www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 16:22:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14829323 alkalommal)
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56851 Dátum: 2011 Szeptember 18, 21:50:16 »

baromi rég keresem a neten pdf formában, de sehol nem találtam
senki nem akar ilyeneket szkennelni, kint ez nem pénz...
viszont, ha más könyv is érdekel, akkor ezek most viszonylag olcsók:
http://www.bookdepository.co.uk/book/9780912656038/How-to-Hotrod-Volkswagen-Engines
http://www.bookdepository.co.uk/Aircooled-Vw-Engine-Interchange-Manual-Keith-Seume/9780760303146
http://www.bookdepository.co.uk/How-Rebuild-Your-Volkswagen-Air-cooled-Engine-Tom-Wilson/9780895862259
http://www.bookdepository.co.uk/Vw-Beetle-Performance-Handbook-Keith-Seume/9780760304693
elvileg ingyen szállítanak Magyarországra is!
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #56850 Dátum: 2011 Szeptember 18, 21:42:45 »

http://www.bookdepository.co.uk/book/9780912656038/How-to-Hotrod-Volkswagen-Engines
Egy ilyen könyvet, ha tudsz szerezni, akkor tied a tudás.
baromi rég keresem a neten pdf formában, de sehol nem találtam

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56849 Dátum: 2011 Szeptember 18, 21:29:00 »

Turbó Ricsi elérhetősége kellene. Ha valaki tud valakit aki ismeri, vagy ismerheti.. esetleg ex vwlightningsesek elérhetőségét .... örülnék neki.

Ha Őrzi a titkait nem baj, azt szeretném ha az én autóm is hasonló titkokat őrizne.
http://www.bookdepository.co.uk/book/9780912656038/How-to-Hotrod-Volkswagen-Engines
Egy ilyen könyvet, ha tudsz szerezni, akkor tied a tudás.
Fórumot pedig itt találsz a kérdéseidnek: http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=3
meg olyan méret, ami legalább nagyjából befér a motortérbe  Grin
Ezek beférnek: http://lowbugget.com/1600t.html
Igaz, hogy ezek kb az alja szintet képviselik, de ezek a legegyszerűbb, és legolcsóbbak talán (olcsóbban biztosan ki lehet hozni, ha az ember magának válogatja össze, és ért hozzá...), amikor a karbit szívja a turbó, nem pedig nyomja.
meg csökkenteni kell a kompresszióviszonyt, hogy ne bassza le a hengerfejet meg még 5000 apró faszság, amivel meg tudod szopni.

Nem akarok belepofázni, mert nem tisztem, de amiket olvastam, azok alapján nem kell feltétlenül csökkenteni a kompresszióviszonyt, csak ha nagyon az eredeti alkatrészeket hagyod a motorban. Ekkor viszont amíg nem épül fel a nyomásod, lomha lesz nagyon a kocsi, és adott teljesítményt csak nagyobb töltőnyomáson ad le a motor, mintha hagynád, vagy megnövelnéd egy kicsit a kompressziót, és alacsonyabb turbónyomást használnál. Általában az utóbbit szokták javasolni, így nem lesz túlságosan bináris a kocsid, és nem csak turbó alatt fog húzni.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 18, 21:38:08 írta somci »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #56848 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:38:38 »

ááá, az minek? :-))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56847 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:30:15 »

meg olyan méret, ami legalább nagyjából befér a motortérbe  Grin
ááá, az minek? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #56846 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:23:10 »

meg csökkenteni kell a kompresszióviszonyt, hogy ne bassza le a hengerfejet meg még 5000 apró faszság, amivel meg tudod szopni.
meg olyan méret, ami legalább nagyjából befér a motortérbe  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56845 Dátum: 2011 Szeptember 18, 19:20:40 »

Turbóban. <beszúrt kép törölve>

meg csökkenteni kell a kompresszióviszonyt, hogy ne bassza le a hengerfejet meg még 5000 apró faszság, amivel meg tudod szopni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56844 Dátum: 2011 Szeptember 18, 18:57:13 »

Miben nyilvánul meg egy bogár turbósítása?
Turbóban.
Nem elérhető automi
Hozzászólások: 36


« Hozzászólás #56843 Dátum: 2011 Szeptember 18, 18:56:03 »

Hello Mindenki!

