www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 23:20:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1762 1763 1764 1765 1766 [1767] 1768 1769 1770 1771 1772 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14046686 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9962 Dátum: 2006 November 18, 12:25:22 »

mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)
ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem.  Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?

ne agyalj, tömítsd le a szívócsövet, mert falsot szív.
előtte a megszakítóhézagot és az előgyújtást azért kukkantsd meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #9961 Dátum: 2006 November 18, 11:41:57 »

mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)


ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem.  Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #9960 Dátum: 2006 November 18, 11:38:08 »

ja igen!  Cheesy

gyári karira való, az a kerek alakú, kb. 15 cm az átmérője

Nekem K&N van fenn, ami nem szétszedhető és krómos tetejű...
Mit kellene fotózni rajta?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #9959 Dátum: 2006 November 18, 11:31:38 »


Egyébként meg a Typ azt írja, ha jól emlékszem hogy nagygázon még szarabb.
igen, bocsi. az lemaradt, hogy a torpanás után ami vagy 2-3 másodperc, összeszedi magát és megindul. fordulaton is jól megy.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9958 Dátum: 2006 November 18, 09:15:02 »

D-s 1,2-es mocira jo az 1,3Df hengerfej?

ha 1.3 F hengerfejet akartál írni, akkor a válasz: igen



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9957 Dátum: 2006 November 18, 08:37:58 »

smart hátsó gumit tudok szerviroznu én most vettem 175/55 télibe 20e/pár használt de jio
Nem most fogok ilyet venni, de el tudnám képzelni a bogarat a SMART kiosztásával, alufelnin, elöl nagyon keskeny, hátul nagyon széles!

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9956 Dátum: 2006 November 18, 07:47:46 »

D-s 1,2-es mocira jo az 1,3Df hengerfej?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9955 Dátum: 2006 November 18, 00:20:18 »

...
De bárki bepattanhat az autóba, felmegy typ117-hez és megcsinálja. Mindeki boldog lesz.
...

egyszer már életre rugdostam typ autóját.

mostanság viszont a környezetemből 3 esetből 3szor a falsotszívás volt a nagy fogyi, lófasz alapjárat és szar átmeneti tartomány oka. (ebből az egyik ulrich volt/van)
kezdek gyanakodni valami járványra....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
« Hozzászólás #9954 Dátum: 2006 November 17, 23:15:40 »

és milyen van?

progi, de az is empi  Grin Grin Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9953 Dátum: 2006 November 17, 22:13:25 »

Ma mentem viszonylag sokat a Tibivel.
Nincs alapjárat, vagy ha mégis van, akkor kb 500-at forog és kigyllad az olajnyomás, pislákol a töltés lámpa. Gázadásra mindkettő elalszik, de sokszor leáll. Ami érdekes, hogy először nem állt le (az első 10km-en, aztán leállítottam), a második elindulás után kezdte (és folytatta hazáig). Amúgy gyönyörűen megy, gyorsul, halk, szép.

szerintem falsot szív és rosszul van beállítva az előgyújtás (és most hörpintettem a sörömből és szippantottam a szivaromból)
Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9952 Dátum: 2006 November 17, 21:28:44 »

és milyen van?

Gondoltam  Smiley
Olyanom nincs   Cheesy
De azért megkérdeztem  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #9951 Dátum: 2006 November 17, 21:27:28 »

ja igen!  Cheesy

gyári karira való, az a kerek alakú, kb. 15 cm az átmérője
Gondoltam  Smiley
Olyanom nincs   Cheesy
De azért megkérdeztem  Grin
1303LS
« Hozzászólás #9950 Dátum: 2006 November 17, 21:21:50 »

Ha már beleokoskodtál  Wink akkor elmondom, hogy van egy szűrő az AC előtt, van egy szűrő az AC-ben is és a karbit kipucoltuk, teljesen szétszedtük. Kb két órát szarakodtunk vele, de sötét lett és mennem kellett haza. A következő az lett volna, hogy a CSK-ról áttesszük a karbit.

