www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 01:51:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1886 1887 1888 1889 1890 [1891] 1892 1893 1894 1895 1896 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13320110 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4998 Dátum: 2006 Július 06, 17:20:08 »

Szerintem valahol a pincében van egy tök ilyenem és azon van egy írás hogyaszongya "VW"  Cheesy

A zsigulié SZVSZ kézzel is nyomigálható egy préselt lemez karral.

Vicceltem bazeg, a Lada AC-nak nem is ilyen a talpa!

Ez leginkább a typ3-as AC-re hasonlít, csak a kivezető csövei nem olyanok. Valójában nem a megszokott sokcsavaros vagy fedeles (összepréselt) ismertebb bogár AC.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4997 Dátum: 2006 Július 06, 17:15:04 »


na igen de ez egy rábuherált zsiguli AC, szgyelano v szszszr  Wink

Szerintem valahol a pincében van egy tök ilyenem és azon van egy írás hogyaszongya "VW"  Cheesy

A zsigulié SZVSZ kézzel is nyomigálható egy préselt lemez karral.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4996 Dátum: 2006 Július 06, 15:17:38 »


ez nem döntött szerintem és mégis elfér....
<beszúrt kép törölve>


na igen de ez egy rábuherált zsiguli AC, szgyelano v szszszr  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4995 Dátum: 2006 Július 06, 15:01:46 »

Igen, van olyan ami elfér, az enyémben is ilyen van. De jellemzően a döntött való a generátorhoz. Azt nem kell trükközni, hogy bemenjen.

ez nem döntött szerintem és mégis elfér....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4994 Dátum: 2006 Július 06, 14:24:38 »

A régebbi pumpa a nagyobb nyomású, az újabb ( körben nincs csavar, fedelet egy csavar fogja) pedig a kisebb. Azért módosították, mert a karburátorok tűszelepe nem bírta a nyomást és a tényleges benzinszint magasabb volt, mint a statikusan beállított. Tudjuk, hogy a ferde kiegyenlítőlevegő furat miatt a bogárkarbi csak akkor működik jól, ha a benzinszint gyári értéken van, se alatta sem felette nem oké.

Úgy tudom, de ebben nem vagyok biztos, hogy az újabb pumpák a kisebb (rövidebb) nyomórudasok.

Egyébként bármelyik motorra jó a bármelyik pumpa  Wink, csak azt kell figyelni, hogy a generátoroson elférjen, mert oda csak az egyik konzolos a jó, mégpedig a döntöttebb.


ez nem döntött szerintem és mégis elfér....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4993 Dátum: 2006 Július 06, 14:09:58 »

Hát ez egy jó kérdés!
Van olyan pumpa ami 0,35bar és van olyan ami 0,24bar nyomáson dolgozik!
1200-hez 0,24 ír, az 1600-hoz meg mindkettőt.


A régebbi pumpa a nagyobb nyomású, az újabb ( körben nincs csavar, fedelet egy csavar fogja) pedig a kisebb. Azért módosították, mert a karburátorok tűszelepe nem bírta a nyomást és a tényleges benzinszint magasabb volt, mint a statikusan beállított. Tudjuk, hogy a ferde kiegyenlítőlevegő furat miatt a bogárkarbi csak akkor működik jól, ha a benzinszint gyári értéken van, se alatta sem felette nem oké.

Úgy tudom, de ebben nem vagyok biztos, hogy az újabb pumpák a kisebb (rövidebb) nyomórudasok.

Egyébként bármelyik motorra jó a bármelyik pumpa  Wink, csak azt kell figyelni, hogy a generátoroson elférjen, mert oda csak az egyik konzolos a jó, mégpedig a döntöttebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4992 Dátum: 2006 Július 06, 12:10:16 »

nemrég cseréltem benzinpumpát, tudnom kéne Smiley

2 féle van, hosszabb lökőrudas, meg rövidebb asszem. az egyik ami "megáll ha leteszem" (ahoyg Baditz maygarázta Smiley, a másik eldől. Hogy menyik melyik nemtudom, valószínűleg a hosszabblökőrudas áll meg. De a lényeg,hoyg saját rúdjával bármylik pumpa jó volt az én motoromba. Az a lökőrúd meg kb 700 forint.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4991 Dátum: 2006 Július 05, 23:02:40 »

Hát ez egy jó kérdés!
Van olyan pumpa ami 0,35bar és van olyan ami 0,24bar nyomáson dolgozik!
1200-hez 0,24 ír, az 1600-hoz meg mindkettőt.

