www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 14:37:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14693233 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #78331 Dátum: 2018 április 08, 20:21:17 »

Elővettem én is a gépet vagy egy hete.
Hosszabb állás után (talán ősszel ment) semmi hidegindító, semmi kecmec jó hosszú indítózás után ahogy odaért a benzin ahova kell azonnal stabilan járt.
Előrehoztam, hogymajd itt lemosom és eladom.
Nem folyik sehol semmi, egyszer kell rendesen megcsinálni aztán nincs meglepetés.  Evil
Motortér tiszta pókháló, meg szélbehordta falevél, azt már az új gazdija fogja kitakarítani.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #78330 Dátum: 2018 április 08, 20:00:18 »

a mai délután szereléssel telt, összeraktam a motorkerékpárt vizsga előtt, utána gondoltam beindítom a bogarat is. némi hidegindító, feltöltött akksi és már ment is. vissza futamot nézni, járjon csak. kimentem ránézni, mondom affene, engedi az olajat a szelepfedélnél, de mindegy, majd kicserélem a tömítést. később megint ránéztem, akkor látom, hogy ez nem olaj, hanem benzin, a bal oldali karbiból folyik a csőnél. nem kis mázli, hogy nem történt baj. légszűrő le, hogy hozzáférjek a bilincshez, jól tartott, levettem, cső is ok, nem repedt, visszaraktam, de indítani már nem volt idő. oda kell figyelni hosszabb állás után mindenre...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78329 Dátum: 2018 április 05, 10:21:06 »

köszi
  leírod pontosan hogy használod? kb Kitalálom, de ha van kipróbált módszer, szívesen alkalmaznám☺
szerk.ja és utána mivel kell kezelni hogy szép tartós legyen?
neten van rengeteg féle dolog, személyes tapasztalatokat olvasnék, nem reklámokat☺
Semmi extra. Kb 5 liter meleg vízbe egy kupakkal és szivaccsal bedörzsölöm. Amikor már látszik, hogy fellazult a kosz, akkor letöröl. Lehet egy kis ecetet is hozzá adni. Utána meg valami bőrápoló.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78328 Dátum: 2018 április 05, 08:14:54 »

bőr- (műbőr) autóülés tisztítására van tapasztalat? mivel hogyan ilyesmi..
2 evőkanál Kék álom fél liter forró vízben feloldani. Spricnibe tölteni, ha kihűlt.
4-5 db mikroszálas törlőkendő. Fújsz, vársz, törölsz.

Ápolószer: https://www.bor-cipokellek.hu/cikk/962/Cheq-Brill-borzsir-50-ml/
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #78327 Dátum: 2018 április 05, 08:01:40 »

Nekem az  vált be. Kifolyik a kosz a redőkből is. Persze az arányokra oda kell figyelni
köszi
  leírod pontosan hogy használod? kb Kitalálom, de ha van kipróbált módszer, szívesen alkalmaznám☺
szerk.ja és utána mivel kell kezelni hogy szép tartós legyen?
neten van rengeteg féle dolog, személyes tapasztalatokat olvasnék, nem reklámokat☺
« Utoljára szerkesztve: 2018 április 05, 08:04:49 írta kormányzoo »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78326 Dátum: 2018 április 05, 02:43:28 »

bőr- (műbőr) autóülés tisztítására van tapasztalat? mivel hogyan ilyesmi..
Nekem az  vált be. Kifolyik a kosz a redőkből is. Persze az arányokra oda kell figyelni

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #78325 Dátum: 2018 április 04, 23:29:49 »

bőr- (műbőr) autóülés tisztítására van tapasztalat? mivel hogyan ilyesmi..
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78324 Dátum: 2018 Március 30, 19:08:27 »

sajnálom a srácot ,de sajnos ide üt vissza amikor az internetre minden baromságot feltöltenek.És a youtube-ról javítanak,meg a google a barátuk meg a fórumok

Hát igen mindenki sufnituningol.
Régebben meg szóbeszédből, meg haverokkal kipróbálták. Legalább ha ma rendesen utánanézel, találsz értelmeset.
(Mindig eszembe jut anno kollégám, aki autószerelőből lett saleses, miket mesélt... mikor a Zsuk benzintartályt hegesztette a nagytudású szaki... három udvarral arrébb lett meg. Csak kifordítva. De megúszta, mert a hülyék szerencséje mindig működik.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78323 Dátum: 2018 Március 29, 07:52:16 »

sajnálom a srácot ,de sajnos ide üt vissza amikor az internetre minden baromságot feltöltenek.És a youtube-ról javítanak,meg a google a barátuk meg a fórumok

