www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 00:52:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 ... 548
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5483352 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1734 Dátum: 2008 Augusztus 15, 12:27:28 »


sziasztok
buszos üdv
Rulezka  Smiley
Isten(meg a T4) hozott a csapatban!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #1733 Dátum: 2008 Augusztus 15, 11:34:54 »


« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 15, 11:42:03 írta Hanyi »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1732 Dátum: 2008 Augusztus 15, 11:31:16 »

Igen már tegnap volt az a holnap amit annyira vártam!  Grin
Van egy jó hírem:
Itthon bővült a légyszám, BUSZOS LETTEM!
Este 22 óra óta van egy t4syncro buszom.
A dolog egy laza S.tarján Bp távval indult (el érte) majd haza már t4essel  Wink
Fényképet majd dobok, csak most elégggé kapkodnom kell,de legkésőbb 7főn rakok fel róla infot még! Mivel ma már megyünk is egy párnapos kirándulásra, naná hogy az új busszal.  Grin
sziasztok
buszos üdv
Rulezka  Smiley


Az autóhoz pedig nagyon sok szerencsét, szerintem jól választottál, amikor én láttam az autót, akkor jó állapotú volt. (egy éve) És ez a 2.4-es motor az egyik legjobb!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #1731 Dátum: 2008 Augusztus 15, 11:09:38 »

mi kell?
kérdezd zokát
y fűtéscső meg az a szar amit betettem a képen
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #1730 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:11:35 »

tud valaki busz bontót bp-n?
mi kell?
kérdezd zokát

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
RNIE
« Hozzászólás #1729 Dátum: 2008 Augusztus 15, 10:03:13 »

tud valaki busz bontót bp-n?
Rulezka
« Hozzászólás #1728 Dátum: 2008 Augusztus 15, 07:44:11 »

Már holnap van,ma!! Grin
Igen már tegnap volt az a holnap amit annyira vártam!  Grin
Van egy jó hírem:
Itthon bővült a légyszám, BUSZOS LETTEM!
Este 22 óra óta van egy t4syncro buszom.
A dolog egy laza S.tarján Bp távval indult (el érte) majd haza már t4essel  Wink
Fényképet majd dobok, csak most elégggé kapkodnom kell,de legkésőbb 7főn rakok fel róla infot még! Mivel ma már megyünk is egy párnapos kirándulásra, naná hogy az új busszal.  Grin
sziasztok
buszos üdv
Rulezka  Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1727 Dátum: 2008 Augusztus 14, 19:03:58 »


szóval várom a holnapot.
 Wink
Már holnap van,ma!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1726 Dátum: 2008 Augusztus 14, 16:50:46 »

Mint már korábban említettem kellene nekem egy t2a műszerpanel, szép állapotú Smiley
Van esetleg valakinek bontásból visszamardt vagy bármilyen otthon lézengő? Természetesen működő műszerekkel Smiley

Természetesen kifizetem, vagy tudok adni érte egy t2b panelt ami nekem nem kell.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 14, 16:56:24 írta bushi »

Rulezka
« Hozzászólás #1725 Dátum: 2008 Augusztus 13, 23:15:34 »

én csak a képeket láttam,meg a leirásokat,amiket irtál,de nekem is szimpi!
remélem joljársz vele! Wink
küldött át nagyfelbontású képeket is ,sokat róla. 1-2 apróságon kívül tényleg patent jármű, kipróbáltam, tetszik, buszos érzés volt.
szóval várom a holnapot.
 Wink
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #1724 Dátum: 2008 Augusztus 13, 23:13:05 »

nekem ez az első t4 ami tetszik, tetszik élőben is nem csak a hazsnaltauto képein!
a többi egy rakás k*ki volt!
ennek nincs mésszel kiöntve az ajtóillesztése, nem meszelték le  aküszöböt és nem nagy kézzel öltött az ülés"javítása"
szóval holnap vagy pénteken hazajön, velem, ha az eladó is szeretné (asszem szeretné)  Wink
kipróbáltam, vezettem, tetszik nagyon!
én csak a képeket láttam,meg a leirásokat,amiket irtál,de nekem is szimpi!
remélem joljársz vele! Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Rulezka
« Hozzászólás #1723 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:57:18 »

