www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Augusztus 19, 16:04:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Balatonalmádi, Yacht Camping
2022. június 15-19.
918147 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1996 1997 1998 1999 2000 [2001] 2002 2003 2004 2005
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 8952738 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #184 Dátum: 2006 Február 03, 13:39:24 »

a könyv azt írja, SAE 70 R3.
ma is ez a jelölés az érvényes?

DOT 3 de rosszat már nem kapsz.
Légtelenítésnél meg majd jól fojasd ki a régit hagy cserélődjön.
Két flakon elég kell hogy legyen.Ha meg marad az sem baj.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #183 Dátum: 2006 Február 03, 13:29:12 »



a könyv azt írja, SAE 70 R3.
ma is ez a jelölés az érvényes?
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #182 Dátum: 2006 Február 03, 13:24:54 »

Kérdés még, hogy milyen fékfolyadékot kell beletenni?

valaki, pliiz
1303LS
« Hozzászólás #181 Dátum: 2006 Február 03, 13:16:00 »


Kezifek ki, egyesbe, kuplung be... Inditas, bogar megugrik...


Persze motorikussan is lehet gaz, de ez mindenkep erdekes, es meg el is tudom kepzelni hogy csinal ilyet hogy nem gyorsul rendessen (ha a kuplung nem adja at a nyomatekot...)



Akkor most nem is emel ki és meg is csúszik menet közben?
Jól értem?
Mert akkor az szerkezet hiba nagyvalószínűséggel (törött rugó).
De nem akarlak ijesztgetni.
Ha csak az első jelenség van akkor az állítási gond, de mivel eddig jó volt (és használat közben pont a másik irányba kopik ugye)inkább bovden szakadás előjele lehet még.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #180 Dátum: 2006 Február 03, 13:12:00 »


Lenne egy gyors kérdésem: bogiba, hány liter fékfolyadék kell??

ereszt a vezetékem bal elöl. csak egyedül vagyok itthon, nem tudom egyszerre nyomni a pedált és nézni. de szerintem a fém és a gumicső csatlakozásánál fáradt el a gumicsövön lévő csatlakozó fej (ha azt lehet igy hívni)

tárcsaféknél ugyanolyan fékvezeték kell oda mint a dobfékeshez??
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4243


Zeitwagen...

« Hozzászólás #179 Dátum: 2006 Február 03, 12:58:20 »

Hogy nezem meg???
Menet kozbe nincs vele gondom... Akkor gondolom az rendben van...

Hat igen, en is erossen ezen gondolkoztam az elejetol kezdve...  Undecided
Csak nincs penzem. No majd lesz ez is valahogy.

Koszi a segitseget!! Udv!

Első körben nézzed meg, van -e holtjáték a pedálon. Hátul a váltónál bal oldalon, kerék levétele után lehet állítani eredetileg szárnyas anyával rajta. Lehet, hogy kiemel annyira, amennyire még elég menet közben. De ez csak tipp. Mareszt kérdezzed meg sztem, hogy mennyiért nézné meg neked.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #178 Dátum: 2006 Február 03, 12:44:21 »

Kuplungholtjátékot nézzed meg. Ha nem az, akkor szerintem egy szerelő ránézhetne. Kinyomott kuplunggal nem kellene megindulnia.

Hogy nezem meg???
Menet kozbe nincs vele gondom... Akkor gondolom az rendben van...

Hat igen, en is erossen ezen gondolkoztam az elejetol kezdve...  Undecided
Csak nincs penzem. No majd lesz ez is valahogy.

Koszi a segitseget!! Udv!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4243


Zeitwagen...