Hát igen mindenki sufnituningol.
Így van! Sokan szerelgetünk, sufnituningolunk otthon, de azért a benzinről illene pár dolgot tudni még ha nem is vagyunk autószerelő mesterek. Jobbulást a srácnak, remélem tanult az esetből.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78322 Dátum: 2018 Március 28, 18:49:00 »

Jajjjjj!  Shocked Inkább iskolába ment volna sufnituningolás helyett! Az észlény. 

sajnálom a srácot ,de sajnos ide üt vissza amikor az internetre minden baromságot feltöltenek.És a youtube-ról javítanak,meg a google a barátuk meg a fórumok

Hát igen mindenki sufnituningol.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 28, 18:51:56 írta pecek »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78321 Dátum: 2018 Március 28, 07:38:20 »

Jajjjjj!  Shocked Inkább iskolába ment volna sufnituningolás helyett! Az észlény. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78320 Dátum: 2018 Március 27, 11:09:34 »

Hàt nem tudom,én anno a narancsomra,a Bakàts téren vàsàroltam,nem is nagy pénzért,H4-es Wesem làmpàkat,azok úgy vilàgítottak,mint a mai autók.És rendesen az útra.Az új Wesem H4-esek,tompítotton nagyobb fènyt adtak,mint a gyàri bogàrlàmpàk reflektoron.
Wesem fényszórók voltam egészen augusztusig. Az NKH-nál: látszik a fotón, hogy régi a lámpa. Ezért kapott 2 db Depo lámpát. Nagy nehezen beállítottam, hogy az útra világítson. De egy katasztrófa a vetítési képe.
Wesemeket foncsoroztatni fogom, de keresek még mindig 1 db Bosch domború üveges H4 lámpát. Az lesz az igazi.

Összefoglalva én azt vallom, ha becsülettel megcsinálunk mindent tökéletes állapotúra egy bogáron, akkor az kielégítően működik. Csak hajlamosak vagyunk egyes hibákat nem a konkrét hiba kezelésével megoldani, hanem megmagyarázni a régi műszaki megoldás nem megfelelőségével. Pl. rossz vezetékelés kezelése generátor beépítésével, öreg lámpa cseréje helyett más izzó használata, melegedő motorra külső olajhűtő szerelése, stb.
Így ahogy mondod, generátortól a fogyasztóig végig kell nézni a rendszert. Ha 0,5V nagyobb a feszültségesés akkor ott valami gond van.
A komplett lámpát is érdemes megnézni.

Nálam pl. érdekesség, hogy lassan 10 éves 72Ah akku van benne. Éppen ami kiesik a napi használós dízelből :-).
1 hét állás után kb. 5 perc múlva kezd teljes fényerővel világítani a fényszóró addig az akku nyeli az ampert. Kicsit már nagy az önkisülése, de még 1 hónap állás után is biztosan indítja a motort.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78319 Dátum: 2018 Március 27, 10:55:46 »

az előmelegítő tisztításnál volt téma, hogy esetleg ki lehetne égetni. noss, ha esetleg rendesen belobban, ne rohanjatok vele be a lakásba  Evil
https://www.vezess.hu/hirek/2018/03/27/kipufogoval-jatszott-a-vasi-fiu-felgyujtotta-a-hazat/
A hülye...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78318 Dátum: 2018 Március 27, 10:43:11 »

az előmelegítő tisztításnál volt téma, hogy esetleg ki lehetne égetni. noss, ha esetleg rendesen belobban, ne rohanjatok vele be a lakásba  Evil
https://www.vezess.hu/hirek/2018/03/27/kipufogoval-jatszott-a-vasi-fiu-felgyujtotta-a-hazat/
1303LS
« Hozzászólás #78317 Dátum: 2018 Március 27, 08:54:30 »

Azért az ilyen összehasonlításoknál mindig kérdés az is, hogy pontosan mit mivel hasonlítunk össze. Sajnos az ilyen összehasonlítások gyakran úgy történnek, hogy egy 40 éves megmattult foncsorú, fátyolos üvegű, használt izzós, nem jól beállított gyári lámpát a felújítás során kicserélnek egy zsír új Lengyel H4-esre, új izzókkal, természetesen beállítva és megszületik az ítélet, hogy a gyári bogár szar, az új Lengyel meg a tökély.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Wesem szar, szerintem teljesen rendben lévő fényszóró, illetve a H4 izzó is jobb eredményt hoz mint a régi hagyományos, de a gyári bogár világításra sem mondanák annyian, hogy szar, ha az összehasonlításhoz nem az ezer éves fényszórókat használnák, hanem egy pár zsír új Hellát, új izzókkal, beállítva.

