www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:25:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1282 1283 1284 1285 1286 [1287] 1288 1289 1290 1291 1292 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13218535 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29155 Dátum: 2008 Július 01, 13:46:27 »

az a kerdes csereltel-e benne feltengelyt ?
amit stunt irt ott ( ha az a baj ) ott szetcsuszhatott a meghajtas .
 kerreges szerü hang volt ? vagy kattogas ? 
csak motor felújítás volt, a váltóhoz max addig nyúltunk, amíg leszedtük róla a motort. nem volt kerregés, vagy csattogás, inkább mintha a motor magában pörögne. kuplung lett cserélve

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29154 Dátum: 2008 Július 01, 13:13:40 »

Aztathittem, hogy az már a difibe megy közvetlenül.

Féltengely is lehet, főleg, ha olajos. A belső kihajtása.
xoyox
« Hozzászólás #29153 Dátum: 2008 Július 01, 12:01:20 »

az a kerdes csereltel-e benne feltengelyt ?
amit stunt irt ott ( ha az a baj ) ott szetcsuszhatott a meghajtas .
 kerreges szerü hang volt ? vagy kattogas ? 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29152 Dátum: 2008 Július 01, 10:04:53 »

tőlem az is lehet, az elvileg nem lett bántva. igazából nehéz elmondani milyen érzés volt és most nem is produkálja, így nehéz bizonyítani is :S

Féltengely is lehet, főleg, ha olajos. A belső kihajtása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29151 Dátum: 2008 Július 01, 09:32:08 »

Difi?

tőlem az is lehet, az elvileg nem lett bántva. igazából nehéz elmondani milyen érzés volt és most nem is produkálja, így nehéz bizonyítani is :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29150 Dátum: 2008 Július 01, 09:20:09 »

Difi?

ma megindultam a bogárral, vettem egy 90 fokos kanyart nagyobb tempóval, ami után mintha elkezdett volna csúszni a kplunk, vagy nemis tudom hogym ondjam. fura hang, pörgött a motor, de nem ment. aztán leállítás, újraindítás és jó. és nincs is windows rajta. elindultam, megint az előbbi jelenség. fleadtam, elkínlódtam magam hazáig, az utolsó előtti kanyart is a lehetőségekhez képest nagy tempóval vettem, ugyancsak balos és láss csodát, hibátlanul ment.

a motor most lett felújítva, kuplung is új. fogalmam nincs mi lehet  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29149 Dátum: 2008 Június 30, 23:49:08 »

ma megindultam a bogárral, vettem egy 90 fokos kanyart nagyobb tempóval, ami után mintha elkezdett volna csúszni a kplunk, vagy nemis tudom hogym ondjam. fura hang, pörgött a motor, de nem ment. aztán leállítás, újraindítás és jó. és nincs is windows rajta. elindultam, megint az előbbi jelenség. fleadtam, elkínlódtam magam hazáig, az utolsó előtti kanyart is a lehetőségekhez képest nagy tempóval vettem, ugyancsak balos és láss csodát, hibátlanul ment.

a motor most lett felújítva, kuplung is új. fogalmam nincs mi lehet  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29148 Dátum: 2008 Június 30, 22:39:24 »

igazad van félreérthető voltam szóval természetesen cserélni kell lökörudat ha másfajta a pumpa, úgy értettem hogy nem feltétlen kell AC-t cserélni generátorosításkor
Többféle AC-van, nekem beleért.

Rudat tényleg kell cserélni az új AC-hoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29147 Dátum: 2008 Június 30, 22:09:03 »

Ha pumpat cserelsz egyik fajtarol a masikra akkor kell (nem a fedele szamit, a talpanak a magassaga-szoge)
A buszomban egyebkent magasabbik van, es koszoni kenyelmesen elvan a generator mellett  Wink
Mellesleg szinten 30 PICT-3

igazad van félreérthető voltam szóval természetesen cserélni kell lökörudat ha másfajta a pumpa, úgy értettem hogy nem feltétlen kell AC-t cserélni generátorosításkor
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29146 Dátum: 2008 Június 30, 21:52:40 »

én nem cseréltem AC-t (kúpos tetején egy csavaros pierburg) és karbit sem reszelgettem (30pict3) mégis elfért minden
Ha pumpat cserelsz egyik fajtarol a masikra akkor kell (nem a fedele szamit, a talpanak a magassaga-szoge)
A buszomban egyebkent magasabbik van, es koszoni kenyelmesen elvan a generator mellett  Wink
Mellesleg szinten 30 PICT-3

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29145 Dátum: 2008 Június 30, 21:28:56 »