Mivel ez a karbi alapjárati rendszeres és az átmeneti tartományban fullad ezért az alapjárati rendszer és a teljesítmény rendszer között van az egyik gond, másik pedig az alapjárati rendszer, az sem tökéletes. Itt viszont akár egy kis fals szívás is okozhatja ezt, fordulaton a motor jó, az átmeneti rendszer problémás.

Ennek számos oka lehet, csak egy példát mondok, az úszó mélyebben merül a benzinbe, magasabb szintet enged és a keverőcsőnél nem ott van a benzinszint, ahol a féklevegő ferde furata csatlakozik bele, hanem magasabban és az átmeneti tartományban befullad, bedúsul.
Egyszer szedtük szét a karbit, a következő már kiterjedt volna egy komolyabb tűszelep vizsgálatra (nem csak belefújós), benzinbe merítettem volna az úszót, mértem volna egy valós szintet...és kompresszor fújtam volna át az átmeneti rendszer lyukait. Esetleg mértem volna egy benzinnyomást, mert engem már szivatott meg az, hogy a valószinűleg valami barom a bakelit hőhídból lefaragott és a nyomórúd nagyobbat tolt és telenyomta az úszóházat már alapjáraton is, mert a tűszelep nem bírta.
Vagy rárakom az én karbimat és azonnal kiderült volna, hogy ha esetleg valahol máshol a hiba.

De már 8 óra volt, tök sötét és eleve el voltam késve.


Nem szeretem amikor dolgozunk valamin órákat és valaki a karosszékből megmondja, hogy biztos nem volt jó a gyújtás, kicsi volt szelephézag vagy be volt égve a megszakító. Mindent megnéztünk tüzetesen, sok dolgot kicseréltünk, majd beállítottuk a lehető legjobbra. Ennél többre ott, akkor, nem volt idő.

De bárki bepattanhat az autóba, felmegy typ117-hez és megcsinálja. Mindeki boldog lesz.

Uff, én beszéltem.  Cheesy
Okoskodásban nagyon jó vagyok.  Tongue
Ja és bármilyen témakörben.  Grin
Az előzményeket meg egyébként nem ismertük.Mármint hogy milyen szinten és ki nyúlt hozzá.
Egyébként meg a Typ azt írja, ha jól emlékszem hogy nagygázon még szarabb.
A szűrőkről nekem az a véleményem hogy kell, jó dolog, de mindent nem szűr ki.
Erre tudnék konkrét példát is mondani, mutatni egy rozsdás tankos esetnél.

Én csak segíteni próbáltam Typnek.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9949 Dátum: 2006 November 17, 21:13:46 »

ja igen!  Cheesy

gyári karira való, az a kerek alakú, kb. 15 cm az átmérője
Melyen karbira?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #9948 Dátum: 2006 November 17, 21:06:21 »

bogárra való K&N légszűrő aljáról keresek képet! 
Melyen karbira?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9947 Dátum: 2006 November 17, 21:05:06 »

bogárra való K&N légszűrő aljáról keresek képet! 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #9946 Dátum: 2006 November 17, 21:03:38 »

Az új fesszabom óta, mikor 1-es után benyomom a kuplungot, és váltok 2-be, kigyullad a töltés lámpa.
Ha ilyenkor megint benyomom a kuplungot és megtúráztatom, akkor elalszik.
Máskor sose villan ki, csak ilyenkor!
Mi lehet a baj?
Elég drága volt aza fesszab, hogy szar legyen...
  Huh
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9945 Dátum: 2006 November 17, 20:43:59 »

majd megnézi a szakember, ha jön az U kódos motorjáért. .-)

Nézd meg mindkét elektromágneses szelepen a kábelt, nézd meg a szívócsöveken mindkét oldalt a szinkroncsöveket. (kis fekete csövek, valahova rögzítettük) Nézd meg az osztófejre menő vákumcsöveket is.

