www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 08:13:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13875766 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66442 Dátum: 2013 Március 11, 19:04:59 »

A lakatos legjobb barátja a ...
és a gitt ?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66441 Dátum: 2013 Március 11, 19:00:48 »

Elvileg.  Grin

a sok pöcsike körbefújkálja az autóját szilikonnal, mert az a karbantartás része.
aztán amikor törik, a fényező mókusnak valamivel le kell takarítania.

gugli, első találat:
http://autobeard.hu/spd/4800005/Szilikon_eltavolito_1_l



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66440 Dátum: 2013 Március 11, 18:52:11 »

Elvileg.  Grin
Antiszilikon ampullában. A festékhez kell keverni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66439 Dátum: 2013 Március 11, 18:51:09 »

van valami szar, ami a szilikont oldja.
utána festhetsz.
Pár éve a linóleumra került, mert a fűrdőszobában kentem a WC körül. Soha többé nem ragadt a linoleumhoz a szegély. Szinte ledobta a pálmatexet.
1303LS
« Hozzászólás #66438 Dátum: 2013 Március 11, 18:50:01 »

van valami szar, ami a szilikont oldja.
utána festhetsz.
Elvileg.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66437 Dátum: 2013 Március 11, 18:46:43 »

A lakatos legjobb barátja a sziloplaszt. Csak ezek után jönnek a kollegák, és fórumtársak. Grin
Elmondanám, ha sziloplasztos kézzel megfogsz valamit, arra nem tapad többé a festék. Hiába tőrlöd le, de a hígító sem segít. A festéshez kapcsolnám a mondanivalóm.

van valami szar, ami a szilikont oldja.
utána festhetsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66436 Dátum: 2013 Március 11, 18:22:30 »

" a lakatos legjobb barátja a .... "
A lakatos legjobb barátja a sziloplaszt. Csak ezek után jönnek a kollegák, és fórumtársak. Grin
Elmondanám, ha sziloplasztos kézzel megfogsz valamit, arra nem tapad többé a festék. Hiába tőrlöd le, de a hígító sem segít. A festéshez kapcsolnám a mondanivalóm.
RNIE
« Hozzászólás #66435 Dátum: 2013 Március 11, 17:01:56 »

" a lakatos legjobb barátja a .... "
kutya
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66434 Dátum: 2013 Március 11, 11:47:31 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon. Most jön a fontos információ. Tessenek figyelni. Ha a hidegben teli van tankolva, akkor ne fűtsünk be, mert kitágul a benzin, és megnövekszik a térfogata. A szivárgás meg akár ilyen kárt is okozhat.
Majd kiautózom a benzint, és kiszedem a tankot, és lefestem. Szívásnak jó, meg asztán rég szedtem ki a tankot, lassan már egy éve.
" a lakatos legjobb barátja a .... "


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #66433 Dátum: 2013 Március 10, 19:42:27 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon.

biztos?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66432 Dátum: 2013 Március 10, 19:36:54 »

Nem kellene lejönnie az is igaz. A régi szürke az bírta, igaz az észter hígitású valami volt. 30 évig volt rajta, most alatta van.
Alkid zománc kell ide. A tixotrópabb, szélesebb kasztnisból.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66431 Dátum: 2013 Március 10, 19:31:09 »

Nem kellene lejönnie az is igaz. A régi szürke az bírta, igaz az észter hígitású valami volt. 30 évig volt rajta, most alatta van.
Most tudok olyan festéket, ami tutira benzinálló, az autóim felnijeit azzal fújom.

Valami Very Well, vagy mi a frász, egy nagy flakon van kb. egy ezres, hasonló, mint a Motip, csak olcsóbb. (kb. 3 flakonból 3 rétegben nagyjából 4 felni megvan kívül-belül...) Plusz én valami nitrós alapozót tennék alá szórógitt, meg egyebek nélkül, oszt csókolom.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 10, 20:46:44 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66430 Dátum: 2013 Március 10, 19:23:48 »