« Hozzászólás #177 Dátum: 2006 Február 03, 12:25:02 »


Kuplungholtjátékot nézzed meg. Ha nem az, akkor szerintem egy szerelő ránézhetne. Kinyomott kuplunggal nem kellene megindulnia.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #176 Dátum: 2006 Február 03, 12:20:52 »

Lazly: gyújtásod jó? Túl kicsi előgyújtás (esetleg utógyújtás) képes ilyenre, hogy melegen még elviszi, de hidegen nagyon nehezen megy. Kis gázadással is leáll? Vákumdoboz szabályoz?

No ma is mentem vele. Inditas a szokasos, csak kiprobaltam valakit (pont nem alt elottem senki...)
Kezifek ki, egyesbe, kuplung be... Inditas, bogar megugrik... Szal valami gaz van a kuplungal... Vagy ez normal? Es akkor maris megvan, miert nem lehet inditani.... Azert mert a kezifek fogja, hogy ne tudjon megindulni...

AHHHH

Szoval nekem igy alt ossze a kep.

Persze motorikussan is lehet gaz, de ez mindenkep erdekes, es meg el is tudom kepzelni hogy csinal ilyet hogy nem gyorsul rendessen (ha a kuplung nem adja at a nyomatekot...)

Mesterek, reagaljatok!! Wink

Udv!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 12:43:01 írta Lazly »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #175 Dátum: 2006 Február 03, 10:14:51 »

Ez a kedvencem. Érdemes figyelni mennyi hely maradt a két szelep között:
(szelepek:44/37.5) : http://www.funkenblitz.com/images/640.jpg
vajon mennyit bírnak ki ezek a fejek?

Ezek általában nem széria fej átalakítások, hanem egy másik, jobb anyagból készített és más öntvényforma fejek. A "sima" Magnum 44-es fejnek is az égéstér körül vasatgabb a "húsa", a szelepgátnál is máshogy van kialakítva.

A széria fejbe nem is érdemes pl 42-nél nagyobb szívószelepet tenni, mert a szívócsatormát nem bírod felnagyobbítani semmiképpen hozzá, ahhoz speciális fej kell, mint pl. a Street Eliminator.

A széria szívócsatornához meg egy 37-es szelep is elég lenne. Ilyen megfontolásból hagytam a 35.5-ös szelepet én is benne, mert nem állok neki felmarni a szívócsatornát úgysem.

Ráadásul aki már csinált ilyet és van vele tapasztalata az meg úgy ül az információn, mint kotlós a tojásán, mintha az élete függne tőle és semmit nem árul el.

Majd egyszer nekiállok és megcsinálok, vagy megcsináltatok egy fejet és tesztelem és közreadom a tapasztalatokat.

Jelenleg olyan autót építek, amivel (Airculttal közösen) nyáron be tudjuk vontatni Spa-ba az útközben lerobbant tuning nagyágyúkat. Félnék olyan autóval nekivágni amibe 130-nál belehullik a szelepfészek mert megreped a hengerfej... Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4243


Zeitwagen...

« Hozzászólás #174 Dátum: 2006 Február 03, 10:05:36 »

Igen, benyomott kuplung, es uresbe
Lazly: gyújtásod jó? Túl kicsi előgyújtás (esetleg utógyújtás) képes ilyenre, hogy melegen még elviszi, de hidegen nagyon nehezen megy. Kis gázadással is leáll? Vákumdoboz szabályoz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #173 Dátum: 2006 Február 03, 10:00:11 »

Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy ki és mennyiért csinál kabrióra ponyvát? :???
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 10:02:58 írta San7 »
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 802


« Hozzászólás #172 Dátum: 2006 Február 03, 09:46:43 »

SZVSZ ez így van jól. Nézd meg a geometriáját! Ezek nagy kiemelésű himbák, jellemzően így néznek ki Smiley

Persze, tudom...
itt van a többi kép is: http://www.funkenblitz.com/engines.shtml
(2443 cm3 -es motor összeszerelés)
itt meg mégtöbb kép (az autóról is amibe belekerült:http://www.funkenblitz.com/andrews.shtml

