www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 23:47:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 3504880 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15766 Dátum: 2023 Március 09, 14:37:07 »

Utánfutó vásárláson gondolkodom. Külső kerékjáratos, minimum 120x200 cm-es plató, fék nem kötelező. Újra nincs fedezet, a hirdetéseket nagyjából ismerem, köszönöm. Hátha tud itt valaki egy kihasználatlan példányról ami még eladó is lenne.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #15765 Dátum: 2023 Február 27, 18:53:01 »

Csak a tanulság miatt (egy ideig még használható volt így is..): Központi vezérlőt cseréltem, mivel egy idő után már a hibakódot sem villogta (mármint azt hogy  nincs hiba). És megjavult. Szóval valójában gyújtás ráadása után 2 másodpercig kapcsolja be a szivattyút, majd lekapcsolja. Nem függ semmitől, sima időzítés..

Kezfogas
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15764 Dátum: 2023 Február 27, 17:21:19 »

Sziasztok,
Nem pont idevágó , de hátha valaki tudja..
Suzuki swift 1.0 '98 -as. Gyújtás ráadásakor eddig kb. 2 másodperc után leállt az üzemanyag szivattyú, most nem áll le.
Nyomást mértem (szegény bogárból szereltem ki a benzincsövet a mérőórához...:/, de visszakapja majd...) , rendben van (2 bar), visszatérő csövet elszorítva felmegy 3 bar fölé.
AC - Relét kimértem: jó.
A kérdés hogy vajon mi állítja le a szivattyút?
Az áramát méri az ECU?
Vagy a szivattyúban van valami ami leállítja?




Csak a tanulság miatt (egy ideig még használható volt így is..): Központi vezérlőt cseréltem, mivel egy idő után már a hibakódot sem villogta (mármint azt hogy  nincs hiba). És megjavult. Szóval valójában gyújtás ráadása után 2 másodpercig kapcsolja be a szivattyút, majd lekapcsolja. Nem függ semmitől, sima időzítés..

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15763 Dátum: 2021 Október 17, 17:18:31 »

Üzemanyag pumpa?
1.6-2.1 közötti nyomásra szabályoz a rendszer. A pumpának viszont 6 bar körül tudnia kell.
Igen a szabályzó jó.De vajon miért áll le a pumpa a gyújtás ráadása után? Mert ha a pumpa "saját magát állítja le", akkor valószínű hogy az a rossz...

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15762 Dátum: 2021 Október 17, 17:13:30 »

Immobiliser van benne?
Nincs.

'81 Hecho en México
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #15761 Dátum: 2021 Október 17, 12:57:33 »

Sziasztok,
Nem pont idevágó , de hátha valaki tudja..
Suzuki swift 1.0 '98 -as. Gyújtás ráadásakor eddig kb. 2 másodperc után leállt az üzemanyag szivattyú, most nem áll le.
Nyomást mértem (szegény bogárból szereltem ki a benzincsövet a mérőórához...:/, de visszakapja majd...) , rendben van (2 bar), visszatérő csövet elszorítva felmegy 3 bar fölé.
AC - Relét kimértem: jó.
A kérdés hogy vajon mi állítja le a szivattyút?
Az áramát méri az ECU?
Vagy a szivattyúban van valami ami leállítja?


Üzemanyag pumpa?
1.6-2.1 közötti nyomásra szabályoz a rendszer. A pumpának viszont 6 bar körül tudnia kell.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13356


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15760 Dátum: 2021 Október 17, 08:05:18 »

Sziasztok,
Nem pont idevágó , de hátha valaki tudja..
Suzuki swift 1.0 '98 -as. Gyújtás ráadásakor eddig kb. 2 másodperc után leállt az üzemanyag szivattyú, most nem áll le.
Nyomást mértem (szegény bogárból szereltem ki a benzincsövet a mérőórához...:/, de visszakapja majd...) , rendben van (2 bar), visszatérő csövet elszorítva felmegy 3 bar fölé.
AC - Relét kimértem: jó.
A kérdés hogy vajon mi állítja le a szivattyút?
Az áramát méri az ECU?
Vagy a szivattyúban van valami ami leállítja?


Immobiliser van benne?

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #15759 Dátum: 2021 Október 16, 17:17:53 »

Sziasztok,
Nem pont idevágó , de hátha valaki tudja..
Suzuki swift 1.0 '98 -as. Gyújtás ráadásakor eddig kb. 2 másodperc után leállt az üzemanyag szivattyú, most nem áll le.
Nyomást mértem (szegény bogárból szereltem ki a benzincsövet a mérőórához...:/, de visszakapja majd...) , rendben van (2 bar), visszatérő csövet elszorítva felmegy 3 bar fölé.
AC - Relét kimértem: jó.
A kérdés hogy vajon mi állítja le a szivattyút?
Az áramát méri az ECU?
Vagy a szivattyúban van valami ami leállítja?


