www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 23, 17:30:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921403 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 774 775 776 777 778 [779] 780 781 782 783 784 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15659897 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #49494 Dátum: 2010 Október 15, 20:51:55 »

Kész .Esztergáltattam az ablaktörlőmbe tengely részhez cuccot.Mert ki van kopva. 1 sörbe került.Beraktam,jó is lett.
A kérdés az,hogy a picsába éri el az ablaktörlő mechanika az anyós felőli légterelő tetejét mikor működik?
Én gondoltam arra,hogy nem 70-es évjáratú bódéba való ez a motor,de senki nem tudja,mert nem kaptam választ.
nem lehet fordítva összerakni a libikóka szerkezetbe valamit ? vagy jobban ki kell hézagolni a dupla anyával a kaszniba vagy a 6os csavarnál elgörbült a felfogatófül és nem áll elég ferdén az egész cucc  Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49493 Dátum: 2010 Október 15, 20:46:37 »

Esetemben csak az egyik áll fent, a hang. Nem vészes,de azért nem olyan csendes, mint egy felújított motor.
Szelepállítással az enyhén kereplő hang elhallgat. Ha nem, akkor már a  csapágyak kopottak. Nálam okosabbak szerint hajtókarcsapágy. Ha erőteljes doboló hangja van főleg gázadáskor, akkor főtengely csapágy (ezt megint nálam okosabb emberek mondták...).

Amíg megy, nem zabálja az olajat, és nem hangos, ne nyúlj hozzá. szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15003

« Hozzászólás #49492 Dátum: 2010 Október 15, 20:46:06 »

Nam úgy hangos, hanem olyan súrlódó hangja van, mint egy száraz görgőscsapágynak. Ki tudja ki és hogyan csinálta a 90-es években.
Szelepet Merki P. nézte és a kipuff dobot is ő tette fel, de ő azt mondta, hogy még szerinte jó, csak hallatszik, hogy már ment.

turbinaházban ventillátor?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49491 Dátum: 2010 Október 15, 20:44:48 »

szelephézagkuksi mikor volt utoljára ?
kipu és hőcserélő tömítéseit nézegetted mostanában ?
Nam úgy hangos, hanem olyan súrlódó hangja van, mint egy száraz görgőscsapágynak. Ki tudja ki és hogyan csinálta a 90-es években.
Szelepet Merki P. nézte és a kipuff dobot is ő tette fel, de ő azt mondta, hogy még szerinte jó, csak hallatszik, hogy már ment.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15003

« Hozzászólás #49490 Dátum: 2010 Október 15, 20:43:12 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?
Ha megáll, addig nyomni kell neki. Addig lehet a pénzt gyűjteni rá, vagy beszerezni egy jó használhatót.

Jó példa erre az enyém olyan csapágy hangja van... 1-2 hét állás után indításkor mint ha darazsak lennének a motor helyén(ennek ellenére vígan futja a kocsi a 130-at), 5 mp után elhallgat és onnét már csak csattog. Ha megáll teljesen akkor belapátolom a helyére a tartalékot.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 15, 20:45:18 írta abes »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49489 Dátum: 2010 Október 15, 20:38:12 »

Esetemben csak az egyik áll fent, a hang. Nem vészes,de azért nem olyan csendes, mint egy felújított motor.
szelephézagkuksi mikor volt utoljára ?
kipu és hőcserélő tömítéseit nézegetted mostanában ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49488 Dátum: 2010 Október 15, 20:35:43 »

Mindhárom esetben mérlegelés tárgya. Az enyém hangos, de azóta jó 60-70ezret mentem vele (kicsit laza hajtókar csapágy illesztés). Viszont lassan tényleg ráfér egy generál.
 Füst: kékes füst olaj ->ekkor már azért gyenge is. (Hengerben nincs kompresszió, a kopott gyűrűk a kopott hengerfalon felpumpálják az égéstérbe az olajat...) 
Esetemben csak az egyik áll fent, a hang. Nem vészes,de azért nem olyan csendes, mint egy felújított motor.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #49487 Dátum: 2010 Október 15, 20:28:49 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?
Mindhárom esetben mérlegelés tárgya. Az enyém hangos, de azóta jó 60-70ezret mentem vele (kicsit laza hajtókar csapágy illesztés). Viszont lassan tényleg ráfér egy generál.
 Füst: kékes füst olaj ->ekkor már azért gyenge is. (Hengerben nincs kompresszió, a kopott gyűrűk a kopott hengerfalon felpumpálják az égéstérbe az olajat...) 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #49486 Dátum: 2010 Október 15, 20:23:45 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?
Igen.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49485 Dátum: 2010 Október 15, 20:21:26 »

