www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 09:14:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 796 797 798 799 800 [801] 802 803 804 805 806 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14072797 alkalommal)
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #48602 Dátum: 2010 Szeptember 14, 13:05:26 »

Valami tipp a következő fogyasztási adatokra (AS 1.6 +009+ solex34pict3) : sztráda 110as tempó néha 130 (GPS-el) 7L, országút 9L városi 11.3L  motor egyenletesen jár könnyen indul, elég jól gyorsul   

Tényleg örülj neki!

Kis város, főleg autóúton, 160 km megtétele alatt, 60-80km/ó-val közlekedve (csúszott,esett az eső,éjjel ,sz@r gumival) megevett az 1300-as 20 litert. Ma kicsit ideges voltam, a kútnál.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 14, 13:06:58 írta Fancsi »
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #48601 Dátum: 2010 Szeptember 14, 13:01:48 »

Hogy lehetne orvosolni a problémát:

"A" bogár esetén: Bejön a kipufogószag a kocsiba. Fűtés nincs bekapcsolva (és nincs is meleg).

"B" bogár esetén: Bejön a kipufogószag a kocsiba, de a továbbító harmonikák sincsenek felrakva.

Hol jön  be a büdös és hogy lehetne megszüntetni?

Köszi

Jó volt a kuplungtanács, Maresz megjavította nekem! (És még sokminden mást is!)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #48600 Dátum: 2010 Szeptember 14, 13:00:25 »

nem jellemző   Smiley
akkor lopják a benzinedet a városban, vagy a kanyarokban kifolyik a betöltőn Wink
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48599 Dátum: 2010 Szeptember 14, 12:54:51 »

nem kéne minden lámpánál sztrítracingolni :-))

nem jellemző   Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48598 Dátum: 2010 Szeptember 14, 12:33:20 »

de eddig a városi jóval kevesebb volt télen -10-ben volt ennyi
nem kéne minden lámpánál sztrítracingolni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48597 Dátum: 2010 Szeptember 14, 12:32:07 »

örülj neki  Smiley

de eddig a városi jóval kevesebb volt télen -10-ben volt ennyi
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #48596 Dátum: 2010 Szeptember 14, 12:27:34 »

Valami tipp a következő fogyasztási adatokra (AS 1.6 +009+ solex34pict3) : sztráda 110as tempó néha 130 (GPS-el) 7L, országút 9L városi 11.3L  motor egyenletesen jár könnyen indul, elég jól gyorsul   
örülj neki  Smiley
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #48595 Dátum: 2010 Szeptember 14, 12:20:58 »

Valami tipp a következő fogyasztási adatokra (AS 1.6 +009+ solex34pict3) : sztráda 110as tempó néha 130 (GPS-el) 7L, országút 9L városi 11.3L  motor egyenletesen jár könnyen indul, elég jól gyorsul   
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48594 Dátum: 2010 Szeptember 14, 09:25:35 »

Én a hétvégén kötöttem be a tolató lámpát. Egyszer már kész volt, csak elnyírta a motorlemez a kábelt. De most másfele vittem őket.
A kapcsoló az bennt volt már a váltóban, így csak vezetékezni kellett. Viszont az egyik oldalon ki volt égve az izzó. De ami cumi volt, hogy a búra egyik csavar fejét le kellett fúrni, mert forgott körbe. Ezután az egészet szétbontottam, majd össze.Azért egy biztit beiktattam a körbe.

nekem a vezetékezés megvan gyárilag, csak a kapcsolóra kell rácuppantani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48593 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:09:52 »


ha már úgyis ott fogok fetrengeni alatta, legalább betolom a tolatólámpa kapcsolót meg a féltengely gumiharangokat kicserélem.
Én a hétvégén kötöttem be a tolató lámpát. Egyszer már kész volt, csak elnyírta a motorlemez a kábelt. De most másfele vittem őket.
A kapcsoló az bennt volt már a váltóban, így csak vezetékezni kellett. Viszont az egyik oldalon ki volt égve az izzó. De ami cumi volt, hogy a búra egyik csavar fejét le kellett fúrni, mert forgott körbe. Ezután az egészet szétbontottam, majd össze.Azért egy biztit beiktattam a körbe.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48592 Dátum: 2010 Szeptember 13, 22:03:25 »

kabbe :-PP
te is :-PP
nem! (na jó, de. de lásd be, hogy nem lehet igazad :-PP)
köszi.
szóval nem vészes.
ha már úgyis ott fogok fetrengeni alatta, legalább betolom a tolatólámpa kapcsolót meg a féltengely gumiharangokat kicserélem.
Bakker!
Ki vagyunk osztva. Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48591 Dátum: 2010 Szeptember 13, 21:26:02 »

nem tudom de remélem!! (nemvótlecsószmájli)
kabbe :-PP

Azért az új fékcsövön néha hajlíts . Grin
te is :-PP

Na, nem ezt mondtam elsőre? Bodzasör mi? Pffff. 
nem! (na jó, de. de lásd be, hogy nem lehet igazad :-PP)

