www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 23:06:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1112 1113 1114 1115 1116 [1117] 1118 1119 1120 1121 1122 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14850767 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35971 Dátum: 2009 április 15, 17:53:59 »

ja de biztos belső hűtős nem?
nekem a nagy turbinaház ki nem jönne az fix. a karbikat is lekellene szedni, mert alá még benyúlik.
nincs fenn motortető, typ4 nagy hűtő, átalakított 30 lovas style kutyaház
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35970 Dátum: 2009 április 15, 17:15:43 »

Igen, csak ki kell venni a rugót a fedélről meg  meg kell dönteni feléd hogy kivedda turbinát után kifér bár passzosan.
ja de biztos belső hűtős nem?
nekem a nagy turbinaház ki nem jönne az fix. a karbikat is lekellene szedni, mert alá még benyúlik.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35969 Dátum: 2009 április 15, 13:55:05 »

lejön úgy a kutyaház? azigen...
Igen, csak ki kell venni a rugót a fedélről meg  meg kell dönteni feléd hogy kivedda turbinát után kifér bár passzosan.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35968 Dátum: 2009 április 15, 13:23:01 »

nem kellet kiszedni, kutyaházat meg generátort kellet kivenni...azért nem én csinálom mert se helyem. se időm nincs rá, meg volt csomó dolog váltócsere, motortérfényezés, motorburkolat fényezés stb....eljátszogathatnék vele meg be szoktam segíteni de nem éri meg szabadságot kivennem, még ha ki is tudnám venni....mert jelenleg esélytelen
lejön úgy a kutyaház? azigen...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35967 Dátum: 2009 április 15, 11:50:28 »

Juu B+! Jó nagy szopás... Motort lehet kiszedni, lepucolni... Mért nem te csinálod?
nem kellet kiszedni, kutyaházat meg generátort kellet kivenni...azért nem én csinálom mert se helyem. se időm nincs rá, meg volt csomó dolog váltócsere, motortérfényezés, motorburkolat fényezés stb....eljátszogathatnék vele meg be szoktam segíteni de nem éri meg szabadságot kivennem, még ha ki is tudnám venni....mert jelenleg esélytelen
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35966 Dátum: 2009 április 15, 11:47:41 »

Majd a forgalombahelyezésnél kiderül ők mit tudnak, 67 és 69 között valahol.
Télleg hol/miből tudom megnézni pontosan mikori?

G.
hát leginkább az alvázszámból.
kasztnin nem tudom változott-e valami közben. a km órából gondoltam, mert az újabb, de nem tudom mikortól ilyen (és könnyen lehetett cserés is)
a thesamba.com-on lehet érdemes a 67-69es typ3 prospektusokat végigböngészni, hátha találsz különbséget és be tudod azonosítani
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35965 Dátum: 2009 április 15, 11:43:48 »

pardon.. a kis avatarképen úgy láttam Embarrassed
akkor tényleg még kevesebb van Wink
évjárata? talán 69es?

Majd a forgalombahelyezésnél kiderül ők mit tudnak, 67 és 69 között valahol.
Télleg hol/miből tudom megnézni pontosan mikori?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #35964 Dátum: 2009 április 15, 11:43:19 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.
Juu B+! Jó nagy szopás... Motort lehet kiszedni, lepucolni... Mért nem te csinálod?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35963 Dátum: 2009 április 15, 11:31:20 »

Nem variant az enyimé, hanem olyan "kenyérhátújjú" mint a Stunté. Grin Grin
Ime, amikor 1-2 hónapja fellelt állapotban hazaért: http://www.kep.tar.hu/szpesznagyg/50626362#2

G.
pardon.. a kis avatarképen úgy láttam Embarrassed
akkor tényleg még kevesebb van Wink
évjárata? talán 69es?
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35962 Dátum: 2009 április 15, 11:01:45 »

hajrá hajrá Smiley
kevés variant van itthon, remélem kész lesz és jól megnézem majd

Nem variant az enyimé, hanem olyan "kenyérhátújjú" mint a Stunté. Grin Grin
Ime, amikor 1-2 hónapja fellelt állapotban hazaért: http://www.kep.tar.hu/szpesznagyg/50626362#2

G.



https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35961 Dátum: 2009 április 15, 10:52:09 »