Mikor érdemes felújítani egy motort? Ha füstöl, ha gyenge, ha hangos?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49484 Dátum: 2010 Október 15, 20:17:23 »

Az is újszerű, de kicserélem a hátsóval, biztos, ami biztos.

lehet gumid üt és az bassza át agörgöket
1303LS
« Hozzászólás #49483 Dátum: 2010 Október 15, 20:01:45 »


Tök jó, hogy boldogan távozott. Lehet Vilit majd megkérdezem a csomagtérben a csövek elhelyezkedéséről, mert ilyet még nem láttam bogárban ami ebben a bubiszélvédősben volt. Egy fémdoboz van a bal oldalon.

A gégecső megy le szépen az oszlopban a szokásos lenti csatlakozáshoz. Fent pedig csak bele kell dugni egy műanyag kanyarba. Asszem 55-ös a cső.
Lent nagyon szopás ráhúzni a csöcsre, belül le kell szedni a kárpitot és ott van egy négyszögletes nyílás amin benyúlva lehet igazgatni. A fémdobozt érdemes kinyitni, kipucolni és az ott lévő frisslevegő bevezetést télire leragasztani, mert a sokéves szivacsok a záróliffentyűkön már biztos, hogy nem tömítenek és süvít be a fagyos levegó télen. Képet csinálhattál volna az új gépről, honnan jött?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49482 Dátum: 2010 Október 15, 19:34:52 »

Mai szmb: Sikerült egy buflákorrút ciripelésre bírni. Grin Grin
Levettük a hurkatöltő kipufogóvéget, és 2 db használt, kiégett furulyát szereltünk fel.
Már alapjáraton is olyan szép hangja lett, hogy öröm volt hallgatni.
Az ujdonsült gyáli bogaras barátomnak még bányásztunk 1-2 alkatrészt. Azokat már majd ő szereli fel.
A csomagtérben a fűtésösszekötőket kell majd a jövő héten összeállítani, mert előre nem igazán jön még meleg levegő.
De pozitívum, hogy megmutattam, hogy hol kell bekapcsolni, és be is kapcsoltam a múltkori találkozásunkkor a fűtést.
Mikor megérkezett, mesélte, hogy lábnál egyik, oldalon már most is frankón jön a meleg.
Vannak folytonossági hiányosságok a fűtésdobtól a másik oldalon, de adtam rendes fémgégét neki, amivel pótolhatja a hiányzó dolgokat.
A múltkor megajándékoztam az eladhatatlan bordó ajtókárpitommal,amit csak felcsavarozott mára, és amihez mostanra összeszedtem neki a kárpitbolhákat.
Nem vette meg senki, de az ő bogarához nagyon passzol. Igaz, hogy a többi kárpit fekete, de ez kit érdekel. Minket nem.
Örülök, hogy segíthettem.
Tök jó, hogy boldogan távozott. Lehet Vilit majd megkérdezem a csomagtérben a csövek elhelyezkedéséről, mert ilyet még nem láttam bogárban ami ebben a bubiszélvédősben volt. Egy fémdoboz van a bal oldalon.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49481 Dátum: 2010 Október 15, 19:12:31 »

lehet gumid üt és az bassza át agörgöket

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49480 Dátum: 2010 Október 15, 19:00:38 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #49479 Dátum: 2010 Október 15, 18:56:39 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
Reggel elrohantam fékdobokért, mert eszembe jutott, hogy a Bélánál van olyan, ami nekem kell. Délután levettem az enyémet, gyönyörűnek tűnik. Mindegy, felraktam a másikat. Rángatom a fékdobot, hogy mennyire húzzam meg az anyát, amikor azt veszem észre, hogy a 3 éve (és azóta 1500km-ert ment) átvizsgált autón a kormány összekötő lötyög. Na, akkor kézzel is megrángattam, mindkét gömbfej kuka volt. Felhívtam a Sünit, ajánlott egy szakit Martonvásáron, aki rögvest fogadott. Kibontottuk a gömbfejet, a belseje teljesen üres volt (illetve ilyen zselés szutyok lett a műanyag belsejéből, ami összekeveredett a zsírral). Szépen megcsinálta a fickó (mindenkinek tudom ajánlani, nagyon jó fej, mindent elmagyaráz és korrekt áron dolgozik), holnap visszarakom. Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49478 Dátum: 2010 Október 15, 18:51:56 »

