www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 10:28:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13187741 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57875 Dátum: 2011 Október 25, 15:48:21 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin
Gyári motorba: B5HS való. Kéne tudni a menet átmérőt és hosszt, kulcs nyílást. 5 hőértékű kell az biztos.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57874 Dátum: 2011 Október 25, 15:21:05 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #57873 Dátum: 2011 Október 25, 14:44:31 »

Anyázós helyet ilyet kéne rizsázni!

mi tart vissza?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57872 Dátum: 2011 Október 25, 14:39:28 »

Anyázós helyet ilyet kéne rizsázni!

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57871 Dátum: 2011 Október 25, 13:18:41 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...
Komplett tetőkárpitot nem vennék bogaras boltban. Mondjuk lehet, hogy a gyári feeling mindenekelőtt, de máshol is tudnak csinálni, nekem pl kettő köbm fáért teljes kárpitozást ígértek kárpitos szakműhelyben, az baráti áron számolva 30 papír. Valamikor hirdetett valaki jó állapotú kárpitot olyan tizenvalahány ezerért, de nem lett belőle üzlet.

Bácsi Győző
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57870 Dátum: 2011 Október 25, 07:16:26 »

A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Nem én fogom csinálni, mert megmondom őszintén, hogy nincsen semmi tapasztalatom e téren és most még sajnos időm sincs hogy neki álljak  Undecided
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57869 Dátum: 2011 Október 25, 00:50:47 »

A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
<beszúrt kép törölve>
Köszi szépen
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57868 Dátum: 2011 Október 25, 00:16:00 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
ESZ-764 írása: http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=38:hatso-kerekcsapagy-csere&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57867 Dátum: 2011 Október 24, 21:44:54 »

Sztem ezeket a tapadós kátránylapokat leginkább audio boltokban kapsz, legalábbis én anno ott rendeltem. A többit passz.
Na arra rákérdek ösmerőstől...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57866 Dátum: 2011 Október 24, 21:41:30 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...
Sztem ezeket a tapadós kátránylapokat leginkább audio boltokban kapsz, legalábbis én anno ott rendeltem. A többit passz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57865 Dátum: 2011 Október 24, 21:39:40 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57864 Dátum: 2011 Október 24, 21:36:53 »

Oldalról egy fotó.
ÓÓÓóó grat nem semmi ombré vagyol!! Szép lett!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57863 Dátum: 2011 Október 24, 21:01:34 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57862 Dátum: 2011 Október 24, 20:56:43 »

Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
<beszúrt kép törölve>
Én a belső csapágyban nem voltam, vagyok biztos, hogy egyáltalán van-e. Mondtam Csoszának, hogy én csak egy külső csapágyat cseréltem még.
Az lehet a fiatalabb tengelyeken van?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 21:07:40 írta sparkafer »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57861 Dátum: 2011 Október 24, 20:39:49 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 20:44:48 írta Zoli »

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57860 Dátum: 2011 Október 24, 20:04:05 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57859 Dátum: 2011 Október 24, 18:54:40 »

motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.


Megcsinálom neked ha gondolod. Priviben megbeszéljük pontosan mit akarsz és megeggyezünk. Üveggyöngyel szoktam a motorblokkot (vagyis ami alumínium) motorlemezre meg vagy korund vagy kvarchomok vagy üveg az is. Tudok mutatni egyémről képeket hogyan néz ki elötte utána (http://vwbug.blog.hu/ -- itt megtalálod  a képeket ha vissza olvasol kicsit)