Tegnap felkerültek a lökhárítók a Typ3-ra. Nem volt egyszerű történet. Akitől vettem az autót ő karosszériáztatta, és festette le a kocsit. Most a munkák minőségéről nem beszélnék( ). Neki úgy tetszett, hogy nincs rajta lökhárító, tehát behegesztette a lököstarók helyét a kasznin, + még a tartócsavarokat is kivágatta. Most ezt mind visszacsináztam. Kivágtam a tartók helyét, felhegesztettem a tartó anyáit, csináltam tartókat, mert a lökösökkel együtt kidobta az elődöm azokat is.
Egyszóval kezd összeállni a kicsikocsi. Nem lesz a legszebb, de..... Smiley
Mostantól a motorral is foglalkozom kicsit, reményeim szerint Tökölni már azzal megyek. Wink

G.
hajrá hajrá Smiley
kevés variant van itthon, remélem kész lesz és jól megnézem majd
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35960 Dátum: 2009 április 15, 09:21:10 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.
Hű én a tömitéssel szívtam. A mostaniak nem gumiból vannak és inkább megroppannak,mint összenyomódnának. Én nekem ki kellett szednem a motort az olajhűtő cseréjéhez. Már mindent leszedtem,és ennek ellenére nem tudtam lehúzni a turbinaházat az olajhűtőről.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #35959 Dátum: 2009 április 15, 08:57:36 »

Tegnap felkerültek a lökhárítók a Typ3-ra. Nem volt egyszerű történet. Akitől vettem az autót ő karosszériáztatta, és festette le a kocsit. Most a munkák minőségéről nem beszélnék( ). Neki úgy tetszett, hogy nincs rajta lökhárító, tehát behegesztette a lököstarók helyét a kasznin, + még a tartócsavarokat is kivágatta. Most ezt mind visszacsináztam. Kivágtam a tartók helyét, felhegesztettem a tartó anyáit, csináltam tartókat, mert a lökösökkel együtt kidobta az elődöm azokat is.
Egyszóval kezd összeállni a kicsikocsi. Nem lesz a legszebb, de..... Smiley
Mostantól a motorral is foglalkozom kicsit, reményeim szerint Tökölni már azzal megyek. Wink

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35958 Dátum: 2009 április 14, 18:22:36 »

Ma szerelőm komplettírozta a motoromat, legyártották benzincsöveket konzolokat stb. Helyére került minden végre normálisan áll a motor, befért. Előbb hívott a szerelőm hogy megvolt az első indítás, könnyen indult de vigyek másik olajhűtőt mert lyukas...a tuning szépségei elértek engem is, még jó hogy van egy transporter guru a környéken holnap reggel megyek olajhűtőt turni, mert typ4 van fenn.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35957 Dátum: 2009 április 13, 23:40:17 »

papíros vagy olajos levegőszűrő a jobb?
vagy mind1?
örök kérdés marad
mint a pre vagy after
stb stb....

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35956 Dátum: 2009 április 13, 23:30:32 »

papíros vagy olajos levegőszűrő a jobb?
vagy mind1?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35955 Dátum: 2009 április 13, 00:01:26 »

Nekem zöld Black & deckerem van, nem mai darab kapott is az élettől, de  már a végét járja. A forgó rész beleér az állórészbe és melegszik. A csapágya nem lóg, talán a csapágy körüli gumiágy adhatta meg magát?
Tacsós nagyflex ismerősömnél az első zártszelvény vágásakor lefogazódott. A kistesója nem volt rossz, de néhány hónap után az is úgy járt.


                             GNX-967
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35954 Dátum: 2009 április 12, 20:51:32 »

Nálam a bosch úgy adta meg magát ...
Én azt mondom kinek mire kell....nálam is van kínai, meg nem is. Tönkre ment nekem is már egy két "saját" cucc .Tapasztalat alapján a legjobb szerintem a gépeket választani.
Vannak a Boschtól jobbak is rosszabbak is, csak bele ne szaladjunk itt hirtelen egy kosztszévinges piacelemző felmérésbe, mert akkor hülyét kapok.  Ezt hallgatom egész héten ...
Egyébkénnt a Makita a kék Bosch ellenfele, de meg kell hagyni nagyon faja a sarokcsiszolójuk.
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35953 Dátum: 2009 április 12, 20:39:30 »

ammeg mi? Huh       felx  Grin Grin
A fruó barátja... Grin
1303LS
« Hozzászólás #35952 Dátum: 2009 április 12, 20:33:23 »

