www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:17:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1216 1217 1218 1219 1220 [1221] 1222 1223 1224 1225 1226 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13268880 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31798 Dátum: 2008 Október 12, 15:31:17 »

kilóméterórát lehet valahogy kalibrálni? Picit csal az enyém lefelé, kevesebbet mutat
Kölcsönkérsz egy hitelest, állítható fordulatszámú fúrógépet szerzel, elreszelsz egy 65-ös szeget négyszögre. Szedd le a keretet az órádról. A fúrógép legalacsonyabb fordulatán tekerd meg az eredeti órát, és utána a tiedet. Leszeded a mutatót úgy, hogy először kicsit megemelve átbillented a nullánál lévő pöckön. Az eltérésnek megfelelően más pozícióban felrakod, a pöckön óvatosan átemeled, és újra fúrógép...
Ha nem akarsz fúrógépezni, ahhoz a másik órát is meg kell bontano, mert azon is a kis pöckön a mutatót átbillentve lehet csak megnézni, hogy mekkora előfeszítés kell a mutató rugójának.

Ez vár rám is, csak semmi kedvem nyűglődni vele...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31797 Dátum: 2008 Október 12, 15:03:18 »

Napsugarast!

Hőn szeretett Csevesznyémen a menetrend szerinti kuplungbowden-cserét gondoltam a hétvégén végrehajtani. A bowden végevele már elfáradt, a szálak fele már elszakadt. Az ideát a tett követte: egészen mondjuk 10 percig. Az első hibát a szárnyasanya letekerése után elkövettem: nem vágtam le a bowdenről a csavaros végét. Lehet, az is hiba volt, hogy zsír helyett csak WD-40-es kezelést kapott visszahúzás előtt a bowden. Bármi is legyen az oka, a bowden megállt a csőben, mint a cövek. Egésszen pontosan a lyuktól 2 centiméternyire (drótos mérés) van jelenleg a bowden csavaros végének legvége, s innen se előre, se visszafele (ez mondjuk érthető, ha a kibomlott drótszálak végére gondolok...). Próbáltam extra WD-40-et, merev drótos utánnyomást, vékony drót+zsír körbeszurkálást, de eddig semmi eredmény. Ha próbálom előre húzni, a kocsi közepe-alja tájáról érdekes kattogások hallatszanak: mintha a bowdennel egy billenthető fémlemezt bökdösnék (vagy valami hasonpaci).

Uraim! Tipp vagy trükk?

Előre is köszönöm!


Üdv!

Trau
Fúrogépbe befog, csavarni kell és közben húzni. persze ehhez rövidre vágod a bovdent!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31796 Dátum: 2008 Október 12, 14:34:42 »

elárulod a csodaszert?
bright&shiny névre hallgat, sárgás-zöldes csomagolás, ~400Ft
a plus-ban szereztük be

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #31795 Dátum: 2008 Október 12, 12:13:04 »

Napsugarast!

Hőn szeretett Csevesznyémen a menetrend szerinti kuplungbowden-cserét gondoltam a hétvégén végrehajtani. A bowden végevele már elfáradt, a szálak fele már elszakadt. Az ideát a tett követte: egészen mondjuk 10 percig. Az első hibát a szárnyasanya letekerése után elkövettem: nem vágtam le a bowdenről a csavaros végét. Lehet, az is hiba volt, hogy zsír helyett csak WD-40-es kezelést kapott visszahúzás előtt a bowden. Bármi is legyen az oka, a bowden megállt a csőben, mint a cövek. Egésszen pontosan a lyuktól 2 centiméternyire (drótos mérés) van jelenleg a bowden csavaros végének legvége, s innen se előre, se visszafele (ez mondjuk érthető, ha a kibomlott drótszálak végére gondolok...). Próbáltam extra WD-40-et, merev drótos utánnyomást, vékony drót+zsír körbeszurkálást, de eddig semmi eredmény. Ha próbálom előre húzni, a kocsi közepe-alja tájáról érdekes kattogások hallatszanak: mintha a bowdennel egy billenthető fémlemezt bökdösnék (vagy valami hasonpaci).