fogalmam sincs milyenek.....
de azt tudom hogy egyszer én még szeretnék egy t3Syncro-t az életben Evil
nekem ez az első t4 ami tetszik, tetszik élőben is nem csak a hazsnaltauto képein!
a többi egy rakás k*ki volt!
ennek nincs mésszel kiöntve az ajtóillesztése, nem meszelték le  aküszöböt és nem nagy kézzel öltött az ülés"javítása"
szóval holnap vagy pénteken hazajön, velem, ha az eladó is szeretné (asszem szeretné)  Wink
kipróbáltam, vezettem, tetszik nagyon!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1722 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:55:44 »

fogalmam sincs milyenek.....
de azt tudom hogy egyszer én még szeretnék egy t3Syncro-t az életben Evil
http://www.youtube.com/watch?v=fIii6Mo2fso&NR=1
 Wink
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #1721 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:49:29 »

sziasztok
t4es OFF következik, na jó csak vicc, rövid leszek!
úgy néz ki én is buszos leszek!
van egy szimpatikus t4es, mixtoból szgk-ra alakított, fullextrás, örök 4 kerékmeghajtású, nagyon szép állapotú autó!
mondjuk az igaz hogy teherautóváltós úgymond, szóval nem egy startolós de nagyon szimpatikus autó!
Ha az eladó is úgy akarja lehet már holnap az enyém  Grin
Syncros, kinek mi a véleménye a Syncroról?
remélem jó választás lesz! Wink
fogalmam sincs milyenek.....
de azt tudom hogy egyszer én még szeretnék egy t3Syncro-t az életben Evil

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Rulezka
« Hozzászólás #1720 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:36:52 »

a vwdepo- féle?  Roll Eyes
igen!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1719 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:34:42 »

sziasztok
t4es OFF következik, na jó csak vicc, rövid leszek!
úgy néz ki én is buszos leszek!
van egy szimpatikus t4es, mixtoból szgk-ra alakított, fullextrás, örök 4 kerékmeghajtású, nagyon szép állapotú autó!
mondjuk az igaz hogy teherautóváltós úgymond, szóval nem egy startolós de nagyon szimpatikus autó!
Ha az eladó is úgy akarja lehet már holnap az enyém  Grin
Syncros, kinek mi a véleménye a Syncroról?
remélem jó választás lesz! Wink
a vwdepo- féle?  Roll Eyes
Rulezka
« Hozzászólás #1718 Dátum: 2008 Augusztus 13, 22:26:04 »

sziasztok
t4es OFF következik, na jó csak vicc, rövid leszek!
úgy néz ki én is buszos leszek!
van egy szimpatikus t4es, mixtoból szgk-ra alakított, fullextrás, örök 4 kerékmeghajtású, nagyon szép állapotú autó!
mondjuk az igaz hogy teherautóváltós úgymond, szóval nem egy startolós de nagyon szimpatikus autó!
Ha az eladó is úgy akarja lehet már holnap az enyém  Grin
Syncros, kinek mi a véleménye a Syncroról?
remélem jó választás lesz! Wink
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1717 Dátum: 2008 Augusztus 12, 20:48:28 »

ide is beirom:
keresek t2b sötétbarna vezető ülést
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #1716 Dátum: 2008 Augusztus 12, 20:47:33 »

Privi ment
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1715 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:34:51 »

Akkor ez ingyen van!  Evil
http://www.google.com/search?hl=en&q=convert+1300+eur+to+huf&btnG=Search

300ezerig ingyé van! Cheesy

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1714 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:32:48 »

1300 ojróé nem is vészes nemde?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?68327

