www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 16:02:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1352 1353 1354 1355 1356 [1357] 1358 1359 1360 1361 1362 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14726001 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26371 Dátum: 2008 Március 31, 23:08:14 »

nincs reajt semmi Sad

Piros-gyújtási áram, fekete-test, zöld-jelszál (gyújtótrafón az 1-es vagy  -), fehér háttér világítás (helyzetjelzőre megy).


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26370 Dátum: 2008 Március 31, 22:24:00 »

Ma azért volt egy kis SZMB is..
nem volt töltés.. elvittem akksit beméretni, 50% (annak ellenére h tegnap 5h-t töltöttem) valszínű h fesszabályzó!
Először is ellenőrizni kell szénkefék állapotát, biztiket..
Lecseréltem akksit, de nem javult meg
Lecseréltem egy típusidegen fesszabra,még mindig nem gyógyult meg

Áthívtam villanyszerelő barátomat, bemérte h van töltés 13,9 de egyik fesszab lába csak 3,6ot kap 12 helyett, tehát egyik kábel vhol meg-elszakadt!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26369 Dátum: 2008 Március 31, 22:13:19 »

nincs reajt semmi Sad

de akkor ezek szerint 4kábel jön csak ki belőle... fekete, fehér, piros, meg zöld...!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26368 Dátum: 2008 Március 31, 21:55:05 »

nem ismerem a márkát, mivel bogár egyértelmű a 4 zyl, ford.számmérő hátán milyen jelzések vannak??
lehetséges ki-bemenetek.:

ford.számmérő megvilágítás, általában +58 a jelzése
kell kapnia egy jelet, gyújtáskapcsolóról (trafón 1es) vagy jeladóról
meg egy test (-) sem árt neki
és egy (+)-t akksiról (+30)

amit írtam +30, +58 Bosch szabvány szerinti kábelkiosztás

neked mit ír a f.sz hátulján???
nincs reajt semmi Sad


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26367 Dátum: 2008 Március 31, 21:50:13 »

Mekor a melo lerakni egy bogár segét 2 ricnivel????????????????????


Kettő sok lesz, elég 1 is a lengőkar felől. Úgy kb 2-3 órás játék.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26366 Dátum: 2008 Március 31, 21:48:09 »

van rajt egy kapcsoló 4-6 zyl. jelzésselaroso , lehet, hogy kevés neki a 4 henger, nem úszom meg bekell szerelnem egy 6 hengeres porke mocit

nem ismerem a márkát, mivel bogár egyértelmű a 4 zyl, ford.számmérő hátán milyen jelzések vannak??
lehetséges ki-bemenetek.:

ford.számmérő megvilágítás, általában +58 a jelzése
kell kapnia egy jelet, gyújtáskapcsolóról (trafón 1es) vagy jeladóról
meg egy test (-) sem árt neki
és egy (+)-t akksiról (+30)

amit írtam +30, +58 Bosch szabvány szerinti kábelkiosztás

neked mit ír a f.sz hátulján???
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26365 Dátum: 2008 Március 31, 21:28:03 »

nem, fordulatszámmérőt akkor át kell kalibrálni!

De 6hengeres fordulatszámmérőhöz inkább vegyél egy 6hengerest, egyszerűbb mint kalibrálással pöcsölni Grin
van rajt egy kapcsoló 4-6 zyl. jelzéssel
milyen fordulatszámmérőd van??
aroso , lehet, hogy kevés neki a 4 henger, nem úszom meg bekell szerelnem egy 6 hengeres porke mocit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #26364 Dátum: 2008 Március 31, 21:22:21 »

Mekor a melo lerakni egy bogár segét 2 ricnivel????????????????????


2 ricnivel már húzod a kipufogót a földön és keményen terpesztenek a kerekek.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26363 Dátum: 2008 Március 31, 21:09:26 »

hogy lehet megálapítani, hogy a fordulatszámmérőm jó vagy nem?
milyen fordulatszámmérőd van??
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26362 Dátum: 2008 Március 31, 20:32:07 »

hogy lehet megálapítani, hogy a fordulatszámmérőm jó vagy nem?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26361 Dátum: 2008 Március 31, 20:31:04 »

fekete -
piros +
fehér "vezérelt"
ződ "villany"
ez nemjött össze, nem müködik

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26360 Dátum: 2008 Március 31, 20:28:52 »

Mekor a melo lerakni egy bogár segét 2 ricnivel????????????????????


Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26359 Dátum: 2008 Március 31, 19:56:25 »

igen, a tömítés égett meg teljesen, és a hengerből egy kicsi. (Én csak ennyit tudok mondani, mert annyira még nem értek hozzá+nő is vagyok)
Szerintem ha soproni vagy vidd el a Schlosser Zoliékhoz, és ők megcsinálják ha ennyire nem értetek hozzá, bízzátok szakemberre mielőtt nagyobb kárt tesztek. üdVW G
1303LS
« Hozzászólás #26358 Dátum: 2008 Március 31, 18:19:43 »

Fehérvár után tökéletes lett, vagy csak jobb?

Tökéletes?  Shocked
Láttad már hogy össze van esve az eleje?
1303LS
« Hozzászólás #26357 Dátum: 2008 Március 31, 18:19:01 »

előre is köszi.
most csak annyit tudok, hogy 1303s, de ugye nem ezt kérdezted.
holnap megírom a számot.
ÜdVW!
AE,AF,AK,AH lehet az, ezek voltak ilyen 46-47LE-s masinák.
Bár teljesen mindegy a kód a henger szempontjából, ha megégett onnan már nem nagyon van visszaút. Gyűrűt meg ne tegyél bele, majd, akkor lesz kerek 50LE-s a gép gyári adat szerint.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #26356 Dátum: 2008 Március 31, 18:10:22 »

Fehérvár után tökéletes lett, vagy csak jobb?

tegnap haza hoztam balcsiról a dögöt...

alapjárat van, pöcre indul, szépen jár.
bőgázra lassan pörög fel, gyenge, és darál mint valami dízel. ha hatvannál raktam egy négyest, akkor az egész kocsi baromira elkezdett remegni, vibrálni. mintha a váltó le akarna esni a bakról. nem megy 1-2 henger ? gyertyákat még nem szedtem ki de a pipákon van szikra, ellenőriztem.

székesfehérvárnál rángatott 2 nagyot, aztán valami úgy látszik a helyére ugrott, vagy felfalta a motor a szutykot, de azóta jól megy.

a héten azért elmegyek megyóhoz, hogy megmondja a tutit...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #26355 Dátum: 2008 Március 31, 18:09:13 »

nem lehet, hogy a szelepfedél tömítés égett meg ?  Roll Eyes

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Samu
Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #26354 Dátum: 2008 Március 31, 18:05:07 »

előre is köszi.
most csak annyit tudok, hogy 1303s, de ugye nem ezt kérdezted.
holnap megírom a számot.
ÜdVW!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26353 Dátum: 2008 Március 31, 16:07:38 »

igen, a tömítés égett meg teljesen, és a hengerből egy kicsi. (Én csak ennyit tudok mondani, mert annyira még nem értek hozzá+nő is vagyok)

Csak mert nő vagy  Wink elmondom, hogy hengerfej tömítés valójában egyáltalán nincs benne, amolyan kompressziócsökkentő gyűrűk voltak bizonyos modelleknél, de ezek nem tömítés célt szolgáltak. Ha a henger éle (tulajdonképpen tömítőfelület) egy picit is sérült, akkor nem lehet úgy megoldani, hogy a hengerfejben rendesen tömítsen, állandóan probléma lesz vele, akkor sajnos új henger kell, legalább egy, de inkább 4...

Ha a motorszámot megmondod, vagy elegalább az első betűkódját (F, AB, AR, AS, stb.) akkor megmondom, hogy volt-e benne közgyűrű ("hengerfej tömítés") vagy sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Samu
Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #26352 Dátum: 2008 Március 31, 16:03:00 »

igen, a tömítés égett meg teljesen, és a hengerből egy kicsi. (Én csak ennyit tudok mondani, mert annyira még nem értek hozzá+nő is vagyok)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26351 Dátum: 2008 Március 31, 15:58:17 »

hengerfejtömítés???

hengerből is megégett egy kis darab?????  Shocked

(amit 3 lépcsőben szoktunk üvegporral összecsiszolni?)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #26350 Dátum: 2008 Március 31, 15:00:32 »

hali!
Nem met egy henger, és egy kicsit megnétük a dolgokat.
Ahengerfej tömítés teljesen kiégett, és a hengerből is megégett egy kis darab.
Szerintetek elég egy új hengerfejtömítés, vagy a hengert is ki kell cserélni?

Köszi!

ÜdVW!

hengerfejtömítés???
Nem elérhető Samu
Hozzászólások: 19


« Hozzászólás #26349 Dátum: 2008 Március 31, 14:59:01 »

hali!
Nem met egy henger, és egy kicsit megnétük a dolgokat.
Ahengerfej tömítés teljesen kiégett, és a hengerből is megégett egy kis darab.
Szerintetek elég egy új hengerfejtömítés, vagy a hengert is ki kell cserélni?

