www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 19, 11:34:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920097 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10535472 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79965 Dátum: 2021 Október 26, 12:24:35 »

ezzel tapasztalat-más beszerzési forrás valakinél?(tuti volt már téma ez is☺)

https://www.fonixtuzvedelem.hu/termek/car-viper-automata-motorterbe-helyezheto-olto
Robi! Ez engem is érdekelne, ha valaki találna valami olcsóbb beszerzési forrást.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79964 Dátum: 2021 Október 24, 19:17:08 »

nézegetek fémhálós olajcsövet, ezeket hogy lehet vágni, illetve rögzíteni? valami fitting kell, vagy elég a bilincs?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79963 Dátum: 2021 Szeptember 10, 19:57:16 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79962 Dátum: 2021 Szeptember 10, 11:21:08 »

koszi, hetvegen megyek tapogatni

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79961 Dátum: 2021 Szeptember 09, 21:03:38 »

koszi, hetvegen megyek tapogatni
Expertek - állítólag - egy tűvel tudják pontosítani a lyukat a kárpiton keresztül.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79960 Dátum: 2021 Szeptember 09, 06:25:46 »

Én a nem automata öveket választottam, túl sűrűn nem kell állítgatni, nekünk tökéletes. A rögzítési pontok meg a képeken.
koszi, hetvegen megyek tapogatni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79959 Dátum: 2021 Szeptember 08, 21:44:38 »

a fenti rögzítési pontot mennyire egyszerű megtalálni, illetve hogy lyukasztod ki a kárpitot?
Én a nem automata öveket választottam, túl sűrűn nem kell állítgatni, nekünk tökéletes. A rögzítési pontok meg a képeken.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79958 Dátum: 2021 Szeptember 08, 21:37:15 »

Sparom van, tudod... Cheesy

Menet: sima 10.9-es minőségű csavart vettem boltban, sűrű meneteset, az tartja. Szerintem a legtöbb kocsiban hasonló.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79957 Dátum: 2021 Szeptember 08, 20:52:21 »

a fenti rögzítési pontot mennyire egyszerű megtalálni, illetve hogy lyukasztod ki a kárpitot?
Sparom van, tudod... Cheesy

Menet: sima 10.9-es minőségű csavart vettem boltban, sűrű meneteset, az tartja. Szerintem a legtöbb kocsiban hasonló.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79956 Dátum: 2021 Szeptember 08, 14:13:04 »

2 éve csendesen porlad a garázsban.  Cry
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79955 Dátum: 2021 Szeptember 08, 13:25:46 »

Kössz. Ezek a csavarok egyformák mindenben? Jó lesz bogárba is?
Sűrű menetes, úgytudom egyforma, legalábbis amivel eddig találkoztam az volt, a csavar fej általában 17-es.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79954 Dátum: 2021 Szeptember 08, 11:44:16 »

Erre már nem emlékszem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79953 Dátum: 2021 Szeptember 08, 08:20:47 »

Kössz. Ezek a csavarok egyformák mindenben? Jó lesz bogárba is?
Erre már nem emlékszem.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79952 Dátum: 2021 Szeptember 08, 08:14:21 »

Kössz. Ezek a csavarok egyformák mindenben? Jó lesz bogárba is?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79951 Dátum: 2021 Szeptember 07, 22:42:48 »

a fenti rögzítési pontot mennyire egyszerű megtalálni, illetve hogy lyukasztod ki a kárpitot?
"a C oszlopon az ablak középvonala alatt pár cm-re a gumitól"
Én új heggyel ki tapogattam, és csillag csavarhúzóval ki böktem, vagy sniccerrel óvatosan kivágod
PH csillag nem PZ

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27014


« Hozzászólás #79950 Dátum: 2021 Szeptember 07, 22:19:32 »

Szintén... Középre meg valami kétpontosat tettem, hogy legyen. Ha már 5 személyes Cheesy
a fenti rögzítési pontot mennyire egyszerű megtalálni, illetve hogy lyukasztod ki a kárpitot?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79949 Dátum: 2021 Szeptember 07, 22:02:53 »

Vagy valami ilyet:
http://olajshopnet.hu/BIZTONSAGI-OV-HATSO-NEM-AUTOMATA-3-PONTOS
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79948 Dátum: 2021 Szeptember 07, 20:34:38 »

Én is Zsigulit tettem fel.
Automata csak tákolva. Kell egy konzol az ülés mellé és úgy.
Gyerekek székéhez jó a sima 3 pontos.
Szintén... Középre meg valami kétpontosat tettem, hogy legyen. Ha már 5 személyes Cheesy