Bocs, hogy beleszólok, de nem rossz festékkel festetted le? Van egy csomó benzin- és olajálló festék, nem?
Nem kellene lejönnie az is igaz. A régi szürke az bírta, igaz az észter hígitású valami volt. 30 évig volt rajta, most alatta van.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66429 Dátum: 2013 Március 10, 19:20:32 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon. Most jön a fontos információ. Tessenek figyelni. Ha a hidegben teli van tankolva, akkor ne fűtsünk be, mert kitágul a benzin, és megnövekszik a térfogata. A szivárgás meg akár ilyen kárt is okozhat.
Majd kiautózom a benzint, és kiszedem a tankot, és lefestem. Szívásnak jó, meg asztán rég szedtem ki a tankot, lassan már egy éve.
Bocs, hogy beleszólok, de nem rossz festékkel festetted le? Van egy csomó benzin- és olajálló festék, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66428 Dátum: 2013 Március 10, 18:10:22 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon. Most jön a fontos információ. Tessenek figyelni. Ha a hidegben teli van tankolva, akkor ne fűtsünk be, mert kitágul a benzin, és megnövekszik a térfogata. A szivárgás meg akár ilyen kárt is okozhat.
Majd kiautózom a benzint, és kiszedem a tankot, és lefestem. Szívásnak jó, meg asztán rég szedtem ki a tankot, lassan már egy éve.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66427 Dátum: 2013 Március 10, 17:59:45 »

Tanktisztítás betonkeverővel!

Leírom, hogyan kell csinálni, mert a gyakorlat kicsit más, mint az elmélet:
1.) kell a betonkeverő szájára egy gumi, ami kiemeli, mert különben a tank hozzáért a betonkeverő szájához. Nekem 225/45r17-es gumi volt jó.
2.) Spaniferrel kell lefogatni, gumipók felejtős. A spanifert a tank fölött kell átvezetni, és a tankkal kell a gumihoz szorítani, ellenkező esetben kimozog a gumi a tank alól.
3.) A betonkeverőt ki kell stabilizálni, mert ellenkező esetben a megváltozott súlypont miatt felborul. Ehhez kellett 2 db 1,30-as vascső, és azokat alá kellett támasztani.
4.) Én kb. 2 - 2,5 kg kavicsot és 1 liter rozsdamarót öntöttem bele. És ezzel járattam 25 percig.
5.) Minden nyílást le kell dugózni, szigetelőszalag és nejlonba csavart rohgy teljesen jó erre a célra.
6.) A szopás a kavicsok kiszedése. Én slaggal és erős víznyomással, valamint kb. fél órás rázogatással tudtam kiszedni a kavicsokat.
Az eredmény meggyőző,  a tank fémtiszta lett belül.
 
A csövet is fújd ki ami hátra megy. Szűrőt is tegyél.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66426 Dátum: 2013 Március 10, 17:54:56 »

Az eredmény meggyőző,  a tank fémtiszta lett belül.
Ugyes vagy, csak igy tovabb! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66425 Dátum: 2013 Március 10, 17:43:48 »

Tanktisztítás betonkeverővel!

Leírom, hogyan kell csinálni, mert a gyakorlat kicsit más, mint az elmélet:
1.) kell a betonkeverő szájára egy gumi, ami kiemeli, mert különben a tank hozzáért a betonkeverő szájához. Nekem 225/45r17-es gumi volt jó.
2.) Spaniferrel kell lefogatni, gumipók felejtős. A spanifert a tank fölött kell átvezetni, és a tankkal kell a gumihoz szorítani, ellenkező esetben kimozog a gumi a tank alól.
3.) A betonkeverőt ki kell stabilizálni, mert ellenkező esetben a megváltozott súlypont miatt felborul. Ehhez kellett 2 db 1,30-as vascső, és azokat alá kellett támasztani.
4.) Én kb. 2 - 2,5 kg kavicsot és 1 liter rozsdamarót öntöttem bele. És ezzel járattam 25 percig.
5.) Minden nyílást le kell dugózni, szigetelőszalag és nejlonba csavart rohgy teljesen jó erre a célra.
6.) A szopás a kavicsok kiszedése. Én slaggal és erős víznyomással, valamint kb. fél órás rázogatással tudtam kiszedni a kavicsokat.
Az eredmény meggyőző,  a tank fémtiszta lett belül.
 

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 10, 17:53:09 írta Dadan »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66424 Dátum: 2013 Március 10, 16:58:01 »

És nagyjából ugyan ez a karburátorokra is igaz.

