www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:04:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101218 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #78752 Dátum: 2019 Február 24, 13:54:16 »

Igen.
Mindent le fogsz verni a motortérben (a kezedet is és folyamatosan anyázni fogsz), de igen.
1x kényszerből eljátszottam, 70-es szimplaszívóson, de soha többet.
Egyszerűbb, ha kiveszed a motort.
Köszi.
Bélám,ez nagy SZMB-nek számít?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78751 Dátum: 2019 Február 24, 11:30:40 »

Ezek szerint egyszerű és hibamentes megoldás
nem én csináltam, tehát több, mint 17 éve így van Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78750 Dátum: 2019 Február 24, 11:29:16 »

simán a drót megy át, a lyukakba van egy gumi perem nyomva, hogy ne vágja szét
Ezek szerint egyszerű és hibamentes megoldás

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78749 Dátum: 2019 Február 24, 11:15:23 »

egy szar képet találtam, kb olyan, mintha csak a kábel menne át

<beszúrt kép törölve>
simán a drót megy át, a lyukakba van egy gumi perem nyomva, hogy ne vágja szét

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78748 Dátum: 2019 Február 24, 09:01:15 »

Igen.
Mindent le fogsz verni a motortérben (a kezedet is és folyamatosan anyázni fogsz), de igen.
1x kényszerből eljátszottam, 70-es szimplaszívóson, de soha többet.
Egyszerűbb, ha kiveszed a motort.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78747 Dátum: 2019 Február 24, 07:39:46 »

Kicsit igen?
Igen.
Mindent le fogsz verni a motortérben (a kezedet is és folyamatosan anyázni fogsz), de igen.
1x kényszerből eljátszottam, 70-es szimplaszívóson, de soha többet.
Egyszerűbb, ha kiveszed a motort.
RNIE
« Hozzászólás #78746 Dátum: 2019 Február 23, 21:44:29 »

Nagy olajhűtőst nem.
Kicsit igen?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78745 Dátum: 2019 Február 23, 21:00:28 »

Jól gondolom hogy a turbinaházat nem lehet kivenni úgy,hogy bent van a motor?
Nagy olajhűtőst nem.
RNIE
« Hozzászólás #78744 Dátum: 2019 Február 23, 20:55:17 »

Jól gondolom hogy a turbinaházat nem lehet kivenni úgy,hogy bent van a motor?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78743 Dátum: 2019 Február 22, 10:09:25 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78742 Dátum: 2019 Február 22, 09:52:42 »

E. szakadó esőben nem volt kedvem szerelni.  Undecided
Értem. Akkor majd szólsz ha készen lesz. Kíváncsi vagyok. Huh Shocked Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78741 Dátum: 2019 Február 22, 09:51:46 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78740 Dátum: 2019 Február 22, 08:33:15 »

Működik már?
E. szakadó esőben nem volt kedvem szerelni.  Undecided
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78739 Dátum: 2019 Február 22, 08:23:09 »

Igen, gondoltam efféle megoldásra, elsőként az első index gumicsöve jutott eszembe. Nem jó sajna, mert nem lapos korong forma a feje, hanem egy nagy gumó, a cső pedig változó keresztmetszetű, egyenletesen kibővül.  Tongue

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78738 Dátum: 2019 Február 22, 06:08:43 »

Csak úgy hirtelen felindulásból :elektromos kézi készülékek kábel törésgátlója esetleg nem lenne jó? Vannak elég hosszúak is Wink
Igen, gondoltam efféle megoldásra, elsőként az első index gumicsöve jutott eszembe. Nem jó sajna, mert nem lapos korong forma a feje, hanem egy nagy gumó, a cső pedig változó keresztmetszetű, egyenletesen kibővül.  Tongue

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78737 Dátum: 2019 Február 22, 05:46:34 »

thx.
Működik már?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78736 Dátum: 2019 Február 21, 20:08:17 »

egy szar képet találtam, kb olyan, mintha csak a kábel menne át


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #78735 Dátum: 2019 Február 21, 19:59:06 »

Mondtam....

A korábbi beszállító már nem gyártja, új forrást meg nem találtak a Fer-Vill-nél.  Embarrassed Lips Sealed
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78734 Dátum: 2019 Február 21, 18:40:05 »

A tiéd bogárban van átvezető? Képet kaphatunk?
elfelejtettem leképelni Sad megkérem aput Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78733 Dátum: 2019 Február 21, 18:20:37 »

A korábbi beszállító már nem gyártja, új forrást meg nem találtak a Fer-Vill-nél.  Embarrassed Lips Sealed
Csak úgy hirtelen felindulásból :elektromos kézi készülékek kábel törésgátlója esetleg nem lenne jó? Vannak elég hosszúak is Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78732 Dátum: 2019 Február 21, 18:14:32 »

Azt mondtad, dobozban van tartaléknak... :-)
Mi a kérdés? Hétvégén megyek Siófokra és megnézem. De nem éreztem bonyolultnak...

