www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 április 14, 15:51:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920231 Hozzaszólás 218 Témában írta 1607 Felhasználó
Legújabb tag: tohotom
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10631077 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13944


30-347-1939

« Hozzászólás #80537 Dátum: 2024 április 07, 23:28:13 »

Ma jó napom volt! Kazános ( Lakatos) Zsoltinál tettük be az üvegeket a bogárba. Az új gumik elég szopatósak, de megoldottuk.
Remélem a további napok haladósabbak lesznek.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13944


30-347-1939

« Hozzászólás #80536 Dátum: 2024 április 01, 22:10:48 »

Az a gondom , hogy az előző tulaj rakott bele új ajtókárpitot, és olyan sz@r minőségű, hogy az előző alkalommal mikor levettem 2 bolha kiszakadt a karton minőségű farostlemezből.
Én lemásoltam a farost lemezt és újat csináltam. Vettem lyukasztót és avval csináltam a patentek helyeit. Azt hiszem Pálmatexet vettem a borítás ragasztásához. Nem nyújtogatni, hanem egy kis meleg kell a hőlégfújóval és frankón a helyére megy minden.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13944


30-347-1939

« Hozzászólás #80535 Dátum: 2024 április 01, 22:06:27 »

Szerintem a Dáloki Gergő lehetett, de ha nem akkor is őt ajánlom (és nem csak én): +36 Yettel 3969565
Köszi! Bobesz nevében is!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80534 Dátum: 2024 április 01, 15:20:56 »

Most látom, hogy letörtek az egyik gombáról a saruk.
Csere lesz akkor mindkettő
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80533 Dátum: 2024 Március 31, 22:36:24 »

Hogy vannak bekötve a féklámpák?
Jól emlékszem, hogy két fékgomba van? Ha az egyik elromlik, a másik is mindkét féklámpát kapcsolja? Vagy az egyik csak a jobb oldalit?

A fékgomba a folyadék nyomásának erősségére kapcsol, ugye?
Ha 2 gomba van mind a kettő mind a két féklámpát kapcsolja, próba képp tedd át a kábelt, ha úgy jó biztos a gomba.
Igen egy nyomás kapcsoló.
Ha nem az izzó ég ki legtöbbször a gomba a hibás
Nekem csak 1 van, de letört róla a saru ezért kellett cserélni.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14844

« Hozzászólás #80532 Dátum: 2024 Március 31, 22:19:25 »

Hogy vannak bekötve a féklámpák?
Jól emlékszem, hogy két fékgomba van? Ha az egyik elromlik, a másik is mindkét féklámpát kapcsolja? Vagy az egyik csak a jobb oldalit?

A fékgomba a folyadék nyomásának erősségére kapcsol, ugye?
Cseréld.
Mindkettő kapcsolja a lámpákat egymástól függetlenül.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17232


« Hozzászólás #80531 Dátum: 2024 Március 31, 21:54:13 »

Én megpróbálnék gombát cserélni, az gyorsan megvan. Ha ezután sem lesz jó, lépnék tovább.
Szerintem mindkét lámpát kapcsolja mindegyik.
https://www.jbugs.com/VW-Tech-Article-1971-Wiring.html
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3502


« Hozzászólás #80530 Dátum: 2024 Március 31, 21:53:12 »

Hogy vannak bekötve a féklámpák?
Jól emlékszem, hogy két fékgomba van? Ha az egyik elromlik, a másik is mindkét féklámpát kapcsolja? Vagy az egyik csak a jobb oldalit?

A fékgomba a folyadék nyomásának erősségére kapcsol, ugye?
cseréldmánki! mindenre választ kapsz!  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80529 Dátum: 2024 Március 31, 21:03:35 »

Hogy vannak bekötve a féklámpák?
Jól emlékszem, hogy két fékgomba van? Ha az egyik elromlik, a másik is mindkét féklámpát kapcsolja? Vagy az egyik csak a jobb oldalit?

A fékgomba a folyadék nyomásának erősségére kapcsol, ugye?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80528 Dátum: 2024 Március 31, 20:59:25 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..

Most mentem újra a bogárral, ismerőssel mögöttem.
Normál közlekedésben nem ég a féklámpám. Csak akkor gyullad fel, ha kockásra fékezném a gumit, vagy ha álló helyben nagy erővel taposom.