Ez a kedvencem. Érdemes figyelni mennyi hely maradt a két szelep között:
(szelepek:44/37.5) : http://www.funkenblitz.com/images/640.jpg
vajon mennyit bírnak ki ezek a fejek?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #171 Dátum: 2006 Február 03, 09:07:12 »

A szűrő azért volt száraz, mert előtte régen nem indítottam be. Viszont hosszan indítóztam, ami alatt azért el kéne kezdenie szívni a benzint. Behúzás után nem volt semmi gond  az alapjárattal.
Mindegy, majd nekiesek és szétkapom. Ha attól se működik akkor keresgélek tovább Smiley

Üdv!
it még az egyik nagy baj nem tul erös motor és 6v irtozatosan nagy forgató ereje! Tongue

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #170 Dátum: 2006 Február 03, 08:21:58 »

én nem szedném szét első körben
inkább behúzatnám és járnék vele egy kicsit, hogy bemelegedjen és mindent átáztasson a benzin aminek át kell áznia
aztán megnézném, hogy hogyan indul meleg motorral

ha ekkor sem indul, akkor kezdenék el gondolkodni egy jó kis szétszedésben


Akkor ez lesz Smiley. Remélem csak ennyi baja van szegénykének. (Reménykedni mindig lehet...)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7953


« Hozzászólás #169 Dátum: 2006 Február 03, 08:13:54 »

A szűrő azért volt száraz, mert előtte régen nem indítottam be. Viszont hosszan indítóztam, ami alatt azért el kéne kezdenie szívni a benzint. Behúzás után nem volt semmi gond  az alapjárattal.
Mindegy, majd nekiesek és szétkapom. Ha attól se működik akkor keresgélek tovább Smiley

Üdv!

én nem szedném szét első körben
inkább behúzatnám és járnék vele egy kicsit, hogy bemelegedjen és mindent átáztasson a benzin aminek át kell áznia
aztán megnézném, hogy hogyan indul meleg motorral

ha ekkor sem indul, akkor kezdenék el gondolkodni egy jó kis szétszedésben

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #168 Dátum: 2006 Február 03, 08:10:10 »

ha behúzás után jár a motor, akkor valszeg a pumpa jó (mert mitől járna egyébként)?
bár akkor meg mitől maradt száraz a szűrő?

nem lehet egyébként, hogy az alapjárati mágnesszeleped szar?
behúzás után volt alapjárat?

A szűrő azért volt száraz, mert előtte régen nem indítottam be. Viszont hosszan indítóztam, ami alatt azért el kéne kezdenie szívni a benzint. Behúzás után nem volt semmi gond  az alapjárattal.
Mindegy, majd nekiesek és szétkapom. Ha attól se működik akkor keresgélek tovább Smiley

Üdv!
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #167 Dátum: 2006 Február 03, 08:06:17 »

A membrános pumpa ha kiszárad van, hogy nehezen kapja fel a benzint. Ha mozgatod az autót előre-hátra, attól nagyon kicsit mozdul a lökőrúd, mondhatni semmit.

A bejövő oldalon jutass bele benzint egy fecskendővel vagy akárhogy. Esetleg vedd le az egész pumpát a két 8-as csavar oldásával és nyomogasd meg kézzel, amikor benzin van benne.

Leírni szar nehézkes, megcsinálni, ellenőrizni meg ott a helyszínen 10 perc. Ezért írtam, hogy inkább kérj meg valakit, hogy menjen el valamikor.

Köszi a leírást, ez alapján majd megcsinálom valahogy.
1303LS
« Hozzászólás #166 Dátum: 2006 Február 03, 07:47:28 »

Igen, benyomott kuplung, es uresbe

Hát benyomott kuplunggal nem igazán illene a váltónak megfogni a motort mivel ilyenkor nincs is kapcsolat.Ha kiemel rendesen a kuplung, nem szorul a lendkerékben a kis csapágy, OK a kinyomócsapágy akkor SZVSZ más gond lesz ott.