<beszúrt kép törölve>
CSak vizes.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1713 Dátum: 2008 Augusztus 12, 17:15:24 »

1300 ojróé nem is vészes nemde?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?68327

<beszúrt kép törölve>
300ezerig ingyé van! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1712 Dátum: 2008 Augusztus 12, 16:40:32 »

1300 ojróé nem is vészes nemde?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?68327


Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #1711 Dátum: 2008 Augusztus 12, 10:42:16 »

Praktikus ügyes, de tuti nem kényelmes... vagy igen?

kenyelmesnek miert ne lenne kenyelmes.nekem meg a hossz is epp jo lenne.egyszer lemerem milyen ilyen hosszon fekudni.uis kb 182 cm hosszu...

új számom van:20 592 5434
RNIE
« Hozzászólás #1710 Dátum: 2008 Augusztus 12, 09:10:13 »

Keresek Y fűtéscsövet meg ezt a szart

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1709 Dátum: 2008 Augusztus 12, 06:51:10 »

Praktikus ügyes, de tuti nem kényelmes... vagy igen?


Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #1708 Dátum: 2008 Augusztus 11, 17:25:11 »

http://www.camperstuff.co.uk/Site/Micro_bed.html

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #1707 Dátum: 2008 Augusztus 11, 10:57:02 »

ugyes.
http://www.camperstuff.co.uk/Site/Home.html

új számom van:20 592 5434
xoyox
« Hozzászólás #1706 Dátum: 2008 Augusztus 11, 10:35:34 »

egy havernak van egy Audi A3-as kis gepe, 500,000.- Km-rrel !
Mult heten kapott par alapvetö alkatrezst bele,  de se rozsda se mas technikai szarakodas nem volt a geppel, pedig megy vele  rengeteget . / talan eppen ezert /
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 11, 10:41:02 írta xoyox »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1705 Dátum: 2008 Augusztus 11, 10:21:27 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #1704 Dátum: 2008 Augusztus 11, 10:06:56 »

Az enyémben való 177e km. porszáraz, 15e km alatt szinte nem mozdul meg az olajszint.


https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1703 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:58:45 »

MIért? egy jól összerakott 1.6 moci a világból kimegy. Gond nélkül. A vw a lághűtéses boxer motorjaitól szerezte a megbízható jelzőt. A vizes szarok csak valamiféle másodvirágzás, nem olyan jók.

T2-vel utazni nagyobb rajság, mint lemenni a tengerpartra egy off vizessel. De ugyanezt egy t2 is kiállja, simán.

Ezt így kimondani, hogy "vizes szarok" elég merész, mert az 1972-ben az audi 80 (B1)-esben megjelent OHC soros négyes, fogazottszíjas motor simán elment 500e km-t és ráadásul még az 1.6-os Golf III-asban is annak közeli rokona van. Ez egy nagyon átgondolt, nagyon okosan tervezett és a mai napig nagyon jó anyagokkal gyártott motor, 150e km-nél kicsit szelephangja lesz, mert a tőkék megkopnak a hengerfejben, de aztán semmi nem változik, csak megy-megy-megy. Nem lehet agyonütni sem.
Ez a motor, legyünk őszinték, legalább dupláját elmegy, mint bármelyik léghűtéses motor, ráadásul a literteljesítménye jobb, kevesebbet fogyaszt, könnyebben javítható. Ez a motor az alapja a GTi egyes golf motornak, 70-112 lóerőig voltak különböző mutánsai, Zenith 2B2 karbival, vagy 35 PDIT karbival, vagy L jettel, K jettel, stb. stb. hihetetlen jó motor. Az egyik legnagyobb változtatás rajta az 1987ben megjelenő hidrotőke volt, egyébként az 1588 ccm-es motor évekig változatlan volt.
A dízelt is ebből csinálták.