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79947 Dátum: 2021 Szeptember 07, 16:50:03 »

azt hiszem többször volt már róla szó, de nem emlékszem a megoldásra. Hogyan lehet bogárba hátra 3 pontos övet rakni?
veszek egyet a homasitából és jó lesz?

létezik olyan automata 3 pontos ami ott elfér?
Én is Zsigulit tettem fel.
Automata csak tákolva. Kell egy konzol az ülés mellé és úgy.
Gyerekek székéhez jó a sima 3 pontos.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5772


redgear.hu

« Hozzászólás #79946 Dátum: 2021 Szeptember 07, 14:09:35 »

ezzel tapasztalat-más beszerzési forrás valakinél?(tuti volt már téma ez is☺)

https://www.fonixtuzvedelem.hu/termek/car-viper-automata-motorterbe-helyezheto-olto
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79945 Dátum: 2021 Szeptember 07, 13:51:24 »

azt hiszem többször volt már róla szó, de nem emlékszem a megoldásra. Hogyan lehet bogárba hátra 3 pontos övet rakni?
veszek egyet a homasitából és jó lesz?

létezik olyan automata 3 pontos ami ott elfér?
Én biguli övet vettem anno, úgy tudom nincs olyan autómata ami elfér, '68 után elvileg ott a helye, műanyag csavarral ledugózva,
a C oszlopon az ablak középvonala alatt pár cm-re a gumitól
az alsó az ülés támla forgáspontja alatt
és középen az ülés mögött is van 2

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79944 Dátum: 2021 Szeptember 07, 10:39:06 »

azt hiszem többször volt már róla szó, de nem emlékszem a megoldásra. Hogyan lehet bogárba hátra 3 pontos övet rakni?
veszek egyet a homasitából és jó lesz?

létezik olyan automata 3 pontos ami ott elfér?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79943 Dátum: 2021 Szeptember 07, 07:10:15 »

Korábban írtam, hogy
.... 3x cseréltem szelep fedél tömítést, mert csöpögött, de most volt alkalmam csápos emelőn emelni jobban meg tudtam nézni a tőcsavarnál jön az olaj és ugye az élén csöppen le
(bár eddig nem is láttam a hengerfejen az elszíneződést)

No sikerült mind a 8 csavrnál vékonyan meg pasztázni az alátéteket. Egyesével... vissza 38Nm húztam, szárazon, csak tömítést raktam másnap reggel csöppen mind a kettő, újtömítéssel pasztával össze így jó illetve jól felrakva a jobboldali is jó

Asszem azéé van ez az egész, mert kicsit túl tolták homokszórást és valószínűleg az egyenetlen felületeken nem jók a gyári megoldások
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 07, 07:45:22 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79942 Dátum: 2021 Szeptember 07, 06:26:55 »

Úgy néz ki meg van a hiba...
Az idióta szerelő, ferdén rakta fel a szelep fedelet, hiába van megpasztázva, ha hozzá sem ér.
1.2l és maxon van.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79941 Dátum: 2021 Szeptember 06, 19:24:18 »

Úgy néz ki még van a hiba...
Az idióta szerelő, ferdén rakta fel a szelep fedelet, hiába van megpasztázva, ha hozzá sem ér.
1.2l és maxon van.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79940 Dátum: 2021 Szeptember 06, 10:03:26 »

uhh, az is szerencse volt akkor. meg gondolom utána próbált többször indítózni..  Undecided
jól gondold ,de talán ki nem ,a forgalmat akadályozva a Balcsinál Undecided

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79939 Dátum: 2021 Szeptember 06, 09:20:01 »

Idén nyári rajzáskor........ vonulunk át Almádiba és egyszercsak előttünk egy T2 az út szélén. Megálltunk a cimbikkel ,hogy tudunk-e segíteni. Mire a srác elmondta ,hogy egyszercsak leállt a motor. Motortér felnyit ,sasolás  ,benzines blokkmosás Tongue Leugrott az AC nyomóoldali részén az üzacső a szűrőnél! Bammeg! A srác elmondta ,hogy most volt szerelőnél a busz ,aki üzacsövet és szűrőt is cserélt!! Fasza! Végülis megoldottuk közösen és tovább suhantunk Cheesy
Kibaszott nagy szerencséje volt!
uhh, az is szerencse volt akkor. meg gondolom utána próbált többször indítózni..  Undecided

én szerencsére még otthon észrevettem, ahol indítás után még nem volt semmi forró
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3480


« Hozzászólás #79938 Dátum: 2021 Szeptember 06, 08:54:26 »

