Sokan nem is gondolnák, hányféle járművet hajt léghűtéses boxer farmotor. A Bogár és a Transzporterek első két generációja közismert, ám van még jónéhány típus rajtuk kívül is.
Szerencsére a gyártók szívesen készítenek ilyen, nem annyira hétköznapi modellt.
Itt van mindjárt a Cararama és a Minichamps. 1:43-ban készítettek két, szögletes járművet. Sokan a Typ181-et is Kübelwagennek hívják. Hasonlítanak ugyan, de ég és föld köztük a különbség:
A Bogarak királynője a Karmann. A lila kabrió a Metchbox gyártmánya, a Johnny Lightning a fiam gyűjteményéből való.
A Fridolint a Posta megrendelésére fejlesztette ki a VW (Premium ClassiXXs 1:43)
Nem kizárt, hogy az előbb említett jármű továbbgondolása lett aztán a Typ3 (Maisto 1:24, Matchbox, Brekina 1:87)
Sokféle Buggy-t barkácsoltak, de igen népszerű a bogár alapokra készített homokfutó (HotWheels és Matchbox, különböző színvariációkban)
Még egy homokfutó, a Matchbox gyártmánya (balu67 kollégát megkérem, hogy készítsen képet egy kevésbé kopott példányról). A képen látható 411 a Schuco választékában található.
Látszik, hogy mindkét jármű sok örömöt szerzett ifjú használóinak.
Trike. Érdekes öszvér, szívesen buherálnak ilyesmit bogármotor felhasználásával. A büszke tulaj egy Siku modellen pöffeszkedik, a szegény félbevágott perec gyártóját fedje homály
HO méretarányban néhány most megismert jármű
Erről a Matadorról csak a vájtfülű hozzáértők tudják, hogy az első tengely mögött egy T1 motorja dohog (Schuco 1:43)