www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 09:40:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1300 1301 1302 1303 1304 [1305] 1306 1307 1308 1309 1310 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14705748 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28451 Dátum: 2008 Június 06, 22:53:30 »

bots Srácok de már nem bírtam....

Szóval eccer régen a kawa KX-emre vettem egy digit. hőmérőt és mért átlagot,meg max-ot,meg mint.....szal sok sikert Grin
 
mit???
nem elég annyi bizonyíték, hogy nem ég az olaj lámpa?
Ha lezárom a fűtés lamellékat, meg 10km múlva már világít alapjáraton az olajlámpa... (tudom hogy gáz, de még a szezont bírja ki...)
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28450 Dátum: 2008 Június 06, 22:22:42 »

khmm...


bots Srácok de már nem bírtam....

Szóval eccer régen a kawa KX-emre vettem egy digit. hőmérőt és mért átlagot,meg max-ot,meg mint.....szal sok sikert Grin
 

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28449 Dátum: 2008 Június 06, 22:18:40 »

khmm...
<beszúrt kép törölve>
es az enyem meg jobban ki van nyitva Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28448 Dátum: 2008 Június 06, 22:04:24 »

khmm...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28447 Dátum: 2008 Június 06, 22:00:02 »

Azt tudom, hogy nagyon meleget lenne képes felnyomni!
Na de én nem egyhelyben szoktam állni.... városon belül meg csak annyit közlekedek,hogy épp bemelegszik a motor.
Ha kiértem városon kívülre, akkor 100 körül olyan mennyiségű hideg levegőt kap felülről a kinyitott motortetőn, hogy ihajj...
Szerintetek a turbinaházra ránem kötött hőcserélő honnan kapja a luftot? Elöl a küszöbnél lebeg a lábamon a szőr úgy nyomja... sokkal erősebben,mint magas fordulaton a kutyaház képes, ha rá van kötve!
Igen! Az a becsapódó hideg levegő megy bele a hőcserélőbe, és szerintem ez a kéthátsó hengerről annyi meleget képes levenni, hogy jobb a hűtés. Na most ez tény... Fűtés nélkül addig melegszik, hogy elkezd világítani az olaj lámpa, fűtéssel meg 80km után sem világít...
Akkor adjatok más magyarázatot... sztem ez a legésszerűbb!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28446 Dátum: 2008 Június 06, 21:22:34 »

Az igazság az, hogy a mocihoz nem annyira konyítok. Próbalámpa - az milyen kéne, hogy legyen és mitkéne kezdeni vele? Smiley Hézagméröm meg nincs sajna, esetleg kölcsön valakinek (vasárnapra)?

+ az egész gyujtásbeállitást valaki leirná röviden  tömören? (vagy ha le volt irva akkor hol mikor)

Köszi!

Amugy elvileg gyujtáselosztó is uj, azzal sem kéne baj legyen. Bár ha utángyártott, akkor lehet, hogy pont az a baj :S
Próbalámpa legyen 12v-os, meg legyen rajta 2 vezeték azt kész. Az egyiket a mexakítóvezetékre tedd, a másikat testre, és akkor kell világítania/elaludnia mikor az alsó éxíjtárcsa jelen vanik, akkor jó agyujtás. De alőtte  mexakítóhézagot nézd meg, ha a bütyök csúcsán éll, 0,4 mm-nek kell lennie.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28445 Dátum: 2008 Június 06, 21:18:44 »

Maresz mi van a kocsimmal? Hétvégén lenne idöm menni nézelödni meg csinálni némi elektronikát sajátkezüleg...Jo lenne 
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28444 Dátum: 2008 Június 06, 21:16:32 »

Vigyél mindent, amit leírtál, meg azért gyertyákat is, egy próbalámpát, meg hézagmérőt, aztán nagy baj nem lehet, pár perc összedobod a gyujtást aztán irány haza.
Az igazság az, hogy a mocihoz nem annyira konyítok. Próbalámpa - az milyen kéne, hogy legyen és mitkéne kezdeni vele? Smiley Hézagméröm meg nincs sajna, esetleg kölcsön valakinek (vasárnapra)?