Tyűű, nekem ma reggel spriccelt a benzin a benzincsőből a pumpa után.....
Idén nyári rajzáskor........ vonulunk át Füredre és egyszercsak előttünk egy T2 az út szélén. Megálltunk a cimbikkel ,hogy tudunk-e segíteni. Mire a srác elmondta ,hogy egyszercsak leállt a motor. Motortér felnyit ,sasolás  ,benzines blokkmosás Tongue Leugrott az AC nyomóoldali részén az üzacső a szűrőnél! Bammeg! A srác elmondta ,hogy most volt szerelőnél a busz ,aki üzacsövet és szűrőt is cserélt!! Fasza! Végülis megoldottuk közösen és tovább suhantunk Cheesy
Kibaszott nagy szerencséje volt!
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 06, 10:06:53 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79937 Dátum: 2021 Szeptember 06, 08:12:08 »

Szerdán megy az Öreg vizsgázni. Valami normális gépi mosót tudnátok ajánlani? ÖMV,MOL? Etalon mentes benzin hol van? Köszi, üdv.
az auchannál szoktam tankolni, ott meg is lehet nézni a benzin vizsgálati jegyzőkönyveket:
https://www.auchan.hu/benzinkutak/uzemanyagok-minosegellenorzese

a 98-as júliusban 99.7-es oktánszámú volt. A max 5% etanol helyett 0.8% volt benne.
Mintha a shellnél a drága 100as elvileg nem tartalmazna etanolt, de ez már vagy egy éves hír. azóta változhatott. utána kéne nézni.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79936 Dátum: 2021 Szeptember 05, 23:39:16 »

Minimum és maximum jelzés között fél liter olaj eltérés van. (a 2,5 literből).

A végén amikor nézted nem lehet, hogy még nem csorgott vissza az olaj?
Olajbetöltő sapkánál állómotornál gőzölög (lehet benzin is) túlmelegszik az olaj.

Egy tippem van még: sok rövid távot mentél benzines az olaj (AC pumpa membrán szakadt), most a hosszabb távon rendesen megmelegedett és kidolgozta magából a benzint, amit úgy látsz, hogy elfogyott az olaj.

Vissza folyt, a rövid táv az stimm. de a vissza úton füstölt, szóval addigra már kipárologhatott belőle, és egyértelműen égett olajszagú volt, AC 1 éves

Ha a 2 l nem kifolyt, akkor kb. olyan füstöt kellett volna látnod a visszapillantóban, hogy azonnal megállsz...
Egyébként a pumpa szívócsöve jóval mélyebben van, mint a nívó.
A füstre gondoltam én is, reméltem, hogy inkább elfolyt.

Elvileg ott nincs nyomás, mégis ennyi eltudna folyni?

Arra gondoltam még, hogy el tud e az olaj hűtő úgy dugulni-záródni, hogy ezért melegedett túl az olaj és nőtt a nyomás, hogy gyorsabban folyt el?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79935 Dátum: 2021 Szeptember 05, 21:37:43 »

ez mitől lehet?
Minimum és maximum jelzés között fél liter olaj eltérés van. (a 2,5 literből).

A végén amikor nézted nem lehet, hogy még nem csorgott vissza az olaj?
Olajbetöltő sapkánál állómotornál gőzölög (lehet benzin is) túlmelegszik az olaj.

Egy tippem van még: sok rövid távot mentél benzines az olaj (AC pumpa membrán szakadt), most a hosszabb távon rendesen megmelegedett és kidolgozta magából a benzint, amit úgy látsz, hogy elfogyott az olaj.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79934 Dátum: 2021 Szeptember 05, 21:20:23 »

A motor tud olyat csinálni, hogy nyomás marad a gombánál miközben a pálca nem ér bele az olajba?...vagy nem jó a gomba?
Gyújtásra világít, amint beindul kialszik

A hétvégén Mosonmagyaróváron voltam kb 160km Sárváron(kb fél út) tankoltam észre vettem, hogy a jobb szelepfedélnél olajos a hőcserélő, nívón nem láttam változást előtte este néztem a max vonal alatt kb 3mm, ott is néztem kicsit kevesebb, vissza felé Jánossomorján(30km) meg álltam megnéztem kb félig volt, 2-3 dl-t öntöttem bele, go haza, kb 130 km múlva nem ér bele a pálca az olajba, de a lámpa nem világít, nem hiszem hogy kifolyt volna monnyuk 2l a fedél alatt, akkor hova lett?
Mit nézzek lehet gyűrű törés megette volna?

