www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 23:40:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 811 812 813 814 815 [816] 817 818 819 820 821 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30624175 alkalommal)
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109239 Dátum: 2012 Március 23, 18:21:39 »

Mire a FIVAt végigcsinálod 150-et ráköltesz. Az egész kocsid nem ér annyit még rigástól sem.  Evil

ha 150-et ráköltök, talán duplázom az értékét  +mellérakok egy kis gempát és talán akkor már olyan sokat ér mint egy 03-as, ami mint tudjuk ritkább az oválnál és egyre  értékesebb  Cool

...tökmindegy, kerüljön 150-be, de ezt követően felejtsék el azt az autót vagy 15 évre, nem elég a nyomorultaknak a két db napi autóra becsengetett adóm, külön fizetek a garázsra és nem keveset  (2012-es találmány : a garázsomon tetőtér van irodával kialakítva, idén már 2 adót vetettek ki az épületre külön 1  a garázs részre, külön 1 az irodára    )
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 23, 18:24:21 írta kipe »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #109238 Dátum: 2012 Március 23, 18:15:05 »

igazándiból csak felb@szták az agyam, hogy most csengettem be a drága önkormányzatonak közel 9 e. ft teljesítmény adót fél évre egy olyan autóra amit áprilistól-szeptemberig használok és tavaly kb. mentem vele 1500 km-t, de a slusszpoén az volt amikor januárba kiküldtek 800 ft balesteti adóta 40 éves Rigámra amin csak azért van kötelező biztosításom hogy a tucat mopeden azért jóneveltségből minimum 1 darab legyen biztosítva, no evvel a verdával 2011-ben kb 250 métert tettem meg, amikor betoltam és amikor kitoltam az OT Expó kiállítási teréből....elmehetnek a jó @nnyukba az összes sápjukkal!
nálam ugyanez. a bogárral gyakorlatilag nem közlekedek, csak pár találkozóra, a motorral ha jó idő van, de mindent fizetek egész évre a nagy semmiért 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #109237 Dátum: 2012 Március 23, 18:14:11 »

igazándiból csak felb@szták az agyam, hogy most csengettem be a drága önkormányzatonak közel 9 e. ft teljesítmény adót fél évre egy olyan autóra amit áprilistól-szeptemberig használok és tavaly kb. mentem vele 1500 km-t, de a slusszpoén az volt amikor januárba kiküldtek 800 ft balesteti adóta 40 éves Rigámra amin csak azért van kötelező biztosításom hogy a tucat mopeden azért jóneveltségből minimum 1 darab legyen biztosítva, no evvel a verdával 2011-ben kb 250 métert tettem meg, amikor betoltam és amikor kitoltam az OT Expó kiállítási teréből....elmehetnek a jó @nnyukba az összes sápjukkal!
Mire a FIVAt végigcsinálod 150-et ráköltesz. Az egész kocsid nem ér annyit még rigástól sem.  Evil
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109236 Dátum: 2012 Március 23, 18:09:53 »

igazándiból csak felb@szták az agyam, hogy most csengettem be a drága önkormányzatonak közel 9 e. ft teljesítmény adót fél évre egy olyan autóra amit áprilistól-szeptemberig használok és tavaly kb. mentem vele 1500 km-t, de a slusszpoén az volt amikor januárba kiküldtek 800 ft balesteti adóta 40 éves Rigámra amin csak azért van kötelező biztosításom hogy a tucat mopeden azért jóneveltségből minimum 1 darab legyen biztosítva, no evvel a verdával 2011-ben kb 250 métert tettem meg, amikor betoltam és amikor kitoltam az OT Expó kiállítási teréből....elmehetnek a jó @nnyukba az összes sápjukkal!

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109235 Dátum: 2012 Március 23, 18:00:46 »

Erről van két oldalas cikk a Retro Mobil aktuális számában. sajnos igaz az állítás. Némely pontban engedékenyebb a FIVA, mint az OT.


mondjuk ennyit nem ér az a papír...
bezony  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 23, 18:02:51 írta kipe »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #109234 Dátum: 2012 Március 23, 17:52:30 »

-Ha leveszed a korhű tuning cuccot és nincs ledokumentálva, majd visszateszed és mondjuk egy kedves szomszéd felnyom akkor visszarendelhetnek....mint pl. egy idős győri klubtársamat egy utólagos króm kipufogó vég miatt télen egy MG kabrióval.

