www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:46:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1210 1211 1212 1213 1214 [1215] 1216 1217 1218 1219 1220 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764408 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #32051 Dátum: 2008 Október 20, 10:49:16 »


Mit tegyek?
Mi lehet a baja?
    gyertya pucc és tolhatod neki  ezután pedig emeleti parkolóba állj ne pincébe  Roll Eyes korty  hátradől vagy hogy a picsába van sose tudom megtanulni

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32050 Dátum: 2008 Október 20, 09:53:25 »

A bogárkám motorja megadta magát.
3asban, padlógázzal 50-nél többel nem megy.
Egy hónapja leálltam vele a garázsba, mert csak most lett pénzem megjavíttatni.
Most viszont nem tudok kijönni, mert annyira gyenge a motor, hogy nem tud feljönni a pincéből (-2 méterről).
Félig feljutottam a rámpán, ott lefulladt, visszagurultam, és azóta hiába indítózom, nem indul.
Az aksit sikerült lemeríteni.
Mit tegyek?
Mi lehet a baja?
Minden henger megy? jól indul? Sztem vedd ki a gyertyákat, és nézd meg, amelyik nagyon ratyi az tuttó nem ment, drótkefe, de leginkább kuka és csere, utána próbálkozz. esetleg nézd meg: -gyujtókábelek, elosztófedél belsején nem fogyott-e el a grafit, meg hogy a vákumcső ami a karbitól a vákumbdobig megy jó rajt van-e, nem szív e falsot, utána meg mexakítóhézag. Így első körben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #32049 Dátum: 2008 Október 20, 09:50:33 »

A bogárkám motorja megadta magát.
3asban, padlógázzal 50-nél többel nem megy.
Egy hónapja leálltam vele a garázsba, mert csak most lett pénzem megjavíttatni.
Most viszont nem tudok kijönni, mert annyira gyenge a motor, hogy nem tud feljönni a pincéből (-2 méterről).
Félig feljutottam a rámpán, ott lefulladt, visszagurultam, és azóta hiába indítózom, nem indul.
Az aksit sikerült lemeríteni.
Mit tegyek?
Mi lehet a baja?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #32048 Dátum: 2008 Október 20, 08:30:11 »

Úgy tudom, a hasznos címek között fent van.
Na, itt van:
Magyar Gábor   (06-70) 541-9294           X   
A VWLightningosok szerint lakatolásban ő az isten.


valami elérhetőséget adjál + légyszives
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 20, 08:31:43 írta GSattila »
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #32047 Dátum: 2008 Október 20, 08:12:43 »

Sajnos nem. Az enyém régen volt, sok mással együtt. Magyar Gábor csinálta Érden, kiváló lett.

valami elérhetőséget adjál + légyszives
RNIE
« Hozzászólás #32046 Dátum: 2008 Október 19, 17:58:55 »

jáccátok le Cool
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32045 Dátum: 2008 Október 19, 17:57:28 »

Pár motor burkoló lemezt kivéve igen.
a bogár meg a busz 1.6 motorja ugyanaz?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32044 Dátum: 2008 Október 19, 17:55:56 »

a bogár meg a busz 1.6 motorja ugyanaz?
nem

az egyik bogáré a másik buszé te fasz  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #32043 Dátum: 2008 Október 19, 17:44:56 »

a bogár meg a busz 1.6 motorja ugyanaz?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #32042 Dátum: 2008 Október 19, 16:27:26 »

Sajnos nem. Az enyém régen volt, sok mással együtt. Magyar Gábor csinálta Érden, kiváló lett.

köszi, árrba tudsz valamit mondani ?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #32041 Dátum: 2008 Október 19, 16:01:11 »

Egy kis pénz rákölteni. Van javítóelem. Olyan kasztnishoz vidd aki látott már ilyet. Egyénként átmenetileg segít egy toronymerevítő Smiley

köszi, árrba tudsz valamit mondani ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #32040 Dátum: 2008 Október 19, 15:57:28 »

Egy kis pénz rákölteni. Van javítóelem. Olyan kasztnishoz vidd aki látott már ilyet. Egyénként átmenetileg segít egy toronymerevítő Smiley

hell, 1303-as rugótorony rohadásával mit lehet csinálni ?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #32039 Dátum: 2008 Október 19, 14:46:08 »

hell, 1303-as rugótorony rohadásával mit lehet csinálni ?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #32038 Dátum: 2008 Október 19, 12:37:06 »

Ezt a második megoldást láttam én is!
Akik az elejétől itt vannak a fórumon biztos ismerik, Jopi szintén kísérletezik a témában....!

