www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:52:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 573 574 575 576 577 [578] 579 580 581 582 583 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176575 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57515 Dátum: 2011 Október 13, 18:59:33 »

Szép napot szakik! Következő a jelenség a km óránál. Ahogy gyorsítom a buszt, fokozatosan megyeget felfelé a mutató, de időnként egy-egy tartománynál megáll pihenni annak ellenére, hogy folyamatosan nő a tempó. 100 körüli sebességnél pedig akár 6-8 km/órával is kevesebbet mutat. Aztán ha lassulok mondjuk 90-ről úgy 60-65-re, akkor egy ideig még mindig 90 körüli tempót mutat a műszer és csak megkésve, ugrálva esik visszább a mutató. Ez óra hiba, vagy a spirál használódott el, esetleg mindkettő, laikusként én a spirálra tippelek.  Huh Várom az ötleteket.
Én is a bowdenre tippelnék. De nézd meg Bugi által említett kupakot is, mert tud az is csodát művelni.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57514 Dátum: 2011 Október 13, 16:24:24 »

így -így!
lada flexibilis fűtéscső.
olyasmi, mint a motortérben a kutyaháztól a hőcserélőbe megy.
a doboz csatlakozójára kívülről fekszik fel, a másik oldalba meg belecsusszantani.
Köszönöm, olyanom van. Na holnap be is pattintom.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57513 Dátum: 2011 Október 13, 11:23:17 »

180mm, de ez inkább lendkerék kérdése.
de gyárilag 180
ok, kösz, akkor megmérem majd a lendkereket.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57512 Dátum: 2011 Október 13, 11:02:25 »

AB-s motorra mekkora kuplung való?
180mm, de ez inkább lendkerék kérdése.
de gyárilag 180



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57511 Dátum: 2011 Október 13, 10:35:12 »

AB-s motorra mekkora kuplung való?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57510 Dátum: 2011 Október 13, 09:14:05 »

lada flexibilis fűtéscső.
olyasmi, mint a motortérben a kutyaháztól a hőcserélőbe megy.
a doboz csatlakozójára kívülről fekszik fel, a másik oldalba meg belecsusszantani.
így -így!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57509 Dátum: 2011 Október 13, 08:18:03 »

Köszönöm, de én erre a két cső találkozásra gondoltam.
lada flexibilis fűtéscső.
olyasmi, mint a motortérben a kutyaháztól a hőcserélőbe megy.
a doboz csatlakozójára kívülről fekszik fel, a másik oldalba meg belecsusszantani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57508 Dátum: 2011 Október 13, 08:08:28 »

Köszönöm, de én erre a két cső találkozásra gondoltam.
Emlékeim szerint nem így kellene a gyárinak kinéznie... Bár lehet, változott valami 1972 után.Én valami gumicsővel oldanám meg... Pl bicikli, vagy motorbelső bilinccsel rögzítve. Nem gyári, de tuti működne... ÜSSETEK!! Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57507 Dátum: 2011 Október 13, 07:47:06 »

Szerintem óra hiba lesz. Szedd szét és látni fogod, hogy hol akad a lemezdob.
Boldogság  Cry , de azért kösz a segítséget.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #57506 Dátum: 2011 Október 13, 07:44:46 »

Nem. De minden titkot kíváncsian várok, hogy miképp kezeljem le ezen alkatrészeket.
Szerintem óra hiba lesz. Szedd szét és látni fogod, hogy hol akad a lemezdob.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57505 Dátum: 2011 Október 13, 07:40:06 »

Nem nyomtad tele zsírral az órát?
Nem. De minden titkot kíváncsian várok, hogy miképp kezeljem le ezen alkatrészeket.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #57504 Dátum: 2011 Október 13, 07:36:01 »

Szép napot szakik! Következő a jelenség a km óránál. Ahogy gyorsítom a buszt, fokozatosan megyeget felfelé a mutató, de időnként egy-egy tartománynál megáll pihenni annak ellenére, hogy folyamatosan nő a tempó. 100 körüli sebességnél pedig akár 6-8 km/órával is kevesebbet mutat. Aztán ha lassulok mondjuk 90-ről úgy 60-65-re, akkor egy ideig még mindig 90 körüli tempót mutat a műszer és csak megkésve, ugrálva esik visszább a mutató. Ez óra hiba, vagy a spirál használódott el, esetleg mindkettő, laikusként én a spirálra tippelek.  Huh Várom az ötleteket.
Nem nyomtad tele zsírral az órát?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57503 Dátum: 2011 Október 13, 07:31:03 »