Az AC anyák jól meghúzásával azért óvatosan! Persze, meg kell húzni, de sokan túlzásba viszik. Szerintem a napi használatú bogarak 70 százalékánál függőleges repedés van az AC bakeliton ott ahol a tőcsavarok átmennek, mert túlhúzták az AC anyáit. Az meg majdnem az összesnél jellemző, hogy az AC talpa homorú, szintén a túlhúzás miatt. Nem győzőm síkolni az AC talpakat, ha felújítok egy motort, vagy csak tömítéseket cserélek.  Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66423 Dátum: 2013 Március 10, 16:20:58 »

Az AC anyák jól meghúzásával azért óvatosan! Persze, meg kell húzni, de sokan túlzásba viszik. Szerintem a napi használatú bogarak 70 százalékánál függőleges repedés van az AC bakeliton ott ahol a tőcsavarok átmennek, mert túlhúzták az AC anyáit. Az meg majdnem az összesnél jellemző, hogy az AC talpa homorú, szintén a túlhúzás miatt. Nem győzőm síkolni az AC talpakat, ha felújítok egy motort, vagy csak tömítéseket cserélek.  Undecided

Ma átnéztük a motort apuval. Megtisztítottuk a gyertyákat, az elosztót, cseréltünk üzemanyagszűrőt. Bosch w8AC gyertya van benne.. mivel látszik rajtuk hogy teljesen öregek, ki fogjuk cserélni, de ti biztos tudtok okosat mondani hogy ez a gyertya kapható e még, egyaltalan jo bele, vagy van jobb alternativa? Próbáltunk rájönni arra is hogy hol csöpög az olaj.. hát ugy néz ki hogy a váltó és a motor összeillesztésénél... azt hozzátenném hogy a motoron egy darab csavar nem volt normálisan meghúzva, az ac pumpa csavarján pl. majdnem egy egész fordulatot tudtunk húzni.. most hogy szinte ragyog a motortér, várjuk hogy felbukkan e valahol még olajcsepp, de egyenlőre úgy néz ki hogy sikerült megfejteni az olajfolyás rejtélyét.



Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #66422 Dátum: 2013 Március 10, 15:22:19 »

Ma átnéztük a motort apuval. Megtisztítottuk a gyertyákat, az elosztót, cseréltünk üzemanyagszűrőt. Bosch w8AC gyertya van benne.. mivel látszik rajtuk hogy teljesen öregek, ki fogjuk cserélni, de ti biztos tudtok okosat mondani hogy ez a gyertya kapható e még, egyaltalan jo bele, vagy van jobb alternativa? Próbáltunk rájönni arra is hogy hol csöpög az olaj.. hát ugy néz ki hogy a váltó és a motor összeillesztésénél... azt hozzátenném hogy a motoron egy darab csavar nem volt normálisan meghúzva, az ac pumpa csavarján pl. majdnem egy egész fordulatot tudtunk húzni.. most hogy szinte ragyog a motortér, várjuk hogy felbukkan e valahol még olajcsepp, de egyenlőre úgy néz ki hogy sikerült megfejteni az olajfolyás rejtélyét.


« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 10, 15:35:15 írta aladar »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66421 Dátum: 2013 Március 10, 13:41:37 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?

semmi baj kombifogóval hajlítasz kicsit a bovden végén úgy hogy közben benne legyen a pedálkarban ..... nekem tavaly  zuhogó esöben éjjel akadt ki szegeden a körforgalomba , kombifogó pont volt nálam akkor hajtottam rajta azóta meg el is felejtettem ránézni...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66420 Dátum: 2013 Március 10, 11:08:24 »

Kösz.
Pont ilyen a vége.
Ha jobb idő lesz, ki kell venni a pedálsort, mert akkor valószínű, hogy ott lesz a hiba.
Ha bowdent cserélnék, akkor a bowden külső burkolata marad a helyén és abba kell befűzni az új belsőt?

Szerintem amikor beakasztod, akkor hátul a motornál húzd meg magadfelé a bowdent és rögzítsd.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66419 Dátum: 2013 Március 10, 10:49:16 »

Kösz.
Pont ilyen a vége.
Ha jobb idő lesz, ki kell venni a pedálsort, mert akkor valószínű, hogy ott lesz a hiba.
Ha bowdent cserélnék, akkor a bowden külső burkolata marad a helyén és abba kell befűzni az új belsőt?

Nikncs a bowdennek saját burkolata, a kocsiban csőben fut.

