www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 23:56:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13088787 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #67672 Dátum: 2013 Június 27, 09:11:46 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Én kettő ilyen átalakítást csináltam (egy '56-ost és egy '64-est), és kiválóan működött. A fékcsövezés nem kaland, ha el tudod hajlítani őket az új pozícióba. Ha az eredeti nem réz fékcsöveid vannak, azokkal lehet gondod hajlításkor. A projektben a kétkörös tartály (ízléses) elhelyezése és bekötése a legnehezebb feladat.
(viszont engem nagyon meglepett, mikor egy '70-es kocsiban elszállt az egyik hátsó munkahenger, hogy mennyire fosul fogott az első kör a hátsó nélkül... elég régen volt, de emlékeim szerint motorfék és kézifékkel bűvészkedtem hozzá hogy meg tudjak állni egyáltalán.)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67671 Dátum: 2013 Június 27, 08:15:38 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Gyakorlatilag jól sejted. A közelmúltban egy T1-esen lett elkövetve egy ilyen manőver és kiválóan fékeződik a busz.  Cheesy Kapott egy T2 főfékhengert, a csövezés meg adja magát és kész. Gondolom, a bogárban is hasonló módon lehet átalakítani a rendszert. Méreteket azt nem tudok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67670 Dátum: 2013 Június 27, 08:07:00 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67669 Dátum: 2013 Június 27, 07:01:54 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Amennyire tudom,Főféket cserélsz és 2 körös tartályt teszel fel. Bár a kisablakos(hányas évjárat is) fékcső rendszere nem tom milyen,de jönnek még hozzáértők ...

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #67668 Dátum: 2013 Június 26, 22:02:23 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #67667 Dátum: 2013 Június 26, 17:07:37 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil
Hívd fel a  Károlyt, az az iyleneket lehet, hogy fejből nyomja.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67666 Dátum: 2013 Június 26, 16:55:29 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67665 Dátum: 2013 Június 26, 15:51:07 »

4-5 cm az pont határeset. Ekkora keskenyítésnél még megúszható a vágás, mert van annyi állíthatósága az összekötőnek.
Ha mégis vágni kell, az sem nagy kaland:
1. levágod méretre az összekötőket (Javasolt a jobb menetes végéből vágni, mert ha javítani kell a menetet, akkor oda könnyebben találsz menetfúrót, mint a balos oldalához)
2. Kétféle véggel gyártottak összekötőket bogárhoz. Ha a kúpos vég + anya verzió van, akkor egy esztergályos 5 perc alatt megcsinálja olyan kúposra a véget amilyenre kell, aztán a hosszirányú bevágásokat meg megcsinálod vasfűrésszel. Ha bilincses átmenő csavaros a gömbfej rögzítése, akkor a hosszirányú bevágás megint nem ügy, a csavar vájatát meg lazán belereszeled.
3. Átjáratod menetfúróval a meneteket.

Ezekben a rudakban a menetek jó hosszan vannak gyárilag, így utánfúrni még 10 centis keskenyítésnél sem kell, viszont a vágás után beljebb fog menni a gömbfej szára, ezért mindenképp ki kell tisztítani a korábban nem használt menetes-szakaszt.

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #67664 Dátum: 2013 Június 25, 13:51:51 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67663 Dátum: 2013 Június 25, 13:46:16 »


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #67662 Dátum: 2013 Június 25, 13:15:47 »

ormányösszekötőn

 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67661 Dátum: 2013 Június 25, 13:04:34 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley
értelem szerűen (ha van) amennyit keskenyítesz oldalanként annyit kell rövidíteni a ormányösszekötőn  sőt még a rugókötegen is célszerű ugyanezt a műveletet elvégezni. Undecided

Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67660 Dátum: 2013 Június 25, 11:49:15 »

<beszúrt kép törölve>

ezzel a "hogyannal" tisztában voltam Cheesy Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67659 Dátum: 2013 Június 25, 11:47:12 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67658 Dátum: 2013 Június 25, 11:44:34 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67657 Dátum: 2013 Június 24, 21:37:00 »

nem.. Az alsó ütközőtöl 1,4 cm áll a penge kb mindkét oldalt. Az elején meg ketten áltunk mikor rákapattam a bogár lengő tetejére az anyát
jah,akkor még az első lengőnél bódé nélkül volt a gép. El is fosta magát az egyik. Műszakira kapott új párost előre .Süsü tette bele

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67656 Dátum: 2013 Június 24, 21:31:41 »

Nem lehet, hogy a torzió hátul picit fáradt és ül a segge.
nem.. Az alsó ütközőtöl 1,4 cm áll a penge kb mindkét oldalt. Az elején meg ketten áltunk mikor rákapattam a bogár lengő tetejére az anyát

