www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 00:22:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1204 1205 1206 1207 1208 [1209] 1210 1211 1212 1213 1214 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13274804 alkalommal)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #32278 Dátum: 2008 November 01, 20:14:17 »

kis életkép


a következő egy Schwimmwagen lesz? Grin

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32277 Dátum: 2008 November 01, 20:07:05 »

 Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32276 Dátum: 2008 November 01, 20:06:22 »

kis életkép


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32275 Dátum: 2008 November 01, 17:17:47 »

Hát igen, itt is meglátszik, mennyire zöldfülű vagyok még a Bogárhoz. Sajnos a pótkerékzseb annyira szét volt rohadva, hogy ezt a részletet észre se vettük, a komplett orr-rész túl drága volt az én zsebemnek, így mi hajlittottuk le az lemezt hozzá, csak a zseb aljához vettem javítóívet.
Köszönöm az észrevételt, holnap orvosolni fogom a problémát!

Nehogy szétvágd ezért!  Cheesy A lökös alsó részén lelógatod a rendszámot két kis füllel, és a kutya sem fogja látni.  Wink
Nem elérhető Kiccsoka
Hozzászólások: 29


06-20-4861024

« Hozzászólás #32274 Dátum: 2008 November 01, 16:28:26 »

Hát igen, itt is meglátszik, mennyire zöldfülű vagyok még a Bogárhoz. Sajnos a pótkerékzseb annyira szét volt rohadva, hogy ezt a részletet észre se vettük, a komplett orr-rész túl drága volt az én zsebemnek, így mi hajlittottuk le az lemezt hozzá, csak a zseb aljához vettem javítóívet.
Köszönöm az észrevételt, holnap orvosolni fogom a problémát!

Beer Force One
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32273 Dátum: 2008 November 01, 15:52:14 »

Üdv, Stuntmanus! Előre is köszi az órát, a lakatolás hamarosan kész, bár eltartott majd fél évig,{komplett küszöb, padlólemez csere, na meg az apró foltozásokra fél tábla lemez} jövő héten megyünk a fényezőhöz, addig is az óra átmérőjét meg tudnád adni? {hogy még a fényezés előtt alakitsuk ki a helyét} A többieknek is köszi a hozzászólásokat, de a küszöb képe véletlenül került ide amúgy, Ezt a képet akartam felrakni, hogy hol is tartunk most!

Miért olyan egyenes az orra a pótkerékzsebnél? Ott nem kis lefelémutató tompaháromszögnek kéne lennie?
Nem kötekszem, csak érdeklődöm.  Wink Hajrá hozzá, és gratula az eddigi munkához!

Pl. itt van Balage és Martin gépe:


Vagy pl Gegob.:
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 01, 15:59:05 írta tazoli »
Nem elérhető Kiccsoka
Hozzászólások: 29


06-20-4861024

« Hozzászólás #32272 Dátum: 2008 November 01, 14:59:10 »

Üdv!
Köszi a gyors választ, amint megvagyunk a fényezéssel, kereslek, és majd rakok fel újabb képeket is, csak valamiért most nem megy.

Beer Force One
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32271 Dátum: 2008 November 01, 14:40:44 »

Üdv, Stuntmanus! Előre is köszi az órát, a lakatolás hamarosan kész, bár eltartott majd fél évig,{komplett küszöb, padlólemez csere, na meg az apró foltozásokra fél tábla lemez} jövő héten megyünk a fényezőhöz, addig is az óra átmérőjét meg tudnád adni? {hogy még a fényezés előtt alakitsuk ki a helyét} A többieknek is köszi a hozzászólásokat, de a küszöb képe véletlenül került ide amúgy, Ezt a képet akartam felrakni, hogy hol is tartunk most!

80 mm átmérőjű furat kell neki.
Sajnos nincs most képem, de a normális nagy VDO, egy sárga állítható jelzőmutatóval.
« Utoljára szerkesztve: 2008 November 01, 14:43:18 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #32270 Dátum: 2008 November 01, 14:22:48 »

Üdv Mindenkinek!
Felújitás alatt álló Herbie-mbe keresek fordulatszámmérő órát, nincs vkinek?
Apám !nem irigyellek.Én is innen indultam. :(De bevallom őszíntén nem szívesen álnék neki mégegyszer.Másfél éve csinálom,tiédhez hasonló volt,de most így néz ki. :hello2:Most már csak festés,és összepakolás.Ez időben még sok Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Kiccsoka
Hozzászólások: 29