Tati féle gyújtást, hogy kell visszarakni?

Kiszedtem a Stonenak, aztán 4 hónap alatt elfelejtettem a bekötését...

Végre megvan a Kugler gyújtókábel hozzá. :-)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78731 Dátum: 2019 Február 21, 16:25:56 »

Ez is egy lehetséges alternatíva, de a végig kábelezésnek jobban örülnék.

 Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78730 Dátum: 2019 Február 21, 15:53:08 »

Belenézek Dudunk hátsójába, aztán szólok hogy mit láttam.
thx.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78729 Dátum: 2019 Február 21, 15:48:39 »

délután én is megnézem milyen van
A tiéd bogárban van átvezető? Képet kaphatunk?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78728 Dátum: 2019 Február 21, 15:47:52 »

Tati féle gyújtást, hogy kell visszarakni?

Kiszedtem a Stonenak, aztán 4 hónap alatt elfelejtettem a bekötését...

Végre megvan a Kugler gyújtókábel hozzá. :-)
Belenézek Dudunk hátsójába, aztán szólok hogy mit láttam.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78727 Dátum: 2019 Február 21, 15:46:55 »

Oké, ez tényleg jó, de így nyitott ajtóval ,hogy fog szólni a TUCTUC Gyomán?  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78726 Dátum: 2019 Február 21, 15:45:17 »

Illetve anno egy show autónál láttam olyat, hogy a T4 tolóajtó kábelmentes átvezetőjét használták. Nyilván ezt nem lehet mindenhova használni, viszont nagyon kulturált volt:
https://www.ebay.de/itm/Schiebetur-Kontakt-Turkontakt-Schalter-Fur-Zentralverriegelung-Systems-VW-T4-/263037087058
Ez is egy lehetséges alternatíva, de a végig kábelezésnek jobban örülnék.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78725 Dátum: 2019 Február 21, 15:39:05 »

A képnél ez a link volt:
http://webaruhaz.fervill.hu/termek/28575-33040047-ajtoatvezeto-gumi--33040258-

Próba, cseresznye... hátha van nekik...
Írtam nekik, válaszoltak. Negatív.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78724 Dátum: 2019 Február 21, 15:38:17 »

Pont most akartam beírni ...  Grin
http://www.autovillcentrum.hu/ajtoatvezet-gumik/976-ajtoatvezet-gumi.html
Ez tényleg sokkal jobb konstrukció. Kevésbé törik a vezeték, és kisebb a helyigénye.
Csukott ajtónál nem fér el olyan kevés a hely. Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78723 Dátum: 2019 Február 21, 15:36:30 »

Én úgy láttam, az a gond, hogy a Bogár ajtónál nincs akkor hézag, ahol rendesen elférne a másik fajta, harmonika-szerű átvezető... ezért szerelték be nekem anno ezt a fajtát... A modern autóknál van ott elég helye ehhez...

<beszúrt kép törölve>
Így van.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78722 Dátum: 2019 Február 21, 15:35:27 »

Nekem a régi Bogaramban volt ilyen átvezető, amikor a központi zárat beszereltettem. Sajnos kép már nincs róla, de szerintem egy autóhifis tud adni.
Lényegében az ajtóban volt egy gumi átvezető és az A oszlopba volt beépítve egy gumicső, amiben lett átvezetve a kábel. Csak figyelni kellett, nehogy megtörjön, mindig legyen helye és megfelelő síkossága, hogy csusszani tudjon...

<beszúrt kép törölve>
A korábbi beszállító már nem gyártja, új forrást meg nem találtak a Fer-Vill-nél.  Embarrassed Lips Sealed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78721 Dátum: 2019 Február 21, 15:20:35 »

Tati féle gyújtást, hogy kell visszarakni?

Kiszedtem a Stonenak, aztán 4 hónap alatt elfelejtettem a bekötését...

Végre megvan a Kugler gyújtókábel hozzá. :-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78720 Dátum: 2019 Február 21, 15:19:17 »

Láttam már a harmonikaszerű megoldást is, meg azt is amit Sanyi mutatott. Én amiket láttam, azoknál ez utóbbi jobban működött. A harmonikaszerűek általában megtörtek a felénél és nem összecsukódtak hanem meghajlottak.
Illetve anno egy show autónál láttam olyat, hogy a T4 tolóajtó kábelmentes átvezetőjét használták. Nyilván ezt nem lehet mindenhova használni, viszont nagyon kulturált volt:
https://www.ebay.de/itm/Schiebetur-Kontakt-Turkontakt-Schalter-Fur-Zentralverriegelung-Systems-VW-T4-/263037087058
Oké, ez tényleg jó, de így nyitott ajtóval ,hogy fog szólni a TUCTUC Gyomán?  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78719 Dátum: 2019 Február 21, 13:07:08 »

délután én is megnézem milyen van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78718 Dátum: 2019 Február 21, 11:52:37 »

Láttam már a harmonikaszerű megoldást is, meg azt is amit Sanyi mutatott. Én amiket láttam, azoknál ez utóbbi jobban működött. A harmonikaszerűek általában megtörtek a felénél és nem összecsukódtak hanem meghajlottak.

