www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 01:34:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13959351 alkalommal)
Nem elérhető oldbeetle
Hozzászólások: 9

« Hozzászólás #78122 Dátum: 2017 November 24, 23:03:32 »

Sziasztok !
71-es évjáratú 1302-em pár nap után elejti a benzint, hosszas önindítózás ( 5-6 )után nyomja fel mire elindul.
AC új.
Mi lehet a hiba ? Megoldás lehet egy visszacsapó szelep a benzincsőbe ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #78121 Dátum: 2017 November 15, 20:56:43 »

Ez most melyik kocsi? - az augusztusban vásárolt 53-as Ovál
Ki rakta azt a motort össze nagyobb csapágyakkal? - valami hermetic rajongó szerelő (még a blokk oldalán is folyt :-))

valami alföldi kendacsbajnok lehetett Smiley))))))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78120 Dátum: 2017 November 15, 15:48:22 »

Ez most melyik kocsi? - az augusztusban vásárolt 53-as Ovál
Ki rakta azt a motort össze nagyobb csapágyakkal? - valami hermetic rajongó szerelő (még a blokk oldalán is folyt :-))
Pici olajtól nem lesz kormos a gyertya. Ott valami keverékképzés gond lesz. Akár a másik oldalon falslevegő szívás és a közös karbi miatt az ahhoz állítás miatt ez az oldal dús lett. - akár, de erre nem gondolnék.
1303LS
« Hozzászólás #78119 Dátum: 2017 November 15, 07:32:12 »

Tegnap a Stunttal / Varázslóval széthúztuk az Ovál blokkját. Az olajfolyás mellett az volt ugye a másik baj, hogy indítás után pár másodpercig erősen kalapált, mintha csapágyas lenne.
A következőkkel szembesültünk:
- a motor nem sokat ment az előző felújítás óta - minden csavar könnyen jött, stb.
- a bal oldalon jóval kormosabbak voltak a gyertyák - ennek oka lehet, hogy az amúgy jónak tűnő hengerek belső falán azon az oldalon (az egyik hengernél erősebben) apró korrózió nyomok láthatók; valószínűleg a sok állásban a szelep itt nyitva lehetett, égéskor pedig pici olaj kerül az égéstérbe
- a dugók és a gyűrűk újszerűek
- a főtengely minden csapágyazott része második túlméret
- ennek ellenére a hajtókarcsapágyak első túlméretesek, illetve erősen kopottak voltak - ez lehetett a kopogás oka
- a főtengely csapágyak szépek, minimális kopással
- a blokkot valami régi fekete trutyival tömítették, ami rettenetesen büdös volt (üzem közben is)
Mindent elmosunk, kap új csapágyakat, a hengeren még elgondolkodunk, aztán megy is össze.
A vezérműtengelyen lévő VW jel még fogaskerekes... :-)
 
Ez most melyik kocsi?
Ki rakta azt a motort össze nagyobb csapágyakkal?
Pici olajtól nem lesz kormos a gyertya. Ott valami keverékképzés gond lesz. Akár a másik oldalon falslevegő szívás és a közös karbi miatt az ahhoz állítás miatt ez az oldal dús lett.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78118 Dátum: 2017 November 14, 18:54:39 »

még elgondolkodunk, aztán megy is össze.


- a blokkot valami régi fekete trutyival tömítették, ami rettenetesen büdös volt (üzem közben is)
Hermetic
« Utoljára szerkesztve: 2017 November 14, 18:56:13 írta abes »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78117 Dátum: 2017 November 14, 17:19:03 »

Tegnap a Stunttal / Varázslóval széthúztuk az Ovál blokkját.
A vezérműtengelyen lévő VW jel még fogaskerekes... :-)
 
Akkor az nem 30 lovasba való, hanem régebbibe.  Persze a főtengelyt is bele lehet építeni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78116 Dátum: 2017 November 14, 05:24:11 »

