www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 14:14:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3509 3510 3511 3512 3513 [3514] 3515 3516 3517 3518 3519 ... 3535
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 22583892 alkalommal)
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #869 Dátum: 2006 Február 11, 00:21:03 »

Itt is sokminden van, de ott több az anyag. Én visszafelé haladnék.

Egy ideje figyelem az eseményeket, de akkor átnézem az eddigi hozzászólásokat...

Köszi
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #868 Dátum: 2006 Február 11, 00:18:06 »

Itt is sokminden van, de ott több az anyag. Én visszafelé haladnék.

A régi fórumon?
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #867 Dátum: 2006 Február 11, 00:16:30 »

Menj át az SZMB-be és olvass vissza sokat.  Shocked

A régi fórumon?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #866 Dátum: 2006 Február 11, 00:11:01 »

Menj át az SZMB-be és olvass vissza sokat.  Shocked

Gondolom, hogy nem olcsó... a minőséget és a tartósságot meg kell fizetni...

De azért nem lehetetlen egy tartós, erős motort építeni typ1-ből? Vagy mégis?

Ha lehetséges, akkor valakinek van elképzelése, hogy milyen alkatrészeket, melyik gyártótól kell beszerezni?
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #865 Dátum: 2006 Február 11, 00:09:03 »


Komolyra fordítva a szót, 60-70LE fölé menni egy typ1-es motorral már nehéz dió. És rettenetesen drága mulatság.

Szerintem jobban jársz egy jól öszerakott 1.6-os mocival. Ha meg nyomatékot is akarsz, akkor faragj be egy typ4 mocit. Ha erőt is és nyomatékot is akarsz, akkor megy egy WBX-et. De az átépítés költsége az előző két mondat elejétől a végéig exponenciálisan növekszik.


Gondolom, hogy nem olcsó... a minőséget és a tartósságot meg kell fizetni...

De azért nem lehetetlen egy tartós, erős motort építeni typ1-ből? Vagy mégis?

Ha lehetséges, akkor valakinek van elképzelése, hogy milyen alkatrészeket, melyik gyártótól kell beszerezni?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #864 Dátum: 2006 Február 10, 22:52:37 »

Az új Toyota Avensis színe, nem?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #863 Dátum: 2006 Február 10, 21:56:34 »

biztos szép lesz összerakva. majd a rajzáson megcsodáljuk...

1963 VW1200 DeLuxe
Leon 1303
« Hozzászólás #862 Dátum: 2006 Február 10, 21:51:45 »

Nagy lakat, nagy fény,
és mégnagyobb öröm a Peti részéről  Grin

Szín felől kérdezzétek a petit, mert lámpánál más szine volt, mint odakint (1szóval gőzöm sincs).
Olajzöldes-barnás-metál
Ilyen tuti nincs senkinek!
Tényleg szépen sikerült...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #861 Dátum: 2006 Február 10, 21:33:30 »

nagy lakatolás is volt rajta vagy csak nem tetszett a Petinek a piros?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #860 Dátum: 2006 Február 10, 21:30:52 »

Ha egy 1776 ccm 80-100 Le közötti motort szeretnék csinálni, milyen alkatrészeket kellene hozzá beszereznem?

Szerintem szerezd be ezt:
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=11a774fb00c6b9d543190cc71245ecb0&s=1567

80-100LE-s motort ennek az árnak a háromszorosáért fogsz csinálni bogárba és vélhetőleg a futásteljesítménye is csak töredéke lesz annak, mint amit még ez el fog ketyegni. És ez tuning nélkül 218LE.


Komolyra fordítva a szót, 60-70LE fölé menni egy typ1-es motorral már nehéz dió. És rettenetesen drága mulatság.

Szerintem jobban jársz egy jól öszerakott 1.6-os mocival. Ha meg nyomatékot is akarsz, akkor faragj be egy typ4 mocit. Ha erőt is és nyomatékot is akarsz, akkor megy egy WBX-et. De az átépítés költsége az előző két mondat elejétől a végéig exponenciálisan növekszik.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #859 Dátum: 2006 Február 10, 21:29:50 »

Készen lett a Teleki Peti /petester/ bogija (Dönci), és ma délelőtt el is hoztuk trélerrel a garázsába!
Lehet találgatni, hogy milyen színű  Grin
Itt van 3 lesifotó a gépről, a peti engedélyével:


Csak nem barna?

www.elitevwclub.hu

1994 Porsche 993 Carrera 2 cabrio
1982 Porsche 931 (924 Turbo)




Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #858 Dátum: 2006 Február 10, 21:26:46 »

igen, én is úgy látom, hogy metáltengerzöldeskék egy kis gyöngyházeffekttel.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #857 Dátum: 2006 Február 10, 21:21:51 »

Nem látom jól, de mintha ez kék lenne Tongue Cheesy

Készen lett a Teleki Peti /petester/ bogija (Dönci), és ma délelőtt el is hoztuk trélerrel a garázsába!
Lehet találgatni, hogy milyen színű  Grin
Itt van 3 lesifotó a gépről, a peti engedélyével:

