www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Január 16, 15:53:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920755 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11461635 alkalommal)
Nem elérhető Hagrid
Hozzászólások: 14

« Hozzászólás #80575 Dátum: 2025 Január 13, 21:55:09 »

Köszi a segítséget. Próbálok valami jófajtát beszerezni.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5786


redgear.hu

« Hozzászólás #80574 Dátum: 2025 Január 13, 09:44:43 »

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alváz és üregvédelem lenne. Fémig levan takarítva az alja. Mit tegyek rá alapozónak, üregelőnek, illetve alvázvédőnek? Sok helyen olvasom, hogy bitumenest NE!  Köszi
a fémtisztára csiszolt felületre 2 komponensű epoxi festék kell. több rétegben.
 Ez védi meg az oxidációtól....
(sok márka van, -mindenki a sajátjára esküszik- autófestékboltban érdemes informálódni)
 a legutolsó réteg a jó minőségű alvázvédő a mechanikai sérülések pl kőfelverődés ellen.
(ez vastagabb gumiszerű réteg, rugalmas marad sokáig)
üregvédelem:spray-ból fújható viasz (hosszú müa csőt adnak hozzá)(de létezik spec pisztolyal fújható is) ez a legutolsó fázis
« Utoljára szerkesztve: 2025 Január 13, 09:51:10 írta kormányzoo »
Nem elérhető Hagrid
Hozzászólások: 14

« Hozzászólás #80573 Dátum: 2025 Január 13, 05:47:16 »

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alváz és üregvédelem lenne. Fémig levan takarítva az alja. Mit tegyek rá alapozónak, üregelőnek, illetve alvázvédőnek? Sok helyen olvasom, hogy bitumenest NE!  Köszi
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80572 Dátum: 2025 Január 11, 20:09:29 »

na, dob fent, fék beállítva, légtelenítés megkezd, nem igazán megy (vákuumos légtelenítőm van). Rájöttem, hogy nem nyitottam meg eléggé a légtelenítő csavart. Jobban megnyitva jobb, nahát Smiley Aztán elzár, de valami fura. Megint megnyit, jön a cucc, elzár, tőböl letörik a kibebaszott légtelenítő. Nem mondom, hogy higgadt voltam (apu, jövök egy új kalapácsnyéllel). Munkahenger kivesz, betört szar kivakar, régiből csavar kiszed, visszarak, örül. Nagyjából jó, megyek a másik oldalra, de mindegy mennyit szívom, csak nem akar jó lenni. Gondoltam akkor végigmegyek szabályosan, de elég szűk a hely. Bal 1-hez nem férek hozzá, akkor nézzük a jobb1-et, hát nem folyik abból is a fékolaj? Egyszerre döglött meg a jobb oldal. Elől nem is néztem, hiszen hátul már látszott, hogy folyik. Agyfaszt kapok konkrétan. Nézek új nyerget, vagy felújítót, nem tudom, de lassan lejár a műszaki Sad
rápróbálok egy felújító készletre...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80571 Dátum: 2025 Január 11, 16:47:35 »

találtam egy szakit, aki felszabályozta a dobokat, holnap remélem összerakom és meglátjuk hogy megy a légtelenítés
na, dob fent, fék beállítva, légtelenítés megkezd, nem igazán megy (vákuumos légtelenítőm van). Rájöttem, hogy nem nyitottam meg eléggé a légtelenítő csavart. Jobban megnyitva jobb, nahát Smiley Aztán elzár, de valami fura. Megint megnyit, jön a cucc, elzár, tőböl letörik a kibebaszott légtelenítő. Nem mondom, hogy higgadt voltam (apu, jövök egy új kalapácsnyéllel). Munkahenger kivesz, betört szar kivakar, régiből csavar kiszed, visszarak, örül. Nagyjából jó, megyek a másik oldalra, de mindegy mennyit szívom, csak nem akar jó lenni. Gondoltam akkor végigmegyek szabályosan, de elég szűk a hely. Bal 1-hez nem férek hozzá, akkor nézzük a jobb1-et, hát nem folyik abból is a fékolaj? Egyszerre döglött meg a jobb oldal. Elől nem is néztem, hiszen hátul már látszott, hogy folyik. Agyfaszt kapok konkrétan. Nézek új nyerget, vagy felújítót, nem tudom, de lassan lejár a műszaki Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80570 Dátum: 2025 Január 10, 20:21:36 »