Köszi!

ÜdVW!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #26348 Dátum: 2008 Március 31, 12:38:05 »

tegnap haza hoztam balcsiról a dögöt...

alapjárat van, pöcre indul, szépen jár.
bőgázra lassan pörög fel, gyenge, és darál mint valami dízel. ha hatvannál raktam egy négyest, akkor az egész kocsi baromira elkezdett remegni, vibrálni. mintha a váltó le akarna esni a bakról. nem megy 1-2 henger ? gyertyákat még nem szedtem ki de a pipákon van szikra, ellenőriztem.

székesfehérvárnál rángatott 2 nagyot, aztán valami úgy látszik a helyére ugrott, vagy felfalta a motor a szutykot, de azóta jól megy.

a héten azért elmegyek megyóhoz, hogy megmondja a tutit...
van benzinszűrőd? lehet, hogy valami dzsuva volt a karbiban.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #26347 Dátum: 2008 Március 31, 11:57:24 »

tegnap haza hoztam balcsiról a dögöt...

alapjárat van, pöcre indul, szépen jár.
bőgázra lassan pörög fel, gyenge, és darál mint valami dízel. ha hatvannál raktam egy négyest, akkor az egész kocsi baromira elkezdett remegni, vibrálni. mintha a váltó le akarna esni a bakról. nem megy 1-2 henger ? gyertyákat még nem szedtem ki de a pipákon van szikra, ellenőriztem.

székesfehérvárnál rángatott 2 nagyot, aztán valami úgy látszik a helyére ugrott, vagy felfalta a motor a szutykot, de azóta jól megy.

a héten azért elmegyek megyóhoz, hogy megmondja a tutit...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #26346 Dátum: 2008 Március 31, 09:21:03 »

magyarán tölcsér
Úgy van!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #26345 Dátum: 2008 Március 31, 09:08:36 »

és egy speciális edényt kell csinálni az alján csöccsel

magyarán tölcsér



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #26344 Dátum: 2008 Március 31, 08:44:05 »

kösz a jo tanácsot.én is gondoltam rá mert kivételkor is durván elszakadt.
mennyi olaj kell bele?
s hogyyan lehet bele tölteni,mármint amikor bent van a válto akkor milyen taktika van hogy fel lehessen tölteni, vagy amikor kint van akkor töltsem fel?
Vipoláncső és kivezeted a kocsi oldalára,és egy speciális edényt kell csinálni az alján csöccsel amire jön a vipolán cső. Megmelegíted az olajat és beleöntöd,mig nem folyik ki a lyukon.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #26343 Dátum: 2008 Március 31, 08:20:44 »

A Susti lakkozta az enyémeket, azok újak voltak, de kiváló lett. A lakk is kemény, és szép átlátszó. Mindenkinek ajánlom, jobb állapotú brazil lökősőkre.



És megvettem a lakkot a lökősre, azokat is lefújtam. Hát mit ne mondjak... ezekkel nem vagyok megelégedve egyáltán... Brazil és jön ki a rozsda itt-ott. De a lakk meg bemattítija, olyan mintha metál ezüstre lennének lefújva. Ráadásul simán erősebben, körömmel lekaparom a lakkot a vasról =).

Esetleg valaki már krómoztatott? Milyen áron dolgoznak? Vagy netán gyári lökős kéne? Az hátha nem razsdál...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26342 Dátum: 2008 Március 30, 23:10:59 »

Akna kell hozzá. Meg jól szellőző védőszemüveg. Én még a szemészetet is megjártam ekkor.
Nézz alá, óvatosan kell dolgozni, akkor lejön. Vizsgán nem kötöttek bele.
A gyári emelőt viszont felejtsd el!

Gyárit úgysem használom. Akna viszont nincs, cask rámpa lesz. De ezt majd még meglátom... Lehet nem flexelgetek...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #26341 Dátum: 2008 Március 30, 23:10:00 »

nem, fordulatszámmérőt akkor át kell kalibrálni!

De 6hengeres fordulatszámmérőhöz inkább vegyél egy 6hengerest, egyszerűbb mint kalibrálással pöcsölni Grin
Ez biztos? mert nekem is egy ilyen van bekötve és jóval kevesebbet mutat mint amennyit kellene neki!! Egy poti van a hátulján azt tekergetem, de nem történik semmi.....

