www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 01:45:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13112504 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59592 Dátum: 2012 Január 16, 21:34:30 »

Na, egy ilyen nekem is kellene. De hogy melyik oldal, azt most nem tudom.

Van egy ékszerész barátom, aki nagy VW szakértő. Ha gondolod legyártja neked, és akinek kell még ilyen tartó. Tudjuk az árat euróban, így ha 4000 forintért megcsinálja szóljak ez ügyben neki?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #59591 Dátum: 2012 Január 16, 21:26:49 »

Na, egy ilyen nekem is kellene. De hogy melyik oldal, azt most nem tudom.

Józsi, ha szépen megkérlek, le tudnád ezt nekem rajzolni méretekkel? Most szereztem pár ilyen lámpát de egyikhez sincs tartó, lehajtom én csak nem tudom a méreteket.
Köszönöm!  Esetleg ha van valaki másnak a gépén, mórickarajz vagy ilyesmi Tongue
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59590 Dátum: 2012 Január 16, 20:30:13 »

Hasonlít nagyon. Kérdés, hogy passzol e. A lámpabúrákban is van gyári, és utángyártott. Ráadásul évjárat függő is. Több cég a HELLA és a HASSIA is gyártotta.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59589 Dátum: 2012 Január 16, 20:24:22 »

Okés köszönöm!! találtam már közeli képeket, majd meglátjuk hogy sikerülnek Roll Eyes
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=493951c1e8a87&sid=4f1478c34008b6.62314392

http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=49395141542ea&sid=4f1478c34008b6.62314392
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59588 Dátum: 2012 Január 16, 20:06:44 »

Okés köszönöm!! találtam már közeli képeket, majd meglátjuk hogy sikerülnek Roll Eyes
Oly pontosra kell hajlítani, hogy a fémház csavarja találkozzon a furattal.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #59587 Dátum: 2012 Január 16, 20:02:28 »

Majd lerajzolom, de jobbos és balos. Szegecselve is van rá egy réz lemez. Csavarok ráhegesztve. Nem egyszerű megcsinálni.
Okés köszönöm!! találtam már közeli képeket, majd meglátjuk hogy sikerülnek Roll Eyes

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59586 Dátum: 2012 Január 16, 20:02:06 »

Üléssín műanyag létezik az L-sínes üléshez is? Vettem G1-be valót, de ezt csak a 03-ba tudom rakni. (Viszont van most a 4 helyett 8 darabom... Roll Eyes)
szerintem nincsen
nálam legalábbis olyan passzentos a sín (az utángyártott padlóval és sínnel is) hogy nem férne el még valami műanyag. Nálam nem ilyen szempontból kotyog kicsit az ülés, hanem gondolom vékonyabb anyagból van a két sín és nem tartják elég erővel az egymástól mért távolságukat. ezért kicsit görbítettem rajtuk (azt hiszem távolítottam őket) ,így az ülés már nem csúszkál oldalra ha ülnek rajta. de azért nem olyan masszív mint előtte
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59585 Dátum: 2012 Január 16, 19:59:48 »

Józsi, ha szépen megkérlek, le tudnád ezt nekem rajzolni méretekkel? Most szereztem pár ilyen lámpát de egyikhez sincs tartó, lehajtom én csak nem tudom a méreteket.
Köszönöm!  Esetleg ha van valaki másnak a gépén, mórickarajz vagy ilyesmi Tongue
Majd lerajzolom, de jobbos és balos. Szegecselve is van rá egy réz lemez. Csavarok ráhegesztve. Nem egyszerű megcsinálni.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #59584 Dátum: 2012 Január 16, 19:55:27 »

Felraktam a hátsólámpákat is, és a kűrtöt, ha lent volt a kerék.
Józsi, ha szépen megkérlek, le tudnád ezt nekem rajzolni méretekkel? Most szereztem pár ilyen lámpát de egyikhez sincs tartó, lehajtom én csak nem tudom a méreteket.
Köszönöm!  Esetleg ha van valaki másnak a gépén, mórickarajz vagy ilyesmi Tongue

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59583 Dátum: 2012 Január 16, 19:07:54 »

fémragasztó
Én is csak ezt tudom mondani van fémragasztójuk. ami ezt tudja.
Nem elérhető BAL-418
Hozzászólások: 6


No Problem

« Hozzászólás #59582 Dátum: 2012 Január 16, 18:34:16 »

A krómozáshoz adnék tippet: boskrom.hu  )

Én 8 éve náluk krómoztattam ott motor kipufogót, Ipari krómozást végeznek felületi hibákat is javítanak, egy  kicsit mattabb a dekor krómnál, de a rozsda nem fogja. (Miskolci cég a hidraulika munkahengerszárak javítása a fő profiljuk.)