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #856 Dátum: 2006 Február 10, 21:15:05 »

Készen lett a Teleki Peti /petester/ bogija (Dönci), és ma délelőtt el is hoztuk trélerrel a garázsába!
Lehet találgatni, hogy milyen színű  Grin
Itt van 3 lesifotó a gépről, a peti engedélyével:




Sompi
« Hozzászólás #855 Dátum: 2006 Február 10, 19:38:44 »

szervusztok.
kellene nekem 1 korrekt jó lakatos.
tud valaki valakit?
Bal oldalon a "Hasznos címek"-ben Magyar Gábor. ...pl.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 10, 21:25:54 írta Sompi »
Nem elérhető olyankristóf
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #854 Dátum: 2006 Február 10, 19:19:24 »

szervusztok.
kellene nekem 1 korrekt jó lakatos.
tud valaki valakit?
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #853 Dátum: 2006 Február 10, 19:07:33 »

Amit lehet venni:
69mm-es lökettel : 1914 cm3 (94 mm-es henger)
82mm-es lökettel:  2275 cm3 (94 mm-es henger)


Ha egy 1776 ccm 80-100 Le közötti motort szeretnék csinálni, milyen alkatrészeket kellene hozzá beszereznem?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #852 Dátum: 2006 Február 10, 18:47:10 »

Szevwasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy D-s mexikói blokk maximum mekkora hengereket bír el?

Szeretnék majd egy erősebb masinát csinálni (természetesen ebből a mexikói motorból), ki milyen megoldást tud ajánlani?

Amit lehet venni:
69mm-es lökettel : 1914 cm3 (94 mm-es henger)
82mm-es lökettel:  2275 cm3 (94 mm-es henger)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #851 Dátum: 2006 Február 10, 18:24:49 »

Szevwasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy D-s mexikói blokk maximum mekkora hengereket bír el?

Szeretnék majd egy erősebb masinát csinálni (természetesen ebből a mexikói motorból), ki milyen megoldást tud ajánlani?
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #850 Dátum: 2006 Február 10, 17:26:28 »

.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #849 Dátum: 2006 Február 10, 16:15:29 »

KIZS!

ez neked: http://www.gizmag.co.uk/go/3599/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #848 Dátum: 2006 Február 10, 14:32:29 »

sajna nincs nálam a gyári leírás, és már rég olvastam, bocs

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #847 Dátum: 2006 Február 10, 14:20:09 »

No jo, hat vegulis mind1, majd megoldom...

Udv! Vasarnap ujra jelentkezek. Addig ne tessek zaklatni, ugyse olvasom... Cheesy
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #846 Dátum: 2006 Február 10, 14:10:45 »

És azt tudtátok, hogy már nem a Westfalia gyártja a Lakóautókat?
A VW saját cége végzi a munkát, California néven. (mostmára név is California...) Shocked
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #845 Dátum: 2006 Február 10, 14:05:13 »

én néztem a gyári leírást, próbáltam aszerint tekerni az első télen, na kb azóta ugyanúgy áll, nálam semmit nem számított, vagy ha igen, akkorsem vettem észre. párásodás ellen a legjobb a pillangóablak, külső ráfagyás ellen meg nem tudsz mit tenni, max fűtőszálat tenni a szélvédőre

Es abba a gyari leirasban mit irtak, merre kell tekerni, hogy nyitva ill hogy zarva legyen? Smiley Koszi!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #844 Dátum: 2006 Február 10, 14:01:48 »

Ma olvastam:

"A VW Brazíliában is befejezi a boxermotorok gyártását, noha a VWKombi továbbra is gyártásban marad. Az utolsó 200at Prata speciális modellként dobják piacra, spártai felszereltséggel. A boxermotorból az évek során 27 millió darabot gyártottak. Az utolsó motor 1584ccm 58 lóerős. A Kombikat ezentúl1,4-es soros 4 hengeres, 78 lóerős benzinmotorral szerelik."

nem is tudtam, hogy gyártanak még Buszt...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #843 Dátum: 2006 Február 10, 13:49:36 »

én néztem a gyári leírást, próbáltam aszerint tekerni az első télen, na kb azóta ugyanúgy áll, nálam semmit nem számított, vagy ha igen, akkorsem vettem észre. párásodás ellen a legjobb a pillangóablak, külső ráfagyás ellen meg nem tudsz mit tenni, max fűtőszálat tenni a szélvédőre

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #842 Dátum: 2006 Február 10, 13:47:11 »

nálam minimális hatásuk van, szerintem az első 10km-en rájössz, hogy semmit nem érnek és felesleges tekergetni. ellenben ami az utas meg s ofőroldali beömlőnél van kis kallantyú, az sokat számít, de ne parázz már, hamar rájössz, nincs sok kombináció. kéziféknél a tőled távolabbival kinyitod a fűtést, a hozzád közelebbivel elzárod a hátsó lábra menő fűtést, a bokádnál esetleg elzárod és akkor elvileg minden az ablakra megy.
a két kis tekerentyű csak valami frisslevegő szabályzó.
az ablaknál lévő szellőzők kis pöcke meg vagy a kezedre, vagy az üvegre tereli a motorból jövő meleget. ha felfelé áll, akkor kapja az üveg, ez a jó, ha jobbra dől, akkor a kezed, de nem sokat számít

Hmmmm!
Koszi!