06-20-4861024

« Hozzászólás #32269 Dátum: 2008 November 01, 14:17:53 »

Üdv, Stuntmanus! Előre is köszi az órát, a lakatolás hamarosan kész, bár eltartott majd fél évig,{komplett küszöb, padlólemez csere, na meg az apró foltozásokra fél tábla lemez} jövő héten megyünk a fényezőhöz, addig is az óra átmérőjét meg tudnád adni? {hogy még a fényezés előtt alakitsuk ki a helyét} A többieknek is köszi a hozzászólásokat, de a küszöb képe véletlenül került ide amúgy, Ezt a képet akartam felrakni, hogy hol is tartunk most!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Beer Force One
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32268 Dátum: 2008 November 01, 11:48:43 »


De abban egyetértünk, hogy a sok szar műanyag miatt nehéz ezeket szerelni és szeretni is.
Itt a lényeg.


                             GNX-967
RNIE
« Hozzászólás #32267 Dátum: 2008 November 01, 11:39:21 »

Ha ragasztani kell akkor ragaszd be, után meg szilikonozd jól be. Én nem vagyok nagy glicerin hívő.
ok.akkor először ragaszt aztán nyálaz
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32266 Dátum: 2008 November 01, 11:36:49 »

de a glicerinnel átkent cuccot utánna lehet ragasztani???
Ha ragasztani kell akkor ragaszd be, után meg szilikonozd jól be. Én nem vagyok nagy glicerin hívő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32265 Dátum: 2008 November 01, 11:35:50 »

de a glicerinnel átkent cuccot utánna lehet ragasztani???
Nem.

Viszont a bogár ajtótömítés, ha nem valami occó gagyi, akkor nem is nagyon kell ragasztani, mert nagyon szépen benyomul, betömörül a helyére.
Pár hete tettem be két újat, amit a volkswarenhaus-tól rendeltem. Original Ersatzteile VW, de a gyártó ország Brazilia.
Nagyon jól passzol, öröm volt berakni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #32264 Dátum: 2008 November 01, 11:05:16 »

köszi,akkor higítva átkenem
de a glicerinnel átkent cuccot utánna lehet ragasztani???
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32263 Dátum: 2008 November 01, 10:18:35 »

Ez valóban így van, de én nem az esztétikájukat és a formatervezést firtatom hanem az én szemszögemből nézve a javíthatóságot.

Ma pl Audi A8-ason (V6 dízel) cseréltem szíjakat és egyéb nyalánkságokat. És ugyebár Vw csoport elitebb autóinál a szíj csere ott kezdődik hogy autó eleje lebont motorig... Undecided


Ez szerintem pedig egy olyan dolog, hogy könnyűvé és egyszerűvé teszi a szíjcserét. A munka látványos, de te is tudod, hogy az egész homlokfal, lámpák, lökös úgy van kialakítva, hogy pár csavar és minden jön lefelé. Akinek vagy van könyve, vagy gyakorlott, az nagyon hamar leveszi az egész elejét, a klímát szét sem kell szedni, szervóhűtőt is ki lehet fordítani és nyugodtan, ülve átrakod a szíjat (vagy szíjakat), vízpumpát, látsz minden jelet, nem kell tükör, nem kell alátámasztani, pajszerolni...

A másik pedig az, hogy pl. a Passatnak (és az A4-es audinak is, de lehet, hogy a nagyobbaknak is) van egy célszerszáma, hogy nem is kell szétborítani az egész elejét, csak egy szerszám segítségével a hossztartókba tolva elhúzni 20 cm-re...akkor már hozzáférsz, csak nem kényelmes.

De abban egyetértünk, hogy a sok szar műanyag miatt nehéz ezeket szerelni és szeretni is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32262 Dátum: 2008 November 01, 10:09:59 »

Üdv Mindenkinek!
Felújitás alatt álló Herbie-mbe keresek fordulatszámmérő órát, nincs vkinek?

