www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:26:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1268 1269 1270 1271 1272 [1273] 1274 1275 1276 1277 1278 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13208759 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29715 Dátum: 2008 Július 20, 15:03:40 »

az azt jelenti hogy tárcsa+szerkezet
és ha már kint van a moci akkor főtengelyszimering is....úgyebár
köszi
jes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29714 Dátum: 2008 Július 20, 15:02:59 »

Akkor az olajban lehet a hiba, vszínűleg ahogy felmelegszik vékony lesz és a kuplunglamellák elcsúsunak az olajfilmen. Tegyél bele sűrűbb olajat, (vagy fűrészport Evil  Grin.)
botond van benne, de nagyon megy egy komárhoz képest  Azn
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29713 Dátum: 2008 Július 20, 12:58:06 »

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin
Akkor az olajban lehet a hiba, vszínűleg ahogy felmelegszik vékony lesz és a kuplunglamellák elcsúsunak az olajfilmen. Tegyél bele sűrűbb olajat, (vagy fűrészport Evil  Grin.)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #29712 Dátum: 2008 Július 20, 12:29:43 »

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin

a nagy power  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29711 Dátum: 2008 Július 20, 10:49:53 »

ha melegen csinálja csak akkor inkább szerkezet!
az azt jelenti hogy tárcsa+szerkezet
és ha már kint van a moci akkor főtengelyszimering is....úgyebár
köszi

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29710 Dátum: 2008 Július 20, 10:43:43 »

mi van akkor ha melegen azaz egy jó pár kilométer megtétele után csúszik a kuplung???
egy kicsit csöpög sajna az olaj a kuplungház felöl...gondolom a szimering cserés...de ennyire...
kisköre után volt olyan mikor kuplung pedál fel enged ,akkor egy kis rántás, de utánna huzott és nem csuszott.....
tegnap viszont amikor 3.ba rakom és nagyobb gázt adok akkor rendesen megcsúszik a... Undecided
kuplugtárcsa is cserés lesz?
tapasztalat valakinek e téren?


ha melegen csinálja csak akkor inkább szerkezet!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29709 Dátum: 2008 Július 20, 10:19:14 »

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin
köszönjük MSE...... Grin Grin Grin

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29708 Dátum: 2008 Július 20, 10:18:01 »

mi van akkor ha melegen azaz egy jó pár kilométer megtétele után csúszik a kuplung???

nekem az egyik komárom is ilyen  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29707 Dátum: 2008 Július 20, 10:14:17 »

mi van akkor ha melegen azaz egy jó pár kilométer megtétele után csúszik a kuplung???
egy kicsit csöpög sajna az olaj a kuplungház felöl...gondolom a szimering cserés...de ennyire...
kisköre után volt olyan mikor kuplung pedál fel enged ,akkor egy kis rántás, de utánna huzott és nem csuszott.....
tegnap viszont amikor 3.ba rakom és nagyobb gázt adok akkor rendesen megcsúszik a... Undecided
kuplugtárcsa is cserés lesz?
tapasztalat valakinek e téren?


Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29706 Dátum: 2008 Július 20, 10:03:08 »

Ha már ilyen furcsaságok felmerültek, akkor ehhez mit szóltok?

Hát igen!Elég érdekes!Az egész olyan furi!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29705 Dátum: 2008 Július 20, 09:56:01 »

láttam egy régi kb 95ös Sceneben ilyet ahogy készül....egyrészt elég ocsmány lett a végeredmény, másrészt meg szanaszét kellet vágni a bódét és szobrászkodni, hogy elférjen az első futómű, meg ugye új csomagtetőt szobrászkodni stb.
Ez a Scene nekem is megvan valahol!Rémlett a dolog.Majd ma előkeresem,megnézem!

