www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 19:51:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14848775 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58851 Dátum: 2011 December 14, 17:24:56 »

mibe rakod a nyákot?és minek? nyáron se mész vele:)
Ha látok a vaterán kályhát akkor a vezérlő mindig hiányzik.
Ha lenne vezérlőm, lehetne venni kályhát lenne értelme.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #58850 Dátum: 2011 December 14, 17:22:21 »

és ezt megosztod majd a néppel?
mibe rakod a nyákot?és minek? nyáron se mész vele:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58849 Dátum: 2011 December 14, 16:37:10 »

Igény esetén természetesen. :-)

és ezt megosztod majd a néppel?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58848 Dátum: 2011 December 14, 16:33:31 »

Ezt fajtát vagy ezerötszázért vettem pár éve. Persze nem jelent semmit.

és hol sikerült? Vittél mintát, vagy van ennek valami kódja?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58847 Dátum: 2011 December 14, 16:32:19 »

Első körben egy, de mivel meglesz a nyák rajza és megvan az alkatrészlista, könnyen reprodukálható.

és ezt megosztod majd a néppel?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58846 Dátum: 2011 December 14, 16:30:02 »

Első körben egy, de mivel meglesz a nyák rajza és megvan az alkatrészlista, könnyen reprodukálható.

darabszám?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58845 Dátum: 2011 December 14, 16:28:54 »

Ha már feljött a téma, holnap gyártunk nyákot nulláról, új alkatrészekből. :-)
darabszám?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58844 Dátum: 2011 December 14, 16:26:45 »

Ha már feljött a téma, holnap gyártunk nyákot nulláról, új alkatrészekből. :-)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #58843 Dátum: 2011 December 14, 14:59:39 »


ne rugózzatok már ezen, elírta, az egy B1L kályha, benzines.
Te hoztad vissza ezt a témát!
Stone már tegnap beírta amit most te,és már el is süllyedt az egész.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #58842 Dátum: 2011 December 14, 14:42:35 »

http://www.eberspacher.com/downloads/technical-documents/airB1LC+D1LC_technical.pdf

Irja is, az elso oldalon:

B1LC (compact) for gasoline
D1LC (compact) for diesel fuel


Most vagy B1L-ed van, vagy a D1L-ed dizeles. ;-)


ne rugózzatok már ezen, elírta, az egy B1L kályha, benzines.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #58841 Dátum: 2011 December 14, 14:20:20 »

Ezt fajtát vagy ezerötszázért vettem pár éve. Persze nem jelent semmit.

ez alapvetően jó hir nekem, csak kerdes, ha megis emiatt parazslik a visszajelzö lampa, mert ez kaki, akkor honnan tudok ilyet lőni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58840 Dátum: 2011 December 14, 13:42:09 »

ez egy külső fesszabályzós generátor ráépítve egy bosch off generátor "belső" szénkefetartós fesszabályzója  úgy hogy a szénkefék helyére  lett betéve a csúszósaru  . lehet hogy gány de nagyon ötletes és megbítható megoldás érdemes lenne kicsit megkurtítani a széleit és fenthagyni  mert ez nem egy utángyártott szar  és nem is egy félmechanikus beégésre hajlamos cucc mint a bogár gyárija  Roll Eyes
ez alapvetően jó hir nekem, csak kerdes, ha megis emiatt parazslik a visszajelzö lampa, mert ez kaki, akkor honnan tudok ilyet lőni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58839 Dátum: 2011 December 14, 13:39:21 »

azért van rajta kivezetés a fékrásegítőnek
s az hol van? Minek kell összekötve lennie mivel?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #58838 Dátum: 2011 December 14, 12:52:24 »

igen, de a RAL sorozatban vsz. nem így hívják

ral-kódot én sem találtam sajnos

de szerintem nagyobb festékáruházakban ki tudják keverni a gyári kód alapján is, nekünk is a gyári kód alapján keverték (L11E)

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58837 Dátum: 2011 December 14, 12:49:52 »

pedig van: atlasweiß L91Z
igen, de a RAL sorozatban vsz. nem így hívják

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #58836 Dátum: 2011 December 14, 12:47:40 »

Én nem találtam ilyen színt.
pedig van: atlasweiß L91Z

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58835 Dátum: 2011 December 14, 12:37:58 »

Az "atlasz fehér" kódhoz tud valaki RAL kódot adni?
Én nem találtam ilyen színt egyik RAL listában sem
« Utoljára szerkesztve: 2011 December 14, 12:49:25 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58834 Dátum: 2011 December 14, 08:10:22 »

Az "atlasz fehér" kódhoz tud valaki RAL kódot adni?
a mestert idézve:
"a felnit, hasonlóan a vakok fehér botjához nem kódra szokták fényezni, hanem körülbelülre"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #58833 Dátum: 2011 December 14, 08:07:32 »

Az "atlasz fehér" kódhoz tud valaki RAL kódot adni?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #58832 Dátum: 2011 December 13, 20:48:40 »

Szakik!
Segítséget szeretnék kérni.
Ez milyen fesszab? Külső v. belső? Bocs, ha Nektek evidens, nekem nem az.

ez egy külső fesszabályzós generátor ráépítve egy bosch off generátor "belső" szénkefetartós fesszabályzója  úgy hogy a szénkefék helyére  lett betéve a csúszósaru  . lehet hogy gány de nagyon ötletes és megbítható megoldás érdemes lenne kicsit megkurtítani a széleit és fenthagyni  mert ez nem egy utángyártott szar  és nem is egy félmechanikus beégésre hajlamos cucc mint a bogár gyárija  Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #58831 Dátum: 2011 December 13, 19:29:27 »

Annyi csak, hogy az enyém AD-s...
azért van rajta kivezetés a fékrásegítőnek
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58830 Dátum: 2011 December 13, 17:40:34 »

ok, kösz. Akkor még egy hülye kérdés: A generátor fesszab különbözik a dinamóétól?

