www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:18:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14780631 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76611 Dátum: 2016 Március 22, 20:33:04 »

én sem így tudom... de jó lenne☺
Igen, F,G és H jelöléssel.  Grin

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #76610 Dátum: 2016 Március 22, 18:21:58 »

különböző kapacitású bogár/busz generátorok vannak?
én sem így tudom... de jó lenne☺
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #76609 Dátum: 2016 Március 22, 18:05:55 »

Én először megnézném a hátsó ülés alatti fedél alatt a tengelykapcsolót, hogy nem lazult-e szét. [nyissz]
Koszonom, megnezem! Smiley


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #76608 Dátum: 2016 Március 22, 16:31:16 »

Neked ilyenre van szükséged: http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo LK-BI_12,8V

Gondolom állófűtéshez szeretnéd, nálam egy 72 és egy 36Ah akku van az ülés alatt. 50A-es generátor 20 km alatt általában mind a kettőt visszatölti, ha rövidebb távokat vagy nagyobb akksikat töltesz akkor érdemes egy 70A generátort beszerezni, de a fordulatszám nővelését emiatt nem tartom indokoltnak.
különböző kapacitású bogár/busz generátorok vannak?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #76607 Dátum: 2016 Március 22, 16:17:17 »

Neked ilyenre van szükséged: http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo LK-BI_12,8V

Gondolom állófűtéshez szeretnéd, nálam egy 72 és egy 36Ah akku van az ülés alatt. 50A-es generátor 20 km alatt általában mind a kettőt visszatölti, ha rövidebb távokat vagy nagyobb akksikat töltesz akkor érdemes egy 70A generátort beszerezni, de a fordulatszám nővelését emiatt nem tartom indokoltnak.
köszönöm
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76606 Dátum: 2016 Március 22, 15:42:42 »

esetleg ha szeretnék 2. akkut, ott jelenthet előnyt ?
Neked ilyenre van szükséged: http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo LK-BI_12,8V

Gondolom állófűtéshez szeretnéd, nálam egy 72 és egy 36Ah akku van az ülés alatt. 50A-es generátor 20 km alatt általában mind a kettőt visszatölti, ha rövidebb távokat vagy nagyobb akksikat töltesz akkor érdemes egy 70A generátort beszerezni, de a fordulatszám nővelését emiatt nem tartom indokoltnak.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #76605 Dátum: 2016 Március 21, 09:46:53 »

Az mitől lehet, hogy induláskor, a kuplungot csúsztatva az egész kasztnit berázza a motor időnként? kuplungot még nem cseréltem soha tehát minimum 170k kilóméteres, ellenben nem csúszik kiemel stb, és a jelenség sem általános, kb minden 5. indulásnál produkálja de akkor durván.
Gumibak rendben?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76604 Dátum: 2016 Március 20, 21:53:29 »

Mitől kerül 90ezer forintba egy kuplungszett?
Batiznál is megkérdezném.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76603 Dátum: 2016 Március 20, 21:45:20 »

Gyanús nekem, hogy a kettős tömegű lendkerékkel lesz a bibi
most néztem a főnököm autójába 750eft lesz   Grin

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #76602 Dátum: 2016 Március 20, 21:44:04 »

Az mitől lehet, hogy induláskor, a kuplungot csúsztatva az egész kasztnit berázza a motor időnként? kuplungot még nem cseréltem soha tehát minimum 170k kilóméteres, ellenben nem csúszik kiemel stb, és a jelenség sem általános, kb minden 5. indulásnál produkálja de akkor durván.

Gyanús nekem, hogy a kettős tömegű lendkerékkel lesz a bibi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76601 Dátum: 2016 Március 20, 21:41:14 »

Mitől kerül 90ezer forintba egy kuplungszett?
attól hogy rossz helyen nézted  Undecided

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76600 Dátum: 2016 Március 20, 21:38:38 »

Itt a vége, valószínűleg a szerkezetnek is.
Mitől kerül 90ezer forintba egy kuplungszett?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #76599 Dátum: 2016 Március 20, 21:36:52 »

Megneztem a gyujtast a bogarba.elvileg a helyen van de valamiert nem akart elindulni.amikor egyes hengernel szelepvaltas van akkor van a harmas hengeren szikra.korbetekertem minden hol van szikra minden hengernel. Trafot gyujtast kiprobaltam masik motoron ott mukodott.gyertyakat kiszedtem.az egyes hengernel benzines de semmelyik masik.valakinek valami otlet?