Tegnap a Stunttal / Varázslóval széthúztuk az Ovál blokkját. Az olajfolyás mellett az volt ugye a másik baj, hogy indítás után pár másodpercig erősen kalapált, mintha csapágyas lenne.
A következőkkel szembesültünk:
- a motor nem sokat ment az előző felújítás óta - minden csavar könnyen jött, stb.
- a bal oldalon jóval kormosabbak voltak a gyertyák - ennek oka lehet, hogy az amúgy jónak tűnő hengerek belső falán azon az oldalon (az egyik hengernél erősebben) apró korrózió nyomok láthatók; valószínűleg a sok állásban a szelep itt nyitva lehetett, égéskor pedig pici olaj kerül az égéstérbe
- a dugók és a gyűrűk újszerűek
- a főtengely minden csapágyazott része második túlméret
- ennek ellenére a hajtókarcsapágyak első túlméretesek, illetve erősen kopottak voltak - ez lehetett a kopogás oka
- a főtengely csapágyak szépek, minimális kopással
- a blokkot valami régi fekete trutyival tömítették, ami rettenetesen büdös volt (üzem közben is)
Mindent elmosunk, kap új csapágyakat, a hengeren még elgondolkodunk, aztán megy is össze.
A vezérműtengelyen lévő VW jel még fogaskerekes... :-)
 
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #78115 Dátum: 2017 November 08, 22:08:23 »

1951 október....
az első sor az alvázszám, a második a motor..


Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #78114 Dátum: 2017 November 08, 17:36:35 »

Köszönöm!!
Nekem egy könyvem van de nem hittem neki!!
Pedig úgy néz ki valós!!
Üdv Toma 
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #78113 Dátum: 2017 November 07, 21:25:56 »

Sziasztok!!
Tudna valaki segíteni beazonosítani egy Bogár évjáratát???
A-10296021
M-6881195
Nekem nem sikerült valami gebasz lehet....
Köszi üdv Toma Smiley

https://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php

alváz 1950 október??
motor '62 május??
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #78112 Dátum: 2017 November 07, 20:07:27 »

Sziasztok!!
Tudna valaki segíteni beazonosítani egy Bogár évjáratát???
A-10296021
M-6881195
Nekem nem sikerült valami gebasz lehet....
Köszi üdv Toma Smiley
A 8 jegyű alvázszámmal nem tudok mit kezdeni, a motorszám 1962 (kb. nyári) 1,2 34LE
Nem elérhető Toma
Hozzászólások: 177


« Hozzászólás #78111 Dátum: 2017 November 07, 19:49:21 »

Sziasztok!!
Tudna valaki segíteni beazonosítani egy Bogár évjáratát???
A-10296021
M-6881195
Nekem nem sikerült valami gebasz lehet....
Köszi üdv Toma Smiley
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78110 Dátum: 2017 November 03, 08:13:07 »

OFF autó ugyan, de kérdezek:
Olajos motortér, blokk tisztítására Brigéciol vagy mi más egyéb javasolt?
Szelepfedél tömítést cserélnénk, ebből melyik gyártóét ajánlott megvenni? Ajusa, Reinz, más?
'Asszem én Elring-et raktam a passatba, igaz pasztáztam biztos ami biztos, de kb 40000 km óta ez van, és féktisztító sprével nyomtam le a dzsuvát.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78109 Dátum: 2017 November 02, 21:12:23 »

Ma kivettem az Oválból a motort. Voltak izgalmak (laza kipuffcsavarok, kiszakadt tőcsavarok - nem én voltam, eleve a kezemben maradt), pár hónap múlva szeretnék egy tökéletes állapotút visszatenni. .-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #78108 Dátum: 2017 November 02, 20:17:21 »

OFF autó ugyan, de kérdezek:
Olajos motortér, blokk tisztítására Brigéciol vagy mi más egyéb javasolt?
Szelepfedél tömítést cserélnénk, ebből melyik gyártóét ajánlott megvenni? Ajusa, Reinz, más?
A bogárhoz én Reinz-t használok.

