www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 05:07:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15529191 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68174 Dátum: 2013 Augusztus 08, 22:29:08 »

Az alvázam ezzel a Bodyval lett lekezelve, ami a képen van.
Azt szeretném megkérdezni, hogy ezután milyen anyagot fújjunk fel rá, ami jó, tartós és bevált erre a célra?
Láttam Würtnek ilyen alvázvédős cuccát, érdemes azt megvenni?
Kell még valamit aláfújni az alvázvédőnek, vagy kell egyáltalán alvázvédőzni?

én minél hamarabb fújnék rá valami ipari festéket aztán a bárdinál van jóáras sikaflex alvázvédő...

Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68173 Dátum: 2013 Augusztus 08, 21:25:00 »

Van egy angol nyelvű könyv, a How To Restore WolksWagen Beetle című. Hülye kérdés, de ezt nem fordították ugye magyarra ?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68172 Dátum: 2013 Augusztus 08, 21:06:20 »

Ez a kis alkatrész vélhetően az alváz része.
De hova kell föltenni, vagy mi a funkciója?


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68171 Dátum: 2013 Augusztus 08, 21:04:57 »

Az alvázam ezzel a Bodyval lett lekezelve, ami a képen van.
Azt szeretném megkérdezni, hogy ezután milyen anyagot fújjunk fel rá, ami jó, tartós és bevált erre a célra?
Láttam Würtnek ilyen alvázvédős cuccát, érdemes azt megvenni?
Kell még valamit aláfújni az alvázvédőnek, vagy kell egyáltalán alvázvédőzni?


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68170 Dátum: 2013 Augusztus 08, 19:23:49 »

Rugdossuk még lejjebb.  Wink
http://www.youtube.com/watch?v=BX9CQUfMGuM
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14999

« Hozzászólás #68169 Dátum: 2013 Augusztus 08, 17:30:48 »

Rugdossuk még lejjebb.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 18:13:47 írta stonemen »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #68168 Dátum: 2013 Augusztus 08, 16:46:22 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68167 Dátum: 2013 Augusztus 08, 15:54:11 »

Én erre máshogyan emlékeztem , ezért rákerestem, és ezt találtam:
Kéntartalom

A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.



Honnan szedted az MSZP honlapjáról?

Ezt figyeld ez a FIDESZ honlapjáról van.

A dízel gázolajok megfelelő kenési tulajdonságainak
fontos jelentősége van a motorok befecskendező
szivattyúinak kenésében. A kenési funkciókat a gázolajban
lévő természetes anyagok látják el, mint pl. a poláris
felületaktív anyagok, heteroatomot tartalmazó vegyületek
(kén, nitrogén, oxigén) és heterociklusos aromások. Az
utóbbi időben bekövetkezett minőségi változások,
különösen a kéntartalom csökkentése nagymértékben
rontották a gázolajok kenési tulajdonságait és ez a
tendencia a további kéntartalom csökkentéssel még
inkább fokozódik. A mai korszerű dízel hajtóanyagok
megfelelő kenési tulajdonságait csak korszerű
kenőképesség-javító adalékok használatával lehet elérni.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68166 Dátum: 2013 Augusztus 08, 15:06:23 »

Anyám borogass.
Grin Grin Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14999

« Hozzászólás #68165 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:59:46 »

Anyám borogass.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68164 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:58:20 »

A diesel autókban a gázolajban lévő kén kent. Ezt lecsökkentették, így az adagolók előbb mennek tönkre, meg minden.
Én erre máshogyan emlékeztem , ezért rákerestem, és ezt találtam:
Kéntartalom

A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68163 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:44:04 »

A szelepek kenését (az égéstér felől) régen a benzinhez kevert ólom-tetraetil végezte (dízel autóknál maga a gázolaj), soha nem a kartergázból odakerülő motorolaj. Az ólmozott benzin égése során szürkésfehér, finom por keletkezett. Nos, ez volt az a por, ami megtapadt a szelepeken és a szelepüléken, csökkentve a súrlódást. Mivel a régebbi autók szelepei még a mai napig igénylik ezt a kenést, ezért ólompótló adalékok használata kötelező számukra. Az újabb autók szelepelését, környezetvédelmi okokból rég áttervezték, ezért képesek menni ólommentes (de inkább ólmozatlan a helyes kifejezés) benzinnel. Vezérlés oldalról régen és ma is a motorolaj végzi a kenést.
A diesel autókban a gázolajban lévő kén kent. Ezt lecsökkentették, így az adagolók előbb mennek tönkre, meg minden.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68162 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:40:27 »

  a szívó szelepnél az 5cm hosszú szelepvezetőbe amikor a szívócsatornába vákum van, a szelepfedőbe pedig karternyomás ,  szerinted oda bemegy az üzemanyag  ?
A bogárban meg fekszenek a szelepek, viszont jobban kopik az egyik oldal, más mint egy felül lévő hengerfej. Valami megy oda is, és a kipufogószelepre is rakódik, de az jobban kopik, mert a gázokból a koksz is a szelepre, és a szárára rakódik. Ez pedig dörzsöli. Nyomás is szökik ki a szelepvezető, és a szelep között, és a kenőolajat kitolva a hengerfejbe. A szívószelepnél Jó a kenés, mer olajat szív, és a benzin hűti, valamint nincs koksz ami dörzsőlné. Azon az 5 miliméteren amin mozog a szelepszár a hengerfejben ott érintkezik a benzinnel, és a kenőanyaggal ami a benzinben van.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #68161 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:34:36 »

