www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:47:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565 566 567 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176423 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58155 Dátum: 2011 November 07, 19:48:22 »

Azért a hatvanas,hetvenes és nyolcvanas,alkatrészínséges években,ez nagyon kompatibilis alkatrésznek tűnhetett,könnyen és olcsóbban is beszerelhető volt.A honvédség raktárából talán még ingyért is hozzájuthattak egyesek.
Ha azt vesszük,hogy még a Trabi elsőlámpáját is ráfaragták a töklámpás sárvédőkre,azért ez a kilincs annyira nem feltűnő.Akkor még nem volt eredetiség meg ilyesmi,az volt a lényeg,hogy az ajtó nyitódjon meg záródjon.
Sokan nem tudják, de a kispolski dugattyúja a gyűrűkkel jó a bogárba. Rengeteg bogár szalad így és nem is gondol a tulajdonosa erre.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #58154 Dátum: 2011 November 07, 19:40:38 »

Kérlek!
Miután a fékpofákat annyira visszaengedted, hogy a dob súrlódás nélkül elforogjon, a kerékagy anyáját addig húzod, amíg érezhető ellenállást nem érzel a dob fordításakor. Ekkor egy negyed fordulatot visszatekersz.
Nem vagyok benne biztos, de mintha azt olvastam volna valahol, hogy a csapágyaknak cseppet lógni kell, de én inkább nem hagyom.
Emberek erre voltam kiváncsi,nem pedig ismeretlenbe lefikázni valakinek a hozzáértését .Mindenhez nem lehet érteni még típuson belül sem igaz?

Neked kolléga külön köszönöm. Kezfogas

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #58153 Dátum: 2011 November 07, 19:35:55 »

Azért a hatvanas,hetvenes és nyolcvanas,alkatrészínséges években,ez nagyon kompatibilis alkatrésznek tűnhetett,könnyen és olcsóbban is beszerelhető volt.A honvédség raktárából talán még ingyért is hozzájuthattak egyesek.
Ha azt vesszük,hogy még a Trabi elsőlámpáját is ráfaragták a töklámpás sárvédőkre,azért ez a kilincs annyira nem feltűnő.Akkor még nem volt eredetiség meg ilyesmi,az volt a lényeg,hogy az ajtó nyitódjon meg záródjon.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58152 Dátum: 2011 November 07, 18:41:16 »

...hát azért tyúk és strucc tojás mondjuk...  Roll Eyes
én is ezt akartam. ennyi erővel valami szovjet hűtő kilincse is hasonlít

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Sompi
« Hozzászólás #58151 Dátum: 2011 November 07, 18:39:55 »

Mint két tojás.

...hát azért tyúk és strucc tojás mondjuk...  Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58150 Dátum: 2011 November 07, 18:36:18 »

Marton papa osztott bogarán is ez van. Én is terveztem, hogy ezt rakom rá, de eredeti kilincset vettem rá. Régen sok bogár és busz volt ilyen UAZ kilincsel. A buszokra jobb volt a zár megnyomója miatt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58149 Dátum: 2011 November 07, 18:33:15 »

Döbbenet a hasonlóság.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58148 Dátum: 2011 November 07, 18:32:31 »

Mint két tojás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58147 Dátum: 2011 November 07, 18:31:54 »

Igértem, hogy megmutatom az UAZ kilincseket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #58146 Dátum: 2011 November 07, 18:04:32 »

Még fogja is egy darabig.
A pótkerék zseben egy télen át gondolkodott a szaki, mert az istennek nem futott együtt a csomitető az orrával, de csak meglett.
És addig a jó meleg műhelyben állt a cucc... Grin

Nekem már most elegem van az egészből.....  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58145 Dátum: 2011 November 07, 17:39:49 »


karosszéria lakatos csinálja. fel is van rakva csak nem tetszenek ahogy álnak rajta ugyhogy kezdi előről!  Wink
Még fogja is egy darabig.
A pótkerék zseben egy télen át gondolkodott a szaki, mert az istennek nem futott együtt a csomitető az orrával, de csak meglett.
És addig a jó meleg műhelyben állt a cucc... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #58144 Dátum: 2011 November 07, 17:23:03 »