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #78107 Dátum: 2017 November 02, 08:18:51 »

OFF autó ugyan, de kérdezek:
Olajos motortér, blokk tisztítására Brigéciol vagy mi más egyéb javasolt?
Szelepfedél tömítést cserélnénk, ebből melyik gyártóét ajánlott megvenni? Ajusa, Reinz, más?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78106 Dátum: 2017 Október 28, 19:25:32 »

BN2 volt vagy BN4 buszban?
Barkasz kályha miért nem volt jó? Shirokko másolat...
Egonban is Barkas kályha van, több mint elegendő. Volt már rá példa, hogy télen, havas, havas-esős időben rám szóltak az utasok, hogy kapcsoljam ki, mert már nagyon meleg van. Grin Meg aztán az se semmi érzés, amikor egy szál rövid ujjú pólóban, mosolyogva gurulok be a többi bogaras/buszos társunk közé pl. a Boka Pista féle Terkebog Mikulásozáskor, sokan meg bundában, kesztyűben és szőrmesapkában ücsörögnek az autóikban.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #78105 Dátum: 2017 Október 27, 17:50:40 »

Sziasztok.
Van egy ilyen kályhám, viszont nem ismerem, eddig Barkasz kályhám volt. Állítólag ez gyári t2 kályha.
Nem igazán vágom hogy milyen elven működik. A gyári fűtés levegőt melegíti fel vagy attól független? 
Jön a hideg, nem akarok szuzukit venni, inkább bekötném ezt a kályhát.
BN2 volt vagy BN4 buszban?
Barkasz kályha miért nem volt jó? Shirokko másolat...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78104 Dátum: 2017 Október 27, 09:31:43 »

Sziasztok.
Van egy ilyen kályhám, viszont nem ismerem, eddig Barkasz kályhám volt. Állítólag ez gyári t2 kályha.
Nem igazán vágom hogy milyen elven működik. A gyári fűtés levegőt melegíti fel vagy attól független? 
Jön a hideg, nem akarok szuzukit venni, inkább bekötném ezt a kályhát.
A gyári fűtéslevegőt melegíti. Címke, típusmegjelölés van rajta?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78103 Dátum: 2017 Október 26, 22:11:39 »

Sziasztok.
Van egy ilyen kályhám, viszont nem ismerem, eddig Barkasz kályhám volt. Állítólag ez gyári t2 kályha.
Nem igazán vágom hogy milyen elven működik. A gyári fűtés levegőt melegíti fel vagy attól független? 
Jön a hideg, nem akarok szuzukit venni, inkább bekötném ezt a kályhát.
ez 412,biztos nembusz

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #78102 Dátum: 2017 Október 26, 18:22:34 »

Sziasztok.
Van egy ilyen kályhám, viszont nem ismerem, eddig Barkasz kályhám volt. Állítólag ez gyári t2 kályha.
Nem igazán vágom hogy milyen elven működik. A gyári fűtés levegőt melegíti fel vagy attól független? 
Jön a hideg, nem akarok szuzukit venni, inkább bekötném ezt a kályhát.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78101 Dátum: 2017 Október 23, 21:01:00 »

hű, ügyes vagy hogy ezt is kibírta
Enyém kicsit van csak meghajtva, és így sincs útban.
https://photos.app.goo.gl/pN53p3wmpQzPk4g93

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78100 Dátum: 2017 Október 23, 09:54:32 »

Én ezt így oldottam meg:

hű, ügyes vagy hogy ezt is kibírta
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78099 Dátum: 2017 Október 22, 21:03:10 »

nálam is az volt a baj, hogy túl hosszú és valaki meghajlította, de egy ponton túl erősen sikerült és megtört az alu borítás. vagy 8 éve úgy volt már, eddig bírta.

