www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:26:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177251 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73675 Dátum: 2015 Január 07, 13:29:48 »

Szerintem ez így nem jó. Nekem 67 évvégi van, ilyen lámpával, de már nem ilyen lökössel. Szeintem 67 aug. előtt még a kisebbik lámpa volt rajta ezzel a fajta lökhárítóval.
Esetleg a képen levő kék amerikai modell elhet, mert azok eltértek az európaiaktól.

Valamit félreértettél szerintem. A te év végid olyan, mint amit leírtam. Senki sem írta, én főleg nem, hogy olyan, mint ami neked van, azon korlátos lökhárítónak kéne lennie. 67 augusztus előtt kisebb lámpa volt és pre lökhárító, ez egyértelmű, nem is írtam mást. És a dőlt lámpás 67-es pedig 67-ban készült, azon belül augusztus/szeptemberig.

A kék európai verzió, az amerikai sok értelemben más, de ez biztos európai (több képem is van róla). A korlátos lökhárító is korhű, igaz nem a spéci 67-es van ezen, vagyis már cserélték.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #73674 Dátum: 2015 Január 07, 13:16:47 »

Igen. Ráadásul a 67-es modellévet nem hiába mondják ritkának, mivel a dőlt lámpás 67-esek csak egy évig készültek, a motorháztető is csak ebben az évben volt olyan, amilyen, a korlátos lökhárító korlátja is más formájú volt, a műszerfalon a kapcsolók is mások voltak, mint korábban, 4 lyukú kerekek voltak már ezen, nem 5 lyukúak, tárcsafék is járt az 1500-as motorral szerelt darabokhoz, vagyis technikailag sok értelemben már olyanok voltak, mint az after gépek. Még lehetne sorolni itt is kisebb-nagyobb különbséget, ami csak erre jellemző.
Szerintem ez így nem jó. Nekem 67 évvégi van, ilyen lámpával, de már nem ilyen lökössel. Szeintem 67 aug. előtt még a kisebbik lámpa volt rajta ezzel a fajta lökhárítóval.
Esetleg a képen levő kék amerikai modell elhet, mert azok eltértek az európaiaktól.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73673 Dátum: 2015 Január 07, 13:08:41 »

Tehát ezen a köztes mocitetősön még kis lámpa volt? Mondjuk ez a patkó elég szarul van feltéve az biztos.

Igen. Ráadásul a 67-es modellévet nem hiába mondják ritkának, mivel a dőlt lámpás 67-esek csak egy évig készültek, a motorháztető is csak ebben az évben volt olyan, amilyen, a korlátos lökhárító korlátja is más formájú volt, a műszerfalon a kapcsolók is mások voltak, mint korábban, 4 lyukú kerekek voltak már ezen, nem 5 lyukúak, tárcsafék is járt az 1500-as motorral szerelt darabokhoz, vagyis technikailag sok értelemben már olyanok voltak, mint az after gépek. Még lehetne sorolni itt is kisebb-nagyobb különbséget, ami csak erre jellemző.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73672 Dátum: 2015 Január 07, 13:02:45 »

Augusztus környékén volt modellváltás, így van olyan 67-es, ami még dőlt lámpás és van olyan is, ami már állólámpás, értelemszerűen előbbi az év első felében készült, míg utóbbi az év végén.
Tehát ezen a köztes mocitetősön még kis lámpa volt? Mondjuk ez a patkó elég szarul van feltéve az biztos.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73671 Dátum: 2015 Január 07, 12:58:08 »

A 67-esen már patkó lámpa volt nem? A lökhárító nem rávaló talán.  Huh Vagy hogy van ez?

Augusztus/szeptember környékén volt modellváltás, így van olyan 67-es, ami még dőlt lámpás és van olyan is, ami már állólámpás, értelemszerűen előbbi az év első felében készült, míg utóbbi az év második felében, ezek zöme már 68-as modellévű, de még 67-ben készült darabok.

