www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 00:59:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14020164 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #76802 Dátum: 2016 Május 04, 21:12:22 »

Kis tanulság egy közben megoldott problémáról, hátha másnak is jól jön...
Már a Rajzáskor, meg előtte is egyszer megtréfált Öcsike... Időnként, zömmel meleg motornál menet közben ki-kihagyott a motor, lámpánál, kereszteződésben meg le is állt... Előfordult, hogy lejtőn lefelé haladva, ha kinyomtam a kuplungot, pár pillanat múlva kivillant, mindkét kontroll lámpa és lefulladt... Ha visszaengedtem a kuplungot, újra beindult és egy ideig megint nem volt gond...
Aztán az Oldtimer Premieren, mikor nézegettem a motort, akkor vettem észre, hogy nagyon picit lelazult az üresjárati mágnesszelep... Nem nagyon, kb 10-15 foknyit kellett rajta húzni és most úgy tűnik ez okozta a problémát.... Azóta megszűnt a hibajelenség...
Gondoltam, megosztom veletek... Wink

akkor reptér játszik??  Wink
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #76801 Dátum: 2016 Május 04, 20:58:18 »

Kis tanulság egy közben megoldott problémáról, hátha másnak is jól jön...
Már a Rajzáskor, meg előtte is egyszer megtréfált Öcsike... Időnként, zömmel meleg motornál menet közben ki-kihagyott a motor, lámpánál, kereszteződésben meg le is állt... Előfordult, hogy lejtőn lefelé haladva, ha kinyomtam a kuplungot, pár pillanat múlva kivillant, mindkét kontroll lámpa és lefulladt... Ha visszaengedtem a kuplungot, újra beindult és egy ideig megint nem volt gond...
Aztán az Oldtimer Premieren, mikor nézegettem a motort, akkor vettem észre, hogy nagyon picit lelazult az üresjárati mágnesszelep... Nem nagyon, kb 10-15 foknyit kellett rajta húzni és most úgy tűnik ez okozta a problémát.... Azóta megszűnt a hibajelenség...
Gondoltam, megosztom veletek... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76800 Dátum: 2016 Május 04, 10:11:36 »

Szimplaszívós motoron szívócsövet cserélni mekkora szívás?

Motor ki, motor be?
Felesleges kivenni. A kipufogó csavarjai okozhatnak csalódást, de az akkor is, ha kint a motor.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76799 Dátum: 2016 Május 03, 22:37:56 »

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?
Karbifelfogatást átszabnám. Weberhez.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #76798 Dátum: 2016 Május 03, 22:09:40 »

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?
Az előmelegítő el szokott tömítődni.

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76797 Dátum: 2016 Május 03, 21:34:19 »

Mégis sokkal egyszerübb kinn.

A generátor/dinamó, plusz talp útban lesz. Kinn is, benn is.
Persze kinn könnyebb hozzáférni a csavarokhoz. Valamivel.

Mi a baja a szívócsőnek? Miért cserélnéd?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76796 Dátum: 2016 Május 03, 21:06:10 »

Szerintem simán megoldható anélkül is.

Mégis sokkal egyszerübb kinn.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76795 Dátum: 2016 Május 03, 18:50:39 »

Szerintem simán megoldható anélkül is.

Motor ki, motor be?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76794 Dátum: 2016 Május 03, 17:12:18 »

Szimplaszívós motoron szívócsövet cserélni mekkora szívás?

Motor ki, motor be?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #76793 Dátum: 2016 Május 01, 14:46:41 »

Ilyen

Szerintem dinamosod van, mar amennyire a kepen latszik. De majd a lokorud mereset azert ne hagyd ki.

En is most csereltem, sajna az enyemen is osszesajtolt volt, amin csak a felso szurot lehetett cserelni.
Volt elfekvoben egy 65 utani dinamoshoz valo, amit atomjaira lehet szedni szepen es azt raktam be. Erdekes, hogy gond nelkul befert a generator melle. Pedig mindenki azt irja/mondja, hogy a ketto nem cserelheto ebbe az iranyba.

