www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2024 Március 29, 11:29:19
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121
Hozzaszólás
218
Témában írta
1606
Felhasználó
Legújabb tag:
Stoye
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3518
3519
3520
3521
3522
[
3523
]
3524
3525
3526
3527
3528
...
3535
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 22583276 alkalommal)
Sompi
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #509 Dátum:
2006 Február 03, 18:52:11 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 Február 03, 15:09:50
Írtam prvitába kért képekről, meg amik megvannak...
Majd nézd meg lécci!
Este még majd benézek, mert TBK összeröfink lesz, itt az irodában...
ÜdVW!
Köszi +kaptam!!
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #508 Dátum:
2006 Február 03, 15:36:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 15:29:49
Nehéz elképzelni a fokozat nélkül állíthatót, mert elmozog üzem közben. Én még ilyet nem láttam.
Igazad van.
3*3 pöcök van hozzá amit belekell illeszteni.
CSP-n van ilyen
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #507 Dátum:
2006 Február 03, 15:31:20 »
Idézetet írta: Holló - 2006 Február 03, 13:49:40
a régi fórumon csak a bácsi neve van mindenhol
pedig belőle egy is elég
buzi-e vagy?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #506 Dátum:
2006 Február 03, 15:29:49 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 15:25:56
Amit én láttam valamelyik nagy alkatrészes cég honlapján (most nem tudom melyikén)az fokozat nélkül állítható volt azt hiszem és csak a csavarok rögzítették.
Viszont láttam lefelé hangolt tengelyt is d eaz drága volt.
Mondjuk ez a kerék is irreális áron volt úgy emlékszem.
Nehéz elképzelni a fokozat nélkül állíthatót, mert elmozog üzem közben. Én még ilyet nem láttam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #505 Dátum:
2006 Február 03, 15:25:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 14:26:08
Egy haverom azt mondta, hogy az olajpumpa nyíláson megoldotta az alátétcserét, de ezt csak akkor hiszem el, ha látom. Én neki se kezdenék onnan.
Amit én láttam valamelyik nagy alkatrészes cég honlapján (most nem tudom melyikén)az fokozat nélkül állítható volt azt hiszem és csak a csavarok rögzítették.
Viszont láttam lefelé hangolt tengelyt is d eaz drága volt.
Mondjuk ez a kerék is irreális áron volt úgy emlékszem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #504 Dátum:
2006 Február 03, 15:17:23 »
http://www.funkenblitz.com/images/164.jpg
Gyönyörűek ezek a forgácsolt himbák, meg ez az egész motor meg van rendesen csinálva.
[melléklet törölve a rendszer által]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
TBK001
Hozzászólások: 29029
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #503 Dátum:
2006 Február 03, 15:09:50 »
Idézetet írta: Sompi - 2006 Február 02, 15:43:38
Very sok tenkjú! Majd málnaszörpöt vagy egyéb serkentő hatású étellel itallal amit a szervezeted kíván, megviszonzom.
Írtam prvitába kért képekről, meg amik megvannak...
Majd nézd meg lécci!
Este még majd benézek, mert TBK összeröfink lesz, itt az irodában...
ÜdVW!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #502 Dátum:
2006 Február 03, 14:59:31 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Február 03, 14:46:56
Tényleg nem gondolokodom ilyenben, csak érdekelt. (És vajon akkor gyárilag miért nem volt ilyennel is 1200 -es? 1200S mint sport.
)
Mi az oka, hogy az 1200 -es motorok sokkal takarékosabbak, mint a hasonló (F -es) 1300 -asok? Gondolom nem a plusz 90 ccm?
Lehet, hogy az újabb 1200-esek már ilyen himbákkal voltak szerelve, nem tudom.
Ami pedig a fogyasztást illeti, szerintem csak a 90 ccm miatt van, egyébként sem jelentős a különbség ha két egyforma jóállapotú motorról beszélünk. Szerintem nincs egy liter.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4260
Zeitwagen...