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29704 Dátum: 2008 Július 20, 03:47:44 »

Még pár kép:


afrikai nem?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29703 Dátum: 2008 Július 20, 03:46:29 »

Bennem is !Ezért kérdezem!!

láttam egy régi kb 95ös Sceneben ilyet ahogy készül....egyrészt elég ocsmány lett a végeredmény, másrészt meg szanaszét kellet vágni a bódét és szobrászkodni, hogy elférjen az első futómű, meg ugye új csomagtetőt szobrászkodni stb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #29702 Dátum: 2008 Július 20, 01:29:18 »

Csak az alváz az 1303!!!Felül az egész minden cserélve,hozzáalakítva!Vagyis a bódé is kisablakos!!
A napóleon kalaptól előre lecseréled az alvázfejet torziósra,és szerintem úgy összeházasítható a kettő.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #29701 Dátum: 2008 Július 20, 01:11:32 »

Még pár kép:


[a csatolmányt egy admin törölte]

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #29700 Dátum: 2008 Július 20, 01:06:45 »

Bennem is !Ezért kérdezem!!
Ha már ilyen furcsaságok felmerültek, akkor ehhez mit szóltok?


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 01:09:28 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29699 Dátum: 2008 Július 20, 01:00:19 »

És hova fér be a toronycsapágy a tekercsrugó végén, vagy valami ilyesmi kételyek merülnek fel bennem... 
Bennem is !Ezért kérdezem!!

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #29698 Dátum: 2008 Július 20, 00:31:10 »

Csak az alváz az 1303!!!A bódé az kisablakos!!
És hova fér be a toronycsapágy a tekercsrugó végén, vagy valami ilyesmi kételyek merülnek fel bennem... 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29697 Dátum: 2008 Július 20, 00:27:44 »

na, ez kurvajól nézhet ki.
buflák orral töklámpás sárvédő.
üvegszálas gittel biztos el lehet tüntetni azt az 5 centi differenciát.
Csak az alváz az 1303!!!Felül az egész minden cserélve,hozzáalakítva!Vagyis a bódé is kisablakos!!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 20, 00:30:29 írta sparkafer »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29696 Dátum: 2008 Július 19, 23:56:07 »

Uraim?Van Valaki köztünk akinek 303-as alvázon van pre bogara?Létezhet ilyen egyáltalán?Érdekelne a művelet!!

na, ez kurvajól nézhet ki.
buflák orral töklámpás sárvédő.
üvegszálas gittel biztos el lehet tüntetni azt az 5 centi differenciát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #29695 Dátum: 2008 Július 19, 23:49:50 »

Uraim?Van Valaki köztünk akinek 303-as alvázon van pre bogara?Létezhet ilyen egyáltalán?Érdekelne a művelet!!

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29694 Dátum: 2008 Július 19, 22:18:21 »

Szerintem felesleges összebuzerálni szegény autót. Ha el akarják lopni, úgyis ellopják....
Inkább szerelj be egy rejtett kapcsolót (mondjuk az ülés alá), ami megszakítja a gyújtótrafóhoz menő vezetéket. Így ha esetleg valaki mégis bepróbálkozna, talán feladja, és otthagyja. (Indítómotor forog, de szikra híján nem indul, viszonylag kevés tolvaj fog nekiállni keresni a hibát.) 
igy igaz Smiley
nekem is van ilyen,mert muszáj,sajnos Undecided

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #29693 Dátum: 2008 Július 19, 22:05:53 »

Hali!
Lenne egy kérdésem. A 71es bogit át lehet úgy alakítani, hogy a gyújtáskapcsoló ne a kormányon, hanem, mint régen a műszerfalban legyen? Nagyon macerás? Mert így a kábelek a lemez mögött lennének, és egy esetleges kocsi feltörés esetén necces a kábeleket elvágni és összeérinteni kettőt...
Vagy sok a hátránya?
ÜdVW!
Szerintem felesleges összebuzerálni szegény autót. Ha el akarják lopni, úgyis ellopják....
Inkább szerelj be egy rejtett kapcsolót (mondjuk az ülés alá), ami megszakítja a gyújtótrafóhoz menő vezetéket. Így ha esetleg valaki mégis bepróbálkozna, talán feladja, és otthagyja. (Indítómotor forog, de szikra híján nem indul, viszonylag kevés tolvaj fog nekiállni keresni a hibát.) 
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #29692 Dátum: 2008 Július 19, 21:50:38 »