+ az egész gyujtásbeállitást valaki leirná röviden  tömören? (vagy ha le volt irva akkor hol mikor)

Köszi!

Amugy elvileg gyujtáselosztó is uj, azzal sem kéne baj legyen. Bár ha utángyártott, akkor lehet, hogy pont az a baj :S
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28443 Dátum: 2008 Június 06, 20:53:07 »

Hell !

szeretnék egy kis segitséget kérni! igaz, hogy nem bogár... polo. no az a helyzet, hogy volna egy 1990-es polom. önbeálló kuplung bowdennel (hosszát tekintve). voltam két autós boltban s csak bután néznek rám amikor ilyen bowdent kérek... pedig ilyen van benne. esetleg tudna valaki segiteni, hogy hol keressem?

előre is köszönöm!
unix

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #28442 Dátum: 2008 Június 06, 20:51:36 »

HOgy a halál faszába jönnen onnan vissza a meleg?
Balczó is ezzt magyarázta, de ezt nem fogom senkinek sem elhinni!
Kivan emelve a motortető kb 5-10 cm -re! Tudod mennyi levegő csapódik oda be?
Akkora huzat van ott benne, hogy kizárt, hogy a meleg elkezdene felfele szálingózni... na mennyetekmááár...
ne legyél buta !
tapasztalat !
ha láttál már olyan filmet amikor levegőalagútban szemből egy permetezőhöz hasonló cuccal füstöt eregetnek egy autó elé
akkor láthattad hogy az összes füst ami a kocsi alatt megy az a lehető leg rövidebb úton feltör hátul
na a leg rövidebb út a bogáron hátul az pl az amikor nincs tömítve alul a tepsi körül
plusz a leg több meleg dolog ugyi az lent van
szval jobb ha alul minden tömítésed rendben van és akkor karaj amit mondasz a kibillentett motortértetőről mert akor csak onnan föntről kap levegőt ami viszont hideg levegő

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #28441 Dátum: 2008 Június 06, 20:51:19 »

Hell !

szeretnék egy kis segitséget kérni! igaz, hogy nem bogár... polo. no az a helyzet, hogy volna egy 1990-es polom. önbeálló kuplung bowdennel (hosszát tekintve). voltam két autós boltban s csak bután néznek rám amikor ilyen bowdent kérek... pedig ilyen van benne. esetleg tudna valaki segiteni, hogy hol keressem?

előre is köszönöm!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28440 Dátum: 2008 Június 06, 20:49:44 »

HOgy a halál faszába jönnen onnan vissza a meleg?
Balczó is ezzt magyarázta, de ezt nem fogom senkinek sem elhinni!
Kivan emelve a motortető kb 5-10 cm -re! Tudod mennyi levegő csapódik oda be?
Akkora huzat van ott benne, hogy kizárt, hogy a meleg elkezdene felfele szálingózni... na mennyetekmááár...
Értsd meg, az a lényeg, hogy minél jobban elszigeteld a moci meleg alját, és a hideg levegőt beszívó kutyaházat. Ha kiszeded azt a lemezt, az egész hűtési rendszert elb*aszod.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28439 Dátum: 2008 Június 06, 20:48:20 »

HOgy a halál faszába jönnen onnan vissza a meleg?
Balczó is ezzt magyarázta, de ezt nem fogom senkinek sem elhinni!
Kivan emelve a motortető kb 5-10 cm -re! Tudod mennyi levegő csapódik oda be?
Akkora huzat van ott benne, hogy kizárt, hogy a meleg elkezdene felfele szálingózni... na mennyetekmááár...

akkor meg se állj soha Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28438 Dátum: 2008 Június 06, 20:48:09 »

HOgy a halál faszába jönnen onnan vissza a meleg?
Balczó is ezzt magyarázta, de ezt nem fogom senkinek sem elhinni!
Kivan emelve a motortető kb 5-10 cm -re! Tudod mennyi levegő csapódik oda be?
Akkora huzat van ott benne, hogy kizárt, hogy a meleg elkezdene felfele szálingózni... na mennyetekmááár...
pedig de!csökigyó mint egy kályha!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28437 Dátum: 2008 Június 06, 20:47:41 »