Érzésre teljesen jó a pedál és a fék is. Kis holtjáték után ahogy nyomom beljebb, úgy kell egyre több erő a nyomáshoz. Akkora erőnél (illetve pedálútnál) kapcsol, amit akkor használsz, ha mondjuk ahogy közeledsz az utolsó pillanatban vált pirosra a lámpa és mások inkább még átmennek, de te meg akarsz állni. Ez így nem jó.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29033


Road Force One

« Hozzászólás #80527 Dátum: 2024 Március 23, 09:58:39 »

Valamikor említettetek egy karburátoros mestert a beállításhoz pesterzsébeten, ha jól emlékszem. Egy kispesti bogarasnak kellene az úr elérhetősége. Előre is köszi!

Szerintem a Dáloki Gergő lehetett, de ha nem akkor is őt ajánlom (és nem csak én): +36 Yettel 3969565

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13944


30-347-1939

« Hozzászólás #80526 Dátum: 2024 Március 22, 21:58:25 »

Valamikor említettetek egy karburátoros mestert a beállításhoz pesterzsébeten, ha jól emlékszem. Egy kispesti bogarasnak kellene az úr elérhetősége. Előre is köszi!

Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80525 Dátum: 2024 Január 14, 17:27:23 »

Sziasztok!
A bogaramat újítom fel.A motor csak kozmetikai kezelést kap,pl.burkolatok,hőcserélő festése.Bontottan megvettem hozzá a légterelőket,termosztátot stb.Viszont a hátsó összekötő rudazathoz(ami a terelőlapátokat köti össze)a rögzítő klipszeket nem tudtam beszerezni.
Esetleg tudja valaki,hogy hol lehetne venni?A magyar bogaras oldalakon nem találtam.
Köszi
[/quot
Időközben megoldódott,mert találtam itthon 5mm es zéger gyűrűt.Nem is emlékeztem,hogy van talonban ilyenem.Tökéletesen illeszkedik a rudazatra,szóval össze is raktam.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80524 Dátum: 2024 Január 14, 12:22:52 »

Én legalább 3 szor-szedtem szét a bal oldali ajtót.
Az a gondom , hogy az előző tulaj rakott bele új ajtókárpitot, és olyan sz@r minőségű, hogy az előző alkalommal mikor levettem 2 bolha kiszakadt a karton minőségű farostlemezből.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80523 Dátum: 2024 Január 13, 12:14:42 »

Sziasztok!
A bogaramat újítom fel.A motor csak kozmetikai kezelést kap,pl.burkolatok,hőcserélő festése.Bontottan megvettem hozzá a légterelőket,termosztátot stb.Viszont a hátsó összekötő rudazathoz(ami a terelőlapátokat köti össze)a rögzítő klipszeket nem tudtam beszerezni.
Esetleg tudja valaki,hogy hol lehetne venni?A magyar bogaras oldalakon nem találtam.
Köszi
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13944


30-347-1939

« Hozzászólás #80522 Dátum: 2023 December 11, 22:05:15 »

Köszönöm.
Sejtettem hogy nem úszom meg a szétszerelést.
Én legalább 3 szor-szedtem szét a bal oldali ajtót.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80521 Dátum: 2023 December 02, 12:08:47 »

Az elefántfület biztosan, a másikat szerintem nem feltétlenül, de sokkal könnyebb, ha kiveszed.

Az egyetlen rögzítő csavarja az elefántfül felett van. Hogy az elefántfület ki tudd venni, az ablaklehúzót is le kell oldani. szóval nagyjából mindent.
Köszönöm.
Sejtettem hogy nem úszom meg a szétszerelést.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #80520 Dátum: 2023 December 01, 10:20:36 »

Üdv !
Esetleg cserélt valaki külső vízlehúzót?
Ez van egyben a díszléccel.
Kikell venni az ablakot?
Az egyetlen rögzítő csavarja az elefántfül felett van. Hogy az elefántfület ki tudd venni, az ablaklehúzót is le kell oldani. szóval nagyjából mindent.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17232


« Hozzászólás #80519 Dátum: 2023 November 30, 14:37:33 »

Az elefántfület biztosan, a másikat szerintem nem feltétlenül, de sokkal könnyebb, ha kiveszed.

