www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 23:13:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13088419 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78992 Dátum: 2019 április 04, 12:05:10 »

Most már T sínes.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78991 Dátum: 2019 április 02, 23:09:31 »

Rendben,köszi.
Ma mértem kompressziót.3 hengerben 7,7bar az egyikben viszontcsak 1,5 bar kompresszió van.
a 7,7 is kevés BAR-ban mérve  Undecided

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78990 Dátum: 2019 április 02, 17:26:06 »

Ismerem az autódat egyébként kb 25 évig,biztosan soproni autó volt,és metálzöld színe volt.Sokáig a Balfi utcában volt félreállítva.Aztán kitolták,a Jereván lakótelep mellé,a Táncsics utcában állt évekig,hatalmas lyukakkal,rozsdafoltokkal,lapos gumikkal...Aztán több kézen keresztül,elkerült Győrbe,Lascsik Péterhez,ő újította fel,még 2014-2015-ben.Nála kapta ezt a barnametált színt is.Akkoriban még voltak rajta Mangels krómfelnik is,még tőlem vásárolta őket a srác.
Köszi az infót.Igen,azt gondoltam ,hogy teljes felújításon esett át egy pár éve,de azt nem,hogy nálam folytatódik a motorral.
Amúgy jól kilakatolták az alját.Én meg majd vigyázok rá,hogy ilyen maradjon.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78989 Dátum: 2019 április 02, 17:21:02 »

ha esetleg hosszabb távra gondolkodsz van egy garnitúra újszerű egykettes kolbensmidt henger dugó garnitúrám gyári gyűrűhézagos vadi új grant gyűrűkészlettel  (mert at eredetiből eltörtem egyet amúgy nem kellett volna ) hozzá a saját hajtókarok amikben a csapszeg persely tökéletes, és a hozzá való alig futott főtengely  csak egy üres jó blokk kell hozzá . Tehát a teljes forgattyús mechanizmus. Felújítás után szét kellett szedni mert kellett a számos blokk egy nagyobb motorhoz  ez a történet ....
Rendben,köszi.
Ma mértem kompressziót.3 hengerben 7,7bar az egyikben viszontcsak 1,5 bar kompresszió van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #78988 Dátum: 2019 április 02, 13:00:16 »

Rendben.Egyébként 2hete vettem a bogarat.Így visszaolvasva a fórumot sok érdekességet megtanultam.Lehet,hogy a közeljövőben még írok Neked.
Ismerem az autódat egyébként kb 25 évig,biztosan soproni autó volt,és metálzöld színe volt.Sokáig a Balfi utcában volt félreállítva.Aztán kitolták,a Jereván lakótelep mellé,a Táncsics utcában állt évekig,hatalmas lyukakkal,rozsdafoltokkal,lapos gumikkal...Aztán több kézen keresztül,elkerült Győrbe,Lascsik Péterhez,ő újította fel,még 2014-2015-ben.Nála kapta ezt a barnametált színt is.Akkoriban még voltak rajta Mangels krómfelnik is,még tőlem vásárolta őket a srác.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78987 Dátum: 2019 április 02, 00:43:24 »

Rendben.Egyébként 2hete vettem a bogarat.Így visszaolvasva a fórumot sok érdekességet megtanultam.Lehet,hogy a közeljövőben még írok Neked.
ha esetleg hosszabb távra gondolkodsz van egy garnitúra újszerű egykettes kolbensmidt henger dugó garnitúrám gyári gyűrűhézagos vadi új grant gyűrűkészlettel  (mert at eredetiből eltörtem egyet amúgy nem kellett volna ) hozzá a saját hajtókarok amikben a csapszeg persely tökéletes, és a hozzá való alig futott főtengely  csak egy üres jó blokk kell hozzá . Tehát a teljes forgattyús mechanizmus. Felújítás után szét kellett szedni mert kellett a számos blokk egy nagyobb motorhoz  ez a történet ....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78986 Dátum: 2019 április 02, 00:35:18 »

Szia!
Az 12-be 20 mm- dugattyú csapszeg, az 1.3-tól 22mm, szóval az 1.3, olyan simán nem rakható fel az 1.2-re,  a hegerfejek is csak hasonlóak, de van 1.3-as hajtórudam, ami felrakható az 1.2-es főtengelyre, így felrakható az 1.3-1.6-os as dugattyúk, hengerek.
az 1.2 hajtórúd szerintem nem helyettesíthető az 1,3al... 


Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78985 Dátum: 2019 április 01, 21:33:01 »

Rendben.Egyébként 2hete vettem a bogarat.Így visszaolvasva a fórumot sok érdekességet megtanultam.Lehet,hogy a közeljövőben még írok Neked.

Ok,.
Visszakeresve sok kérdésre választ kapsz.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78984 Dátum: 2019 április 01, 17:20:42 »

A táblázatban nincs bent a 69 lökethez tartozó 77-es furat, ami az 1.3-as (1285m3) motor. Szóval, szerintem mérd meg, hogy mit is kaptál.
Rendben.Egyébként 2hete vettem a bogarat.Így visszaolvasva a fórumot sok érdekességet megtanultam.Lehet,hogy a közeljövőben még írok Neked.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78983 Dátum: 2019 április 01, 13:43:26 »

Kösziez hasznos.Akkor a táblázat szerint mégiscsak 1200 hengereket kaptam.
Gondolom a hengerek lehúzásához nincs elég hely,ki kell venni a motort?
A táblázatban nincs bent a 69 lökethez tartozó 77-es furat, ami az 1.3-as (1285m3) motor. Szóval, szerintem mérd meg, hogy mit is kaptál.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78982 Dátum: 2019 április 01, 13:20:28 »

Igen, ha nem vagy nőgyógyász, praktikusabb kivenni a motort.

Kösziez hasznos.Akkor a táblázat szerint mégiscsak 1200 hengereket kaptam.
Gondolom a hengerek lehúzásához nincs elég hely,ki kell venni a motort?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78981 Dátum: 2019 április 01, 10:19:16 »

Jól érzem, hogy most motorfelújításba kezdenél? :-)
Az adatok mm-ben és ccm-ben.
<beszúrt kép törölve>

Ha számolni szeretnéd: https://www.limebug.com/how-to-guides/view/31/

Kösziez hasznos.Akkor a táblázat szerint mégiscsak 1200 hengereket kaptam.
Gondolom a hengerek lehúzásához nincs elég hely,ki kell venni a motort?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78980 Dátum: 2019 április 01, 08:03:54 »

Sziasztok,azt mondják 3 a magyar igazság....
Ez,most bejött,mert az előzó 2alkalommal amikor mentem a bogárral mindig történt valami.(generátor probléma,kormányoszlop törés).
Tegnap autóúton jöttem haza és egy 3km szakaszon felgyorsítottam 100km/h ra.Majd egy következő településen,amikor elindultam,azt vettem észre,hogy erősen füstöl,de nem a kipufogó,hanem a kartergáz alsó kivezetője.Akkora kartergáza lett a motornak,hogy kinyomta az olajtükrös légszűrőházból az olajat is.Ma újra beindítottam,hátha hidegen jobb,de ugyanaz,lehúzva a kartergázcsövet extrémen füstöl.A motor járása egyenletes,könnyen indul.Olajszint normális.
Valószínűleg törött valamelyik dugattyúgyűrű.
1973 as 1200 as bogár D116..... számú motorral.
Kaptam hozzá hengereket,amik 77,4mm átmérőjűek és 76,95 mm dugattyúkat,valamint felújított hengerfejeket.
Az előző tulaj szerint ezek 1300 as Bogárhoz valók,de az enyémbe is be lehet építeni.
Van esetleg valakinek tapasztalata vagy technikai információja hengerméretekről,lökethosszról?
Köszi előre is.
Szia!
Az 12-be 20 mm- dugattyú csapszeg, az 1.3-tól 22mm, szóval az 1.3, olyan simán nem rakható fel az 1.2-re,  a hegerfejek is csak hasonlóak, de van 1.3-as hajtórudam, ami felrakható az 1.2-es főtengelyre, így felrakható az 1.3-1.6-os as dugattyúk, hengerek.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78979 Dátum: 2019 április 01, 07:52:07 »

ilyen a T
T sínes ülés témakör sikeresen megoldva, köszönöm.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78978 Dátum: 2019 április 01, 07:48:20 »

Egy kis hétvégi SzMB.
Igazából 3 hétvége eredménye.
Kicsit gatyába kellett rázni a motorom, több helyen folyt az olaj, és összességében elég viseltessen nézett ki, alulról ahol nem olajsár ott rozsda.
Szétszedtem, a lemezeket lepucoltam, rozsdátlanítás, festés, ill.a motort új tömítésekkel raktam össze.
ill. ha már minden darabokban, és éppen van egy garn. 1.6 henger dugó, és épp van egy felújitott 1.6 szimpla-szívó hengerfej pár, 34-es karbi, meg 200-as puklung, az 1.3 ból , szimpla 1.6 lett.