Az AC pumpa nyomroudjanak a csereje is kell. (magas verzio asszem 108, a dontott generatorhoz valo 100 mm-es hosszu csak)

én nem cseréltem AC-t (kúpos tetején egy csavaros pierburg) és karbit sem reszelgettem (30pict3) mégis elfért minden
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29144 Dátum: 2008 Június 30, 21:22:53 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.
Az AC pumpa nyomroudjanak a csereje is kell. (magas verzio asszem 108, a dontott generatorhoz valo 100 mm-es hosszu csak)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29143 Dátum: 2008 Június 30, 20:46:04 »

kéne tudni mi van karbiba?
majd megnézem,van vmi másik garnitúra fúvóka garnitúrám.de belefáradtam az állitgatásba. Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29142 Dátum: 2008 Június 30, 20:37:03 »

ezt a karbi,és a szivócsonk közé??ez megoldás??
elmegyek majd összehangoltatni,mert nem az igazi.2000 fölött már jó.alatta hmm..
kéne tudni mi van karbiba?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29141 Dátum: 2008 Június 30, 18:51:30 »

venni nem veszek mert 16000ft egyhez, ellenben van egy tábla 5mm-es bakelit lemezem Grin Grin Grin
ezt a karbi,és a szivócsonk közé??ez megoldás??
elmegyek majd összehangoltatni,mert nem az igazi.2000 fölött már jó.alatta hmm..
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29140 Dátum: 2008 Június 30, 18:42:57 »

a témáról jut eszembe!van olyan gondom is,h behalt a fesszabályzóm.generátor van fent,és régebbe elkezdte enni a szabályzókat,és ha pár 4-5 napot állt a gép,leszivta valami az aksit.aztán kitaláltam,h bekötök lada fesszabályzót,ez 900 pénz csak.igaz visszajelzés nincs,de van töltésmérő órám.a lada fesszabályzó,kb 3 hónap,6 hónap,1 éveket kibir,mikor behal,gariba kicseréltetem.az a gondom,h most megint behalt a szabályzóm,17,8 v töltött.hoztam újat helyette,ez meg 17,5. nem értem,hoztam másikat,holnap bepróbálom.
ha jól agyalok elvileg szabályzó gonja van,de ha 2 újjal se jó,esetleg a diódasortól csinálhat ilyet???
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #29139 Dátum: 2008 Június 30, 17:15:26 »

Van ami dinamóhoz volt, és elfér. De kocoghat hozzá.

utánygártott, sárgarész színű brazil ac pumpám van, mint ezen:
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29138 Dátum: 2008 Június 30, 17:13:17 »


Duplakarbi? Mert ha nem, akkor kell kicsit reszelni a gyorsítószivattyú karjánál. Egyébként a régi jó szögletes fejű, szerelhető AC elfér.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29137 Dátum: 2008 Június 30, 16:33:23 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

utánygártott, sárgarész színű brazil ac pumpám van, mint ezen:




 így alakult a cserebere, tlap, fesszab lesz hozzá Smiley , elvileg tehát majdnem plágennpléj, csak más a vezetékelés, ha za ac t nem kell cserélni. akkor nézek kapcsrajzot hozzájuk.

« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 30, 16:35:30 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29136 Dátum: 2008 Június 30, 16:13:03 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

AC?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29135 Dátum: 2008 Június 30, 16:08:58 »

emberek, dinamó ==> generátor konverzió mekkora meló ?

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29134 Dátum: 2008 Június 30, 16:06:22 »

emberek, dinamó ==> generátor konverzió mekkora meló ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29133 Dátum: 2008 Június 30, 15:04:41 »

Miért nem a tank alatt húzod le?
egyszerűbb a motortérben szerintem és ha ott van elöregedve a cső vége, könnyebb levágni. legalábbis én ott csinálnám.

de gondoltam, pont azt idézted Grin
viszont a mondat 2. rész az hasznos, tehát ha a motornál a bemzincsövet lehúzom, akkor ott vákuum nékül kifolyik ami a csőbe + tankba van?
(próbálkozni nem szeretek, inkább kérdezek)
jatélleg, a végét nem figyeltem. amúgy mi baj a műanyag kannával? (semmi). megdönteni nem kell, az aljáról úgysem tudod leszívni, ami meg fent nem jön ki, az kijön lent. én beruháznék ilyen rázós végű vagy milyen leszívóra, újabban nem finom a benzin, hétvégén kóstoltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29132 Dátum: 2008 Június 30, 14:59:45 »

de gondoltam, pont azt idézted Grin
viszont a mondat 2. rész az hasznos, tehát ha a motornál a bemzincsövet lehúzom, akkor ott vákuum nékül kifolyik ami a csőbe + tankba van?
(próbálkozni nem szeretek, inkább kérdezek)