Érdekes példa, hogy a bogaramban egy pár zsír új Hella töklámpa van (Nem NOS, aminek poros a belseje, nem szép állapotú használt, nem taiwani utángyártott, hanem egy pár teljesen új Hella), új hagyományos izzókkal. Ezzel szemben a Porschémban egy pár H4-es, átlagos állapotú gyári, de használt fényszóró van. A bogár jobban világít, de ennek nem az az oka, hogy az 50 éves Hella technika jobb mint a fiatalabb, hanem egyszerűen az állapot számít ennyit.

Összefoglalva én azt vallom, ha becsülettel megcsinálunk mindent tökéletes állapotúra egy bogáron, akkor az kielégítően működik. Csak hajlamosak vagyunk egyes hibákat nem a konkrét hiba kezelésével megoldani, hanem megmagyarázni a régi műszaki megoldás nem megfelelőségével. Pl. rossz vezetékelés kezelése generátor beépítésével, öreg lámpa cseréje helyett más izzó használata, melegedő motorra külső olajhűtő szerelése, stb.
 

Pont ilyen a fogyasztás.
10litert eszik a bogár és ez teljesen normális, hiszen 40éves. Mennyit egyen 5-öt?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78316 Dátum: 2018 Március 27, 08:31:56 »

Azért az ilyen összehasonlításoknál mindig kérdés az is, hogy pontosan mit mivel hasonlítunk össze. Sajnos az ilyen összehasonlítások gyakran úgy történnek, hogy egy 40 éves megmattult foncsorú, fátyolos üvegű, használt izzós, nem jól beállított gyári lámpát a felújítás során kicserélnek egy zsír új Lengyel H4-esre, új izzókkal, természetesen beállítva és megszületik az ítélet, hogy a gyári bogár szar, az új Lengyel meg a tökély.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Wesem szar, szerintem teljesen rendben lévő fényszóró, illetve a H4 izzó is jobb eredményt hoz mint a régi hagyományos, de a gyári bogár világításra sem mondanák annyian, hogy szar, ha az összehasonlításhoz nem az ezer éves fényszórókat használnák, hanem egy pár zsír új Hellát, új izzókkal, beállítva.

Érdekes példa, hogy a bogaramban egy pár zsír új Hella töklámpa van (Nem NOS, aminek poros a belseje, nem szép állapotú használt, nem taiwani utángyártott, hanem egy pár teljesen új Hella), új hagyományos izzókkal. Ezzel szemben a Porschémban egy pár H4-es, átlagos állapotú gyári, de használt fényszóró van. A bogár jobban világít, de ennek nem az az oka, hogy az 50 éves Hella technika jobb mint a fiatalabb, hanem egyszerűen az állapot számít ennyit.

Összefoglalva én azt vallom, ha becsülettel megcsinálunk mindent tökéletes állapotúra egy bogáron, akkor az kielégítően működik. Csak hajlamosak vagyunk egyes hibákat nem a konkrét hiba kezelésével megoldani, hanem megmagyarázni a régi műszaki megoldás nem megfelelőségével. Pl. rossz vezetékelés kezelése generátor beépítésével, öreg lámpa cseréje helyett más izzó használata, melegedő motorra külső olajhűtő szerelése, stb.
 

nagyobb fènyt adtak,mint a gyàri bogàrlàmpàk reflektoron.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #78315 Dátum: 2018 Március 27, 05:15:40 »

Jahhh mindenfelé csak az útra nem.