Kompresszor-hoz meg annyit hogy mi vettünk egy csavarkompresszort nyár közepén. 11kw-os villanymotor hajta, 10-bar nyomás melett percenként 1100-1250 liter levegőt képes termelni és egy 500 literes tartály a puffer. Árakról annyit hogy csak maga a kompresszor több mint fél milla volt használtan + a tartály. Mi csináltunk egyedi méretű kabint itthon amibe elég sok mnden belefér, arra kelett még egy elszívó és hogy látni is lehessen benne arra számolj 65e forintot és még nem számoltam az anyagköltségét a többi felszerelésnek meg a kabin árának. Ha meg külső tartályos a szemcseszóród (ilyen is van itthon) akkor meg sok a meló a szóróanyag töltögetéssel kabinból meg visszanyered. Hozzáteszem még azt hogy a használt kompresszornak vannak nyúgjei konkrétan másodszor fosta el az olajat mióta ittvan nálunk de garanciába járnak már megszokásból hozzánk szóval még nincs baj. Mindent összeszedve egy valamire való felszerelés is amivel lehet majdnem rendesen dolgozni az kb 800e - 1 millió forint.

Kicsit hosszúra sikeredett na mind1....

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57858 Dátum: 2011 Október 24, 18:25:20 »

Oldalról egy fotó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57857 Dátum: 2011 Október 24, 18:22:27 »

Ez pedig az eredeti.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57856 Dátum: 2011 Október 24, 18:19:19 »

Jó erős!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57855 Dátum: 2011 Október 24, 18:18:04 »

A mágnes jól megtartja a forrasztáshoz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57854 Dátum: 2011 Október 24, 18:16:45 »

Ezeket találtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57853 Dátum: 2011 Október 24, 16:04:04 »

Nah akkor ertsd mar meg, hogy ezek a tartalyok csak a homokot taroljak, ezt meg kell tolni kompresszorral (gyk: csak az van odairva, hogy hany barral kell tolni es mekkora a terfogata a tartalynak, mennyi homok fer bele.)
Van olyan tartaly (ezt tetted be masodiknak) amelyen van egy kis szivattyu (gyk: egy porszivo), amivel a kifujt homok egy reszet vissza lehet bele szivattyuzni, igy kevesebb marad a kamraban/udvaron/nappaliban.
Egy szo, mint szaz: kell hozza meg egy nagyteljesitmenyu kompresszor. Punktum.
Sad ok, kár.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57852 Dátum: 2011 Október 24, 16:03:21 »

Nem mondtam, hogy tudom, csak gyanítom... mert vannak fotók is.
Nah akkor ertsd mar meg, hogy ezek a tartalyok csak a homokot taroljak, ezt meg kell tolni kompresszorral (gyk: csak az van odairva, hogy hany barral kell tolni es mekkora a terfogata a tartalynak, mennyi homok fer bele.)
Van olyan tartaly (ezt tetted be masodiknak) amelyen van egy kis szivattyu (gyk: egy porszivo), amivel a kifujt homok egy reszet vissza lehet bele szivattyuzni, igy kevesebb marad a kamraban/udvaron/nappaliban.
Egy szo, mint szaz: kell hozza meg egy nagyteljesitmenyu kompresszor. Punktum.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57851 Dátum: 2011 Október 24, 16:00:18 »

Jaaaa, ha te jobban tudod ... Roll Eyes
Nem mondtam, hogy tudom, csak gyanítom... mert vannak fotók is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57850 Dátum: 2011 Október 24, 15:50:41 »

ez kizárt, mert ott a motor teljesítménye, meg minden.
Jaaaa, ha te jobban tudod ... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57849 Dátum: 2011 Október 24, 15:49:13 »

Ez nem kompresszoros?  Lips Sealed
Dehogy!

