www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 21:05:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13099864 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68032 Dátum: 2013 Július 28, 10:14:40 »

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
Nem kizárt, hogy meg kell melegíteni a csavart. Így elkerülhető, hogy beleszakadjon, és könnyebben ki lehet szedni. Csavarlazító is kell meg drótkefe. Hátul is nehezen jön, és még tekeredhet is. Patentfogóval fogd meg hátul a bowdent.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68031 Dátum: 2013 Július 28, 10:11:45 »

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
a pedálszett a  közponi alagúthoz van csavarozva 2db 10x30mm-es 17es fejű csavarokkal

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68030 Dátum: 2013 Július 28, 10:10:29 »

Sejtettem én hogy a behúzó környékén lesz a gond. Szóval nem maradhat el a busz alatt fetrengés.  Tongue Köszi Vili.
igazából én fizettem le a lányodat hogy meglékelje egont , hogy ne tudjál eljönni gyomára mert még valakit megölnél a kerítés szaggatóval Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68029 Dátum: 2013 Július 28, 10:09:50 »

Először az álarcot vedd föl, utána két csavar tartja. Kihúz, kifordít, szopik. Adja magát. A többi dologgal is lesz egy kis játékod.

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68028 Dátum: 2013 Július 28, 10:08:14 »

Megvan a diagnózis. Részlegesen szakadt a bowden, a csavaros vége tövénél. Úgy 1/3-a még tartja. Lehetne még feszíteni, de még szarabb, ha út közben valahol megadja magát. Kirámoltam a bogit, mert emlékeztem, h van egy új. Mindent találtam, csak azt nem... telefon haza, rittig ott van a garázsban... Holnap majd utánnunk küldik.
Már csak az a kérdés, hogy a pedálgépnél hogy kell bontani, hol kezdjek neki. Valakinek tapasztalat???
A pedál felé lehet kihúzni. Én vékony drótot kötnék a végére szigetelőszalaggal. Ez segít majd behúzásnál is. Koszos a cső így elakad, de forgatni kell ekkor. A váltónál ki kell hézagolni 10-es alátéttel a csövet. Belógásnak kell lennie. 2 cm. Ellenkező esetben rángatni fog a kuplung. Ilyenkor egyszerű rárakni egy alátétet, hisz nincs ott a bowden. Zsírozd meg a bowdent amikor tolod befele. Vigyázz ne törjön meg a bowden a kocsiban, mert a végefelé akár csomó is lehet rajta. Inkább lógjon ki a fülkéből a másik vége.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 10:09:49 írta kdf 001 »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68027 Dátum: 2013 Július 28, 09:35:11 »

És ezt már valamikor tényleg szépen leírtam és ha jól emlékszem képekkel is illusztráltam, de most sem találom.
Leírni pedig nem fogom megint.
Sejtettem én hogy a behúzó környékén lesz a gond. Szóval nem maradhat el a busz alatt fetrengés.  Tongue Köszi Vili.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68026 Dátum: 2013 Július 28, 09:27:37 »

Először az álarcot vedd föl, utána két csavar tartja. Kihúz, kifordít, szopik. Adja magát. A többi dologgal is lesz egy kis játékod.

Megvan a diagnózis. Részlegesen szakadt a bowden, a csavaros vége tövénél. Úgy 1/3-a még tartja. Lehetne még feszíteni, de még szarabb, ha út közben valahol megadja magát. Kirámoltam a bogit, mert emlékeztem, h van egy új. Mindent találtam, csak azt nem... telefon haza, rittig ott van a garázsban... Holnap majd utánnunk küldik.
Már csak az a kérdés, hogy a pedálgépnél hogy kell bontani, hol kezdjek neki. Valakinek tapasztalat???
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68025 Dátum: 2013 Július 28, 09:24:33 »

Úgy lesz ahogy a STone mondja.
Annyival egészíteném ki, hogy ha nem csúszik a kuplung észrevehetően akkor megúsztad bowden vagy ház vagy valamelyik kulcs elbaszódásával.
Ha nem tudsz szerezni bowdent akkor ott a nagy prériben megteheti egy kerítésdrót darab is. Legyen elég erős, de még tudj bánni vele. Szívás lesz befűzni, de a semminél jobb. Vagy önindítós indulgatásokkal el lehet lenni kuplung nélkül is.
Megvan a diagnózis. Részlegesen szakadt a bowden, a csavaros vége tövénél. Úgy 1/3-a még tartja. Lehetne még feszíteni, de még szarabb, ha út közben valahol megadja magát. Kirámoltam a bogit, mert emlékeztem, h van egy új. Mindent találtam, csak azt nem... telefon haza, rittig ott van a garázsban... Holnap majd utánnunk küldik.
Már csak az a kérdés, hogy a pedálgépnél hogy kell bontani, hol kezdjek neki. Valakinek tapasztalat???
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68024 Dátum: 2013 Július 28, 09:23:56 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
3-4 szál tartja, és az nyúlik. El fog szakadni a bowden.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68023 Dátum: 2013 Július 28, 09:22:42 »