Komkrétan egy papírcső jön fel a doblemez mögött, abba bedugva egy bakelit elosztó, és arra csatlakozik a 3 kisebb átmérőjű papírcső: egy az ablak sarkához küldi a meleget, egy a szélvédő egy-egy szélén levő műanyag befúvóhoz, egy meg a dobozra csatlakozik. Az alsó nagy papírcsövet a helyére tenni nem könnyű, valami kis kezű, hosszú karú emberke tudná rádugni a fűtéscsatorna csatlakozására, az elosztó már könnyebb egy fokkal. Én mindig egy szerszámnyelet (pl. seprűnyél...) dugtam fűtéscsatorna feljövő csatlakozójába, hogy az vezesse meg a csövet, és ne mellé menjen. Sajnos ez a rész kezd el igen hamar szétfoszlani a bogarakon, mivel itt az ajtóoszlop és a doblemez találkozásánál a gyárilag meglévő alsó lyukat későbbi javításokkor legittelik/behegesztik, és nincs szabad kifolyása az oda kerülő víznek.
van egy Y, de inkább Ψ formájú cső, ami elosztja a meleg levegőt
Köszönöm, de én erre a két cső találkozásra gondoltam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57502 Dátum: 2011 Október 13, 07:29:26 »

a kupakban a négyszöget nézd meg
Igen, néztem, de elég jónak tűnik, bár ettől függetlenül azt cserélem.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #57501 Dátum: 2011 Október 13, 07:25:05 »

Szép napot szakik! Következő a jelenség a km óránál. Ahogy gyorsítom a buszt, fokozatosan megyeget felfelé a mutató, de időnként egy-egy tartománynál megáll pihenni annak ellenére, hogy folyamatosan nő a tempó. 100 körüli sebességnél pedig akár 6-8 km/órával is kevesebbet mutat. Aztán ha lassulok mondjuk 90-ről úgy 60-65-re, akkor egy ideig még mindig 90 körüli tempót mutat a műszer és csak megkésve, ugrálva esik visszább a mutató. Ez óra hiba, vagy a spirál használódott el, esetleg mindkettő, laikusként én a spirálra tippelek.  Huh Várom az ötleteket.
a kupakban a négyszöget nézd meg

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #57500 Dátum: 2011 Október 13, 07:10:22 »

Szép napot szakik! Következő a jelenség a km óránál. Ahogy gyorsítom a buszt, fokozatosan megyeget felfelé a mutató, de időnként egy-egy tartománynál megáll pihenni annak ellenére, hogy folyamatosan nő a tempó. 100 körüli sebességnél pedig akár 6-8 km/órával is kevesebbet mutat. Aztán ha lassulok mondjuk 90-ről úgy 60-65-re, akkor egy ideig még mindig 90 körüli tempót mutat a műszer és csak megkésve, ugrálva esik visszább a mutató. Ez óra hiba, vagy a spirál használódott el, esetleg mindkettő, laikusként én a spirálra tippelek.  Huh Várom az ötleteket.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57499 Dátum: 2011 Október 13, 06:52:04 »

van egy Y, de inkább Ψ formájú cső, ami elosztja a meleg levegőt
Téliesítettem a bogarat.

Légszűrő meleg levegő szívása bekötve, egyik fűtésdob csappantyúja fixre rögzítve másik működik bowdennel. Karbiban tűszelep alá 1 mm vastagabb tömítés, bal hátsó lámpában kontakt hiba megszüntetve, kulcsmásolás bogárhoz, mert jó ha van tartalék.