Sajnos nem tudok ilyet, beviszem a céghez hétfőn, aztán ha nem tudjuk megmérni, leszaladok martonvásárra.

ha van valahol a környékeden egy műhely ahol van esztergagép és egy állványos mérőóra akkor 2mp alatt kiderül,hogy mi van a dobbal
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #49477 Dátum: 2010 Október 15, 18:50:47 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
Reggel elrohantam fékdobokért, mert eszembe jutott, hogy a Bélánál van olyan, ami nekem kell. Délután levettem az enyémet, gyönyörűnek tűnik. Mindegy, felraktam a másikat. Rángatom a fékdobot, hogy mennyire húzzam meg az anyát, amikor azt veszem észre, hogy a 3 éve (és azóta 1500km-ert ment) átvizsgált autón a kormány összekötő lötyög. Na, akkor kézzel is megrángattam, mindkét gömbfej kuka volt. Felhívtam a Sünit, ajánlott egy szakit Martonvásáron, aki rögvest fogadott. Kibontottuk a gömbfejet, a belseje teljesen üres volt (illetve ilyen zselés szutyok lett a műanyag belsejéből, ami összekeveredett a zsírral). Szépen megcsinálta a fickó (mindenkinek tudom ajánlani, nagyon jó fej, mindent elmagyaráz és korrekt áron dolgozik), holnap visszarakom. Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.
ha van valahol a környékeden egy műhely ahol van esztergagép és egy állványos mérőóra akkor 2mp alatt kiderül,hogy mi van a dobbal

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49476 Dátum: 2010 Október 15, 18:43:38 »

Mai szmb, sok tanulsággal.
Reggel elrohantam fékdobokért, mert eszembe jutott, hogy a Bélánál van olyan, ami nekem kell. Délután levettem az enyémet, gyönyörűnek tűnik. Mindegy, felraktam a másikat. Rángatom a fékdobot, hogy mennyire húzzam meg az anyát, amikor azt veszem észre, hogy a 3 éve (és azóta 1500km-ert ment) átvizsgált autón a kormány összekötő lötyög. Na, akkor kézzel is megrángattam, mindkét gömbfej kuka volt. Felhívtam a Sünit, ajánlott egy szakit Martonvásáron, aki rögvest fogadott. Kibontottuk a gömbfejet, a belseje teljesen üres volt (illetve ilyen zselés szutyok lett a műanyag belsejéből, ami összekeveredett a zsírral). Szépen megcsinálta a fickó (mindenkinek tudom ajánlani, nagyon jó fej, mindent elmagyaráz és korrekt áron dolgozik), holnap visszarakom. Hétfőn elviszem hozzá megnézetni a levett dobot, hogy tényleg üt-e, illetve elviszem megint fékpadra a kocsit.
A futóműves is és a Józsi is azt mondta, hogy emiatt tuti nem mutathatja azt a gép, hogy ráz a dob. Kicsit tamáskodom, mert a dob újnak tűnik és nem hinném, hogy rossz lenne. Meglátjuk.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49475 Dátum: 2010 Október 15, 18:31:42 »

 Már ennyit rákőltöttem, és még így néz ki! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49474 Dátum: 2010 Október 15, 18:27:40 »

Jó nagy erők léptek fel, de a lánc bírta.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49473 Dátum: 2010 Október 15, 18:26:05 »

Jól látszik ,hogy mennyit jött. Még egy kis orsós nyomatót is csináltam egy T kulcsból.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49472 Dátum: 2010 Október 15, 18:24:10 »

22 éve utólértem egy skodát, és 5 éve meg egy renault nem adott jobbkéz-szabájt. A lökhárító tartó megrogyott, és most jött el az idő, hogy megjavítsam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49471 Dátum: 2010 Október 15, 18:18:47 »

