www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 09:34:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 [687] 688 689 690 691 692 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14880032 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53171 Dátum: 2011 április 01, 13:12:11 »

sziasztok
a gyergya hézagnak mennynek kell lenni a bogárnak?,mert csak szemre állitottuk be
Átlagosan 0,6.
Mert télen nyáron más,de 0,7-en hagyod az jó

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53170 Dátum: 2011 április 01, 13:10:56 »

Köszi, bruno, de lehet, én vagyok vak, de továbbra sem látom a légszűrő felé eső végét a rugóval... Az melyik kép akar lenni?
Nem vagy vak,meg szarok is lettek a napfényben,valamint pot az a vége nem volt meg.Eltűnt a képem Grin

De ma csináltam tessék.Amúgy ha másképpen nem megy,tartós 10 fok alatt befőttes gumival kösd zárt állásra a turbina házához gumizva.Ha 10 fok felett vagy nyáron,akkor nyitott állásba rögzítsd .Ha csak rövid utakon jársz,maradhat zártan Wink

Jó szórakozást.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53169 Dátum: 2011 április 01, 11:59:16 »

úszószintet a tűszelep alátétezésével tudod állítani, gyárilag is van alatta egy alátét
ami gondolom inkább tömítés:
http://www.kleinbus.cl/informacion/solex_info.pdf
http://bowwoweddie.files.wordpress.com/2010/04/solex.pdf
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53168 Dátum: 2011 április 01, 08:36:53 »

sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.
úszószintet a tűszelep alátétezésével tudod állítani, gyárilag is van alatta egy alátét

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53167 Dátum: 2011 április 01, 07:32:32 »

sziasztok
a gyergya hézagnak mennynek kell lenni a bogárnak?,mert csak szemre állitottuk be
úgy emlékszem 0.7mm
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #53166 Dátum: 2011 április 01, 05:39:41 »

sziasztok
a gyergya hézagnak mennynek kell lenni a bogárnak?,mert csak szemre állitottuk be
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53165 Dátum: 2011 április 01, 05:07:09 »

jut eszembe, hol lehet hézagmérő készletet venni? úgy néz ki az enyém elveszett Sad
rendelni nem akarok, valami cím kéne, ahol nem drága. esetleg ha valaki lát 1e-1.5e-ért, megvenném a rajzáson
az utadba eső első szerszám/csavar boltba bemész, veszel, örülsz.

Ha van otthon elszakadt acél mérőszallagod, vagy amin nem olvasható a miliméter beosztás, már jó vagy, mert az erre a célra tökéletes.
kártyanaptár is jó :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53164 Dátum: 2011 Március 31, 21:45:53 »

Adok neked egy keszletet ajandekba. :-)
áháá, akkor nálad van az enyém?  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53163 Dátum: 2011 Március 31, 21:45:30 »

jut eszembe, hol lehet hézagmérő készletet venni? úgy néz ki az enyém elveszett Sad
rendelni nem akarok, valami cím kéne, ahol nem drága. esetleg ha valaki lát 1e-1.5e-ért, megvenném a rajzáson
http://www.olcso.hu/arak/h%C3%A9zagm%C3%A9r%C5%91

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53162 Dátum: 2011 Március 31, 21:44:54 »

jut eszembe, hol lehet hézagmérő készletet venni? úgy néz ki az enyém elveszett Sad
rendelni nem akarok, valami cím kéne, ahol nem drága. esetleg ha valaki lát 1e-1.5e-ért, megvenném a rajzáson
Adok neked egy keszletet ajandekba. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53161 Dátum: 2011 Március 31, 21:44:24 »

jut eszembe, hol lehet hézagmérő készletet venni? úgy néz ki az enyém elveszett Sad
rendelni nem akarok, valami cím kéne, ahol nem drága. esetleg ha valaki lát 1e-1.5e-ért, megvenném a rajzáson
Ha van otthon elszakadt acél mérőszallagod, vagy amin nem olvasható a miliméter beosztás, már jó vagy, mert az erre a célra tökéletes.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53160 Dátum: 2011 Március 31, 21:36:35 »

jut eszembe, hol lehet hézagmérő készletet venni? úgy néz ki az enyém elveszett Sad
rendelni nem akarok, valami cím kéne, ahol nem drága. esetleg ha valaki lát 1e-1.5e-ért, megvenném a rajzáson
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53159 Dátum: 2011 Március 31, 21:32:28 »