Korai 67-es ilyen, a késői pedig olyan, mint bármilyen after bogár, csak még van díszléc a műszerfalon, kétszínű a kerék, korábbi évekre jellemző az ajtókárpiton lévő ajtóbehúzó, valamint a fűtéscsatorna is más, nem fekete műanyag az ülés mellett, hanem előrébb van, mint a pre gépeken és még néhány apróságban más.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 13:04:40 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73670 Dátum: 2015 Január 07, 12:57:07 »

Bármi lehetséges, akár az is, hogy az első tulajdonos fúrta ki és rakta rá, már akkoriban is sokan farigcsálták az újabb autókat is és cseréltek le bizonyos alkatrészeket, hogy ezáltal az autó is újabbnak tűnjön (pl.: komolyabb átalakításokat is, mint mikor az ovál ablak helyére nagyobbat vágtak be, de apróságokat is, mint ami a mellékelt fotón is van, amin egy 1967-es bogárra későbbi lámpát tettek, aminek szintén több oka is lehet, vagy ez tetszett a tulajnak, vagy törte hátulról a kocsit és ilyen lámpa volt kéznél, vagy eladáshoz próbálták kicsit megfiatalítani, ki tudja...). Régen szerintem kb senki sem ügyelt arra, hogy mi eredeti és mi nem, hiszen sok bogár alkatrész kicsit különbözött csak, s azt tették fel, ami kéznél volt. Igazából egy közel 50 éves autónál bármi előfordulhat. Én éppen ezért inkább hagyatkozom a gyári információkra, vagyis arra, hogy ez később jelent meg (így nagy eséllyel nem kellene oda az a néhány lyuk és a felirat sem), mint egy előző tulaj elmondására, aki akár tudhatja rosszul is, vagy lehet, hogy neki is, mikor régen megvette, akkor az előző tulaj azt mondta, hogy eredeti, holott ő sem volt benne biztos vagy nem értett hozzá.

A te autód, szerintem azt csinálsz vele, amit szeretnél, ami neked tetszik. Ha már megvannak a lyukak, akkor nyilván jobban néz ki a felirat a lyukak helyett, s kisebb meló felrakni a feliratot, mint behegesztgetni és a fényezést is javítani.
A 67-esen már patkó lámpa volt nem? A lökhárító nem rávaló talán.  Huh Vagy hogy van ez?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73669 Dátum: 2015 Január 07, 12:49:57 »

Bármi lehetséges, akár az is, hogy az első tulajdonos fúrta ki és rakta rá, már akkoriban is sokan farigcsálták az újabb autókat is és cseréltek le bizonyos alkatrészeket, hogy ezáltal az autó is újabbnak tűnjön (pl.: komolyabb átalakításokat is, mint mikor az ovál ablak helyére nagyobbat vágtak be, de apróságokat is, mint ami a mellékelt fotón is van, amin egy 1967-es bogárra későbbi lámpát tettek, aminek szintén több oka is lehet, vagy ez tetszett a tulajnak, vagy törte hátulról a kocsit és ilyen lámpa volt kéznél, vagy eladáshoz próbálták kicsit megfiatalítani, ki tudja...). Régen szerintem kb senki sem ügyelt arra, hogy mi eredeti és mi nem, hiszen sok bogár alkatrész kicsit különbözött csak, s azt tették fel, ami kéznél volt. Igazából egy közel 50 éves autónál bármi előfordulhat. Én éppen ezért inkább hagyatkozom a gyári információkra, vagyis arra, hogy ez később jelent meg (így nagy eséllyel nem kellene oda az a néhány lyuk és a felirat sem), mint egy előző tulaj elmondására, aki akár tudhatja rosszul is, vagy lehet, hogy neki is, mikor régen megvette, akkor az előző tulaj azt mondta, hogy eredeti, holott ő sem volt benne biztos vagy nem értett hozzá.