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #501 Dátum:
2006 Február 03, 14:46:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 14:44:19
Fillérekért kapsz! Jobban pörög a motor, de inkább csak nagyobb fordulaton van előnye. Hátránya meg nincs, hacsak az nem, hogy 10%-kal nagyobb erőt igényel a szelep nyitása. De ez belefér.
Tényleg nem gondolokodom ilyenben, csak érdekelt. (És vajon akkor gyárilag miért nem volt ilyennel is 1200 -es? 1200S mint sport.
)
Mi az oka, hogy az 1200 -es motorok sokkal takarékosabbak, mint a hasonló (F -es) 1300 -asok? Gondolom nem a plusz 90 ccm?
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #500 Dátum:
2006 Február 03, 14:44:19 »
Idézetet írta: te_o - 2006 Február 03, 14:37:37
Ettől mit lehet várni? Nem mintha ilyenben gondolkodnék...
Fillérekért kapsz! Jobban pörög a motor, de inkább csak nagyobb fordulaton van előnye. Hátránya meg nincs, hacsak az nem, hogy 10%-kal nagyobb erőt igényel a szelep nyitása. De ez belefér.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #499 Dátum:
2006 Február 03, 14:38:46 »
JESSSSZ!
Tudtam én, hogy jó gyerek vagy!
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:21
Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.
te_o
Hozzászólások: 4260
Zeitwagen...
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #498 Dátum:
2006 Február 03, 14:37:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 14:33:31
Most tudtam csak meg, hogy az 1200-es motoroknak a himba áttétele csak 1:1-hez, ellentétben az 1.3-1.6-os motorrokkal ahol 1:1.1-hez. Olcsó tuning, 10%-kal nagyobb nyitás!
Ettől mit lehet várni? Nem mintha ilyenben gondolkodnék...
VW Beetle - the original since 1938
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: 1200-es tuning
«
Hozzászólás #497 Dátum:
2006 Február 03, 14:33:31 »
Most tudtam csak meg, hogy az 1200-es motoroknak a himba áttétele csak 1:1-hez, ellentétben az 1.3-1.6-os motorrokkal ahol 1:1.1-hez. Olcsó tuning, 10%-kal nagyobb nyitás!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Nyitvatartás
«
Hozzászólás #496 Dátum:
2006 Február 03, 14:31:37 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Február 03, 14:29:42
Bakáts tér meddig van nyitva, még odaérek?
17-ig
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18387
1969
Nyitvatartás
«
Hozzászólás #495 Dátum:
2006 Február 03, 14:29:42 »
Bakáts tér meddig van nyitva, még odaérek?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #494 Dátum:
2006 Február 03, 14:26:08 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 14:15:44
Viszont láttam valahol állítható vezérmű kereket erről mit lehet tudni?Lehet ezt lefele is mozdítani esetleg?
Az állítható vezérműkerék általában 3 állással rendelkezik, amelyeket excentrikus alátétekkel lehet változtatni. A középállás a normál és két irányban lehet kb 3 fokot eltérni. Az egyik irányban kicsit jobban forog, a másik irányban pedig alul erősebb lesz a motor. Azonban sajnos azért nem túl nagy sütés, mert a szívó és kipufogó oldalt nem tudod egymáshoz képest elhangolni, ott marad a 105 (széria) vagy 107 ill 108 fokos bütyökközép távolság (szög). A DOHC motoroknál jobbat lehet alkotni, ha a kipufogó oldalt a szívóhoz képest sietteted vagy késlelteted így a bütyökközép távolság (cam lobe separation angle) tud változni. Itt (mivel egy tengely van) ezt nem lehet. A másik hátrány, hogy a motor konstrukciója miatt nem elég a hangoláshoz levenni a szelepfedelet, mint általában, hanem szét kell borítani a motort.
Egy haverom azt mondta, hogy az olajpumpa nyíláson megoldotta az alátétcserét, de ezt csak akkor hiszem el, ha látom. Én neki se kezdenék onnan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #493 Dátum:
2006 Február 03, 14:15:44 »
A szimpla szívósról lehet hogy még le lehet beszélni mire hozzá fogok mivel van is vayg 4 darabom itthon.Igazság szerint bizonytalan vagyok.
