www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 08:15:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13105309 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78512 Dátum: 2018 Július 10, 14:36:39 »

Az enyém 1300  Lips Sealed
De a technika ugyan az, nem?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78511 Dátum: 2018 Július 10, 14:35:51 »

eltört a nívópálcás olajhőmérőm....
...örülök hogy meg lehetett menteni Cheesy
Ügyi vagy!  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78510 Dátum: 2018 Július 10, 13:45:15 »

A másikat szívesen megvásárolnám. Amíg megjön, az nem 1-2 napnak tűnik...
Viszont az enyém nem pont olyan, mint ez a JP. Erre hasonlít, a száma: 1230500221
https://www.mecatechnic.com/en-GB/hall-effect-module-for-distributor-for-audi-80-90-100-200_AC31000.htm
Gondolom, pont úgy működik, de vajon csereszabatos?

Én ezt raktam bele(kettőt vettem mert túl olcsó):
https://www.autoalkatreszek24.hu/jp-group-8177528.html

Bár nem Bosch minőség de működik.
A 1191400200 cikkszámra keresve találtam rá.

« Utoljára szerkesztve: 2018 Július 10, 13:55:10 írta stonemen »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78509 Dátum: 2018 Július 10, 12:21:05 »

Holnap a Vörösváriba be tudok ugrani.
Van náluk szamara, 4t trabi és talán golf2 is.
Elosztóról írd le a számot és akkor rá tudok nézni.

Samara érzékelőt én is faragtam már be. Anno ~1000Ft volt, így kérték ... kicsit kókányolni kellett, de sok éve üzemel  Cool
Viszont a linkelt komplett alaplap tényleg sokkal jobban megéri.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78508 Dátum: 2018 Július 10, 09:20:16 »

Kábel cikkszámát nem tudod?
Jeladó-elektronika közöttit.

Nem.
Mindenhol erre hivatkoznak:
https://www.bbt4vw.com/en/catalogue/5-engine/7-ignition%20/ignition-module/wiring-kit-for-ignition-module-bbt-2093-/
Szerintem ez nem gyári alkatrész hanem valaki legyártott belőle egy nagyobb mennyiséget és azt árulta mindenki amíg volt.
Pl: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2093-100/gyujtas-elektronikahoz-kabel-%282093-hoz%29

Azt kellene megnézni hogy a késői injektoros bogarak gyújtása hogy nézett ki, esetleg a korábban emlegetett trabié és golfé.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78507 Dátum: 2018 Július 10, 08:48:42 »

Én ezt raktam bele(kettőt vettem mert túl olcsó):
https://www.autoalkatreszek24.hu/jp-group-8177528.html

Bár nem Bosch minőség de működik.
A 1191400200 cikkszámra keresve találtam rá.

Kábel cikkszámát nem tudod?
Jeladó-elektronika közöttit.
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78506 Dátum: 2018 Július 10, 08:25:04 »

Kiszedtem a hall jeladót. Kicsit koszos, de betennék újat; 30-40eFt alatt még utángyártottat sem találtam. A Bosch 60-80eFt...
Nézek valami használtat bontóból, mert ez rablás.

Én ezt raktam bele(kettőt vettem mert túl olcsó):
https://www.autoalkatreszek24.hu/jp-group-8177528.html

Bár nem Bosch minőség de működik.
A 1191400200 cikkszámra keresve találtam rá.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78505 Dátum: 2018 Július 10, 08:21:59 »

Kiszedtem a hall jeladót. Kicsit koszos, de betennék újat; 30-40eFt alatt még utángyártottat sem találtam. A Bosch 60-80eFt...
Nézek valami használtat bontóból, mert ez rablás.
Holnap a Vörösváriba be tudok ugrani.
Van náluk szamara, 4t trabi és talán golf2 is.
Elosztóról írd le a számot és akkor rá tudok nézni.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78504 Dátum: 2018 Július 10, 08:00:52 »