Ma egy kicsit javítgattam a bogaramat. ( Még mindig nincs neve a kocsinak), de nemsokára kell a név és el kell neveznem valaminek. Szóval ki kellett kötnöm, annyira el akart menni. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #49470 Dátum: 2010 Október 15, 16:03:05 »

Ez is  hasonló az enyémhez,csak 3 késélcsatija van(lehet 1 sebességes).
Nekem meg 4(lehet 2 sebességes volt) Roll Eyes
A kapcsolód milyen?
3 állású?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49469 Dátum: 2010 Október 15, 14:19:03 »

....  mondta Pbácsi Őrni-nek Smiley

Grin Grin Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49468 Dátum: 2010 Október 15, 14:11:17 »

Ez is  hasonló az enyémhez,csak 3 késélcsatija van(lehet 1 sebességes).
Nekem meg 4(lehet 2 sebességes volt) Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49467 Dátum: 2010 Október 15, 14:08:30 »

Szerintem ilyen volt benne Roll Eyes???

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49466 Dátum: 2010 Október 15, 14:06:47 »

Valószínű a motorod régebbi jóval ha 1 sebességes csak. Afterekben már tuttó 2 sebességes volt.
Nem lehet,hogy inkább újabb?mert nekem ez a motor a 74-75 körüli bódéba volt.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49465 Dátum: 2010 Október 15, 14:05:17 »

De van,hátul az eredeti furnér.Vettem rétegelt lemezt is,csak az már vastag lett volna
Bár előre azt tervezem beletenni,(rétegelt)mert nem olyan kényes,mint a furnér.De biztos,hogy nehezebb lesz felrakni.Kivágva már ki van,csak addig nem kárpitozom be,amíg nem biztos a helye.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49464 Dátum: 2010 Október 15, 14:03:35 »

Akkor  nincs is alatta fa? Elég merev így? A dokához engem is érdekelne ez a technológia.
De van,hátul az eredeti funér.Vettem rétegelt lemezt is,csak az már vastag lett volna

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49463 Dátum: 2010 Október 15, 13:58:01 »

A hátsó kárpitom is készen van.Polifoam szigetelő tapéta,arra fekete matt műbőr kárpit van felragasztva.
Akkor  nincs is alatta fa? Elég merev így? A dokához engem is érdekelne ez a technológia.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49462 Dátum: 2010 Október 15, 13:57:09 »

Kész .Esztergáltattam az ablaktörlőmbe tengely részhez cuccot.Mert ki van kopva. 1 sörbe került.Beraktam,jó is lett.
A kérdés az,hogy a picsába éri el az ablaktörlő mechanika az anyós felőli légterelő tetejét mikor működik?
Én gondoltam arra,hogy nem 70-es évjáratú bódéba való ez a motor,de senki nem tudja,mert nem kaptam választ.
Valószínű a motorod régebbi jóval ha 1 sebességes csak. Afterekben már tuttó 2 sebességes volt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49461 Dátum: 2010 Október 15, 13:56:42 »

A hátsó kárpitom is készen van.Polifoam szigetelő tapéta,arra fekete matt műbőr kárpit van felragasztva.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49460 Dátum: 2010 Október 15, 13:53:07 »

Kész .Esztergáltattam az ablaktörlőmbe tengely részhez cuccot.Mert ki van kopva. 1 sörbe került.Beraktam,jó is lett.
A kérdés az,hogy a picsába éri el az ablaktörlő mechanika az anyós felőli légterelő tetejét mikor működik?
Én gondoltam arra,hogy nem 70-es évjáratú bódéba való ez a motor,de senki nem tudja,mert nem kaptam választ.

[a csatolmányt egy admin törölte]

RNIE
« Hozzászólás #49459 Dátum: 2010 Október 15, 11:01:36 »

Határozottan bővül a szókincse Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49458 Dátum: 2010 Október 15, 10:45:24 »

Határozottan bővül a szókincse Smiley

O is ezt mondta... Cheesy:D:D Tongue  Kiss
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49457 Dátum: 2010 Október 15, 10:43:54 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49456 Dátum: 2010 Október 15, 10:41:41 »

....  mondta Pbácsi Őrni-nek Smiley

k.cs.g!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #49455 Dátum: 2010 Október 15, 10:40:47 »

....  mondta Pbácsi Őrni-nek Smiley


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 774 775 776 777 778 [779] 780 781 782 783 784 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.