Viszont láttam valahol állítható vezérmű kereket erről mit lehet tudni?Lehet ezt lefele is mozdítani esetleg?
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #492 Dátum:
2006 Február 03, 14:12:17 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Február 03, 13:54:09
egy "kis" kompressziónövelés lehet hogy előnyére válna a fogyasztásnak
Hát max egy 5% lehet hogy lesz de semmi tengely vagy himba.
Egy jó kipufogó javaslatot szeretnék majd kérni, szintén erre a low motorra.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #491 Dátum:
2006 Február 03, 14:06:50 »
Idézetet írta: Greg - 2006 Február 03, 13:58:59
mi a fő különbség a dupla és a szimplaszívós között??
A duplaszívós áramlástanilag jobb, állítólag a szimplaszívóst nem lehet úgy megreszelni, hogy egy sima AB-s hengerfejjel legalább megegyező legyen.
Ráadásul 35/32 szelepes egyszívós (typ3 1500) hengerfej ritka, mint a fehér holló. A többi mind kisszelepes, esetleg olyan ritkaságokban volt még, mint Z-s motor...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #490 Dátum:
2006 Február 03, 14:04:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:50:06
Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.
De ha van ellenérv persze megfontolom.
Az egyszívós hengerfejnek egyetlen előnye van a kétszívóssal, hogy repedésre kevésbé hajlamos. Ennek tönbb oka van, az egyik, hogy nem lehet úgy forgatni, nem lehet úgy terhelni, a másik pedig, hogy a hosszabb, elágazó szívócső a hengerfejen belül több hőt von el így összeségében kisebb a hőfoka a fejnek. (ezt egy amerikai irományban olvastam).
Egyébként a duplaszívós minden tekintetben jobb, és az sem biztos, hogy egy 28-assal jobban fogyasztana, mint egy 31 PICT3-assal. A kisebb torok miatt valóban nagyobb lenne a légsebesség, de összeségében egy 31-es karbi jobb és korszerűbb.
Egy pici kompressziónövelés valóban jót tenne és egy elektronikus, nagyobb szikraintenzitású gyújtás. szvsz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #489 Dátum:
2006 Február 03, 13:58:59 »
mi a fő különbség a dupla és a szimplaszívós között??
ttika1303
Hozzászólások: 405
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #488 Dátum:
2006 Február 03, 13:58:24 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 Február 03, 13:57:39
Jó, persze....
Megmondom, őszintén, hogy nekem egy kicsit az új Renault Megane 3 ajtós változatára hasonlít az a hátós része, oldalról... (ablakív!)
Ja, télleg.
Akkó azé nem teccett ez sem, mert az sem teccik.
TBK001
Hozzászólások: 29029
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #487 Dátum:
2006 Február 03, 13:57:39 »
Idézetet írta: ttika1303 - 2006 Február 03, 13:40:37
Az pont jó.
De azon a képen azé kicsit vaskosabb.
Jó, persze....
Megmondom, őszintén, hogy nekem egy kicsit az új Renault Megane 3 ajtós változatára hasonlít az a hátós része, oldalról... (ablakív!)
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #486 Dátum:
2006 Február 03, 13:54:09 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:50:06
Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.
De ha van ellenérv persze megfontolom.
egy "kis" kompressziónövelés lehet hogy előnyére válna a fogyasztásnak
'81 Hecho en México
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #485 Dátum:
2006 Február 03, 13:50:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Február 03, 13:44:32
Miért ragaszkodsz a szimplaszívóshoz?
Az én vezetési szokásaimhoz talán az lenne a jobb.Ez az én elméletem.
Rendszerint alacsony fordulaton autózok olyan igazi nagypapásan.
SZerintem egy 28-as karbival jobb keverékképzést tudok így elérni.
És mondom csak a fogyaszztás a célom.
De ha van ellenérv persze megfontolom.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #484 Dátum:
2006 Február 03, 13:49:40 »
a régi fórumon csak a bácsi neve van mindenhol
pedig belőle egy is elég
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #483 Dátum:
2006 Február 03, 13:44:32 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:33:43
A mexikoi ugye dupla szívós?
Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
Miért ragaszkodsz a szimplaszívóshoz?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #482 Dátum:
2006 Február 03, 13:41:10 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Február 03, 13:33:43
A mexikoi ugye dupla szívós?
Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
A mexicoi 1.2-es nem.
'81 Hecho en México
ttika1303
Hozzászólások: 405
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #481 Dátum:
2006 Február 03, 13:40:37 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 Február 03, 13:27:28
Nem tudom, ki, hogy van vele, engem nem zavar a szolgálati Golfomon, hogy vastag... meg lehet szokni.
Az pont jó.
De azon a képen azé kicsit vaskosabb.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #480 Dátum:
2006 Február 03, 13:33:43 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Február 03, 10:52:24
Nekem az 1.2-es (Mexico) nyáron, hosszútávon (2*250 km) 7 - 7.5 l /100km evett. Utazósebesség 90 km/h (rövidváltó). A Bakonyban azért kellett visszakapcsolni néha...Aztán az 1.6-os szimplaszívos (kicsit növelt kompresszió,csúcsosabb vezérműtengely,34-es Solex központi karbi,125-ös főfuvóka) ((ezeket csak azért írom hogy lásd mennyi mindentől is függhet a fogyi,és persze rengeteg dolog van még...)) ugyanezen a távon (utazó szintén 90 km/h,visszakapcsolni már nem kellett
) NEM fogyasztott többet! (sőt). Igaz ez egy "frissen" összerakott motor volt.
A mexikoi ugye dupla szívós?
Csak mert én szeretnék egy szimplaszívós 1.6-ost minden piszkálás nélkül 28-as karbival direkt a fogyasztásra hegyezve.
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 13:36:33 írta 1303LS
»
TBK001
Hozzászólások: 29029
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #479 Dátum:
2006 Február 03, 13:27:28 »
Idézetet írta: ttika1303 - 2006 Február 03, 11:58:10
És igazuk van.
Nekem is pont az nem teccik.
Nem tudom, ki, hogy van vele, engem nem zavar a szolgálati Golfomon, hogy vastag... meg lehet szokni.
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #478 Dátum:
2006 Február 03, 13:20:10 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:21
Az utóbbi időben én is egyre töbet gondolkozom bogárn, de hova, meg minek. És csúnya lesz pot az én számból, de egy 1303-ast bevállalnék. Gelb Schwarzer Renner formában.
Az én éles tuningmotorom pedig álló kutyaházas lesz, kinyitott hátsó fedéllel. Ezt éjjel álmodtam!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #477 Dátum:
2006 Február 03, 12:54:56 »
http://automotor.hu/kepgaleria.php?galeria_id=2527&kep=2
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #476 Dátum:
2006 Február 03, 12:54:32 »
http://automotor.hu/kepgaleria.php?galeria_id=2527&kep=3
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #475 Dátum:
2006 Február 03, 12:53:48 »
http://automotor.hu/img/spacer.gif
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #474 Dátum:
2006 Február 03, 12:53:37 »
Idézetet írta: Greg - 2006 Február 03, 12:53:02
Új S80?!
Nekem kicsit BMW benyomást kelt.
<beszúrt kép törölve>
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #473 Dátum:
2006 Február 03, 12:53:02 »
Új S80?!
Nekem kicsit BMW benyomást kelt.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #472 Dátum:
2006 Február 03, 12:18:01 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:43
Meg a Hollónak is!
ennél szebbet nem is moon dhatál volna
bár minden reggelem ilyen lenne
anya ébreszget, hogy gyütt valami debrecenből
több is mint vártam
még 1x köszi
Sompi
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #471 Dátum:
2006 Február 03, 12:16:31 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Február 03, 12:15:43
Meg a Hollónak is!
Igen, a másikban már észbe jutott. (megnéztem!
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #470 Dátum:
2006 Február 03, 12:15:43 »
Idézetet írta: Sompi - 2006 Február 03, 12:14:04
Ja és utólag boldog szülinapot Leon szaktársnak!!
Meg a Hollónak is!
Oldalak:
1
...
3518
3519
3520
3521
3522
[
3523
]
3524
3525
3526
3527
3528
...
3535
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...