Hali!
Lenne egy kérdésem. A 71es bogit át lehet úgy alakítani, hogy a gyújtáskapcsoló ne a kormányon, hanem, mint régen a műszerfalban legyen? Nagyon macerás? Mert így a kábelek a lemez mögött lennének, és egy esetleges kocsi feltörés esetén necces a kábeleket elvágni és összeérinteni kettőt...
Vagy sok a hátránya?
ÜdVW!

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29691 Dátum: 2008 Július 18, 20:11:25 »

Az úgy teljesen jó ahogy írod, jól működik a szívatod és annak pillangószelepe.
Viszont van egy másik pillangó szelep ami köznyelven A pillangószelep, ezt nyitogatod a gázbovdennel.  Cheesy
Itt nézz körül, de a legjobb ha nagyon nem tudod így használni az autót, vidd vissza az embernek és mond meg, hogy Istenbizony vigyázva járatod.  Grin


A gáz csappantyúját (pillangószelepét) szokták fojtószelepnek is nevezni, kicsit régimódiul. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #29690 Dátum: 2008 Július 18, 19:36:44 »

Gázbovden huzogatás és igy a motor felmelegedéséig a koszoru közepéig hozzáér de mikor teljesen elfordul a pill szelep már nem. A pill szelep nyitva meleg motornál de gázadáskor nem mozog ez jó vagy rossz?
Amugy valaki hallot már erről a módszerről hogy a bejártós bogi motornál gyengitik benzinben a keveréket?
Bocsi ha bénákat kérdezek de az autószerelés nem a szakmám Smiley
Az úgy teljesen jó ahogy írod, jól működik a szívatod és annak pillangószelepe.
Viszont van egy másik pillangó szelep ami köznyelven A pillangószelep, ezt nyitogatod a gázbovdennel.  Cheesy
Itt nézz körül, de a legjobb ha nagyon nem tudod így használni az autót, vidd vissza az embernek és mond meg, hogy Istenbizony vigyázva járatod.  Grin
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #29689 Dátum: 2008 Július 18, 19:16:41 »

És hogy lehet normális keveréket beállítani?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29688 Dátum: 2008 Július 18, 18:28:23 »

Gázbovden huzogatás és igy a motor felmelegedéséig a koszoru közepéig hozzáér de mikor teljesen elfordul a pill szelep már nem. A pill szelep teljesen nyitva meleg motornál de gázadáskor nem mozog ez jó vagy rossz?
Amugy valaki hallot már erről a módszerről hogy a bejártós bogi motornál gyengitik benzinben a keveréket?
Bocsi ha bénákat kérdezek de az autószerelés nem a szakmám Smiley

A pillangó szelep nem a gyorsítás része. Elzárja a levegő egy részét hideg motornál. Egy elektromos szál melegedése mozgatja. A gázhoz annyi köze van, hogy hideg motor mellett egy kicsit kitartja a gázkart, ezzel növelve az alapjáratot.  Azért írtam az előbb, hogy juhéj, mert ennek úgy kell működnie. (szerintem nem frankó megoldás, mert ha rajtahagyod a gyújtást véletlenül, akkor is meleg motort szimulál, illetve télen sokkal gyorsabban kihül mint a motor és indkoloatlanul "szivat", téli-nyári állás ellenére.)

A keverékszegényítés inkább árt, mint használ. Annyi a lényeg, hogy mondjuk IV.-ben 40-nél ne nyomjunk padlógázt, mert ekkor van a motor max. terhelése.  Inkább kellemes fordulaton, mikor van kenés, hűtés stb...