A te autód, szerintem azt csinálsz vele, amit szeretnél, ami neked tetszik. Ha már megvannak a lyukak, akkor nyilván jobban néz ki a felirat a lyukak helyett, s kisebb meló felrakni a feliratot, mint behegesztgetni és a fényezést is javítani.
Azt hiszem megy egy mail a dajcslandba. Megkérdezzük őket. Hátha.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73668 Dátum: 2015 Január 07, 11:16:55 »

(az nem lehetséges ,hogy mégis csak volt rajta mivel Norvégiába készült ,exportálták 1965.02.08.-n?)
Íme egy kép:

Bármi lehetséges, akár az is, hogy az első tulajdonos fúrta ki és rakta rá, már akkoriban is sokan farigcsálták az újabb autókat is és cseréltek le bizonyos alkatrészeket, hogy ezáltal az autó is újabbnak tűnjön (pl.: komolyabb átalakításokat is, mint mikor az ovál ablak helyére nagyobbat vágtak be, de apróságokat is, mint ami a mellékelt fotón is van, amin egy 1967-es bogárra későbbi lámpát tettek, aminek szintén több oka is lehet, vagy ez tetszett a tulajnak, vagy törte hátulról a kocsit és ilyen lámpa volt kéznél, vagy eladáshoz próbálták kicsit megfiatalítani, ki tudja...). Régen szerintem kb senki sem ügyelt arra, hogy mi eredeti és mi nem, hiszen sok bogár alkatrész kicsit különbözött csak, s azt tették fel, ami kéznél volt. Igazából egy közel 50 éves autónál bármi előfordulhat. Én éppen ezért inkább hagyatkozom a gyári információkra, vagyis arra, hogy ez később jelent meg (így nagy eséllyel nem kellene oda az a néhány lyuk és a felirat sem), mint egy előző tulaj elmondására, aki akár tudhatja rosszul is, vagy lehet, hogy neki is, mikor régen megvette, akkor az előző tulaj azt mondta, hogy eredeti, holott ő sem volt benne biztos vagy nem értett hozzá.

A te autód, szerintem azt csinálsz vele, amit szeretnél, ami neked tetszik. Ha már megvannak a lyukak, akkor nyilván jobban néz ki a felirat a lyukak helyett, s kisebb meló felrakni a feliratot, mint behegesztgetni és a fényezést is javítani.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 11:19:36 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73667 Dátum: 2015 Január 07, 06:13:58 »

Persze,ízlések és pofonok különbözőek,de szerintem ez már a gányolás kategória.Egy évjáratban nem létező,utólag házilag "faragott",ezért még nem is azonos csak hasonló,alkatrészt utólagosan odafúrni,szemeben csak ilyen értékcsökkentő megoldás.

De megértem,ha Zsozsy ilyent akar,tegye fel,örüljön neki,mindenki azt fúr fel utólag az autójára amit akar,semmi gond,csak megjegyeztem.
Érte amit írsz ,csak az a probléma ,hogy én UTÓLAG NEM FÚRTAM semmit Wink  (a gányolás szót kéretem mellőzni ,nem a műfajom ,köszönöm Wink) A furatok adottak voltak. Így vásároltam a bogit. Az előző gazda pedig tényként közölte ,hogy 1200 felirat volt rajta anno Wink Három lyuk meg elég szarul nézett ki a motortetőn ,bár lehet úgy jobb volt a hűtés Grin  (az nem lehetséges ,hogy mégis csak volt rajta mivel Norvégiába készült ,exportálták 1965.02.08.-n?)
Íme egy kép:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73666 Dátum: 2015 Január 06, 23:49:51 »

Szerinted ? Mert o igy szeretne. Te miert veszel ilyen kocsikat? Meg miert nem hasznalod oket ? Meg miert takarod le oket ? Mert te meg ugy szeretned... :-))
Persze,ízlések és pofonok különbözőek,de szerintem ez már a gányolás kategória.Egy évjáratban nem létező,utólag házilag "faragott",ezért még nem is azonos csak hasonló,alkatrészt utólagosan odafúrni,szemeben csak ilyen értékcsökkentő megoldás.