Üdv !
Esetleg cserélt valaki külső vízlehúzót?
Ez van egyben a díszléccel.
Kikell venni az ablakot?
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80518 Dátum: 2023 November 30, 11:54:50 »

Szia!
A rudazaton elöl a karnál és hásó ülés alatt is van egy műanyag, ha ezek kí vannak kopva lehet nehéz kapcsolni.
A váltókart ha kiveszed érdemes megjelölni, hogy ugyan oda kerüljön vissza.
(Lehet állítani rajta, ha esetleg fellazult és elállíródott ettől is lehet hogy.)
Ha már ennyire szétszedted, érdemes az elsőt megnézni ha kell cserélni, szívás de nem lehetetlen.
Nekem az olajcserétől könnyebben kapcsolható lett, de hiányzott 1l
Az olajat megvettem már hozzá,és még jön majd a két gumiharang is.Köszi.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80517 Dátum: 2023 November 30, 08:02:22 »

Üdv !
Esetleg cserélt valaki külső vízlehúzót?
Ez van egyben a díszléccel.
Kikell venni az ablakot?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80516 Dátum: 2023 November 29, 17:58:04 »

Sziasztok!
Belekezdtem a bogár karosszéria felújításba.Hátsó lökhárítókonzolok cserélve,küszöbvég és doblemez javítása folyamatban.Nem kevés gittet használtak,felfedezhetőek a különböző javítási rétegek mind színben és textúrában is.A motor már kinnt van,oda még be kell szerelni a turbinaházból hiányzó légterelőket és a termosztátot stb.
Viszont nem tudom,mi tévő legyek,mert a váltóm a 3. fokozatot nehezen vette,azaz berakásnál,volt,hogy azonnal kidobta,de,ahogy bemelgedett ez megszűnt.Ha benntartottam a váltókart,akkor nem volt gond.A többi sebességel semmi gond.Ez egy hosszú áttételű váltó,olajos féltengelyes.Titkon abban bízok,hogy egy olajcsere és egy váltórudazat ellenőrzés megoldja.Az egyik gumiharang ki van szakadva,lehet,hogy kevés is az olaj benne.
Mit javasoltok,valakinek van hasonló tapasztalata?Kicsit félek szétszedni,mert így is elég nagy melót vettem a nyakamba úgy érzem.
Köszi
Szia!
A rudazaton elöl a karnál és hásó ülés alatt is van egy műanyag, ha ezek kí vannak kopva lehet nehéz kapcsolni.
A váltókart ha kiveszed érdemes megjelölni, hogy ugyan oda kerüljön vissza.
(Lehet állítani rajta, ha esetleg fellazult és elállíródott ettől is lehet hogy.)
Ha már ennyire szétszedted, érdemes az elsőt megnézni ha kell cserélni, szívás de nem lehetetlen.
Nekem az olajcserétől könnyebben kapcsolható lett, de hiányzott 1l
« Utoljára szerkesztve: 2023 November 29, 18:06:53 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3502


« Hozzászólás #80515 Dátum: 2023 November 29, 17:36:13 »

Passz.
Sajátomat majd szétszedem, mert búg a kettes.
Meg akkor lehet átépítem félhosszúra.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2960


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80514 Dátum: 2023 November 29, 14:05:18 »

ígylégyen ,ámen!  Wink
Kiss

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14844

« Hozzászólás #80513 Dátum: 2023 November 29, 13:26:12 »

persze, a helyén. alapvetően jól is működik és már megszoktam, hogy a kezem a váltón tartom, így nem tudom milyen sűrűn akarna kiugrani. De a hátsó műanyag biszbaszok cseréje után is kiugrott már egyszer, mikor nem fogtam.

Tudsz valakit aki megjavítja?
Passz.
Sajátomat majd szétszedem, mert búg a kettes.
Meg akkor lehet átépítem félhosszúra.
« Utoljára szerkesztve: 2023 November 29, 13:30:39 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80512 Dátum: 2023 November 29, 12:01:49 »

Ha a helyén van és jól van beállítva és úgy se jó, akkor szét kell szedni.
Minden más csak találgatás.
persze, a helyén. alapvetően jól is működik és már megszoktam, hogy a kezem a váltón tartom, így nem tudom milyen sűrűn akarna kiugrani. De a hátsó műanyag biszbaszok cseréje után is kiugrott már egyszer, mikor nem fogtam.