Az egesz persze azutan miutan a zsir uj utangyartott pumpa elt cirka 3 percet es eltort az also reszen a lemez a csapnal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76792 Dátum: 2016 Május 01, 09:45:49 »

Leültetted? Grin
Csak a lökhárítót.  Cool

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76791 Dátum: 2016 Május 01, 06:04:20 »

Kiszagoltunk
<beszúrt kép törölve>
Leültetted? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76790 Dátum: 2016 április 30, 21:10:28 »

Kiszagoltunk
<beszúrt kép törölve>
Jó lesz ez!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76789 Dátum: 2016 április 30, 17:53:47 »

Kiszagoltunk

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76788 Dátum: 2016 április 30, 11:59:11 »

Ilyen

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76787 Dátum: 2016 április 30, 10:25:37 »

A blokk és a bakelit között nincs benzin, de még az AC és a bakelit között sem.
Cserélj AC-t, és igen nézd meg az olajat nem ment-e tele benzinnel.
Amatőr kérdés volt részemről...előbb kérdeztem mint gondolkoztam volna :-)
Ott valóban nem lehet benzin...
Néztem Misinél ac-t...a weboldal szerint az enyémen a generátoroshoz való van(szétszedhetetlen brosol). Mivel az enyém dinamos akkor ez eleve nem is volt jo rá? Ha szétszedem majd megmérem a rudazatot h 100 vagy 108 mm.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76786 Dátum: 2016 április 30, 10:19:49 »

ha ott szivárog, akkor lehet hogy lefolyik a blokkba is és felhigítja az olajadat.
nem szokott alapjáraton világítani/parázslani az olajnyomás visszajelződ?
Nem világít villog alapjáraton az olajnyomás visszajelzőm...most cseréltem olajat. Cserélek ac-t aztán meglátom milyen lesz.
1303LS
« Hozzászólás #76785 Dátum: 2016 április 30, 07:42:19 »

Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
A blokk és a bakelit között nincs benzin, de még az AC és a bakelit között sem.
Cserélj AC-t, és igen nézd meg az olajat nem ment-e tele benzinnel.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #76784 Dátum: 2016 április 30, 00:09:17 »

Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
ha ott szivárog, akkor lehet hogy lefolyik a blokkba is és felhigítja az olajadat.
nem szokott alapjáraton világítani/parázslani az olajnyomás visszajelződ?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76783 Dátum: 2016 április 30, 00:09:08 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Bakelit

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76782 Dátum: 2016 április 29, 23:53:28 »

Membránt cseréltél? Ja és olajat is.
Az ac-m nem szétszedhető szerintem (brosol) ez megoldaná?
Az olajnak ehhez mi köze van? Egyébként pár hete lett cserélve...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76781 Dátum: 2016 április 29, 23:50:59 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Membránt cseréltél? Ja és olajat is.
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #76780 Dátum: 2016 április 29, 23:44:36 »

Sziasztok,
Hetek óta küzdök benzin szivárgással. Az ac alatt szivárog a blokk és a bakelit között.
Cseréltem már tömítést is pasztáztam meg minden, de még mindig szivárog...

Ötlet??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #76779 Dátum: 2016 április 28, 06:46:06 »

Hello!

Futómű keskenyítéssel foglalkozik valaki? Tolna megye és környéke előnyben Smiley
Binci hirdetett pont nemrég:
Ha valaki szeretne teljesen új, 0-ról gyártott, erősített, állítható és keskeny hídtestet, az keressen bizalommal. Az ára 100.000 forint.
Egy darabból csőből legyártva, nem egy régi szétkaszabolva, még a magnál sincs kivágva belőle. A tornyok egyedileg, a gyári méretek szerint. Uretán persellyel. A keskenyítés lehet 7,5 vagy 10 centi, a 14-esen még dolgozunk. Fotók kb. jövő hétvégén.
Nem elérhető Kika
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #76778 Dátum: 2016 április 27, 23:54:36 »

Hello!

Futómű keskenyítéssel foglalkozik valaki? Tolna megye és környéke előnyben Smiley

VW T2/a
VW T2/b
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76777 Dátum: 2016 április 27, 21:41:30 »

A váltórúdnak gondolom egyenesnek kéne lennie, mert az enyémben van egy kis ív.
De legalább rajta van a persely acélgyűrűje.  Cool
nem egyenes!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76776 Dátum: 2016 április 27, 21:26:54 »

A váltórúdnak gondolom egyenesnek kéne lennie, mert az enyémben van egy kis ív.
De legalább rajta van a persely acélgyűrűje.  Cool