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=category&id=16&Itemid=35

Ez a link nekem nem jó,mert Solex 30pict-2 a karbim.
Fúvókák pedig 125,tűszelepnél 150.es,úszóház alján viszont 125-ös.De van egy másik ugyanilyen karburátorom,aminek az úszóház aljában 112-es.Nem ez volt nagy előtte? Roll EyesÚszó nem lukas,az bizti. Undecided
a 125 főfúvókának jó és a többi is . a 112 az kicsi

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53158 Dátum: 2011 Március 31, 21:30:13 »

És így hagytad?
az ötszázados mérő az írólap vastagságú és úgy lifeg is Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #53157 Dátum: 2011 Március 31, 21:20:46 »

Az 1 készletem van,de úgy volt írva rá,hogy 0.05 Embarrassed
És így hagytad?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53156 Dátum: 2011 Március 31, 21:19:46 »

Csináltam képeket a bovdenről Wink
Köszi, bruno, de lehet, én vagyok vak, de továbbra sem látom a légszűrő felé eső végét a rugóval... Az melyik kép akar lenni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53155 Dátum: 2011 Március 31, 20:12:05 »

És a fúvókák mérete?Azzal mi van?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53154 Dátum: 2011 Március 31, 20:10:12 »

0.05 micsoda? biztos ott mérted, amikor legjobban nyitva van?
0.4mm-nek kéne lenni
Pont így emlékszem én is,de mondom lehet egy nullára nem emlékszem.... ;DBasszus!

Igaz én úgy mértem,hogy lassan forgattam az ékszíjtárcsát,és mikor a legjobban kiemelt,akor tettem közé a hézagmérőt.Az 1 készletem van,de úgy volt írva rá,hogy 0.05 Embarrassed

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53153 Dátum: 2011 Március 31, 20:06:52 »


Ma szétszedtem megmértem a megszakító hézagot,és a 0,05-ös hézagmérő épp hogy befért
a karbit is szétszedtem
0.05 micsoda? biztos ott mérted, amikor legjobban nyitva van?
0.4mm-nek kéne lenni
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53152 Dátum: 2011 Március 31, 20:06:12 »

Csináltam képeket a bovdenről Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53151 Dátum: 2011 Március 31, 19:59:50 »

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=category&id=16&Itemid=35

Ez a link nekem nem jó,mert Solex 30pict-2 a karbim.
Fúvókák pedig 125,tűszelepnél 150.es,úszóház alján viszont 125-ös.De van egy másik ugyanilyen karburátorom,aminek az úszóház aljában 112-es.Nem ez volt nagy előtte? Roll EyesÚszó nem lukas,az bizti. Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53150 Dátum: 2011 Március 31, 19:56:07 »

Egy ötlet:
Próbaképpen vedd ki a kis gyorsítópipát a karbi tetején és nézd meg, hogy ha meghúzod a gázkart, kinyomja-e a pipa helyén a benzint. Ha igen akkor a pipát fújd ki és egy vékony dróttal óvatosan pucold ki (nekem egy kis szmötyi volt benne ami, mint visszacsapószelep funkcionált. Amikor jött a benzin eldugaszolta a csövet.) A gyorsító rudazata nem tudom neked milyen, de az is lehet, hogy nincs jól beállítva és nem nyom elég naftát. Próbáld ki azt, hogy beindítod a motort és nagyon finoman húzod a gázt. Ha így veszi a fordulatot, akkor próbáld meg azt, hogy hirtelen ráhúzod a gázt és ha ekkor lehörög akkor nem megy a gyorsító.
Gyorsító pipa akkora nyomással nyomja a benyát,hogy kilikad a torok alja Grin

Lassan is veszi szépen a fordulatot,meg ha gyórsan ráhuzom a gázt akkor is.De ha fent tartom magas fordulaton,egyre rosszabb,és elmennek a lovak.