Nekem nem volt mással gondom,mint a gumi baszomokat a helyére tenni ahol átkuszik a fékcső a fémeken.Padlólemez,napoleon,meg hát az a sok hely,mindenütt Undecided
köszi.
szóval nem vészes.
ha már úgyis ott fogok fetrengeni alatta, legalább betolom a tolatólámpa kapcsolót meg a féltengely gumiharangokat kicserélem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48590 Dátum: 2010 Szeptember 13, 20:02:02 »

erőt vettem magamon és kipakoltam a köcsög striciből (gy.k.: ulrich) a szőnyegeket.
a lábtérben játszik szökőkutasat a hátrafelé menő fékcső. (megállapítottam, hogy kurva az anyja)

mekkora meló cserélni?
elől lekötöm a főfékhengerről, hátul az elosztóról, kihúzom, örülök?
vagy van valami extra, ami miatt fel kell venni a szopóálarcot?
Nekem nem volt mással gondom,mint a gumi baszomokat a helyére tenni ahol átkuszik a fékcső a fémeken.Padlólemez,napoleon,meg hát az a sok hely,mindenütt Undecided

1303LS
« Hozzászólás #48589 Dátum: 2010 Szeptember 13, 20:00:12 »


vagy van valami extra, ami miatt fel kell venni a szopóálarcot?
Ha meg tudod lazítani, akkor csak kreativitás a szépen elvezetés. Ha nem akkor "B" verzió.  Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48588 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:59:17 »

Onnan veszem, hogy pl. a koronás anya meghúzása és a tömítettség között nincs összefüggés, azaz nem látod át, hogy hogyan tömít, mi a szerepe a fedélnek, miért van ott az alátét, a hátsó támasz, a szimmering futógyűrű. Hiába cseréted tízszer, nem értesz hozzá ne veszed észre a hibás alkatrész, jónak találod azt is ami nem jó.
Öt darab alkatrészről beszélünk, nem egy űrtechnika, semmi ördöngősség nincs, valamit BIZTOS, hogy rosszul csinálsz vagy nem veszel észre.
Én pasztát nem szoktam használni, vagy csak akkor ha a fék alaplap már ragyás, esetleg a fedél öreg. JÓ tömítés kell, nem az a piros szar és helyesen kell összerakni.
Lehet igazad van,nem látom a hibás alkatrészt.A sorrend tuti jó,csak valami bibis.megpróba mégegyszer,aztán ha nem megy,keresek a nagyok közül valaki nagyon ügyeset. Grin Na akkor leszek kiváncsi!Jelzem mi lesz az eredmény Wink

1303LS
« Hozzászólás #48587 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:58:44 »

erőt vettem magamon és kipakoltam a köcsög striciből (gy.k.: ulrich) a szőnyegeket.
a lábtérben játszik szökőkutasat a hátrafelé menő fékcső. (megállapítottam, hogy kurva az anyja)

mekkora meló cserélni?
elől lekötöm a főfékhengerről, hátul az elosztóról, kihúzom, örülök?
vagy van valami extra, ami miatt fel kell venni a szopóálarcot?
Na, nem ezt mondtam elsőre? Bodzasör mi? Pffff. 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48586 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:56:15 »



mekkora meló cserélni?
elől lekötöm a főfékhengerről, hátul az elosztóról, kihúzom, örülök?