Hogy és mivel van összekötve a küszöbből feljövő meleg levegő és középen található doboz? Elég nagy átmérőbeli különbség van a kettő között.
Komkrétan egy papírcső jön fel a doblemez mögött, abba bedugva egy bakelit elosztó, és arra csatlakozik a 3 kisebb átmérőjű papírcső: egy az ablak sarkához küldi a meleget, egy a szélvédő egy-egy szélén levő műanyag befúvóhoz, egy meg a dobozra csatlakozik. Az alsó nagy papírcsövet a helyére tenni nem könnyű, valami kis kezű, hosszú karú emberke tudná rádugni a fűtéscsatorna csatlakozására, az elosztó már könnyebb egy fokkal. Én mindig egy szerszámnyelet (pl. seprűnyél...) dugtam fűtéscsatorna feljövő csatlakozójába, hogy az vezesse meg a csövet, és ne mellé menjen. Sajnos ez a rész kezd el igen hamar szétfoszlani a bogarakon, mivel itt az ajtóoszlop és a doblemez találkozásánál a gyárilag meglévő alsó lyukat későbbi javításokkor legittelik/behegesztik, és nincs szabad kifolyása az oda kerülő víznek.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57498 Dátum: 2011 Október 13, 06:19:07 »

Hogy és mivel van összekötve a küszöbből feljövő meleg levegő és középen található doboz? Elég nagy átmérőbeli különbség van a kettő között.

van egy Y, de inkább Ψ formájú cső, ami elosztja a meleg levegőt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57497 Dátum: 2011 Október 12, 19:13:47 »

vettem már membránt mi gyárilag szar volt !
AZ alátét rendben van szerintem, a membránt holnap kiderítem  Cheesy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #57496 Dátum: 2011 Október 12, 19:12:39 »

A csavartól nemfolyik.
A membránt akkor még megnézem, hogy jó-e.
Köszi  Wink
vettem már membránt mi gyárilag szar volt !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #57495 Dátum: 2011 Október 12, 19:11:22 »

Szétszedtem a karbit, kitisztítottam, most van alapjárat is, a tengelynél már nem folyik, viszont valahol a karbi alján igen.
Csak nemtudom megállapítani, hogy hol.
Van valami olyan hely az úszóház aljánál, ahol gyakori az ilyen probléma?
a rézalátétet, amit a Donát mond , cseréld ki !  de láttam ott már papírt is

próba cseresznye  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57494 Dátum: 2011 Október 12, 19:08:32 »

oldalt nincs egy nagy csavar rézalátéttel? esetleg hátha onnan, ha  nem fekszik fel jól az alátét
Ha a leeresztő csavar alátétje a helyén van, akkor nincs. Viszont ha a gyorsító membránja adta fel, ami eddig is gyanús volt, az a benzin a karbi alján folyik le. És amikor a motor jár...
A csavartól nemfolyik.
A membránt akkor még megnézem, hogy jó-e.
Köszi  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57493 Dátum: 2011 Október 12, 18:51:31 »

Téliesítettem a bogarat.

Légszűrő meleg levegő szívása bekötve, egyik fűtésdob csappantyúja fixre rögzítve másik működik bowdennel. Karbiban tűszelep alá 1 mm vastagabb tömítés, bal hátsó lámpában kontakt hiba megszüntetve, kulcsmásolás bogárhoz, mert jó ha van tartalék.

Hogy és mivel van összekötve a küszöbből feljövő meleg levegő és középen található doboz? Elég nagy átmérőbeli különbség van a kettő között.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57492 Dátum: 2011 Október 12, 18:36:56 »

Szétszedtem a karbit, kitisztítottam, most van alapjárat is, a tengelynél már nem folyik, viszont valahol a karbi alján igen.
Csak nemtudom megállapítani, hogy hol.
Van valami olyan hely az úszóház aljánál, ahol gyakori az ilyen probléma?
Ha a leeresztő csavar alátétje a helyén van, akkor nincs. Viszont ha a gyorsító membránja adta fel, ami eddig is gyanús volt, az a benzin a karbi alján folyik le. És amikor a motor jár...