Továbbra is keresek olyan személyt aki foglakozott már léghűtéses VW-k turbósításával. Vagy keresem a piros "turbogaras" Bozsik Richárdot! Ha valaki tud valamit, légyszi privizzen rám!

Miben nyilvánul meg egy bogár turbósítása?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #56842 Dátum: 2011 Szeptember 18, 17:02:14 »

Turbó Ricsi elérhetősége kellene. Ha valaki tud valakit aki ismeri, vagy ismerheti.. esetleg ex vwlightningsesek elérhetőségét .... örülnék neki.

Ha Őrzi a titkait nem baj, azt szeretném ha az én autóm is hasonló titkokat őrizne.
Semmi titok nincs a léghűtéses vw-k turbosításában... Meg kell nézni pár ezekre szakosodott fórumot, elolvasni pár könyvet. Utána már akár Maresz, Callook, vagy Stunt is tud neked segíteni tán, ha tudod, mit hogyan akarsz. Roll Eyes Ha nincs időd belemélyedni, akkor árajánlatot kérsz külföldi oldalról egy komplett szettre, és beszerelteted, mindenféle hókusz-pók ússz nélkül itthon. Mivel itthon szinte senki nem csinálta eddig, csak ez a srác, nem lesz egyszerű, de nem lehetetlen. És nem olcsó! Wink
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #56841 Dátum: 2011 Szeptember 18, 01:17:52 »

Turbó Ricsi elérhetősége kellene. Ha valaki tud valakit aki ismeri, vagy ismerheti.. esetleg ex vwlightningsesek elérhetőségét .... örülnék neki.

Ha Őrzi a titkait nem baj, azt szeretném ha az én autóm is hasonló titkokat őrizne.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56840 Dátum: 2011 Szeptember 17, 21:33:17 »

az sem űrtechnika, némi angol tudással külföldi fórumokról biztos össze lehet szedni az infókat
stunt motorja sem űrtechnika, mégis végigjárta a szopólétrát, mire jó lett.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #56839 Dátum: 2011 Szeptember 17, 20:00:01 »

turbó ricsi féltékenyen őrzi a titkát.
még az ex-klubjában, a vwlightnins-ben sem osztotta meg senkivel.
az sem űrtechnika, némi angol tudással külföldi fórumokról biztos össze lehet szedni az infókat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56838 Dátum: 2011 Szeptember 17, 19:42:48 »

Hello Mindenki!

Továbbra is keresek olyan személyt aki foglakozott már léghűtéses VW-k turbósításával. Vagy keresem a piros "turbogaras" Bozsik Richárdot! Ha valaki tud valamit, légyszi privizzen rám!

turbó ricsi féltékenyen őrzi a titkát.
még az ex-klubjában, a vwlightnins-ben sem osztotta meg senkivel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #56837 Dátum: 2011 Szeptember 17, 17:08:37 »

Hello Mindenki!

Továbbra is keresek olyan személyt aki foglakozott már léghűtéses VW-k turbósításával. Vagy keresem a piros "turbogaras" Bozsik Richárdot! Ha valaki tud valamit, légyszi privizzen rám!
1303LS
« Hozzászólás #56836 Dátum: 2011 Szeptember 17, 12:48:51 »

Lehet van a kacataim között, majd megnézem neked. De az a gumi alá, az biztos nincs, Csak a króm cucc.
Én biztos nem fogom kilyukasztani a kasztnit, hogy betegyem. Grin
Neki csak a sokezres jó mert úgy elmondhatja, hogy "drága" a kocsija.  Evil
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56835 Dátum: 2011 Szeptember 17, 11:08:34 »

Csak a fekete műanyagot láttam mindenhol.
Lehet van a kacataim között, majd megnézem neked. De az a gumi alá, az biztos nincs, Csak a króm cucc.
Én biztos nem fogom kilyukasztani a kasztnit, hogy betegyem. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56834 Dátum: 2011 Szeptember 17, 10:17:26 »