Tehat a ket kis tekerencsut hogy zarom el? Azt meg nem ertem... Smiley

Nekem nincs kis pockom az ablaknal. Pontosabban van egy, de az kb annyit szabajoz hogy ablak jobb vagy baloldalara nyomja a semat... Smiley

Udv!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #841 Dátum: 2006 Február 10, 13:42:32 »

nálam minimális hatásuk van, szerintem az első 10km-en rájössz, hogy semmit nem érnek és felesleges tekergetni. ellenben ami az utas meg s ofőroldali beömlőnél van kis kallantyú, az sokat számít, de ne parázz már, hamar rájössz, nincs sok kombináció. kéziféknél a tőled távolabbival kinyitod a fűtést, a hozzád közelebbivel elzárod a hátsó lábra menő fűtést, a bokádnál esetleg elzárod és akkor elvileg minden az ablakra megy.
a két kis tekerentyű csak valami frisslevegő szabályzó.
az ablaknál lévő szellőzők kis pöcke meg vagy a kezedre, vagy az üvegre tereli a motorból jövő meleget. ha felfelé áll, akkor kapja az üveg, ez a jó, ha jobbra dől, akkor a kezed, de nem sokat számít

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #840 Dátum: 2006 Február 10, 13:33:53 »

Légyszi gyorsan koltsetek ide, mi a tema a tekergekkel a muszerfalon? Az a tema hogy van ott az a 2 szellozest allito tekerge, es hogy melyik mit szabajoz? es melyik iranyba kel allitani hogy nyitva ill csukva legyen?

Az egyik, hogy jöjjön e be hideg levegő,
a másik meg, hogy hova jöjjön be a hideg levegő.

Asszem...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #839 Dátum: 2006 Február 10, 13:31:14 »

Légyszi gyorsan koltsetek ide, mi a tema a tekergekkel a muszerfalon? Az a tema hogy van ott az a 2 szellozest allito tekerge, es hogy melyik mit szabajoz? es melyik iranyba kel allitani hogy nyitva ill csukva legyen?

Koszi!

u.i.: Fel ora mulva indulok... Kb.

Azt hiszem ott csak hideg levegő tud jönni. azzal elzárod vagy kinyitod a jobb meg a bal ablak alatti hideg levegő beáramlást.
Berakva még nem teszteltem, de mintha szimmetrikus lenne a szerkezet, tehát ha mindkettőt balra tekered az egyik nyitva lesz. próbálkozz mikor nem fúj be..
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #838 Dátum: 2006 Február 10, 13:27:27 »

Légyszi gyorsan koltsetek ide, mi a tema a tekergekkel a muszerfalon? Az a tema hogy van ott az a 2 szellozest allito tekerge, es hogy melyik mit szabajoz? es melyik iranyba kel allitani hogy nyitva ill csukva legyen?

Koszi!

u.i.: Fel ora mulva indulok... Kb.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10930

« Hozzászólás #837 Dátum: 2006 Február 10, 12:38:12 »


1972-es standard:


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #836 Dátum: 2006 Február 10, 12:35:13 »


Bazz!!

Ez kemény!!

 Shocked
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #835 Dátum: 2006 Február 10, 12:33:30 »

uhh, elsőre nemis láttam a repülő embert...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #834 Dátum: 2006 Február 10, 12:32:14 »

hogy kerül rá rács? ráadásul ilyen ferdén?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #833 Dátum: 2006 Február 10, 12:31:37 »

Amúgy sztem. a krómozott index és elefántfül-keret, a fekete ablaktörlő-karok, a csomagtér-nyitó és a jobb tükör kapásból nem 100%, szerinted?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #832 Dátum: 2006 Február 10, 12:31:21 »

http://www.dumpalink.com/media/1139476834/Always_Wear_Your_Seat_Belt

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #831 Dátum: 2006 Február 10, 12:29:12 »

1969

Csak ezért:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=452542&command=ugras&screenwidth=1024

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #830 Dátum: 2006 Február 10, 12:25:31 »

"Azokkal a csomagtartófedél alatti légbeömlő csappantyúit nyitod-zárod (fekete műanyagdoboz, a gombok fogasléces áttéttel húznak bowdent, ami a doboz két oldalán lévő kis karra csatlakoznak). Sajnos a legtöbb bogárban ez már nem túl faja, mert a tökéletes zárás érdekében gyárilag a csappantyúkon szivacsborítás van, ami az elmúlt évtizedek folyamán elporladt. Ezért akármennyire is szeretnéd, minimális hideg levegő bejön a szélvédőhöz."

lehet kapni öntapadós szivacs csíkot

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 3509 3510 3511 3512 3513 [3514] 3515 3516 3517 3518 3519 ... 3535
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.