Uraim! Tipp vagy trükk?

Előre is köszönöm!


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31794 Dátum: 2008 Október 12, 10:20:29 »

talán ide is passzol kicsit a téma
autó ápolás, mióta elkészült a bogaram szinte csak esőben áll kinn, és mindig éjszaka vagy legalább is sötétedés után érek haza, a bézs színen úgy meglátszik minden koszmaszatbogárlepkeszunyoggalamsz.r, és nem mertem eleinte nagyon dörzsölni, meg is látszott ahol megpróbáltam...., de találtam egy nedves tisztító kendőt ami még a rágyógyult szúnyogot a gyümölcsös mdársz..t és a kátrány pöttyöket is nyom nélkül eltünteti, és még fényesebbnek is látom a kendős tisztítás után, na jó a kátrányhoz dörzsölni kell kicsit
elárulod a csodaszert?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #31793 Dátum: 2008 Október 12, 10:14:39 »

Most majdnem felajánlottam a gyári felnis Goodyearjaimat.. Cheesy
gumiaim vannak ,csak még bejáratos a mocim és a vékonyak vannak fenn
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31792 Dátum: 2008 Október 12, 10:06:26 »

mert téli gumit mindenképp veszek és a gyári felniimek meg szarok
a 4ból 3 gumi folyton leenged Cry
Most majdnem felajánlottam a gyári felnis Goodyearjaimat.. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #31791 Dátum: 2008 Október 12, 10:01:14 »

Hát jól, miért? Wink
mert téli gumit mindenképp veszek és a gyári felniimek meg szarok
a 4ból 3 gumi folyton leenged Cry
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31790 Dátum: 2008 Október 12, 09:56:27 »

kilóméterórát lehet valahogy kalibrálni? Picit csal az enyém lefelé, kevesebbet mutat
A rugó a lényeg, ami visszatartja a mutatót, de fogalmam sincs, van-é nem tökölős eljárás.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31789 Dátum: 2008 Október 12, 09:54:05 »

helloka
mit szoltok ,hogy fog kinézni a porsche telefon felni téli gumákkal?
 Cheesy
Hát jól, miért? Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #31788 Dátum: 2008 Október 12, 09:51:02 »

helloka
mit szoltok ,hogy fog kinézni a porsche telefon felni téli gumákkal?
 Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31787 Dátum: 2008 Október 12, 09:31:52 »

emberek !

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=637130

ehhez mit szóltok ?

elvileg akkor féknyereg tartó lemez segítségével a dobos csonkra is fel lehet a tárcsát szerelni ?
igen!hátsó olcsó szett is hasonlószisztem!meg aporsche  féket is igy szokták fel aplikálni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31786 Dátum: 2008 Október 11, 23:29:00 »

Ma sikerül nekem és a drága főpolgármesterünknek agyonbaszni a bogaram.Kb 50 km/h-val mentem bele egy új gödöbe a Pesti úton.Elöl hátul reccs.Eleje kopog,hátul fémesen súrlódik és a negyediket kidobálja.Még nem volt idegem a károkat felmérni.De a kurva annyát.Még nem is volt fagy.Ez a város rosszabb mint egy hk lőtér. :_gun_gun:Bocs az OFF-ért.

duh. ha esteleg garázda módon akarod kifejezni nemtetszésedet ( féltégla Cheesy ) , szívesen segítek Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31785 Dátum: 2008 Október 11, 23:27:51 »

emberek !

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=637130

ehhez mit szóltok ?

elvileg akkor féknyereg tartó lemez segítségével a dobos csonkra is fel lehet a tárcsát szerelni ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #31784 Dátum: 2008 Október 11, 22:27:17 »

Ma sikerül nekem és a drága főpolgármesterünknek agyonbaszni a bogaram.Kb 50 km/h-val mentem bele egy új gödöbe a Pesti úton.Elöl hátul reccs.Eleje kopog,hátul fémesen súrlódik és a negyediket kidobálja.Még nem volt idegem a károkat felmérni.De a kurva annyát.Még nem is volt fagy.Ez a város rosszabb mint egy hk lőtér. :_gun_gun:Bocs az OFF-ért.