tegnap volt kis időm foglalkozni vele, jobb oldalt bent van a munkahenger, az új betétek, rugók, stb, csak a dobot kell még felrakni, utána jöhet a másik oldal, majd a légtelenítés
találtam egy szakit, aki felszabályozta a dobokat, holnap remélem összerakom és meglátjuk hogy megy a légtelenítés

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80569 Dátum: 2024 December 09, 17:16:58 »

Helló. Hogy haladsz a fékekkel?  Én komplett felújításba vagyok. Nemrég kaptam vissza a kasznistól. Teljes alja, orra, hátsó rész csere. Most csiszolom kívül belül, ahogy időm engedi. Ha kész nálam is jön a fékcsere.
tegnap volt kis időm foglalkozni vele, jobb oldalt bent van a munkahenger, az új betétek, rugók, stb, csak a dobot kell még felrakni, utána jöhet a másik oldal, majd a légtelenítés

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Hagrid
Hozzászólások: 14

« Hozzászólás #80568 Dátum: 2024 December 08, 21:36:49 »

Helló. Hogy haladsz a fékekkel?  Én komplett felújításba vagyok. Nemrég kaptam vissza a kasznistól. Teljes alja, orra, hátsó rész csere. Most csiszolom kívül belül, ahogy időm engedi. Ha kész nálam is jön a fékcsere.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #80567 Dátum: 2024 December 04, 15:19:58 »

Hétfőre nekem is elkészült az első futóműnél a tornyok javítása.
Eddig, a hazaúton nem vetem észre semmi rendelleneset, úgyhogy remélhetőleg nem mászott el a futómű geometriája.
Neme volt egyszerű valakit találni, aki vállalja és emberi időre meg is csinálja.
De aztán kiderült, hogy a műhelyénél a fészer alatt áll T2 és Bogarak is (saját illetve másnak javításra váró autója), reménykedtem benne, hogy minden rendben lesz.
És még azt mondom, hogy nem is lehúzós áron csinálta meg.
Tudom ajánlani a srácot, ha ilyesmire lenne igény.  Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80566 Dátum: 2024 December 03, 22:03:00 »

megjöttek a fékcuccok, betétek, munkahengerek, rugók, bizbaszok. Remélem 7végén lesz rá időm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14927

« Hozzászólás #80565 Dátum: 2024 November 24, 21:35:04 »

kicsit elvesztem a fékekben. Nekem hátul 40mm széles pofa van, de a bugpartson azt elsőnek írják. Néztem a dobot, az inkább 28mm széles, ahol bekopott, viszont a pofa széle le van csapva...érdekes.
Azta...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80564 Dátum: 2024 November 24, 20:59:57 »

bugpartsot nezegetem, ott lattam a fofekhengernel, hogy az egyik meret ajanlott tarcsafekesiteshez. A hatso munkahenger mereten nem gondoltam valtoztatni, bar ha az elso valtozik lehet azon is kell. Majd kerek tanacsot, lattak mar par bogarat Smiley
kicsit elvesztem a fékekben. Nekem hátul 40mm széles pofa van, de a bugpartson azt elsőnek írják. Néztem a dobot, az inkább 38mm széles, ahol bekopott, viszont a pofa széle le van csapva...érdekes.

mod elírtam, 38mm...
« Utoljára szerkesztve: 2024 November 24, 22:09:10 írta BlackP »

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80563 Dátum: 2024 November 18, 09:03:54 »