-Nem lehet összealvázvédőzve a kocsi, ismerősömnek Ladán le kellett kaparni mindent, és ahogy SID írja új kipufogó kellett és a futómű elemek csavarjainak is gyári színűnek kellett lenni. Megbuktatták a patinás vagy 50ezret futott autót ezután az egész alját szedhette szét.
mondjuk ennyit nem ér az a papír...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #109233 Dátum: 2012 Március 23, 17:21:38 »

Osztom SID véleményét, de kiegészíteném pár dologgal a saját tapasztalatomból:
-kifoghatsz olyat aki elég jól ismeri az adott járművet (nálam így volt) vagy ismeri azt aki ismeri a járművet Smiley
-ha szép az autó nem fognak belekötni, csak kicst szurkálkódni (előttem volt egy ámerikai merci másodszor, na ott jó sokáig nézegették és bele is kötöttek erősen)
-az elektronikus gyujtás és az átalakított (12V-os) elektromos rendszer szerintem a 2 legkritikusabb pont, ezért akár meg is húzhatják
-a korhű tuningcucc szerintem védhető, de ha kivehető/leszerelhető én bizony levenném
-úgy hallottam, hogy a FIVA esetében folyamatos szigorítások várhatóak és éves tagdíjat is kell fizetni
-nekem személy szerint furcsa, hogy az OT-n nem menne át, de a FIVA-n igen.

-Ha leveszed a korhű tuning cuccot és nincs ledokumentálva, majd visszateszed és mondjuk egy kedves szomszéd felnyom akkor visszarendelhetnek....mint pl. egy idős győri klubtársamat egy utólagos króm kipufogó vég miatt télen egy MG kabrióval.

-Nem lehet összealvázvédőzve a kocsi, ismerősömnek Ladán le kellett kaparni mindent, és ahogy SID írja új kipufogó kellett és a futómű elemek csavarjainak is gyári színűnek kellett lenni. Megbuktatták a patinás vagy 50ezret futott autót ezután az egész alját szedhette szét.
1303LS
« Hozzászólás #109232 Dátum: 2012 Március 23, 15:55:19 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?
Szokott lenni FIVA-s csak állapotfelmérés. Ingyenes és mindent meg tudsz beszélni. Én is ilyenen voltam. Emlékszel, mikor pont ott hívtál.
Ha olyan a kocsi, akkor ott eldöntheted, hogy kéred-e a cuccot, akkor papírokat töltesz, fizetsz egy valag pénzt és meg is vagy. Ha nem OK valami akkor megbeszélitek és legközelebb már mint "ismerős" mehetsz élesre. Hívd a Lakatos Mikibácsit, vagy akár a Dedeót, hogy mikor hol van FIVA és beférsz-e csak nézelődésre. Vagy az Amerikai autósok klubbelnökét, nem tudom most a nevét, nekem is Ő erősködött, hogy menjek. Nem egy kivégzés ez, de FIVAhoz sok pénzzel indulj, OT-t honosítani is plusz lóvé, nem automatikus.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109231 Dátum: 2012 Március 23, 15:06:20 »

Erről van két oldalas cikk a Retro Mobil aktuális számában. sajnos igaz az állítás. Némely pontban engedékenyebb a FIVA, mint az OT.
Köszi azt nem olvastam.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Süni
« Hozzászólás #109230 Dátum: 2012 Március 23, 14:57:34 »

-nekem személy szerint furcsa, hogy az OT-n nem menne át, de a FIVA-n igen.
Erről van két oldalas cikk a Retro Mobil aktuális számában. sajnos igaz az állítás. Némely pontban engedékenyebb a FIVA, mint az OT.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #109229 Dátum: 2012 Március 23, 14:52:44 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?

