www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 00:06:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921276 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 ... 2241
Nyomtatás
Szerző Téma: Alkatrészek  (Megtekintve 22976820 alkalommal)
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #77605 Dátum: 2013 Június 13, 05:59:46 »


5db 2,5eft


AB 4,5eft


2db 4e

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #77604 Dátum: 2013 Június 13, 05:58:01 »



tunersárga kutyaház trafóval 4e


dinamo 5e


kuplung bovden 2e


torzio 4e


kutyaház 4e


szinteúj orrész 15e (fél évet volt a snoopy kocsiján)


1e


2,5 e


1,2 d0 10e

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77603 Dátum: 2013 Június 12, 22:55:32 »

köszi javítom.
váltókar új ára uis majdnem ez

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #77602 Dátum: 2013 Június 12, 22:27:11 »

5db fehérre festett buszfelnin 5db egyforma mintájú cca 5-6 mm Matador 185/R14C garnitúrámat eladnám.

Gumibácsi tavaly szerelte-centírozta azóta csak állt rajta a busz.

Ha hozol 5x112-es buszfelnit akkor megspórolod a gumiszerelés költségét és 25E (alkusoknak 30)

Ha a felni is kell akkor 30E.

Elektronikus gyujtás 25E

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #77601 Dátum: 2013 Június 12, 21:23:06 »

2000 HUF volt a 20 db.

köszi javítom.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77600 Dátum: 2013 Június 12, 21:15:19 »

teljesen jogos ! ha megnézed nekem mennyiért akkor annyiért adom tovább természetesen . én 300ft-ért vettem sokkal szarabbakat a trabantra ami még galvanizálva sem volt . ez alapján írtam 250et mert tudom ,hogy olcsó volt.

2000 HUF volt a 20 db.

Urakok!
Mivel volt még érdeklődés buszra való kerékanyára, ezért megfelelő számú jelentkező(3-4) esetén rendelek még.
Tehát M14*1,5 kerékanya 19-es kulcsnyílással rendelhető!  20db/2000Huf (remélem nem emelik az árát)

G.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #77599 Dátum: 2013 Június 12, 21:05:20 »

Szerintem meg mindenki emlekszik, hogy mennyier' vettuk NagyG-tol a 20 db csavart! Grin
teljesen jogos ! ha megnézed nekem mennyiért akkor annyiért adom tovább természetesen . én 300ft-ért vettem sokkal szarabbakat a trabantra ami még galvanizálva sem volt . ez alapján írtam 250et mert tudom ,hogy olcsó volt.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77598 Dátum: 2013 Június 12, 20:55:13 »

T2 busz csavar szett 250ft /db
Szerintem meg mindenki emlekszik, hogy mennyier' vettuk NagyG-tol a 20 db csavart! Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #77597 Dátum: 2013 Június 12, 20:53:28 »

Porsche ülés pár L sinekre építve . a másik ülésen kevesebb a szakadás .
25e fix
Ha nem kell senkinek veszek ruhajelölő tintát befesztem a mintás szövetrészt a háttámlánál feketére az alját levágjuk s megy a trabiba jövőhéten de eddig is sajnáltam szétizélni tehát utolsó akció Cool


T2 busz csavar szett 2000 ft


SERI Jager 2500 ft


Gyujtogató kábel 1500-


Ásónyél 16.000 ft tükörpolírral 18e
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 12, 21:24:10 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77596 Dátum: 2013 Június 12, 20:29:32 »

Ülés alatti panel arra jó, hogy ha kapcsolót akarsz beletenni és megőriznéd a szép eredetidet. Gumiszőnyeg bogárba való szerintem.
506 Hecho in Mexico 7M6A5 szöveg található rajta. Egy darab volt valamikor, de egy helyen, ott ahol az alagútra fekszik, ott lett szétvágva.
Kézifékkar gumim az még talán sajnos a sajátomon sincs.  Cry
Értem, köszönöm.
Tovább adom a lehetősséget.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #77595 Dátum: 2013 Június 12, 20:00:04 »

tuning topikban volt szó komplett belső átrakásáról, szóval kb mindegy milyet találok, úgyis drága lesz, de ha át van építve olajos házba, legalább kiderül minden róla és nem zsákbamacska. sajna nem hemzsegnek a váltók itt Sad
hello nekem van egy Ab olajos váltom ha érdekel.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #77594 Dátum: 2013 Június 12, 19:17:37 »

Ez is hosszú, és szerintem jobb is. A typ3 nagyobb súlya miatt más az áttételezése mint amit bogárba tettek.
Bogárban tök jól működik, főleg ha gyorsulgatni/büntetni is akarsz.
A "félhosszúval" a baj, hogy talán nincs belőle olajos, meg talán nem vezet kinyomócsapágyas.
  