Remélem nem írtam nagy hülyeséget...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 18, 18:34:12 írta Zoli »

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #29687 Dátum: 2008 Július 18, 17:13:11 »

Gázbovden huzogatás és igy a motor felmelegedéséig a koszoru közepéig hozzáér de mikor teljesen elfordul a pill szelep már nem. A pill szelep teljesen nyitva meleg motornál de gázadáskor nem mozog ez jó vagy rossz?
Amugy valaki hallot már erről a módszerről hogy a bejártós bogi motornál gyengitik benzinben a keveréket?
Bocsi ha bénákat kérdezek de az autószerelés nem a szakmám Smiley

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #29686 Dátum: 2008 Július 18, 17:01:55 »

Uj tapasztalatok, a pillangó szelep nem reagál  a gáz adásra. Amikor hidegen inditom a koszuru hozzáér a gázkarhoz aztán melegedéskor minimálisan elfordul de akkor nem ér már hozzá a gázkarhoz.
Juhéj!

Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #29685 Dátum: 2008 Július 18, 16:37:48 »

Uj tapasztalatok, a pillangó szelep nem reagál  a gáz adásra. Amikor hidegen inditom a koszuru hozzáér a gázkarhoz aztán melegedéskor minimálisan elfordul de akkor nem ér már hozzá a gázkarhoz.

1303LS
« Hozzászólás #29684 Dátum: 2008 Július 18, 16:00:03 »

háát nemtudom..
nekem most lesz kész szintén, de nem merném padlógázon használni.
az első 500km után ajánlott olajat cserélni és mindenképp beállítani a szelephézagokat.
nekem azt tanácsolták még, a bejáratás alatt ne terheljem teljesen, ne a legnagyobb melegbe menjek ha lehet, és igyekezzek változatos fordulatszámon használni, mondjuk városi közlekedében. persze nem dugóban araszolva, és nem a lámpától lámpáig gyorsulgatva, csak ne mondjuk 80al egyforma gázon egyszerre 20km-t..

Kb valahogy így.
Plusz felváltani kicsit később , mint egyébként szokás, vissza pedig kicsit előbb.
Szóval ne használjuk a motort alacsony fordulaton nagy terheléssel, a hűtés miatt. Ez igaz a nyári 40 fokos melegre is öreg motornál is akár. Propeller hűti ami ha lassan forog, keveset hűt.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29683 Dátum: 2008 Július 18, 15:57:50 »