Nekem pont ezt csinálta, mikor a kinyomó villa egyik szárának a hegesztése elengedett Sad  De inkább azzal kezd, amit ez előttem szólók leírtak. (pl. félig szakadt bowden)

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
1303LS
« Hozzászólás #68022 Dátum: 2013 Július 28, 09:12:46 »

Vicceskedik Egon. Az elmúlt két napban meleg motornál több alkalommal is eljátszotta, hogy kulcsos indításnál semmi nem történt, még a bendix se húzott be (nem kattant), csak a feszültségből "vett le" pár voltot. Másfél métert tolva a motor rögtön indult, majd többszöri, menet közbeni kulcsos indítás is sikeres volt. Ránézésre minden a helyén, de csak később tudok foglalkozni a kicsikével. A bendixnél vagy az indítómotornál lehet valami bibi? Szénkefe esetleg?  Huh
Sajnos majdnem minden "öreg" önindító ilyen. Segíthet, ha a behúzómágnesre menő vezetékek csatlakozásait rendbeteszed, de végleges megoldást nem fog adni. A hátsó ülés alatti csúszósarut egyenesen ki is iktathatod, forraszd össze.
A gond a mágnes belsejében van, mivel ez egy kettős tekercselésű (találóan nevezhető behúzó és megtartótekercsnek) és ebből sajnos az erősebbik mindegyiken kifekszik (a kupak alatt a szabadonálló vezeték ég el) csak a megtartó fogja indításkor húzni. EZ sajnos csak épp határesetben képes működni, tehát ha koppra fel van töltve az akksi, minden csatlakozás a lehető legtöbb áramot átengedi és az önindítóban minden a legkisebb ellenállással csúszik a helyére. Ha bármelyik tényező kicsit is gyengül, már nem fog behúzni. Keress valahol új rá való behúzómágnest, de akkor írd meg nekem is, mert vennék én is, nekem vagy 5 éve ilyen az önindítóm. Meg van még 2 ami szintén ugyanilyen.
Ezeket már egyszer jó bőven leírtam itt, csak a kereső ugyebár nem működik így kénytelen voltam újra leírni.
És ezt már valamikor tényleg szépen leírtam és ha jól emlékszem képekkel is illusztráltam, de most sem találom.
Leírni pedig nem fogom megint.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68021 Dátum: 2013 Július 28, 08:52:53 »

Vicceskedik Egon. Az elmúlt két napban meleg motornál több alkalommal is eljátszotta, hogy kulcsos indításnál semmi nem történt, még a bendix se húzott be (nem kattant), csak a feszültségből "vett le" pár voltot. Másfél métert tolva a motor rögtön indult, majd többszöri, menet közbeni kulcsos indítás is sikeres volt. Ránézésre minden a helyén, de csak később tudok foglalkozni a kicsikével. A bendixnél vagy az indítómotornál lehet valami bibi? Szénkefe esetleg?  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #68020 Dátum: 2013 Július 28, 08:38:11 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
Úgy lesz ahogy a STone mondja.
Annyival egészíteném ki, hogy ha nem csúszik a kuplung észrevehetően akkor megúsztad bowden vagy ház vagy valamelyik kulcs elbaszódásával.
Ha nem tudsz szerezni bowdent akkor ott a nagy prériben megteheti egy kerítésdrót darab is. Legyen elég erős, de még tudj bánni vele. Szívás lesz befűzni, de a semminél jobb. Vagy önindítós indulgatásokkal el lehet lenni kuplung nélkül is.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68019 Dátum: 2013 Július 28, 06:00:38 »

Elsősorban a bovdenre gyanakodnék (mindeképp szerezz be egy tartalékot), ha véletlenül mégsem ez, nekem csinált ilyesmit a rossz szerkezet (bár nem egyik pillanatról a másikra).
Minimális eséllyel a bovden vezetőcső valahol elengedte magát és emiatt a bovden rövidebb úton jár, mint előtte (ilyet csak mesélt valaki, aki látott már olyat, aki hallott ilyesmiről).
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68018 Dátum: 2013 Július 28, 01:15:05 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68017 Dátum: 2013 Július 28, 01:05:45 »

15-ös Cosmic-al Smiley
10 cm-t biztosan lehetne 15"-el, kerdes, hogy enged-e annyit a gatlo (enyem max. 8 cm). Ha ennyire letekered, szokas ellenkupoltatni a tengelycsonkot, hogy az osszekotok alulrol csatlakozzanak, kulonben feszul, beleer. (Anti) bump steer kit neven tudsz rakeresni. Egy ugyes esztergalyos legyartaja, de arulnak keszen is ilyen perselyeket.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 01:16:18 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #68016 Dátum: 2013 Július 27, 23:30:47 »