Nézd meg a gyújtás sorrendet is. Lehet a hiba ott is.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76598 Dátum: 2016 Március 20, 21:33:33 »

Az mitől lehet, hogy induláskor, a kuplungot csúsztatva az egész kasztnit berázza a motor időnként? kuplungot még nem cseréltem soha tehát minimum 170k kilóméteres, ellenben nem csúszik kiemel stb, és a jelenség sem általános, kb minden 5. indulásnál produkálja de akkor durván.
Itt a vége, valószínűleg a szerkezetnek is.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76597 Dátum: 2016 Március 20, 21:31:34 »

Az mitől lehet, hogy induláskor, a kuplungot csúsztatva az egész kasztnit berázza a motor időnként? kuplungot még nem cseréltem soha tehát minimum 170k kilóméteres, ellenben nem csúszik kiemel stb, és a jelenség sem általános, kb minden 5. indulásnál produkálja de akkor durván.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76596 Dátum: 2016 Március 20, 21:30:42 »

Hirtelen két ötletem van:
- valamiért a gyújtás nem megfelelő pillanatban történik. Ellenőrizd, hogy mikor az adott kábel felé áll a rotor, akkor mindkét szelep zárt álapotban van (rugó nem feszül).
- a szelepek nincsenek beállítva, így nincs kompresszió; fent leírt időpillanatban a hengereknél megnézed, hogy a szelep zárt állásban van.
Ha szikra van és jut valamennyi benzin a motorba, akkor el kellene indulnia.
 

Megneztem a gyujtast a bogarba.elvileg a helyen van de valamiert nem akart elindulni.amikor egyes hengernel szelepvaltas van akkor van a harmas hengeren szikra.korbetekertem minden hol van szikra minden hengernel. Trafot gyujtast kiprobaltam masik motoron ott mukodott.gyertyakat kiszedtem.az egyes hengernel benzines de semmelyik masik.valakinek valami otlet?
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #76595 Dátum: 2016 Március 20, 21:28:51 »

Megneztem a gyujtast a bogarba.elvileg a helyen van de valamiert nem akart elindulni.amikor egyes hengernel szelepvaltas van akkor van a harmas hengeren szikra.korbetekertem minden hol van szikra minden hengernel. Trafot gyujtast kiprobaltam masik motoron ott mukodott.gyertyakat kiszedtem.az egyes hengernel benzines de semmelyik masik.valakinek valami otlet?

Szelephézaggal lesznek a gondok. Jártam már így én is.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #76594 Dátum: 2016 Március 20, 21:23:45 »

Megneztem a gyujtast a bogarba.elvileg a helyen van de valamiert nem akart elindulni.amikor egyes hengernel szelepvaltas van akkor van a harmas hengeren szikra.korbetekertem minden hol van szikra minden hengernel. Trafot gyujtast kiprobaltam masik motoron ott mukodott.gyertyakat kiszedtem.az egyes hengernel benzines de semmelyik masik.valakinek valami otlet?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76593 Dátum: 2016 Március 20, 20:48:02 »

Komplikálódik a biztosíték csere, valamit elnézhettem.
villanyreszelést nem vállalok!  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76592 Dátum: 2016 Március 20, 19:51:44 »

szia azt szeretnem kerdezni hogy a bogiba milyen benzinkalyhat lehet beepiteni es hogyan te menyiert epitened be a benzinkalyhat.A barkasz benzinkalyha vagy warburg benzinkalyhat be lehet epiteni koszi

Mindent be lehet építeni, azonban a legjobb az, amit gyárilag is szereltek (BN2 B1N), mert ahhoz van pontos leírás a TheSamba-n.

Én nem vállalok semmit, nincs időm.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76591 Dátum: 2016 Március 20, 19:40:31 »


Az nem ilyen, hanem B1N, az újabb, kisebb és műanyag házas.
szia azt szeretnem kerdezni hogy a bogiba milyen benzinkalyhat lehet beepiteni es hogyan te menyiert epitened be a benzinkalyhat.A barkasz benzinkalyha vagy warburg benzinkalyhat be lehet epiteni koszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76590 Dátum: 2016 Március 20, 19:01:01 »

A piros Bogiban ilyen kályha van, amit a Varázsló épített be. A levegőt az utastérből szívja - a bal térd környékéről, ha jól emlékszem - és középen, a jobb térd környékén tolja a meleget. Szemből nézve a csomagtartó jobb oldalánál van. Ha nem sürgős, jövő hétvégén tudok képet csinálni róla.



Az nem ilyen, hanem B1N, az újabb, kisebb és műanyag házas.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76589 Dátum: 2016 Március 20, 13:50:54 »

Komplikálódik a biztosíték csere, valamit elnézhettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76588 Dátum: 2016 Március 20, 13:48:13 »

A piros Bogiban ilyen kályha van, amit a Varázsló épített be. A levegőt az utastérből szívja - a bal térd környékéről, ha jól emlékszem - és középen, a jobb térd környékén tolja a meleget. Szemből nézve a csomagtartó jobb oldalánál van. Ha nem sürgős, jövő hétvégén tudok képet csinálni róla.