Egyáltalán olyan az érzés hogy szorul valami?
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #165 Dátum: 2006 Február 03, 07:11:19 »

Benyomott kuplunggal indítassz?

Igen, benyomott kuplung, es uresbe
1303LS
« Hozzászólás #164 Dátum: 2006 Február 03, 06:42:18 »

Es hidegbe, tehat annyira hidegbe amikor gurult is el tudtad inditani? Marmint felporog, aztan amint elengeded a kulcsot haldoklik kicsit es halal... :\
Benyomott kuplunggal indítassz?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11517

« Hozzászólás #163 Dátum: 2006 Február 02, 23:19:54 »

SZVSZ ez így van jól. Nézd meg a geometriáját! Ezek nagy kiemelésű himbák, jellemzően így néznek ki Smiley

né máá! fordítva rakták föl a himbákat! az amatőrök.... Wink

http://www.funkenblitz.com/images/991.jpg
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #162 Dátum: 2006 Február 02, 22:44:57 »

Nem nekem nem csinál ilyet.
Indításkor megpumpálom a gázt egy kicsit és kész.  Nem áll le meg ilyenek egy kicsit instabil olyan 5 másodpercig, aztán szedem az aszfaltot.

Ez az...  Undecided Cry
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #161 Dátum: 2006 Február 02, 22:44:10 »

Nem nekem nem csinál ilyet.
Indításkor megpumpálom a gázt egy kicsit és kész.  Nem áll le meg ilyenek egy kicsit instabil olyan 5 másodpercig, aztán szedem az aszfaltot.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #160 Dátum: 2006 Február 02, 22:22:06 »

Üdv!
Csak hogy egy kicsit megnyugtassalak az én bogim is ezt csinálja./kiveszem sebességből üresbe, kupplung fel és el kezd szép lassan gurulni a gép/. De csak hideg állapotában, amint bemelegedett jó. Tavaly is ezt művelte, és azóta nem lett semmi más baja. Szerintem is a hideg az oka, mert nyáron nem csinálta.

Es hidegbe, tehat annyira hidegbe amikor gurult is el tudtad inditani? Marmint felporog, aztan amint elengeded a kulcsot haldoklik kicsit es halal... :\
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #159 Dátum: 2006 Február 02, 22:18:30 »

Üdv!
Csak hogy egy kicsit megnyugtassalak az én bogim is ezt csinálja./kiveszem sebességből üresbe, kupplung fel és el kezd szép lassan gurulni a gép/. De csak hideg állapotában, amint bemelegedett jó. Tavaly is ezt művelte, és azóta nem lett semmi más baja. Szerintem is a hideg az oka, mert nyáron nem csinálta.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #158 Dátum: 2006 Február 02, 22:10:38 »

ha kurvahideg a váltóban az olaj, az van annyira sűrű, hogy előregurítja üresben az autót.
tavaszra meg fog javulni Smiley
No de nem tudom elinditani a kocsit. Szerintem azert, mert kezifek be van huzva es ahogy indulna megfogja... Aztan nagy nehezen elobb utobb beindul, ugy 5-10. probalkozasra. Most nem huztam be a kezifeket es majd megneztem, szerintem ugralni fog a kocsi inditas kozben...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #157 Dátum: 2006 Február 02, 22:08:45 »

Sziasztok!

Ujra en...

Elozmeny: http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg1869#msg1869

No jartam Bucival egy karikat...
A jelenseg nem valtozott... A szivatot megneztem, semmi baja.
A csovet nem neztem, mert annal sotetebb volt az utcan. Na mar most nehez indulasom utan egy haztombre megaltam, helyezkedtem. Ekkor azt veszem eszre, hogy nem is all az auto. No mondom fek, tovabb helyezkedek... Erre megint gurul... Mondom mi van itt... (Termeszetessen nem ejtett le semerre az utca... Wink )
Na mar most az egesz jelenseg lehet szar kuplung miatt? Pontosabb otlet? Nektek mar volt ilyen?
Hazafele is neztem, mar nem csinalta... Es mar a elozo mailban leirt szitu se volt...

