www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:36:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 886 887 888 889 890 [891] 892 893 894 895 896 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13219756 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44995 Dátum: 2010 április 08, 21:06:13 »

Köszönöm így már megvan.
Csak a 1303USA typ1 hőcserélőjét nem találom sehol, hogy hogy nézhet ki amire ez rámegy.


hát az én 03-asom amerikai, de pont a fűtésdobnál semmi különbséget nem láttam
1303LS
« Hozzászólás #44994 Dátum: 2010 április 08, 20:44:42 »

a fűtésdob elzárócsappantyúja?
Köszönöm így már megvan.
Csak a 1303USA typ1 hőcserélőjét nem találom sehol, hogy hogy nézhet ki amire ez rámegy.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44993 Dátum: 2010 április 08, 20:41:39 »

Akkor még azt mond meg ez micsoda.
<beszúrt kép törölve>
1303USA-t és T2-t ír.
T2 -nél a 2lityis motoron már én is láttam ilyet Roll Eyes

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #44992 Dátum: 2010 április 08, 20:34:30 »

Akkor még azt mond meg ez micsoda.
<beszúrt kép törölve>
1303USA-t és T2-t ír.

a fűtésdob elzárócsappantyúja?
1303LS
« Hozzászólás #44991 Dátum: 2010 április 08, 20:30:23 »

Én is töprengtem ezen a 03-asnál, többet is megnéztem, mindegyiken ott volt a bemélyedés és a kis csöcs, de nem jöttem rá, hogy miért. Vennem kellett egy Karmannt, hogy megértsem a dolgot. (nagyképű szmájli) Ja, és nem csak ezért emelheted meg a pipád, hanem mert politikailag és ideológiailag is túlképzett vagyok. (nagyonnagy arcú szmájli)
Akkor még azt mond meg ez micsoda.

1303USA-t és T2-t ír.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #44990 Dátum: 2010 április 08, 20:23:28 »

Nem értem, hogy ha mindenféle bonyodalom nélkül (ahogy előttem írták 10 csavarral) át lehet szerelni rá a gyári 1303-as tárcsaféket, ami ugyanolyan jó mint a 924-esé, és 30ezer Ft-ért lehet venni, akkor minek kell bonyolítani és egy típusidegent feltenni. Aztán megy a szívás, hogy ez nem stimmel, az nem stimmel... Meg jön az osztókör probléma, amit kiküszöböltök osztókörmódosítóval, aztán olyan széles lesz az autó, hogy beleér a sárédőbe, aztán kiszélesítitek a sárvédőt, stb... Végül többszörös áron lesz egy félmegoldásokkal teli féked...
Nem azt mondom, lehet variálni (Hiszen én is csináltam már vad dolgokat... Roll Eyes ), de csak akkor variáljunk, ha a gyárinál jobb lesz az eredmény... Pl, ha 944, 911 féket raknál rá, ami komolyabb és utána arra cup felniket tennél a Porsche osztókörrel, akkor azt mondom ok.
Egyébként előttem is mondták: Ezeket még eladhatod... És akkor ott a 30ezres gánymentes megoldás...

Én is inkább 944-est raktam fel mint 924-est mert a 924-es osztóköre szinte semmi klasszikus felniével nem egyezik.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44989 Dátum: 2010 április 08, 20:12:25 »

Erről beszélsz?
Végre valami ami miatt megemelhetem előtted a kalapom kipám.  Cheesy

Én is töprengtem ezen a 03-asnál, többet is megnéztem, mindegyiken ott volt a bemélyedés és a kis csöcs, de nem jöttem rá, hogy miért. Vennem kellett egy Karmannt, hogy megértsem a dolgot. (nagyképű szmájli) Ja, és nem csak ezért emelheted meg a pipád, hanem mert politikailag és ideológiailag is túlképzett vagyok. (nagyonnagy arcú szmájli)
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 08, 20:15:53 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44988 Dátum: 2010 április 08, 19:56:24 »

 na ma ki raktam a végre a garázsból, a nagyseggű feketét

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44987 Dátum: 2010 április 08, 19:54:06 »

Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.
és tényleg  Shocked az amit mondottál de a részemre látható darabkákból sose jöttem volna rá  ,köszi!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #44986 Dátum: 2010 április 08, 19:49:45 »

olajokat lehet keverni?
Igen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #44985 Dátum: 2010 április 08, 19:44:10 »

más márkájú de ugyanolyna viszkozitású (20w50) es olajokat lehet keverni a bogármotorokhoz?
1303LS
« Hozzászólás #44984 Dátum: 2010 április 08, 19:23:04 »

Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.
Erről beszélsz?
Végre valami ami miatt megemelhetem előtted a kalapom kipám.  Cheesy


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #44983 Dátum: 2010 április 08, 18:16:40 »

Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.
azt mondod, hogy a pedálok mellett/mögött végigmegy egy fűtésállító bovden? mert ez előrefelé áll, a pedálok felé, a váltó mellett
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #44982 Dátum: 2010 április 08, 17:50:12 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?
Én megmondom. Ez valószínűleg egy 1303-as, ugye? A 03-asok és a késői Karmannok padlólemezének a mintázata (csak a nyomás egy része, nem a mérete!) megegyezik, és vszeg. a gerenda is a napoleontól hátrafelé ugyanaz. Van rajta egy íves benyomás ettől a csöcstől a küszöbig. A kivezetés a fűtésbovdené, amely a padlólemezen levő csatornácskában egy-egy hüvelyben mindkét oldalra a fűtéscsatorna nyílásához vezet. Az azon levő lamellát mozgatja a bovden, nincs rajta kézi kallantyú. A bal karral nem előre-hátra lehet vele irányítani a fűtést, hanem az utastérfűtést egyszerre nyitni elől és hátul, illetve zárt állapotban a meleg erősen felmegy a szélvédőre. Hát ez a rejtély megoldása.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #44981 Dátum: 2010 április 08, 13:54:59 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?
Láttam már olyant, hogy az alvázgerenda mellett vitték hátra az olajcsövet. Nem lehet, h ez is az volt korábban?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #44980 Dátum: 2010 április 08, 11:42:23 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44979 Dátum: 2010 április 08, 11:41:09 »

Ülésfütés kábelezése.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #44978 Dátum: 2010 április 08, 11:39:53 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?
Ülésfütés kábelezése.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44977 Dátum: 2010 április 08, 11:38:39 »

mekk mondaná nekem valaki hogy az alvázgerendából a váltókar és ülésállító között alatt   kilógó kis csövecske mi a bánat ?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44976 Dátum: 2010 április 08, 11:05:58 »

Nem értem, hogy ha mindenféle bonyodalom nélkül (ahogy előttem írták 10 csavarral) át lehet szerelni rá a gyári 1303-as tárcsaféket, ami ugyanolyan jó mint a 924-esé, és 30ezer Ft-ért lehet venni, akkor minek kell bonyolítani és egy típusidegent feltenni. Aztán megy a szívás, hogy ez nem stimmel, az nem stimmel... Meg jön az osztókör probléma, amit kiküszöböltök osztókörmódosítóval, aztán olyan széles lesz az autó, hogy beleér a sárédőbe, aztán kiszélesítitek a sárvédőt, stb... Végül többszörös áron lesz egy félmegoldásokkal teli féked...
Nem azt mondom, lehet variálni (Hiszen én is csináltam már vad dolgokat... Roll Eyes ), de csak akkor variáljunk, ha a gyárinál jobb lesz az eredmény... Pl, ha 944, 911 féket raknál rá, ami komolyabb és utána arra cup felniket tennél a Porsche osztókörrel, akkor azt mondom ok.
Egyébként előttem is mondták: Ezeket még eladhatod... És akkor ott a 30ezres gánymentes megoldás...

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44975 Dátum: 2010 április 08, 10:56:50 »

Azaz a 75-ös modellévben, plusz az azutáni kabriók.

74 - 75 között már fogasléces kormányművel gyártották az 1303-asokat, nem sok van belőle itthon.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #44974 Dátum: 2010 április 08, 10:45:56 »


Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?
74 - 75 között már fogasléces kormányművel gyártották az 1303-asokat, nem sok van belőle itthon.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #44973 Dátum: 2010 április 07, 22:46:05 »

arra már kiagyaltuk az osztókőr módosító hogyan lesz..  Nem tudok mostmár mit csinálni mert megvettem a 924-est
Nem azt kellett volna inkább megcsinálni? Grin Grin

Esztergáláshoz, osztókörmódosítóhoz, Flexest tudom ajánlani! Láttam már munkáját.
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 07, 22:47:59 írta sparkafer »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #44972 Dátum: 2010 április 07, 22:37:36 »

Akár el is lehet adni....

arra már kiagyaltuk az osztókőr módosító hogyan lesz..  Nem tudok mostmár mit csinálni mert megvettem a 924-est
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44971 Dátum: 2010 április 07, 22:16:56 »

ja és elég buzi osztóköröd lesz4*108 Grin

arra már kiagyaltuk az osztókőr módosító hogyan lesz..  Nem tudok mostmár mit csinálni mert megvettem a 924-est

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44970 Dátum: 2010 április 07, 22:13:47 »

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.
ja és elég buzi osztóköröd lesz4*108 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44969 Dátum: 2010 április 07, 22:05:40 »

30-ért árulom a 303-as tárcsaféket, 10 csavar ki, majd be, fék beköt, futómű beállít és örül (már ha lemez lengőkaros).