Erre nem emlékszem, hogy van-e eltérés a tárcsás és a dob között.
Azt ugye tudod, hogy a 17,5-es ugyanakkora pedál mozdulatra nagyobbat mozdul hátul, de kisebb erővel fog.
Érdemes lenne valakivel beszélni aki már variált így a fékkel. Itt azért csúnyán el lehet tévedni.

bugpartsot nezegetem, ott lattam a fofekhengernel, hogy az egyik meret ajanlott tarcsafekesiteshez. A hatso munkahenger mereten nem gondoltam valtoztatni, bar ha az elso valtozik lehet azon is kell. Majd kerek tanacsot, lattak mar par bogarat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14927

« Hozzászólás #80562 Dátum: 2024 November 18, 08:06:19 »

oksa, ez lesz. Lehet kap egy főfékhengert is, 20 éve mikor tárcsásítottuk nem cseréltük nagyobbra. Apropó vajon a hátsó munkahenger mekkora, illetve mi változik, ha változik a mérete? Látom van 17.5 meg 19 milis
Erre nem emlékszem, hogy van-e eltérés a tárcsás és a dob között.
Azt ugye tudod, hogy a 17,5-es ugyanakkora pedál mozdulatra nagyobbat mozdul hátul, de kisebb erővel fog.
Érdemes lenne valakivel beszélni aki már variált így a fékkel. Itt azért csúnyán el lehet tévedni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80561 Dátum: 2024 November 18, 07:09:49 »

A másik kör meg fellevegősödött.

Takarítás? Csövekben nem szokott kosz lenni, oda csak a tartályból tud jutni.
Csak fékfolyadák csere.
Vagy ki pumpálod, vagy vákuumos cserélővel leszívod.
Bármilyen DOT4-essel pedig töltögeted a tartályt közben.

oksa, ez lesz. Lehet kap egy főfékhengert is, 20 éve mikor tárcsásítottuk nem cseréltük nagyobbra. Apropó vajon a hátsó munkahenger mekkora, illetve mi változik, ha változik a mérete? Látom van 17.5 meg 19 milis

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14927

« Hozzászólás #80560 Dátum: 2024 November 18, 06:36:18 »

jobb hátsó munkahenger offolt. Pumpálásra miután feltöltöttem a kiegyenlítőt volt fék, felenged, vége. Nem értem a másik körrel mi van. A hátsókat párban cserélem, azt nem tudom hogy lehetne átmosni a rendszert, szerintem ráférne, a múltkor már kitakarítottam a hátsó munkahengereket, jó retyásak voltak.
A másik kör meg fellevegősödött.

Takarítás? Csövekben nem szokott kosz lenni, oda csak a tartályból tud jutni.
Csak fékfolyadák csere.
Vagy ki pumpálod, vagy vákuumos cserélővel leszívod.
Bármilyen DOT4-essel pedig töltögeted a tartályt közben.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1013


« Hozzászólás #80559 Dátum: 2024 November 17, 19:28:16 »

... azt nem tudom hogy lehetne átmosni a rendszert, szerintem ráférne, a múltkor már kitakarítottam a hátsó munkahengereket, jó retyásak voltak.
Ha a hátsó munkahengerbe csatlakozó vezetéket kikötöd, és előlről simán pumpálod a folyadékot - természetesen új folyadékkal mindig utántöltve - az nem jó átmosás gyanánt?
Én így állnék neki.
(Lassan nekem is esedékes lesz egy fékfolyadékcsere a bogáron, a buszon meg egy komplett felújítás. Ide vettem is már csöveket, főfékhengert, miegymást)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80558 Dátum: 2024 November 17, 16:42:09 »

Meg kell nézni, van-e fékolaj a tartályban.
Ha nincs, jó eséllyel valamelyik munkahengernél elfolyt - akkor ezt a munkahengert kell cserélni-felújítani (kerék levételnél már látszani kell a bajnak, ha ilyen gyorsan ment el a fék)
Ha van olaj a tartályban, akkor főfékhengerre gyanakodnék.