Szia, igen említette a bácsi, hogy beépítette, stb, de azért jó volna legalább egyszer - ha másképp nem - fényképről megnézni pár dolgot. A kép alapján, ha netán megakadnék valamelyik részlet kidolgozásán, vélhetően könnyen tovább tudok lépni, nem kell sokat agyalognom, hogy mit, hova, miért, meg minek. Köszi a segítséget.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76587 Dátum: 2016 Március 20, 11:28:28 »

Kinél van a másik?  Grin
Nálunk kettő is van... :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76586 Dátum: 2016 Március 20, 08:09:42 »

A piros Bogiban ilyen kályha van, amit a Varázsló épített be. A levegőt az utastérből szívja - a bal térd környékéről, ha jól emlékszem - és középen, a jobb térd környékén tolja a meleget. Szemből nézve a csomagtartó jobb oldalánál van. Ha nem sürgős, jövő hétvégén tudok képet csinálni róla.

Alakul ez, köszi. Smiley Már "csak" arra kell rájönnöm sok más mellett, hogy miért 4 vezetékes csati van a kályhámon ami a kapcsoló felé tart, ha a rajzon csak 3 szál vezeték megy a kapcsolóra. Cheesy
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76585 Dátum: 2016 Március 20, 07:41:19 »

Alakul ez, köszi. Smiley Már "csak" arra kell rájönnöm sok más mellett, hogy miért 4 vezetékes csati van a kályhámon ami a kapcsoló felé tart, ha a rajzon csak 3 szál vezeték megy a kapcsolóra. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #76584 Dátum: 2016 Március 20, 07:14:25 »

Eberspächer BN2 típusú benzinkályhát építenék be a bogár csomagtartójába. Akinek van már efféle telepítve attól kérek pár fotót, leírást, hogy mit-hogyan, mi a tapasztalat, a meleg levegő befújást hová, mely részre kötötte be, illetve a kályha a fülke levegőjét melegíti (keringeti), vagy egyszerűen csak a kültérből szívja ehhez is a levegőt? Miképp, hogyan lett megoldva a kipufogógáz elvezetés, stb, stb. Kapcsolási rajzot is keresek a vezérlő bekötésével együtt.
http://www.t3-infos.de/udo/standheizung/
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76583 Dátum: 2016 Március 20, 06:28:25 »

Eberspächer BN2 típusú benzinkályhát építenék be a bogár csomagtartójába. Akinek van már efféle telepítve attól kérek pár fotót, leírást, hogy mit-hogyan, mi a tapasztalat, a meleg levegő befújást hová, mely részre kötötte be, illetve a kályha a fülke levegőjét melegíti (keringeti), vagy egyszerűen csak a kültérből szívja ehhez is a levegőt? Miképp, hogyan lett megoldva a kipufogógáz elvezetés, stb, stb. Kapcsolási rajzot is keresek a vezérlő bekötésével együtt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76582 Dátum: 2016 Március 19, 23:34:41 »

AO-as vagy A0-ás (nullás)?

Mindig visszatérő téma,mert nem mindegy.Az egyik egy tömeges rövidváltó,a másik pedig egy ritka hosszúváltó,ami csak pár évig,pár bizonyos típusú Karmann Ghiában volt,és csak 1-2 db lehet belőle az országban.

De sokan össze szokták keverni őket.

Kinél van a másik?  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76581 Dátum: 2016 Március 19, 22:58:13 »

Bakker, erre nem is gondoltam.

Lehe szopórollerezni fogok??
Akkor más kuplungszerkezet kell, igaz?

aha vagy lebaszod az asztalkát


Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76580 Dátum: 2016 Március 19, 21:31:56 »

esetleg lehet hogy az a0 az asztalkáskuplungos  az ab meg vezetett kinyomócsapágyas  Undecided

Bakker, erre nem is gondoltam.

Lehe szopórollerezni fogok??
Akkor más kuplungszerkezet kell, igaz?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76579 Dátum: 2016 Március 19, 21:30:02 »

Aha. A0 nem találtam sehol leírásban, de szerintem inkább 0 az mint O. akkor rövid lenne. Tehát az AB váltó mehetne helyette.

esetleg lehet hogy az a0 az asztalkáskuplungos  az ab meg vezetett kinyomócsapágyas  Undecided

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76578 Dátum: 2016 Március 19, 20:52:25 »

AO-as vagy A0-ás (nullás)?

Mindig visszatérő téma,mert nem mindegy.Az egyik egy tömeges rövidváltó,a másik pedig egy ritka hosszúváltó,ami csak pár évig,pár bizonyos típusú Karmann Ghiában volt,és csak 1-2 db lehet belőle az országban.