Ez mar jo lehet es eleg olcso.
http://www.lincos.eu/hu/kompresszor/ipari-kompresszor-300l-7-5kw-12bar-tx-100300t


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57848 Dátum: 2011 Október 24, 15:48:31 »

működik, de nem kompresszor nélkül Grin azt külön kell hozzá, a tartályban lévő vákuum szívja vissza a homokot
ez kizárt, mert ott a motor teljesítménye, meg minden.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57847 Dátum: 2011 Október 24, 15:47:52 »

Egyszer már beírtam, de itt van:30/3049043 Dics János, nincs túl messze Tőled sem, próbáld meg!
ok, kösz tényleg.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #57846 Dátum: 2011 Október 24, 15:46:41 »

De ez viszont már biztos működőképes, nem?
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-874
működik, de nem kompresszor nélkül Grin azt külön kell hozzá, a tartályban lévő vákuum szívja vissza a homokot

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57845 Dátum: 2011 Október 24, 15:46:07 »

motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.
Egyszer már beírtam, de itt van:30/3049043 Dics János, nincs túl messze Tőled sem, próbáld meg!

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57844 Dátum: 2011 Október 24, 15:43:29 »

Ez nem kompresszoros?  Lips Sealed
De ez viszont már biztos működőképes, nem?
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-874

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57843 Dátum: 2011 Október 24, 15:41:31 »

Mit akarsz szóratni?
motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 15:44:00 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57842 Dátum: 2011 Október 24, 15:40:55 »

Ez jo, ehhez mar csak egy hasznalt kompresszor kell, 450 ezer forintert. A megfelelo kompresszor uj ara 2 millional kezdodik.
Ez nem kompresszoros?  Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57841 Dátum: 2011 Október 24, 15:25:34 »

most itt találtam egyébként hozzávalót.
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-479

Ez jo, ehhez mar csak egy hasznalt kompresszor kell, 450 ezer forintert. A megfelelo kompresszor uj ara 2 millional kezdodik.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57840 Dátum: 2011 Október 24, 15:21:07 »

Házi körülmények között meg lehet csinálni a szemcseszórást? Lehet, elvetemült az ütlet, de arra gondoltam, hogy ha a kompresszorra veszek egy megfelelő szórófejet és rávaló applikátort, akkor elvileg
én is meg tudnám otthon csinálni akár a homokszórást, akár a gyöngyszórást.
Nos? Meg lehet ezt így csinálni?
Mit akarsz szóratni?

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57839 Dátum: 2011 Október 24, 13:59:59 »

kicsit még írtam hozzá
most itt találtam egyébként hozzávalót.
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-479

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #57838 Dátum: 2011 Október 24, 13:59:39 »

2? Shocked szerintem azzal nem mész konkrétan semmire sajnos.
5 másodperc munka után várhatnál vagy egy( vagy több?) percet hogy újra legyen nyomás..
nekem úgy rémlik ilyen munkához percenként száz literekben kell mérni a csövön kijövő nyomást. (nem hogy a tartályban mennyi van összesen)
a "komoly" kompreszorok sem elegek
nincs értelme
már egy tucat fórumos nyomná, ha reálisan öszehozható lenne Grin
(ki jutott el a célegyenesbe?)
adok címet a X. kerületben, ha kell korrekt homokfúvó(persze csak priviben) Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #57837 Dátum: 2011 Október 24, 13:57:44 »

sejtettem. ha meg veszek egy kompresszort, kb. 20 körül lehet már, meg a szükséges tartozékokat, akkor lehet, belefutok, 30-40-be is, akkor meg már nem biztos, hogy megéri, ha motorblokkot, meg ilyesmiket szeretnék csinálni vele.. meg persze festeni is jó lehet, de kérdés, hogy megéri-e így befektetni.
kicsit még írtam hozzá
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57836 Dátum: 2011 Október 24, 13:56:46 »

2? Shocked szerintem azzal nem mész konkrétan semmire sajnos.
5 másodperc munka után várhatnál vagy egy( vagy több?) percet hogy újra legyen nyomás..
sejtettem. ha meg veszek egy kompresszort, kb. 20 körül lehet már, meg a szükséges tartozékokat, akkor lehet, belefutok, 30-40-be is, akkor meg már nem biztos, hogy megéri, ha motorblokkot, meg ilyesmiket szeretnék csinálni vele.. meg persze festeni is jó lehet, de kérdés, hogy megéri-e így befektetni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.