Illetve anno egy show autónál láttam olyat, hogy a T4 tolóajtó kábelmentes átvezetőjét használták. Nyilván ezt nem lehet mindenhova használni, viszont nagyon kulturált volt:

https://www.ebay.de/itm/Schiebetur-Kontakt-Turkontakt-Schalter-Fur-Zentralverriegelung-Systems-VW-T4-/263037087058

Ez igen ez kultúrált, na meg a régi E kadettoknál volt ilyen megoldás a csomagtér ajtónál,kábelátvezető helyett.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78717 Dátum: 2019 Február 21, 11:33:43 »

Én amiket láttam bogárnál azoknál a harmonikás nem akart működni. Az volt az érzésem, hogy univerzális és a bogárnál ahogy Sanyi mondja, túl kicsi a rés: Mielőtt elkezdett volna igazodni, megtömött vezetékekkel kibuggyant a közepe.

A Sanyi által ajánlottból viszont amiket láttam, azok szépen működtek, ráadásul ott a több vezeték még egy kis plusz merevséget adott az átvezető csőnek, ami szépen becsúszott az ajtón lévő furatba (hozzáteszem, ezeknél a bogaraknál a furatba nem volt bepattintva a vezető gyűrű, simán a lemez furatba csúszott be lazán a gumicső a vezetékekkel

Optimális esetben "csak" csavarodnia kell, meghajolni/törni nem.
T3 tolóajtóba építettünk be ilyet is. Stabil.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78716 Dátum: 2019 Február 21, 11:26:44 »

Láttam már a harmonikaszerű megoldást is, meg azt is amit Sanyi mutatott. Én amiket láttam, azoknál ez utóbbi jobban működött. A harmonikaszerűek általában megtörtek a felénél és nem összecsukódtak hanem meghajlottak.

Illetve anno egy show autónál láttam olyat, hogy a T4 tolóajtó kábelmentes átvezetőjét használták. Nyilván ezt nem lehet mindenhova használni, viszont nagyon kulturált volt:

https://www.ebay.de/itm/Schiebetur-Kontakt-Turkontakt-Schalter-Fur-Zentralverriegelung-Systems-VW-T4-/263037087058


Optimális esetben "csak" csavarodnia kell, meghajolni/törni nem.
T3 tolóajtóba építettünk be ilyet is. Stabil.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78715 Dátum: 2019 Február 21, 11:25:04 »

Láttam már a harmonikaszerű megoldást is, meg azt is amit Sanyi mutatott. Én amiket láttam, azoknál ez utóbbi jobban működött. A harmonikaszerűek általában megtörtek a felénél és nem összecsukódtak hanem meghajlottak.

Illetve anno egy show autónál láttam olyat, hogy a T4 tolóajtó kábelmentes átvezetőjét használták. Nyilván ezt nem lehet mindenhova használni, viszont nagyon kulturált volt:

https://www.ebay.de/itm/Schiebetur-Kontakt-Turkontakt-Schalter-Fur-Zentralverriegelung-Systems-VW-T4-/263037087058

Értem, köszi. Akkor bogárnál nem úgy van mint manapság az autóknál, hogy az ajtóban is és az oszlopban is fixen van a harmonika szerű gumi átvezető vége rögzítve, hanem csak az "A" oszlopban. A másik vége pedig ki-be csúszkál az ajtóban. Akkor már "csak" két ilyen átvezetőt kéne felkutatnom.  Grin

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78714 Dátum: 2019 Február 21, 11:24:43 »

Igen, csak sanszos, hogy nem fér el az A oszlop és az ajtó között... Ott elég kicsi a rés, úgy emlékszem...

Ohh  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #78713 Dátum: 2019 Február 21, 11:23:33 »

Pont most akartam beírni ...  Grin
http://www.autovillcentrum.hu/ajtoatvezet-gumik/976-ajtoatvezet-gumi.html
Ez jobb konstrukció. Sokkal kevésbé törik a vezeték.

Igen, csak sanszos, hogy nem fér el az A oszlop és az ajtó között... Ott elég kicsi a rés, úgy emlékszem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.