Ezért kell sajna kasznisra bízni, aki összehozza. Mondjuk idő hiányában egy bal hátsót ellesett fogásokkal felkalapáltam, azt hittem, jó, de a fényezésre leszedéskor olyat rúgott...!


karosszéria lakatos csinálja. fel is van rakva csak nem tetszenek ahogy álnak rajta ugyhogy kezdi előről!  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58143 Dátum: 2011 November 07, 17:08:10 »

jöttem én már haza tébányáról fék nélkül.
és nem halt meg senki
Fék nélkül és állandó fékezés közepette, azért különbség.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58142 Dátum: 2011 November 07, 17:06:34 »

Aki rakott már fel utángyártott sárvédőket annak milyen szinten sikerült elfogadhatóra összehozni???? Megőrülök mert hátul sehogy sem akar álni. Elindul a küszöbtől ott még jó fut szépen, hátul a motortér ajtónál meg a kéder már lötyög szinte  Undecided
Ezért kell sajna kasznisra bízni, aki összehozza. Mondjuk idő hiányában egy bal hátsót ellesett fogásokkal felkalapáltam, azt hittem, jó, de a fényezésre leszedéskor olyat rúgott...!

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58141 Dátum: 2011 November 06, 21:10:37 »

erre kiváncsi lennék miért?

mert hogy fékcső vagy berohadt munka henger,de inkább bénán beálitott fék.
Talán arra gondolhattam amikor írtam, hogy nem engedi el a nyomást a főhenger.  Kiss

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58140 Dátum: 2011 November 06, 20:42:17 »

Aki rakott már fel utángyártott sárvédőket annak milyen szinten sikerült elfogadhatóra összehozni???? Megőrülök mert hátul sehogy sem akar álni. Elindul a küszöbtől ott még jó fut szépen, hátul a motortér ajtónál meg a kéder már lötyög szinte  Undecided
az enyémnél nem minden furat egyezett, de amúgy normálisan állt kb

jöttem én már haza tébányáról fék nélkül.
és nem halt meg senki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #58139 Dátum: 2011 November 06, 19:20:19 »

Aki rakott már fel utángyártott sárvédőket annak milyen szinten sikerült elfogadhatóra összehozni???? Megőrülök mert hátul sehogy sem akar álni. Elindul a küszöbtől ott még jó fut szépen, hátul a motortér ajtónál meg a kéder már lötyög szinte  Undecided
amikor én raktam fel a hátsót az egyenes rész felső részét 5-6 mm-t kellet beljebb kalapálni
és a fellépő alatt is meg kellet toldani,mert nem ért le addig ameddig kéne
van minden utángyártottal tennivaló sztem.

1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #58138 Dátum: 2011 November 06, 18:42:59 »

Aki rakott már fel utángyártott sárvédőket annak milyen szinten sikerült elfogadhatóra összehozni???? Megőrülök mert hátul sehogy sem akar álni. Elindul a küszöbtől ott még jó fut szépen, hátul a motortér ajtónál meg a kéder már lötyög szinte  Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58137 Dátum: 2011 November 06, 18:14:26 »

jöttem én már haza tébányáról fék nélkül.
és nem halt meg senki



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58136 Dátum: 2011 November 06, 15:09:19 »

De jó Undecided A fékrendszer teljesen felújított,a fékpofák kivételével.Hogy szarul lett beálítva,az előfordul.Természetesen így nem közlekedek vele.Bár sokat nem segítettek a válaszok,csak megerősítették a gyanumat.Valamikor szétszedem és többet látok.Igaz,hogy mennyire húzam meg az új csapágynál a csavart,arra senki nem válaszolt,de még bepótolható.
Kérlek!
Miután a fékpofákat annyira visszaengedted, hogy a dob súrlódás nélkül elforogjon, a kerékagy anyáját addig húzod, amíg érezhető ellenállást nem érzel a dob fordításakor. Ekkor egy negyed fordulatot visszatekersz.
Nem vagyok benne biztos, de mintha azt olvastam volna valahol, hogy a csapágyaknak cseppet lógni kell, de én inkább nem hagyom.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #58135 Dátum: 2011 November 06, 15:08:26 »