De megértem,ha Zsozsy ilyent akar,tegye fel,örüljön neki,mindenki azt fúr fel utólag az autójára amit akar,semmi gond,csak megjegyeztem.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73665 Dátum: 2015 Január 06, 23:38:11 »

Nem korhű,akkor meg miért rakod fel?
Szerinted ? Mert o igy szeretne. Te miert veszel ilyen kocsikat? Meg miert nem hasznalod oket ? Meg miert takarod le oket ? Mert te meg ugy szeretned... :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73664 Dátum: 2015 Január 06, 22:52:44 »

1200-es feliratot kerestem ,sajna nem találtam és nem is sok esélyt adtatok ,hogy rábukkanhatok ilyenre.
Viszont köszönettel tartozom egy-két fórumtársnak akik segítettek abban ,hogy le tudjam gyártani magamnak.
Kisvakondnak főleg

Szóval ilyen lett (nem 100%-ig hasonlít 95% Grin  de nem is baj ,egy db 4mm vastag rozsdamentes lemezből kellett kifaragnom kézzel ,mivel a lézerrel nem tudtuk kivágni ezt a vastagságot ,a gyémántpasztával való polír az ívrehajlítás és a csavarok felhegg. még hátra van de ez már gyerekjáték ,a bogi 50.-ik szülinapjára 2015.02.02 elkészül):
 
De miért akarod ezt a "tákolmányt" az autódra mindenáron felfaragni?

1965-ös modellévben,nem volt a bogarak gépháztetőjén semmiféle írás.Nem korhű,akkor meg miért rakod fel?

Nem volt 1965/07-ig a bogarakon hengerűrtartalomra jelölés,mert egységesen minden bogár csak 1200 ccm-es volt.1965/08-al,mikor már bejött az 1300-as motor,akkortól vezették be a hengerűrtartalom jelölését,és az 1.2-es motor is akkortól kapta meg a D-s betűjelzést,hogy a különböző méretű motorok,a megkülönböztetés egyszerűsége miatt,különböző betűfajtákkal lettek jelölve.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73663 Dátum: 2015 Január 06, 19:33:41 »

Köszönöm! ,ezt tudja a gépünk ,nem mai gyerek Wink. Sima vaslemezt 12-ig vág.
Most ,hogy elkészült már jobban örülök neki mintha gép gyártotta volna Cheesy
ismerem az érzést Cool

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73662 Dátum: 2015 Január 06, 18:10:45 »

1200-es feliratot kerestem ,sajna nem találtam és nem is sok esélyt adtatok ,hogy rábukkanhatok ilyenre.
Viszont köszönettel tartozom egy-két fórumtársnak akik segítettek abban ,hogy le tudjam gyártani magamnak.
Kisvakondnak főleg

Szóval ilyen lett (nem 100%-ig hasonlít 95% Grin  de nem is baj ,egy db 4mm vastag rozsdamentes lemezből kellett kifaragnom kézzel ,mivel a lézerrel nem tudtuk kivágni ezt a vastagságot ,a gyémántpasztával való polír az ívrehajlítás és a csavarok felhegg. még hátra van de ez már gyerekjáték ,a bogi 50.-ik szülinapjára 2015.02.02 elkészül):
 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73661 Dátum: 2015 Január 06, 17:42:05 »

Azt el is hiszem! Smiley Megérdemled.
Köszönöm! ,fényképekkel dokumentálva készítés közben. Egyébként magam is nehezen hiszem Grin Lehet ,hogy bogaras vagyok Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73660 Dátum: 2015 Január 06, 17:37:41 »

Azt el is hiszem! Smiley Megérdemled.

Most ,hogy elkészült már jobban örülök neki mintha gép gyártotta volna Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73659 Dátum: 2015 Január 06, 17:19:27 »

gratula! Nagyon jó lett ,a lézervágást meg csináltasd máshol mert ez a méret 4mm-vastagságból simán megy....
Köszönöm! ,ezt tudja a gépünk ,nem mai gyerek Wink. Sima vaslemezt 12-ig vág.
Most ,hogy elkészült már jobban örülök neki mintha gép gyártotta volna Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73658 Dátum: 2015 Január 06, 17:01:54 »

1200-es feliratot kerestem ,sajna nem találtam és nem is sok esélyt adtatok ,hogy rábukkanhatok ilyenre.
Viszont köszönettel tartozom egy-két fórumtársnak akik segítettek abban ,hogy le tudjam gyártani magamnak.
Kisvakondnak főleg