ha ilyen hosszú a mérő szára akkor az a para, hogy beleér a vége vagy a lógó vezeték a pörgő ékszíjba. én ezt úgy oldottam meg, hogy a vezetékeit olyan rövidre hagytam hogy ne lógjanak, hanem maga a vezeték "húzza" el kicsit az ékszíjtól az olajbetöltő felé, mert a vezeték az olajbetöltőt körülölelve jön ide. szerintem ez jó megoldás, csak ne legyen sérült a pálca

Én ezt így oldottam meg:

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78098 Dátum: 2017 Október 22, 20:39:23 »

nalad hogy van berakva, es hol tort el? Apueba is be kene mar tenni, de bazi hosszu, trukkozni kell vele, ahogy neztuk.
nálam is az volt a baj, hogy túl hosszú és valaki meghajlította, de egy ponton túl erősen sikerült és megtört az alu borítás. vagy 8 éve úgy volt már, eddig bírta.

ha ilyen hosszú a mérő szára akkor az a para, hogy beleér a vége vagy a lógó vezeték a pörgő ékszíjba. én ezt úgy oldottam meg, hogy a vezetékeit olyan rövidre hagytam hogy ne lógjanak, hanem maga a vezeték "húzza" el kicsit az ékszíjtól az olajbetöltő felé, mert a vezeték az olajbetöltőt körülölelve jön ide. szerintem ez jó megoldás, csak ne legyen sérült a pálca
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78097 Dátum: 2017 Október 22, 16:27:46 »

tyű, kössz  Cheesy

szívesen  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78096 Dátum: 2017 Október 22, 16:27:00 »


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #78095 Dátum: 2017 Október 22, 14:58:44 »

ma észrevettem, hogy eltörött a nívópálcás hőmérőm Undecided. már csak a belső vezeték vagy valami rugalmas dolog tartja.
Még nem volt időm megvizsgálni.. Mi van ezekben belül, 2 vezeték? vagy csak egy és a másik maga a fém külső cső?
nalad hogy van berakva, es hol tort el? Apueba is be kene mar tenni, de bazi hosszu, trukkozni kell vele, ahogy neztuk.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78094 Dátum: 2017 Október 22, 14:01:03 »

Talán valami ilyesmi lehet:

tyű, kössz  Cheesy
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78093 Dátum: 2017 Október 22, 09:37:40 »

Ha összeér, akkor az óra bemenetét testre teszi (mivel a pálca egyik kivezetése testre csatlakozik)
Én ezt látom:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78092 Dátum: 2017 Október 22, 09:23:14 »

« Utoljára szerkesztve: 2017 Október 22, 09:26:01 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78091 Dátum: 2017 Október 22, 09:16:42 »

Én ezt látom:

Talán valami ilyesmi lehet:

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78090 Dátum: 2017 Október 22, 09:13:40 »

ok, kössz. van multimeter.  majd megpróbálom megreparálni, így van valami kiindulás, hogyan ellenőrizzem majd.
most valòszínűleg összeér a két vezeték a törésnél, mert abból vettem észre hogy valami nem stimmel vele, hogy 5 perc autózás után max fokot mutatott.
bár ha rövidzárra maxot mutat, akkor lehet hogy nálam a hő emelésére inkább csökkenő ellenállás lesz, nem? persze az is lehet, hogy nem (csak) összeérnek, hanem le is testel(nek)..

Ha összeér, akkor az óra bemenetét testre teszi (mivel a pálca egyik kivezetése testre csatlakozik)
Én ezt látom:

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78089 Dátum: 2017 Október 22, 08:40:48 »

ok, kössz. van multimeter.  majd megpróbálom megreparálni, így van valami kiindulás, hogyan ellenőrizzem majd.
most valòszínűleg összeér a két vezeték a törésnél, mert abból vettem észre hogy valami nem stimmel vele, hogy 5 perc autózás után max fokot mutatott.
bár ha rövidzárra maxot mutat, akkor lehet hogy nálam a hő emelésére inkább csökkenő ellenállás lesz, nem? persze az is lehet, hogy nem (csak) összeérnek, hanem le is testel(nek)..
Sajnos ezt a továbbiakban neked kell megoldani (szerintem menni fog). Műszer az ember barátja. Azt nem tudom megmondani ,hogy a hőfokkijelződ miként reagál a szakadásra / rövidzárra  esetleg a testelésre Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78088 Dátum: 2017 Október 22, 08:32:15 »