Nem öl meg senkit. Ha a fék szorulását nem venné észre valaki a "kegyetlen füstölés" állapotáig, akkor már rég rossz.
SZVSZ a csapágyat húzta meg jól és az füstölt.  Undecided
Egyébként addig kell húzni amíg még épp nem szorul, de már nem lötyög. Mindig megkocogtatva, hogy ne legyen meglepetés.
Csapágynál még mindig jobb ha lóg egy kicsit és mondjuk kopog gödrös úton, mint hogy szoruljon és a csapágybelső megesztergálja a csonkot.
1303LS
« Hozzászólás #58134 Dátum: 2011 November 06, 15:02:19 »

Szerintem ha nem értesz hozzá bízd autószerelőre a féket, mert ez nem játék! 
Nem én akartam az első lenni.  Grin
Akkor már a csapágyat is.  Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #58133 Dátum: 2011 November 06, 15:00:34 »

De jó Undecided A fékrendszer teljesen felújított,a fékpofák kivételével.Hogy szarul lett beálítva,az előfordul.Természetesen így nem közlekedek vele.Bár sokat nem segítettek a válaszok,csak megerősítették a gyanumat.Valamikor szétszedem és többet látok.Igaz,hogy mennyire húzam meg az új csapágynál a csavart,arra senki nem válaszolt,de még bepótolható.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58132 Dátum: 2011 November 06, 13:38:57 »

De jó Undecided A fékrendszer teljesen felújított,a fékpofák kivételével.Hogy szarul lett beálítva,az előfordul.Természetesen így nem közlekedek vele.Bár sokat nem segítettek a válaszok,csak megerősítették a gyanumat.Valamikor szétszedem és többet látok.Igaz,hogy mennyire húzam meg az új csapágynál a csavart,arra senki nem válaszolt,de még bepótolható.
Szerintem ha nem értesz hozzá bízd autószerelőre a féket, mert ez nem játék! 
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #58131 Dátum: 2011 November 06, 13:29:27 »

De jó Undecided A fékrendszer teljesen felújított,a fékpofák kivételével.Hogy szarul lett beálítva,az előfordul.Természetesen így nem közlekedek vele.Bár sokat nem segítettek a válaszok,csak megerősítették a gyanumat.Valamikor szétszedem és többet látok.Igaz,hogy mennyire húzam meg az új csapágynál a csavart,arra senki nem válaszolt,de még bepótolható.

1303LS
« Hozzászólás #58130 Dátum: 2011 November 05, 22:08:22 »

A "kegyetlenül füstölt" már rég rossz.
Ha fék szorult, pofa csere, dob szabályzás, csere.
Ha csapágy füstölt, örülj ha nem ette meg a csonkot.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58129 Dátum: 2011 November 05, 22:00:45 »

Nézd meg a fékedet! Emeld fel az elejét és nézd meg, hogy könnyen forog-e a kerék. Ha nem akkor a fékpofák állítócsavarjain próbálj visszaállítani. Utána ha benyomod a pedált és elengeded, elforog-e a kerék könnyen (minimális ellenállása lehet csak). Ha nem akkor szar a főfékhengered. -> csere
Ja ha már füstölt a kerék akkor nem ártana levenni a dobot és megnézni, hogy mennyire sikerült megégetned a fékpofákat, nem olvadt-e meg valami a féknél, stb.
Így ne közlekedj az autóval!
erre kiváncsi lennék miért?

mert hogy fékcső vagy berohadt munka henger,de inkább bénán beálitott fék.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #58128 Dátum: 2011 November 05, 21:49:40 »

Ezt ismeritek?
Nagyon hasznos infokat, ábrákat találtam rajta. Segítsége lehet a javításhoz, de még a tuninghoz is.
http://www.1800vw.bizhosting.com/


Igen. Tenyleg jo oldal.
Ha jol emlekszem itt irjak, hogy blokkot csak az olajcsatornak vegen levo nehany zarodugo eltavolotasaval lehet rendesen meg/kitakaritani.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #58127 Dátum: 2011 November 05, 21:47:14 »

Egyik reggel mentem a géppel,de a jobb első futóműnél kegyetlenül füstölt valami olyan 5-6 km környékén.Csak környékben mozogtam,de leáltam vele.Multkor álítottam a csapágyon (húztam rejta)meg a fékeken.De mindkét felén enyhén (vagy picit jobban Cheesy) fogott a kerék.Mármint kézi forgatással ellenőrizve.Igaz cserélni akartam csapágyat is,meg fékpofát is,de később.