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59581 Dátum: 2012 Január 16, 18:33:10 »

Felraktam a hátsólámpákat is, és a kűrtöt, ha lent volt a kerék.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59580 Dátum: 2012 Január 16, 18:29:58 »

Sokak örömére zsiguli alkatrészt építettem be a kocsiba. Egy műanyag bolha fogja a kilóméterspirált. Na ez a zsiguli. Szép rózsaszínű. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #59579 Dátum: 2012 Január 16, 18:29:57 »

Arra gondoltam hátha van okosabb megoldás, mint megpontozni, elütni, stb.
3m dp100fr-re gondoltam volna, de hőre szerintem ez is lágyul hiába lángálló. A hosszantartő ilyen meleget nem tudom mi bírná ki. Vagy inkábba  sok hideg/meleg váltakozást.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59578 Dátum: 2012 Január 16, 18:27:42 »

Szerintem meg kell golyózni.

Arra gondoltam hátha van okosabb megoldás, mint megpontozni, elütni, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59577 Dátum: 2012 Január 16, 18:25:20 »

Ma befűtöttem és mind a négy kédert beraktam a helyére.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #59576 Dátum: 2012 Január 16, 18:20:19 »

Pl. a 2701-es, egyféleképpen lehet oldani, melegítéssel....  Undecided

Az nem jó.
Szerintem meg kell golyózni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59575 Dátum: 2012 Január 16, 18:12:29 »

Üléssín műanyag létezik az L-sínes üléshez is? Vettem G1-be valót, de ezt csak a 03-ba tudom rakni. (Viszont van most a 4 helyett 8 darabom... Roll Eyes)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59574 Dátum: 2012 Január 16, 18:06:17 »

Létezik Loctite menetrögzítő. Fontos, hogy az oldhatatlan kötést biztosítót vedd.
asszem az is 180 fokig bírja csak. Én ilyet vettem a motor tőcsavarhoz, ott elég. A gyertyánál nagyobb a hő.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59573 Dátum: 2012 Január 16, 18:05:57 »

Pl. a 2701-es, egyféleképpen lehet oldani, melegítéssel....  Undecided

Az nem jó.
fémragasztó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59572 Dátum: 2012 Január 16, 17:47:04 »

Létezik Loctite menetrögzítő. Fontos, hogy az oldhatatlan kötést biztosítót vedd.

Pl. a 2701-es, egyféleképpen lehet oldani, melegítéssel....  Undecided

Az nem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #59571 Dátum: 2012 Január 16, 17:45:20 »

A 1302-esem egyik hengerfej menete javított egy persellyel (nem helicoil-szerű, hanem menetes persely)
A gyertya kihozta ezt a perselyt, szerintetek mivel lehetne beragasztani, ami állja ott a hőt és bent tartja a perselyt?

Létezik Loctite menetrögzítő. Fontos, hogy az oldhatatlan kötést biztosítót vedd.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59570 Dátum: 2012 Január 16, 17:41:59 »


-Aztán jönnek az egyre silányabbak (Nachfertigung,Schlechte nachfertigung,Made in Brasil,Nachfertigung aus Brasilien...)



A 67-esemen a * Gabitól vásárolt Brazil lökös volt. Szerintem nagyon jó minőségű, szép, tükrös krómmal és a tömege azonos volt a gyári lökös tömegével, megmértem.
mindjárt előszedem a papírját.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 16, 17:58:56 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59569 Dátum: 2012 Január 16, 17:36:35 »

A 1302-esem egyik hengerfej menete javított egy persellyel (nem helicoil-szerű, hanem menetes persely)
A gyertya kihozta ezt a perselyt, szerintetek mivel lehetne beragasztani, ami állja ott a hőt és bent tartja a perselyt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #59568 Dátum: 2012 Január 16, 17:27:56 »

Amerikaiautós fórumon kell olvasgatni
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59567 Dátum: 2012 Január 16, 17:26:19 »


őőő és a német az eredetivel megegyező minőségű lököst hol lehet kapni?? mert én mindenkitől csak a szart hallottam.