Csak a fekete műanyagot láttam mindenhol.
badicccnál volt, igaz 3 éve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56833 Dátum: 2011 Szeptember 17, 09:48:19 »

Minden gagyi bogárboltosnál kapsz ilyet pár üveggolyóért.  Huh

De abban semmi spiritusz nincs, hogy odamész , kifizeted, elhozod. Grin
Az emberek ezért járnak bolhapiacra. A vadászat. Grin

A péceli tali idején voltunk kint Ausztriában. Voltunk egy bolhapiacon, de nem találtam semmi VW-s vonatkozású tárgyat.
De alig vártam, hogy megálljon a busz és mehessek keresgélni. Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56832 Dátum: 2011 Szeptember 17, 09:44:19 »

Ha nem volt a kocsin lyuk az antennának, akkor behegesztem a lyukat.  Nyilván megmarad a króm kupak.
Az a baj ezekkel a lyukakkal, ha ott hagyod, hogy akármit csinálsz vele a víz megtalálja az utat.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56831 Dátum: 2011 Szeptember 17, 08:36:16 »

Agyadra ment a szteroid? Vagy én nem értek valamit. Minden gagyi bogárboltosnál kapsz ilyet pár üveggolyóért.  Huh
Vagy én nem értek valamit.  Huh
Csak a fekete műanyagot láttam mindenhol.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #56830 Dátum: 2011 Szeptember 17, 07:20:39 »

Ok, ha nem kell, szólj, lécci!
Agyadra ment a szteroid? Vagy én nem értek valamit. Minden gagyi bogárboltosnál kapsz ilyet pár üveggolyóért.  Huh
Vagy én nem értek valamit.  Huh
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56829 Dátum: 2011 Szeptember 16, 23:08:25 »

Ha nem volt a kocsin lyuk az antennának, akkor behegesztem a lyukat.  Nyilván megmarad a króm kupak.
Ok, ha nem kell, szólj, lécci!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56828 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:59:32 »

Szép az a krómos antenna kupak. Nem eladó? Shocked
Ha nem volt a kocsin lyuk az antennának, akkor behegesztem a lyukat.  Nyilván megmarad a króm kupak.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56827 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:34:34 »

Szóval itt látszik, hogy nem középen van. De ha itt volt, akkor csak jó.
Szép az a krómos antenna kupak. Nem eladó? Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56826 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:23:28 »

beragadó jobbos gátló okozhat ilyet? Vagy kipurcant és nem gátol a balos?

nem.
a gátló csak gátol.
a rugó emelgeti a bogár lábait.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56825 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:20:00 »

Először a hátsó kerék emelkedik de ha tovább emeled utána az első is!! Ha a tóloldalon hamarabb emelkedik el az első mint a vezetőoldalin valami gond van elöl...
beragadó jobbos gátló okozhat ilyet? Vagy kipurcant és nem gátol a balos?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56824 Dátum: 2011 Szeptember 16, 21:41:17 »

persze hogy balkormányos..
de mi lehet a hiba forrása?

lehet, hogy a bal emelőszem 1,5 centiméterrel hátrébb van, mint a másik oldalon.
ez bőven okozhat ilyet.
szerintem emeld krokodillal és igyál egy sört. (a sorrend felcserélhető, illetve ismételhető :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #56823 Dátum: 2011 Szeptember 16, 20:51:08 »

Narancsnak és Sidnek van igaza... Kisablakosokon, oválokon, pereceken nem volt gyárilag antenna előkészítés! Az valamikor később jött be vagy a 60-as évek közepén, vagy az állólámpás korszakban...
Tudomásom szerint az állólámpásoknál jött be, pre bogarakon nem volt...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56822 Dátum: 2011 Szeptember 16, 20:46:31 »

Narancsnak és Sidnek van igaza... Kisablakosokon, oválokon, pereceken nem volt gyárilag antenna előkészítés! Az valamikor később jött be vagy a 60-as évek közepén, vagy az állólámpás korszakban...