Kérdés.Kell valami extrára figyelni csapágy cserekor?Mondjuk mennyire legyen meghúzva stb..

Valamikor rendelek és kicserélem.!
Nézd meg a fékedet! Emeld fel az elejét és nézd meg, hogy könnyen forog-e a kerék. Ha nem akkor a fékpofák állítócsavarjain próbálj visszaállítani. Utána ha benyomod a pedált és elengeded, elforog-e a kerék könnyen (minimális ellenállása lehet csak). Ha nem akkor szar a főfékhengered. -> csere
Ja ha már füstölt a kerék akkor nem ártana levenni a dobot és megnézni, hogy mennyire sikerült megégetned a fékpofákat, nem olvadt-e meg valami a féknél, stb.
Így ne közlekedj az autóval!

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58126 Dátum: 2011 November 05, 19:48:27 »

Ezt ismeritek?
Nagyon hasznos infokat, ábrákat találtam rajta. Segítsége lehet a javításhoz, de még a tuninghoz is.
http://www.1800vw.bizhosting.com/

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #58125 Dátum: 2011 November 05, 17:58:17 »

Egyik reggel mentem a géppel,de a jobb első futóműnél kegyetlenül füstölt valami olyan 5-6 km környékén.Csak környékben mozogtam,de leáltam vele.Multkor álítottam a csapágyon (húztam rejta)meg a fékeken.De mindkét felén enyhén (vagy picit jobban Cheesy) fogott a kerék.Mármint kézi forgatással ellenőrizve.Igaz cserélni akartam csapágyat is,meg fékpofát is,de később.

Kérdés.Kell valami extrára figyelni csapágy cserekor?Mondjuk mennyire legyen meghúzva stb..

Valamikor rendelek és kicserélem.!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58124 Dátum: 2011 November 05, 11:52:10 »

http://mysite.verizon.net/res8xdt9/#1958

Hasznos segítség a kárpitok, és a fényezéshez.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #58123 Dátum: 2011 November 05, 09:10:31 »

hogy kell felgerjeszteni ?

Nekem is volt ilyen problémám. Kell egy akkumulátor és úgy kötöd rá a dinamóra hogy a + lesz a test a dinamón és a - pedig a plusz. Így ezáltal a dinamó villanymotorként fog működni. Egy kicsit meghajtatod majd kész is. A hivatalos elnevezése a polarizálás.  Wink Remélem segítettem.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #58122 Dátum: 2011 November 05, 08:17:58 »

Fel kell gerjeszteni, és megjavul.
hogy kell felgerjeszteni ?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58121 Dátum: 2011 November 04, 22:28:21 »

Öregszünk na....  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58120 Dátum: 2011 November 04, 22:27:48 »


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #58119 Dátum: 2011 November 04, 21:53:02 »

Vilivel ne kiabálj.
Lehet rólam van szó? Igen az vagyok! Grin
Utaznátok napi 3 órát a metrón, buszon. Meg ezek a mai vonalak! Roll Eyes Grin
Öregszünk na....  Grin
1303LS
« Hozzászólás #58118 Dátum: 2011 November 04, 21:47:31 »

Vilivel ne kiabálj.
Lehet rólam van szó? Igen az vagyok! Grin
Utaznátok napi 3 órát a metrón, buszon. Meg ezek a mai vonalak! Roll Eyes Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58117 Dátum: 2011 November 04, 21:46:28 »

Bíztam benne, hogy tudok segíteni...
Tézsét keresd, mert elvileg van neki dinamója.  Wink
Nem elvileg, hanem csak lehetséges. Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #58116 Dátum: 2011 November 04, 21:45:23 »

pont ezen agyaltam idaig, hogy vajon Karcsival, vagy Belaval voltal Smiley
Akkor megnyugodtam, de én azért tényleg egy kicsit kiabálok a telefonban.
Minden kedves barátomtól ezért elnézést kérek!
Kollégámat mindig kérdezem: üvöltöttem?
A válasz: igen.
Jajj!

Oldalak: 1 ... 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565 566 567 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.