jobb hátsó munkahenger offolt. Pumpálásra miután feltöltöttem a kiegyenlítőt volt fék, felenged, vége. Nem értem a másik körrel mi van. A hátsókat párban cserélem, azt nem tudom hogy lehetne átmosni a rendszert, szerintem ráférne, a múltkor már kitakarítottam a hátsó munkahengereket, jó retyásak voltak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17267


« Hozzászólás #80557 Dátum: 2024 Október 28, 21:35:51 »

Meg kell nézni, van-e fékolaj a tartályban.
Ha nincs, jó eséllyel valamelyik munkahengernél elfolyt - akkor ezt a munkahengert kell cserélni-felújítani (kerék levételnél már látszani kell a bajnak, ha ilyen gyorsan ment el a fék)
Ha van olaj a tartályban, akkor főfékhengerre gyanakodnék.

ma mentünk kirándulni egyet a kölökkel meg bogárral és lám, műszaki hiba akadt! Nem is kicsi, mert a fék a hungárián azt mondta, hogy mostantól alig fogok koppanásnál is. A kiegyenlítőben van olaj, szóval nem teljesen értem. Kézifék van, szóval minimál fékkel, kézifékkel és motorfékkel hazajöttünk. Kereshetem a hibát. Van javasolt és kerülendő fékalkatrész? Gondolom egy főfékhenger kellhet, esetleg hátulra munkahengerek, mert azokat már kellett pucolnom, őket gyanúsítom. Lehet akkor már kap új betéteket is.

Aztán hazafelé még valami nyikorgás is előjött, lehet az utolsó futómű babrálásnál valamit nem húztam meg. Egy gyors kocsicsere után lenyomtuk a kirándulást, szóval nem tudtam ránézni :S
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80556 Dátum: 2024 Október 28, 19:53:56 »

ma mentünk kirándulni egyet a kölökkel meg bogárral és lám, műszaki hiba akadt! Nem is kicsi, mert a fék a hungárián azt mondta, hogy mostantól alig fogok koppanásnál is. A kiegyenlítőben van olaj, szóval nem teljesen értem. Kézifék van, szóval minimál fékkel, kézifékkel és motorfékkel hazajöttünk. Kereshetem a hibát. Van javasolt és kerülendő fékalkatrész? Gondolom egy főfékhenger kellhet, esetleg hátulra munkahengerek, mert azokat már kellett pucolnom, őket gyanúsítom. Lehet akkor már kap új betéteket is.

Aztán hazafelé még valami nyikorgás is előjött, lehet az utolsó futómű babrálásnál valamit nem húztam meg. Egy gyors kocsicsere után lenyomtuk a kirándulást, szóval nem tudtam ránézni :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20660


Pődör Gergely

« Hozzászólás #80555 Dátum: 2024 Október 03, 00:42:43 »

Elromlott a világításom.
Szerintem a rele csereje megoldja a problemadat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14927

« Hozzászólás #80554 Dátum: 2024 Szeptember 26, 09:12:11 »

Elromlott a világításom.
A legutóbbi kiránduláson reggel még jó volt. Este hazafelé sötétedéskor vettem észre, hogy a km-órában világít a reflektor visszajelző folyamatosan, ha a helyzetjelző, vagy a tompított fel van (elvileg) kapcsolva. Viszont tompított vagy reflektor kapcsolására is csak a helyzetjelző világít..