Miért nem a tank alatt húzod le?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29131 Dátum: 2008 Június 30, 13:57:21 »

igen, kifolyik
Sőt, ha a szuszit befogod, és belefújsz a betöltőn, még gyorsabban is jön a lé. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29130 Dátum: 2008 Június 30, 13:56:39 »

de gondoltam, pont azt idézted Grin
viszont a mondat 2. rész az hasznos, tehát ha a motornál a bemzincsövet lehúzom, akkor ott vákuum nékül kifolyik ami a csőbe + tankba van?
(próbálkozni nem szeretek, inkább kérdezek)

igen, kifolyik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #29129 Dátum: 2008 Június 30, 13:55:07 »

arra nem gondoltál esetleg, hogy beledugsz egy kellően hosszú benzincsövet és leszívod kannába? ablakmosósba, vagy fém vödörbe, vagy bármi tisztába. ami így nem jön ki, azt meg szépen az eredeti benzincsövön át, szűrő lehúz, cső belelógat kannába, vagy bármibe és szépen kifolyik.

de gondoltam, pont azt idézted Grin
viszont a mondat 2. rész az hasznos, tehát ha a motornál a bemzincsövet lehúzom, akkor ott vákuum nékül kifolyik ami a csőbe + tankba van?
(próbálkozni nem szeretek, inkább kérdezek)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #29128 Dátum: 2008 Június 30, 11:16:27 »

én is azt vártam hogy kifoggyon  a tank és akkor látom a fogysztás, csak közbe jött a olajcsöpögés, és ha megy a gép előbb fogyna el az olaj mint a benzin, szóval ott ahol van helyben kéne megtudnom hogy mennyi benzin van benne, mert ha tényleg 30 at zabál akkor tuti motorszerelés Undecided
amugy a benzin nem folyik , nem csöpög, tank nemrég lett visszarakva minden csőszorítás fasza, nem enged, altta nincs folt és benya szag sincs, csak a csomagtartóban a beömlő környkén, de ott sem az a szúrós friss benzin szag hanem csak ugy van egy álltalános buké
a másik meg hogy sehol nem találtam eddig 5 literes fém benzineskannát (2000 huf alatt)
ha megemelem a kocsi egyik oldalát és a benzinszintjelző helyéről kiszívom a benyát akkor mennyi mardhat benne, vki csinált már ilyet? vagy vmi egyég ötlet?
arra nem gondoltál esetleg, hogy beledugsz egy kellően hosszú benzincsövet és leszívod kannába? ablakmosósba, vagy fém vödörbe, vagy bármi tisztába. ami így nem jön ki, azt meg szépen az eredeti benzincsövön át, szűrő lehúz, cső belelógat kannába, vagy bármibe és szépen kifolyik.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29127 Dátum: 2008 Június 30, 11:12:30 »

csak a csomagtartóban a beömlő környkén, de ott sem az a szúrós friss benzin szag hanem csak ugy van egy álltalános buké

nálam a tankoláskor volt folyton benzinszag  Undecided (meg erős balkanyarban  Grin)
aztán fél év után jöttem rá hogy nem a beöntő csöve a rossz, hanem a mellette lévő levegő visszavezető cső teljesen elöregedett. kicseréltem, azóta nincs  Cheesy
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #29126 Dátum: 2008 Június 30, 11:03:12 »

húú az nagyonsok!  Undecided
nem lopják ki a benzinedet?
nincs alatta benzinfolt? nincs benzinszag ahol parkolsz? nem lyukas és elpárolog?

nemhiszem hogy meg tudod állapítani hogy hány liter van benne. vagy foylton csurog kell tankolni, vagy kannával járni és 5 litereket beletölteni egyszerre és nézni meddig elég Sad

milyen hosszú utakat mész? mert ha egyszerre csak 2-5km-t akkor tud elég sokat is fogyasztani, mert be sem melegszik