Valami kis buta hibája lehet.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9944 Dátum: 2006 November 17, 20:42:56 »

Ma mentem viszonylag sokat a Tibivel.
Nincs alapjárat, vagy ha mégis van, akkor kb 500-at forog és kigyllad az olajnyomás, pislákol a töltés lámpa. Gázadásra mindkettő elalszik, de sokszor leáll. Ami érdekes, hogy először nem állt le (az első 10km-en, aztán leállítottam), a második elindulás után kezdte (és folytatta hazáig). Amúgy gyönyörűen megy, gyorsul, halk, szép.

Nézd meg mindkét elektromágneses szelepen a kábelt, nézd meg a szívócsöveken mindkét oldalt a szinkroncsöveket. (kis fekete csövek, valahova rögzítettük) Nézd meg az osztófejre menő vákumcsöveket is.

Valami kis buta hibája lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9943 Dátum: 2006 November 17, 20:39:04 »

Ma mentem viszonylag sokat a Tibivel.
Nincs alapjárat, vagy ha mégis van, akkor kb 500-at forog és kigyllad az olajnyomás, pislákol a töltés lámpa. Gázadásra mindkettő elalszik, de sokszor leáll. Ami érdekes, hogy először nem állt le (az első 10km-en, aztán leállítottam), a második elindulás után kezdte (és folytatta hazáig). Amúgy gyönyörűen megy, gyorsul, halk, szép.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9942 Dátum: 2006 November 17, 20:28:20 »

SZVSZ ha nagygázon jobban fullad mint félgázon akkor kicsi az esélye a fals levegő szívásnak.
Én kipucolnám azt a dögöt meg a tankot is talán.

Ha már beleokoskodtál  Wink akkor elmondom, hogy van egy szűrő az AC előtt, van egy szűrő az AC-ben is és a karbit kipucoltuk, teljesen szétszedtük. Kb két órát szarakodtunk vele, de sötét lett és mennem kellett haza. A következő az lett volna, hogy a CSK-ról áttesszük a karbit.

Mivel ez a karbi alapjárati rendszeres és az átmeneti tartományban fullad ezért az alapjárati rendszer és a teljesítmény rendszer között van az egyik gond, másik pedig az alapjárati rendszer, az sem tökéletes. Itt viszont akár egy kis fals szívás is okozhatja ezt, fordulaton a motor jó, az átmeneti rendszer problémás.

Ennek számos oka lehet, csak egy példát mondok, az úszó mélyebben merül a benzinbe, magasabb szintet enged és a keverőcsőnél nem ott van a benzinszint, ahol a féklevegő ferde furata csatlakozik bele, hanem magasabban és az átmeneti tartományban befullad, bedúsul.
Egyszer szedtük szét a karbit, a következő már kiterjedt volna egy komolyabb tűszelep vizsgálatra (nem csak belefújós), benzinbe merítettem volna az úszót, mértem volna egy valós szintet...és kompresszor fújtam volna át az átmeneti rendszer lyukait. Esetleg mértem volna egy benzinnyomást, mert engem már szivatott meg az, hogy a valószinűleg valami barom a bakelit hőhídból lefaragott és a nyomórúd nagyobbat tolt és telenyomta az úszóházat már alapjáraton is, mert a tűszelep nem bírta.
Vagy rárakom az én karbimat és azonnal kiderült volna, hogy ha esetleg valahol máshol a hiba.

De már 8 óra volt, tök sötét és eleve el voltam késve.


Nem szeretem amikor dolgozunk valamin órákat és valaki a karosszékből megmondja, hogy biztos nem volt jó a gyújtás, kicsi volt szelephézag vagy be volt égve a megszakító. Mindent megnéztünk tüzetesen, sok dolgot kicseréltünk, majd beállítottuk a lehető legjobbra. Ennél többre ott, akkor, nem volt idő.