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66418 Dátum: 2013 Március 10, 10:19:39 »

Kösz.
Pont ilyen a vége.
Ha jobb idő lesz, ki kell venni a pedálsort, mert akkor valószínű, hogy ott lesz a hiba.
Ha bowdent cserélnék, akkor a bowden külső burkolata marad a helyén és abba kell befűzni az új belsőt?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66417 Dátum: 2013 Március 10, 10:15:49 »

Az a kanyar tartaná a helyén, amit átbújtatsz a pedálon. Persze csak akkor, ha a bowden mozog is a helyén egyrészt, másrészt meg a visszahúzó rugó is ellátja a feladatát. Cserélni nem nehéz, de jó, ha kicsi a kezed  Cheesy
Ilyen a vége.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66416 Dátum: 2013 Március 10, 10:00:39 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?

igen, csak akasztani kell.
valami arrafelé csúnyán kikophatott vagy elferdülhetett, mert gedzinehéz amúgy kiszedni a pedál részből.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66415 Dátum: 2013 Március 10, 10:00:10 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?

Az a kanyar tartaná a helyén, amit átbújtatsz a pedálon. Persze csak akkor, ha a bowden mozog is a helyén egyrészt, másrészt meg a visszahúzó rugó is ellátja a feladatát. Cserélni nem nehéz, de jó, ha kicsi a kezed  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66414 Dátum: 2013 Március 10, 09:57:18 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66413 Dátum: 2013 Március 09, 22:18:28 »

Biztosan igazad van Wink
Én csak az 1 m-es vezetőszáron próbáltam a külső benzincső miatt, és nem is pontosan emlékeztem rá.
Le kell nyomni a tiéden is a választókart, vagy elég, ha hozzáérsz?
Elég ha hozzá érek.Konkrétan beraktam valamikor egy régi váltogombot, ami nehezebb volt mint a gyári, és sehová nem akart menni. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66412 Dátum: 2013 Március 09, 21:26:48 »

Köszönöm!  Hasznosnak bizonyult, és még a páralefúvó venti kapcsolóját is normálisan átkötöttem. Így nem az első álláson fúj kettes erősséggel, és kettesen egyessel. ヅ

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #66411 Dátum: 2013 Március 09, 21:07:35 »

Bizti tábláról, közös pontról megy +12V az ablaktörlő kapcsolóhoz és az ablaktörlő motorhoz is. Így elsőre megnézném, hogy ez a +12 a motorhoz megérkezik-e, nincs e lecsúszva valamelyik csatlakozó, illetve nincs-e szakadás. Amúgy meg átvizsgálnám mindegyik érintkezőt, egy kis csiszolás a több évtizedes oxidrétegen, továbbá az érintkezők érzéssel történő összeszorítása, hogy jó húzósan menjen fel a helyére, csodákra képes.

Köszönöm!  Hasznosnak bizonyult, és még a páralefúvó venti kapcsolóját is normálisan átkötöttem. Így nem az első álláson fúj kettes erősséggel, és kettesen egyessel. ヅ
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66410 Dátum: 2013 Március 09, 19:21:33 »

Szerintem elöre töled el van a városi 1 mellete hozzád közelebb a rüki aval szemben a hegymenet és töled távol hátra a 2.

Biztosan igazad van Wink
Én csak az 1 m-es vezetőszáron próbáltam a külső benzincső miatt, és nem is pontosan emlékeztem rá.
Le kell nyomni a tiéden is a választókart, vagy elég, ha hozzáérsz?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66409 Dátum: 2013 Március 09, 19:18:22 »

gratula
én úgy emlékszem hogy nem kell az előremenetekhez a váltót lenyomni. bár ezek szerint le lehet, mint ahogy a kézi váltósban is lenyomhatod, de felesleges.
szóval úgy emlékszem ezeknél a váltóbot alatt van egy mikrokapcsoló és az aktiválja a kuplungot. vagyis ne pihentesd a kezed a váltóboton menet közben

Ha lenyomás nélkül próbáltam meg behúzni fokozatba, akkor egyrészről nem is ment be, másrészről pedig iszonyatosan kerregett.
Lehet, hogy nem működik a mikrokapcsoló? Shocked
A másik kérdés, hogy vettem felújító szettet a karburátorhoz.
Valaki épített már be ilyet?
Ez "otthon" is beépíthető, ha jól gondolom. Persze apám fogja csinálni, ő ért hozzá.
Ha viszont úgy ítéli meg, hogy a kopás miatt nem elegendő a javítószett, akkor kivel érdemes felújíttatni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66408 Dátum: 2013 Március 09, 19:14:43 »