-Pre67,keskeny lökhárítóból,létezik rozsdamentes acél (kóracél,nirosta,rostfrei,edelstahl..)amin nincs felületvédelem,csak polírozva van.Felülete,esztétikája egy hajszálnyit elmarad a krómozástól,de előnye,hogy egy alapos polírozással bármikor újjá varázsolható.
-Aztán létezik ugyanez a pre lökhárító,ugyanebből a rozsdamentes anyagból,de krómozva.Ez a legszebb löki,tartós anyagból,szép felületvédelemmel.Ez ugye nem újrapolírozható.
-Aztán létezik a sima vasból készült lökős,minőségi krómozással (original Qualität,Germany Qualität)
-Aztán jönnek az egyre silányabbak (Nachfertigung,Schlechte nachfertigung,Made in Brasil,Nachfertigung aus Brasilien...)

Az 1967.utáni lökhárítók egy kicsit máshogyan vannak,de létezik abból is jó minőségű német gyártmány,ilyen van pl az én Narancsomon is,2009.óta.
Az időjárásállóságáról nem tudok beszámolni,de hozzáértő ember (pl Callook apukája),az esztétikájáról meg tudja állapítani,hogy német lökhárító.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #59566 Dátum: 2012 Január 16, 17:12:16 »

na igen ebbe egy löki nem fér bele.  Roll Eyes

őőő és a német az eredetivel megegyező minőségű lököst hol lehet kapni?? mert én mindenkitől csak a szart hallottam.
..és még mindig ott tartunk hogy valaki hallotta hogy valaki már látott ilyet.
Évek óta ezt hallom mindenhonnan hogy pl ott a fémépítő szépö-de szar...stb.
nem olvastam itt ma új konkrét információt!


...ja és nem tudom miért nem jók a mai krómok, csak tippelek!  Wink


Van jó lökös, pl. a Brazil és nagyjából 70e Ft/ darab.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #59565 Dátum: 2012 Január 16, 16:57:28 »

"A munkadarabok mérete a 800 x 500 x 250 mm-es méreten
belüli tartományban mozog."


na igen ebbe egy löki nem fér bele.  Roll Eyes

Ez szvsz nem logikus!
Mert akkor ezt az egész krómozás témát le lehetne zárni azzal,"""hogy a szigorúbb környezetvédelmi előírások miatt,változott,módosult a krómozás technológiája,a hetvenes,nyolcvanas évek környezetkárosító eljáraival szép,tartós krómozást tudtak készíteni,az ezredforduló utáni eljárással meg csak gyengébb minőséget."""
Mert nem egységesen romlott a minőség,hiszen Németországban még most is állítanak elő,gyári minőséggel azonos,vagy még azt is fellülmúló krómozott alkatrészeket,szlovákokat szintén dícsérik,de Abes említette a csepeli céget,hogy az is jó.Akkor ezek a cégek még a régi,káros technológiát alkalmazzák?A környezetvédelmi előírások,szabványok országonként egységesek,sőt valószínű,hogy ezek EU-s paragrafusok.

őőő és a német az eredetivel megegyező minőségű lököst hol lehet kapni?? mert én mindenkitől csak a szart hallottam.
..és még mindig ott tartunk hogy valaki hallotta hogy valaki már látott ilyet.
Évek óta ezt hallom mindenhonnan hogy pl ott a fémépítő szépö-de szar...stb.
nem olvastam itt ma új konkrét információt!


...ja és nem tudom miért nem jók a mai krómok, csak tippelek!  Wink
RNIE
« Hozzászólás #59564 Dátum: 2012 Január 16, 16:38:54 »

Én már többször körbejártam a témát...

Alá kell rezezni (minden cég azt mondja nem lehet). Utána lehet krómozni.
Csepelen van egy cég aki vállal ilyet. Elérhetőségét meg kell keresnem.

Megvan: http://www.cromkontakt.hu/hu/magunkhu.htm
"A munkadarabok mérete a 800 x 500 x 250 mm-es méreten
belüli tartományban mozog."

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59563 Dátum: 2012 Január 16, 16:36:26 »

...szvsz akkoriban leszarták a környezetvédelmet, változott az éljárás, és ezáltal a minőség....
Ez szvsz nem logikus!
Mert akkor ezt az egész krómozás témát le lehetne zárni azzal,"""hogy a szigorúbb környezetvédelmi előírások miatt,változott,módosult a krómozás technológiája,a hetvenes,nyolcvanas évek környezetkárosító eljáraival szép,tartós krómozást tudtak készíteni,az ezredforduló utáni eljárással meg csak gyengébb minőséget."""
Mert nem egységesen romlott a minőség,hiszen Németországban még most is állítanak elő,gyári minőséggel azonos,vagy még azt is fellülmúló krómozott alkatrészeket,szlovákokat szintén dícsérik,de Abes említette a csepeli céget,hogy az is jó.Akkor ezek a cégek még a régi,káros technológiát alkalmazzák?A környezetvédelmi előírások,szabványok országonként egységesek,sőt valószínű,hogy ezek EU-s paragrafusok.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #59562 Dátum: 2012 Január 16, 16:26:51 »

Ne keseredj el, nem olyan rossz ez. Sokan messzebbről indultunk.