Tudsz valakit aki megjavítja?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14844

« Hozzászólás #80511 Dátum: 2023 November 29, 11:37:05 »

én azt képzelem nálam olcsóbb lehet egy másik kipróbálható váltó, mint a szétborítás
de ha nálad tényleg hosszúváltó van, akkor fogalmam sincs..
Ha a helyén van és jól van beállítva és úgy se jó, akkor szét kell szedni.
Minden más csak találgatás.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80510 Dátum: 2023 November 29, 09:58:28 »

Köszi,lehet,hogy ezt a megoldást választom,habár most könnyű a váltóhoz hozzáférni,csak nem szeretnék egy olyan véget nem érő projektet sem ebből a kocsiból.Na,meg egy kopott léptetővillával nem sokat kezdek,ha pl. az a baj.Aztán ott a váltókihajtás újra hézagolása...
én azt képzelem nálam olcsóbb lehet egy másik kipróbálható váltó, mint a szétborítás
de ha nálad tényleg hosszúváltó van, akkor fogalmam sincs..
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3502


« Hozzászólás #80509 Dátum: 2023 November 29, 08:03:49 »

Én örülök, hogy sikerült újra vásárolni itthon (hazainak tűnő webshopból, Kassáról szállítva).
A mai teszten jól szerepeltek. Remélem nem lesz velük gondom később sem!  Cheesy
ígylégyen ,ámen!  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80508 Dátum: 2023 November 28, 19:27:23 »

nálam a 4-et dobja ki néha, van egy olyan rezonancia gyorsításkor amikor ki tud ugrani, főleg emelkedőn. Ha a karon van a kezem ott marad. Én kicseréltettem a rudazat műanyag elemeit a hátsó ülés alatt, hátha az megoldja. Jobb lett a kapcsolási érzet, talán feszesebben is van a helyén, kevesebbszer de most is ki tud ugrani
Köszi,lehet,hogy ezt a megoldást választom,habár most könnyű a váltóhoz hozzáférni,csak nem szeretnék egy olyan véget nem érő projektet sem ebből a kocsiból.Na,meg egy kopott léptetővillával nem sokat kezdek,ha pl. az a baj.Aztán ott a váltókihajtás újra hézagolása...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2960


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80507 Dátum: 2023 November 28, 17:24:43 »

Biztosan........... Speciel  én beszoptam vele................ Nem mentem 1e km-t és a négyből egy megdöglött.  Ez van.  Használt "szarral" meg megjártam Fürstenfeldet(szűk 1000km/2nap)  Cheesy De ez nem jelent semmit.

Én örülök, hogy sikerült újra vásárolni itthon (hazainak tűnő webshopból, Kassáról szállítva).
A mai teszten jól szerepeltek. Remélem nem lesz velük gondom később sem!  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80506 Dátum: 2023 November 28, 10:07:40 »


 a váltóm a 3. fokozatot nehezen vette,azaz berakásnál,volt,hogy azonnal kidobta,de,ahogy bemelgedett ez megszűnt.Ha benntartottam a váltókart,akkor nem volt gond.A többi sebességel semmi gond.Ez egy hosszú áttételű váltó,olajos féltengelyes.Titkon abban bízok,hogy egy olajcsere és egy váltórudazat ellenőrzés megoldja.Az egyik gumiharang ki van szakadva,lehet,hogy kevés is az olaj benne.
Mit javasoltok,valakinek van hasonló tapasztalata?Kicsit félek szétszedni,mert így is elég nagy melót vettem a nyakamba úgy érzem.
Köszi
nálam a 4-et dobja ki néha, van egy olyan rezonancia gyorsításkor amikor ki tud ugrani, főleg emelkedőn. Ha a karon van a kezem ott marad. Én kicseréltettem a rudazat műanyag elemeit a hátsó ülés alatt, hátha az megoldja. Jobb lett a kapcsolási érzet, talán feszesebben is van a helyén, kevesebbszer de most is ki tud ugrani
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80505 Dátum: 2023 November 28, 08:22:33 »