Hàt nem tudom,én anno a narancsomra,a Bakàts téren vàsàroltam,nem is nagy pénzért,H4-es Wesem làmpàkat,azok úgy vilàgítottak,mint a mai autók.És rendesen az útra.Az új Wesem H4-esek,tompítotton nagyobb fènyt adtak,mint a gyàri bogàrlàmpàk reflektoron.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78314 Dátum: 2018 Március 26, 20:50:35 »

Új,H4-est kell venni,világít mint az állat.
Jahhh mindenfelé csak az útra nem.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #78313 Dátum: 2018 Március 26, 20:48:12 »

Új,H4-est kell venni,világít mint az állat.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78312 Dátum: 2018 Március 26, 20:46:56 »

Amikor felújítottam a bogaram, újra is vezetékeztem, a világításhoz mindenhova az 1-es kábelek helyett, 1.5-a refihez 2.5-es vezetéket húztam, jó foncsor, belül is tiszta üveg....... nagyon jó lámpám volt "dimangóval"

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78311 Dátum: 2018 Március 26, 19:14:33 »

Ezzel egyetértek. Tiszta búrával (kívül-belül), jó foncsorral és rendben lévő vezetékekkel, kötésekkel jól lehet látni a bogár fényszóróval.

Vagy két jó foncsorra....

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78310 Dátum: 2018 Március 26, 10:39:36 »

Húúú az nehéz.

Egyébként érdemes mérni egy feszültséget a generátornál és a lámpatöknél.
Felújíttatni? Legalább lehet legózni...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78309 Dátum: 2018 Március 26, 08:28:46 »

Vagy két jó foncsorra....
Húúú az nehéz.

Egyébként érdemes mérni egy feszültséget a generátornál és a lámpatöknél.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március 26, 08:31:01 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78308 Dátum: 2018 Március 26, 08:18:53 »

Inkább költs egy generátorra. Cheesy
Vagy két jó foncsorra....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #78307 Dátum: 2018 Március 25, 14:46:54 »

Inkább költs egy generátorra. Cheesy
Abban nincs kihívás Evil

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78306 Dátum: 2018 Március 25, 14:14:35 »

Igen ismerem. Igazából a dinamó hatalmas teljesítménye miatt igyekszem a fogyasztást csökkenteni. Mindenhol ledes van már, az elsők meg p45t régi kerek foglalatosak, ami elvileg 55/40W, amivel semmit nem látok. Persze 60/55W-os van benne csak az meg sokat eszik, bár a többi ledes kompenzál Cheesy
Inkább költs egy generátorra. Cheesy
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #78305 Dátum: 2018 Március 25, 13:11:22 »

Ha esetleg ez nem legális ( amire jó esély van sajnos) akkor próbáld meg ezt, én ezt használom a Bogaramban és nagyon jól világít, és legális: Osram Night Breaker Laser...
 Wink  Grin
Igen ismerem. Igazából a dinamó hatalmas teljesítménye miatt igyekszem a fogyasztást csökkenteni. Mindenhol ledes van már, az elsők meg p45t régi kerek foglalatosak, ami elvileg 55/40W, amivel semmit nem látok. Persze 60/55W-os van benne csak az meg sokat eszik, bár a többi ledes kompenzál Cheesy

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78304 Dátum: 2018 Március 25, 13:02:21 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #78303 Dátum: 2018 Március 25, 12:15:13 »

Miről beszélsz?
PL. 1perc keresgélés után.
300Ft darabja.
https://www.ebay.com/itm/2-X-Vehicles-6v-Led-Side-Light-Ba9s-5-Smd-Bayonet-Classic-Car-Scooter-Bulbs/142731035943?hash=item213b6ec527:g:QFQAAOSwwChas2ya&vxp=mtr
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78302 Dátum: 2018 Március 25, 10:45:23 »

Ennél olcsóbban megúszod EBAYról a megfelelő foglalatost készen, esetleg jobb fényerővel.
Fényszóróba meg TILOS ilyet betenni, 3 okból is.
Szétcsapja szembejövő szemét.
Gyengébben világít, mint bármelyik normál.
Tarkón csap a rendőr érte.
Kb. ebben a fontossági sorrendben.
Miről beszélsz? Most ébredtél? Értelmezési gondjaid vannak? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #78301 Dátum: 2018 Március 25, 10:22:45 »

Ha mán LED. Mivel nekem 6V-os a rendszerem(így is marad ,mint a fing Grin) és kemény 180watt a dinamóm teljesítménye próbálok ahol lehet spórolni Grin Szóval egy két izzót kicseréltem ledesre. Ezeket én gyártottam egyszerűen. Fogtam a rossz izzót széttörtem mivel csak a foglalatra van szükség. Fogtam a ledet/ket ellenállás elé(ohm törvény) ,beforraszt ,ragasztóval kiönt oszt had szóljon Wink X ideje tökkéletesen működ Cheesy
Ennél olcsóbban megúszod EBAYról a megfelelő foglalatost készen, esetleg jobb fényerővel.
Fényszóróba meg TILOS ilyet betenni, 3 okból is.
Szétcsapja szembejövő szemét.
Gyengébben világít, mint bármelyik normál.
Tarkón csap a rendőr érte.
Kb. ebben a fontossági sorrendben.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78300 Dátum: 2018 Március 25, 09:56:57 »