Osztom SID véleményét, de kiegészíteném pár dologgal a saját tapasztalatomból:
-kifoghatsz olyat aki elég jól ismeri az adott járművet (nálam így volt) vagy ismeri azt aki ismeri a járművet Smiley
-ha szép az autó nem fognak belekötni, csak kicst szurkálkódni (előttem volt egy ámerikai merci másodszor, na ott jó sokáig nézegették és bele is kötöttek erősen)
-az elektronikus gyujtás és az átalakított (12V-os) elektromos rendszer szerintem a 2 legkritikusabb pont, ezért akár meg is húzhatják
-a korhű tuningcucc szerintem védhető, de ha kivehető/leszerelhető én bizony levenném
-úgy hallottam, hogy a FIVA esetében folyamatos szigorítások várhatóak és éves tagdíjat is kell fizetni
-nekem személy szerint furcsa, hogy az OT-n nem menne át, de a FIVA-n igen.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #109228 Dátum: 2012 Március 23, 14:41:07 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?
az OT vizsgán az a lényeg, hogy ne legyen az autón égbekiáltó átalakítás (az öreg szakik sem ismernek minden autót és évjáratot 100%-osan, bizonyos dolgokat ezért nem is figyelnek).
a legfontosabb dolog, amin lovagolnak, hogy az autó alja legyen teljesen patika: nem lehet rozsdafolt, de enyhe felületi rozsda sem! a kipufogó dobot is le kell festeni gyári állapotra vizsga előtt. nem lehet feltűnő olajfolyás, olajsár stb-stb. alvázvédelem nem gond, de legyen minden tiszta és hibátlan állapotban!
ha ezek megvannak, akkor az apró dolgok (pl. automata bizti öv) szerintem elsikkadnak.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #109227 Dátum: 2012 Március 23, 13:44:40 »

Igen.

fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #109226 Dátum: 2012 Március 23, 12:48:25 »

ez nagyon jó ötlet.... ilyesmin én is filóztam..  Wink csak "hová tegyük azt a rengeteg fődet" (Béláim?)   Grin
mindig teszel egy kicsit a kukába.


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Rulezka
« Hozzászólás #109225 Dátum: 2012 Március 23, 12:45:43 »

Grin
persze. és alatta két szint mélygarázs, csak ne modd el senkinek  Evil
ez nagyon jó ötlet.... ilyesmin én is filóztam..  Wink csak "hová tegyük azt a rengeteg fődet" (Béláim?)   Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109224 Dátum: 2012 Március 23, 12:32:22 »

Leomlottra? Grin :-P
Grin
persze. és alatta két szint mélygarázs, csak ne modd el senkinek  Evil
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #109223 Dátum: 2012 Március 23, 12:30:00 »

(vagy csináld vissza olyanra..)
Leomlottra? Grin :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109222 Dátum: 2012 Március 23, 12:24:55 »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #109221 Dátum: 2012 Március 23, 12:13:29 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #109220 Dátum: 2012 Március 23, 12:08:01 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #109219 Dátum: 2012 Március 23, 11:36:12 »

Elméleti kérdésem a következő lenne, elsősorban azokhoz akik benne vannak a dologban és/vagy láttak már közelről OT/FIVA minősített autót  Grin:
Adva van egy autó (a Typ34-es) ami a remek hazai veterán szabályozásoknak köszönhetően nem biztos hogy jelenleg elsőre átmenne az OT-n, bár volt már neki. (nem tegnap lett kész és ez látható is rajta, bár még így is enni lehet rajta olyan patika, van benne egy-két korhű, de nem korabeli tuning cucc, van benne automata bizt.öv és elektronikus gyújtás (cdi), 12volt,  stb,stb)
Így most az Ot-n nem megy át mert nincs ismerősöm   Cool de ahogy nézem FIVA-n örömmel látnák és (szerintem) át is menne, fivát követően autómatikusan megkapja az OT-t is ?

Sompi
« Hozzászólás #109218 Dátum: 2012 Március 23, 11:23:04 »

Június 9-én lesz a Hungaroringen egy rendezvény, ahol az egyik program a tesztvezetési pálya lesz.
A szervezők kitalálták hogy nem hétköznapi autókkal kéne tesztelni hanem monnyuk bogarakkal.

reggeltől - délutánig 4-5 autó.