Még rendelést is vett fel rá... Én pedig várom türelmesen. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #32037 Dátum: 2008 Október 19, 08:40:13 »

Erről a vizes dologról mesélte egy nő hogy a férje már 2 éve használja a kispókot így eddig minden probléma nélkül működik.

Na itt a tuti:http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184

Vízbefecskendezés - elmélet, gyakorlat, tapasztalatok

TARTALOM
A vízbefecskendezésről általában
Vízbázisú motorhajó üzemanyagok
Komplett megoldás a vízbefecskendezésre, az Aqua Spricc
Vízbefecskendezés a gyakorlatban, tapasztalatok
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32036 Dátum: 2008 Október 19, 00:32:13 »

Erről a vizes dologról mesélte egy nő hogy a férje már 2 éve használja a kispókot így eddig minden probléma nélkül működik.


                             GNX-967
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #32035 Dátum: 2008 Október 18, 23:15:09 »

Akkor gyengébb, de részterhelésen erősebb. Vagy nyomatékosabb, ha úgy tetszik, de ha kisebb a végsebessége, akkor nem erősebb, az biztos.
okés, tőlem ennyire futotta  Roll Eyes

Ezt a második megoldást láttam én is!
Akik az elejétől itt vannak a fórumon biztos ismerik, Jopi szintén kísérletezik a témában....!
De nekem úgy mesélt, hogy vákum szívja a folyadékot, egy egyszerű tartály és egy gumicső, még a szabályzás vár fejlesztésre, de lehet, hogy már tökéletesítette a rendszert.
És valami olyasmit is olvastam, hogy a hűtésre is rásegít....
én nem emlékeztem rá, pedig asszem 5 éve fórumozok..vagy 6?

lehet, hogy megérné egy tesztmotort beáldozni a nemes célra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32034 Dátum: 2008 Október 18, 22:18:28 »

a 2. vh-s repcsikben játszottak vízbefecskendezéssel.
valószínű, ha szar lett volna, akkor nem csinálják.

azért beszarás, hogy az istenített turbót is használták.
több, mint 60 éve, bazmeg!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #32033 Dátum: 2008 Október 18, 21:53:37 »

Két rendszer van. AQVa spricc ez levédett,és a neten fent van. Itt egy ablakmosó motor spricceli be a vízet,a másiknál meg kell fúrni a karburátor alját ahol a motor szívja egy 0.4es fúvókán a vízet. Mágnes szelep is kell és ha megy a kocsi az országúton akkor kell bekapcsólni.
Ezt a második megoldást láttam én is!
Akik az elejétől itt vannak a fórumon biztos ismerik, Jopi szintén kísérletezik a témában....!
De nekem úgy mesélt, hogy vákum szívja a folyadékot, egy egyszerű tartály és egy gumicső, még a szabályzás vár fejlesztésre, de lehet, hogy már tökéletesítette a rendszert.
És valami olyasmit is olvastam, hogy a hűtésre is rásegít....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32032 Dátum: 2008 Október 18, 21:39:17 »

nemértem mit nem értek  Grin aki mondta, azt tapasztalta, hogy emelkedőn ahol eddig vissza kellett váltani, ott most nem kellett. viszont az xxx végsebesség helyett xxx-20km/h lett.

Akkor gyengébb, de részterhelésen erősebb. Vagy nyomatékosabb, ha úgy tetszik, de ha kisebb a végsebessége, akkor nem erősebb, az biztos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #32031 Dátum: 2008 Október 18, 21:36:27 »

Szebb, de nem néz ki jobban.  Wink
nemértem mit nem értek  Grin aki mondta, azt tapasztalta, hogy emelkedőn ahol eddig vissza kellett váltani, ott most nem kellett. viszont az xxx végsebesség helyett xxx-20km/h lett.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32030 Dátum: 2008 Október 18, 21:30:28 »

Én láttam is működni bogárban....
Nem vizzel, hanem egy kis alkoholos ablakmosófolyadékkal...
Tapasztalatok, hogy nehéz szabályozni mennyit szívjon és ha ez nincs akkor 50 km alatt 2-3 litert simán beszippant a benya mellé.
 