Mát többször írtam, hogy a nagy legendás futásteljesítményű typ1-es motorok 300e km-nél semmiképpen nem bírnak többet, de 150 körül egy tömítéscsere mindenképpen kell nekik mert fossák az olajat ezerrel. Régen 200e km soknak számított, a Ladák 100-nál már a végüket járták, vezlánc megnyúlt, vezérműtengely megkopott, füstöltek, manapság a sokat szidott, eldobós (pd) tdi motorkban néhányan öngyilkosok lennének he megtudnák mennyi van bennük.
Az enyémben való 177e km. porszáraz, 15e km alatt szinte nem mozdul meg az olajszint.

Szóval hátrébb az agarakkal.

Egyébként én is jobban szeretem a levegős boxereket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #1702 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:57:44 »

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:


a T3 úgytudom 80-tól jelent meg, 79-ben még T2 volt.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1701 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:47:51 »


kiemelkedő baromság per szöveghossz arányt sikerült összehozniuk
Rulezka
« Hozzászólás #1700 Dátum: 2008 Augusztus 11, 09:29:17 »

Forrás?  Wink

itt leltem:
http://www.vwt4busz.hu/
Nem elérhető btom
Hozzászólások: 107


buszvezető

« Hozzászólás #1699 Dátum: 2008 Augusztus 11, 08:43:59 »

A te buszodat lehet látni a gyártelepi vasútállomás meletti lakótelepen ugye!?
Nagyon szép kis busz, nagyon jó színe van és a virágok is jó állnak neki.
Grat hozzá!

Igen, azaz!  Wink Köszi!
Vagabond képén a piros az természetesen!

Mentünk vele most majd 300 km-t, és nagyon jól muzsikált!  Cheesy

Rajzás 2008:
http://www.youtube.com/watch?v=9JQryMqaOXw
VW T2b 1977 Buksi
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #1698 Dátum: 2008 Augusztus 11, 08:38:21 »

Forrás?  Wink

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #1697 Dátum: 2008 Augusztus 11, 07:42:13 »

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:
A Volkswagen Transporter története
     1956 – az els&otilde; generáció
Az az 1956 inkább 1950 szerintem. Tovább még nem is olvastam...
Rulezka
« Hozzászólás #1696 Dátum: 2008 Augusztus 10, 22:38:01 »

bocs, ha hosszú,de ezt lehet nem mindenki ismeri még:

A Volkswagen Transporter története
 
     1956 – az els&otilde; generáció

Március 8-án gördültek le az elso Transporterek az újonnan létesített hannoveri Volkswagen Transporter üzem gyártószalagjáról; a sorozatgyártás április 20-án kezdodött. A legelso Transporter könnyusúlyú: 890 kg tele tankkal, vezeto és pótkerék nélkül. Ám ezekkel együtt sem éri el a 2. típus (az 1. típus a Bogár volt) az 1 tonnát - a saját tömege 990 kg. Hasznos teherbírása: 750 kg-ig terjed. 2-3 személyes vezetokabinjával és 4,6 m3 rakterével a Volkswagen Transporter fordulékonynak bizonyul és - az akkori viszonyokhoz képest - gyorsnak is: maximális sebessége 75 km/h. Ezt kicsi, 1131 cm3 farmotorja biztosította, mely 3300 / perc mérsékelt fordulatszám mellett 25 LE-s teljesítményre képes. Ezt a motort nem csúcsteljesítményre, inkább megbízhatóságra tervezték. 9 literes fogyasztás városban és hosszú élettartam volt a szerénység jutalma.
A busz változattal 8 személy szállítható és a két hátsó üléssor kiszerelésével könnyedén alkalmassá teheto teherszállításra is. Az elso generációs Transporterbol 1967-ig összesen 1.800.000 db-ot adtak el.