Milyen kerékkel? Nálam ez:
https://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4


15-ös Cosmic-al Smiley

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68015 Dátum: 2013 Július 27, 22:28:02 »

Továbbra is szopok az elektromossággal...
Volt hogy az önindító néha nem tekert. Kattanás volt, de nem mozdult az önindító. Általában melegen, hosszú út után. Aztán hogy néha kigyulladt a töltésjelző, néha elaludt...
Nomost az önindítót kiszedtem, elvittem olyanhoz aki ért hozzá. Visszakaptam hogy teljesen jó. Ez alatt az egy hét alatt az akksi a kocsiban saru nélkül állt és egyértelműen lemerült. Mivel az önindító visszaszerelését követően erőtlenül tekert, majd egyáltalán nem. Másik akkuval rögtön indult. Feltöltve az enyém is. Gondoltam a haldokló akkuvolt a hiba forrása. Vettem hát új akksit, faszán indul, de ismét ég a töltésjelző.... 13.7V-ot mérek....

Valahol letestelne vagy fesszab szar?
Holnap leszedem a dinamót, megnézem a szénkeféket, de nyakamat rá az is jó lesz... Kurvaannyát az elektromosságnak, továbbra is rühellem...

Használható ötleteket elfogadok.... Egy gyújtáskapcsoló szétszedésen is már túlvagyok....
Lehet szakadt vezeték a visszajelző felé,valamelyik dioda hibás,ha olcsó a műszered,beleméri a váltóáramú komponenst is,ha a mágnes nem húz be csak hidegen vagy melegen,akkor az ülés alatti saru s a többi és a többi.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68014 Dátum: 2013 Július 27, 21:55:57 »

Továbbra is szopok az elektromossággal...
Volt hogy az önindító néha nem tekert. Kattanás volt, de nem mozdult az önindító. Általában melegen, hosszú út után. Aztán hogy néha kigyulladt a töltésjelző, néha elaludt...
Nomost az önindítót kiszedtem, elvittem olyanhoz aki ért hozzá. Visszakaptam hogy teljesen jó. Ez alatt az egy hét alatt az akksi a kocsiban saru nélkül állt és egyértelműen lemerült. Mivel az önindító visszaszerelését követően erőtlenül tekert, majd egyáltalán nem. Másik akkuval rögtön indult. Feltöltve az enyém is. Gondoltam a haldokló akkuvolt a hiba forrása. Vettem hát új akksit, faszán indul, de ismét ég a töltésjelző.... 13.7V-ot mérek....

Valahol letestelne vagy fesszab szar?
Holnap leszedem a dinamót, megnézem a szénkeféket, de nyakamat rá az is jó lesz... Kurvaannyát az elektromosságnak, továbbra is rühellem...

Használható ötleteket elfogadok.... Egy gyújtáskapcsoló szétszedésen is már túlvagyok....
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 27, 22:04:18 írta tazoli49 »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68013 Dátum: 2013 Július 27, 18:30:57 »

Az is még ott van a  Zolinál?  Grin
Ha az még a KIZS  t2-es busza,abból én vettem meg az AD-s motort akkor.A szakember vizes motort fabrikált volna bele,de akkor volt ott huszadszor.Ebből a motorból is kilopott mindent,amit lehetett.Szarabbul ment mint az AR-es Szepes által felújított.Mikor hazahoztam,kézzel le tudtam csavarozni az olajpumpa fedelét.Simán volt a fedél és a fogaskerekek között 3 tized.Fél évet szívtam az olajnyomással,mert az "akkor nyitok ki amikor kedvem van így is leszophattok és röhögve megélek belőletek"ember kétszer is rossz fogaskerék párt sózott rám.Fémmegmunkálásba kellet kezdenem,holott nem születtem kohásznak.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 27, 18:32:51 írta Funk »
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #68012 Dátum: 2013 Július 27, 16:36:48 »

Napsugarast!

visszakerestem a hozzászólásait, az alapján szerintem 2007-ben vihette be az autót felújításra, akkor még csak 6 éve készül, az nem is olyan vészes...  Grin

Márciusban(?) találkoztam a sráccal ott, a Bogaránál. Akkor még nagy volt az elszántság. Aztán lehet, hogy az élet másképp alakult...