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76775 Dátum: 2016 április 18, 00:06:33 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
Anya? Alátééééét? Metallográfiai vizsgálat.  Evil Egyes könyvekben látni, hogy az anyákat pöttyözéssel jelölik, de elég nehéz megtalálni egy félcenti alvázvédő és az az alatti rozsda alatt...
A csavarok egyedibbek. Pl a végig menetes gyanús. Az alváz-kaszni csavarok hegyes végűek, a sárvédő csavarok hatlap feje magasabb a csavarboltban kapható M8-as csavarokénál. Ami "sűrű menet" az általában békém hagyják  Cool




Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #76774 Dátum: 2016 április 17, 21:35:25 »

Mindkettő eredeti.
A bordás azt hiszem 64-65-ös évjáraton volt.
A másik meg előtte.

Mindkettő eredeti.
A bordás azt hiszem 64-65-ös évjáraton volt.
A másik meg előtte.

Aha! Ott a pont! Nagyon köszönöm !   
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #76773 Dátum: 2016 április 17, 21:22:37 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
CSIV= Csavar Ipari Vállalat. Azt hiszem
Kamax az tuti bogár volt.

Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76772 Dátum: 2016 április 17, 18:24:20 »

Sziasztok!
Pakolásztam a bogaras cuccaim, lett egy vödörnyi csavarom innen onnan...a gyári csavarokat meg tudom különböztetni a vendég csavaroktól? Fején valami jelölés, ilyesmire gondolok...van amin a szakítószilárdság van csak, van amin csak egy stilizált F betű, Csiv felirat,  Grin
Szóval van valami tuti a megkülönböztetésre? Anyáknál, alátéteknél esetleg?
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #76771 Dátum: 2016 április 17, 17:49:15 »

Sziasztok! Már régóta Bogarazok, de mégis egy kezdő kérdéssel fordulok hozzátok. Mi a különbség a két fékdob között? A kérdésem nem az,  hogy első vagy hátsó-e, hanem hogy a "tányér" meg a "sütiforma" mit tud?

Ha nem téma az első-hátsó viszony, akkor 66-67 ill. innentől lefele a válasz

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #76770 Dátum: 2016 április 17, 17:48:21 »

És a sütis az eredeti?
Mindkettő eredeti.
A bordás azt hiszem 64-65-ös évjáraton volt.
A másik meg előtte.

Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #76769 Dátum: 2016 április 17, 17:29:27 »

Lehet, hogy csak azért, mert így követi a gyári kinézetet?

És a sütis az eredeti?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #76768 Dátum: 2016 április 17, 15:07:26 »

Sziasztok! Már régóta Bogarazok, de mégis egy kezdő kérdéssel fordulok hozzátok. Mi a különbség a két fékdob között? A kérdésem nem az,  hogy első vagy hátsó-e, hanem hogy a "tányér" meg a "sütiforma" mit tud?
Lehet, hogy csak azért, mert így követi a gyári kinézetet?
Nem elérhető Peppino
Hozzászólások: 245


CCZ-080

« Hozzászólás #76767 Dátum: 2016 április 17, 10:24:47 »

Sziasztok! Már régóta Bogarazok, de mégis egy kezdő kérdéssel fordulok hozzátok. Mi a különbség a két fékdob között? A kérdésem nem az,  hogy első vagy hátsó-e, hanem hogy a "tányér" meg a "sütiforma" mit tud?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76766 Dátum: 2016 április 16, 14:47:53 »

Majd összeírom. 6-7 darab+ szimeringek. Nem nagyok.

Küld priviben és meglátom mit tehetek érted!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76765 Dátum: 2016 április 16, 11:09:37 »

Milyen csapágy kell?
Majd összeírom. 6-7 darab+ szimeringek. Nem nagyok.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76764 Dátum: 2016 április 15, 20:32:32 »

Lassan de biztosan készül a gyorsan fel és le mozgatható üléshuzat. 3018.-ig talán a hátsók is elkészülnek Grin
Íme az elsők hátulról(bocs ,szélvédőn keresztül fotózva  azért az üléshuzat látszik!)

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76763 Dátum: 2016 április 15, 20:27:37 »

Lassan de biztosan készül a gyorsan fel és le mozgatható üléshuzat. 3018.-ig talán a hátsók is elkészülnek Grin
Jobb mint a pokróc Grin   ,valamivel Wink  ,szerintem Grin
Íme az elsők:

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 április 15, 20:37:46 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.