Ledes "izzó" témában: ezek a termékek 12V-ra készültek. A generátor általában többet tölt. 13,5-14,5V így viszonylag hamar tönkre mennek... Mindenképpen érdemes lenne stabilizált 12V-ot adni a lednek! Vásároltam a nem vw autómba utólag beépíthető nappali menetfényt amire az volt írva, hogy 9V-13V-ig használható. De a nem vw autóm 14,5V-ot generál. Nem tűnik soknak az 1,5V különbség, még is elég, hogy az élettartamot jelentősen befolyásolja, megrövidítse...
Ha mán LED. Mivel nekem 6V-os a rendszerem(így is marad ,mint a fing Grin) és kemény 180watt a dinamóm teljesítménye próbálok ahol lehet spórolni Grin Szóval egy két izzót kicseréltem ledesre. Ezeket én gyártottam egyszerűen. Fogtam a rossz izzót széttörtem mivel csak a foglalatra van szükség. Fogtam a ledet/ket ellenállás elé(ohm törvény) ,beforraszt ,ragasztóval kiönt oszt had szóljon Wink X ideje tökkéletesen működ Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78299 Dátum: 2018 Március 25, 09:45:41 »

Ledes "izzó" témában: ezek a termékek 12V-ra készültek. A generátor általában többet tölt. 13,5-14,5V így viszonylag hamar tönkre mennek... Mindenképpen érdemes lenne stabilizált 12V-ot adni a lednek! Vásároltam a nem vw autómba utólag beépíthető nappali menetfényt amire az volt írva, hogy 9V-13V-ig használható. De a nem vw autóm 14,5V-ot generál. Nem tűnik soknak az 1,5V különbség, még is elég, hogy az élettartamot jelentősen befolyásolja, megrövidítse...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78298 Dátum: 2018 Március 24, 22:29:26 »

Van valakinek affinitása, hogy felébresszen velem, segítsen nekem, beállítson, egy dupla weberes, 1303-as bogarat?
Jelenleg ki van vonva a forgalomból. Max április közepéig jó lenne megcsinálnunk.
Beindul, kicsit ingadozva jár. Szerintem nem sokat kell vele mókolni, de a fékeket nem próbáltam még ki.
Luftsick Tomi bogaráról van szó!
Egyedül is be tudom indítani, mert ez már megvolt, de azért 2 bogaras, az 2 bogaras! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #78297 Dátum: 2018 Március 24, 22:00:40 »

Tunsram 130% is jó. Titkos favorit Xencn Gold.  Wink

Akár... Bár előtte a sima Night Breaker volt... Azzal sem volt gondom.  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78296 Dátum: 2018 Március 24, 20:17:44 »

Ha esetleg ez nem legális ( amire jó esély van sajnos) akkor próbáld meg ezt, én ezt használom a Bogaramban és nagyon jól világít, és legális: Osram Night Breaker Laser...
 Wink  Grin
Tunsram 130% is jó. Titkos favorit Xencn Gold.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78295 Dátum: 2018 Március 24, 20:16:20 »

Hamar villogni kezd, rádiót zavarni szokta.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #78294 Dátum: 2018 Március 24, 18:07:53 »


Ha esetleg ez nem legális ( amire jó esély van sajnos) akkor próbáld meg ezt, én ezt használom a Bogaramban és nagyon jól világít, és legális: Osram Night Breaker Laser...
 Wink  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #78293 Dátum: 2018 Március 24, 16:17:17 »

https://www.classiccarleds.co.uk/collections/headlight-led-bulbs/products/led-headlights-p45t-fully-integrated-with-colour-options-hi-lo-beam-conversion

ezt használta/ismeri valaki, esetleg tapasztalat? -Kösz!

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78292 Dátum: 2018 Március 23, 17:08:16 »

https://alkatreszek.hu/pc_1015_sta_ik?manufacturers=&stock_info=1&order=4&number_of_page=50&posted_filters=1

Ilyenről valakinek tapasztalata?
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.