HOgy a halál faszába jönnen onnan vissza a meleg?
Balczó is ezzt magyarázta, de ezt nem fogom senkinek sem elhinni!
Kivan emelve a motortető kb 5-10 cm -re! Tudod mennyi levegő csapódik oda be?
Akkora huzat van ott benne, hogy kizárt, hogy a meleg elkezdene felfele szálingózni... na mennyetekmááár...
Nem, ez komoly. MIvel ha jól megnézed a moci a meleget lefelé nyomja, ha meleg járó moci mellé odaállsz rovidgatyóban érzed. Sokkal jobb a hűtés, ha az a lemez a helyén van. Balczó meg okos ember, higgy neki.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28436 Dátum: 2008 Június 06, 20:45:41 »

Aha persze... Szépen visszajön a kocsi alól a meleg levegő a motortérbe, a turbina meg újra beszívja. Nálunk sokkal okosabb emberek tervezték azt oda, nemis egészen véletlenül ám! Kiss Roll Eyes
HOgy a halál faszába jönnen onnan vissza a meleg?
Balczó is ezzt magyarázta, de ezt nem fogom senkinek sem elhinni!
Kivan emelve a motortető kb 5-10 cm -re! Tudod mennyi levegő csapódik oda be?
Akkora huzat van ott benne, hogy kizárt, hogy a meleg elkezdene felfele szálingózni... na mennyetekmááár...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28435 Dátum: 2008 Június 06, 20:37:21 »

A depoban volt egy sárga after bogi, haverom megvenné.
Ha van valakinek valami plusz infója, az jól jönne!

Azt mondja a tulaj, gyújtásproblémás. Nem gyertya. Ha jól tévedek akkor egy trafóval kéne készülni meg egy gyujtáselosztóval (esetleg kábelekkel), más baj nem valószinü?

Lehet hazahoznánk a kocsit, de miskolc-budapest táv azért veszélyes lehet. (müszaki van, minden egyéb jó a kocsin)
Kérek szerelési tippeket Smiley
Vigyél mindent, amit leírtál, meg azért gyertyákat is, egy próbalámpát, meg hézagmérőt, aztán nagy baj nem lehet, pár perc összedobod a gyujtást aztán irány haza.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #28434 Dátum: 2008 Június 06, 20:23:39 »

A depoban volt egy sárga after bogi, haverom megvenné.
Ha van valakinek valami plusz infója, az jól jönne!

Azt mondja a tulaj, gyújtásproblémás. Nem gyertya. Ha jól tévedek akkor egy trafóval kéne készülni meg egy gyujtáselosztóval (esetleg kábelekkel), más baj nem valószinü?

Lehet hazahoznánk a kocsit, de miskolc-budapest táv azért veszélyes lehet. (müszaki van, minden egyéb jó a kocsin)
Kérek szerelési tippeket Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28433 Dátum: 2008 Június 06, 20:14:08 »

Miért is?
Az szart se terel! Semmi köze nincs a turbinaház levegőjéhez.
Ha leszedem, a motorház kiemelés miatt mégjobban fog hülni.
Aha persze... Szépen visszajön a kocsi alól a meleg levegő a motortérbe, a turbina meg újra beszívja. Nálunk sokkal okosabb emberek tervezték azt oda, nemis egészen véletlenül ám! Kiss Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28432 Dátum: 2008 Június 06, 18:06:33 »

ez kicsit fájt.
pfff.


Miért? Nem hiszed? Nem viccelek!  Tongue
Ma lenyomtam vele 80km-t, nyomtamis neki, és meg se villan alapjáraton a lámpa!!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28431 Dátum: 2008 Június 06, 18:04:35 »

Finom, főtt motor  Evil

Miért is?
Az szart se terel! Semmi köze nincs a turbinaház levegőjéhez.
Ha leszedem, a motorház kiemelés miatt mégjobban fog hülni.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #28430 Dátum: 2008 Június 06, 13:02:28 »

mi az, hogy "becsorog a gyujtasod" ? es olyankor mit kell csinalni ?

nagy fordulaton roszkor gyújt, asszem azt jelenti.
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #28429 Dátum: 2008 Június 06, 13:00:28 »

1.
a fogaskereken:113 109 111A 103H,a himbák között az első 9 szám és A ugyanaz,és 101C
2.
a vezérfogaskereken ugyanaz a 9 szám és A és utána HC6
tudod mit jelent?