Két rendszer van. AQVa spricc ez levédett,és a neten fent van. Itt egy ablakmosó motor spricceli be a vízet,a másiknál meg kell fúrni a karburátor alját ahol a motor szívja egy 0.4es fúvókán a vízet. Mágnes szelep is kell és ha megy a kocsi az országúton akkor kell bekapcsólni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32029 Dátum: 2008 Október 18, 21:25:05 »

És már nem érdekel?? Huh
Nem akartam írni eddig, mert hülyének néznek,mint én is amikor meghallottam. De Ha Bánki Donát ezt tudta akkor nem hülyeség.Altatva van a téma! Kormánynak veszteség lenne! A CO kibocsájtás is javul!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32028 Dátum: 2008 Október 18, 21:22:13 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?
A lényege,hogy a meleg motorba a víz gőzzé alakul ami nyomást fejt ki! Terjeszkedik. Kitolja az égést és nem kopog a motor. Tiszták a gyertyák és a hengerek,meg a dugó teteje. Csak a kipufogót eszi meg a vízgőz. Rozsdamentes rendszer kell. 5 liter benzinnel el lehet járni országúton. Ez BOGÁRRA igaz.Én is kisérletezek vele egy éve,a Saab gyár az ablakmosó tartály denaturálszeszes vizét adja a motorhoz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32027 Dátum: 2008 Október 18, 21:19:23 »

állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség.
Szebb, de nem néz ki jobban.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #32026 Dátum: 2008 Október 18, 21:18:50 »

Igen! Nem hittem benne amikor egy ladás vízzel járt. Aztán elkűldte a linket. Bánki Donát is kisérletezett vele,na onnantól engem is érdekelt.
És már nem érdekel?? Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #32025 Dátum: 2008 Október 18, 21:18:13 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?
Én láttam is működni bogárban....
Nem vizzel, hanem egy kis alkoholos ablakmosófolyadékkal...
Tapasztalatok, hogy nehéz szabályozni mennyit szívjon és ha ez nincs akkor 50 km alatt 2-3 litert simán beszippant a benya mellé.
 

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32024 Dátum: 2008 Október 18, 21:16:09 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?
Igen! Nem hittem benne amikor egy ladás vízzel járt. Aztán elkűldte a linket. Bánki Donát is kisérletezett vele,na onnantól engem is érdekelt.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32023 Dátum: 2008 Október 18, 21:15:53 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?

KIZS játszott valkami ilyesmivel
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #32022 Dátum: 2008 Október 18, 21:10:42 »

mikor voltam az uccsó hp-s tanfolyamon, az oktató mesélt valami skodás spanjáról, aki valami vízbefecskendező rendszert épített a gépbe. akkor kezdett vizet adni a benzin-levegő keverékhez, mikor a második torok nyitott a karbiban. állítólag erősebb, de kisebb a végsebesség. jah meg ette a vas hengerfejeket. erről tud valaki valamit?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32021 Dátum: 2008 Október 18, 19:31:47 »

Kérlek lapozd fel a wikipédián a "Pityubácsi által legtöbbet használt szó" cikkelyt! :-)))

hang vagy nyitni egy ilyet... :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32020 Dátum: 2008 Október 18, 19:22:11 »

Kérlek lapozd fel a wikipédián a "Pityubácsi által legtöbbet használt szó" cikkelyt! :-)))

Kötelező tartozékok a 6/1990 KÖHÉM rendelet szerint: Wink
Tartalék izzókészlet
Elakadásjelző háromszög
Elsősegélycsomag (MSZ 13553 szerint)
Kipufogószelepvisszahúzó  Evil
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #32019 Dátum: 2008 Október 18, 19:20:40 »

.........
Amúgy leértem siófokra, kétszer álltam meg, egyszer elment a 4 henger (beragadt a kipuffszelep) ,amit nem is tudtam megcsinálni. 3 hengerrel is szépen ment, amíg be nem ragadt a 2-es henger kipuff szelep is. Azt sikerült visszahúzni, úgyhogy 3 hengerrel szerencsésen hazaértem. Olajat cserélek, kihúzom a beragadt kipuffszelepet, mosás, és jöhet a téli álom.
......
Kötelező tartozékok a 6/1990 KÖHÉM rendelet szerint: Wink
Tartalék izzókészlet
Elakadásjelző háromszög
Elsősegélycsomag (MSZ 13553 szerint)
Kipufogószelepvisszahúzó  Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32018 Dátum: 2008 Október 18, 11:29:32 »

nekem is nagyon hosszúnak tűnik a negyedik. 1-3-ban még nagyon pörög, aztán a negyedik meg hosszúúúúú...
Amúgy leértem siófokra, kétszer álltam meg, egyszer elment a 4 henger (beragadt a kipuffszelep) ,amit nem is tudtam megcsinálni. 3 hengerrel is szépen ment, amíg be nem ragadt a 2-es henger kipuff szelep is. Azt sikerült visszahúzni, úgyhogy 3 hengerrel szerencsésen hazaértem. Olajat cserélek, kihúzom a beragadt kipuffszelepet, mosás, és jöhet a téli álom. SID dél körül hozza a 63-ast, majd csinálunk pár szép képet. :-)

várjuk a képeket!  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #32017 Dátum: 2008 Október 18, 11:27:10 »