Viszont:

Ma szétszedtem megmértem a megszakító hézagot,és a 0,05-ös hézagmérő épp hogy befért
a karbit is szétszedtem

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53149 Dátum: 2011 Március 31, 15:12:14 »

Köszi!Megpróbálom a hézagot megmérem,Gyertyapipákat lehúzom,Csak félek tőle,mert lehet megcsíp.Tengelyek talán nem lógnak,meg trutyis sem lehet,mert magam pucoltam ki a belsejét.Fúvókák amivel mentek előtte az van benne nem cseréltem semmit.
Egy ötlet:
Próbaképpen vedd ki a kis gyorsítópipát a karbi tetején és nézd meg, hogy ha meghúzod a gázkart, kinyomja-e a pipa helyén a benzint. Ha igen akkor a pipát fújd ki és egy vékony dróttal óvatosan pucold ki (nekem egy kis szmötyi volt benne ami, mint visszacsapószelep funkcionált. Amikor jött a benzin eldugaszolta a csövet.) A gyorsító rudazata nem tudom neked milyen, de az is lehet, hogy nincs jól beállítva és nem nyom elég naftát. Próbáld ki azt, hogy beindítod a motort és nagyon finoman húzod a gázt. Ha így veszi a fordulatot, akkor próbáld meg azt, hogy hirtelen ráhúzod a gázt és ha ekkor lehörög akkor nem megy a gyorsító.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53148 Dátum: 2011 Március 31, 15:04:02 »

ok Smiley
persze, mindent lehet, csak inkább a többi legyen jó, akkor nem kell kendácsolással kompenzálni.
ja és a karbi tengelyei ne lógjanak (nagyon)
Köszi!Megpróbálom a hézagot megmérem,Gyertyapipákat lehúzom,Csak félek tőle,mert lehet megcsíp.Tengelyek talán nem lógnak,meg trutyis sem lehet,mert magam pucoltam ki a belsejét.Fúvókák amivel mentek előtte az van benne nem cseréltem semmit.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53147 Dátum: 2011 Március 31, 13:15:35 »

nemerről volt szó  Wink Kiss
ok Smiley
persze, mindent lehet, csak inkább a többi legyen jó, akkor nem kell kendácsolással kompenzálni.
ja és a karbi tengelyei ne lógjanak (nagyon)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53146 Dátum: 2011 Március 31, 13:11:10 »

csak minek
nemerről volt szó  Wink Kiss

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53145 Dátum: 2011 Március 31, 13:09:42 »

de.
csak minek
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53144 Dátum: 2011 Március 31, 13:08:31 »

azt nem is lehet állítani.
e
de.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53143 Dátum: 2011 Március 31, 13:07:22 »

sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.
azt nem is lehet állítani.
esetleg túl nagy a főfúvóka, vagy csak simán valami kosz van valamelyik, pl levegőfúvóka előtt.. vagy 100 más dolog..
vagy a generál után nem lett tökéletesre beállítva.

de elsőre kéne egy szelephézag állítás, aztán megszakítóhézag állítás és végül karbiállítás a fúvókák tisztításával szerintem.
itt találsz leírást a karbihoz:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=category&id=16&Itemid=35
a váci bogarasok oldalán meg még többet mindenhez elvileg:
http://www.bogarklub-vac.at.hu/
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53142 Dátum: 2011 Március 31, 13:06:20 »

sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.
járó motornál egyesével húzd le a gyertyapipákat ,nagyon szép járású gyenge motor tipikus 3henger , vagy elment a mexakítóhézag  ha a karbiban trutymó úszkálna az alapjárat halna meg leghamarabb.... nem ördöngősség egy csomó ember megtanulja 30év alatt Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53141 Dátum: 2011 Március 31, 12:53:52 »