Én most vettem egy olajos félhosszút (kódja: AC), de tényleg nincs benne a vezető, azt majd úgy kell pótolni.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #77593 Dátum: 2013 Június 12, 18:55:56 »

A bogár alkatrészek cikkszáma nem 111-el kezdődik?
Erre mi a válaszotok? Mert nálam legtöbb,szinte minden 113-al kezdődik Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77592 Dátum: 2013 Június 12, 18:10:39 »

A Mikrobi is árult,egy AH-s,szárazféltengelyes,félhosszú váltót.Ez az 1500-asok (1966/8-1970/7),és az 1302S-eknek volt a váltója (1970/8-1972/07).

Állítólag ez a legjobb váltó,mert az 1-2-3 fokozata az rövid,lehet vele városban élvezetesen vezetgetni,tudsz vele dinamikusan közlekedni,viszont a negyedik az hosszú,és majdnem olyan hosszú,mint a hosszúnak nevezett váltóké.
Tehát itt ötvözve vannak a rövidváltónak és hosszúváltónak az előnyei.Tudsz vele városban is,és autópályán is megfelelően autózni.

A hosszúváltóban pedig minden fokozat hosszabb,az 1-2-3 is.
kivéve a negyediket mert az meg rövidebb Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #77591 Dátum: 2013 Június 12, 18:09:26 »

Nekem a gomb kell ha 1971-72-be jó. És d1987-nek nem kell.
Ok, majd eldönti Dávid.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #77590 Dátum: 2013 Június 12, 17:58:47 »

váltógombról lehet tudni, hogy milyen évjáratba való? azt látom persze, hogy afterekhez, de azon belül?
Mérek egy menet vastagságot, és az a tuti.
12mm vastag a menet külső átmérője a váltórúdon.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 12, 18:08:54 írta sparkafer »

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #77589 Dátum: 2013 Június 12, 17:05:22 »

Eladók!
Valaki megkóstoltatta velem a meggyes sopronit.  Grin Na olyanokat elfogadok  Grin

Nekem a gomb kell ha 1971-72-be jó. És d1987-nek nem kell.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 12, 17:19:01 írta tazoli49 »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77588 Dátum: 2013 Június 12, 16:50:06 »

A ház csere nem biztos, hogy minden esetben indokolt szvsz.

Meg ott van még a 4. fokozat cseréje is 0,82-re vagy akár 0,77-re,  bár ehhez is elégé szét kell szedni a váltót.
Itt mondjuk elég nagy lesz az ejtés de erős motorral szerintem működik.
tuning topikban volt szó komplett belső átrakásáról, szóval kb mindegy milyet találok, úgyis drága lesz, de ha át van építve olajos házba, legalább kiderül minden róla és nem zsákbamacska. sajna nem hemzsegnek a váltók itt Sad
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 12, 16:54:57 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #77587 Dátum: 2013 Június 12, 16:21:19 »

A mindkét oldalon leszedhető difi fedeles váltóból lehet olajosat csinálni viszonylag egyszerűen.

Ezek az váltós táblázatok sem mindig pontosak(saját tapasztalat).

Ha utadba kerül egy félhosszú akkor vállald be szerintem.

tuning topikban volt szó komplett belső átrakásáról, szóval kb mindegy milyet találok, úgyis drága lesz, de ha át van építve olajos házba, legalább kiderül minden róla és nem zsákbamacska. sajna nem hemzsegnek a váltók itt Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77586 Dátum: 2013 Június 12, 16:20:05 »

ja azt hittem tudsz valami konkrétat, ami a mexikóiakban más..
az afterekben már jóval kevesebb az ilyen változtatás szerintem

nem, csak a pre gépekhez jobban értek ilyen téren, mint az afterekhez, ezért kérdeztem...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #77585 Dátum: 2013 Június 12, 16:18:23 »

hát nézd...szinte minden évben változtak a dolgok, miért ne változna meg ez is?