... a kérdés, hogy van e valaki aki szívesen bérbe adná az autóját egy ilyenre, és ha igen akkor milyen feltételekkel, és mennyiért?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109217 Dátum: 2012 Március 23, 10:58:05 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109216 Dátum: 2012 Március 23, 10:55:09 »

.. Sokan enm tudják, hogy ha átszínezik a házukat, az elvileg építési negedély-köteles tevékenység! Sőt, nem tudom, máshol hogy van, de nálunk még előtte a Városi Tervtanűccsla is véleményeztetni kell!
Rulezka
« Hozzászólás #109215 Dátum: 2012 Március 23, 10:27:47 »

ha mobilgarázst, vagy ideiglenes épületet építesz arra csak bejelentési kötelezettséged van!!
vagy pl: kezdetben lábakon álló tetőt amit pl: később oldalról is befalazol  Wink
Süni
« Hozzászólás #109214 Dátum: 2012 Március 23, 10:21:26 »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #109213 Dátum: 2012 Március 23, 09:52:22 »

Nem tudjuk ki építette. Kb 30 éve állhat. Nincs alap, csak egy hátsó tégla fal+gerendákon álló tető és bedeszkázva a fal.
nem baj, majd éjszaka építem át... Tongue
Jól körbefotóznám és okosan belülről építeném át. Kívül marad olyan amilyen.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #109212 Dátum: 2012 Március 23, 09:32:29 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109211 Dátum: 2012 Március 23, 08:41:09 »

Ha esteleg a földhivatali térképen fenn lenne, akkor egyszerűbb, mert egy "apránkénti" felújításban megoldható... Roll Eyes Cool
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #109210 Dátum: 2012 Március 23, 07:34:30 »

hogyha olyan régen áll, akkor erre előbb kérjél fennmaradási engedélyt.
...

Nem akarok beleugatni, de tisztázni kell fogalmi kérdéseket:
Ha ilyen régen áll, akkor nem kell (!) fennmaradási engedélyt kérnie rá. Eltelt 10 év, nem kötelezhetik rá!
A másik kérdés pedig maga a fennmaradási engedély kérdése. Sokan a régi tévhitben vannak. Ma már csak arra adnak fennmaradási engedélyt, amire építési engedély is adható lett volna!! Tehát, ha szabálytalan helyen-módon épült meg valami, akkor nem kaphat fennmaradásit!
A régit felújítani megoldható, de csak bizonyos keretek között! Sokan enm tudják, hogy ha átszínezik a házukat, az elvileg építési negedély-köteles tevékenység! Sőt, nem tudom, máshol hogy van, de nálunk még előtte a Városi Tervtanűccsla is véleményeztetni kell!
Tudom, most ez páraknak lehet csípi majd a szemét, hogy mivel fopglalkozunk itt... de még kerülhet Ő is oda, hogy szüksége lehet jótanácsra, mielőtt egy pár százezres büntibe beleszalad...
De priviben is segítettem bárkinek eddig, ha tudtam, ezután is igyekszem, meg gondolom Donát kolléga is... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #109209 Dátum: 2012 Március 23, 07:15:00 »

Nem tudjuk ki építette. Kb 30 éve állhat. Nincs alap, csak egy hátsó tégla fal+gerendákon álló tető és bedeszkázva a fal.
nem baj, majd éjszaka építem át... Tongue

Akkor ez szerzett jogod... nem bontathatják le Veled, de ha hozzányúlsz, akkor nagy esély van rá, hogy nem engedélyezik.. (ha a hivatalos utat választod...) Ha esteleg a földhivatali térképen fenn lenne, akkor egyszerűbb, mert egy "apránkénti" felújításban megoldható... Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #109208 Dátum: 2012 Március 23, 06:31:13 »


ez inkább 70%-nak tűnik  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109207 Dátum: 2012 Március 22, 23:40:15 »


Rulezka
« Hozzászólás #109206 Dátum: 2012 Március 22, 23:27:34 »

