www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Június 17, 19:10:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht kemping, Balatonalmádi
2021.06.11-13
916257 Hozzaszólás 215 Témában írta 1592 Felhasználó
Legújabb tag: zond
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 1997
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7186724 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2898


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79517 Dátum: 2019 December 29, 05:58:57 »

Csak a réz cső merevebb. Nehezebb a befűzése. És a gyári helyre nem tudom már behúzni.
Elvezeted a rézcsövedet a "kardánalagút" bal tövében, a szigetelés meg a szőnyegezés majd szépen eltakarja. Rajtad kívül senki nem fogja tudni hol van és ha 40-50 év múlva cserés lesz, nem kell a ki-befűzéssel bíbelődnöd!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2898


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79516 Dátum: 2019 December 29, 05:48:37 »

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2910


« Hozzászólás #79515 Dátum: 2019 December 27, 19:42:20 »

Az a jó.
Ja-Ja! Olyan mint a BIP az mán bizonyított Grin Grin Grin

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14314

« Hozzászólás #79514 Dátum: 2019 December 27, 19:27:08 »

De amit berakott az közel 30 éves!   

Az a jó.
Az új az fél évet bír.  Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13694


30-347-1939

« Hozzászólás #79513 Dátum: 2019 December 27, 19:18:57 »

De amit berakott az közel 30 éves!   

Na most légy okos Domonkos!  Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11487

« Hozzászólás #79512 Dátum: 2019 December 27, 18:37:17 »

De amit berakott az közel 30 éves!   

Mai autókban a tank is műa., szóval jó lesz. Egyes gumikat tesz merevvé a szesz (meg egyes embereket Smiley ), szerintem az általánosan használt műanyagokat nem bántja.
A réz is oxidál, ha kiválik a víz, szerintem jobban jársz a műanyaggal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4219


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79511 Dátum: 2019 December 27, 10:18:32 »

Csak a réz cső merevebb. Nehezebb a befűzése. És a gyári helyre nem tudom már behúzni.
Mai autókban a tank is műa., szóval jó lesz. Egyes gumikat tesz merevvé a szesz (meg egyes embereket Smiley ), szerintem az általánosan használt műanyagokat nem bántja.
A réz is oxidál, ha kiválik a víz, szerintem jobban jársz a műanyaggal...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13694


30-347-1939

« Hozzászólás #79510 Dátum: 2019 December 27, 08:39:52 »

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...
Csak a réz cső merevebb. Nehezebb a befűzése. És a gyári helyre nem tudom már behúzni.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13694


30-347-1939

« Hozzászólás #79509 Dátum: 2019 December 27, 08:37:33 »

Naja, csak ne ecetesedjen. :-DSzerintem maradhat. AC-t érdemes, csak legyen tartalék.

Németeknél 2012 óta elérhető az E10. Nem számoltak be problémákról.

93 körüli volt a Golf Sad

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14314

« Hozzászólás #79508 Dátum: 2019 December 26, 19:48:17 »

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...
Naja, csak ne ecetesedjen. :-D
Sziasztok! Boldog Karácsonyt!

Mivel az alvázalagútban nem volt használható a benzincső, ezért a bontott Golf 3-asomból kivett műanyag benzincsövet fűztem be. De most az etanol mizéria miatt elbizonytalanodtam.
Milyen benzincsövet használjak szerintetek?
 
Már visszaemeltük a bódét, de talán még nem késő. Max. leemeljük újra.
Lehet AC csere is lesz elektromosra.
Szerintem maradhat. AC-t érdemes, csak legyen tartalék.

Németeknél 2012 óta elérhető az E10. Nem számoltak be problémákról.
« Utoljára szerkesztve: 2019 December 26, 19:58:10 írta abes »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #79507 Dátum: 2019 December 26, 19:24:37 »

Sziasztok! Boldog Karácsonyt!

Mivel az alvázalagútban nem volt használható a benzincső, ezért a bontott Golf 3-asomból kivett műanyag benzincsövet fűztem be. De most az etanol mizéria miatt elbizonytalanodtam.
Milyen benzincsövet használjak szerintetek?
 
Már visszaemeltük a bódét, de talán még nem késő. Max. leemeljük újra.
Lehet AC csere is lesz elektromosra.

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13694


30-347-1939

« Hozzászólás #79506 Dátum: 2019 December 26, 17:50:30 »

Sziasztok! Boldog Karácsonyt!

Mivel az alvázalagútban nem volt használható a benzincső, ezért a bontott Golf 3-asomból kivett műanyag benzincsövet fűztem be. De most az etanol mizéria miatt elbizonytalanodtam.
Milyen benzincsövet használjak szerintetek?
 