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #67655 Dátum: 2013 Június 24, 18:25:21 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret

Hátul kellene a torzión álltani, és akkor szépen egyenesbe lehet tenni az alvázat.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67654 Dátum: 2013 Június 24, 15:35:26 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret
Nem lehet, hogy a torzió hátul picit fáradt és ül a segge.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67653 Dátum: 2013 Június 24, 13:39:23 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #67652 Dátum: 2013 Június 24, 13:36:32 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék

csonkkal ultess, ha az nem eleg, akkor vagass hozza hidat allito maggal ;-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67651 Dátum: 2013 Június 24, 13:35:27 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék
a rövidebb pl trabi gátló akkor kell, ha annyit ültetsz rajta a híddal, hogy a gyári már túl hosszú.
a gátló csere nem ültet
1303LS
« Hozzászólás #67650 Dátum: 2013 Június 24, 13:33:46 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék
Teljesen halott ötlet.
Gondolj bele, hogy egy erősebb kirugózáskor mit kapna az a gátló.

Ill. ott érzem a zavart az erőben, hogy azt hiszed, hogy a trabi gátlót azért rakjá be, mert az "összefogja" a futóművet.
Nem ezért szokták, hanem azért, mert az (így-úgy) ültetett futóműbe a gyári gátló túl hosszú és "lekoppan", nem tud eléggé összemenni, mert hosszú. Ilyenkor jön a trabigátló, ami rövidebb és jobban össze tud menni.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 24, 13:36:10 írta 1303LS »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67649 Dátum: 2013 Június 24, 13:23:31 »

semmi nem kell, csak 5 cm keskenyítés és egy ültető csonk. Minden más felesleges.
Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67648 Dátum: 2013 Június 24, 10:14:03 »

1303-nál hol van kivezetve a kábelköteg az orrába??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67647 Dátum: 2013 Június 22, 09:27:44 »

semmi nem kell, csak 5 cm keskenyítés és egy ültető csonk. Minden más felesleges.
szerintem ez is felesleges. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67646 Dátum: 2013 Június 22, 08:55:11 »


Frankó!  :-)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #67645 Dátum: 2013 Június 21, 23:55:25 »

szerintem (de ez én véleményem), felesleges az ültetőmag, úgysem fogod állítgatni. fixre kell ültetni és kész.
Csak jól kell belőni a szöget. Mert ha nem sikerül, akkor jön a próbálkozás.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #67644 Dátum: 2013 Június 21, 22:38:20 »

Multkor kérdezősködtem hogy valaki használt már szivacsos alváztömítéses dolgot de végül senki. Én azt használtam végül sikerült is felragasztani.
Így fest a dolog ahogy megveszed össze van tekerve és felcsíkozva sarkokkal együtt mindennel.
<beszúrt kép törölve>
Két darabból áll amúgy ha letekerem bár a végei ilyen félkörös de csak egy helyen lehet összeilleszteni vagy legalábbis ahogy én raktam, máshogy nem lehet szerintem.
<beszúrt kép törölve>
Sarkok adottak máshogy nem is lehet összeforgatni mert mindenhol lelógna.
Hátra megy ez :
<beszúrt kép törölve>
Előre pedig ez aminek van egy ilyen kis háromszögű darabja is ha nincs is felragasztva akkor is elég szerintem de én azért odaragaktam azt is!
<beszúrt kép törölve>
Én bal előről indultam és úgy körbe. Tapétavágó kézben is hajrá nem nagy ördöngőség szépen rásimítani mindenhol és kicsit megnyomkodni hogy kicsit puhább legyen a szivacs.
Végül így fest:
<beszúrt kép törölve>
Maradni maradt is végül szerintem máshova nem kell max ami a tekercs közepén volt azt a váltóalagút fedelének a belsejére rárakni egy ilyen nagy kör és annyi.
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Amúgy aránytalanul bazidrága a cucc!  Undecided Undecided Undecided
Én is így csináltam, máshogy úgyse megy, logikus. A kis háromszögeket nyugodtan visszaszedheted, mert azok fölött már nincs se küszöb, se tűzfal, az bent lesz az utastérben, a szőnyeg sarkát fogja emelni. A kör alakú rész a tartalék, ha valahol bele kell pótolni, vagy egyéb baleset esetére. Ne használj semmilyen taknyot, tömítőt, ez tökéletesen zár. Ilyen volt a Karmannomon is gyárilag, alatta a taposó csavarperemén csillogó fekete gyári festés volt. Cool

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67643 Dátum: 2013 Június 21, 22:22:15 »