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

lenderék rögzítő
<beszúrt kép törölve>

tádáám
<beszúrt kép törölve>
Itt a tavasz, hangolni kell a bogarakat (buszokat). 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78977 Dátum: 2019 április 01, 06:07:18 »

Jól érzem, hogy most motorfelújításba kezdenél? :-)
Az adatok mm-ben és ccm-ben.


Ha számolni szeretnéd: https://www.limebug.com/how-to-guides/view/31/

Sziasztok,azt mondják 3 a magyar igazság....
Ez,most bejött,mert az előzó 2alkalommal amikor mentem a bogárral mindig történt valami.(generátor probléma,kormányoszlop törés).
Tegnap autóúton jöttem haza és egy 3km szakaszon felgyorsítottam 100km/h ra.Majd egy következő településen,amikor elindultam,azt vettem észre,hogy erősen füstöl,de nem a kipufogó,hanem a kartergáz alsó kivezetője.Akkora kartergáza lett a motornak,hogy kinyomta az olajtükrös légszűrőházból az olajat is.Ma újra beindítottam,hátha hidegen jobb,de ugyanaz,lehúzva a kartergázcsövet extrémen füstöl.A motor járása egyenletes,könnyen indul.Olajszint normális.
Valószínűleg törött valamelyik dugattyúgyűrű.
1973 as 1200 as bogár D116..... számú motorral.
Kaptam hozzá hengereket,amik 77,4mm átmérőjűek és 76,95 mm dugattyúkat,valamint felújított hengerfejeket.
Az előző tulaj szerint ezek 1300 as Bogárhoz valók,de az enyémbe is be lehet építeni.
Van esetleg valakinek tapasztalata vagy technikai információja hengerméretekről,lökethosszról?
Köszi előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 01, 06:10:11 írta stonemen »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78976 Dátum: 2019 április 01, 05:33:15 »

Sziasztok,azt mondják 3 a magyar igazság....
Meg egy a ráadás Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78975 Dátum: 2019 Március 31, 22:52:52 »

Egy kis hétvégi SzMB.
Igazából 3 hétvége eredménye.
Kicsit gatyába kellett rázni a motorom, több helyen folyt az olaj, és összességében elég viseltessen nézett ki, alulról ahol nem olajsár ott rozsda.
Szétszedtem, a lemezeket lepucoltam, rozsdátlanítás, festés, ill.a motort új tömítésekkel raktam össze.
ill. ha már minden darabokban, és éppen van egy garn. 1.6 henger dugó, és épp van egy felújitott 1.6 szimpla-szívó hengerfej pár, 34-es karbi, meg 200-as puklung, az 1.3 ból , szimpla 1.6 lett.









lenderék rögzítő


tádáám
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 31, 23:17:11 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78974 Dátum: 2019 Március 31, 22:34:58 »

Ülőlap:47 cm támla 50 cm.
Köszönöm.
Az is nagy, ilyenem van.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78973 Dátum: 2019 Március 31, 21:29:35 »

Sziasztok,azt mondják 3 a magyar igazság....
Ez,most bejött,mert az előzó 2alkalommal amikor mentem a bogárral mindig történt valami.(generátor probléma,kormányoszlop törés).
Tegnap autóúton jöttem haza és egy 3km szakaszon felgyorsítottam 100km/h ra.Majd egy következő településen,amikor elindultam,azt vettem észre,hogy erősen füstöl,de nem a kipufogó,hanem a kartergáz alsó kivezetője.Akkora kartergáza lett a motornak,hogy kinyomta az olajtükrös légszűrőházból az olajat is.Ma újra beindítottam,hátha hidegen jobb,de ugyanaz,lehúzva a kartergázcsövet extrémen füstöl.A motor járása egyenletes,könnyen indul.Olajszint normális.
Valószínűleg törött valamelyik dugattyúgyűrű.
1973 as 1200 as bogár D116..... számú motorral.
Kaptam hozzá hengereket,amik 77,4mm átmérőjűek és 76,95 mm dugattyúkat,valamint felújított hengerfejeket.
Az előző tulaj szerint ezek 1300 as Bogárhoz valók,de az enyémbe is be lehet építeni.
Van esetleg valakinek tapasztalata vagy technikai információja hengerméretekről,lökethosszról?
Köszi előre is.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78972 Dátum: 2019 Március 31, 11:30:00 »

