www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 December 01, 17:20:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Őszi Rajzás
Ring Autósmozi, Mogyoród
2022. szeptember 3.
918526 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: BB
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 2006
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 9302436 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28947


Road Force One

« Hozzászólás #79918 Dátum: 2021 Szeptember 02, 10:46:07 »

tegnap BlackP hathatós segítségével (értsd: ő csinálta, én meg drukkoltam) csavarhúzó nélkül, mindössze egy légkulcs használatával ékszíjat cseréltünk a Rozin. délután teszt  Wink

Ügyesek vagytok!! 
Élménybeszámoló???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 755


CSD-226

« Hozzászólás #79917 Dátum: 2021 Szeptember 01, 15:25:37 »

Van valakinek esetleg az indekapcsolóba kis fehér csúszka. Az alsó, ami a helyén van, azon nem látok lyukat, sztem letörött, azért csúszott ki a fenti oldal a rugóval. Esetleg ötlet, hogy lehetne javítani? Másodkörben vennék újat bele. Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 01, 15:29:31 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19019

« Hozzászólás #79916 Dátum: 2021 Augusztus 31, 10:53:25 »

tegnap BlackP hathatós segítségével (értsd: ő csinálta, én meg drukkoltam) csavarhúzó nélkül, mindössze egy légkulcs használatával ékszíjat cseréltünk a Rozin. délután teszt  Wink
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79915 Dátum: 2021 Augusztus 19, 13:37:28 »

koszi, balatonon dolgozunk, valszeg egy ilyen legegyszerubb abes fele lesz, ritkan van ra szukseg
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79914 Dátum: 2021 Augusztus 18, 09:15:40 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79913 Dátum: 2021 Augusztus 18, 09:05:59 »

meg még kismillió megoldás......  , gyárilag is volt bizonyos buszokban ,bosch.
Én Kínából rendeltem programozható feszültség monitoring egységet valami potom huf környékén és ezzel oldottam meg. Egyébként igen ,feltölti a generátor..... Sokan úgy oldják meg ,hogy a töltésvisszajelzőtől vezérlik meg a komfort akksi kapcsoló reléjét. Én mint írtam a monitoring egységgel oldottam meg ,de oly módon ,hogy késleltettem közel egy perccel a töltés kezdetét a komfort felé ,hogy indítás után csak a starter akksit töltse. Ne rántsa meg a generátoromat hirtelen mivel az csak 65A-t tud. Ja ,ha komfort akksiban gondolkodol akkor csak AGM!! ,persze a töltésnek kiválónak kell lennie!! (na lehet páran beszólnak de leszarom) Végig zongoráztam..... Összehasonlíthatatlan a többihez képest az agm ,ütheted ,vághatod! (lifepokat most hadjuk)
« Utoljára szerkesztve: 2021 Augusztus 18, 10:04:19 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79912 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:54:30 »

Igen. A bogárban 55A generátor feltöltötte a 72Ah akkut és a 36Ah-s munkaakkut is.
Csak az idő kérdés, meg hogy előtte mennyit vettél ki az akkuból.
ok köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79911 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:53:36 »

köszi
és ez vajh fogja bármikor is tölteni a b akkut? sima gyári busz 1.6 motor gyári generátor
Igen. A bogárban 55A generátor feltöltötte a 72Ah akkut és a 36Ah-s munkaakkut is.
Csak az idő kérdés, meg hogy előtte mennyit vettél ki az akkuból.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79910 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:34:25 »

köszi
és ez vajh fogja bármikor is tölteni a b akkut? sima gyári busz 1.6 motor gyári generátor
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79909 Dátum: 2021 Augusztus 16, 20:53:50 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?
 habár nem én szerelem be, csak végre megérteni szeretném mikor-mit-hogy kapcsol.... ilyesmi?
és ha van több féle (típusú) melyik a tuti?

2 féle van.
 Wink
http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo

Neked ez kell: .LK-BI_12,8V
http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo/univerzalis-levalaszto-kapcsolo-1-cikk
« Utoljára szerkesztve: 2021 Augusztus 16, 20:55:31 írta abes »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79908 Dátum: 2021 Augusztus 16, 20:25:38 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?
 habár nem én szerelem be, csak végre megérteni szeretném mikor-mit-hogy kapcsol.... ilyesmi?
és ha van több féle (típusú) melyik a tuti?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2920


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79907 Dátum: 2021 Július 12, 20:09:29 »

A hétvégén mentünk egy kört a Balcsi körül az 53-assal. Az utóbbi időben nehezebben indult, 1-2x egyáltalán nem indult be, de aztán másnap igen.
Mindig ráfogtam a benne lévő 4 éves benyára, de menet közben is volt, hogy elment az erő 1-2 másodpercre, á, biztos dugulás, kiköhögi.

Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy átnézem a gyújtást. Az hamar kiderült, hogy a megszakító hézag 0 (vagy ahhoz nagyon közeli :-)). Olyannyira nulla volt, hogy nem lehetett szakadást mérni rajta ahogy forgattam a motort. :-)

Beállítottam, gyorsan még állítottam egy gyújtást is (egyből olyan bika szikra lett, hogy élvezet volt nézni-hallgatni :-)). Most első főtengely fordulatra indul hidegen-melegen.

Elszoktam a megszakítós gyújtástól, el is felejtettem, hogy ez is lehet a baj. :-)

 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79906 Dátum: 2021 Július 12, 19:39:54 »

A hétvégén mentünk egy kört a Balcsi körül az 53-assal. Az utóbbi időben nehezebben indult, 1-2x egyáltalán nem indult be, de aztán másnap igen.
Mindig ráfogtam a benne lévő 4 éves benyára, de menet közben is volt, hogy elment az erő 1-2 másodpercre, á, biztos dugulás, kiköhögi.

Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy átnézem a gyújtást. Az hamar kiderült, hogy a megszakító hézag 0 (vagy ahhoz nagyon közeli :-)). Olyannyira nulla volt, hogy nem lehetett szakadást mérni rajta ahogy forgattam a motort. :-)

Beállítottam, gyorsan még állítottam egy gyújtást is (egyből olyan bika szikra lett, hogy élvezet volt nézni-hallgatni :-)). Most első főtengely fordulatra indul hidegen-melegen.

Elszoktam a megszakítós gyújtástól, el is felejtettem, hogy ez is lehet a baj. :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79905 Dátum: 2021 Július 09, 18:08:32 »

Talán a 32-es anya leszedéséhez krova és hosszú cső, esetleg tartalék sasszeg.

hátsó fék szétszedéshez kell bármi speckó szerszám? mintha a bal hátulja kissé befogna, beállítás előtt belenéznék mi van vele, mozog e minden. Most sok állás után előszedtem, lemostam, Dunaújváros oda-vissza, zseniális volt Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79904 Dátum: 2021 Július 09, 17:56:43 »

hátsó fék szétszedéshez kell bármi speckó szerszám? mintha a bal hátulja kissé befogna, beállítás előtt belenéznék mi van vele, mozog e minden. Most sok állás után előszedtem, lemostam, Dunaújváros oda-vissza, zseniális volt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4246


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79903 Dátum: 2021 Július 02, 20:55:16 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V
Ha indexelsz is, mi történik? Kilométerórában jó a testkapcsolat?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13849


30-347-1939

« Hozzászólás #79902 Dátum: 2021 Június 27, 18:43:35 »

Szia!
Álló motornál gyújtás ráadása után teljes fényerővel világít a töltésjelző lámpa?
Ha nem írnád, hogy a "belseje kicserélve", azt mondanám dióda hibára utal ...  Huh
Én átsiklottam  a belseje  felett. Smiley

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2920


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79901 Dátum: 2021 Június 27, 08:20:57 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V

Szia!
Álló motornál gyújtás ráadása után teljes fényerővel világít a töltésjelző lámpa?
Ha nem írnád, hogy a "belseje kicserélve", azt mondanám dióda hibára utal ...  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79900 Dátum: 2021 Június 27, 07:36:43 »

Hali! Látom facera is beírtad. Smiley
Én úgy emlékszem, hogy kicseréltem a tetején levehető részt, azt hiszem szénkefe is van benne, aztán jó lett nekem.
így van az nálam is megtörtént. Valami kontakt hiba lehet,de minden kábel es kotés ujra volt csinálva. Persze hiba lehet és van is a csatlakozóknál. Mindent átmozgattam,főleg a vilagítas kapcsolónál
Most jelenleg működik. Így generátort kizárnám.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13849


30-347-1939

« Hozzászólás #79899 Dátum: 2021 Június 26, 21:00:06 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V
Hali! Látom facera is beírtad. Smiley
Én úgy emlékszem, hogy kicseréltem a tetején levehető részt, azt hiszem szénkefe is van benne, aztán jó lett nekem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79898 Dátum: 2021 Június 26, 14:02:33 »

Sziasztok! Mar rég jártam itt bocsesz!😁
Parazslik, gázra erősödik a töltés lámpám.
Hol keressem a hibát?
Generátor ekszíj feszes,belső fesszabos,belseje kicserélve,csatlakozok ujak lettek felújításkor.
Neha ha reflektorra váltok elalszik a visszajelző.
12.7 volt az akksiba, töltés alapjáraton 12,5 V
Emelt fordulaton 12,7 V
Lampaval 12,2 V

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79897 Dátum: 2021 Június 26, 13:24:36 »

 a megoldás: kend be tömítő pasztával az alátéteket
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79896 Dátum: 2021 Június 26, 13:21:27 »

Folyamatosan csöppen az olaj, néha viacoloron is állok elég zavaró, eddig 1 autómból sem csöpögött.
És nem is tudom, hogy mit csináljak vele, cseréljek hengerfejet, vagy mi a megoldás, kenjem be tömítő pasztával az alátéteket?
A megoldást sajnos  nem tudom, de finom homokkal meg lehet próbálni felitatni.
Meg lehet kapni perlit port, az nagyon jó nedvszívó, szinte teljesen felszedi a viacolorról.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79895 Dátum: 2021 Június 26, 08:10:44 »