Segitsetek, Mesterek... Wink

Uf!

ha kurvahideg a váltóban az olaj, az van annyira sűrű, hogy előregurítja üresben az autót.
tavaszra meg fog javulni Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #156 Dátum: 2006 Február 02, 21:50:45 »

Sziasztok!

Ujra en...

Elozmeny: http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg1869#msg1869

No jartam Bucival egy karikat...
A jelenseg nem valtozott... A szivatot megneztem, semmi baja.
A csovet nem neztem, mert annal sotetebb volt az utcan. Na mar most nehez indulasom utan egy haztombre megaltam, helyezkedtem. Ekkor azt veszem eszre, hogy nem is all az auto. No mondom fek, tovabb helyezkedek... Erre megint gurul... Mondom mi van itt... (Termeszetessen nem ejtett le semerre az utca... Wink )
Na mar most az egesz jelenseg lehet szar kuplung miatt? Pontosabb otlet? Nektek mar volt ilyen?
Hazafele is neztem, mar nem csinalta... Es mar a elozo mailban leirt szitu se volt...

Segitsetek, Mesterek... Wink

Uf!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #155 Dátum: 2006 Február 02, 21:26:14 »

Gumiborítás le
két csavar ki
váltókar ki
ronyggyal megtöröl a rudazatot az alagútban
lámpával megsasol
ha a rudazat mozgatásakor mozog a műanyag bizbasz akkor cseréld ki
510HUF a Hudáknál
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #154 Dátum: 2006 Február 02, 20:38:39 »

?
Mondjuk le kellene emelinteni a gumiharangot, meg alatta van két csavar...

Bácsi Győző
Leon 1303
« Hozzászólás #153 Dátum: 2006 Február 02, 20:16:50 »

És honnan szedtél ilyet? mennyi?
És hogy lehet megnézni, hogy tényleg ez a baja?
Bocsánat, nem ezt akartam! Az én gépem is ezt csinálta. A váltókar alatti műanyagperselyt kicseréltem /kb 1óra/, mert szét volt repedve, és ez akadt be néha. A csere óta faszájosan működik.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #152 Dátum: 2006 Február 02, 20:09:23 »

Bocsánat, nem ezt akartam! Az én gépem is ezt csinálta. A váltókar alatti műanyagperselyt kicseréltem /kb 1óra/, mert szét volt repedve, és ez akadt be néha. A csere óta faszájosan működik.
Leon 1303
« Hozzászólás #151 Dátum: 2006 Február 02, 19:44:47 »

Aha, de nem írtad a megoldást!  Roll Eyes

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #150 Dátum: 2006 Február 02, 19:15:25 »

Ma voltam karcagon korházba az öreggel és szarakodott szokásosan a váltója.
Egyszer sem akarta venni a 2-t visszafele 3 vagy 4-ből.
Csak úgy esetleg, ha kinyomtam jól az anyósülés felé, aztán be 2-be.
MI LEHET A BAJ? Elég ciki, mikor mögötted mennének, te meg nem tucc menni, mert 1-est csak álló helyzetbe lehet, 3-hoz meg már lassan gurulok, és majdszétszakad ha abba teszem...