Szia!Sikerült már mérni?
Ülőlap:47 cm támla 50 cm.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78971 Dátum: 2019 Március 31, 07:44:06 »

tökéletesen látszik a kasznin L sin van az ülésen pedig T
Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #78970 Dátum: 2019 Március 30, 22:59:43 »

Van egy T sínes üléssínem padlólemezzel levágva. Hátha kell valakinek.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78969 Dátum: 2019 Március 30, 22:37:53 »

ez mintha L sín lenne, nem?
tökéletesen látszik a kasznin L sin van az ülésen pedig T

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78968 Dátum: 2019 Március 30, 06:06:46 »

ilyen a T
És akkor volna belőle egy jobbos-balos páros amitől megszabadulnál?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78967 Dátum: 2019 Március 30, 06:04:45 »

ehhhh.
Shocked Huhh! Kicsit elbizonytalanodtam. Ezt tényleg nem lesz egyszerű kiszabadítani, szerintem itt az egy mozdulatos opció nincs felajánlva. Köszönöm a lehetőséget, keresgélek tovább.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78966 Dátum: 2019 Március 29, 20:08:59 »


Szia!Sikerült már mérni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78965 Dátum: 2019 Március 29, 17:51:25 »

 

ilyen a T

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #78964 Dátum: 2019 Március 29, 16:08:43 »

eLképzelésem sincs.
A bogár 70-es.


ilyen a T
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #78963 Dátum: 2019 Március 29, 11:41:39 »

Jobb fotót nem lehetne csinálni ? Mert ebből sokat nem lehet kivenni,kicsit eltakarítani az ülések előtt meg hátulról is kellene fotó. Huh
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 29, 11:43:55 írta pecek »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78962 Dátum: 2019 Március 29, 09:54:30 »

ez mintha L sín lenne, nem?
eLképzelésem sincs.
A bogár 70-es.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #78961 Dátum: 2019 Március 29, 09:32:07 »

ehhhh.
ez mintha L sín lenne, nem?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78960 Dátum: 2019 Március 29, 09:00:15 »

ehhhh.
még.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #78959 Dátum: 2019 Március 29, 08:58:36 »

Úgy néz ki megvan a két ülésem, rövidesen eldől, hogy valóban azok lesznek-e a befutók. Feleslegesen addig ne pakolásszál, mindenképpen szólok, hogy mi a megfejtés.
ehhhh.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78958 Dátum: 2019 Március 29, 07:40:56 »

    - elvált.     Grin Grin Grin
Grin Grin Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78957 Dátum: 2019 Március 29, 06:41:33 »

Komplett fehér garniúra van nem túl penge állapotban. Smiley  az elsőkből valszeg több is van a sógornál. Elő kell ásni az meg nem olyan egyszerű, de előbb-utóbb megtörénik. Smiley A lényeg hogy van Smiley

Úgy néz ki megvan a két ülésem, rövidesen eldől, hogy valóban azok lesznek-e a befutók. Feleslegesen addig ne pakolásszál, mindenképpen szólok, hogy mi a megfejtés.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78956 Dátum: 2019 Március 29, 05:30:16 »

Gratula
Ez a szép zőőd eredeti szín vagy sajátkutfőből van?
A boldog tulajdonos látott meg ilyen színű autót és megtetszett neki ez a szín. De legalább kócvágen, egy kétezres évjáratú Polo gyári színe.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78955 Dátum: 2019 Március 29, 05:27:07 »


    - elvált.     Grin Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #78954 Dátum: 2019 Március 28, 21:54:21 »

Oké, várom a fejleményeket, köszi.

Komplett fehér garniúra van nem túl penge állapotban. Smiley  az elsőkből valszeg több is van a sógornál. Elő kell ásni az meg nem olyan egyszerű, de előbb-utóbb megtörénik. Smiley A lényeg hogy van Smiley
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #78953 Dátum: 2019 Március 28, 20:56:36 »

Gratula
Ez a szép zőőd eredeti szín vagy sajátkutfőből van?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.