VW 1200.1963.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31783 Dátum: 2008 Október 11, 21:33:33 »

talán ide is passzol kicsit a téma
autó ápolás, mióta elkészült a bogaram szinte csak esőben áll kinn, és mindig éjszaka vagy legalább is sötétedés után érek haza, a bézs színen úgy meglátszik minden koszmaszatbogárlepkeszunyoggalamsz.r, és nem mertem eleinte nagyon dörzsölni, meg is látszott ahol megpróbáltam...., de találtam egy nedves tisztító kendőt ami még a rágyógyult szúnyogot a gyümölcsös mdársz..t és a kátrány pöttyöket is nyom nélkül eltünteti, és még fényesebbnek is látom a kendős tisztítás után, na jó a kátrányhoz dörzsölni kell kicsit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31782 Dátum: 2008 Október 11, 21:10:47 »

kilóméterórát lehet valahogy kalibrálni? Picit csal az enyém lefelé, kevesebbet mutat

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #31781 Dátum: 2008 Október 11, 14:29:37 »

no az enyém így van: -futómű, - kb.1 cm-es gumi jól szét lapulva, - kaszni, -formázott gumi bele felfelé hjlított oldalú téglalap alakú fém alátét,- alátét, -anyacsakegyvan
Na végre Köszi szépen Smiley

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31780 Dátum: 2008 Október 11, 14:19:36 »

Mé nem foglalkozik velem senki sem?

no az enyém így van: -futómű, - kb.1 cm-es gumi jól szét lapulva, - kaszni, -formázott gumi bele felfelé hjlított oldalú téglalap alakú fém alátét,- alátét, -anyacsakegyvan

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #31779 Dátum: 2008 Október 11, 13:57:09 »

Mé nem foglalkozik velem senki sem?

ha vársz egy kicsit kimegyek és megnézem pont az aknán állok
moment.......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #31778 Dátum: 2008 Október 11, 13:44:48 »

Smiley   HELP! Elöl a kasznit a tank alatt milyen sorrend rögzitti?Elöször ráteszem kasznit,gumi, fémalátét,mindezen keresztül csavar?Vagy a futómű kaszni közé is kell gumi ami szerintem elmaszul! Undecided
A hátsónál mi a helyzet?Mert ott több minden van nekem.Két alátét,két gumi,meg egy távtartó.Ott hogy van?Mert már lassan másfél éve,hogy szét bombáztam,és már nemtom hogy volt.
Mé nem foglalkozik velem senki sem?

Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #31777 Dátum: 2008 Október 11, 11:34:51 »

és ez Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #31776 Dátum: 2008 Október 11, 11:33:30 »

nézétek má mit találtam

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető edebug
Hozzászólások: 187

« Hozzászólás #31775 Dátum: 2008 Október 11, 08:21:53 »

Szeretném jövőre OT vizsgára vinni a betonkeverőmet.1979-es masszív cucc eredeti gumikkal,mustár/sárga/narancs(rozsda) színben.Gyári szín kódot nem találok.Mivel nem szeretném az eredeti ékszíjat ebek harmincadjára vetni,ezért kérdezném,hogy két adag vakolat keverés érdekében mivel kenjem meg ,hogy ne szalajtson.


                    Solness mester.
Kátránnyal Grin

---Andris---
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31774 Dátum: 2008 Október 10, 21:28:29 »

http://auto.indavideo.hu/video/VW_motor_osszerakas

Akik nem látták még.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31773 Dátum: 2008 Október 10, 21:25:29 »

Fogalmam sincs mi lehet, csak azt zárom ki, hogy én hibáztam.  Grin Grin Grin Grin

Ez előbb beindítottam hidegen, sokkal csendesebb, ami csapágy illesztési problémára utal. De akkor nem 50 km után szólalt volna meg, hanem amikor megmelegedett azonnal. Szóval nem tudom, az egyik henger alig megy, még az sincs kizárva, hogy szelep vagy hengerfej probléma.