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68011 Dátum: 2013 Július 27, 12:44:15 »

Az is még ott van a Balázs Zolinál?  Grin
Kizs talán tavaly mondta, hogy most már bármikor be lehetne fejezni vagy mi..  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #68010 Dátum: 2013 Július 26, 21:29:21 »

Kizs busza is kb 2006-2007 körül került műhelybe szerintem, mert az első Tatabányai talimon még láttam ott  Grin
Az is még ott van a Balázs Zolinál?  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68009 Dátum: 2013 Július 26, 21:18:51 »

visszakerestem a hozzászólásait, az alapján szerintem 2007-ben vihette be az autót felújításra, akkor még csak 6 éve készül, az nem is olyan vészes...  Grin
Kizs busza is kb 2006-2007 körül került műhelybe szerintem, mert az első Tatabányai talimon még láttam ott  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #68008 Dátum: 2013 Július 26, 20:56:11 »

visszakerestem a hozzászólásait, az alapján szerintem 2007-ben vihette be az autót felújításra, akkor még csak 6 éve készül, az nem is olyan vészes...  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #68007 Dátum: 2013 Július 26, 20:53:11 »

áá.. ez is olyan mint Kizs T3 busza  Grin
ezek mind semmik, ahhoz képest, hogy van egy bogár a Führer & Németh-nél, amit nem sokkal azután vitt oda a gazdája (volt itt a fórumon is Elvis néven), hogy az én 63-asom elkészült (2005).
azóta sincs kész a lakatos munka.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68006 Dátum: 2013 Július 26, 20:37:02 »

Ez mi ez? (Rnie)

Segítek. Urban legend.
Elindult a visszaszámlálás. 2 hónap és kééész. (A mester mondta)
áá.. ez is olyan mint Kizs T3 busza  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68005 Dátum: 2013 Július 26, 20:15:40 »

Ez mi ez? (Rnie)

Segítek. Urban legend.
Elindult a visszaszámlálás. 2 hónap és kééész. (A mester mondta)

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68004 Dátum: 2013 Július 26, 14:45:38 »

hanem? csak egy fém cső?  Shocked
aha jó vastagfalu cső abbol vannak a j-csöveim

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68003 Dátum: 2013 Július 26, 14:27:44 »

Injektorosról volt szó.
Mondhatjuk úgy is, hogy újkori. 90-es évek.
van az is a csaladban es a szelvedo ket sarkara ugyanugy fuj, kozepen nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #68002 Dátum: 2013 Július 26, 11:18:47 »

nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság!


pedig fuj az ablakra
az enyémben is fújt  Wink
Injektorosról volt szó.
Mondhatjuk úgy is, hogy újkori. 90-es évek.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68001 Dátum: 2013 Július 26, 10:41:57 »

az enyémben is fújt  Wink
Mer nem belpiacos.  Grin
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #68000 Dátum: 2013 Július 26, 10:41:08 »

pedig fuj az ablakra

az enyémben is fújt  Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #67999 Dátum: 2013 Július 26, 10:36:21 »

Nem kell utastérfűtés, mert mexikóban mindig meleg van, ablakra sem fúj semmit, mert nincs párásodás.
Más országokba meg leszarják, hogy mit visznek.  Cheesy
pedig fuj az ablakra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67998 Dátum: 2013 Július 26, 10:27:38 »

hanem? csak egy fém cső?  Shocked
Én eddig csak ritkább bordázatról láttam képet.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 26, 10:41:01 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #67997 Dátum: 2013 Július 26, 10:03:33 »

hanem? csak egy fém cső?  Shocked
Nem kell utastérfűtés, mert mexikóban mindig meleg van, ablakra sem fúj semmit, mert nincs párásodás.
Más országokba meg leszarják, hogy mit visznek.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67996 Dátum: 2013 Július 26, 09:01:21 »

ja és a fűtődobukban sem volt aluöntvény borda Jezusom ...
hanem? csak egy fém cső?  Shocked
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67995 Dátum: 2013 Július 26, 08:31:02 »

Ez mennyire biztos?
Nem lehet, hogy csak azokra a korcs mexikóiakra gondolsz amikben még első szélvédőre menő levegő sincs, mert ahova gyártották még éjszaka sincs pára, télen?
Nem tudom elképzelni, hogy mínusz fokokban őrjöngő turbinával működjön egy motor. Márminthogy tervezésileg, gyárilag.
eddig négyből egyikben sem láttam angol és német kocsik voltak illetve most egy 2006-os gyártású blokkot láttam trike-ban abban se volt Undecided ja és a fűtődobukban sem volt aluöntvény borda Jezusom ...

1303LS
« Hozzászólás #67994 Dátum: 2013 Július 26, 08:05:26 »

nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság!
Ez mennyire biztos?
Nem lehet, hogy csak azokra a korcs mexikóiakra gondolsz amikben még első szélvédőre menő levegő sincs, mert ahova gyártották még éjszaka sincs pára, télen?
Nem tudom elképzelni, hogy mínusz fokokban őrjöngő turbinával működjön egy motor. Márminthogy tervezésileg, gyárilag.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67993 Dátum: 2013 Július 25, 21:36:36 »

Tudom köcsög!

hát azért ez így ebben a formában

Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.