Na majd a nagyon hozzáértőket is megkérdezem.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56821 Dátum: 2011 Szeptember 16, 20:06:05 »

a 63-asomon nincs antenna előkészítés. rádió nem volt benne soha.
Na majd a nagyon hozzáértőket is megkérdezem.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56820 Dátum: 2011 Szeptember 16, 18:03:54 »

üdv!
kérdés ,de csak jó választ várok..
ha meg emelem a bogarat a kormány felöli oldalon a gyári emelés környékén,akkor csak a hátulját emeli meg,az elsö kerék lenn marad... Grin
de ha ugyan ezt meg csinálom a másik oldalon,akkor fel jön az első kerék is egyböl.. Grin
akkor melyik oldalon keressem a hibát???
Először a hátsó kerék emelkedik de ha tovább emeled utána az első is!! Ha a tóloldalon hamarabb emelkedik el az első mint a vezetőoldalin valami gond van elöl...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #56819 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:30:56 »

A rádiónak is volt előkészített helye! Csodálkoznék, hogy az antennának meg nem. Egy ilyen fém dugóval tömték be a helyét.
a 63-asomon nincs antenna előkészítés. rádió nem volt benne soha.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56818 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:23:10 »

1, A rögzítése egy hatos menetorsóval van úgy, hogy utána egy bordás rögzítő hüvelyt kell ráhúzni az elfordulás ellen (és azt seegerrel biztosítani). Ha a hüvelyt nem tudod ráhúzni, akkor vagy beljebb kell tekerni, de általában nem megy, akkor ki kell tekerni és mozogni fog egy kicsit a laza menet miatt. Utána az évek múlásával a menet egyre lazább. Azt hiszem a gyári maximális érték 0.3 mm. Az egy mm elég durva.

2, Igen, ha egyébként megfelelő a kuplung.
Köszönöm a kimerítő választ.
Most már csak egy megbízható szerelőt kell találnom, aki nem arról beszél, mit hogyan nem lehet...
Tudtok ilyet?

Bácsi Győző
Süni
« Hozzászólás #56817 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:15:57 »

persze hogy balkormányos..
de mi lehet a hiba forrása?
Kollega arra céloz, hogy bal oldalt nehezebb az autód....  Wink
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #56816 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:10:27 »

Ja, nem, bocs, csak akkor, ha balkormányos a gép!
persze hogy balkormányos..
de mi lehet a hiba forrása?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56815 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:08:44 »

Azért mert ott gyárilag nem volt furat,az utólag került az autódra.

Ez az antenna furat valamikor a hatvanas évek közepétől van gyárilag ott minden autón,de az is lehet,hogy csak az afterral jött be.
Azért is mutatnak olyan vegyes képet a pre autók antennái,valaki az egytalpasat fúrta a doblemezre,valaki a kéttalpasat,sokan pedig ezt az after-féle verziót.
A rádiónak is volt előkészített helye! Csodálkoznék, hogy az antennának meg nem. Egy ilyen fém dugóval tömték be a helyét.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56814 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:03:21 »

jobb

Ja, nem, bocs, csak akkor, ha balkormányos a gép!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56813 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:02:44 »

üdv!
kérdés ,de csak jó választ várok..
ha meg emelem a bogarat a kormány felöli oldalon a gyári emelés környékén,akkor csak a hátulját emeli meg,az elsö kerék lenn marad... Grin
de ha ugyan ezt meg csinálom a másik oldalon,akkor fel jön az első kerék is egyböl.. Grin
akkor melyik oldalon keressem a hibát???
jobb

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #56812 Dátum: 2011 Szeptember 16, 16:50:14 »

üdv!
kérdés ,de csak jó választ várok..
ha meg emelem a bogarat a kormány felöli oldalon a gyári emelés környékén,akkor csak a hátulját emeli meg,az elsö kerék lenn marad... Grin
de ha ugyan ezt meg csinálom a másik oldalon,akkor fel jön az első kerék is egyböl.. Grin
akkor melyik oldalon keressem a hibát???
Oldalak: 1 ... 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.