Amikor kész a lakatolás és a fényezés, akkor adok neked ingyen egy 80-as VDO-t, rendben?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #32261 Dátum: 2008 November 01, 08:55:29 »

Helló!
.
köszi,akkor higítva átkenem
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32260 Dátum: 2008 November 01, 08:03:22 »

a küszöbbe fogod építeni a fordulatszámmérőt?
király vagy! :-))

hol látsz ott küszöböt? Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #32259 Dátum: 2008 November 01, 07:53:09 »

a küszöbbe fogod építeni a fordulatszámmérőt?
király vagy! :-))
lehet hogy ilyen állapotút keres  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32258 Dátum: 2008 November 01, 07:43:37 »

Üdv Mindenkinek!
Felújitás alatt álló Herbie-mbe keresek fordulatszámmérő órát, nincs vkinek?

a küszöbbe fogod építeni a fordulatszámmérőt?
király vagy! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kiccsoka
Hozzászólások: 29


06-20-4861024

« Hozzászólás #32257 Dátum: 2008 November 01, 07:35:02 »

Üdv Mindenkinek!
Felújitás alatt álló Herbie-mbe keresek fordulatszámmérő órát, nincs vkinek?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Beer Force One
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #32256 Dátum: 2008 November 01, 03:22:43 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
Helló!
A TÖMÉNY glicerinnel vigyázni!!

Ugyanis a glicerinnek van egy olyan hatása,hogy nedvességet vesz/von magához,és azt megtartja.Ha felesbe vízzel felhígítod,akkor a HOZZÁADOTT vízet tartja a gumiban,és ezálltal azt ápolja,védi a kiszáradástól.

Ha viszont higítás nélkül használod,akkor a gumiban lévő nedvességet veszi magához,pont az ellenkező hatást váltja ki,szétszárítja,megeszi a gumit!!

Új gumikat teljesen felesleges glicerinbe áztatni.Használt,de még menthető ablakgumikat szoktak pár napra glicerines vízben áztatni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #32255 Dátum: 2008 November 01, 00:16:15 »

ajtókéder.Most jött meg és szeretném hogy pár évtizedig egyben maradjon Cool
Van egy rossz hírem, kenheted bármivel. Ha rossz anyagból van azon semmivel sem tudsz segíteni.
RNIE
« Hozzászólás #32254 Dátum: 2008 Október 31, 23:23:22 »

Miről van szó? Ajtótömítésről, ablakéderről (gumi) vagy sárvédőkéderről?
ajtókéder.Most jött meg és szeretném hogy pár évtizedig egyben maradjon Cool
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32253 Dátum: 2008 Október 31, 23:20:54 »

hááát, én néztem már bele micsubicsibe.
a blokkot megtaláltam, a többit nem... :-))
Nézz bele mondjuk Egy Subaru imprezába, a motort meg sem látod, de még is 1,5 óra alatt az asztalon van, a kuplungozása meg úgy 50 perc (akár csak egy zsigának).


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32252 Dátum: 2008 Október 31, 23:16:46 »

Ez valóban így van, de én nem az esztétikájukat és a formatervezést firtatom hanem az én szemszögemből nézve a javíthatóságot.

Ma pl Audi A8-ason (V6 dízel) cseréltem szíjakat és egyéb nyalánkságokat. És ugyebár Vw csoport elitebb autóinál a szíj csere ott kezdődik hogy autó eleje lebont motorig... Undecided


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32251 Dátum: 2008 Október 31, 22:12:48 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)

Akárhogy is van, nem vennék japcsi autót. Túltenyészett techno szarok. Semmi következetesség, semmi modellsorozatokon vonuló márkajelleg, semmilyen az összes. A legnagyobb dráma a Honda. Ha ennyire faszok, akkor miért nem fizetnek meg egy normális formatervezőt?

Aztán Avensis Verso. Ahány óracsoport, annyi tipográfia. Más a középkonzol, más a főműszer egység... vakok tervezték???  Akkor legalább tapogatták volna ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32250 Dátum: 2008 Október 31, 20:40:59 »

Toyota Corollában cseréltél már fényszóró izzót?
9n poloba?
lökös le ugy kezdödik!
 Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #32249 Dátum: 2008 Október 31, 20:02:31 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)
Toyota Corollában cseréltél már fényszóró izzót?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32248 Dátum: 2008 Október 31, 18:57:09 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)

hááát, én néztem már bele micsubicsibe.
a blokkot megtaláltam, a többit nem... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32247 Dátum: 2008 Október 31, 18:52:12 »

Bezzeg a ferdeszeműek meg tudják csinálni logikusan jól javíthatóan az autóikat. Pl Toyota több mint 20 éve azonos szisztéma. Mitsu, Hyundai szinte tök egyforma, nincs kavarás. (nem vagyok szemellenzős japó párti de ezek a száraz tények ellenben VW, Audi, Ford, Olasz és Francia szarokkal)