 Huh Huh Huh
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #149 Dátum: 2006 Február 02, 18:45:56 »

Karburátoros átalakítása meg nem hiszem, hogy kijön 100-ból.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #148 Dátum: 2006 Február 02, 18:42:05 »

Nem rossz az oldal, de néhol nagyon általánosít. Néhány szösszenet az Injectors and Fuel Supply oldalról:

"However, if you have the regulator before the rails, then the full volume of fuel isn't circulating through the rails. Only the amount of fuel actually injected moves, and the fuel can get quite hot, which may require special injectors, etc"

Alapesetben az injektoroknak kb 280 kPa bőven elég. A fent leírt rendszerekben (MRFS. Mechanical Returnless Fuel System) pont a melegedés, gázosodás elkerülése érdekében a rendszernyomást megemelik általában 320-500 kPa közé, OEM-től függően. A speciális injektorral magának mond ellent, amikor az injektor választásánál ezt írja:

"Do not run more than 70 psi fuel pressure, or the injectors may not open/close properly."

Ami egyébként megint csúsztatás. Ha belősz egy rendszert adott max motorfogyasztáshoz adott nyomáson (ami a motorfogyasztás függvényében minimálisan változik) és bármilyen okból (meghibásodás, öregedés stb) a nyomásérték felfelé kb 5-10 psi-al megnő (vagy kb 10-20 psi-al csökken), akkor már gondod lesz, függetlenül, hogy 55 vagy 60 psi az induló nyomásod. A 70 psi vagy afölötti érték meg injektor, vezérlés és pumpa függő.

Ügyesen hivatkozik a pumpákra, de nem sokat ír róla. Pumpa választásakor vagy ismered a karakterisztikát vagy szerencséd van ha jót választasz. A pumpák idővel "gyengülnek", amit érdemes figyelembe venni. Kicsit hosszú a téma, nem részletezem, de kell bele tartalék, hogy tudja biztosítani a megfelelő térfogatáramot adott nyomáson. Ha túl erős a pumpa, akkor meg túl sok áramot vesz fel és ezzel egy "extra fogyasztót" teszel be a rendszeredbe.

Az oldalon részletezett rendszerrel már inkább azt oldottam volna meg, hogy a vezérlő a pumpa fordulatszámának változtatásával állítottam volna be a nyomást és szállítást. (Ami már szintén létezik)
Szerintem ez egyszerűen egy házi chip-tuning, aminek akkor van igazán jelentősége, ha karburátorost alakítasz át.
Ennél egyszerűbb és olcsóbb a verda számítógépének táblázatát átiratni/átprogramozni.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #147 Dátum: 2006 Február 02, 18:16:03 »

ahogy olvasgatom, nem kevesen rakják bogarakra is:

http://members.cox.net/hotstreetvw/pictures/engine002.jpg

Segitsetek, hulye vagyok...

Itt most mit kell latni? Bal oldalt van a karbi nem? Legszuro merre? Es mit mutat az a muszer jobb oldalt?

Udv!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7953


« Hozzászólás #146 Dátum: 2006 Február 02, 17:54:43 »

ahogy olvasgatom, nem kevesen rakják bogarakra is:

http://members.cox.net/hotstreetvw/pictures/engine002.jpg

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7953


« Hozzászólás #145 Dátum: 2006 Február 02, 17:50:00 »

Átfutottam, de nem nagyon értem ez mire jó. Egy házi készítésű programozható befecskendező? És az mire jó?

Ráérős időben játszani vele?

pl. (folyékony-) gázbefecsit fabrikálni a buszomra, ami vélhetőleg lényegesen olcsóbb lenne, mintha 400-500 ezerért berakatnék a gázossal egy nem belevalót, amit még állítgatni sem tudok...
inkább elkúrok erre 100 ropit ha látom, hogy van valami esélye a dolognak


ahogy nézem, olyan 45 ropi a komplett öszeszerelt komputer hozzá, aztán még kellenek csövek meg reduktor meg befecsi szelepek
egy 100-asból ki kell jönnie szerintem
aztán rádugom a pc-t és addig gyűröm szoftveresen, amíg jó nem lesz
ha meg felkúrom magam agyilag, akkor meg belevágom egy pocsolyába és áthajtok rajta kétszer...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 1996 1997 1998 1999 2000 [2001] 2002 2003 2004 2005
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.