Már visszaemeltük a bódét, de talán még nem késő. Max. leemeljük újra.
Lehet AC csere is lesz elektromosra.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2867


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79505 Dátum: 2019 December 25, 15:51:47 »

Sziasztok!
Honnan lehet megtudni, hogy az 1,2D motorhoz milyen értékű az eredeti olajnyomás jeladó?
Köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5694


redgear.hu

« Hozzászólás #79504 Dátum: 2019 November 25, 19:48:13 »

Ez így ebben a formájában nem igaz: A kromofág kimondottan könnyen eltávolítható. Az meg általánosan igaz, hogy a fényezésnek nem tesz jót, ha bármi ami nem a fényező rendszer része, a fényezés alatt marad, az általában megbosszulja magát. De maga kromofág a könnyen eltávolítható szennyezők között van, még csak erős oldószerre sincs szükség.

úgy legyen☺
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79503 Dátum: 2019 November 25, 15:14:58 »

Ez így ebben a formájában nem igaz: A kromofág kimondottan könnyen eltávolítható. Az meg általánosan igaz, hogy a fényezésnek nem tesz jót, ha bármi ami nem a fényező rendszer része, a fényezés alatt marad, az általában megbosszulja magát. De maga kromofág a könnyen eltávolítható szennyezők között van, még csak erős oldószerre sincs szükség.

a kromofágról hallottam hogy a kezelt felület alatt --ha marad belőle--- idővel ledobja az új festéket...."zeg-zugoknál illesztéseknél szinte lehetetlen 100%-ig eltávolítani..." remélem kacsa☺

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8664


« Hozzászólás #79502 Dátum: 2019 November 24, 20:10:49 »

Én anno a bogaram felújításánál vettem Würth rozsdaátalakítót. Az sem eltávolító, hanem átalakító mint az RO55, viszont 15+ éve valami 10-20ezer Ft volt a liter. De olyan a cucc mintha az RO55 sűrítménye lenne, 15+ év alatt még nem fogyott el a fele, pedig használtuk.
Ez ahogy írtam, nem jó neked, mert te rozsdaeltávolítót keresel, csak infóként írtam, hogy van ilyen is.

Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t. Bevált: 4 régi fuchs felniről szedtem le a festéket vele, amiből kettőn csak 1 réteg gyári festék volt, azt gyakorlatilag egy réteg ráfújt eltávolító leszedte. A másik 2 felnin kb. 5 réteg festék volt, azt rétegenként egy fújás szedte le. Így a 4 felnire elfogyott egy komplett spray, de cserébe nem nagyon ment el rá az időmből (nem kellett kapirgálni). Előtte ugyanezeket a felniket próbáltam az új, zselés kromofággal, az nagyon meg se kezdte.
(Persze a homokolás a legjobb megoldás, de vannak olyan esetek, amikor nem lehet homokszórni. Nálam most ez volt a helyzet, mert a Fuchsok polírozott részeit nem akartam bántani, nehogy az újrapolírozás szívás legyen utána. Ilyenkor működhet ez a spray.)

Én valami kis átlátszó vödröset vettem, az is működik.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5694


redgear.hu

« Hozzászólás #79501 Dátum: 2019 November 24, 19:42:27 »



Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t.

a kromofágról hallottam hogy a kezelt felület alatt --ha marad belőle--- idővel ledobja az új festéket...."zeg-zugoknál illesztéseknél szinte lehetetlen 100%-ig eltávolítani..." remélem kacsa☺
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26577


« Hozzászólás #79500 Dátum: 2019 November 24, 19:00:25 »

én ma kürtöt újítottam fel apunak. sikerült vennem egy rusnya állapotú bosch-t. festék leszed (valami olcsó drótkorong szépen lehozta), aztán átfestés. szép lett, kép nincs Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79499 Dátum: 2019 November 24, 18:30:22 »

Én anno a bogaram felújításánál vettem Würth rozsdaátalakítót. Az sem eltávolító, hanem átalakító mint az RO55, viszont 15+ éve valami 10-20ezer Ft volt a liter. De olyan a cucc mintha az RO55 sűrítménye lenne, 15+ év alatt még nem fogyott el a fele, pedig használtuk.
Ez ahogy írtam, nem jó neked, mert te rozsdaeltávolítót keresel, csak infóként írtam, hogy van ilyen is.

Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t. Bevált: 4 régi fuchs felniről szedtem le a festéket vele, amiből kettőn csak 1 réteg gyári festék volt, azt gyakorlatilag egy réteg ráfújt eltávolító leszedte. A másik 2 felnin kb. 5 réteg festék volt, azt rétegenként egy fújás szedte le. Így a 4 felnire elfogyott egy komplett spray, de cserébe nem nagyon ment el rá az időmből (nem kellett kapirgálni). Előtte ugyanezeket a felniket próbáltam az új, zselés kromofággal, az nagyon meg se kezdte.
(Persze a homokolás a legjobb megoldás, de vannak olyan esetek, amikor nem lehet homokszórni. Nálam most ez volt a helyzet, mert a Fuchsok polírozott részeit nem akartam bántani, nehogy az újrapolírozás szívás legyen utána. Ilyenkor működhet ez a spray.)