Biztosítékok ránézésre jök.
Úgy látom vezetékek is a helyükön vannak

Hol keressem a bajt?
Első körben testhibát keres.
Ha minden fasza akkor a kapcsolót nézd meg.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18444


1969

« Hozzászólás #80553 Dátum: 2024 Szeptember 26, 09:09:38 »

relé vagy földelés?
még nem volt időm semmit mérni, csak kibontottam a szellőződobozt, hogy lássam a vezetékeket. kicsit megmozgattam mindent, elsőre úgy tűnt nem csúszott le egy vezeték sem, se a kapcsolóról, se a reléről. de majd jobban meg kell vizsgálnom valamikor, csak gondoltam, hátha valaki tud tippet adni, hol kezdjem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80552 Dátum: 2024 Szeptember 25, 21:01:30 »

Pontosítok: csak akkor világít a km-órában a kék fény, haa tompítottat akarom felkapcsolni, de helyzetjelzőn kívül más nem világít

A fénykürt sem működik
relé vagy földelés?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18444


1969

« Hozzászólás #80551 Dátum: 2024 Szeptember 25, 20:30:13 »

Pontosítok: csak akkor világít a km-órában a kék fény, haa tompítottat akarom felkapcsolni, de helyzetjelzőn kívül más nem világít

A fénykürt sem működik
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18444


1969

« Hozzászólás #80550 Dátum: 2024 Szeptember 25, 18:45:51 »

Elromlott a világításom.
A legutóbbi kiránduláson reggel még jó volt. Este hazafelé sötétedéskor vettem észre, hogy a km-órában világít a reflektor visszajelző folyamatosan, ha a helyzetjelző, vagy a tompított fel van (elvileg) kapcsolva. Viszont tompított vagy reflektor kapcsolására is csak a helyzetjelző világít..

Biztosítékok ránézésre jök.
Úgy látom vezetékek is a helyükön vannak

Hol keressem a bajt?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80549 Dátum: 2024 Augusztus 25, 19:53:21 »

na, mivel nincs jobb dolgom, gondoltam szopatom magam egy kicsit. Lecsaptam egy nem empi állítható lengőkarra, a délutánt a beszereléssel töltöttem. Megküzdöttem, pedig lassan már rutinból szedem szét meg rakom össze. Most eléggé lent van (1 ujjam fér be a sárvédő meg a gumi közé), de bőven van állítás, ahhoz már nem volt energiám.

És ha már ott voltam rendet is raktam az utastérben, a csomagtartó megtelt, de most nem úgy néz ki, mintha alkatrészbörzéről jönnék üres bankszámlával  Grin

Annyi dejólenne motyó van már ott, hogy hetekig szerelhetném. Shiftlight, elektromos üzemanyagpumpa, olajszűrő alá jeladó adapter 3 jeladónak, AFR műszer, ami így hirtelen beugrik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Hagrid
Hozzászólások: 14

« Hozzászólás #80548 Dátum: 2024 Augusztus 15, 11:58:58 »

Sziasztok! Egy kis segítéget szeretnék kérni. 1300-as 1974. Bogárkához keresek fűtésdobot (hőcserélőt). Mind a kettőre szükség lenne, nem volt rajta. Esetleg valakinek a polc mélyén?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17267


« Hozzászólás #80547 Dátum: 2024 Augusztus 12, 05:30:41 »

Ebben sajna nem vagyok otthon - de ez sokszor kormányablakonként változik, mit engednek - kérnek és mit nem. :-(

Saját tulajdonú két bogaram közül ha az egyik motorját át akarom rakatni a másikba, akkor saját magammal kell egy adás-vételi szerűséget  íratni? Bontóba végleges kivonáshoz mennyire kibelezett autót lehet bontási papírért leadni?

Köszi, üdv.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #80546 Dátum: 2024 Augusztus 11, 19:50:46 »

Saját tulajdonú két bogaram közül ha az egyik motorját át akarom rakatni a másikba, akkor saját magammal kell egy adás-vételi szerűséget  íratni? Bontóba végleges kivonáshoz mennyire kibelezett autót lehet bontási papírért leadni?