Azért az új fékcsövön néha hajlíts . Grin

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48585 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:40:05 »


vagy van valami extra, ami miatt fel kell venni a szopóálarcot?
nem tudom de remélem!! (nemvótlecsószmájli)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48584 Dátum: 2010 Szeptember 13, 19:13:18 »

erőt vettem magamon és kipakoltam a köcsög striciből (gy.k.: ulrich) a szőnyegeket.
a lábtérben játszik szökőkutasat a hátrafelé menő fékcső. (megállapítottam, hogy kurva az anyja)

mekkora meló cserélni?
elől lekötöm a főfékhengerről, hátul az elosztóról, kihúzom, örülök?
vagy van valami extra, ami miatt fel kell venni a szopóálarcot?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48583 Dátum: 2010 Szeptember 13, 14:28:27 »

tragikomédia Roll Eyes estére megkapom az eredeti kapcsolókat. Nadehovategyem? meek iszok valamit

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48582 Dátum: 2010 Szeptember 13, 12:27:57 »

de ha az laza, akkor csak a világítás megy el, nem az összes áram

Én is erre gondoltam... ez volt furcsa, hogy minden elszállt...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #48581 Dátum: 2010 Szeptember 13, 12:27:01 »

Van a tompítottnak és a ködlámpának közös pontja is ám, aztán némi lazaság, némi letestelés hamar hozza az áramtalanítást! Lehet, hogy így könnyebb keresni is a hibát.

de ha az laza, akkor csak a világítás megy el, nem az összes áram
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48580 Dátum: 2010 Szeptember 13, 12:21:22 »

Valahol a relénél, de vannak okosabbak, abból gondolom, hogy a Tied is a régi szabályok szerint van kötve, tehát csak a tompítottal világít együtt a ködlámpa.

Nekem refivel együtt is ég... Roll Eyes És külön biztosítéka van, baloldalt a műszerfal alatt, mert 100W-os égőkre kellett méretezni, 2,5 mm-es kábellel... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48579 Dátum: 2010 Szeptember 13, 12:04:30 »

Na akkor majd ennek is utána nézek... Öööö... és hol van az a pont? Shocked
Valahol a relénél, de vannak okosabbak, abból gondolom, hogy a Tied is a régi szabályok szerint van kötve, tehát csak a tompítottal világít együtt a ködlámpa.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48578 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:54:19 »

Van a tompítottnak és a ködlámpának közös pontja is ám, aztán némi lazaság, némi letestelés hamar hozza az áramtalanítást! Lehet, hogy így könnyebb keresni is a hibát.

Na akkor majd ennek is utána nézek... Öööö... és hol van az a pont? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48577 Dátum: 2010 Szeptember 13, 11:40:59 »

Akkor mindkettő? Mert egyszer ugye a ködlámpa csinálta, másodjára meg a világításkapcsoló (ráadásul akkor nem is esett...)
Van a tompítottnak és a ködlámpának közös pontja is ám, aztán némi lazaság, némi letestelés hamar hozza az áramtalanítást! Lehet, hogy így könnyebb keresni is a hibát.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #48576 Dátum: 2010 Szeptember 13, 10:21:42 »

vízpumpa

 

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48575 Dátum: 2010 Szeptember 13, 08:40:28 »

sziasztok 1 -es golfon (dízel)
a vez-szíj oldala beleér a vízpumpa görgő vála   és nagyon kicsit koptatja ,
hiába húzuk arréb visssza megy.üthet valami???
 Huh
adagoló csapágya kivan és tolja le a szijjat.le kerékröl egyre jobban a szélén megy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48574 Dátum: 2010 Szeptember 13, 08:36:33 »

3-3 csavar van a belső oldalon, nem alul. Ezek szerint nem csereszabatos.

Nekem is fogasléces van csak az érdekelne hogy össze lehetne hozni olyan kasztnit az alvázra ami nem fogasléces? a kormánymű 2 vége van 2-2 csavarral felfogatva a kasztnihoz az érdekelne hogy megvan a helye a simában is vagy csak kifejezetten olyan kasztniban van?

Erre a 2 furatra gondolok amit bejelöltem és a másik oldalon is ugyan ilyen kettő furat
-----> <beszúrt kép törölve>
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48573 Dátum: 2010 Szeptember 13, 08:02:01 »

sziasztok 1 -es golfon (dízel)
a vez-szíj oldala beleér a vízpumpa görgő vála   és nagyon kicsit koptatja ,
hiába húzuk arréb visssza megy.üthet valami???
 Huh
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #48572 Dátum: 2010 Szeptember 13, 00:09:35 »

Nekem is fogasléces van csak az érdekelne hogy össze lehetne hozni olyan kasztnit az alvázra ami nem fogasléces? a kormánymű 2 vége van 2-2 csavarral felfogatva a kasztnihoz az érdekelne hogy megvan a helye a simában is vagy csak kifejezetten olyan kasztniban van?