Nem tudjuk ki építette. Kb 30 éve állhat. Nincs alap, csak egy hátsó tégla fal+gerendákon álló tető és bedeszkázva a fal.
nem baj, majd éjszaka építem át... Tongue
hogyha olyan régen áll, akkor erre előbb kérjél fennmaradási engedélyt.
ha ez megvan erre arégire akkor ezt fel tudod újítani.
ha a szomszéd geny aakkor max falanként tudod újrahúzni.. tehát ne húzd le pl: a 4 falat együtt, hanem csak egy részét (pl: 3 falat lehúzol, újraépíted és a végén húzod újra a 4 oldalát) miből készült? tégla? kő? fa?
pl: ha mobilgarázst raknál arra nem kell építési engedély csak fennmaradási.. úgy emlékszem,dea területi illetékes hatóságnál kérdezz ezeknek így utána.
vagy úgy is kérdezheted hogy:
1. adjanak fennmaradásit
2. hogy újíthatnád fel a meglévőt törvényesen...

vannak fogalom különbségek: pl: nem garázs az amelyiknek egyik olala nincs beépítve.. ezeknek is nézz utána ha ilyesmit tervezel
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #109205 Dátum: 2012 Március 22, 23:11:38 »

Grin
kérdezz rá az önkormányzat építési osztályán konkrétan, hogy 40%nál tartasz kb és garázst akarsz a régi beálló helyére. mi a határérték,  lehet-e.
egyébként a régi az szabályos helyen van? pl elég messze minden kerítéstől? vagy a ház oldalában van?
mert vannak olyan övezetek ahol csak egy főépület lehet, melléképület vagy garázs sem lehet külön..



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #109204 Dátum: 2012 Március 22, 23:09:27 »

Nem tudjuk ki építette. Kb 30 éve állhat. Nincs alap, csak egy hátsó tégla fal+gerendákon álló tető és bedeszkázva a fal.
nem baj, majd éjszaka építem át... Tongue
Grin
kérdezz rá az önkormányzat építési osztályán konkrétan, hogy 40%nál tartasz kb és garázst akarsz a régi beálló helyére. mi a határérték,  lehet-e.
egyébként a régi az szabályos helyen van? pl elég messze minden kerítéstől? vagy a ház oldalában van?
mert vannak olyan övezetek ahol csak egy főépület lehet, melléképület vagy garázs sem lehet külön..
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #109203 Dátum: 2012 Március 22, 22:13:25 »

Akkó xar ügy... Roll Eyes Evil
Nem tudjuk ki építette. Kb 30 éve állhat. Nincs alap, csak egy hátsó tégla fal+gerendákon álló tető és bedeszkázva a fal.
nem baj, majd éjszaka építem át... Tongue

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #109202 Dátum: 2012 Március 22, 22:07:56 »

A garázst szeretném újjáépíteni, de a meglévő nincs rajta a földhivatali térképen.  Lips Sealed
40% körül járunk és a szomszédom egy 3/3-as.

Akkó xar ügy... Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #109201 Dátum: 2012 Március 22, 22:06:17 »

Azt azért tedd hozzá, hogy a homlokzat felületet úgy kell számolni, hogy a talaj metszéspontától addig a pontig kell mérni a magasságot, ahol ez a függőleges felület a tetősíkot elmetszi... ezt kell szorozni a homlokzat szélességi méretével... Ez a homlokzati felület egy oldalon...
A garázst szeretném újjáépíteni, de a meglévő nincs rajta a földhivatali térképen.  Lips Sealed
40% körül járunk és a szomszédom egy 3/3-as.

Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #109200 Dátum: 2012 Március 22, 21:02:21 »

Sziasztok,
reklámfilm forgatáshoz keresünk jó állapotú 03-as zöld bogarat záros határidőn belül. Lehet tuningos is, világos vagy sötétzöld... mindenféle szóba jöhet. Szóval ha valaki némi kp-ért cserébe feláldozná egy napját és az autóját, akkor vagy hívja a 06-309-220-059-es számot és keresse Gantner Pétert, vagy küldjön egy mailt a mrcolor@freemail.hu címre!

A forgatáson a protekciós autófelügyelet garantált!  Wink

Üdv és köszi, Barnabee

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Oldalak: 1 ... 811 812 813 814 815 [816] 817 818 819 820 821 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.233 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.