Nálam a bosch úgy adta meg magát az első drótkorongozási órában, hogy a benne lévő vékony szálú állórészre menő (talán aluminium) vezeték elolvadt. Gondolom ezzel spórolják ki a biztonsági hőkioldót.
Persze kicseréltem normálisra.  Grin
Aztán másnap a másik is elolvadt, azt is kicseréltem.  Grin
Aztán meg toltam neki mint a süket és azóta semmi baja. Néha olyan forró volt a feje (nem a motor) hogy nem lehetett megfogni, de bírta.
Gagyival építkeztem, cserép, csempe, tégla, mindent vágtam vele ami porzik, majd kb ugyanezt kölcsönbe a sógorom is (nehogy már a drága bossss szívja a port) szénkefe csere volt vagy 3X már, lóg, lötyög mindene mint.... a l..asz, végül a kapcsolója ment tönkre a temérdek portól. Indulásnál porfelhőt lőtt ki szegény, meg ha forgás közben megütögettem akkor is.  Grin
SZóval a gagyi az gagyi egy minőségit meg sajnál az ember szétnyúzni.  Roll Eyes
Ja bocs, nem bosch, hanem skil, de a belseje ugyanaz állítólag. Meg katalógus szerint is.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35951 Dátum: 2009 április 12, 20:28:58 »

Vigyázni kell velük, mert ha kicsit megerőlteted, túlhajtod, akkor könnyen "lefüstölnek". Ez mindegyikre igaz
Mostanában volt nálam 3db makita. 1db-ot volt érdemes összerakni az alkatrész árak miatt  Undecided
Állórészek elfröccsenve, kommutátorok elkopva  Huh

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35950 Dátum: 2009 április 12, 20:19:03 »

mire akarsz kiukadni ?
a tescós ugyanolyan jó ?
vagy csak a makita szar ?

Igazából egyikre sem  Grin csak úgy! Néha a név sem...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35949 Dátum: 2009 április 12, 20:17:36 »

A forgórésze kb akkora mint egy ablaktörlő motornak, gyári kefével így elkopni...
mire akarsz kiukadni ?
a tescós ugyanolyan jó ?
vagy csak a makita szar ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35948 Dátum: 2009 április 12, 20:06:48 »

vajon mennyi munkaóra után
és nem mellesleg legalább alkatrész van hozzá még ha nem is olcsón de van

A forgórésze kb akkora mint egy ablaktörlő motornak, gyári kefével így elkopni...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35947 Dátum: 2009 április 12, 20:01:44 »

Mostanában volt nálam 3db makita. 1db-ot volt érdemes összerakni az alkatrész árak miatt  Undecided
Állórészek elfröccsenve, kommutátorok elkopva  Huh
vajon mennyi munkaóra után
és nem mellesleg legalább alkatrész van hozzá még ha nem is olcsón de van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #35946 Dátum: 2009 április 12, 19:59:19 »

Azt hiszem felesleges márkákkal dobálózni, mert mindegyikben van jó és rossz. Apám Evig-es fúrógépe még mindig nyúzható, a céges bosch flex már kettő megadta magát, míg a Hilti és Elu elnyúzhatatlan. Viszont a Bosch ipari porszívó tökéletes, a Hilti-é döglödik. És még sorolhatnám.

Mostanában volt nálam 3db makita. 1db-ot volt érdemes összerakni az alkatrész árak miatt  Undecided
Állórészek elfröccsenve, kommutátorok elkopva  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #35945 Dátum: 2009 április 12, 19:40:24 »

Azt hiszem felesleges márkákkal dobálózni, mert mindegyikben van jó és rossz. Apám Evig-es fúrógépe még mindig nyúzható, a céges bosch flex már kettő megadta magát, míg a Hilti és Elu elnyúzhatatlan. Viszont a Bosch ipari porszívó tökéletes, a Hilti-é döglödik. És még sorolhatnám.
A makiták ott vannak ez nem vitás az új bosch vagy bármi gagyi a makitához képest.A Tescósra visszatérve.Rondy flexem öt évet bírt ki nálam hiba nélkül,Három garnitúra szénkefével.Tehát ment,mert elkoptak a kefék  és nem szakadtak.Volt,hogy dupla bejárati ajtó,ami vagy 50 éves, P20-as korongal teljesen leszedtem a festéket róla,ami után színtelen lakk került rá.Gondolhatjátok!A Fúrógépem is Rondi,9 éves,bár az ütvefúrója elment,mert 30-35 cm -es tetőfödémet fúrtam vele az antennakábel,és a net kábel miatt.A vésőkalapács valami kisebb fajta nem dolgozott úgy,de az enyémmel átfúrtam igaz,tönkrement.Általában az a bajuk,hogy melegszenek.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35944 Dátum: 2009 április 12, 19:40:01 »

Komplett autóknál feltettem a képeket az eladó bogárról,amit ígértem Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35943 Dátum: 2009 április 12, 19:30:51 »

