www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 22:22:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921273 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13921306 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61762 Dátum: 2012 április 08, 20:28:57 »

ültetés meg a felni mennyit dob  egy kocsin



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61761 Dátum: 2012 április 08, 19:09:35 »

  kb 50 %   hogy újból kell hézagolni, buszba én nem cserélném inkább megcsináltatnám a 215-öst
Hűha, akkor marad a 215, köszi!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61760 Dátum: 2012 április 08, 16:18:29 »

www.bogarhatu.hu -> hasznos -> hasznos címek.
előre szólok, hogy gabinál számítsál egy éves várakozási időre, mert annyira tele van.
ok. Köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61759 Dátum: 2012 április 08, 15:57:28 »

tudnátok hozzá elérhetőséget adni? Kösz előre is! Kár, hogy Erdei Zoli nem ilyen ügyes, vagy legalább bátor.. Cool

www.bogarhatu.hu -> hasznos -> hasznos címek.
előre szólok, hogy gabinál számítsál egy éves várakozási időre, mert annyira tele van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61758 Dátum: 2012 április 08, 15:28:28 »

Segítségeteket szeretném kérni! A '69es Bogaramba nem jó az üzemanyag szintjelző... folyton fals adatot mutat, a mutatója ugrándozik fel-le! Kanyarokban meg aztán pláne...Sad
Mi lehet a probléma? Légyszíves olyan valaki válaszoljon aki ért hozzá!
En konkretan nem ertek hozza, mert nem vagyok bogar uzemanyagszintjelzo-mernok, de azert adok par tippet!
A kanyarokban tobbet-kevesebbet mutatas teljesen normalis, olyankor elmozdul az folyadek, ezzel az uszo, es ezzel valtozik a szintjelzo mutatojanak allasa is, tehat ez - onmagaban - nem hiba.
A normal, egyenes haladaskori ugrandozas pedig erintkezesi hiba lesz, eloszor is megnezheted a testeleset a tankban levo jeladonak (es az egesz tanknak!) valamint a km oradban levo muszernek. A testeles hibaja/hianyossaga eleg gyakori, kezdd ezzel! Ha megvan a testelesi hiba, kijavitod, orulsz, ugralsz!

A masodik lehetoseg (ez is gyakori, es nagyobb gond), hogy a jeladoban a csuszoerintkezo elkoptatta az ellenallashuzalt, ebben az esetben egy bizonyos uzemanyagszint utan egyaltalan nem mer a muszer, mert a szakadas utan nem ad jelet a jelado. Vedd ki a jeladot a tankbol, kontaktspray-vel fujkald meg, segithet. Ha latod, hogy szakadt a huzal, akkor vagy nekiallsz egy megfeleloen valasztott ellenallashuzalbol ujratekercselni azt az alkatreszt, vagy veszel egy uj/hasznalt jeladot ... Smiley

A harmadik lehetoseg, hogy maga a muszer romlott el a km oradban, a jelado hibajat kiszerelt allapotban egy ellenallasmeressel kideritheted (az uszot a ket vagallapot kozott kitéríted, es ha ket ellenallasertek kozott folyamatosan mersz ellenallast (sosem lesz szakadas = vegtelen ellenallas), akkor a jeladod elvileg jo. Akkor muszercsere az oraban ...
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 15:32:19 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61757 Dátum: 2012 április 08, 15:05:49 »

Kicseréltük a csapágyakat, szénkeféket a generátorban. Az a kérdésem, hogy ha kézzel megpörgetjük a generátort tudunk rajta feszültséget mérni? Mert most nálunk az a helyzet, hogy semmit nem produkál.  Undecided Vagy esetleg kell valamit bűvészkedni vele mint a dinamónál, gondolok itt a polarizálásra.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #61756 Dátum: 2012 április 08, 13:47:21 »

Üdvw!

Segítségeteket szeretném kérni! A '69es Bogaramba nem jó az üzemanyag szintjelző... folyton fals adatot mutat, a mutatója ugrándozik fel-le! Kanyarokban meg aztán pláne...Sad
Mi lehet a probléma? Légyszíves olyan valaki válaszoljon aki ért hozzá!
A választ előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Bendzsi
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61755 Dátum: 2012 április 08, 10:36:36 »

Valoban meg lehet tokeletesen csinalni (Erdei Gabi)
<beszúrt kép törölve>
tudnátok hozzá elérhetőséget adni? Kösz előre is! Kár, hogy Erdei Zoli nem ilyen ügyes, vagy legalább bátor.. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 08, 10:38:55 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #61754 Dátum: 2012 április 08, 10:15:03 »

Valoban meg lehet tokeletesen csinalni (Erdei Gabi)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61753 Dátum: 2012 április 08, 09:43:53 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valami kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.

