www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 22:23:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921273 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13921309 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #61722 Dátum: 2012 április 06, 13:40:43 »

Üdv!
Adott egy 1.6-os motor amin 215-ös lendkerék volt. Most ki akarom cserélni 200-asra kuplungostól.
Megtehetem ezt anélkül hogy bármit változtatni kéne? Konkrétan a hézagoló lemezkékre gondolok.
Köszi.

Van egy 200-as lendkerekem! bár nem tudom mibe volt mert bogár 200-as szerkezet nem jó rá, talán T3-ba Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61721 Dátum: 2012 április 06, 12:27:54 »

Szeretnék egy könyöklőt a hátsó ülésre. (Ez egy henger alakú valami). Arra kérnék pár bogarast, hogy mérje le nekem a hátsó ülésén a támlától mekkora az ülőfelület hossza. Szélső és közéőső méret is kell. Ovál autók előnyben, de szeritem egyformák ezek. Én nem tudom megmérni, mert nics a helyén az ülés, és nincs is kárpít rajta. Nagyon sürgős!! Holnapig ráér.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61720 Dátum: 2012 április 06, 11:30:49 »

Üdv!
Adott egy 1.6-os motor amin 215-ös lendkerék volt. Most ki akarom cserélni 200-asra kuplungostól.
Megtehetem ezt anélkül hogy bármit változtatni kéne? Konkrétan a hézagoló lemezkékre gondolok.
Köszi.
  kb 50 %   hogy újból kell hézagolni, buszba én nem cserélném inkább megcsináltatnám a 215-öst

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61719 Dátum: 2012 április 06, 11:17:52 »

Üdv!
Adott egy 1.6-os motor amin 215-ös lendkerék volt. Most ki akarom cserélni 200-asra kuplungostól.
Megtehetem ezt anélkül hogy bármit változtatni kéne? Konkrétan a hézagoló lemezkékre gondolok.
Köszi.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61718 Dátum: 2012 április 05, 21:03:51 »

nem. 404
Zsir! Grin
Akko' itt a linkje a galerianak, ennek mukodnie kell(ene): https://www.dropbox.com/gallery/26758599/1//misc?h=eb2156&p=1#gallery:27

2. sor, 2. es 3. kep.

Ha nem jo, szolj kerlek es felgyujtom a dropboxot!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61717 Dátum: 2012 április 05, 20:34:05 »

kicseréltem a kormánycsapágyat, a távtartót, a hézagoló hullámlemezt. tehát mindent.
és láss csodát ugyan úgy kotyog...
Nekem ez a kis gyuru (ezt hivod hullamlemeznek?) a felelos a kotyogasert:

https://photos-4.dropbox.com/i/o/-UmwFo542RQbsLBrF_KlaBP7kq6X1MzJ6FEULOp3fGQ/26758599/1333738800/1d7ef3f/2011-10-13%2020.59.03.jpg

Ha nincs jol a helyen (betolva), akkor lotyog a kormanyrud, sajnos en sem tudom betolni rendesen, mert kis ido mulva ujra "kimaszik":

https://photos-3.dropbox.com/i/o/TkMHfJ_4voNkvNRhmJ7a8nyQWSE70trR5lbmrdIkYec/26758599/1333738800/2a57d69/2011-10-13%2020.58.46.jpg

Leszerelt kormanynal jol latszik, hogy hol es mi kozott van res, mitol lotyog a rud.

Remelem, hogy a kepek latszanak!
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 05, 20:59:27 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61716 Dátum: 2012 április 05, 19:57:49 »

szervusztok!

a kormánykerekem függőlegesen ill. vizszintesen 2-3mm-t kotyogott. kicseréltem a kormánycsapágyat, a távtartót, a hézagoló hullámlemezt. tehát mindent.
és láss csodát ugyan úgy kotyog... de legalább ráköltöttem 5.000Ft-ot a semmire Embarrassed


A benzintank alatt húzd meg a csavart. Talán a ricnin tud mozogni felfelé. Talán oldal irányban is szűnik a mozgás.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #61715 Dátum: 2012 április 05, 19:45:44 »

szervusztok!

a kormánykerekem függőlegesen ill. vizszintesen 2-3mm-t kotyogott. kicseréltem a kormánycsapágyat, a távtartót, a hézagoló hullámlemezt. tehát mindent.
és láss csodát ugyan úgy kotyog... de legalább ráköltöttem 5.000Ft-ot a semmire Embarrassed

1303LS
« Hozzászólás #61714 Dátum: 2012 április 05, 17:51:24 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Ugyanaz a szerkezet váltó, minden került vissza? Vagy cseréltetek valamit?
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61713 Dátum: 2012 április 05, 17:19:00 »

igen mert a lendkerékhez kell a lemezkékkel kihézagolni a főtengelyt Roll Eyes
értem, köszi.
akkor nemdobom ki, még.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61712 Dátum: 2012 április 05, 16:35:20 »

Ha leveszem a lendkereket, akkor mozoghat hosszirányban a főtengely?
igen mert a lendkerékhez kell a lemezkékkel kihézagolni a főtengelyt Roll Eyes

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #61711 Dátum: 2012 április 05, 16:02:36 »

Ha leveszem a lendkereket, akkor mozoghat hosszirányban a főtengely?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61710 Dátum: 2012 április 05, 12:53:57 »

Rendben! Köszönöm!
ehhez kell az ún. "vezetett" kinyomócsapágy.
a váltó kilógó tengelye körül van egy cső, amin csücsül a csapágy, ez vezeti őt.