A szelepek kenését (az égéstér felől) régen a benzinhez kevert ólom-tetraetil végezte (dízel autóknál maga a gázolaj), soha nem a kartergázból odakerülő motorolaj. Az ólmozott benzin égése során szürkésfehér, finom por keletkezett. Nos, ez volt az a por, ami megtapadt a szelepeken és a szelepüléken, csökkentve a súrlódást. Mivel a régebbi autók szelepei még a mai napig igénylik ezt a kenést, ezért ólompótló adalékok használata kötelező számukra. Az újabb autók szelepelését, környezetvédelmi okokból rég áttervezték, ezért képesek menni ólommentes (de inkább ólmozatlan a helyes kifejezés) benzinnel. Vezérlés oldalról régen és ma is a motorolaj végzi a kenést.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68160 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:13:22 »

Maga a szelep amikor nyit, és a gázok távoznak akkor megy a szárára a puha ólom ami ken. A szívót hűti a benzin, és a benzinnel jut oda. A mozgás révén felkenődik a szelepvezető falára. A szeleptányérokat is keni, és ettől halkabb a szelepek munkája. Kompresszió növelő (Tűrő) képessége van, de ezt most nem tárgyaljuk.
  a szívó szelepnél az 5cm hosszú szelepvezetőbe amikor a szívócsatornába vákum van, a szelepfedőbe pedig karternyomás ,  szerinted oda bemegy az üzemanyag  ?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68159 Dátum: 2013 Augusztus 08, 13:46:25 »

Te Józsi ! az ólom potlót te a motorolajba kevered ? vagy hogy a bánatos isten  hónajmankós faszába kerül a szelepszár és a szelepvezető közé?
Komolyan mondom ennyi hülyeséget életembe nem olvastam össze ,mint ezen a fórumon !
Most nátrium az ami az óllom helyett van. Állítólag jobban szennyezi a környezetet. A benzinbe rakom (keverem bele). A flakonon van az arány.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68158 Dátum: 2013 Augusztus 08, 13:41:14 »

Te Józsi ! az ólom potlót te a motorolajba kevered ? vagy hogy a bánatos isten  hónajmankós faszába kerül a szelepszár és a szelepvezető közé?
Komolyan mondom ennyi hülyeséget életembe nem olvastam össze ,mint ezen a fórumon !
Maga a szelep amikor nyit, és a gázok távoznak akkor megy a szárára a puha ólom ami ken. A szívót hűti a benzin, és a benzinnel jut oda. A mozgás révén felkenődik a szelepvezető falára. A szeleptányérokat is keni, és ettől halkabb a szelepek munkája. Kompresszió növelő (Tűrő) képessége van, de ezt most nem tárgyaljuk.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68157 Dátum: 2013 Augusztus 08, 12:57:02 »

A 68 utáninak is így van megoldva a szelepvezetője. Az ólom ami a kenést biztosította az soha nem égett el, mert nem éghető. Szelepnyitáskor a gázokkal távozott, és rárakódott a szelepszárra egy része, na az kente a szelepvezetőket, amik bronzból vannak.
Te Józsi ! az ólom potlót te a motorolajba kevered ? vagy hogy a bánatos isten  hónajmankós faszába kerül a szelepszár és a szelepvezető közé?
Komolyan mondom ennyi hülyeséget életembe nem olvastam össze ,mint ezen a fórumon !
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 13:02:11 írta tati »

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68156 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:54:32 »

egyértelműen feszszabályzó.

Az volt. Egy harmadikkal ismét jó...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14999

« Hozzászólás #68155 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:35:03 »

De! És az olaj is keni a régebbieknél, csak ugye ettől a leszivárgó olajtól a kibocsájtott Hc, CO értékek növekedtek. Az újabb motoroknál szelepszár szimeringet alkalmaztak, amik tömítetettek. A kenése a szelepvezetőnek még rosszabb lett, viszont jobb paramétereket mutatott a motor, mert javult a károsanyag kibocsájtása. Valószínűleg a benzinbe kevernek e végett valamit ami ken. Pluszként lehet még tenni bele. (ajánlott). Igy már jobb?
Lyaly. Sokkal. Mindenki azt csinál a bogarával amit akar, de 68 utáni motorokba nem kell. Ne nekem kelljen már elmagyaráznom a lehet és a kell közötti különbséget.