Köszi, üdv.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #80545 Dátum: 2024 Június 13, 22:46:18 »

az nem tudom micsoda
Fecebook-on

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80544 Dátum: 2024 Június 13, 21:01:19 »

A VW bogár adok-veszek öreg bogárban árul Mátyás Németh állíthatót olcsóbban, mint a boltokban. Én már beraktam régebben az enyémbe.
az nem tudom micsoda

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #80543 Dátum: 2024 Június 12, 21:40:26 »

hétvégén gondoltam a garázsban kertészkedek (ültetés). A múltkor jogosan megkaptam, hogy holdjáró, a belső ricnivel nagyon lentre kerül, most a külsővel raktam lejjebb. Hát így se sokkal magasabb, jó lenne az állítható penge.
A VW bogár adok-veszek öreg bogárban árul Mátyás Németh állíthatót olcsóbban, mint a boltokban. Én már beraktam régebben az enyémbe.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80542 Dátum: 2024 Június 10, 18:07:24 »

Fél munkát végeztél. A legjobb móka, mikor kiesik a hátsó kerék. :-)
Ha pedig lenne dísztárcsád, akkor meglennének a kerékcsavarok is, de mindig a pávázás megy. :-)
Mindkettőt tapasztalatból mondom. :-)))))

A busszal anno volt dísztárcsám. Az Árpád-híd elején fura hangja volt, de semmi nem látszott. A vácira rákanyarodva fordult be alá a kerék, amitől leesett a dísztárcsa, amit jól kivasaltak Sad Mondjuk 3 vagy 4 csavar meglett. Szóval mehettem tovább némi mentés után, a dísztárcsa ennyit tudott egyben tartani. Nomeg nem volt sok kedvem a délutáni forgalomban sokat keresgélni. Régi szép idők, de valami nem változik Cheesy


para. de legalább nem lett nagy baj, megoldottad.

én szombaton festegettem rozsdaátalakítóval az első futóművet. de előtte a kereket alig bírtam levenni. A hosszabbítós nyelű kerékkulcsom feje már tavaly szétnyílt, csak elfelejtettem. Off autó 21-es, nem 19-es. Elővettem a dugókulcs készletet, úgy rá voltak gyógyulva jobb elöl a csavarok, hogy a krova fej is elkezdett kitágulni, de azért lejött végül. Délután vettem egy keresztkulcsot, hátha az jobban bírja majd.

Ja, meg az esőben off autóval mentem tegnap, de indulás után egyből félre kellett állnom, mert valami műanyag kopogás hallatszott a keréktől, mintha minden fordulatnál valami beleérne. Nézem mi lehet, hát a dísztárcsa mögé bemászott egy csiga aludni. Nem is fért ki, csak miután leszedtem a dísztárcsát  Grin
Nekünk céges kerékkulcs volt ami szétnyílt, mint a tubarózsa az első alkalommal, mikor használni kellett...

csigám is volt, alufelnibe belülről mászott be, koccant de éppcsak a féknyergen. Túlélte, bár biztos nem volt boldog  Grin

nemrég láttam a neten, hogy szinterezett felninél lemarják dremmellel a kúpos részt ahová a csavar kapaszkodik, hogy fém a fémhez érjen,különben lelazulhat.
a para az  hogy csőstül jöttek a hozzászólások hogy énis, énis,(jártam így) nekemis, nekemis, hagyott el a kerekem☺

--ránézek valamikor a busz frissen színterezett felnijeire(mondjuk van dísztárcsa, valszeg bejelezne)--
naja, ezért nem kell bömbölő zene, hallod a csavarok zörgését a dísztárcsában  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2024 Június 10, 18:10:04 írta BlackP »

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5786


redgear.hu

« Hozzászólás #80541 Dátum: 2024 Június 10, 17:59:10 »

két kerékcsavart kézzel lehet mozgatni.
nemrég láttam a neten, hogy szinterezett felninél lemarják dremmellel a kúpos részt ahová a csavar kapaszkodik, hogy fém a fémhez érjen,különben lelazulhat.
a para az  hogy csőstül jöttek a hozzászólások hogy énis, énis,(jártam így) nekemis, nekemis, hagyott el a kerekem☺