Szia.
A "benzinmennyiség elvétele" nem olyan egyszerű dolog.
Vagyis ha elveszi, akkor szegény lesz a keverék, dadog, prüszköl, bakkecskézik, sőt bejáratós motornál pont nagyon káros is mert a hűtése sem tökéletes ilyenkor.
Amit a "bácsi" megejthetett az max a gázbovden hosszúra hagyása, szóval padlógázon is csak félig nyit a pillangószeleped. Ezt egy segítővel ami lehet egy tégla is könnyen ellenőrizheted. Találd ki hogyan.  Grin Evil
igen, én is ezen gondolkodtam, lehet hogy nem karburálta szegényre, az nem tenne jót, hanem valahogy nem hagyja a "padlógázt" nyomni
1303LS
« Hozzászólás #29682 Dátum: 2008 Július 18, 15:55:59 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: most csináltak a család bogarán motorgenerált, főtengely csapágyazás, gyuruzés, szelepcsere, .... A szerelő ismerős aki csinálta azt mondta a benzin mennyiséget visszavette mig nem fut 1000 km a bogár nehogy túlmelegedjen és a gyuruk beszoruljanak, Igy a tellyesítmény elég gagyi Sad 1-2 seb. szinte padlógázzal kell közlekedni hogy menjen az autó. Nem volt még bejáratos motorom így kicsit furcsállom ezt a benzin mennyiség visszavételét. Nem elég csak nyugisan nem eröltetve közlekedni míg összekopnak az alkatrészek? Lehet hogy átverés áldozata vagyok?
Szia.
A "benzinmennyiség elvétele" nem olyan egyszerű dolog.
Vagyis ha elveszi, akkor szegény lesz a keverék, dadog, prüszköl, bakkecskézik, sőt bejáratós motornál pont nagyon káros is mert a hűtése sem tökéletes ilyenkor.
Amit a "bácsi" megejthetett az max a gázbovden hosszúra hagyása, szóval padlógázon is csak félig nyit a pillangószeleped. Ezt egy segítővel ami lehet egy tégla is könnyen ellenőrizheted. Találd ki hogyan.  Grin Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #29681 Dátum: 2008 Július 18, 15:55:09 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: most csináltak a család bogarán motorgenerált, főtengely csapágyazás, gyuruzés, szelepcsere, .... A szerelő ismerős aki csinálta azt mondta a benzin mennyiséget visszavette mig nem fut 1000 km a bogár nehogy túlmelegedjen és a gyuruk beszoruljanak, Igy a tellyesítmény elég gagyi Sad 1-2 seb. szinte padlógázzal kell közlekedni hogy menjen az autó. Nem volt még bejáratos motorom így kicsit furcsállom ezt a benzin mennyiség visszavételét. Nem elég csak nyugisan nem eröltetve közlekedni míg összekopnak az alkatrészek? Lehet hogy átverés áldozata vagyok?
háát nemtudom..
nekem most lesz kész szintén, de nem merném padlógázon használni.
az első 500km után ajánlott olajat cserélni és mindenképp beállítani a szelephézagokat.
nekem azt tanácsolták még, a bejáratás alatt ne terheljem teljesen, ne a legnagyobb melegbe menjek ha lehet, és igyekezzek változatos fordulatszámon használni, mondjuk városi közlekedében. persze nem dugóban araszolva, és nem a lámpától lámpáig gyorsulgatva, csak ne mondjuk 80al egyforma gázon egyszerre 20km-t..
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #29680 Dátum: 2008 Július 18, 15:45:14 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: most csináltak a család bogarán motorgenerált, főtengely csapágyazás, gyuruzés, szelepcsere, .... A szerelő ismerős aki csinálta azt mondta a benzin mennyiséget visszavette mig nem fut 1000 km a bogár nehogy túlmelegedjen és a gyuruk beszoruljanak, Igy a tellyesítmény elég gagyi Sad 1-2 seb. szinte padlógázzal kell közlekedni hogy menjen az autó. Nem volt még bejáratos motorom így kicsit furcsállom ezt a benzin mennyiség visszavételét. Nem elég csak nyugisan nem eröltetve közlekedni míg összekopnak az alkatrészek? Lehet hogy átverés áldozata vagyok?

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29679 Dátum: 2008 Július 18, 10:01:06 »

igy van

Mégegyszer kösz összeállt a kép

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29678 Dátum: 2008 Július 18, 09:58:25 »

Akkor gyakorlatlag az orra más de esetleg komplett orrésszel az is javítható, mert azon rajta van a pótkerékzseb is és ez a rész is.
Kösz
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29677 Dátum: 2008 Július 18, 09:07:59 »

lökháritó tartó konzol helye is más

Akkor gyakorlatlag az orra más de esetleg komplett orrésszel az is javítható, mert azon rajta van a pótkerékzseb is és ez a rész is.
Kösz

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29676 Dátum: 2008 Július 18, 09:01:21 »

Az after és pre doblemezek menyire külömböznek?(elöl) Egyfélét lehet kapni és képekről nekem nem tűnt fel külömnbség(leszámítva a tankajtó helyét)  Huh
lökháritó tartó konzol helye is más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1268 1269 1270 1271 1272 [1273] 1274 1275 1276 1277 1278 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.