szelephézag, gyújtás, megszakítóhézag jó?
karbiban fúvókaméretek gyáriak? nem lehet hogy sok benzint kap?
sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53140 Dátum: 2011 Március 31, 12:53:01 »

szelephézag, gyújtás, megszakítóhézag jó?
karbiban fúvókaméretek gyáriak? nem lehet hogy sok benzint kap?
Az a helyzet,hogy eddig nem foglalkoztam a motorral,mert mikor le lett állítva végleg tíz évvel ezelőtt,tehát állt 8 évet mozdulatlanul,aztán mikor hozzám került be lett nagy nehezen indítva,azóta állt,de egy fél éve rendszeresen ment a motorja,hiszen mozgattam az udvarban(nem kicsi udvar).Nem csak beindítottam,hiszen a gyertyáknak az nem jó.hanem fél órát hagytam járni.

Mikor végleg félretették,előtte volt motor generál két éve..Így azt gondoltam hogy jó.az udvarban jó is volt.de az úton,ahol meg kellett volna mutatni ott szarul viselkedik. Undecided

Hogy jók-e a beállítások?Fogalmam sincs.De ha őszinte akarok lenni,nem szereltem bogár motor ennyire mélyen belemenve.
Szelepfedelet leveszem,ami már lehet 15 éve nem volt bántva,több kárt csinálok mint hasznot.
Megszakító hézagot megmérem,gyújtása Hát ::)Nem bántottam rajta semmit,de szerintem nem durrog egyenletes.... Undecided

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #53139 Dátum: 2011 Március 31, 11:37:20 »

Nekem a Narancs bogaramon,szintén hiányos volt a csappantyú mozgatása,fixre volt kötve,csak meleg levegőt kapott allulról.
2004-ben,mielőtt felmentem vele a rajzásra,nem hagyott nyugodni a dolog,féltem,hogy autópályán hátha megsül a motorom,felhívtam a Szepes Gabit,hogy mit tanácsol Ő.Azt mondta állítsam fixre,hogy csak meleg levegőt kapjon,a motor nem tud megsülni,sőt a hosszú szívócső miatt még jobb is neki,és legalább nem lesznek gondajaim,hogy nincs rendes alapjárat meg hasonlók.Én átállítottam,és észrevehetően jobban viselkedik a motor.

A papírfilteres szűrőházon ez úgy van megoldva, (mint sok későbbi típuson is) hogy csak akkor vált a csappantyú hidegre, ha a gázpedált teljesen lenyomjuk. Egyébként mindig meleg levegőt szív a motor.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53138 Dátum: 2011 Március 31, 10:37:21 »

Azt hiszem a karbi körül lesz a gond,esetleg gyertya.Reggel csak azért felkeltem hajnali 4-kor,hogy megpróbáljam műszaki nélküli bogaram de nem akart menni.
Észrevételek:
Lebökőt,ha gyorsulni akartam.Az úszószintet ezeknél nem is lehet állítani,felújítva készletből volt,így membránok jók,szívató bimetál rendben,alapjárat egyenletes,nem durrog,ha a levegőcsavart behajtom megáll,tehát falsot nem szív.

Miért nem megy? Undecided
szelephézag, gyújtás, megszakítóhézag jó?
karbiban fúvókaméretek gyáriak? nem lehet hogy sok benzint kap?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53137 Dátum: 2011 Március 31, 10:22:14 »

Azt hiszem a karbi körül lesz a gond,esetleg gyertya.Reggel csak azért felkeltem hajnali 4-kor,hogy megpróbáljam műszaki nélküli bogaram de nem akart menni.
Észrevételek:
Lebökőt,ha gyorsulni akartam.Az úszószintet ezeknél nem is lehet állítani,felújítva készletből volt,így membránok jók,szívató bimetál rendben,alapjárat egyenletes,nem durrog,ha a levegőcsavart behajtom megáll,tehát falsot nem szív.