de például a kar átmérője is változott még a régebbieken...ránézésre full ugyanaz a gomb, de más méret, így vagy felrakható volt, vagy nem...
ja azt hittem tudsz valami konkrétat, ami a mexikóiakban más..
az afterekben már jóval kevesebb az ilyen változtatás szerintem
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77584 Dátum: 2013 Június 12, 16:15:18 »

ott milyen különbségek vannak?

hát nézd...szinte minden évben változtak a dolgok, miért ne változna meg ez is?

de például a kar átmérője is változott még a régebbieken...ránézésre full ugyanaz a gomb, de más méret, így vagy felrakható volt, vagy nem...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #77583 Dátum: 2013 Június 12, 16:13:29 »

váltógombról lehet tudni, hogy milyen évjáratba való? azt látom persze, hogy afterekhez, de azon belül?
ott milyen különbségek vannak?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77582 Dátum: 2013 Június 12, 16:09:34 »

Eladók!
Valaki megkóstoltatta velem a meggyes sopronit.  Grin Na olyanokat elfogadok  Grin

váltógombról lehet tudni, hogy milyen évjáratba való? azt látom persze, hogy afterekhez, de azon belül?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77581 Dátum: 2013 Június 12, 15:32:42 »

A mindkét oldalon leszedhető difi fedeles váltóból lehet olajosat csinálni viszonylag egyszerűen.

Ezek az váltós táblázatok sem mindig pontosak(saját tapasztalat).

Ha utadba kerül egy félhosszú akkor vállald be szerintem.

jah, nem olajos. Viszont ebben nem a leghosszabb a 4., ha jol nezem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #77580 Dátum: 2013 Június 12, 15:32:17 »

ülés alatti panel milyen állapotban van? a gumiszőnyeg bogárba való? állapot? kézifék kar gumi?
ezek nagy valószínűséggel kellenek, csak megvárom válaszod.
Ülés alatti panel arra jó, hogy ha kapcsolót akarsz beletenni és megőriznéd a szép eredetidet. Gumiszőnyeg bogárba való szerintem.
506 Hecho in Mexico 7M6A5 szöveg található rajta. Egy darab volt valamikor, de egy helyen, ott ahol az alagútra fekszik, ott lett szétvágva.
Kézifékkar gumim az még talán sajnos a sajátomon sincs.  Cry

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77579 Dátum: 2013 Június 12, 15:17:21 »

Eladók!
Valaki megkóstoltatta velem a meggyes sopronit.  Grin Na olyanokat elfogadok  Grin
ülés alatti panel milyen állapotban van? a gumiszőnyeg bogárba való? állapot? kézifék kar gumi?
ezek nagy valószínűséggel kellenek, csak megvárom válaszod.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #77578 Dátum: 2013 Június 12, 15:05:53 »

Eladók!
Valaki megkóstoltatta velem a meggyes sopronit.  Grin Na olyanokat elfogadok  Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #77577 Dátum: 2013 Június 12, 14:58:17 »

Ez is hosszú, és szerintem jobb is. A typ3 nagyobb súlya miatt más az áttételezése mint amit bogárba tettek.
Bogárban tök jól működik, főleg ha gyorsulgatni/büntetni is akarsz.
A "félhosszúval" a baj, hogy talán nincs belőle olajos, meg talán nem vezet kinyomócsapágyas.
  
Nekem a félhosszú az olajos, csak a vezető nincs rajta. De az előkészítés ott van a csavaroknak. Már van vezetőm Luftsick Tomi barátomnál. Csak el kell érte mennem.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #77576 Dátum: 2013 Június 12, 14:12:23 »

jah, nem olajos. Viszont ebben nem a leghosszabb a 4., ha jol nezem
A Mikrobi is árult,egy AH-s,szárazféltengelyes,félhosszú váltót.Ez az 1500-asok (1966/8-1970/7),és az 1302S-eknek volt a váltója (1970/8-1972/07).