De sokan össze szokták keverni őket.

Aha. A0 nem találtam sehol leírásban, de szerintem inkább 0 az mint O. akkor rövid lenne. Tehát az AB váltó mehetne helyette.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76577 Dátum: 2016 Március 19, 20:33:21 »

Megnéztem , AO kódú.

1300 F motoron van. Akkor ezért lehet, hogy 1-2 ugrik, jól, de pl negyedikben a Forest autójához gyorsításkor mindig vissza kellett váltanom 3ba.
A motorom szerintem tök jó, egészséges.


?
az egyhármas az negyedikben nem lesz rakéta bármekkorát hazudik  az ember ......

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #76576 Dátum: 2016 Március 19, 20:13:19 »

Megnéztem , AO kódú.

1300 F motoron van. Akkor ezért lehet, hogy 1-2 ugrik, jól, de pl negyedikben a Forest autójához gyorsításkor mindig vissza kellett váltanom 3ba.
A motorom szerintem tök jó, egészséges.


?
AO-as vagy A0-ás (nullás)?

Mindig visszatérő téma,mert nem mindegy.Az egyik egy tömeges rövidváltó,a másik pedig egy ritka hosszúváltó,ami csak pár évig,pár bizonyos típusú Karmann Ghiában volt,és csak 1-2 db lehet belőle az országban.

De sokan össze szokták keverni őket.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76575 Dátum: 2016 Március 19, 18:47:42 »

Megnéztem , AO kódú.

1300 F motoron van. Akkor ezért lehet, hogy 1-2 ugrik, jól, de pl negyedikben a Forest autójához gyorsításkor mindig vissza kellett váltanom 3ba.
A motorom szerintem tök jó, egészséges.


?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #76574 Dátum: 2016 Március 19, 18:26:12 »

A mostani váltóm 2 sebességfokozata néha reccsen. Új váltóolajjal sokkal jobb, de nem az igazi.
Újítok fel egy tartalék váltót is hozzá, de vannak külömbségek.

A benne lévő váltó kettő leeresztő csavaral rendelkezik, az újnak egy van.

Ez számít?

Illetve, a benne lévő AO vagy AQ kódú, amnit bele teszek, az AB.
Az alábi táblázat szerint a gyári váltója ezek szerint félhosszú, vagy hosszú váltó.
A beszerelt meg sima  rövid.
Létezik, hogy 1968.VII hóban már ezt tették bele? Illetve mennyivel lesz pörgősebb a motorom, ha az AB belerakom?

4,375    4,125    3,875
AA              AC            AK
AB              AF            AL
AD              AH            AN
AE              AQ            AO
AG              DA            AR
AM              DB            AS
AP              DC            AT
AX              DD           AU
ha a hosszút eladod, gondolj rám lécci

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76573 Dátum: 2016 Március 19, 18:19:17 »

A mostani váltóm 2 sebességfokozata néha reccsen. Új váltóolajjal sokkal jobb, de nem az igazi.
Újítok fel egy tartalék váltót is hozzá, de vannak külömbségek.

A benne lévő váltó kettő leeresztő csavaral rendelkezik, az újnak egy van.

Ez számít?

Illetve, a benne lévő AO vagy AQ kódú, amnit bele teszek, az AB.
Az alábi táblázat szerint a gyári váltója ezek szerint félhosszú, vagy hosszú váltó.
A beszerelt meg sima  rövid.
Létezik, hogy 1968.VII hóban már ezt tették bele? Illetve mennyivel lesz pörgősebb a motorom, ha az AB belerakom?

4,375    4,125    3,875
AA              AC            AK
AB              AF            AL
AD              AH            AN
AE              AQ            AO
AG              DA            AR
AM              DB            AS
AP              DC            AT
AX              DD           AU

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #76572 Dátum: 2016 Március 18, 13:43:13 »

Apunál meg egyszer Gyomára menet dadogott le/állt meg a bogár. Ha vártál beindult, alapjáraton ment, de ha elkezdtél menni vele, akkor egy idő után ismét meg akart állni. A váltó mellé elhelyezett benzinszűrő előtt megbontva ömlött a benzin, de utána már nem, pedig tisztának láttuk a szűrőt. Kiiktattuk a szűrőt és megszünt a hiba. A szűrőben meg úgy állt valami mint a méz. Megnéztük a csomagtartóban az ólompótló adalékot és az is besűrűsödött. Megbuggyant az adalék és eltömítette a szűrőt.


Ehhez hasonlót nekem a szlovák ólompótló adalék művelt, de az meg úgy nézett ki, mint a kicsit higított mustár... De mire erre rájöttem, párszor megszívatott...  Tongue Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.