 Undecided Undecided Huh Huh
ha tolomérővel megméri az ember akkor a gyárinak mennyinek kell lennie?:S




Senkinek nincs 5lete????

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #28428 Dátum: 2008 Június 06, 12:59:44 »

becsörög a gyujtásod


igyekszem állítani amint van időm.
gondoltam erre én is, mert a gyújtás tengelyt szorító bilincs, nem szorít eléggé...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28427 Dátum: 2008 Június 06, 11:37:19 »

ez kicsit fájt.
pfff.


Régebben említettem, hogy olajcserekor elég "vékony" olaj került a motorba, és ha jól bemelegszik, akkor alapjáraton pislog az olajnyomás lámpa.
Na a héten észrevettem, hogy ha teljesen kinyitott fűtéssel megyek, akkor abszolult nem villan ki a lámpa.
A hőcserélő nincs rákötve a kutyaházra, de nincs is ledugózva (a kutyaház igen), és kivan emelve a motortető, szóval elég nagy huzat lehet menet közben a motortérben, és az belecsap a hőcserélőbe is. A fűtés úgy 90-100-al haladva majdnem leégeti a lábamról a szőrt  Grin nemtudom ott tartania küszöbnél  Cheesy
Naszóval érdekes, hogy ekkora hűtést tud eredményezni, ha működik a fűtés.
Szerintem ha leszedném a szíjtárcsa előtt,kipuff felett levő lemezt, akkor mégjobb hűtés hatásfokot tudnék elérni!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #28426 Dátum: 2008 Június 06, 11:25:51 »

Finom, főtt motor  Evil

ha aztán nem indul be, sokkal könnyebb hidegen tartani az olajat  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #28425 Dátum: 2008 Június 06, 11:21:35 »

Finom, főtt motor  Evil

Szerintem ha leszedném a szíjtárcsa előtt,kipuff felett levő lemezt, akkor mégjobb hűtés hatásfokot tudnék elérni!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #28424 Dátum: 2008 Június 06, 10:46:32 »

Régebben említettem, hogy olajcserekor elég "vékony" olaj került a motorba, és ha jól bemelegszik, akkor alapjáraton pislog az olajnyomás lámpa.
Na a héten észrevettem, hogy ha teljesen kinyitott fűtéssel megyek, akkor abszolult nem villan ki a lámpa.
A hőcserélő nincs rákötve a kutyaházra, de nincs is ledugózva (a kutyaház igen), és kivan emelve a motortető, szóval elég nagy huzat lehet menet közben a motortérben, és az belecsap a hőcserélőbe is. A fűtés úgy 90-100-al haladva majdnem leégeti a lábamról a szőrt  Grin nemtudom ott tartania küszöbnél  Cheesy
Naszóval érdekes, hogy ekkora hűtést tud eredményezni, ha működik a fűtés.
Szerintem ha leszedném a szíjtárcsa előtt,kipuff felett levő lemezt, akkor mégjobb hűtés hatásfokot tudnék elérni!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #28423 Dátum: 2008 Június 06, 09:23:44 »

fellépőkből a 12 ezer forintossat meg ne vegyed mert nem lesz kellemes élményed kicsomagolás után. Felrakáskor meg nagyon sokat fogod emlegetni a gyártó anyukájának "becses" foglalkozását.
Én Merki Pistánál vettem 5e/db áron és nem kellett faragni. Ki lehet fogni. Felrakás előtt azért lefestettem.

Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #28422 Dátum: 2008 Június 06, 09:13:43 »

Maresz, írtam privit!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #28421 Dátum: 2008 Június 06, 05:56:58 »

Az ajtókhoz lőhettek nekem is megoldásokat. Nekem is csapszeget kell cserélnem majdan vmikor..... És a festés megpattogtaása nélkül kéne kiszedni a mostaniakat...
van egy "játék" ajtóm, abból megpróbáltam kifúrni, a régi szeget... rendes kemény anyag, nem adja magát...de még vannak ötleteim... szólok, ha jutottam kultúrált megoldásra

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28420 Dátum: 2008 Június 06, 01:34:55 »

pedig volt is valakinek Talán Gyuszkó vagy Sparkafer? nem tudom már, de rémlik. Na szóval MOST kersek olyat.
Nekem nincs, anno apámén volt ilyen jó 20 éve. Jó sokáig bírta.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #28419 Dátum: 2008 Június 05, 23:19:11 »

Ha valahol találnál CSAK GUMIT az engem nagyon érdekelne.
Hali.
Nekem lesz majd két új fekete gumim,a jobbik(német) fajtából.
Már megrendeltem a fellépőket,amikre majd zöld színű gumikat veszek,és így a két fekete majd feleslegessé válik.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28418 Dátum: 2008 Június 05, 23:03:49 »

Bár én ha vennék megpróbálnám a legolcsóbbat is...
nem a ráállással van a gond meg az időtállóságában. Hanem magával a méretével és a sárvédőkhöz való felfogatással. Vagy rövdebb vagy hosszabb mint kéne és ívelése sincs. Csupán egyenesre be van verve a két vége. Teljesen igénytelen és szinte használhatatlan, És a "gumi" is egy műanyag borítás. Tapasztalatból mondom. Amikor EPÉnek csináltam a bogiát és lerendeltem  hozzá az "újakat"  inkább visszatettem a gyári 40 éveseket.... Egyik haverom is berendelte magának az olcsóbbat: a műhely sarkában kötött ki és megrendelte a drágábbikat. (nem véletlen)


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #28417 Dátum: 2008 Június 05, 22:01:52 »

pedig volt is valakinek Talán Gyuszkó vagy Sparkafer? nem tudom már, de rémlik. Na szóval MOST kersek olyat.
Nekem volt,de elvitték már!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28416 Dátum: 2008 Június 05, 21:52:28 »

Nekem már át van likadva. Wink Sőt komoly folytonossági hiányok vannak a fémben, csak a gumi takar. Ezabaj.

 Embarrassed

Akkó nincs mese, dágáé kő vönni.... Bár én ha vennék megpróbálnám a legolcsóbbat is... Ráálni úgysem kell semelyikre sem, és ha a legolcsóbbat szépen lefestegeted, sztem bírni fogja pár évig... Az sztem alapból azé rozsdásodik mert valami vékony kulimásszal kenik le. Zotyóbácsi 2 réteg alapozót és 2 réteg zománcot tött a sajátjára, majd meglátjuk meddig tart.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 05, 21:55:00 írta tazoli »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28415 Dátum: 2008 Június 05, 21:48:21 »

Fösd le a mostanit ha még nincs átlikadvaaa. A jobbak így tettek.  Cool Persze drótkoronggal volt mit leszedni róla...
Nekem már át van likadva. Wink Sőt komoly folytonossági hiányok vannak a fémben, csak a gumi takar. Ezabaj.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28414 Dátum: 2008 Június 05, 21:35:08 »

okosság azt ajtókat beállítani, ehhez már kaptam sok ötletet Tongue És a fellépőket kell cserélnem.

Az ajtókhoz lőhettek nekem is megoldásokat. Nekem is csapszeget kell cserélnem majdan vmikor..... És a festés megpattogtaása nélkül kéne kiszedni a mostaniakat...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #28413 Dátum: 2008 Június 05, 21:32:57 »

pedig volt is valakinek Talán Gyuszkó vagy Sparkafer? nem tudom már, de rémlik. Na szóval MOST kersek olyat.

Fösd le a mostanit ha még nincs átlikadvaaa. A jobbak így tettek.  Cool Persze drótkoronggal volt mit leszedni róla...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28412 Dátum: 2008 Június 05, 21:14:14 »

Hmmm, ez nem is rossz ötlet, le kell gyártatni
pedig volt is valakinek Talán Gyuszkó vagy Sparkafer? nem tudom már, de rémlik. Na szóval MOST kersek olyat.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1300 1301 1302 1303 1304 [1305] 1306 1307 1308 1309 1310 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.