Ha meg akarsz bele tölteni valamit akkor inkább FIMOL-t.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 10:46:58 írta abes »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68154 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:20:24 »

Jezusom ...
De! És az olaj is keni a régebbieknél, csak ugye ettől a leszivárgó olajtól a kibocsájtott Hc, CO értékek növekedtek. Az újabb motoroknál szelepszár szimeringet alkalmaztak, amik tömítetettek. A kenése a szelepvezetőnek még rosszabb lett, viszont jobb paramétereket mutatott a motor, mert javult a károsanyag kibocsájtása. Valószínűleg a benzinbe kevernek e végett valamit ami ken. Pluszként lehet még tenni bele. (ajánlott). Igy már jobb?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14999

« Hozzászólás #68153 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:12:41 »

Nem
Jezusom ...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68152 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:06:27 »

Legyszi' ird le, hogy ez mikori motor volt! Mert mi '68 utani motorokra mondtuk, hogy nem kell belejuk olompotlo ...
A 68 utáninak is így van megoldva a szelepvezetője. Az ólom ami a kenést biztosította az soha nem égett el, mert nem éghető. Szelepnyitáskor a gázokkal távozott, és rárakódott a szelepszárra egy része, na az kente a szelepvezetőket, amik bronzból vannak.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68151 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:02:12 »

Nem kell, de akkor sűrűn kell cserélni a szelepvezetőket, ugyanis elkopnak. Ha ennyire elkopik, akkor a hengerfej őntvényét is elkoptatja. Ekkor azt is el kell dobni. A játékhoz a motort ki kell venni, és szét-össze kell szerelni. Többe kerül, ha nem öntöd bele a kenéshez szükséges adalékot.
Legyszi' ird le, hogy ez mikori motor volt! Mert mi '68 utani motorokra mondtuk, hogy nem kell belejuk olompotlo ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68150 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:00:05 »

Nem kell adalék.
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "

<beszúrt kép törölve>

forrás:http://www.vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
Nem kell, de akkor sűrűn kell cserélni a szelepvezetőket, ugyanis elkopnak. Ha ennyire elkopik, akkor a hengerfej őntvényét is elkoptatja. Ekkor azt is el kell dobni. A játékhoz a motort ki kell venni, és szét-össze kell szerelni. Többe kerül, ha nem öntöd bele a kenéshez szükséges adalékot.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14999

« Hozzászólás #68149 Dátum: 2013 Augusztus 08, 09:58:14 »

Akkor most ne szórjak többet sörétet a benzinbe?  Huh

Mindenki azt csinál amit akar, arra szórja el a pénzét amire akarja.  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68148 Dátum: 2013 Augusztus 08, 09:54:22 »

Akkor most ne szórjak többet sörétet a benzinbe?  Huh

Nem kell adalék.
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14999

« Hozzászólás #68147 Dátum: 2013 Augusztus 08, 08:56:52 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Nem kell adalék.

Mert akkor csak az F-es mocihoz kell adalékot vennem.  Grin
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "



forrás:http://www.vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 09:02:58 írta abes »
Lazlow
« Hozzászólás #68146 Dátum: 2013 Augusztus 08, 08:41:44 »

Szóval akkor egy '74-es AR-es duplaszívós mociba már nem kell adalék? Smiley
Mert akkor csak az F-es mocihoz kell adalékot vennem.  Grin

Köszi!  Wink

(nem, nem kell az ujabb motorokba olompotlo adalek ...)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68145 Dátum: 2013 Augusztus 08, 04:05:30 »

többen használunk adalékot.
Szerintem kevesebben hasznaltok adalekot ... ;-))
(nem, nem kell az ujabb motorokba olompotlo adalek ...)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68144 Dátum: 2013 Augusztus 07, 20:47:46 »

Köszi a gyors válaszokat.........ez az első bogaram.....oszt féttem mint a rosseb.. Grin Grin Grin
lófaszt kell.
maximum a kis lelked megnyugtatása végett.

http://kaefer63.de/vw-kaefer-kraftstoff.html

ánglusul is egy:
http://www.reluctantmechanic.com/q-a/volkswagen-unleaded-petrol.php



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető csigaszeg
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #68143 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:43:24 »

Köszi a gyors válaszokat.........ez az első bogaram.....oszt féttem mint a rosseb.. Grin Grin Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #68142 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:25:23 »

Sziasztok....
Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......
Köszi.....

Én például a Wynn's adalékot használom, de nem minden tankoláskor... minden 2-3. tankoláskor... Mikor hogy... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #68141 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:22:18 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Semmi baja nem lesz tőle, de többen használunk adalékot.
Én azt tapasztaltam, hogy egy icipicit finomabb a járása tőle. Perce ez lehet csak beleképzelés is.  Cheesy
Nem elérhető csigaszeg
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #68140 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:04:42 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68139 Dátum: 2013 Augusztus 06, 20:56:56 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin
stirlitz... gondolta müller :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68138 Dátum: 2013 Augusztus 06, 20:48:06 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin
hárman tuti hogy láttuk..... Wink Cheesy

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68137 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:39:49 »

ha már itt tartunk én meg őt láttam Bp-en. zöld is, kopottas is, pont mint az enyém, csak kb egy tizessel fiatalabb  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68136 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:32:27 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68135 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:24:20 »

Ott mentünk el a kocsi mellett a Szent László utcában. :-)

Siófokon voltunk.
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.