Szóval ilyen lett (nem 100%-ig hasonlít 95% Grin  de nem is baj ,egy db 4mm vastag rozsdamentes lemezből kellett kifaragnom kézzel ,mivel a lézerrel nem tudtuk kivágni ezt a vastagságot ,a gyémántpasztával való polír az ívrehajlítás és a csavarok felhegg. még hátra van de ez már gyerekjáték ,a bogi 50.-ik szülinapjára 2015.02.02 elkészül):
 
gratula! Nagyon jó lett ,a lézervágást meg csináltasd máshol mert ez a méret 4mm-vastagságból simán megy....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73657 Dátum: 2015 Január 06, 16:55:37 »

1200-es feliratot kerestem ,sajna nem találtam és nem is sok esélyt adtatok ,hogy rábukkanhatok ilyenre.
Viszont köszönettel tartozom egy-két fórumtársnak akik segítettek abban ,hogy le tudjam gyártani magamnak.
Kisvakondnak főleg

Szóval ilyen lett (nem 100%-ig hasonlít 95% Grin  de nem is baj ,egy db 4mm vastag rozsdamentes lemezből kellett kifaragnom kézzel ,mivel a lézerrel nem tudtuk kivágni ezt a vastagságot ,a gyémántpasztával való polír az ívrehajlítás és a csavarok felhegg. még hátra van de ez már gyerekjáték ,a bogi 50.-ik szülinapjára 2015.02.02 elkészül):
 

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73656 Dátum: 2015 Január 06, 13:55:58 »

Itt a sarki autósboltban. Olyan klasszikus Wartburgos. Most olyan 4 ezer körül találtam a neten, az sem sok.
Készeten maradót lehet olcsón találni. (Pl. a trabantomhoz pár éve 600 Ft-ért vettem (divatos szóval NOS) műszerfal borítást, mert annyi volt a hátuljára írva. A boltos nem hitte, hogy nekem pont olyan kell, mert húsz éve ott állt a polcon.)
<beszúrt kép törölve>


VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73655 Dátum: 2015 Január 06, 13:40:31 »

És mégis hol? Mert annyiért még a legszarabb Tescósat is alig kapom meg.
Itt a sarki autósboltban. Olyan klasszikus Wartburgos. Most olyan 4 ezer körül találtam a neten, az sem sok.
Készleten maradót lehet olcsón találni. (Pl. a trabantomhoz pár éve 600 Ft-ért vettem (divatos szóval NOS) műszerfal borítást, mert annyi volt a hátuljára írva. A boltos nem hitte, hogy nekem pont olyan kell, mert húsz éve ott állt a polcon.)
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 06, 14:49:55 írta Zoli »

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #73654 Dátum: 2015 Január 06, 11:51:16 »

Én ilyet vettem legutóbb. Volt vagy 2700 forint a 4 liter.
<beszúrt kép törölve>

És mégis hol? Mert annyiért még a legszarabb Tescósat is alig kapom meg.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73653 Dátum: 2015 Január 06, 11:22:31 »

Nincs egy videód, ékszíjcseréről, valami egyszerű módszerről? Evil
milyen a bogár gyári gumimérete, illetve a felni osztóköre?  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #73652 Dátum: 2015 Január 06, 07:10:58 »

És gyertyát milyet? 

Nincs egy videód, ékszíjcseréről, valami egyszerű módszerről? Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73651 Dátum: 2015 Január 06, 01:25:33 »

Én ilyet vettem legutóbb. Volt vagy 2700 forint a 4 liter.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 06, 01:27:11 írta Zoli »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73650 Dátum: 2015 Január 06, 00:23:53 »

És gyertyát milyet? 
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #73649 Dátum: 2015 Január 06, 00:16:54 »

ennél rosszabb olaj nincs ez egyenértékű a leghitványabb felújított tescos olajjal