Legalább nem rozsdásodik.  Cheesy
Folyamatosan csöppen az olaj, néha viacoloron is állok elég zavaró, eddig 1 autómból sem csöpögött.
És nem is tudom, hogy mit csináljak vele, cseréljek hengerfejet, vagy mi a megoldás, kenjem be tömítő pasztával az alátéteket?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79894 Dátum: 2021 Június 25, 13:53:18 »

Akkor bontóból kéne szerezni?
Lehet.
Ritka a 6-os cső.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79893 Dátum: 2021 Június 25, 13:52:50 »

SR125
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13300


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79892 Dátum: 2021 Június 25, 11:35:02 »

Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79891 Dátum: 2021 Június 25, 10:35:56 »

Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.
Akkor bontóból kéne szerezni?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79890 Dátum: 2021 Június 25, 10:34:40 »

Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.
Akkoriban még balfaszok voltak! Nem tudtak számolni Grin Evil Bezzeg most

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79889 Dátum: 2021 Június 25, 06:48:50 »

Nem lehet ezt rezbol legyartani? Biztos dragabb, de orok elet.
Yamahámon 30 éves a gumicső. Köszöni jól van.
Ilyet kellene gyártaniuk.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79888 Dátum: 2021 Június 25, 06:37:48 »

Nem lehet ezt rezbol legyartani? Biztos dragabb, de orok elet.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79887 Dátum: 2021 Június 24, 21:49:45 »

Cheesy 2 év után csere.
..........de csak a motortérben Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79886 Dátum: 2021 Június 24, 21:13:31 »

Noss sikerült 8mm-eset küldeniük. Ez Semperit. Hétfőn jön a cseredarab, gondolom az is ilyen gyártmány
Cheesy 2 év után csere.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79885 Dátum: 2021 Június 24, 21:11:25 »

6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin
Noss sikerült 8mm-eset küldeniük. Ez Semperit. Hétfőn jön a cseredarab, gondolom az is ilyen gyártmány
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79884 Dátum: 2021 Június 23, 21:12:29 »

Amikor az öreg barátom Bogarát újra csöveztük a múltkor, én meglepődtem, hogy nem mindegyik típusnál van átvezetve a turbinaházon egy fém közbetét csövön mint nekem, hanem körbe van vezetve.
Mintha nálam is körbe menne. '69-esben
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2920


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79883 Dátum: 2021 Június 23, 20:35:58 »

6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin

Amikor az öreg barátom Bogarát újra csöveztük a múltkor, én meglepődtem, hogy nem mindegyik típusnál van átvezetve a turbinaházon egy fém közbetét csövön mint nekem, hanem körbe van vezetve.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79882 Dátum: 2021 Június 23, 14:14:10 »

6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin
kipróbálom mit küldenek egy kamionos boltból, ha már más is kellett onnan
mondjuk a csávó leolvasta a csőről, hogy olaj és levegő álló Evil miután megkérdeztem hogy csak gázolajra vagy benzinre is jó-e az üzemagyagtömlőjük.. namindegy, majd meglátjuk
remélem a 6mm jó lesz. bugpartson vannak 5mm-esnek hirdetett csövek is. máshol a neten meg 5.5mm-t is találtam..
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79881 Dátum: 2021 Június 23, 14:11:14 »

Üdv mindenkinek!
Múltkor le írtam a szelep fedél tömítés mizériát, hogy már 3x cseréltem és még..... , most is csöppen az olaj,.... de most volt alkalmam csápos emelőn emelni jobban meg tudtam nézni a tőcsavarnál jön az olaj és ugye az élén csöppen
(bár eddig nem is láttam a hengerfejen az elszíneződést)
Mit lehet ezzel tenni?
https://photos.app.goo.gl/fhnZx9PPaEUMJGPW6
Legalább nem rozsdásodik.  Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79880 Dátum: 2021 Június 23, 14:09:40 »

valaki meg tudja mondani hány mm-esek a "gumi" benzincsövek a bogárban? 6? 8? vagy más?
és kb mennyi kell, ha mindet ki akarnám cserélni? 2m elég? az alagútban a fém csövet nyilván bent hagyom. elöl gondolom kellhet 30 centi a tank alatt? hátul meg mondjuk 100 centi?
6mm
3m biztos elég. Tank alatt csak akkor cseréld, ha gatya.

Milyet veszel?
 Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79879 Dátum: 2021 Június 23, 08:56:58 »

valaki meg tudja mondani hány mm-esek a "gumi" benzincsövek a bogárban? 6? 8? vagy más?
és kb mennyi kell, ha mindet ki akarnám cserélni? 2m elég? az alagútban a fém csövet nyilván bent hagyom. elöl gondolom kellhet 30 centi a tank alatt? hátul meg mondjuk 100 centi?
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 2006
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.