A makiták ott vannak ez nem vitás az új bosch vagy bármi gagyi a makitához képest.A Tescósra visszatérve.Rondy flexem öt évet bírt ki nálam hiba nélkül,Három garnitúra szénkefével.Tehát ment,mert elkoptak a kefék  és nem szakadtak.Volt,hogy dupla bejárati ajtó,ami vagy 50 éves, P20-as korongal teljesen leszedtem a festéket róla,ami után színtelen lakk került rá.Gondolhatjátok!A Fúrógépem is Rondi,9 éves,bár az ütvefúrója elment,mert 30-35 cm -es tetőfödémet fúrtam vele az antennakábel,és a net kábel miatt.A vésőkalapács valami kisebb fajta nem dolgozott úgy,de az enyémmel átfúrtam igaz,tönkrement.Általában az a bajuk,hogy melegszenek.

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35942 Dátum: 2009 április 12, 18:04:39 »

lári fári. A 3-4eFt flexek ugyanolyan jók, mint a márkásabbak. Már többször bizonyítottak.
 
Ezzel lehetne vitatkozni, de ne felejtsd kinek - mire kell...kinek a pap, kinek a papné, kinek a paplan..
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35941 Dátum: 2009 április 12, 18:02:17 »

tescos bir 1honapot 19e bosch bir max 2öt! Undecided
de te ipariba nyomod. Ahoz meg a kékgépek illenek - $ -. Grin
RNIE
« Hozzászólás #35940 Dátum: 2009 április 12, 18:01:55 »

erre voltam kíváncsi hogy az eredeti olasz.köcce
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35939 Dátum: 2009 április 12, 18:00:33 »

eredetileg mintha olasz lenne. vagy az a kérdés hogy kik csinálták még?
Asszem még a spanyolok is nyomták , de gagyibb minőségben. Az eredeti olasz karbikon aluminium házba van öntve a logo. A spanyolokon meg sehol.
RNIE
« Hozzászólás #35938 Dátum: 2009 április 12, 16:21:02 »

biztos gyártottak izráelben is, gondolom olyat keresel. :-PP
nem,véletlenül sem kockáztatnám meg hogy hozzám kerüljön a családi hagyatékod Kiss
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35937 Dátum: 2009 április 12, 16:18:55 »

Weber karbikat mily nemzetek gyártották?

biztos gyártottak izráelben is, gondolom olyat keresel. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #35936 Dátum: 2009 április 12, 14:55:02 »

Weber karbikat mily nemzetek gyártották?
eredetileg mintha olasz lenne. vagy az a kérdés hogy kik csinálták még?
RNIE
« Hozzászólás #35935 Dátum: 2009 április 12, 14:04:27 »

Weber karbikat mily nemzetek gyártották?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35934 Dátum: 2009 április 12, 13:24:21 »

makitám van 15 éves
az első 5 évét lakatosmelóval töltötte, napi 8 órát melózott
igaz,hogy pl a kábele is kb 3x vastagbb mint egy tescósé és mindenhol fém ahol a tescós műanyag
de 2x esett le
egyszer háztetőről
egyszer a másodikról
egyszer cseréltem benne szénkefét a 15 év alatt
sajnos az apám elhagyta valahol a pajzsát úgyhogy azóta tescósat használok
évente kb 5-10 alkalom ,gyakorlatilag 5 korong alatt mind megy a kukába
mondjuk az is igaz,hogy a makita 40 volt a tecsós meg 1500.-

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35933 Dátum: 2009 április 12, 10:31:11 »

Azért lássunk már az orrunknál is tovább... Ezek az olcsó kisgépek így csak a feldolgozhatatlan, lebonthatatlan szemetet szaporítják... Inkább egy drágább, megbízhatóbb gépet köll venni, ami kiszolgál sokáig, vagy bérelni.
Én is szalagcsiszolóra gyúrok, ami kábé 50ezer, amíg ez nem lesz meg, addig bérelek párszáz forintért.
tescos bir 1honapot 19e bosch bir max 2öt! Undecided

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35932 Dátum: 2009 április 12, 10:29:42 »

lári fári. A 3-4eFt flexek ugyanolyan jók, mint a márkásabbak. Már többször bizonyítottak.
 
Azért lássunk már az orrunknál is tovább... Ezek az olcsó kisgépek így csak a feldolgozhatatlan, lebonthatatlan szemetet szaporítják... Inkább egy drágább, megbízhatóbb gépet köll venni, ami kiszolgál sokáig, vagy bérelni.
Én is szalagcsiszolóra gyúrok, ami kábé 50ezer, amíg ez nem lesz meg, addig bérelek párszáz forintért.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1112 1113 1114 1115 1116 [1117] 1118 1119 1120 1121 1122 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.