Igen, az hagy valami réteget a fémen


Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79498 Dátum: 2019 November 22, 10:35:42 »

Kösz mindenkinek a hozzászólást.Igazatokvan,ott van,megtaláltam.
Majd tisztítás után már látszott,hogy az egy csavar,méghozzá 10es imbusz.
Nekem AB kódú váltóm van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79497 Dátum: 2019 November 22, 10:34:15 »

Nem látszódik túl jól, de ott a tolatólámpa kapcsoló körberajzolva a váltónkban. Mezei AT-s kódú, olajos féltengelyes, rövid váltó, vélhetően a tied is hasonló lehet.
Kösz mindenkinek a hozzászólást.Igazatokvan,ott van,megtaláltam.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2898


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79496 Dátum: 2019 November 22, 06:16:27 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?
Nem látszódik túl jól, de ott a tolatólámpa kapcsoló körberajzolva a váltónkban. Mezei AT-s kódú, olajos féltengelyes, rövid váltó, vélhetően a tied is hasonló lehet.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2898


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79495 Dátum: 2019 November 22, 06:08:44 »

Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.
Igen, ott a helye, ami anno le volt dugózva a miénk bogárban is. Aztán 2005-6 körül vettem bele egy tolatólámpa kapcsolót, bevezetékeltem a kocsit, lecseréltem tolatólámpásra a hátsó lámpaburákat és azóta örülünk. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Elérhető Narancs
Hozzászólások: 8777


« Hozzászólás #79494 Dátum: 2019 November 21, 21:13:20 »

Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.
Igen,ott van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8664


« Hozzászólás #79493 Dátum: 2019 November 21, 20:41:52 »

k
Kösz a gyors választ.Én csak az olajbetöltő/nivó csavart találtam az oldalán.
Ha esetleg van valakinek nagylámpás jobb hátsó lámpája,ami nem tolatólámpás,akkor az érdekelne.
Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79492 Dátum: 2019 November 21, 14:01:56 »

az én váltómban sincs, de tudtommal lehet venni tolatólámpa kapcsoló gombát, amit azt hiszem az egyik dugó helyére be lehet tekerni..
(ha a vizsgára felteszel egy nem tolatólámpás búrát, akkor nem fogják keresni)

de ha megtudod hogy kell beletenni, megírhatnád pár illusztráló fotóval a tudástárba (amit most egyáltalán nem tudok megtalálni valamiért, pedig volt ilyen)
k
Kösz a gyors választ.Én csak az olajbetöltő/nivó csavart találtam az oldalán.
Ha esetleg van valakinek nagylámpás jobb hátsó lámpája,ami nem tolatólámpás,akkor az érdekelne.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18127


1969

« Hozzászólás #79491 Dátum: 2019 November 21, 12:51:10 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?
az én váltómban sincs, de tudtommal lehet venni tolatólámpa kapcsoló gombát, amit azt hiszem az egyik dugó helyére be lehet tekerni..
(ha a vizsgára felteszel egy nem tolatólámpás búrát, akkor nem fogják keresni)

de ha megtudod hogy kell beletenni, megírhatnád pár illusztráló fotóval a tudástárba (amit most egyáltalán nem tudok megtalálni valamiért, pedig volt ilyen)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79490 Dátum: 2019 November 21, 12:23:10 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8664


« Hozzászólás #79489 Dátum: 2019 November 17, 20:07:01 »

Forralni szoktam citromsavban.
600 Ft/kg.
Már vettem, de még nem próbáltam ki

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14314

« Hozzászólás #79488 Dátum: 2019 November 13, 22:58:33 »

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót?
Forralni szoktam citromsavban.
600 Ft/kg.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8664


« Hozzászólás #79487 Dátum: 2019 November 13, 22:38:05 »

Az RO55 nagyon más?

Igen, az hagy valami réteget a fémen

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16947


« Hozzászólás #79486 Dátum: 2019 November 12, 05:36:15 »

Az RO55 nagyon más?

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8664


« Hozzászólás #79485 Dátum: 2019 November 11, 22:07:15 »

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót? Youtubeon minden videóban ez van. Nekem eddig sósavval sikerült elérni ezt az eredményt, de az veszélyes ugye.


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2910


« Hozzászólás #79484 Dátum: 2019 November 11, 08:01:59 »

Nálam körforgalomban valószínűleg még mindig van benzinszag...