Ma sikerült végre beindítani rendesen, benzinnel az 1303-ast.
Vettem bele új benzinpumpát, de a benzincsövet nem a tankra tettük rá, hanem kannából szívattuk.
A karburátor is valószínűleg le lehet tapadva és tele is lehet trutyival, mert a benzinpumpa is elég gányón nézett ki.
A hidegindítással voltak gondok, nehezen indult be, de utána szépen pörgött, és amin csodálkoztam, semmi füstöt nem nyomott a motor.
Viszont alapjáratról szinte azonnal leállt, és utána csak többszöri indítás után indult el.
A félautomatát szerettem volna kipróbálni, de mivel csak 1 m benzincsövem volt, ezért  csak előre és hátra meghintáztatni tudtam. De fokozat legalább van benne.
Valaki erősítsen meg, hogy jól működik:
úgy veszi a sebességet, hogy a váltókart lefelé kell megnyomni, és ha jobbra föl vagy jobbra le tolom, akkor előre megy, ha pedig szintén lenyomás után balra hátra húzom, akkor veszi a rückvercet.
A tankot pucolni kell, a benzin poshadt volt benne, a tank pedig rozsdás.
Már kértem a cimborámtól egy betonkeverőt, holnap szeretném a már itt tanult módon kipucolni (voltam a tüzépen kavicsot válogatni és vettem 1 l rozsdamarót is Grin Grin Grin)

Szerintem elöre töled el van a városi 1 mellete hozzád közelebb a rüki aval szemben a hegymenet és töled távol hátra a 2.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66407 Dátum: 2013 Március 09, 19:10:57 »

Ma sikerült végre beindítani rendesen, benzinnel az 1303-ast.


gratula
én úgy emlékszem hogy nem kell az előremenetekhez a váltót lenyomni. bár ezek szerint le lehet, mint ahogy a kézi váltósban is lenyomhatod, de felesleges.
szóval úgy emlékszem ezeknél a váltóbot alatt van egy mikrokapcsoló és az aktiválja a kuplungot. vagyis ne pihentesd a kezed a váltóboton menet közben
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66406 Dátum: 2013 Március 09, 19:05:11 »

Ma sikerült végre beindítani rendesen, benzinnel az 1303-ast.
Vettem bele új benzinpumpát, de a benzincsövet nem a tankra tettük rá, hanem kannából szívattuk.
A karburátor is valószínűleg le lehet tapadva és tele is lehet trutyival, mert a benzinpumpa is elég gányón nézett ki.
A hidegindítással voltak gondok, nehezen indult be, de utána szépen pörgött, és amin csodálkoztam, semmi füstöt nem nyomott a motor.
Viszont alapjáratról szinte azonnal leállt, és utána csak többszöri indítás után indult el.
A félautomatát szerettem volna kipróbálni, de mivel csak 1 m benzincsövem volt, ezért  csak előre és hátra meghintáztatni tudtam. De fokozat legalább van benne.
Valaki erősítsen meg, hogy jól működik:
úgy veszi a sebességet, hogy a váltókart lefelé kell megnyomni, és ha jobbra föl vagy jobbra le tolom, akkor előre megy, ha pedig szintén lenyomás után balra hátra húzom, akkor veszi a rückvercet.
A tankot pucolni kell, a benzin poshadt volt benne, a tank pedig rozsdás.
Már kértem a cimborámtól egy betonkeverőt, holnap szeretném a már itt tanult módon kipucolni (voltam a tüzépen kavicsot válogatni és vettem 1 l rozsdamarót is Grin Grin Grin)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66405 Dátum: 2013 Március 09, 14:42:16 »

Motor??? Huh
Ádám is arra utazik! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #66404 Dátum: 2013 Március 09, 14:17:14 »

A jó idő alap feltétel. A váltót most már csak egy gumiharang, meg a festés akdályozza a beépítésben, aztán jöhetnek a fékalaplapok, azokhoz még pénz sem kell nagyon. Kell egy csomó fékalkatrész- új fémfékcső garnitúra, lehet, hogy főfékhenger is, hátsó dobok-, azzal az alja már meglesz.

Motor??? Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66403 Dátum: 2013 Március 09, 14:09:14 »

Akkor most már "csak" Kamillát kéne összelapátolni... Grin
A jó idő alap feltétel. A váltót most már csak egy gumiharang, meg a festés akdályozza a beépítésben, aztán jöhetnek a fékalaplapok, azokhoz még pénz sem kell nagyon. Kell egy csomó fékalkatrész- új fémfékcső garnitúra, lehet, hogy főfékhenger is, hátsó dobok-, azzal az alja már meglesz.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.