eltört a nívópálcás olajhőmérőm. Már évekkel ezelőtt megtört, kicsit lifegett, eddig bírta ki.
A krómozott csőben csak egy nagyon vékony vezeték megy. A pálca teteje egy kis műanyag fej, amit ketté lehet pattintani, csak a két saru van benne, egyik a csőhöz másik a vezetékhez forrasztva.
Az alsó részről óvatosan levágtam a csövet a törés alatt, hogy a vezeték ne sérüljön de legyen annyi hossz, hogy meg lehessen toldani. A felső csődarabot is rövidebbre vágtam, és a cső alját picit kitágítottam, így rá lehetett picit húzni az alsó darabra és össze lehetett forrasztani, van tartása is. Előtte azért raktunk be pici zsugorcsövet, hogy a forrasztás jó esetben ne olvassza meg belül azt a nagyon vékony vezetéket.
Elsőre fordítva tettem vissza a sarukat, akkor a műszer kiakad, sokkal több mint 150 fokot akar mutatni..  de visszacserélve már újra jó  Cheesy
örülök hogy meg lehetett menteni Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78503 Dátum: 2018 Július 10, 07:36:21 »

vagy keresek eladó gyújtást Bogárhoz. :-(
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78502 Dátum: 2018 Július 10, 07:32:52 »

Kiszedtem a hall jeladót. Kicsit koszos, de betennék újat; 30-40eFt alatt még utángyártottat sem találtam. A Bosch 60-80eFt...
Nézek valami használtat bontóból, mert ez rablás.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #78501 Dátum: 2018 Július 10, 07:01:39 »

Az enyém 1300  Lips Sealed
szerintem hasonló a dolog, de ha nincs luk nehezebb lesz. Vagy lyukat kell vágni

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78500 Dátum: 2018 Július 10, 06:49:43 »

Imrüst keresd, ő a közelmúltban műtötte meg az autóját ugyan ilyen betegség miatt! Wink

Az enyém 1300  Lips Sealed

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78499 Dátum: 2018 Július 10, 06:02:06 »

Szervusztok!

1302 bogárból, hogyan lehet kibányászni az alagútból a váltórudat műanyag szilent csere végett...? Inkább pótlás mert, hogy nincs benne... nekem nincs a kocsi orrán az a kis nyílás ahol ki lehetne húzni...
Köszönöm!
Imrüst keresd, ő a közelmúltban műtötte meg az autóját ugyan ilyen betegség miatt! Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78498 Dátum: 2018 Július 09, 21:41:42 »

Szervusztok!

1302 bogárból, hogyan lehet kibányászni az alagútból a váltórudat műanyag szilent csere végett...? Inkább pótlás mert, hogy nincs benne... nekem nincs a kocsi orrán az a kis nyílás ahol ki lehetne húzni...
Köszönöm!

Készülünk Gyomára s most jönnek elő a problémák... Cheesy
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78497 Dátum: 2018 Július 09, 21:40:23 »

Szervusztok!

1302 bogárból, hogyan lehet kibányászni az alagútból a váltórudat műanyag szilent csere végett...? Inkább pótlás mert, hogy nincs benne... nekem nincs a kocsi orrán az a kis nyílás ahol ki lehetne húzni...
Köszönöm!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78496 Dátum: 2018 Július 08, 21:28:25 »

Még nem próbáltam ki. :-)

Ugyan olyan. Tati féle.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78495 Dátum: 2018 Július 08, 14:15:01 »

milyen elosztó volt rajta?
Ugyan olyan. Tati féle.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #78494 Dátum: 2018 Július 08, 12:09:25 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
milyen elosztó volt rajta?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78493 Dátum: 2018 Július 07, 17:54:42 »

Heurépa!

Volt régebben 85-90Km/h körül kormányremegésem. Kicseréltem a kormány lengéscsillapitót. és a remegés kisebb lett ugyan de még mindig jelentős... Mire meglett a gumi szilent amibe kötöm a csillapítót. mm-es kottyanása volt... Kicseréltem s most nincs remegés. Örülés van!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78492 Dátum: 2018 Július 07, 17:34:38 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78491 Dátum: 2018 Július 07, 17:13:11 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78490 Dátum: 2018 Július 07, 17:03:06 »

Heurépa!

Volt régebben 85-90Km/h körül kormányremegésem. Kicseréltem a kormány lengéscsillapitót. és a remegés kisebb lett ugyan de még mindig jelentős... Mire meglett a gumi szilent amibe kötöm a csillapítót. mm-es kottyanása volt... Kicseréltem s most nincs remegés. Örülés van!
1303LS
« Hozzászólás #78489 Dátum: 2018 Július 07, 11:33:55 »

Egyelőre rotort cseréltem, elsőre jobbnak tűnik, délután tudok megint gurulni.
Nem forrnak el azok az ócska karbik?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78488 Dátum: 2018 Július 07, 11:25:15 »

Egyelőre rotort cseréltem, elsőre jobbnak tűnik, délután tudok megint gurulni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78487 Dátum: 2018 Július 07, 10:54:33 »

Nem trafó. Kb 10 percig minden csodálatos volt, majd leállt és be sem idult, csak kb 20 perc állás után. Nagy nehezen hazavergődtem, most lecserélem a komplett elosztót.