Jelenleg így néz ki az autóm, hamarosan elköszön az alváztól a kaszni.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #59561 Dátum: 2012 Január 16, 15:59:46 »


Mert fogalmam sincs.

Azt tudom, hogy Stone autóján Hudák dupla szuperkróm lökös van, én tettem rá. Egy szar az egész, egy forintot sem ér rajta a króm.
Az eredeti meg volt nyomorítva, megmelegítették majd le kályha ezüstözték, nagyon szép volt.  Undecided

Hogy lehetne a nickemet varázslóra javítani Xoyox tiszteletére?
Én úgy hallottam, a nagyok Szlovákiába hordják mert az tuti.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59560 Dátum: 2012 Január 16, 15:29:27 »

?

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ez érdekes rátét, ami a felső képen van... bár még mindig kétlem, hogy beférne...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59559 Dátum: 2012 Január 16, 15:17:09 »

pont ezt akartam írni... Nekem mindkét csavar beletört, ami a hátsó futóművet rögzíti a doblemez középhez.
ha beletört, nem tudom, hogy a bódé leemelés nélkül ki lehet-e fúrni... Nálam nem lehet odaférni.
?



Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59558 Dátum: 2012 Január 16, 15:12:49 »

Én tavasszal kezdtem bele. Szörnyűségek nálam is voltak, a legnagyobb az, hogy sík padlólemez trafóval hegesztve, plusz zártszelvény küszöb, (persze mindez összehegesztve) pvc fűtéscsatorna stb.
Ha az nézzük, hogy megéri-e, akkor bele sem kezdenénk, de nekem pl. az eddig látott "bogármentések" adtak erőt, hogy miből mi lett és nem szerettem volna kidobni egy működő autót.

Hogy egy kis SZMB is legyen: a kerékjáratba lévő csavarok szerintem nagyon ritkán jönnek ki. Nekem csak a 2 leghátsó volt benne, mindkettő beletört.
Az egyiket sikerült pébégáz melegítővel és egy 60 centis csőfogóval kivenni, de a másik ismét eltört tőben, úgyhogy azt ki kell fúrni, vagy akinek van spéci szerszáma erre, az azzal kiveszi. (valami balmenetes cucc)
pont ezt akartam írni... Nekem mindkét csavar beletört, ami a hátsó futóművet rögzíti a doblemez középhez.
ha beletört, nem tudom, hogy a bódé leemelés nélkül ki lehet-e fúrni... Nálam nem lehet odaférni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59557 Dátum: 2012 Január 16, 14:57:26 »

Úgy látom ez a megfelelő topic a felújítással kapcsolatos problémák megbeszélésére is. Elkezdtem szétbontani a bogaramat, gyors talpra állításban reménykedve, de miközben egyre több alkatrész került le róla, úgy jöttek elő az elmúlt 40 év szakmunkásainak keze nyomán hagyott rémségek.
Gondoltam, hogy lesz rajta mit csinálni, de az már első körben látszik, hogy legalább a bal küszöb, padlólemez, fűtéscsatorna kuka.
Nézegetem az Unix kínálatát, padlólemezt, toronyjavítót már vettem, de a fűtéscsatorna elég horror árban van, még max. kedvezménnyel is.
Nagyjából ismerem a neten fellelhető vezető Volkswagen alkatrész kereskedőket, de bármilyen ötletet szívesen veszek, hol érdemes kaszni javító elemeket venni?
Kitekergettem az alvázat a kasznival összefogó csavarokat, de a két hátsó kerék mögöttivel nem boldogultam. Elgörbült már egy dugókulcs, azt hiszem a lánghegesztőhöz kell folyamodnom.
Ha nemsokára leugrik a kaszni, látok még érdekes dolgokat az biztos.
Ilyenkor kezd el az ember számolgatni, hogy érdemesebb lenne megvenni egy 3-400 ezer Ft-os autót, amin van másfél év műszaki, és az előző tulaj már bele tolt pár százezer Ft.-ot. Ezt meg szétmérni alkatrésznek.