Állítólag ez a legjobb váltó,mert az 1-2-3 fokozata az rövid,lehet vele városban élvezetesen vezetgetni,tudsz vele dinamikusan közlekedni,viszont a negyedik az hosszú,és majdnem olyan hosszú,mint a hosszúnak nevezett váltóké.
Tehát itt ötvözve vannak a rövidváltónak és hosszúváltónak az előnyei.Tudsz vele városban is,és autópályán is megfelelően autózni.

A hosszúváltóban pedig minden fokozat hosszabb,az 1-2-3 is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #77575 Dátum: 2013 Június 12, 13:52:53 »

es ez olajos feltengelyes? Ha igen, elhozom...darabig egyik link se ment
jah, nem olajos. Viszont ebben nem a leghosszabb a 4., ha jol nezem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #77574 Dátum: 2013 Június 12, 13:48:32 »

Ez is hosszú, és szerintem jobb is. A typ3 nagyobb súlya miatt más az áttételezése mint amit bogárba tettek.
Bogárban tök jól működik, főleg ha gyorsulgatni/büntetni is akarsz.
A "félhosszúval" a baj, hogy talán nincs belőle olajos, meg talán nem vezet kinyomócsapágyas.
  
es ez olajos feltengelyes? Ha igen, elhozom...
nem lehetne ehhez egy tartalomjegyzéket csinálni ami egy linkről elérhető lenne mondjuk a főoldalról vagy az SzMB fejlécében?
ó, az jó, tényleg.
úgy látszik egy rossz linket próbáltam
darabig egyik link se ment

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77573 Dátum: 2013 Június 12, 13:48:07 »

nem lehetne ehhez egy tartalomjegyzéket csinálni ami egy linkről elérhető lenne mondjuk a főoldalról vagy az SzMB fejlécében?
Van sajat tartalomjegyzeke, ami a nyito oldalarol gyonyoruen elerheto...
Mivel meg mindig keves cikk/leiras/publikacio/adat van benne, meg nem nyilvanos es nem hivatalos a tudasbazis (ettol fuggetlenul barki irhat(na) bele).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #77572 Dátum: 2013 Június 12, 13:43:44 »

155 R15 Vredestein Sprint abroncsok eladók. 4 db, 80%.os állapotban. Szétszedés után derült ki, hogy az egyik belsővel van szerelve.
20e Ft a 4 db. Képfetisisztáknak és DOT függőknek jelzem, hogy van kép ezekről, csak mivel a fórummotor szar és nincs kedvem átméretezgetni ezért emailen vagy privátban tudod küldeni a tisztelt érdeklődőknek.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77571 Dátum: 2013 Június 12, 13:18:01 »

Ez is hosszú, és szerintem jobb is. A typ3 nagyobb súlya miatt más az áttételezése mint amit bogárba tettek.
Bogárban tök jól működik, főleg ha gyorsulgatni/büntetni is akarsz.
A "félhosszúval" a baj, hogy talán nincs belőle olajos, meg talán nem vezet kinyomócsapágyas.
  
hosszu nincs? Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #77570 Dátum: 2013 Június 12, 13:17:48 »

nem lehetne ehhez egy tartalomjegyzéket csinálni ami egy linkről elérhető lenne mondjuk a főoldalról vagy az SzMB fejlécében?

mar megy
ó, az jó, tényleg.
úgy látszik egy rossz linket próbáltam
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #77569 Dátum: 2013 Június 12, 13:11:17 »

45be van egy
hosszu nincs? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #77568 Dátum: 2013 Június 12, 13:10:23 »

sajnos a váci bogarasok oldala már nem megy, pedig ott volt táblázat. most nem találom másikat,
de találtam egy idézetet ami onnan másolta ki ezt:
"DC
1500/1600
4,125 Typ 3 Keresztlengőkaros 68/08-ig "

mondjuk a 113-mal kezdődő szám miatt én bogárból valónak tippeltem volna

mar megy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77567 Dátum: 2013 Június 12, 12:56:25 »

sajnos a váci bogarasok oldala már nem megy, pedig ott volt táblázat. most nem találom másikat

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Váltótípusok ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77566 Dátum: 2013 Június 12, 12:52:59 »

meg nívához amúgy sem jó! Jezusom ...
Abba nem is kell! Ha bogár lenne olyan állapotban mint az, becsokiznátok.  Grin
Buzuki meg elkelt, elvitték 260-ba. Cry

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 ... 2241
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.