1967 – a második generáció

A Transporter további népszerusége egy okos vezetoi döntésnek volt köszönheto: A megfelelo pillanatban, a német gazdaság hullámvölgyének kellos közepén lépett a piacra a sikermodell utódja: egy sokkal modernebb, szebb és biztonságosabb jármu, amelyhez képest 1.800.000 példányban elkelt elodje egy csapásra öregnek tunt. A nem osztott, lekerekített elso szélvédo és az összességében nagyobb ablakok több fényt juttatnak az utastérbe, és természetesen a látási viszonyokat is javítják.
Az 1.175 kg továbbra is meglepoen alacsony össztömegnek számít. Ahogy múltak az évek, egyre nehezebb lett. Ez volt a költséges technika és a passzív biztonság ára. Egyúttal nagyobb is lett: kívülrol csak kb. 20 cm-rel, belülrol azonban a jobb térfelosztás révén jelentosen tágasabb lett. A legfontosabb változás azonban a karosszérialemez alatt bújt meg: a hátsó tengelyt duplacsuklós ferde kormánytengelynek képezték ki, amely jelentosen javította a jármu menettulajdonságait. Az elso tengely rugózása még jobb lett, a kétkörös fékek révén garantált a személygépkocsik biztonsági szintje. A kényelem terén is elorelépés történt: jobb ülések, jobb szellozés, és sok más továbbfejlesztett részlet. Az erosebb 47 LE-s motorral 110 km/h sebesség érheto el. A biztonságnak különleges figyelmet szentelnek. Minden autót új, biztonsági kormányoszloppal szállítanak.
A 11 éves története alatt több mint 2.700.000 db T2-t adtak el.


1979 – a harmadik generáció

Tavasszal megjelenik a piacon az új VW Transporter, amely a futómure és a motorra irányuló számos muszaki újítása mellett újonnan kialakított karosszériát is kínál, ami egyben jobb látási viszonyokat, nagyobb teret és kedvezobb használati értéket is eredményez.
A VW Transporter harmadik generációja kisebb forradalmat jelentett, mégpedig a karosszéria alatti vázszerkezet méretezésére bevezetett új számítási módszerrel. E módszer eredményeként az autó még erosebb lett. Hogy a T3 startja beváltotta a reményeket, menettulajdonságainak köszönheto. A még mindig léghutéses boxermotornak volt dolga az 1.385 kg üres tömeggel is. A kis motorral (1.584 cm3) max. 110 km/h sebességre volt képes. A legerosebb változat (1.970 cm3 / 70 LE) is csak max. 127 km/h sebességet tudott produkálni autópályán, vagyis 3 km/h-val kevesebbet, mint elodje.
Az új modell kétségtelen elonyei kezdetben alig lelkesítették a piacokat. Csak akkor lett a 3. generációs Transporter sikermodell, amikor a vízhutéses boxer- és foleg a dízelmotor nagyobb teljesítményt és alacsony fordulatszámról eroteljes gyorsulást eredményeztek. A 125 mm-rel szélesebb kocsi vezetokabinjában három teljes értéku ülés volt, a nyom- és tengelytáv nagyobb lett, változatlanul csekély fordulókör mellett.
A teljes belsotér nagyobb és levegosebb, biztonságosabb és optikailag is korszerubb lett. A legfontosabb újdonság azonban továbbra is láthatatlan volt: a menetbiztonság és a kényelem terén óriási lépés tettek elore a tervezok. Az elso tengely - kettos keresztlengokar, progresszíven ható csavarrugók belso teleszkópos lökhárítókkal, keresztstabilizátor - ideálisan egészítette ki az elvileg változatlan ferdelengokaros hátsó tengelyt. A rakomány maximális tömege majdnem elérte a mágikus 1000 kg-os határt: 998 kg az 1,6 literes motor esetében, 30 kg-mal kevesebb az eros, 2 literes változatnál.
Az aktív menetbiztonság mellett nott a passzív biztonság is. Ütközéspróbák segítették azoknak az elemeknek a kifejlesztését, melyek frontális és oldalütközésnél elnyelik az energiát és célzottan deformálódnak. A vezetofülke elso részében, térdmagasságban merevítot építettek be, az ajtókban pedig stabil profilelemek gondoskodnak az oldalütközés elleni védelemrol.
A négyhengeres dízel sorosmotor bevezetésére csak 1981-ben került sor.
Az öngyulladású motort a harmadik Transporter generációnál is alkalmazták; egy évvel késobb megjelent ismét a vízhutéses boxermotor.
Az új generáció megjelenéséig közel 6.700.000 db Transportert gyártottak (ebbol kb. 4.000.000 db T3-t).