Sziasztok!
Belekezdtem a bogár karosszéria felújításba.Hátsó lökhárítókonzolok cserélve,küszöbvég és doblemez javítása folyamatban.Nem kevés gittet használtak,felfedezhetőek a különböző javítási rétegek mind színben és textúrában is.A motor már kinnt van,oda még be kell szerelni a turbinaházból hiányzó légterelőket és a termosztátot stb.
Viszont nem tudom,mi tévő legyek,mert a váltóm a 3. fokozatot nehezen vette,azaz berakásnál,volt,hogy azonnal kidobta,de,ahogy bemelgedett ez megszűnt.Ha benntartottam a váltókart,akkor nem volt gond.A többi sebességel semmi gond.Ez egy hosszú áttételű váltó,olajos féltengelyes.Titkon abban bízok,hogy egy olajcsere és egy váltórudazat ellenőrzés megoldja.Az egyik gumiharang ki van szakadva,lehet,hogy kevés is az olaj benne.
Mit javasoltok,valakinek van hasonló tapasztalata?Kicsit félek szétszedni,mert így is elég nagy melót vettem a nyakamba úgy érzem.
Köszi
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3502


« Hozzászólás #80504 Dátum: 2023 November 27, 14:49:02 »

Kb
Illetve van aki hintőport vagy szilikon zsírt használ én asszem wd40, vagy fehér zsír
Már rég volt.
Illetve nem árt ha valaki segít és kívülről támaszt vagy nyom.
Szerintem ahány ház ,annyi szokás ,vagy szopás?  Grin
A tranyómnál és a Golfomnál hallgattam a cimbimre szélvédő cserénél. Ő évekkel ezelőtt zsírral töltötte ki a gumikédert ,és zsírozta meg a keretet. A rohadások elkerülése érdekében. Az idáig eltelt idő egyenlőre őt igazolta. Szóval így tettem én IS. 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3502


« Hozzászólás #80503 Dátum: 2023 November 27, 14:35:43 »

Sziasztok!
Ez nagyon jó fajta szerintem!
Sok éve használom (IWF16).
A Bogárban, a Fiat500-ban és a (gyenge mágnesgyújtás miatt nagyon igényes) Simson 425-ben is jól működik  Cheesy

Biztosan........... Speciel  én beszoptam vele................ Nem mentem 1e km-t és a négyből egy megdöglött.  Ez van.  Használt "szarral" meg megjártam Fürstenfeldet(szűk 1000km/2nap)  Cheesy De ez nem jelent semmit.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80502 Dátum: 2023 November 27, 08:45:49 »

A meglazítást én is crowafejjel szoktam,a kis toldó pont elfér a motortérben.Viszont a visszarakáshoz kell egy kis szerencse/rutin,mert könnyen befordulhat a lemezburkolat alá.
visszafelé én kézzel igazítom be. úgy lehet érezni mi történik
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80501 Dátum: 2023 November 27, 06:19:20 »

gyertyák kiszedéséhez van valami speckó kulcs -akármi- amivel könnyebben gyorsabban megy?
 vagy crovafej éssanyi
A meglazítást én is crowafejjel szoktam,a kis toldó pont elfér a motortérben.Viszont a visszarakáshoz kell egy kis szerencse/rutin,mert könnyen befordulhat a lemezburkolat alá.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18402


1969

« Hozzászólás #80500 Dátum: 2023 November 26, 17:27:36 »

gyertyák kiszedéséhez van valami speckó kulcs -akármi- amivel könnyebben gyorsabban megy?
 vagy crovafej éssanyi
Nekem gyertyakiszedő hosszú crovafejem van. Arra rámegy a kerékcsavar leszedő crovafej. Így olyan magasak, hogy elfér a racsnis vagy a mechanikus szár is
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80499 Dátum: 2023 November 26, 15:16:56 »

gyertyák kiszedéséhez van valami speckó kulcs -akármi- amivel könnyebben gyorsabban megy?
 vagy crovafej éssanyi
A racsnis készletben nekem van egy, 16, és egy 21  hosszabb gumibetétes direkt gyertya kulcs.
Ha kint van a motor azzal szoktam, de vettem egy csuklós T 21est, azt hordom magammal az autóban, kipróbáltam megy azzal is.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5777


redgear.hu

« Hozzászólás #80498 Dátum: 2023 November 26, 14:42:58 »

gyertyák kiszedéséhez van valami speckó kulcs -akármi- amivel könnyebben gyorsabban megy?
 vagy crovafej éssanyi
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.