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26340 Dátum: 2008 Március 30, 23:04:43 »

Héten Off-os melóm: Verseny Ladába motort építeni. Fiat ritmo 105TC hajtókarok, Ross pistons púpos dugók, 316os tengely fokolókerékkel, zsugorblokk, dupla Dellorto blabla...  Cheesy


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26339 Dátum: 2008 Március 30, 23:00:37 »

Tom! Még a fellépők vissza sincsenek szerelve! Pont emiatt. Az a most következő hétvégi meló lesz. Csak alapozva van az alváz és kikandikál a vakrozsda a peremén...

Jah és mennyire szoszi meló azt leflexelni? Csak szimán levágtad az emelőszemet? és most egysíkban van az egész? Mer lehet ezt énis bepróbálom ha még sokan javaljátok...

Aztán meg rakom össze, mosás, ezüstpaszta, clin, krómtisztító a kerekekre, gumiápoló az ablakoknál és rajdzáás! 
Akna kell hozzá. Meg jól szellőző védőszemüveg. Én még a szemészetet is megjártam ekkor.
Nézz alá, óvatosan kell dolgozni, akkor lejön. Vizsgán nem kötöttek bele.
A gyári emelőt viszont felejtsd el!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #26338 Dátum: 2008 Március 30, 22:53:34 »

nem akarom teljesen csak megemelni már kereszbe bene vanak a merevitök
Ha csak a küszöb oldalát akarod cserélni ahhoz nem kell levenni a kasztnit.


                             GNX-967
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #26337 Dátum: 2008 Március 30, 22:52:53 »

A gumiharmonikát a legvégén tedd fel, amikor keréken van,mert elszakítod!
kösz a jo tanácsot.én is gondoltam rá mert kivételkor is durván elszakadt.
mennyi olaj kell bele?
s hogyyan lehet bele tölteni,mármint amikor bent van a válto akkor milyen taktika van hogy fel lehessen tölteni, vagy amikor kint van akkor töltsem fel?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26336 Dátum: 2008 Március 30, 22:51:50 »

Az emelőszemek környékét is pucold le!
Bár én leflexeltem őket. Azóta rozsdaügyben békésebb az a környék is!

Tom! Még a fellépők vissza sincsenek szerelve! Pont emiatt. Az a most következő hétvégi meló lesz. Csak alapozva van az alváz és kikandikál a vakrozsda a peremén...

Jah és mennyire szoszi meló azt leflexelni? Csak szimán levágtad az emelőszemet? és most egysíkban van az egész? Mer lehet ezt énis bepróbálom ha még sokan javaljátok...

Aztán meg rakom össze, mosás, ezüstpaszta, clin, krómtisztító a kerekekre, gumiápoló az ablakoknál és rajdzáás! 
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 30, 22:56:43 írta tazoli »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26335 Dátum: 2008 Március 30, 22:48:46 »

Szásztok! Hétvégi melóm:
Fellépőkről eléggé elfogyott a festék...  Smiley  Uh. leszerelés, alapozás, majd fekete festék.
Az emelőszemek környékét is pucold le!
Bár én leflexeltem őket. Azóta rozsdaügyben békésebb az a környék is!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26334 Dátum: 2008 Március 30, 22:47:39 »

És megvettem a lakkot a lökősre, azokat is lefújtam. Hát mit ne mondjak... ezekkel nem vagyok megelégedve egyáltán... Brazil és jön ki a rozsda itt-ott. De a lakk meg bemattítija, olyan mintha metál ezüstre lennének lefújva. Ráadásul simán erősebben, körömmel lekaparom a lakkot a vasról =).

Esetleg valaki már krómoztatott? Milyen áron dolgoznak? Vagy netán gyári lökős kéne? Az hátha nem razsdál...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 30, 22:50:19 írta tazoli »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26333 Dátum: 2008 Március 30, 22:46:33 »

Szásztok! Hétvégi melóm:
Fellépőkről eléggé elfogyott a festék...  Smiley  Uh. leszerelés, fémig csiszolás, alapozás, majd fekete festék.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 30, 22:48:09 írta tazoli »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #26332 Dátum: 2008 Március 30, 22:37:53 »

Én már 8x szedtem ki a váltót a kocsimból. Egyedül ki-be és szét-össze a váltó. Mindez 10 nap. Fék légtelenítés,olajfeltöltés,ez mind nehezíti még!
A gumiharmonikát a legvégén tedd fel, amikor keréken van,mert elszakítod!
Oldalak: 1 ... 1352 1353 1354 1355 1356 [1357] 1358 1359 1360 1361 1362 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.