Jelenleg így néz ki az autóm, hamarosan elköszön az alváztól a kaszni.

Én tavasszal kezdtem bele. Szörnyűségek nálam is voltak, a legnagyobb az, hogy sík padlólemez trafóval hegesztve, plusz zártszelvény küszöb, (persze mindez összehegesztve) pvc fűtéscsatorna stb.
Ha az nézzük, hogy megéri-e, akkor bele sem kezdenénk, de nekem pl. az eddig látott "bogármentések" adtak erőt, hogy miből mi lett és nem szerettem volna kidobni egy működő autót.

Hogy egy kis SZMB is legyen: a kerékjáratba lévő csavarok szerintem nagyon ritkán jönnek ki. Nekem csak a 2 leghátsó volt benne, mindkettő beletört.
Az egyiket sikerült pébégáz melegítővel és egy 60 centis csőfogóval kivenni, de a másik ismét eltört tőben, úgyhogy azt ki kell fúrni, vagy akinek van spéci szerszáma erre, az azzal kiveszi. (valami balmenetes cucc)

Nem elérhető konyalaci
Hozzászólások: 78


« Hozzászólás #59556 Dátum: 2012 Január 16, 14:29:02 »

Úgy látom ez a megfelelő topic a felújítással kapcsolatos problémák megbeszélésére is. Elkezdtem szétbontani a bogaramat, gyors talpra állításban reménykedve, de miközben egyre több alkatrész került le róla, úgy jöttek elő az elmúlt 40 év szakmunkásainak keze nyomán hagyott rémségek.
Gondoltam, hogy lesz rajta mit csinálni, de az már első körben látszik, hogy legalább a bal küszöb, padlólemez, fűtéscsatorna kuka.
Nézegetem az Unix kínálatát, padlólemezt, toronyjavítót már vettem, de a fűtéscsatorna elég horror árban van, még max. kedvezménnyel is.
Nagyjából ismerem a neten fellelhető vezető Volkswagen alkatrész kereskedőket, de bármilyen ötletet szívesen veszek, hol érdemes kaszni javító elemeket venni?
Kitekergettem az alvázat a kasznival összefogó csavarokat, de a két hátsó kerék mögöttivel nem boldogultam. Elgörbült már egy dugókulcs, azt hiszem a lánghegesztőhöz kell folyamodnom.
Ha nemsokára leugrik a kaszni, látok még érdekes dolgokat az biztos.
Ilyenkor kezd el az ember számolgatni, hogy érdemesebb lenne megvenni egy 3-400 ezer Ft-os autót, amin van másfél év műszaki, és az előző tulaj már bele tolt pár százezer Ft.-ot. Ezt meg szétmérni alkatrésznek.

Jelenleg így néz ki az autóm, hamarosan elköszön az alváztól a kaszni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59555 Dátum: 2012 Január 16, 13:49:40 »

Szóljatok idéből:

..szóval a két drót együtt indul egy karról:
<beszúrt kép törölve>

Ezen a képen jól látszik, hogy az alagútban két külön csőbe kell befűzni:
<beszúrt kép törölve>

És itt a villa végén bújnak ki:
<beszúrt kép törölve>
szuper képek, köszönöm
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #59554 Dátum: 2012 Január 16, 13:47:37 »

Szóljatok idéből:

elszakadt a hátramenő bovden közvetlenül a hőcserélő előtt. megdrótoztam ideiglenesen, de nem tudom az a bovden  majd hogyan cserélhető.. mit kell majd szétszerelni?

..szóval a két drót együtt indul egy karról:


Ezen a képen jól látszik, hogy az alagútban két külön csőbe kell befűzni:


És itt a villa végén bújnak ki:

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #59553 Dátum: 2012 Január 16, 13:31:53 »

Még annyit: a kocsi kb 500km-t ment a télen, javarészt a Bogaras városi versenyen, illetve egy 300km-es tájékozódásin (egyedül itt láthatott sót, de szerintem ezen az útvonalon sem sóztak).
Ha szépen megpucolom, megnézem, milyen helyeken rozsdásodik és azt vajon mi okozhatta. 

Ilyen szuperkrómos lökhárítóról a Szűr Gabi tud betenni képeket,az egy tél alatt "csoki" barna lett,teljes felületen.

Ezeknek nem nagyon kell só,de még víz sem,a levegő páratartalma elég hozzá,hogy meginduljanak.
Oldalak: 1 ... 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.224 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.