Belsejében két vezeték és maga a szenzor ami sokféle lehet(nem részletezném), Típus függő (Szerintem ezeknél Pt100 lehet. Amennyiben igen ,akkor így tudod csekkolni: ha van multimétered akkor tedd 2Kohm állásba csatlakoztasd a kivezetésekre ,tökmindegy hogyan. Szobahőn kb105-110ohm  kezd el melegíteni a szenzor végét és ha minden ok akkor az ellenállás értéke nőni fog) ,bár a nívópálcásokat nem ismerem.
Ja és mindenképp 2vezetékes.(a 4 kivezetésesre nem térnék ki) Az hogy miként van kivezetve az mán más tészta.
ok, kössz. van multimeter.  majd megpróbálom megreparálni, így van valami kiindulás, hogyan ellenőrizzem majd.
most valòszínűleg összeér a két vezeték a törésnél, mert abból vettem észre hogy valami nem stimmel vele, hogy 5 perc autózás után max fokot mutatott.
bár ha rövidzárra maxot mutat, akkor lehet hogy nálam a hő emelésére inkább csökkenő ellenállás lesz, nem? persze az is lehet, hogy nem (csak) összeérnek, hanem le is testel(nek)..
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #78087 Dátum: 2017 Október 22, 07:23:04 »

ma észrevettem, hogy eltörött a nívópálcás hőmérőm Undecided. már csak a belső vezeték vagy valami rugalmas dolog tartja.
Még nem volt időm megvizsgálni.. Mi van ezekben belül, 2 vezeték? vagy csak egy és a másik maga a fém külső cső?
Belsejében két vezeték és maga a szenzor ami sokféle lehet(nem részletezném), Típus függő (Szerintem ezeknél Pt100 lehet. Amennyiben igen ,akkor így tudod csekkolni: ha van multimétered akkor tedd 2Kohm állásba csatlakoztasd a kivezetésekre ,tökmindegy hogyan. Szobahőn kb105-110ohm  kezd el melegíteni a szenzor végét és ha minden ok akkor az ellenállás értéke nőni fog) ,bár a nívópálcásokat nem ismerem.
Ja és mindenképp 2vezetékes.(a 4 kivezetésesre nem térnék ki) Az hogy miként van kivezetve az mán más tészta.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #78086 Dátum: 2017 Október 21, 23:01:23 »

ma észrevettem, hogy eltörött a nívópálcás hőmérőm Undecided. már csak a belső vezeték vagy valami rugalmas dolog tartja.
Még nem volt időm megvizsgálni.. Mi van ezekben belül, 2 vezeték? vagy csak egy és a másik maga a fém külső cső?
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #78085 Dátum: 2017 Október 21, 19:37:24 »

Nekem is ismerős a hirdetés, azt hittem, már régen elvitte valaki.
Ja,jó régóta hirdeti,àr,szöveg nem változik...

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #78084 Dátum: 2017 Október 21, 17:58:04 »


...ja! ...csak azt nem értem miért árulják majd egy éve....
Nekem is ismerős a hirdetés, azt hittem, már régen elvitte valaki.

Bácsi Győző
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #78083 Dátum: 2017 Október 21, 09:54:44 »

Majd ha lemosom.  Grin
Ezt viszont érdemes lenne megnézni ha akartok 303-ast, mert ennyibe csak a lakatolás/fényezés belekerül.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1303/volkswagen_1303-11727971


...ja! ...csak azt nem értem miért árulják majd egy éve....
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.