össze lehet rakni nem vezetettel is, de szopni fogsz. (mint én régebben :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61709 Dátum: 2012 április 05, 10:58:20 »

Rendben! Köszönöm!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #61708 Dátum: 2012 április 05, 10:44:30 »

Sziasztok!
Ez így komplett.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61707 Dátum: 2012 április 05, 10:12:31 »

Sziasztok!

Szakmai segítségre lenne szükségem!

Hány fajta kuplungszerkezet létezik a Bogárhoz? Ami a képen van, arról hiányzik középről a nyomólap, vagy ez így komplett?

Előre is köszi, üdvw!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61706 Dátum: 2012 április 05, 08:05:45 »

...Varázsló mester is ilyesmin agyal, de az alapanyag még nálam van!!  Grin Grin Cheesy
varázsló szereti a repedezett műszerfalat a sierrájában repedésekben tartotta a magnókazetákat Roll Eyes
puha műszerfalrról jut eszembe láttam jobbkormányos puha műszerfalat ,kemény volt és ronda mint öreganyám Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61705 Dátum: 2012 április 05, 08:04:39 »

Van egy pár műszerfalam occsón próbálgatni....

...Varázsló mester is ilyesmin agyal, de az alapanyag még nálam van!!  Grin Grin Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61704 Dátum: 2012 április 05, 08:02:13 »

olajhőfok mérőm néha percekig is világít néha elalszik felvillan ...
mi lehet az oka?
most a gomba helyett egy olajhőfokmérő van becsavarva de az óra még nincs bekötve .
viszont van ott mellette még egy gomba gondolom az a vízhőfok mérő de szerintem nem .
trabant 1.1

érdemleges ötlet merre induljak el ? azon kívül h lecserélem az olajat.

a trabival 5percet megyek 50es 80as majd 120as tempóval utána vissza 80 50 s tartósan haladok 50el 60al mikor stabilan világít .. nem pörgetem de szépen megjáratom melegen ezt összesen kb 30perc alatt pomáz mogyoród szakaszon s fótnál gyullad ki a lámpám vagy hazafelé pomázon ...
nem értem ...
milyen olajat vegyek 20w40?


olajhőfok mérő szerintem nem világít, az olajnyomás hiányát jelző lámpa .
cseréld ki a gombát vagy tegyél bele nyomásmérő órát.

Sompi
« Hozzászólás #61703 Dátum: 2012 április 04, 22:21:31 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...

...Varázsló mester is ilyesmin agyal, de az alapanyag még nálam van!!  Grin Grin Cheesy
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61702 Dátum: 2012 április 04, 21:44:54 »

olajhőfok mérőm néha percekig is világít néha elalszik felvillan ...
mi lehet az oka?
most a gomba helyett egy olajhőfokmérő van becsavarva de az óra még nincs bekötve .
viszont van ott mellette még egy gomba gondolom az a vízhőfok mérő de szerintem nem .
trabant 1.1

érdemleges ötlet merre induljak el ? azon kívül h lecserélem az olajat.

a trabival 5percet megyek 50es 80as majd 120as tempóval utána vissza 80 50 s tartósan haladok 50el 60al mikor stabilan világít .. nem pörgetem de szépen megjáratom melegen ezt összesen kb 30perc alatt pomáz mogyoród szakaszon s fótnál gyullad ki a lámpám vagy hazafelé pomázon ...
nem értem ...
milyen olajat vegyek 20w40?



"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #61701 Dátum: 2012 április 04, 21:27:13 »

nekem nem rémlik, hogy cseréltem volna a tőcsavarokat.

Hidd el, hogy rápróbálta, és nem ment rá az anya...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61700 Dátum: 2012 április 04, 21:14:00 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
nekem nem rémlik, hogy cseréltem volna a tőcsavarokat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #61699 Dátum: 2012 április 04, 21:13:19 »

Ez csak egy borítás amit fel kell ragasztania régire.
Nem áll szépen, nem szép a felülete. Ennyi pénzért inkább a régi, gyári, patinás, repedt.
Vetart mondta, hogy van valami jobb minőségű ugyanígy működö, de az majd 2X annyi.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61698 Dátum: 2012 április 04, 21:12:55 »


Ez egy felső borítás. A szép felrakáshoz az üveget is ki kell venni.
Ragasztani kell, stb.

De meg lehet szépen csinálni, csak nem egyszerű.
Láttam felrakva, szerintem szebb mint az ujrahuzott.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61697 Dátum: 2012 április 04, 21:11:56 »



Ez egy felső borítás. A szép felrakáshoz az üveget is ki kell venni.
Ragasztani kell, stb.