De bárki bepattanhat az autóba, felmegy typ117-hez és megcsinálja. Mindeki boldog lesz.

Uff, én beszéltem.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9941 Dátum: 2006 November 17, 19:16:47 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?

nekem is ugyanez van az 1302-nél, de nagyon nincs kedvem végignézni mindent...(pedig bosszantó így vezetni, főleg városban, ráadásul a fogyim is brutális lett azóta)
ha mégis rászánom magam, akkor milyen sorrendben menjek végig?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9940 Dátum: 2006 November 17, 19:12:49 »

ovál egybebakos dinamos motorhoz milyen ékszij kell mekkora méret?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9939 Dátum: 2006 November 17, 18:14:23 »

Valami a karbival van, de ez akkor lenne világos, ha rátennénk egy jó karbit. Nehogy a szívócső kapjon falsot és rossz helyen matatunk.

na végre, valaki rájött, hogy falsot is szívhat. :-))

én csípőből erre tippeltem volna.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9938 Dátum: 2006 November 17, 17:40:28 »

smart hátsó gumit tudok szerviroznu én most vettem 175/55 télibe 20e/pár használt de jio

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9937 Dátum: 2006 November 17, 17:37:56 »

itt próbálj meg érdeklődni:
http://www.felniklinika.hu
régóta működő, hatalmas gumisműhely, rengeteg felhalmozott gumival (smart gumit is láttam egy polcon)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9936 Dátum: 2006 November 17, 17:26:22 »

Continental ecocontactból van 145/65ös de 18 e körül mozog Undecided Gondoltam veszek olcsó tescost télre, de mind igen széles!
a 18 az még olcsónak számít, a listaára ezeknek jóval magasabb (ha a gumik.com-on nézted, akkor az felejtős, ott eléggé mese árak vannak)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9935 Dátum: 2006 November 17, 17:24:05 »

Firestone F560 már nincs. Elvétve, nagy szerencsével lehet újonnan szerezni még innen-onnan a még meglévő raktárkészletből.
Én pl. tavaly vettem 2db 135-ös F560-ast. Amit biztosra tudok, hogy nem peres 145-öst a Nankang gyárt jelenleg. Egyébként kacsára 125-ös a méret. Smart méretek első kerékre: 135/70, 145/65, hátsó kerékre: 175/55, 175/60 (nekem pl. pont ez utóbbi méret van fent első keréknek az 1302-n, 5.5-ös felnin)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9934 Dátum: 2006 November 17, 17:18:10 »

Continental ecocontactból van 145/65ös de 18 e körül mozog Undecided Gondoltam veszek olcsó tescost télre, de mind igen széles!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9933 Dátum: 2006 November 17, 16:53:24 »

Izé illetve nem én, hanem pucolja ki a gazdája.  Grin
Ami azt illeti, a tankpuci óta a harmadik benzinszűrőt cseréltem tegnap. Most megy!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #9932 Dátum: 2006 November 17, 16:42:35 »

SZVSZ ha nagygázon jobban fullad mint félgázon akkor kicsi az esélye a fals levegő szívásnak.
Én kipucolnám azt a dögöt meg a tankot is talán.
Izé illetve nem én, hanem pucolja ki a gazdája.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #9931 Dátum: 2006 November 17, 16:41:48 »


 Nehogy a szívócső kapjon falsot és rossz helyen matatunk.
SZVSZ ha nagygázon jobban fullad mint félgázon akkor kicsi az esélye a fals levegő szívásnak.
Én kipucolnám azt a dögöt meg a tankot is talán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9930 Dátum: 2006 November 17, 16:31:52 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?