Erre a 2 furatra gondolok amit bejelöltem és a másik oldalon is ugyan ilyen kettő furat
-----> <beszúrt kép törölve>
Nincsenek ilyen furatok.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #48571 Dátum: 2010 Szeptember 12, 22:25:11 »


Lámpakapcsolónál a vezetékek? Nekem is egyszer hasonlót csinált valamelyik autóm, ott volt zárlatos.

buszomban volt olyan, hogy egyszercsak seképsehang
aztán megmasszíroztam a gyújtáskapcsolóhoz menő kábelköteget, és azóta is jó
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #48570 Dátum: 2010 Szeptember 12, 22:12:35 »

mer' a bogarak köcsögök.

velem tébányára menet csinálta, hogy hol elment a töltés hol visszajött.
indexeléskor elment, egy idő után jó lett.

aztán rájött a kis getszi, hogy inkább a féket durrantja el.
a töltéssel és az indexszel hazafelé semmi baj nem volt

Ja, index nekem is szarakodik ilyen fos, esős időben. Nem megy. A visszajelző világít, és ennyi. Az elakadásjelző az mindig működik. Azt járatni kell kicsit, és utána jó az index is. Mi punnyadhatott meg ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48569 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:51:02 »


Lámpakapcsolónál a vezetékek? Nekem is egyszer hasonlót csinált valamelyik autóm, ott volt zárlatos.

Akkor mindkettő? Mert egyszer ugye a ködlámpa csinálta, másodjára meg a világításkapcsoló (ráadásul akkor nem is esett...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48568 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:41:51 »

AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley

Onnan veszem, hogy pl. a koronás anya meghúzása és a tömítettség között nincs összefüggés, azaz nem látod át, hogy hogyan tömít, mi a szerepe a fedélnek, miért van ott az alátét, a hátsó támasz, a szimmering futógyűrű. Hiába cseréted tízszer, nem értesz hozzá ne veszed észre a hibás alkatrész, jónak találod azt is ami nem jó.
Öt darab alkatrészről beszélünk, nem egy űrtechnika, semmi ördöngősség nincs, valamit BIZTOS, hogy rosszul csinálsz vagy nem veszel észre.
Én pasztát nem szoktam használni, vagy csak akkor ha a fék alaplap már ragyás, esetleg a fedél öreg. JÓ tömítés kell, nem az a piros szar és helyesen kell összerakni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48567 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:41:13 »

Megnézem majd azt is, de időben 2 hét volt a két eset között... ami közös az az esős idő.. bár ma nem esett (tette volna ezt inkább tegnap!!)
Nem tudom, de nagyon érdekes, mert ilyen még nem volt vele...
én is pont az eső miatt gondoltam ezt bár ahogy tanult kollegáink megírták lehet ,hogy az aksisaru de az is lehet,hogy a villanykapcsoló ázott be  Cool Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48566 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:39:23 »

És azért után ettől beindulhat?
Mert a mai esetnél utána ugyanúgy felkapcsoltam a világítást és akkor már nem volt ez...
mert éppen nem volt zárlat

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48565 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:36:51 »

Megnézem majd azt is, de időben 2 hét volt a két eset között... ami közös az az esős idő.. bár ma nem esett (tette volna ezt inkább tegnap!!)
Nem tudom, de nagyon érdekes, mert ilyen még nem volt vele...


Lámpakapcsolónál a vezetékek? Nekem is egyszer hasonlót csinált valamelyik autóm, ott volt zárlatos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48564 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:26:09 »

akkusaruk?

Megnézem majd azt is, de időben 2 hét volt a két eset között... ami közös az az esős idő.. bár ma nem esett (tette volna ezt inkább tegnap!!)
Nem tudom, de nagyon érdekes, mert ilyen még nem volt vele...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #48563 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:24:20 »

Van egy érdekes jelenség Öcsisajttal.... Hátha van valakinek ötlete, mi a frász ez...
Még a Kaposvári Tali felvonulásán történt, hogy szemből rá akartam villantani egy szmeből jövőnek a ködlámpával és erre elment az áram... a motor le is akart fulladni, de aztán kuplungolás után visszaindult...
Ma pedig, amikor hazaindultam Szőnyből és a már járó motor mellett felkapcsoltam a tompítottat, akkor szintén leállt minden... aztán újra indítozva elindult és azóta nem csinálta... A rádión is elszállt minden... mintha zárlat, vagy mifene lett volna... újra be kellett állízani minden rádióadót is...
Mitől lehetett ez? Huh

akkusaruk?
Oldalak: 1 ... 796 797 798 799 800 [801] 802 803 804 805 806 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.