó behelyettesíthető mással is) Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25903 Dátum: 2008 Március 17, 07:06:44 »

nincs kalaptartó gyárilag szerintem
na jo de csinaltam mar gyarirol mintazva, meg benne vannak az oval hangszorok mostmar jo lenne ha megalna valahogy.
otleteket

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25902 Dátum: 2008 Március 17, 00:16:10 »

ha eljuttatok 4db 14"-os buszfelnit 12E ft társaságában akkor el tudnád intézni nekem ?
persze ha szépen megkérlek
megoldható
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25901 Dátum: 2008 Március 16, 23:55:13 »

nincs kalaptartó gyárilag szerintem
nekem van az 1302-esben és az gyári. az ülés háttámlájára hajlik rá, felnyitva meg egyszerűen a helyén marad(na), de nekem is folyton beesik.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #25900 Dátum: 2008 Március 16, 23:26:30 »

12ezer/ 4db Győrben

ha eljuttatok 4db 14"-os buszfelnit 12E ft társaságában akkor el tudnád intézni nekem ?
persze ha szépen megkérlek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25899 Dátum: 2008 Március 16, 23:23:42 »

69-es bogarba mi tartja a kalaptartot? az enyem valahogy nem all meg es mindig leesik Huh
please help me.

nincs kalaptartó gyárilag szerintem
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25898 Dátum: 2008 Március 16, 23:21:43 »

20-24 között.../garnitura bp.


12ezer/ 4db Győrben
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25897 Dátum: 2008 Március 16, 22:40:32 »

1etértek

kivéve, hogy a D-s is jó, ha jó
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25896 Dátum: 2008 Március 16, 22:39:57 »

szerintem egy F-es (tehát nem D-s Evil Evil Evil) mocihoz napi  közlekedéshez nem kell tyunying. Elég hozzzá a 40 ló, ha minden okésan be van lőve. 4 év alatt majdnem 100e km-t tettem a bogiba, ebben sok külföldi út is volt, sosem hiányoltam a tuning okozzta többletfogyasztást, és az esetleges megbízhatatlanságot. Nosza, kövezzetek meg!  Grin Grin Grin Evil Evil

1etértek
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #25895 Dátum: 2008 Március 16, 22:14:58 »

Igen ez a fix támasz nem valami nyerő annak aki nem túl jó környéken lakik. Az állítható támaszról nincs véletlenül valami jól bevált konstrukciótók?
Érdekelne a dolog.
szerintem egy F-es (tehát nem D-s Evil Evil Evil) mocihoz napi  közlekedéshez nem kell tyunying. Elég hozzzá a 40 ló, ha minden okésan be van lőve. 4 év alatt majdnem 100e km-t tettem a bogiba, ebben sok külföldi út is volt, sosem hiányoltam a tuning okozzta többletfogyasztást, és az esetleges megbízhatatlanságot. Nosza, kövezzetek meg!  Grin Grin Grin Evil Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #25894 Dátum: 2008 Március 16, 22:13:27 »

wow, tok ugyi vagy! :-) Es a szin is jol el lett talalva. Milyen alkatreszt vittel oda? Tankajtot ?
Ezen bent van a tanksapi! Grin Rendszámvilágítást vittem nekik.1 flakon 3500 Ft volt.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25893 Dátum: 2008 Március 16, 22:01:43 »

Nekem 16ezerért csinálták a jubikat:
http://www.porfesto.hu

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #25892 Dátum: 2008 Március 16, 21:56:54 »

15"-os felni homokszórását, szinterezését milyen árfolyamon jegyzik napjainkban?
20-24 között.../garnitura bp.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25891 Dátum: 2008 Március 16, 21:52:51 »

Az óra melletti lemezeket,hamutartó előlapját és a rádióhely takarót fújtam én.
wow, tok ugyi vagy! :-) Es a szin is jol el lett talalva. Milyen alkatreszt vittel oda? Tankajtot ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #25890 Dátum: 2008 Március 16, 21:47:01 »