Bácsi Győző
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57491 Dátum: 2011 Október 12, 13:40:11 »

Tehát novembertől mondjuk az utolsó 7 HSZ törlős, jól értem?  Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #57490 Dátum: 2011 Október 12, 11:27:01 »

Szétszedtem a karbit, kitisztítottam, most van alapjárat is, a tengelynél már nem folyik, viszont valahol a karbi alján igen.
Csak nemtudom megállapítani, hogy hol.
Van valami olyan hely az úszóház aljánál, ahol gyakori az ilyen probléma?
oldalt nincs egy nagy csavar rézalátéttel? esetleg hátha onnan, ha  nem fekszik fel jól az alátét
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57489 Dátum: 2011 Október 12, 11:19:13 »

Szétszedtem a karbit, kitisztítottam, most van alapjárat is, a tengelynél már nem folyik, viszont valahol a karbi alján igen.
Csak nemtudom megállapítani, hogy hol.
Van valami olyan hely az úszóház aljánál, ahol gyakori az ilyen probléma?
Sompi
« Hozzászólás #57488 Dátum: 2011 Október 12, 10:17:30 »

Kapott egy réteg szórógittet is.

..na ez tetszik! Smiley
grat Józsi!!
1303LS
« Hozzászólás #57487 Dátum: 2011 Október 12, 10:15:11 »

Tehát novembertől mondjuk az utolsó 7 HSZ törlős, jól értem?  Roll Eyes
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57486 Dátum: 2011 Október 12, 10:10:00 »

Jókor ébredsz... nem tartott volna semmiből, kettőt venni...
Na mindegy... Undecided
Neked komám azonnal... Cheesy Nem felejtek!  Wink
nembaj látod vannak még jóbarátai az embernek Smiley
ilyenkor azért jó dolog ez a fórum...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #57485 Dátum: 2011 Október 12, 08:10:42 »

nekem is kellene jöhet a posta utalok.

Jókor ébredsz... nem tartott volna semmiből, kettőt venni...
Na mindegy... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57484 Dátum: 2011 Október 12, 08:10:39 »

nekem is kellene jöhet a posta utalok.
Neked komám azonnal... Cheesy Nem felejtek!  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57483 Dátum: 2011 Október 12, 08:09:16 »

Bazz... Kisvárdán este fél hétkor még kb. 10 ilyen készlet volt... Megnézzem? Megvegyem? Postázzam?
nekem is kellene jöhet a posta utalok.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #57482 Dátum: 2011 Október 12, 08:05:57 »

Varjuk meg TBK001-et, holnap aldi fele jar. Koszonom! :-)

Megvan! Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #57481 Dátum: 2011 Október 12, 07:59:35 »

huh a typ4 motor a kakuktojás, kiver a hidegverejték ha meghallom ,csak rontás levétel után vagyok hajlandó foglalkozni vele. álltalában egy ötperces gyújtás állítás vagy szelepállítás is napokig tart mert valami mindig megszivat

ez tapasztalat?   Grin Evil

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57480 Dátum: 2011 Október 12, 00:26:23 »

Bazz... Kisvárdán este fél hétkor még kb. 10 ilyen készlet volt... Megnézzem? Megvegyem? Postázzam?
Varjuk meg TBK001-et, holnap aldi fele jar. Koszonom! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57479 Dátum: 2011 Október 11, 23:37:47 »

Hát, te tudsz még a lemezzel bánni! 

Igen, elkepeszto :-)
Szeretnek en is igy erteni a femhez. Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57478 Dátum: 2011 Október 11, 23:37:05 »

Hát, te tudsz még a lemezzel bánni! 

Kölcsönbe kaptam egy rádió takaró lemezt, neki is láttam lemásolni.
RNIE
« Hozzászólás #57477 Dátum: 2011 Október 11, 23:06:05 »

huh a typ4 motor a kakuktojás, kiver a hidegverejték ha meghallom ,csak rontás levétel után vagyok hajlandó foglalkozni vele. álltalában egy ötperces gyújtás állítás vagy szelepállítás is napokig tart mert valami mindig megszivat
kutya.akkor ráuszítom Bugmastert
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #57476 Dátum: 2011 Október 11, 22:38:32 »

van a typ4 motorom meg az automata váltó hozzá,de külön van.összerakni,olajcsere,vettem 009gyújtást azt rárakni,karbitömítéscsere  ilyesmik
huh a typ4 motor a kakuktojás, kiver a hidegverejték ha meghallom ,csak rontás levétel után vagyok hajlandó foglalkozni vele. álltalában egy ötperces gyújtás állítás vagy szelepállítás is napokig tart mert valami mindig megszivat

[a csatolmányt egy admin törölte]

Oldalak: 1 ... 573 574 575 576 577 [578] 579 580 581 582 583 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.