--ránézek valamikor a busz frissen színterezett felnijeire(mondjuk van dísztárcsa, valszeg bejelezne)--
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18444


1969

« Hozzászólás #80540 Dátum: 2024 Június 10, 16:26:33 »

hétvégén gondoltam a garázsban kertészkedek (ültetés). A múltkor jogosan megkaptam, hogy holdjáró, a belső ricnivel nagyon lentre kerül, most a külsővel raktam lejjebb. Hát így se sokkal magasabb, jó lenne az állítható penge. Na mindegy, azért elhúztunk egy próbakörre óbudára a kölökkel. Hazafelé az m3-ason a körvasútsori felüljáró előtt valami darálás hang, egyből lassítás kb 0-ra, de ott nincs hova menni. Sejtettem mi a gond, de ennél szarabb hely nem nagyon van. Szóval 0-s tempóval fel a felüljáróra, majd le, ott van egy kihajtó, azt tudtam. Ha odáig elérek akkor a többit megoldom. Elértünk, kiszáll, jobb oldalt két kerékcsavart kézzel lehet mozgatni. Na fasza. 1000 éves szerszámkészlet elővesz, semmire nem jó, kuka. Ülnék vissza, akkor látom, hogy a bal oldalinál már nincs meg egy csavar, a többi sem épp feszes. Közben rájöttem, hogy miért forgalomtól elzárt terület ahol megálltam, szóval onnan lépni kellett. Fostam rendesen, de sikerült, de a kövi 10 méteren még egy csavar kiesett. Az még meglett, kocsi bezár, hazaséta. Felpakoltam a rollerre emelőt, kerékkulcsot, apu adott egy csavart, vissza, összerak, örül. Többet elektromos kulccsal nem húzom meg a kereket az tuti. Még bennem is volt félúton hogy otthon rá kéne húzni. Hát nem tévedtem. Szerencsésen megúsztuk, szóval yeah, de nem mondom hogy nem voltam beszarva...
para. de legalább nem lett nagy baj, megoldottad.

én szombaton festegettem rozsdaátalakítóval az első futóművet. de előtte a kereket alig bírtam levenni. A hosszabbítós nyelű kerékkulcsom feje már tavaly szétnyílt, csak elfelejtettem. Off autó 21-es, nem 19-es. Elővettem a dugókulcs készletet, úgy rá voltak gyógyulva jobb elöl a csavarok, hogy a krova fej is elkezdett kitágulni, de azért lejött végül. Délután vettem egy keresztkulcsot, hátha az jobban bírja majd.

Ja, meg az esőben off autóval mentem tegnap, de indulás után egyből félre kellett állnom, mert valami műanyag kopogás hallatszott a keréktől, mintha minden fordulatnál valami beleérne. Nézem mi lehet, hát a dísztárcsa mögé bemászott egy csiga aludni. Nem is fért ki, csak miután leszedtem a dísztárcsát  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17267


« Hozzászólás #80539 Dátum: 2024 Június 10, 15:44:57 »

Fél munkát végeztél. A legjobb móka, mikor kiesik a hátsó kerék. :-)
Ha pedig lenne dísztárcsád, akkor meglennének a kerékcsavarok is, de mindig a pávázás megy. :-)
Mindkettőt tapasztalatból mondom. :-)))))