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32246 Dátum: 2008 Október 31, 18:28:27 »

Én itt arra akartam kilyukadni hogy tervezéskor a fő szempont nem az ésszerűség hanem a design. És ez nehezíti meg a dolgokat ill. veszi el a drága időt. Sokszor 1-2 mm-en múlik a boldogság.

góf 1-2 a királyság ebből a szempontból.
szinte már várom, hogy mikor ohad meg valami, mert a bogár után élmény ezt baszkurálni.

bár a fűnyírómotorosoknál az olajszűrőt remekül betették a leömlő alá, így 1-2 égési bibi tuti befigyel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32245 Dátum: 2008 Október 31, 17:22:46 »

A gumi az alváz és a kaszni közé milyen vastag?Mert nálam van olyan 3 mm hely (rés ) közöttük.Ráadásul nem is egyformán.A csavarokkal finoman bánok,mert olyan mintha húzná a menet körülé részt az új küszöbből kifelé.Brazil. Smiley
van annyi kb!meg csavar felhuzza padlot!(de könnyen megszakad természetesen)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #32244 Dátum: 2008 Október 31, 17:18:20 »

A gumi az alváz és a kaszni közé milyen vastag?Mert nálam van olyan 3 mm hely (rés ) közöttük.Ráadásul nem is egyformán.A csavarokkal finoman bánok,mert olyan mintha húzná a menet körülé részt az új küszöbből kifelé.Brazil. Smiley

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32243 Dátum: 2008 Október 31, 14:34:09 »

pont hogy nagyon is értenek hozzá.de nem érdekük hogy mekkmester megbuherálja a hátsókertben,az az érdekük hogy ne legyenek kompatibilisek az alkatrészek és egy gyertyacsere is szakszervízes legyen
Én itt arra akartam kilyukadni hogy tervezéskor a fő szempont nem az ésszerűség hanem a design. És ez nehezíti meg a dolgokat ill. veszi el a drága időt. Sokszor 1-2 mm-en múlik a boldogság.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 31, 14:35:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32242 Dátum: 2008 Október 31, 13:54:54 »

Csak arra akartam utalni, hogy pl. én a sárvédőkédert nem szoktam semmivel kenni, sőt, teljesen szárazon, tapadósan rakom, hogy amikro meghúzod a rögzítő csavarokat ne csússzon el és ne legyen olyan görbe, mint az ökörhugyozás.

Ellenben az ablakkédert érdemes beszilikonozni, ahogy az ajtógumikat is. Az előzőt a szereléshez, az utóbbit az ápoláshoz.

Értem. Köszönöm.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32241 Dátum: 2008 Október 31, 13:37:32 »

Értemén. De árulnak neked 6 féle gumiápolót? Vagy glicerint vagy mivel vajazzátok ti a gumit.  Grin
Csak arra akartam utalni, hogy pl. én a sárvédőkédert nem szoktam semmivel kenni, sőt, teljesen szárazon, tapadósan rakom, hogy amikro meghúzod a rögzítő csavarokat ne csússzon el és ne legyen olyan görbe, mint az ökörhugyozás.

Ellenben az ablakkédert érdemes beszilikonozni, ahogy az ajtógumikat is. Az előzőt a szereléshez, az utóbbit az ápoláshoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32240 Dátum: 2008 Október 31, 13:21:46 »

Haha, asszonynak is ezt mondod majd? ;-)
Lattal te mar uj szelvedokedert es sarvedokedert? Teljesen mas anyaguak, sot egy-egy azonos funkcioju termek is mas-mas anyagbol kaphato attol fuggoen, hogy ki es mikor gyartotta!

Értemén. De árulnak neked 6 féle gumiápolót? Vagy glicerint vagy mivel vajazzátok ti a gumit.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32239 Dátum: 2008 Október 31, 13:18:49 »

Gumi-gumi nem?!
Haha, asszonynak is ezt mondod majd? ;-)
Lattal te mar uj szelvedokedert es sarvedokedert? Teljesen mas anyaguak, sot egy-egy azonos funkcioju termek is mas-mas anyagbol kaphato attol fuggoen, hogy ki es mikor gyartotta!


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1204 1205 1206 1207 1208 [1209] 1210 1211 1212 1213 1214 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.419 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.