Botondot én se használok, nem tudom, hogy van-e hozzá köze, vagy egyebekhez volt köthető, de eleinte én is Botondot vettem rendszeresen, és rendszeresek is voltak a gyertyaslusszaim. Amióta átálltam, kopp-kopp egyszer sem volt. Csipegeti az olajat a vas, de nem sajnálom tőle  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #73648 Dátum: 2015 Január 05, 21:53:44 »

Elgondolkodtató amit írsz. Köszönöm a hozzászólók segítségét Cheesy

Én, anno a fekete flakonos Castrol GTX3 -ra tettem le az esküt, az vált be a legjobban. Sajnos már nincs. Illetve a Valvoline MaxLife is jó volt még.  Asszem ez még kapható is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73647 Dátum: 2015 Január 05, 21:37:28 »

Pl Botond
ennél rosszabb olaj nincs ez egyenértékű a leghitványabb felújított tescos olajjal

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73646 Dátum: 2015 Január 05, 21:36:22 »

Gulf Classic 20W50? most találtam a neten Huh
ez nagyon jó ,de a fuchs nak is van sokkal olcsóbban

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73645 Dátum: 2015 Január 05, 21:24:12 »

Hagyd a francba, a legelső olcsó helyen vedd meg a legolcsóbb olajat és kész.
Szerintem a hiperszuper olajak lebegtetőképessége pont szar a szűrőnélküli motornak, de Stunt szerint ez nem számít, mert annyival jobb más tulajdonságban, mint az ülepedős fos. Hiperszuper olaj meg java részt a periódus kitolásában jó, azt meg b...tod, mert 5ezrenként kell cserélni a szűrőtlenség miatt.
Gyári motorban nincs sehol olyan terhelés ami kihasználná bármelyik legalapabb olajnál komolyabb akármilyen extra tulajdonságát is.
Elgondolkodtató amit írsz. Köszönöm a hozzászólók segítségét Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #73644 Dátum: 2015 Január 05, 19:43:02 »

Gulf Classic 20W50? most találtam a neten Huh
Hagyd a francba, a legelső olcsó helyen vedd meg a legolcsóbb olajat és kész.
Szerintem a hiperszuper olajak lebegtetőképessége pont szar a szűrőnélküli motornak, de Stunt szerint ez nem számít, mert annyival jobb más tulajdonságban, mint az ülepedős fos. Hiperszuper olaj meg java részt a periódus kitolásában jó, azt meg b...tod, mert 5ezrenként kell cserélni a szűrőtlenség miatt.
Gyári motorban nincs sehol olyan terhelés ami kihasználná bármelyik legalapabb olajnál komolyabb akármilyen extra tulajdonságát is.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73643 Dátum: 2015 Január 05, 19:21:31 »

Gulf Classic 20W50? most találtam a neten Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #73642 Dátum: 2015 Január 05, 18:29:53 »

Én Favorit 20W50-est használok.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73641 Dátum: 2015 Január 05, 17:57:04 »

Pl Botond
MSE
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73640 Dátum: 2015 Január 05, 17:05:48 »

az nem 20W50?, szerintem inkább Multisuper MSE
mod: Most nézem, hogy már csak MOL MSE-nek hívják
Igaz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73639 Dátum: 2015 Január 05, 16:58:24 »

Pl Botond
az nem 20W50?, szerintem inkább Multisuper MSE
mod: Most nézem, hogy már csak MOL MSE-nek hívják
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 05, 17:00:15 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73638 Dátum: 2015 Január 05, 16:45:53 »

15W40 ásványi
Pl Botond

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73637 Dátum: 2015 Január 05, 16:45:20 »

Olajcseréhez érek lassan és érdekel ki milyen motorolajat használ. Elég a sima 20W50 ásványi vagy 20W50CLASSIC típus? ,esetleg más?
Köszönöm Cheesy (akitől vettem a bogit eladás előtt lecserélte az olajat  és azt hiszem ELF 20W50-el töltötte fel)

15W40 ásványi

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73636 Dátum: 2015 Január 05, 16:43:53 »

Lehet kapni kimondottan veterán autóba való olajat.  Evil Grin
Kitugggya.  Roll Eyes
Hát ez az. Kituggya Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.