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44968 Dátum: 2010 április 07, 22:02:23 »

ráadásul nézem blogodez 24es fék semmivel nem tud többet mint agyári 1303
as kis betétes mint golf/ugyan az/ és nem hütött szvsz nem sok értelme van amokolásnak....
amugy 44esé jobb...

A gyári 1303-as dobféktől csak jobban fog már valamivel a 924-es remélem. Gyárilag dobos volt és elég ramaty állapotban ezért gondolkodtunk valami tárcsás megoldásban.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44967 Dátum: 2010 április 07, 21:54:06 »


Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?

Így bontottam szét mindent kb 3 hete. Ez meg már vagy 15 éve így van össze rakva mielött szétszedtem. Szóval passz. Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44966 Dátum: 2010 április 07, 21:53:41 »

lesz még ott más baj is...... nem biztos h elsöre ezzel kéne kezdeni!
ráadásul nézem blogodez 24es fék semmivel nem tud többet mint agyári 1303
as kis betétes mint golf/ugyan az/ és nem hütött szvsz nem sok értelme van amokolásnak....
amugy 44esé jobb...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44965 Dátum: 2010 április 07, 21:52:01 »


Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?
hja a buflák volt a bogár bukása Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44964 Dátum: 2010 április 07, 21:49:26 »



Ez meg mi a franc, fogasléces kormánymű, McPhersonos futómű, de alvázlemez középtartóval, ez egy Golf-Bogár mutáns?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44963 Dátum: 2010 április 07, 21:48:08 »

Van itt valaki aki csinált már 924 elsőfutómű és 1303-as alváz párosítást? Az a tünet hogy most vettük cska észre és lehet elég nagy baj hogy a gyári tengelycsonkon a kormány öszekötőnek a csatlakozási pontja más mint a 924 tárcsás futóműnek. 924-nek rövidebb az öntvény előre felé kb 2-3 centivel, minden más megyeggyezik vagyis elvileg ahogy mértük. Kérdés hogy így hogyan fog vieselkedni az egész dolog vagy semmi gond nem lesz? Mutatom képen is úgy könnyebb megérteni Smiley

<beszúrt kép törölve>
lesz még ott más baj is...... nem biztos h elsöre ezzel kéne kezdeni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #44962 Dátum: 2010 április 07, 21:41:45 »

Van itt valaki aki csinált már 924 elsőfutómű és 1303-as alváz párosítást? Az a tünet hogy most vettük cska észre és lehet elég nagy baj hogy a gyári tengelycsonkon a kormány öszekötőnek a csatlakozási pontja más mint a 924 tárcsás futóműnek. 924-nek rövidebb az öntvény előre felé kb 2-3 centivel, minden más megyeggyezik vagyis elvileg ahogy mértük. Kérdés hogy így hogyan fog vieselkedni az egész dolog vagy semmi gond nem lesz? Mutatom képen is úgy könnyebb megérteni Smiley


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #44961 Dátum: 2010 április 07, 05:42:44 »

Ezt nagyon megköszönném. :-)

na majd rakok be képet meg  60ellöti szervit könyvöl is aztán jol meglátjátok hoogy ot bizz csak az ageci anya van amit kurva szar állitani! Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44960 Dátum: 2010 április 06, 23:44:32 »


A specko anya elfordulás ellen egy négyszög alakkal van védve, ami a karba megy bele.

Ne gányoljatok!
nem irtam h 6szög,azt iirtam anya 14es kulcs nyilás sürü menettel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #44959 Dátum: 2010 április 06, 23:40:02 »


A specko anya elfordulás ellen egy négyszög alakkal van védve, ami a karba megy bele.

Ne gányoljatok!
na majd rakok be képet meg  60ellöti szervit könyvöl is aztán jol meglátjátok hoogy ot bizz csak az ageci anya van amit kurva szar állitani! Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #44958 Dátum: 2010 április 06, 22:41:47 »

karon átmegy abowden és azon van az anya nem huz az semmi!


karnka van saját rugoja!


A specko anya elfordulás ellen egy négyszög alakkal van védve, ami a karba megy bele.

Ne gányoljatok!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #44957 Dátum: 2010 április 06, 21:28:45 »



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #44956 Dátum: 2010 április 06, 20:52:13 »


Oldalak: 1 ... 886 887 888 889 890 [891] 892 893 894 895 896 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.