mikor J.somorján megnéztem olajfüst szállt ki a beőntő sapkát levéve
ez mitől lehet?
Ha a 2 l nem kifolyt, akkor kb. olyan füstöt kellett volna látnod a visszapillantóban, hogy azonnal megállsz...
Egyébként a pumpa szívócsöve jóval mélyebben van, mint a nívó.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79933 Dátum: 2021 Szeptember 05, 14:57:15 »

A motor tud olyat csinálni, hogy nyomás marad a gombánál miközben a pálca nem ér bele az olajba?...vagy nem jó a gomba?
Gyújtásra világít, amint beindul kialszik

A hétvégén Mosonmagyaróváron voltam kb 160km Sárváron(kb fél út) tankoltam észre vettem, hogy a jobb szelepfedélnél olajos a hőcserélő, nívón nem láttam változást előtte este néztem a max vonal alatt kb 3mm, ott is néztem kicsit kevesebb, vissza felé Jánossomorján(30km) meg álltam megnéztem kb félig volt, 2-3 dl-t öntöttem bele, go haza, kb 130 km múlva nem ér bele a pálca az olajba, de a lámpa nem világít, nem hiszem hogy kifolyt volna monnyuk 2l a fedél alatt, akkor hova lett?
Mit nézzek lehet gyűrű törés megette volna?

mikor J.somorján megnéztem olajfüst szállt ki a beőntő sapkát levéve
ez mitől lehet?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79932 Dátum: 2021 Szeptember 05, 14:07:27 »

.
Sziasztok!
Ti mivel szoktátok a karbi anyáit szerelni?
A D 1.2 vékony szívócsövénél viszonylag jól hozzáférni és vettem is spéci kis kulcsokat már ... de a közelmúltban egy barátom 1.3 AR motoros Bogárkáján tisztítottuk és ott a nagyobb szívócsonktól nem fértem hozzá ezekkel sem. Most kissé "kikönnyítettem" remélem legközelebb jobban sikerül.

Van egy olyan csillag-villásom aminek kb 30 fokba áll a csillag vége azzal szoktam, jobb kézzel a benyúlok és új heggyel a csavaron tartom, eddig mindig sikerült 1.2-1.6

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Elérhető Funk
Hozzászólások: 2438


« Hozzászólás #79931 Dátum: 2021 Szeptember 05, 11:46:12 »

Szerdán megy az Öreg vizsgázni. Valami normális gépi mosót tudnátok ajánlani? ÖMV,MOL? Etalon mentes benzin hol van? Köszi, üdv.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79930 Dátum: 2021 Szeptember 05, 10:36:27 »

Integettem én is Cheesy De bevallom csak azt láttam, hogy egy öreg motoros. Gumibogi ismert fel, hogy te vagy. Ő ment előttünk
Láttam őt is. Mire integetni tudtam már elhaladt mellettem.
Láttam, hogy integetsz.
Igen talpig motoros díszben nehéz felismerni.  Grin
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79929 Dátum: 2021 Szeptember 04, 22:22:42 »

Piliscsabán én integettem neked a fekete TLT nyergéből.
Integettem én is Cheesy De bevallom csak azt láttam, hogy egy öreg motoros. Gumibogi ismert fel, hogy te vagy. Ő ment előttünk
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79928 Dátum: 2021 Szeptember 04, 21:56:48 »

Tyűű, nekem ma reggel spriccelt a benzin a benzincsőből a pumpa után  Shocked
Még szerencse hogy nem indult be, mert levéve felejtettem az elosztófedelet a szemrevételezés után Undecided az tűnt fel hogy jobban benzinszag van mint szokott..

Aztán gyorsan kicseréltem és indulhattam is.

Lehet hogy a többit is cserélni kéne gyorsan. Mindenesetre vettem még 2 métert. Csak semperit volt
Piliscsabán én integettem neked a fekete TLT nyergéből.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79927 Dátum: 2021 Szeptember 04, 20:00:37 »

.
Sziasztok!
Ti mivel szoktátok a karbi anyáit szerelni?
A D 1.2 vékony szívócsövénél viszonylag jól hozzáférni és vettem is spéci kis kulcsokat már ... de a közelmúltban egy barátom 1.3 AR motoros Bogárkáján tisztítottuk és ott a nagyobb szívócsonktól nem fértem hozzá ezekkel sem. Most kissé "kikönnyítettem" remélem legközelebb jobban sikerül.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79926 Dátum: 2021 Szeptember 04, 19:10:21 »

Volt egy lerobbanásom. Kosz volt a fúvókában. Van fecskendőm, és 2X belespricceltem a fúvóka helyén a karbi aljába. Nem vettem le a fedelet. Viszont az AC-t is szétkaptam.
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.