Nekem sokkal jobban tetszik, ha be van húzva bőrrel, ahogy pl. pár Porsche-ben is volt, meg sok más autóban.
És igen, meg tudják szépen csinálni...persze nem olcsó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61752 Dátum: 2012 április 07, 20:28:12 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61751 Dátum: 2012 április 07, 19:08:16 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #61750 Dátum: 2012 április 07, 18:50:29 »

zwohundert ajró?

azt hiszem, szeretem a lemez műszerfalat.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #61749 Dátum: 2012 április 07, 18:42:06 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valaki kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.

Igen nálam van  Tongue Várja a helyét az autóban addig is vigyázva rá mindenféle plédek és hasonlók társaságába csavarva és lekezelve   Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61748 Dátum: 2012 április 07, 18:32:43 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valaki kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.

zwohundert ajró?

azt hiszem, szeretem a lemez műszerfalat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #61747 Dátum: 2012 április 07, 17:53:52 »

Itt egy megkímélt,csak a lámpakapcsolónál van valami kis hibája.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?148783

Porschenak volt két,hibátlan gyári,féltett kincsként őrizte a padláson őket,az egyiket Matrox vitte el.
Most is szerzett egyet,az meg a Stigi kabriójáé volt.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 07, 18:53:51 írta Narancs »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #61746 Dátum: 2012 április 07, 17:45:03 »


Ez egy felső borítás. A szép felrakáshoz az üveget is ki kell venni.
Ragasztani kell, stb.

De meg lehet szépen csinálni, csak nem egyszerű.
Tévedés. Az üveget nem kell kivenni, ugyanis a műszerfalat kell kivenni. Mivel ez a műanyag panel gyártótól függően méretpontatlan, és szilikonnal kell felragasztani, ezért olyan erővel és irányokba kell leszorítani, amihez 2 ember kell, és power tape-pel többszörösen körbetekerve tudod csak rögzíteni. Ha elb@sztad, visszaszedni nemigen lehet, mert viszonylag gyorsan köt, utána már nem meggyőzően ragad. +1 nap a teljes átszáradás. Utána derül ki, hogy miden részére kellően figyeltél-e, és, hogy nem mozdult-e el az egyik széle, amíg a másik rögzítésével bíbelődtél.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61745 Dátum: 2012 április 07, 14:26:04 »

valami konstruktívabbat, kérem.
rágugliztam, az ABS-es fékeknél írják, hogy van ilyen.
a bogárban ez elég ritka.

Tart valamennyi nyomást, ilyesmire emlékszem. Az újakban nincs, de nem érzek különbséget mióta kicseréltem, a dobfék mindenhogy életbiztosítás Cheesy:D:D

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61744 Dátum: 2012 április 06, 22:19:18 »

szopat legtelenitesnel

valami konstruktívabbat, kérem.
rágugliztam, az ABS-es fékeknél írják, hogy van ilyen.
a bogárban ez elég ritka.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61743 Dátum: 2012 április 06, 22:15:13 »


Semmit.
02,03 as egyforma,sima bogar mas,typ 3 is mas

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61742 Dátum: 2012 április 06, 22:13:30 »

ez a "visszacsapó szelep" mit csinál?
szopat legtelenitesnel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #61741 Dátum: 2012 április 06, 22:11:47 »

ez a "visszacsapó szelep" mit csinál?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61740 Dátum: 2012 április 06, 22:07:35 »

mintha a tárcsafékeseken elhagyták volna a visszacsapó szelepet de 4-5 féle főfékhengert láttam már + a mostani 4-5 féle utángyártott  Undecided
ez a "visszacsapó szelep" mit csinál?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #61739 Dátum: 2012 április 06, 21:37:04 »

mintha a tárcsafékeseken elhagyták volna a visszacsapó szelepet de 4-5 féle főfékhengert láttam már + a mostani 4-5 féle utángyártott  Undecided
303-asnál is vízszintesen van a 2 felfogató csavar?

Szelepet már régóta nem látok pl. a Varga félén.

Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #61738 Dátum: 2012 április 06, 21:34:42 »

A 303-asokban és a "sima" bogarakban létezik, hogy ugyanolyan a főfékhenger?
Különböző, én úgy tudom. Legalábbis a 302-esé más, mint a sima bogáré.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61737 Dátum: 2012 április 06, 21:18:07 »


Semmit.
kösz, erre gondoltam én is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61736 Dátum: 2012 április 06, 21:13:06 »

A 303-asokban és a "sima" bogarakban létezik, hogy ugyanolyan a főfékhenger?
mintha a tárcsafékeseken elhagyták volna a visszacsapó szelepet de 4-5 féle főfékhengert láttam már + a mostani 4-5 féle utángyártott  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #61735 Dátum: 2012 április 06, 21:10:40 »

A 303-asokban és a "sima" bogarakban létezik, hogy ugyanolyan a főfékhenger?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61734 Dátum: 2012 április 06, 21:02:08 »

ha lötyög a karbi felső tengelye, amin a fogasív van, az mit okozhat?


Semmit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61733 Dátum: 2012 április 06, 20:56:34 »

Valakinek van tapasztalata főfékhenger felújító szettel mostanában?
Melyiket szabad megvenni ami valószínűleg összerakva működik is.
inkább a főfékhengeren múlik ha kicsit is makulás akkor bármilyen javítóval is szarlesz  Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61732 Dátum: 2012 április 06, 20:37:39 »

üdv! Gyors kérdés. 1.6 motor 1.3as karbival mit fog produkálni?
jártam 31-es karbival.
mindennapi használatban simán meg tudja etetni az 1.6-os motort.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #61731 Dátum: 2012 április 06, 20:31:07 »

34es karbival picit többet kell szarakodni mire szép alapjárat lesz és ugyan annál  a teljesítménynél 1liter benzinnel többet fogyaszt de véggázon jobban megy  a 34-essel ha a saját 34-es szívócsövét is berakod

Ok, kösz az infót.
1303LS
« Hozzászólás #61730 Dátum: 2012 április 06, 20:28:31 »

Valakinek van tapasztalata főfékhenger felújító szettel mostanában?
Melyiket szabad megvenni ami valószínűleg összerakva működik is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61729 Dátum: 2012 április 06, 20:07:55 »

Teljesítmény beli tulajdonságokra gondoltam. hÁTha van aki jártas e témában. Mert ha igyis fasza akkor minek a 34-es karbi?

34es karbival picit többet kell szarakodni mire szép alapjárat lesz és ugyan annál  a teljesítménynél 1liter benzinnel többet fogyaszt de véggázon jobban megy  a 34-essel ha a saját 34-es szívócsövét is berakod
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 06, 20:12:14 írta tati »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61728 Dátum: 2012 április 06, 20:06:56 »

ha lötyög a karbi felső tengelye, amin a fogasív van, az mit okozhat?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #61727 Dátum: 2012 április 06, 19:56:58 »

Ha jár ,kipufogógázt.

Teljesítmény beli tulajdonságokra gondoltam. hÁTha van aki jártas e témában. Mert ha igyis fasza akkor minek a 34-es karbi?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61726 Dátum: 2012 április 06, 19:31:45 »

üdv! Gyors kérdés. 1.6 motor 1.3as karbival mit fog produkálni?
Ha jár ,kipufogógázt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #61725 Dátum: 2012 április 06, 19:26:33 »

üdv! Gyors kérdés. 1.6 motor 1.3as karbival mit fog produkálni?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61724 Dátum: 2012 április 06, 18:45:24 »

szélső:39,5cm(az ives rész után közvetlenül)
közepe:44cm
74-es spar
Nagyon köszönöm neked!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #61723 Dátum: 2012 április 06, 18:41:32 »

Szeretnék egy könyöklőt a hátsó ülésre. (Ez egy henger alakú valami). Arra kérnék pár bogarast, hogy mérje le nekem a hátsó ülésén a támlától mekkora az ülőfelület hossza. Szélső és közéőső méret is kell. Ovál autók előnyben, de szeritem egyformák ezek. Én nem tudom megmérni, mert nics a helyén az ülés, és nincs is kárpít rajta. Nagyon sürgős!! Holnapig ráér.
szélső:39,5cm(az ives rész után közvetlenül)
közepe:44cm
74-es spar
Oldalak: 1 ... 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.451 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.