Miért nem megy? Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53136 Dátum: 2011 Március 31, 10:17:53 »

Nekem a Narancs bogaramon,szintén hiányos volt a csappantyú mozgatása,fixre volt kötve,csak meleg levegőt kapott allulról.
2004-ben,mielőtt felmentem vele a rajzásra,nem hagyott nyugodni a dolog,féltem,hogy autópályán hátha megsül a motorom,felhívtam a Szepes Gabit,hogy mit tanácsol Ő.Azt mondta állítsam fixre,hogy csak meleg levegőt kapjon,a motor nem tud megsülni,sőt a hosszú szívócső miatt még jobb is neki,és legalább nem lesznek gondajaim,hogy nincs rendes alapjárat meg hasonlók.Én átállítottam,és észrevehetően jobban viselkedik a motor.
Én viszont pont úgy tudom,hogy ha állandó meleg levegőt szív be,az nem tesz jót a motornak,főleg ha közel maximumon fordulaton  is van használva.Leírtak alapján pl jobban melegszik.Régen halottam olyant is,hogy a szelepeknek sem tesz jót.Azért a kipufogó fölé van ám helyezve a harmonika cső vége.Esetleg fix télen meleg,nyáron hidegre állítani.Úgy még oké.

Nekem is ha leveszem a rugós bovdenvéget,Önsúlyosként mozog,beáll meleg levegőre.Úgy tudom mindkét variáció volt.
De a bovden szerintem nem nagy vaszisz Roll Eyes

0.8-as co drót,alul fixre rögzíteni,felül pedig egy toldóval megfelelő (itt a hangsúly) erősségű rugót ráfogatni stabilan a drót végére.(erre van megfelelő megoldás,akár egy villany vezeték közösítésére/toldására való csoki)  rugó utolsó két karikája kihajt,és beakaszt a zsalu karjára.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53135 Dátum: 2011 Március 30, 23:03:21 »

Így teszek, köszi. És leszarom a bovdent. (Majd rákötök valamit Evil)
Nekem a Narancs bogaramon,szintén hiányos volt a csappantyú mozgatása,fixre volt kötve,csak meleg levegőt kapott allulról.
2004-ben,mielőtt felmentem vele a rajzásra,nem hagyott nyugodni a dolog,féltem,hogy autópályán hátha megsül a motorom,felhívtam a Szepes Gabit,hogy mit tanácsol Ő.Azt mondta állítsam fixre,hogy csak meleg levegőt kapjon,a motor nem tud megsülni,sőt a hosszú szívócső miatt még jobb is neki,és legalább nem lesznek gondajaim,hogy nincs rendes alapjárat meg hasonlók.Én átállítottam,és észrevehetően jobban viselkedik a motor.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53134 Dátum: 2011 Március 30, 22:53:10 »

Mert szerintem volt többféle változat,volt önsúlyos,és volt bowdenes.
De már írtam,ha jót akarsz,akkor állítsd fixre,hogy csak meleglevegőt szívjon a motorod.
Így teszek, köszi. És leszarom a bovdent. (Majd rákötök valamit Evil)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53133 Dátum: 2011 Március 30, 22:48:20 »

De akkor minek lenne bovden, ha önsúlyos...
Mert szerintem volt többféle változat,volt önsúlyos,és volt bowdenes.
De már írtam,ha jót akarsz,akkor állítsd fixre,hogy csak meleglevegőt szívjon a motorod.
1303LS
« Hozzászólás #53132 Dátum: 2011 Március 30, 21:54:55 »

Nem tennék ebbe hosszúváltót, pont a vontatás miatt.

Az én 1.6-osom a callookerben szimplaszívós fejjel, rövidváltóval úgy ment (és megy is) 140-et, mint a huzat, igaz duplakarbival.
A HF-re mondjál valamit.
Mondjuk most (lefekvés előtt) a dupla mellett vagyok.
Aztán ki tudja mire kelek.  Cheesy
A Te 1.6-osodban nem gyári a tengely?
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 [687] 688 689 690 691 692 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.229 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.