1990 – a negyedik generáció

Január 6-án indult a 4. Transporter generáció gyártása (T4). Az új koncepció ugyanúgy forradalminak számít, mint a Bogár-ról a Golf-ra történt váltás: frontmotor, fronthajtás ("húzófej-elv") a menetirányhoz képest keresztben beépített vízhutéses 45-81 kW-os sorosmotorral, elöl új kettos keresztlengokaros tengely, hátul ferdelengokaros tengely. Két tengelytáv: 2.920 és 3.320 mm, három hasznosteher-kategória: 800, 1.000 és 1200 kg. A piac számára kisebbfajta szenzációt jelentett a T4 bevezetése, mert az a Bulli-val kapcsolatos összes elképzelést feledtette, mindazonáltal hamisítatlan Volkswagen. Az új jármu minden tulajdonságában annyival jobb lett, hogy a "minoségi ugrás" kifejezés nem túlzás. És a T4 még sokoldalúbb, mint közmondásosan univerzális elodje, mert több variációs lehetoséggel szállítható a felépítménye (pl. második tolóajtó vagy a választható szárnyasajtó). A piac lelkesen fogadja a 2. típus negyedik generációját. Már több hónappal a szállítások megkezdése elott elojegyzésben óriási mennyiséget rendelnek meg. Eleinte még a T3-t is tovább gyártják egy ideig. 40 éves története alatt közel 10.000.000 Transporter talált gazdára szerte a világon.


2003 – az ötödik generáció

Július elso felében Magyarországon is bemutatkozott a Volkswagen Transporter ötödik nemzedéke, melynek érkezését az ügyfelek részérol rendkívüli várakozás elozte meg. Mint ismeretes, a szakmai körökben csak „kategória-alapítóként” emlegetett haszonjármuvet 85, 105, 131, illetve 174 lóeros dízel- és 116 illetve 235 lóeros benzinmotorokkal szállítják. A bemutató érdekessége, hogy az üzleti és szabadidos célokra egyaránt alkalmas Multivan nagyteru luxuslimuzin szintén a haszonjármu változatokkal együtt mutatkozik be. A külföldi visszhangok után a Volkswagen Transporter ötödik generációjának sikere elore borítékolható, hiszen röviddel a lipcsei bemutató után az autó elnyerte az Év autója címet. A díjat a stuttgarti, tehergépjármuves magazinokat megjelenteto ETM kiadó, a Lipcsei Vásárt szervezo cég, illetve a németországi Gépjármuimportorök Szövetsége közösen ítélte oda a 2,8 tonna megengedett legnagyobb össztömegu járm&ucirc;vek versenyében, ahol 22 modell indult. A 24 tagú zsuri indoklása szerint a Volkswagen Transporter foként azért volt érdemes a díjra, mert a negyedik generációs modellekhez képest tovább nott a rakodótér és a teherbírás, valamint jelentosen kedvezobb ár-érték aránnyal juthatnak hozzá az ügyfelek.
 
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #1695 Dátum: 2008 Augusztus 10, 21:59:01 »

Kinek hogyan. Vizesem sosem volt, nemtudom milyen. Még mocim sem volt vizes.
[/quote
Nem egy dologról beszélünk. Egy 1980-as T3 még levegős, de más méret, más komfort, más minden. Nem olyan raj( még), de mindenben jobb mint az öreg...
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 [505] 506 507 508 509 510 ... 548
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.