ügyes vagy, szép lett! alakul a gép!
Közben még befaragtam az ajtóba a vízlehúzót ,amit tőled kaptam!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25889 Dátum: 2008 Március 16, 21:21:21 »

Az óra melletti lemezeket,hamutartó előlapját és a rádióhely takarót fújtam én.
ügyes vagy, szép lett! alakul a gép!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #25888 Dátum: 2008 Március 16, 21:19:36 »

Ezt már fújtad? Ha igen, akkor klassz!!
Az óra melletti lemezeket,hamutartó előlapját és a rádióhely takarót fújtam én.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25887 Dátum: 2008 Március 16, 21:15:07 »

69-es bogarba mi tartja a kalaptartot? az enyem valahogy nem all meg es mindig leesik Huh
please help me.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #25886 Dátum: 2008 Március 16, 21:11:42 »

Én kisebb darabokon tesztelek!A leszedhetőket fújtam én.Spraybe kevertettem ki.A kis hátsó lámpák még száradnak.Igaz nagy felületre kell a kompresszor!

Ezt már fújtad? Ha igen, akkor klassz!!

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #25885 Dátum: 2008 Március 16, 21:04:06 »

Nem, a cel pont az, tok olyan legyen, mint a kocsi ... :-) Szereztem ra  ujat es azt kene a kocsihoz fenyezni. (a csomiteto lesz a teszt, aztan jon meg par elem).
Én kisebb darabokon tesztelek!A leszedhetőket fújtam én.Spraybe kevertettem ki.A kis hátsó lámpák még száradnak.Igaz nagy felületre kell a kompresszor!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #25884 Dátum: 2008 Március 16, 20:20:12 »

Igen ez a fix támasz nem valami nyerő annak aki nem túl jó környéken lakik. Az állítható támaszról nincs véletlenül valami jól bevált konstrukciótók?
Érdekelne a dolog.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25883 Dátum: 2008 Március 16, 20:15:12 »

csak nyaron megyek vele igy nem hul túl.
ugymond kisvarosban lakom mindeki tudja ki-é a kocsi ha beledobnak valamit letorom a kezuket Evil

velemár fordult elö nyáron ,hogy nyitot motortérel mentem városba majd kimentem a városbol és egy hegyi uton mentem továb ahol éreszhetöen más volt a levegő (hidegeb )na akor torpant rendesen majd ha becsuktam a tetöt egyböl okés lett.
Én csak aért irtam ezt mert mogyával kel kezelni ezt a nyitogatást

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25882 Dátum: 2008 Március 16, 20:12:59 »

csak nyaron megyek vele igy nem hul túl.
ugymond kisvarosban lakom mindeki tudja ki-é a kocsi ha beledobnak valamit letorom a kezuket Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25881 Dátum: 2008 Március 16, 20:08:35 »

kompeszio csokkento?? Shocked Shocked Shocked igy is alig van benne Evil inkabb noveld a kompresziot a motorhaztetot meg tedd fix nyitottra Wink

álithatora kel csinálni mert nem szeresük ha álink és beleesik az esö vagy beledobnak valamit(és ha hüvös van kint és megálsz fogd meg a karbid hogy jég hideg ha fixen ki van támasztva )az azért nem olyan jo

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25880 Dátum: 2008 Március 16, 20:06:25 »

kompeszio csokkento?? Shocked Shocked Shocked igy is alig van benne Evil inkabb noveld a kompresziot a motorhaztetot meg tedd fix nyitottra Wink

so se akaszd ki nyitotra nem mindig elönyös  Wink

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #25879 Dátum: 2008 Március 16, 20:05:26 »

addig még elmehetsz. az enyém is 1,6os. bár most tancsolták, hogy mikor most felújítom, tegyünk bele kompressziócsökkentő gyűrűket, akkor nem fog melegedni.

de ha megteheted, szerezz nagy olajfuratost
kompeszio csokkento?? Shocked Shocked Shocked igy is alig van benne Evil inkabb noveld a kompresziot a motorhaztetot meg tedd fix nyitottra Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1363 1364 1365 1366 1367 [1368] 1369 1370 1371 1372 1373 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.