hétvégén gondoltam a garázsban kertészkedek (ültetés). A múltkor jogosan megkaptam, hogy holdjáró, a belső ricnivel nagyon lentre kerül, most a külsővel raktam lejjebb. Hát így se sokkal magasabb, jó lenne az állítható penge. Na mindegy, azért elhúztunk egy próbakörre óbudára a kölökkel. Hazafelé az m3-ason a körvasútsori felüljáró előtt valami darálás hang, egyből lassítás kb 0-ra, de ott nincs hova menni. Sejtettem mi a gond, de ennél szarabb hely nem nagyon van. Szóval 0-s tempóval fel a felüljáróra, majd le, ott van egy kihajtó, azt tudtam. Ha odáig elérek akkor a többit megoldom. Elértünk, kiszáll, jobb oldalt két kerékcsavart kézzel lehet mozgatni. Na fasza. 1000 éves szerszámkészlet elővesz, semmire nem jó, kuka. Ülnék vissza, akkor látom, hogy a bal oldalinál már nincs meg egy csavar, a többi sem épp feszes. Közben rájöttem, hogy miért forgalomtól elzárt terület ahol megálltam, szóval onnan lépni kellett. Fostam rendesen, de sikerült, de a kövi 10 méteren még egy csavar kiesett. Az még meglett, kocsi bezár, hazaséta. Felpakoltam a rollerre emelőt, kerékkulcsot, apu adott egy csavart, vissza, összerak, örül. Többet elektromos kulccsal nem húzom meg a kereket az tuti. Még bennem is volt félúton hogy otthon rá kéne húzni. Hát nem tévedtem. Szerencsésen megúsztuk, szóval yeah, de nem mondom hogy nem voltam beszarva...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27102


« Hozzászólás #80538 Dátum: 2024 Június 10, 15:36:08 »

hétvégén gondoltam a garázsban kertészkedek (ültetés). A múltkor jogosan megkaptam, hogy holdjáró, a belső ricnivel nagyon lentre kerül, most a külsővel raktam lejjebb. Hát így se sokkal magasabb, jó lenne az állítható penge. Na mindegy, azért elhúztunk egy próbakörre óbudára a kölökkel. Hazafelé az m3-ason a körvasútsori felüljáró előtt valami darálás hang, egyből lassítás kb 0-ra, de ott nincs hova menni. Sejtettem mi a gond, de ennél szarabb hely nem nagyon van. Szóval 0-s tempóval fel a felüljáróra, majd le, ott van egy kihajtó, azt tudtam. Ha odáig elérek akkor a többit megoldom. Elértünk, kiszáll, jobb oldalt két kerékcsavart kézzel lehet mozgatni. Na fasza. 1000 éves szerszámkészlet elővesz, semmire nem jó, kuka. Ülnék vissza, akkor látom, hogy a bal oldalinál már nincs meg egy csavar, a többi sem épp feszes. Közben rájöttem, hogy miért forgalomtól elzárt terület ahol megálltam, szóval onnan lépni kellett. Fostam rendesen, de sikerült, de a kövi 10 méteren még egy csavar kiesett. Az még meglett, kocsi bezár, hazaséta. Felpakoltam a rollerre emelőt, kerékkulcsot, apu adott egy csavart, vissza, összerak, örül. Többet elektromos kulccsal nem húzom meg a kereket az tuti. Még bennem is volt félúton hogy otthon rá kéne húzni. Hát nem tévedtem. Szerencsésen megúsztuk, szóval yeah, de nem mondom hogy nem voltam beszarva...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #80537 Dátum: 2024 április 07, 23:28:13 »

Ma jó napom volt! Kazános ( Lakatos) Zsoltinál tettük be az üvegeket a bogárba. Az új gumik elég szopatósak, de megoldottuk.
Remélem a további napok haladósabbak lesznek.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13966


30-347-1939

« Hozzászólás #80536 Dátum: 2024 április 01, 22:10:48 »

Az a gondom , hogy az előző tulaj rakott bele új ajtókárpitot, és olyan sz@r minőségű, hogy az előző alkalommal mikor levettem 2 bolha kiszakadt a karton minőségű farostlemezből.
Én lemásoltam a farost lemezt és újat csináltam. Vettem lyukasztót és avval csináltam a patentek helyeit. Azt hiszem Pálmatexet vettem a borítás ragasztásához. Nem nyújtogatni, hanem egy kis meleg kell a hőlégfújóval és frankón a helyére megy minden.

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.