Nyugalom. Már csak holnapig kell kibírnod. Azaz máig. :-O
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78486 Dátum: 2018 Július 07, 00:26:44 »

valamit kérjél kölcsön aztán próbáld fel mert lassan idegösszeomlást kap a cihiáterem ha nem tudjuk meg a hiba okát!

Nyugalom. Már csak holnapig kell kibírnod. Azaz máig. :-O
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78485 Dátum: 2018 Július 06, 21:50:38 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
valamit kérjél kölcsön aztán próbáld fel mert lassan idegösszeomlást kap a cihiáterem ha nem tudjuk meg a hiba okát!

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78484 Dátum: 2018 Július 01, 19:23:48 »

nem



Bocs, nem a trf. tápfeszét a 15. pontján, hanem az 1-esen a testelését szünteti meg  Grin
(a lényeg, hogy eztán érdemben áram nem folyik)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78483 Dátum: 2018 Július 01, 15:45:54 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
Én egy kannába tennék benzint és ejtőtartályként alkalmaznám. Egy próbát megér. Lehet dugulás a benzincsőben, és az AC pumpában. Volt hasoló nekem. Amikor rongyot mártottam a tankba, és azzal törőltem meg a kezem.  Pici szöszök kerültek a benzinbe. Még az AC pumpa pici szelepei alá is bejutottak. Ekkor ezek a szelepek lebegnek, és nem zárnak.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78482 Dátum: 2018 Július 01, 10:56:58 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78481 Dátum: 2018 Július 01, 06:27:18 »

Elcsábultam... Levettem a szekrény tetejéről a tatitól származó 2 dellortót.
De előbb végignézem a gyújtást és ha nem javul, megy fel az új karbi. Más ötletem nincs...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78480 Dátum: 2018 Június 30, 23:08:03 »

Az elektronika elveszi a tápot ha trafótól, ha 1...2s-on belül nincs beérkező impulzus nem?
nem


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78479 Dátum: 2018 Június 30, 20:51:07 »

Karbik kitakarítva (szinte semmi nem volt benne), sajnos a jelenség ugyanaz.
Abes, találkoznunk kellene a jövő héten... :-(
Kedden, csütörtökön 8ker Mátyás tér környékén vagyok.
Hétfő, szerda, péntek. Vörösvár.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78478 Dátum: 2018 Június 30, 19:55:40 »

Olvasgatva fórumokat arra jutottam, hogy a hall jeladó tényleg ludas lehet; utánajárok, hogyan lehet tesztelni (ha kézzel tekerem, illetve alapjáraton jól működik, 1000-3000 között torpan, illetve szűnik meg a motorerő).
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78477 Dátum: 2018 Június 30, 19:07:57 »

Karbik kitakarítva (szinte semmi nem volt benne), sajnos a jelenség ugyanaz.
Abes, találkoznunk kellene a jövő héten... :-(
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78476 Dátum: 2018 Június 30, 13:45:35 »

Na, lehet, hogy mégis karbi lesz...
Takarítom mindkettőt, aztán meglátjuk. A fúvókák közül nem mind volt teljesen tuszta, szétszedem őket.
Emlékeim szerint neked mindig karbi tisztítás segített.
Hol van szűrőd? Tank alatt és cső után?
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78475 Dátum: 2018 Június 30, 13:19:04 »

Nekem volt hasonló gyújtás hibám, melegen kihagy majd megáll és forró a trafó, végül a Hall elem cseréje oldotta meg a problémát.
A fordulatszámmérőn jól látszott a kihagyás.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78474 Dátum: 2018 Június 30, 12:51:22 »

Na, lehet, hogy mégis karbi lesz...
Takarítom mindkettőt, aztán meglátjuk. A fúvókák közül nem mind volt teljesen tuszta, szétszedem őket.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78473 Dátum: 2018 Június 30, 09:13:33 »

ha nem  sül ki pl áll a motor ésrajta marad a gyújtás akkor tűzforró lesz a trafó


Az elektronika elveszi a tápot ha trafótól, ha 1...2s-on belül nincs beérkező impulzus nem?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.