Ez van nálam. Ha nem egy bizonyos szögben áll a töltő akkor lelő. Van amikor 4. próbára sikerül jó szöget eltalálnom. És két csöves megoldás.
nálam is volt ilyen, azóta csak félig-háromnegyedig állítom be a pisztolyt, úgy már nincs gond
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32016 Dátum: 2008 Október 18, 09:39:34 »

Inkább az első kettőre tippelnék. Szerintem 50 éve még nem volt szempont a fogyasztás. Gondolom a puding motor 4.-ben nem tudna elforogni 3500-ig tartósan.
A váltónál meg kb ez a helyzet.
kompresszió -> nyomatékcsúcs -> fogyasztás ?

 Gyakorlatilag az ovál váltója 1-2-3 - ban megfelel a 'rövid' váltónak a 4.-ben pedig a 'hosszú' váltónak.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32015 Dátum: 2008 Október 18, 09:36:23 »

kompresszió -> nyomatékcsúcs -> fogyasztás ?

 Gyakorlatilag az ovál váltója 1-2-3 - ban megfelel a 'rövid' váltónak a 4.-ben pedig a 'hosszú' váltónak.

akkor pont ilyen kéne nekem?  Roll Eyes Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #32014 Dátum: 2008 Október 18, 09:22:58 »

Kicsit hihetetlen de nem.
A felső táblázat egy sima rövid váltó értékei, a középső a hosszú váltó, az alsó az oválé.
Ha lehet hinni az internetnek, akkor az oválé a leghosszabb váltó.  Shocked Bár a diffije kicsit rövidebb, de a 4. az hosszú mint a vonat füty.
Sejtem, hogy miért van ez így, de nem vagyok benne biztos.


kompresszió -> nyomatékcsúcs -> fogyasztás ?

 Gyakorlatilag az ovál váltója 1-2-3 - ban megfelel a 'rövid' váltónak a 4.-ben pedig a 'hosszú' váltónak.

'81 Hecho en México
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #32013 Dátum: 2008 Október 18, 08:54:35 »

nekem is nagyon hosszúnak tűnik a negyedik. 1-3-ban még nagyon pörög, aztán a negyedik meg hosszúúúúú...
Amúgy leértem siófokra, kétszer álltam meg, egyszer elment a 4 henger (beragadt a kipuffszelep) ,amit nem is tudtam megcsinálni. 3 hengerrel is szépen ment, amíg be nem ragadt a 2-es henger kipuff szelep is. Azt sikerült visszahúzni, úgyhogy 3 hengerrel szerencsésen hazaértem. Olajat cserélek, kihúzom a beragadt kipuffszelepet, mosás, és jöhet a téli álom. SID dél körül hozza a 63-ast, majd csinálunk pár szép képet. :-)

Kicsit hihetetlen de nem.
A felső táblázat egy sima rövid váltó értékei, a középső a hosszú váltó, az alsó az oválé.
Ha lehet hinni az internetnek, akkor az oválé a leghosszabb váltó.  Shocked Bár a diffije kicsit rövidebb, de a 4. az hosszú mint a vonat füty.
Sejtem, hogy miért van ez így, de nem vagyok benne biztos.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32012 Dátum: 2008 Október 18, 07:38:36 »

Kicsit hihetetlen de nem.
A felső táblázat egy sima rövid váltó értékei, a középső a hosszú váltó, az alsó az oválé.
Ha lehet hinni az internetnek, akkor az oválé a leghosszabb váltó.  Shocked Bár a diffije kicsit rövidebb, de a 4. az hosszú mint a vonat füty.
Sejtem, hogy miért van ez így, de nem vagyok benne biztos.

Mai kérdésünk: kioltja?  Huh


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 18, 07:41:25 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1210 1211 1212 1213 1214 [1215] 1216 1217 1218 1219 1220 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.