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18127


1969

« Hozzászólás #79483 Dátum: 2019 November 10, 21:22:14 »

Én is arra számítottam,hogy fém csövön megy végig.Megnéztem,és hátul fém benzincső jön ki,szóval,ez itt valami toldás.
Talán megoldotta a problémát a tank szellőző csöveinek cseréje,ugyanis most nincs benzinszag.
Akkor ügyes vagy. Nálam körforgalomban valószínűleg még mindig van benzinszag. Egyszerűen kijön azt hiszem a betöltőn lévő bilincsek alatt. De csak ha fél tank fölé töltöm, amit pár éve nem csinálok, ha nem muszáj
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79482 Dátum: 2019 November 10, 08:23:47 »

a benzincső az alagútban megy végig, de nálam úgy emlékszem az alagút elején és végén egy-egy fém csőre van ráhúzva a benzincső. azt hiszem belül végig fém csőnek kellene menni. Nézd meg a hátsó csatlakozást is, ott mi látszik

az alagútba előröl tudsz benézni, ott van egy rácsavarozott fedél. bent a kabinból szerintem csak a hátsó ülés alatt a szerelőablakon esetleg
Én is arra számítottam,hogy fém csövön megy végig.Megnéztem,és hátul fém benzincső jön ki,szóval,ez itt valami toldás.
Talán megoldotta a problémát a tank szellőző csöveinek cseréje,ugyanis most nincs benzinszag.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79481 Dátum: 2019 November 08, 19:32:53 »

Az a dupla ajkas szimering elég gagyi, de azért ilyen hamar nem hal be. Vegyél Unixban Reinz vagy Erling szimeringet, nincs 1000 Ft.
Esetleg:
- A sok benzin mosta a hengerfalat és emiatt nőtt a kartergáz, tehát a nyomás a forgattyúsházban. + A sok benzintől hígult az olaj.
De akkor is extrém lenne ilyen olajveszteség még széthajtott motornál is.

A szerelési hiba a leggyakoribb ok.

Meg kell nézni a szimeringet.


Leírom, hogy mi történt, aztán kérdezek.
Felújítottam az autóm motorját 2015-ben. Párszor 5 percet járt akkor, de nem nagyon tudtam befolyásolni az alapjáratot stb.
Egy Brosol karbit tettem rá, mert a gyári karbim kopott, koszos stb volt.
Idén kint a kertben járatni akartam, de észre vettem, hogy a kis kétliteres kannából tíz perc alatt eltűnt a benzin. Nehezen is indult, füstölt, 3 henger stb. Narancstól vettem egy karbit, amivel gyakorlatilag póccre indult, semmi füst, vette a fordulatot, szépen járt. De kb 20 perc járás után kifosott a lendkerék mögött 2-3 deci olajat. A dupla peremes piros szimmering volt benne. Lehet-e az, hogy bement a sok benzin az olajba és attól nyomta ki, vagy csak egyszerűen ennyit bírt a drága szimmering?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18127


1969

« Hozzászólás #79480 Dátum: 2019 November 08, 12:35:16 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi
a benzincső az alagútban megy végig, de nálam úgy emlékszem az alagút elején és végén egy-egy fém csőre van ráhúzva a benzincső. azt hiszem belül végig fém csőnek kellene menni. Nézd meg a hátsó csatlakozást is, ott mi látszik

az alagútba előröl tudsz benézni, ott van egy rácsavarozott fedél. bent a kabinból szerintem csak a hátsó ülés alatt a szerelőablakon esetleg
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2867


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79479 Dátum: 2019 November 08, 12:31:42 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi

Szia!
Nekem ott, egy -az alvázgerendában fixen hátravezetett- fém cső csonkra csatlakozik a gumicső.  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79478 Dátum: 2019 November 08, 11:54:55 »

Sziasztok,a napokban kicseréltem az üzemanyagtank szellőző csöveit,és pótoltam a hiányzó gumiperemeket a vastag benzinbetöltő csövek alól.
Már annyira zavaró volt a benzinszag...A szellőző 5mm csövet pedig a homlokfalon elvezetve a balos kerékdobnál kivezettem.Előtte máshogy volt.
Megtévesztőek ezek a szövetborítású benzincsövek,mert kívülről nem látszik,hogy repedezett.
Ma,tovább néztem a tank alatti benzincső már gumiborítású,bár nem szivárog,de mozgatásra repedezettnek látszik.
Gondoltam leeresztem a tankot,és kicserélem,de nem tudom hova megy a vége.A kép szerint bemegy az alváz alagútba,de nem tudom,hol keressem.Az összes szőnyeg és a váltóalagút is le van ragasztva padlószönyeggel.
Hol érdemes keresni?Köszi

DO IT YOURSELF
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 1997
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.