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4990 Dátum: 2006 Július 05, 21:46:49 »

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh
azt hiszem azt a kis tengelyt fontos a pumpával együtt áttenni -ha másik mocira kerül- amelyik a pumpa alatt van függőlegesen, mert abból több fajta van. de majd valaki nálam okosabb megmondja
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4989 Dátum: 2006 Július 05, 21:23:42 »

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh

szerintem kompatibils.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4988 Dátum: 2006 Július 05, 19:44:15 »

1,2 es 1,6-os mocinak ugyanaz az uzemanyag pumpaja?? Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4987 Dátum: 2006 Július 05, 10:20:59 »

Ha már a  másik topikban a gyújtásnál járunk..

ha be szeretném állítani pontosra a gyújtást, mit ellenőrizzek a megszakítóhézagon, meg persze a gyújtás idején kívül?
azt mondtátok, hogy az alaplapnak tudnia kell könnyen mozogni ha megszívjuk a vákumcsövet? más hasznos tanács? valamit beolajozni, v zsírozni?


Alaplap mozgását ellenőrizni, felfekvő pontokat megtisztítani és vékonyan bezsírozni. (ahol a két lap egymáson csúszik) A röpsúlyrugók ne legyenek lazák alaphelyzetben is egy picit feszítve legyenek. Az osztófej szegmensei és a rotor ne legyen kráteresre beégve. A megszakító kalapács jó állapotú legyen, lehetőleg új.
Az osztófej tengelye ne lógjon, ne legyen érezhető semmilyen kotyogása oldalirányban.

Hirtelen ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #4986 Dátum: 2006 Július 05, 10:11:31 »

Ha már a  másik topikban a gyújtásnál járunk..

ha be szeretném állítani pontosra a gyújtást, mit ellenőrizzek a megszakítóhézagon, meg persze a gyújtás idején kívül?
azt mondtátok, hogy az alaplapnak tudnia kell könnyen mozogni ha megszívjuk a vákumcsövet? más hasznos tanács? valamit beolajozni, v zsírozni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4985 Dátum: 2006 Július 05, 08:52:07 »

Csak szépen apránként mindent  Cool
Jövő nyáron kész lesz...
hajráhajrá!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #4984 Dátum: 2006 Július 05, 08:30:54 »

Nekem egy km számláló kerekei "felpuhultak" nem megkeményedtek az öregedés során. Talán valami korábban alkalmazott nem megfelelő kenőanyag okozhatta. Szétszedés meg csak peremezéssel szvsz. Hacsak nem flex.... Smiley

Van valakinek tippje vagy esetleg konkrét tapasztalata, hogy mi okozhatja, hogy a km órában (typ3-as, de a T2 buszé belül azonos) melegben (utastér 30 fok felett) megállnak a távolság számlálók? MInd a napi, mind az összkilométerszámláló megáll, a sebességmérő tökéletesen mőködik...

Valahogy szédszedhető az óra? (nem a peremezés kihajtogatására gondoltam...)
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4983 Dátum: 2006 Július 05, 01:59:18 »

Most fujtuk meg az orrát,de összel megy kasztnizzák és fényezik...  Wink
Csak szépen apránként mindent  Cool
Jövő nyáron kész lesz...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4982 Dátum: 2006 Július 05, 01:58:17 »

pedig jó úton halad Wink na jó, nem baszogatlak, de én előbb az orrát hoztam volna helyre Smiley
Most fujtuk meg az orrát,de összel megy kasztnizzák és fényezik...  Wink
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4981 Dátum: 2006 Július 05, 00:09:52 »

Töki ne figyuzz rá csak irigykedik Grin Evil
Evil
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4980 Dátum: 2006 Július 04, 21:30:52 »

csinálhattad volna a betonyon a képeket úgy jobban kiadta volna az ültetés mértékét

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4979 Dátum: 2006 Július 04, 21:28:56 »

Jó lenne,de sajna ez nem az lesz  Grin

Töki ne figyuzz rá csak irigykedik Grin Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4978 Dátum: 2006 Július 04, 21:17:10 »

Jó lenne,de sajna ez nem az lesz  Grin

pedig jó úton halad Wink na jó, nem baszogatlak, de én előbb az orrát hoztam volna helyre Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4977 Dátum: 2006 Július 04, 21:16:00 »

látom készül a ratlook  Grin
Jó lenne,de sajna ez nem az lesz  Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4976 Dátum: 2006 Július 04, 21:15:22 »

látod jó helyen kell venni ültet hidtestet Grin
Csak jó is maradjon  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4975 Dátum: 2006 Július 04, 21:14:53 »

látom készül a ratlook  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4974 Dátum: 2006 Július 04, 21:05:21 »

Uccsó  Grin
látod jó helyen kell venni ültet hidtestet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4973 Dátum: 2006 Július 04, 20:56:16 »

Uccsó  Grin

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4972 Dátum: 2006 Július 04, 20:55:45 »

Ültetés 3

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4971 Dátum: 2006 Július 04, 20:54:33 »

Ültetés 2

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4970 Dátum: 2006 Július 04, 20:54:13 »

Íme az ültetés  Smiley


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4969 Dátum: 2006 Július 04, 19:38:53 »

és a szétszedés?