Multkor
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szivacsos_alv%C3%A1zt%C3%B6m%C3%ADt%C3%A9s_felrak%C3%A1sa

Valahogy így?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67642 Dátum: 2013 Június 21, 21:30:08 »

Nagyon jó képek, gratulálok.
Én a helyedben rugalamas karosszériatömítővel összerakás után kitölteném a rést kívülről, hogy ezzel is védjem a szivacsot.
+ én nem látom biztosítva a vágásoknál a hézagmentes illeszkedést és ahova csak egy pici víz is bejut ott rombolás lesz, ha nem is gyorsan, de hamar.
Ahogy nézegettem tényleg összenyomódik már így is hogy még nincs összehuzatva a csavarokkal.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67641 Dátum: 2013 Június 21, 20:31:35 »

ok köszi az infokat engem megvettél:))

semmi nem kell, csak 5 cm keskenyítés és egy ültető csonk. Minden más felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #67640 Dátum: 2013 Június 21, 20:05:20 »

szerintem (de ez én véleményem), felesleges az ültetőmag, úgysem fogod állítgatni. fixre kell ültetni és kész.
ok köszi az infokat engem megvettél:))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67639 Dátum: 2013 Június 21, 19:57:11 »

Nagyon jó képek, gratulálok.
Én a helyedben rugalamas karosszériatömítővel összerakás után kitölteném a rést kívülről, hogy ezzel is védjem a szivacsot.
+ én nem látom biztosítva a vágásoknál a hézagmentes illeszkedést és ahova csak egy pici víz is bejut ott rombolás lesz, ha nem is gyorsan, de hamar.
amikor rá van húzva a bódé, akkor logikusan dudorodik az anyag, tehát meglesz a tömítés a vágási feri felületeknél



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #67638 Dátum: 2013 Június 21, 19:11:02 »

Változó , de 20 és 26e magyar forint között van....  Undecided Undecided
Nagyon jó képek, gratulálok.
Én a helyedben rugalamas karosszériatömítővel összerakás után kitölteném a rést kívülről, hogy ezzel is védjem a szivacsot.
+ én nem látom biztosítva a vágásoknál a hézagmentes illeszkedést és ahova csak egy pici víz is bejut ott rombolás lesz, ha nem is gyorsan, de hamar.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67637 Dátum: 2013 Június 21, 18:18:35 »

Szuper kepek, koszonjuk!
Mennyibe kerult ?

Változó , de 20 és 26e magyar forint között van....  Undecided Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67636 Dátum: 2013 Június 21, 17:24:21 »

végül sikerült is felragasztani.
[nyissz]
Amúgy aránytalanul bazidrága a cucc!  Undecided Undecided Undecided
Szuper kepek, koszonjuk!
Mennyibe kerult ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67635 Dátum: 2013 Június 21, 17:16:49 »

Multkor kérdezősködtem hogy valaki használt már szivacsos alváztömítéses dolgot de végül senki. Én azt használtam végül sikerült is felragasztani.
Így fest a dolog ahogy megveszed össze van tekerve és felcsíkozva sarkokkal együtt mindennel.

Két darabból áll amúgy ha letekerem bár a végei ilyen félkörös de csak egy helyen lehet összeilleszteni vagy legalábbis ahogy én raktam, máshogy nem lehet szerintem.

Sarkok adottak máshogy nem is lehet összeforgatni mert mindenhol lelógna.
Hátra megy ez :

Előre pedig ez aminek van egy ilyen kis háromszögű darabja is ha nincs is felragasztva akkor is elég szerintem de én azért odaragaktam azt is!

Én bal előről indultam és úgy körbe. Tapétavágó kézben is hajrá nem nagy ördöngőség szépen rásimítani mindenhol és kicsit megnyomkodni hogy kicsit puhább legyen a szivacs.
Végül így fest:

Maradni maradt is végül szerintem máshova nem kell max ami a tekercs közepén volt azt a váltóalagút fedelének a belsejére rárakni egy ilyen nagy kör és annyi.






Amúgy aránytalanul bazidrága a cucc!  Undecided Undecided Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 21, 17:21:44 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67634 Dátum: 2013 Június 21, 14:55:11 »

Üdvw ültetésben mit javasoltok /ültetömag v vágjam el és fórditsak rajta?

szerintem (de ez én véleményem), felesleges az ültetőmag, úgysem fogod állítgatni. fixre kell ültetni és kész.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67633 Dátum: 2013 Június 20, 21:33:37 »

Üdvw ültetésben mit javasoltok /ültetömag v vágjam el és fórditsak rajta?

Nekem van Puma hidam, meg utólag berakott magos is, most készül egy ültetőcsonkos megoldás, azt hiszem, az lesz a legjobb.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.