Szerintem keveset kap. Amikor hideg, még rásegít a szivató, amikor meleg már nem. Sokat szaroztunk az állítgatással, emlékszem, és az volt a furcsa, hogy nem állandósul a baj, hanem megy alapjáraton és kezd megfulladni...vagy leszegényedik.
Nagyon sokat segítene, ha valakinek a gépéről áttenénk egy működő, jól beállítot karbit. Ez a karbi akkor tudott elfogadhatót produkálni, ha a nagy levegőcsavar be volt teljesen tekerve és a pillangószelep kitámasztó jobban nyitva tartotta a pillangószelepet. Ilyenkor szinte a teljesítményrendszer átmeneti része működik, nem az alapjárati rendszer. Ez nem normális

Valami a karbival van, de ez akkor lenne világos, ha rátennénk egy jó karbit. Nehogy a szívócső kapjon falsot és rossz helyen matatunk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9929 Dátum: 2006 November 17, 16:27:41 »

az imént, amikor leparkoltam a munkahelyem előtt és behúztam a kéziféket, olyan furán viselkedett a kézifékkar, aztán észrevettem, hogy elkezdett jobbra-balra lötyögni és olyan, mintha nem kattanna rendesen. elszakadhatott az egyik bowden?
De akkor nem is fog!...

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9928 Dátum: 2006 November 17, 16:26:43 »

az imént, amikor leparkoltam a munkahelyem előtt és behúztam a kéziféket, olyan furán viselkedett a kézifékkar, aztán észrevettem, hogy elkezdett jobbra-balra lötyögni és olyan, mintha nem kattanna rendesen. elszakadhatott az egyik bowden?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9927 Dátum: 2006 November 17, 16:26:30 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?

Benzinproblémád van. Ha megtorpan és a pedállal rápumpálsz, egyből megy, igaz? Valamelyik fúvókád piszkos, ámbár az is lehet, hogy valamelyik hengerben nem 100-as a gyújtás, és a szívató leállása után az alacsony fordulatról már nem tud felpörögni 3 hengerrel.

Bácsi Győző
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #9926 Dátum: 2006 November 17, 16:23:55 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?


na ilyen nalunk is volt. mar mindent kiprobaltak, aztan vegul kiderult (Szabo Miki elso ranezesremondta) hogy a gyujtas van elallitodva , beallitotta es minden rendbe

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9925 Dátum: 2006 November 17, 16:22:37 »

Cheesy igen, én is érzem Cheesy de ez elég egyszerű, és fájdalommentes módja, hoyg a hibaforrások listáját szűkítsük,nem ?

nekem meg kevesebb benzinnel (szegényebb keverékkel) nyögvenyelősen indul az autó, de jobban megy. ezt sem értem.
Több levegó=tökéletesebb égés

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #9924 Dátum: 2006 November 17, 16:03:32 »

arra van valakinek tippje, hogy mitől lehet, hogy amíg hideg az autó, teljesen jól reagál gázadásra,
azonban pár perc után teljesen megváltozik.

ha legalább félig nyomom a pedált, megtorpan az autó. ha tövig, akkor még jobban. a karbit kipucoltuk vagy 2 hete, a gyorsító szépen spriccelt ahogy kell.
arra lennék kíváncsi, mire utal a hiba!
- kevés benzint kap?
- kevés levegőt kap?
vagy sokat valamiből?

Rögtön a pucolás óta csinálja?
Mert ha nem akkor pucold ki megint.
Vagy tankolj egy vépávert.
Viccen kívül én most pucoltattam ki vele a babetta karbiját.
Pár napja már köhögött dugulástól, lustaságból tankoltam bele vépávert (mert állítólag van benne valami olyasmi adalék, már ha nem lopják ki belőle) és csodák csodája kipucolta a karbit.
Aztán lehet szerencsés esetek szerencsétlen összejátszása is és pont kiköpte a dugulást pont most.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9923 Dátum: 2006 November 17, 16:01:33 »

ja, feszstab üzemi hőmérséklete mennyi? az enyém kcsit langyi. ez normális, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 1762 1763 1764 1765 1766 [1767] 1768 1769 1770 1771 1772 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.