Igen.
Ha külsőleg nem is belsőleg igen.


 Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58829 Dátum: 2011 December 13, 15:48:34 »

AB-s motoron kettőnek kell lennie. Egyik megy a gyújtáshoz, a másik a légszűrőbe. Javítsatok, ha rosszul tudom.
Annyi csak, hogy az enyém AD-s...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #58828 Dátum: 2011 December 13, 15:42:57 »

Létezik dupla vákuumos gyujtásszabályzó. Nekem is lecserélték szimplára, ezért le van dugózva.
AB-s motoron kettőnek kell lennie. Egyik megy a gyújtáshoz, a másik a légszűrőbe. Javítsatok, ha rosszul tudom.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58827 Dátum: 2011 December 13, 14:08:21 »

A szívócsonkon, nem a hengerfejen, hanem ahogy írtad, a karbi alatt. Ledugózott nekem a karbin van...
Létezik dupla vákuumos gyujtásszabályzó. Nekem is lecserélték szimplára, ezért le van dugózva.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58826 Dátum: 2011 December 13, 13:59:06 »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58825 Dátum: 2011 December 13, 13:58:13 »

Szívócsonk? A hengerfejen? Mert nekem is van egy ledugózott kis cső a karbi alatt, de az a dupla vákuumos gyújtásé.
Az én külsős dinamóm is át lett alakítva belsős generátorra ezért van néhány fura kötés.
A szívócsonkon, nem a hengerfejen, hanem ahogy írtad, a karbi alatt. Ledugózott nekem a karbin van...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #58824 Dátum: 2011 December 13, 13:36:16 »

persze, én sem úgy gondoltam, h a fesszab a váltó miatt ilyen, csak h van más furcsaság is a motortérben, pl a szivocsonkon is van egy oldalsó pici cső és a fesszabra menő kábelkorbácson is van egy bekötetlen vezeték. Valszeg ez mind a váltó miatt lehet. Aztán előfordulhat, h hatalmasat tévedek, de aki eddig látta, mind ennek gondolta.
Szívócsonk? A hengerfejen? Mert nekem is van egy ledugózott kis cső a karbi alatt, de az a dupla vákuumos gyújtásé.
Az én külsős dinamóm is át lett alakítva belsős generátorra ezért van néhány fura kötés.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58823 Dátum: 2011 December 13, 09:46:56 »

Igen, en ugy tudom, hogy azt jeloli...
http://www.eberspacher.com/downloads/technical-documents/airB1LC+D1LC_technical.pdf

Irja is, az elso oldalon:

B1LC (compact) for gasoline
D1LC (compact) for diesel fuel


Most vagy B1L-ed van, vagy a D1L-ed dizeles. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58822 Dátum: 2011 December 13, 09:38:31 »

ez a B és D nem az üzemanyagot jelöli?
Igen, en ugy tudom, hogy azt jeloli...
http://www.espar.com/documents/D1LCc.pdf <-- nem ilyen ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58821 Dátum: 2011 December 13, 08:59:55 »

szívócsonk furat az nem fékrásegítő busznál?
nem hinném. Viszont rájöttem, h semmi köze a váltóhoz. Az összes szögletes papirszűrős légszűrőnek ide van kötve a bal oldali kis csöve. Azt nem tudom, mi célból.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58820 Dátum: 2011 December 13, 08:47:44 »

Ha csináltok vezérlő panelt, akkor csinál többet!
Legalább a tiednek az árát vissza hozza.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #58819 Dátum: 2011 December 13, 08:45:13 »


szerintem ebből gondolja:
Eberspacher D1L.


nem lehet hogy B1L a tiéd? vagy ez a B és D nem az üzemanyagot jelöli?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58818 Dátum: 2011 December 13, 08:11:24 »

ok, kösz. Akkor még egy hülye kérdés: A generátor fesszab különbözik a dinamóétól?
igen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58817 Dátum: 2011 December 13, 08:02:12 »

Nah pont emiatt kerdezem ... ugye tudod, hogy az egy gazolajos kalyha? ;-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58816 Dátum: 2011 December 13, 07:16:33 »

Pirosbogár. :-)
Nah pont emiatt kerdezem ... ugye tudod, hogy az egy gazolajos kalyha? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58815 Dátum: 2011 December 13, 06:23:43 »


Ez egy külső fesszabos generátor.
A fesszab meg gyárilag az ülés alatt van.
Ez valami nem gyári kókány.
Proti mondta a bakátson a Baditznál valami 5e a gyári.


 Evil
ok, kösz. Akkor még egy hülye kérdés: A generátor fesszab különbözik a dinamóétól?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #58814 Dátum: 2011 December 13, 05:03:38 »

Pirosbogár. :-)
A gázolajosba truma van.

gázolajosba
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #58813 Dátum: 2011 December 12, 22:56:19 »


Proti mondta a bakátson a Baditznál valami 5e a gyári.

En csak a belso fesszabot kerdeztem, az Baditznal 9000 korul volt. Kimentem inkabb a Kelle-be a budaorsi repuloter kozelebe, ott 5000er' megkaptam.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58812 Dátum: 2011 December 12, 22:31:35 »

Szakik!
Segítséget szeretnék kérni.
Ez milyen fesszab? Külső v. belső? Bocs, ha Nektek evidens, nekem nem az.


Ez egy külső fesszabos generátor.
A fesszab meg gyárilag az ülés alatt van.
Ez valami nem gyári kókány.
Proti mondta a bakátson a Baditznál valami 5e a gyári.


 Evil

Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.