Ma rendeltem gömbfejet az egyik autosboltban, holnapra itt is lesz  2200 Ft-ért.

Tegnap is rendeltem gömbfejet (ugyanolyat,ugyanott) csak most kettőt. Mára megjött és összesen 2700 Ft fizettem!  Huh Shocked
Mondanom sem kell ,nem kezdtem el kiváncsiskodni ,hogy miért lett hirtelen 800 Ft-all olcsóbb...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4968 Dátum: 2006 Július 04, 15:27:44 »

A hőtágulás miatt össze is szorulhatnak.

Na jólvan tökfejek  Wink, hazamegyek és megnézem, megjavítom és elmondom, ez a legegyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #4967 Dátum: 2006 Július 04, 15:07:22 »

...
Valami hőtágulás miatt két kapcsolódó fogaskerék eltávolodik, vagy mi a franc?

A hőtágulás miatt össze is szorulhatnak.

Petyó
Holló
« Hozzászólás #4966 Dátum: 2006 Július 04, 14:44:43 »

az is lehet, hogy a bowden likán keresztűl egy nagyot elég bele csulázni Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4965 Dátum: 2006 Július 04, 14:32:46 »

esetleg olaj helyett valami grafitos trutyóval kenegetni?
az nem szívja tele magát dzsuvával, mint az olaj meg a zsír

Valójában nem az volt a kérdés, hogy milyen kenőanyagot célszerű használni, hanem hogy mi idézheti azt elő, hogy ha napon hagyon a kocsit meg sem mozdulnak a számlálók.

Valami hőtágulás miatt két kapcsolódó fogaskerék eltávolodik, vagy mi a franc?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4964 Dátum: 2006 Július 04, 14:25:23 »

A buszét én szét tudtam szedni (és össze is tudtam rakni), nem egy nagy bonyolultságú szerkezet.
Egyébként én is azért szedtem szét, mert megállt a km számláló. Szépen szétkaptam, beolajoztam és működött pár hónapig, majd megint megállt. Nem tudom miért. Kis olajzás és megint ment tovább. Mechanikai hibája nem volt, koszos nem volt, néha mégis szét kellett szedni.

esetleg olaj helyett valami grafitos trutyóval kenegetni?
az nem szívja tele magát dzsuvával, mint az olaj meg a zsír



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4963 Dátum: 2006 Július 04, 14:11:21 »

Van valakinek tippje vagy esetleg konkrét tapasztalata, hogy mi okozhatja, hogy a km órában (typ3-as, de a T2 buszé belül azonos) melegben (utastér 30 fok felett) megállnak a távolság számlálók? MInd a napi, mind az összkilométerszámláló megáll, a sebességmérő tökéletesen mőködik...

Valahogy szédszedhető az óra? (nem a peremezés kihajtogatására gondoltam...)

A buszét én szét tudtam szedni (és össze is tudtam rakni), nem egy nagy bonyolultságú szerkezet.
Egyébként én is azért szedtem szét, mert megállt a km számláló. Szépen szétkaptam, beolajoztam és működött pár hónapig, majd megint megállt. Nem tudom miért. Kis olajzás és megint ment tovább. Mechanikai hibája nem volt, koszos nem volt, néha mégis szét kellett szedni.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4962 Dátum: 2006 Július 04, 14:03:18 »

Van valakinek tippje vagy esetleg konkrét tapasztalata, hogy mi okozhatja, hogy a km órában (typ3-as, de a T2 buszé belül azonos) melegben (utastér 30 fok felett) megállnak a távolság számlálók? MInd a napi, mind az összkilométerszámláló megáll, a sebességmérő tökéletesen mőködik...

Valahogy szédszedhető az óra? (nem a peremezés kihajtogatására gondoltam...)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4961 Dátum: 2006 Július 03, 23:01:36 »

Végre bent az ültető híd, 10 centivel közelebb vagyunk a földhöz  Grin
Ezutón is szeretnék köszönetet mondani ESZ kollégának a segitségért 
Holnap este tolok fel képeket  Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4960 Dátum: 2006 Július 03, 22:50:56 »

hátő, most el lehet menni egy eredetvizsgával és kérni, hogy csak motorkód szerepeljen a forgalmiban, onnantól azonos kódú motorokat szarásig cserélgetheti benne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4959 Dátum: 2006 Július 03, 22:43:41 »

szerintem meg érdemesebb egy új motort venni 50 forintért.

nem csak a motorral szarakodik akkor, hanem az azonosító számokkal is

ha hosszú távon akarod használni a verdát, akkor én a javítást javallom
ha csak egy évig nyúzod, majd túladsz rajta, akkor egy zsákba macska motor olcsóbb valszeg

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 1886 1887 1888 1889 1890 [1891] 1892 1893 1894 1895 1896 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.391 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.