én is azt vártam hogy kifoggyon  a tank és akkor látom a fogysztás, csak közbe jött a olajcsöpögés, és ha megy a gép előbb fogyna el az olaj mint a benzin, szóval ott ahol van helyben kéne megtudnom hogy mennyi benzin van benne, mert ha tényleg 30 at zabál akkor tuti motorszerelés Undecided
amugy a benzin nem folyik , nem csöpög, tank nemrég lett visszarakva minden csőszorítás fasza, nem enged, altta nincs folt és benya szag sincs, csak a csomagtartóban a beömlő környkén, de ott sem az a szúrós friss benzin szag hanem csak ugy van egy álltalános buké
a másik meg hogy sehol nem találtam eddig 5 literes fém benzineskannát (2000 huf alatt)
ha megemelem a kocsi egyik oldalát és a benzinszintjelző helyéről kiszívom a benyát akkor mennyi mardhat benne, vki csinált már ilyet? vagy vmi egyég ötlet?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29125 Dátum: 2008 Június 30, 10:47:53 »

venni nem veszek mert 16000ft egyhez, ellenben van egy tábla 5mm-es bakelit lemezem Grin Grin Grin
tudtam hogy lesz megoldásod Grin
remélem jó is lesz  Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29124 Dátum: 2008 Június 30, 00:39:39 »

veszel alá alátét bakelitet, vagy kitaláltál valami költséghatékonyat?   Evil
venni nem veszek mert 16000ft egyhez, ellenben van egy tábla 5mm-es bakelit lemezem Grin Grin Grin


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29123 Dátum: 2008 Június 29, 23:41:03 »

Én is ebbe a cipőben járok.  Grin De már meg van a megoldásom. Tongue
veszel alá alátét bakelitet, vagy kitaláltál valami költséghatékonyat?   Evil
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29122 Dátum: 2008 Június 29, 23:24:13 »

Én is ebbe a cipőben járok.  Grin De már meg van a megoldásom. Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29121 Dátum: 2008 Június 29, 23:20:44 »

Itt a nyár, nagy hőt vesz át a karbi a szívócsőtől és fel forr a benzin (begázasodik) a gyorsítóházban, gyorsítón keresztül pedig becsöpögteti. Az alapjáratod szintén ezért csökken le (valószínűleg).
a rövid szívócső átka Wink Cool

(persze csak az irígység beszél belőlem Smiley)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29120 Dátum: 2008 Június 29, 23:12:31 »

tud valaki segiteni??
az lenne a gondom,h hol 200,hol 1500 az alapjáratom,dupla 40 weberek vannak fent.
Itt a nyár, nagy hőt vesz át a karbi a szívócsőtől és fel forr a benzin (begázasodik) a gyorsítóházban, gyorsítón keresztül pedig becsöpögteti. Az alapjáratod szintén ezért csökken le (valószínűleg).


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29119 Dátum: 2008 Június 29, 21:39:30 »

elfelejtettem.szopok rendesen. Embarrassed van ilyen utólag beépithető olajszűrő cuccom.ezzel meg az a gondom,h felteszem az olajszűrőt,és valahonnan nyomja az olajat.most rátettem másik szűrőt bosch,de ezzel is ezt csinálja.mi lehet a baja??szemre nem látni semmit.új a cucc.még 2 éve vettem,csak kivettem mert akkor is ezt csinálta.

Ez főáramköri szűrő, nem minden szűrő jó hozzá. A Fram HP1 pl. ilyen nagy nyomást is bír, de nem minden szűrő bírja ezt.

Ez is lehet egy ok, meg még 100 másik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29118 Dátum: 2008 Június 29, 20:38:26 »

elfelejtettem.szopok rendesen. Embarrassed van ilyen utólag beépithető olajszűrő cuccom.ezzel meg az a gondom,h felteszem az olajszűrőt,és valahonnan nyomja az olajat.most rátettem másik szűrőt bosch,de ezzel is ezt csinálja.mi lehet a baja??szemre nem látni semmit.új a cucc.még 2 éve vettem,csak kivettem mert akkor is ezt csinálta.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29117 Dátum: 2008 Június 29, 20:35:35 »

Sziasztok van egy kis problémám , nemtudom tudnátok e nekem esetleg segíteni. Szükségem lenne egy 69 es bogár kábelezési rajzára mert az előző gazda egy kicsikét megbuherálta szóval össze vissza tyúkbelezte és én vissza akarom valamejjest állítani eredetire előre is köszi.

itt megtalálod:
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29116 Dátum: 2008 Június 29, 20:35:28 »

Sziasztok van egy kis problémám , nemtudom tudnátok e nekem esetleg segíteni. Szükségem lenne egy 69 es bogár kábelezési rajzára mert az előző gazda egy kicsikét megbuherálta szóval össze vissza tyúkbelezte és én vissza akarom valamejjest állítani eredetire előre is köszi.

valahol a neten fent van. :)ha nem  kapsz addig segitséget,megkeresem neked,asszem a gépemen is megvan valahol.megnézem,h ezen a vinyómon van-e.
Oldalak: 1 ... 1282 1283 1284 1285 1286 [1287] 1288 1289 1290 1291 1292 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.