Nem egyértelműen csapágy kopogás hangja van.
Nekem a másik motorom csinálja ezt,és 5 éve nem tudom mi a baja. De jól megy,csak klakkog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31772 Dátum: 2008 Október 10, 21:11:54 »

.
Hú Aztaaa  Shocked Shocked Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31771 Dátum: 2008 Október 10, 21:11:31 »

Igen, belül megmaradt nagyjából standardnak.

rács is kék?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #31770 Dátum: 2008 Október 10, 21:08:16 »

Fogalmam sincs mi lehet, csak azt zárom ki, hogy én hibáztam.  Grin Grin Grin Grin

Ez előbb beindítottam hidegen, sokkal csendesebb, ami csapágy illesztési problémára utal. De akkor nem 50 km után szólalt volna meg, hanem amikor megmelegedett azonnal. Szóval nem tudom, az egyik henger alig megy, még az sincs kizárva, hogy szelep vagy hengerfej probléma.

Nem egyértelműen csapágy kopogás hangja van.
regi masinak ezek.
Hajtokar, csapszeg, szelep harmas kozzul valami.
(nem lehet hogy felkapott valami koszit es gyenge az olajnyomas valamelyik csapagynal es azert kopog?)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31769 Dátum: 2008 Október 10, 21:05:44 »

Talán a turbina ajtaja ér bele a turbinába,ahogy nyit a termosztát. Ezt hallod. (remélem)

Nincs benne termosztát, mindig nyitva van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31768 Dátum: 2008 Október 10, 21:04:42 »

biztos benne maradt egy 6os anya Evil

Fogalmam sincs mi lehet, csak azt zárom ki, hogy én hibáztam.  Grin Grin Grin Grin

Ez előbb beindítottam hidegen, sokkal csendesebb, ami csapágy illesztési problémára utal. De akkor nem 50 km után szólalt volna meg, hanem amikor megmelegedett azonnal. Szóval nem tudom, az egyik henger alig megy, még az sincs kizárva, hogy szelep vagy hengerfej probléma.

Nem egyértelműen csapágy kopogás hangja van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31767 Dátum: 2008 Október 10, 21:02:40 »

Ami kb 50km után áll neki zörögni. De bár az lenne... :-)

Talán a turbina ajtaja ér bele a turbinába,ahogy nyit a termosztát. Ezt hallod. (remélem)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31766 Dátum: 2008 Október 10, 21:01:26 »

.
Teccik.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31765 Dátum: 2008 Október 10, 21:01:13 »

Ami kb 50km után áll neki zörögni. De bár az lenne... :-)

rács is kék?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31764 Dátum: 2008 Október 10, 20:59:45 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31763 Dátum: 2008 Október 10, 20:59:19 »

Stunt fotózott, azt mondta, megpróbál feltenni pár képet.


Széthajtotta!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31762 Dátum: 2008 Október 10, 20:58:38 »

Ami kb 50km után áll neki zörögni. De bár az lenne... :-)

biztos benne maradt egy 6os anya Evil
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #31761 Dátum: 2008 Október 10, 20:57:30 »

Összeállt az Ovál. Rettenetesen jókat autóztunk. Már hazafelé tartottam, mikor furcsa hangot kezdett kiadni a motor, ezért inkább visszavittük a Mesterhez. További információk mélyebb vizsgálat után lesznek.
biztos benne maradt egy 6os anya Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31760 Dátum: 2008 Október 10, 20:56:04 »

Stunt fotózott, azt mondta, megpróbál feltenni pár képet.

Meg képek is????
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #31759 Dátum: 2008 Október 10, 20:54:59 »

. További információk mélyebb vizsgálat után lesznek.
Meg képek is????

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 1216 1217 1218 1219 1220 [1221] 1222 1223 1224 1225 1226 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.