'81 Hecho en México
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15758 Dátum: 2020 Június 15, 16:29:02 »

Kicsit hosszú cikk, de jó volt olvasgatni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20654


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15757 Dátum: 2020 Június 15, 13:16:49 »

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/14/fotaxis_hattersztorik_az_atkosbol/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15756 Dátum: 2020 Május 09, 06:53:24 »

Egy korszak lezárult. 13 év után új gazdája lett. De megmaradt számtalan kellemes emlék, vidám pillanat. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15755 Dátum: 2019 November 01, 05:10:42 »

2008
<beszúrt kép törölve>
Itt még spaniferes pótkeréktartóval. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 November 01, 05:14:54 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #15754 Dátum: 2019 Október 31, 16:37:15 »

2008

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15753 Dátum: 2019 Október 28, 05:47:40 »

Ára fix félmillió Ft.
Elfelejtettem írni, hogy ez csak itt a fórumos társakra vonatkozik még 1 hétig.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15752 Dátum: 2019 Október 27, 06:24:54 »

Kihasználatlanság miatt elválnak útjaink.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15751 Dátum: 2019 Október 27, 06:24:31 »

Kihasználatlanság miatt elválnak útjaink.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15750 Dátum: 2019 Október 27, 06:24:07 »

Kihasználatlanság miatt elválnak útjaink.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15749 Dátum: 2019 Október 27, 06:23:39 »

Kihasználatlanság miatt elválnak útjaink.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15748 Dátum: 2019 Október 27, 06:23:03 »

Kihasználatlanság miatt elválnak útjaink, eladó a KIP KL390-6 típusú lakókocsink. Van még 21 hónap műszaki vizsgája, 41 éves kora ellenére szerintem egész jó állapotban van, bár a tetején a festés kopott. 7 éve új, tolatóautomatikás futóművet kapott és akkor új gumikat (pótkerék is ilyen). Ez utolsó 7 év alatt kb. 10.000 km-t futhatott a jármű. 3 személyes, hőszigetelt, működő gázkonvektor, 3 égős tűzhely, mosogató van benne gyárilag. Az eredeti hűtőgép már a múlté, pár éve kapott helyette újat, de azt nem adom a lakókocsihoz. A belmagasság 186 cm, szóval elég kényelmes, csak a nagyon magasaknak kell némileg meghajolniuk, de ők így jártak. Grin Elősátrát sok éve széttépte egy vihar, de eltettük, mintának még jó ha netán valaki varrna egy újat. Az elősátor vasszerkezete hibátlan Ára fix félmillió Ft.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15747 Dátum: 2019 Október 21, 06:36:45 »

Röpke 17 és fél év, pontosabban 6437 közösen eltöltött nap és 310308 együtt lefutott boldog km után - nem könnyen - de elengedtem a kezét. Mostantól új gazdája rendezi sorsát.  Embarrassed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15746 Dátum: 2019 Június 21, 22:09:39 »

Egyik markazi barátomék autója ....

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15745 Dátum: 2019 Június 21, 22:08:30 »

Egyik markazi barátomék autója ....

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15744 Dátum: 2019 Június 21, 22:07:58 »

Egyik markazi barátomék autója (úgy 20 éve), de már feleslegessé vált, ezért eladnák. Mindennaposan használt gép, kulturált belsővel, vállalható külsővel (bár vannak lakatolásra megérett részek), 5-5,5 litert fogyasztó motor. Műszaki ez év végéig. Kikiáltási ára kemény 51.487 Ft.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #15743 Dátum: 2019 Június 10, 19:59:11 »

Naggyon komoly Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #15742 Dátum: 2019 Június 10, 16:57:16 »

https://hvg.hu/cegauto/20190609_ket_motor_ket_slusszkulcs_ebben_a_24_millio_forintos_regi_citroen_kacsaban
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15741 Dátum: 2019 Március 05, 00:16:21 »

Barátom 3 év után eladja Audi A4 1.8 benzines autóját, mert kinőtték. Részletek: https://www.facebook.com/krisztian.bukovi/posts/2173752562682713 [/s]
ELADVA!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15740 Dátum: 2019 Március 04, 06:32:12 »

  Barátom 3 év után eladja Audi A4 1.8 benzines autóját, mert kinőtték.  Részletek: https://www.facebook.com/krisztian.bukovi/posts/2173752562682713
« Utoljára szerkesztve: 2019 Március 04, 06:36:02 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15739 Dátum: 2018 December 29, 08:33:11 »

1995-ös évjáratú Pezsó 306 1,9td gépkocsihoz keresek jó állapotú hengerfejet megvételre.
Törölhetik az adminok, megoldódott. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #15738 Dátum: 2018 December 29, 07:52:34 »

Eszembe jutott a régi kombink. Imádtuk, 6 évesen elvitték és Brassóban futott tovább.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #15737 Dátum: 2018 December 29, 07:49:36 »

https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/12/28/eromero_dacia_1310_tlx_1989/
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15736 Dátum: 2018 Október 12, 11:08:24 »

1995-ös évjáratú Pezsó 306 1,9td gépkocsihoz keresek jó állapotú hengerfejet megvételre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #15735 Dátum: 2018 április 13, 21:56:00 »

Aki tud élni.  Wink

Na ja ...  Tongue
Holnap, ha minden igaz jön még vagy 15...20 db, aztán gondoltam "felmérem" ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #15734 Dátum: 2018 április 13, 21:53:10 »

Cheesy
Aki tud élni.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #15733 Dátum: 2018 április 13, 21:18:20 »

Látom az utat javították.  Grin
Csak még mindig szar. 

hajaj ... 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #15732 Dátum: 2018 április 13, 21:06:19 »

Cheesy
Látom az utat javították.  Grin
Csak még mindig szar. 
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #15731 Dátum: 2018 április 13, 20:59:46 »

 Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #15730 Dátum: 2018 Március 13, 08:02:39 »

Elkelt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #15729 Dátum: 2018 Március 02, 18:12:00 »

Üdv!

https://auto.jofogas.hu/zala/Gumi__nyari_gumi__195_50_r15____felni_76931959.htm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #15728 Dátum: 2018 Február 11, 14:59:16 »

Van 13-as gumim 4 darab Zsiguli felnin. Valakit érdekel?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2438


« Hozzászólás #15727 Dátum: 2018 Február 01, 16:42:13 »

Veterán AM cikke azt közölte kérdésre, hogy melyik évjáratot lehetne gyűjteni, hogy mindegyik rohad. Nincs preferált évfolyam.
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.