De meg lehet szépen csinálni, csak nem egyszerű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61696 Dátum: 2012 április 04, 21:08:57 »

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1704_1706/products_id/3823

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #61695 Dátum: 2012 április 04, 21:08:41 »

Lehet kapni ujat.
Kérek szépen linket.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61694 Dátum: 2012 április 04, 21:02:37 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
Lehet kapni ujat.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61693 Dátum: 2012 április 04, 20:41:01 »

Köszi szépen a választ.
A szerelőm nem tegnap kezdte a szakmát, és ezzel a kontraanyás módszerrel próbálkozott, de nagyon nem akart megindulni, és nem merte erőltetni, nehogy beleszakadjon...
Most már valószínű, hogy csak a következő olajcserekor lesz esély, hogy bekerüljön a helyére... Undecided

Hihetetlen jók (erősek) a gyári csavarok. Ha nincs elrozsdásodva (ahogy a hengerfej kipufogót tartó csavarja szokott) akkor ha nem feszíti, csak csavarja biztos, hogy kijön.
De nem akarom biztatni, biztos érzi a dolgot.

Egy tapasztalt szerelő nagyjából tudja, hogy a 8-as csavarorsó  mikor makkan meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #61692 Dátum: 2012 április 04, 20:26:08 »


A csavarok nincsenek beragasztva, azonban öreg motornál a csavar bele tud gyógyulni a blokkba. (hiába felületkezelt csavar, a magnéziummal reakcióba lép 30 év alatt).

Sajnos a gyári csavarokat majdnem biztos, hogy ki kell szedni, de én még az összekontrázós módszerrel soha nem törtem bele csavart, mindig kijöttek, még ha nehezen is.

Köszi szépen a választ.
A szerelőm nem tegnap kezdte a szakmát, és ezzel a kontraanyás módszerrel próbálkozott, de nagyon nem akart megindulni, és nem merte erőltetni, nehogy beleszakadjon...
Most már valószínű, hogy csak a következő olajcserekor lesz esély, hogy bekerüljön a helyére... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61691 Dátum: 2012 április 04, 20:21:42 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!


A csavarok nincsenek beragasztva, azonban öreg motornál a csavar bele tud gyógyulni a blokkba. (hiába felületkezelt csavar, a magnéziummal reakcióba lép 30 év alatt).

Sajnos a gyári csavarokat majdnem biztos, hogy ki kell szedni, de én még az összekontrázós módszerrel soha nem törtem bele csavart, mindig kijöttek, még ha nehezen is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #61690 Dátum: 2012 április 04, 20:08:14 »

Be kell indítani és próbakört kell menni a járművel. Minden el fog dőlni.
érezhető hiba esetén nem indítgatnám...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61689 Dátum: 2012 április 04, 19:58:34 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Be kell indítani és próbakört kell menni a járművel. Minden el fog dőlni.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61688 Dátum: 2012 április 04, 19:47:44 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #61687 Dátum: 2012 április 04, 19:32:30 »

én most cseréltem, nem tudom a varázsló beragasztotta-e de nekem kijött simán.
De akkor melegítse meg, van baxon oda neki kalapáccsal majd megindul.
Ja és a hosszabb tőcsavarokat ugy rakja be, hogy pont a pumpa + anya vastagság legyen csak kint a blokk síkjából, mert különben nekinyomja a burkolatot a szíjtárcsának, és érdekes hangja van.

Köszönöm!
De most asszem kihagyjuk ezt a műtétet, mert nem akarom veszélyeztetni a Rajzásra menetelt, ha mégis valamelyik beletörne... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61686 Dátum: 2012 április 04, 19:27:37 »

Köszönöm!
Ezzel a módszerel próbálta, de meg sem mozdult...
én most cseréltem, nem tudom a varázsló beragasztotta-e de nekem kijött simán.
De akkor melegítse meg, van baxon oda neki kalapáccsal majd megindul.
Ja és a hosszabb tőcsavarokat ugy rakja be, hogy pont a pumpa + anya vastagság legyen csak kint a blokk síkjából, mert különben nekinyomja a burkolatot a szíjtárcsának, és érdekes hangja van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #61685 Dátum: 2012 április 04, 19:24:51 »

ha nagyobb mm-es a pumpa akkor igen kell hosszabb tőcsavar.
A gyári tőcsavarok nem zsákfuratban vannak így biztos be vannak ragasztva menet rögzítővel.
2 anyát összekontráz és kitekeri, elszakadni szerintem nem fog.


Köszönöm!
Ezzel a módszerel próbálta, de meg sem mozdult...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61684 Dátum: 2012 április 04, 19:22:47 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!
ha nagyobb mm-es a pumpa akkor igen kell hosszabb tőcsavar.
A gyári tőcsavarok nem zsákfuratban vannak így biztos be vannak ragasztva menet rögzítővel.
2 anyát összekontráz és kitekeri, elszakadni szerintem nem fog.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #61683 Dátum: 2012 április 04, 18:58:33 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.