www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 05, 20:35:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13899961 alkalommal)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64682 Dátum: 2012 November 30, 12:14:18 »

Hol találok leírást a karbik változásairól. Esetleg összehasonlító tesztet.

Köszi mindenkinek a válaszokat.
Első körben Stunt varázsló mester ötletét nézem meg, hogy és hova pisil a gyorsító.

Éjjel még túrtam a netet, és ezt hasznos leírást találtam a bogár karbikról, történet és típusokról.

http://www.vw-resource.com/carb.html

Valahol benne volt az általam tapasztalt torpanás is, szerintük ez nem is igazából a karbi, hanem a gyári karbi és a 009-es gyújtás kombó velejárója  Roll Eyes (vw1966 hasonló ötletet küldött pü-ben). Ez lehet? mert ugyanez a karbi eddig a másik motoron gyári elosztóval jól müködött.
Ha minden OK-nak néz ki a karbiban, akkor megy vissza a gyári vákuumos gyújtáselosztó, és eladó lesz egy Bosch 009  Cool
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #64681 Dátum: 2012 November 30, 00:30:42 »

Hol találok leírást a karbik változásairól. Esetleg összehasonlító tesztet.

 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64680 Dátum: 2012 November 29, 22:34:23 »

szerintem a 2-esnél fényévekkel jobb a 3-as.
sokkal stabilabb az alapjárat, illetve az átmeneti tartományon is baszkuráltak valamit, mert az is finomabb.
Ne tegyél fel 34-es karbit, a legjobbak a -1-es karbik, amelynek nincs alapjárati rendszere. A legrosszabbak a -3 vagy -4 karbik.

Hol találok leírást a karbik változásairól. Esetleg összehasonlító tesztet.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64679 Dátum: 2012 November 29, 19:21:40 »

a legjobbak a -1-es karbik, amelynek nincs alapjárati rendszere. A legrosszabbak a -3 vagy -4 karbik.
szerintem a 2-esnél fényévekkel jobb a 3-as.
sokkal stabilabb az alapjárat, illetve az átmeneti tartományon is baszkuráltak valamit, mert az is finomabb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64678 Dátum: 2012 November 29, 18:22:49 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?


Gyorsító megy? Jó helyre spriccel? Ez nagyon annak tűnik, nekem nem iylen problémám volt.

Ne tegyél fel 34-es karbit, a legjobbak a -1-es karbik, amelynek nincs alapjárati rendszere. A legrosszabbak a -3 vagy -4 karbik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64677 Dátum: 2012 November 29, 16:34:26 »

Ugyan ez a bajom volt, senki nem tudta megcsinálni. Egyszer aztán Szepesnél volt szervízen, és elmúlt. Szerintem ő sem tudta mit csinált. Smiley

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64676 Dátum: 2012 November 29, 15:52:02 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?
Megoldódnak a rejtélyek is lassacskán.

Nem volt időm tovább szarozni, elmentem egy haverhez és bedugtuk az AFR műszert a kipufogóba (nem volt ilyen egyszerű, de ez a végeredmény) és megállapítottuk, hogy amikor nem megy az autó akkor a légviszony 18 fölé megy, tahát elszegényedik. Középtartományban szintén 16-17 fölé megy és elszegényedik.

Szóval az 1.3-as motoron a vastagabb, 1.6-os szívócsőben a légsebesség annyira lecsökken, hogy az 55-ös alapjárati fúvóka helyett 75-ös kell, ekkor megszűnt a negyedgázas torpanás, valamint a féklevegő/keverőcső kettőssel is variálni kell, hogy középtartományban ne szegényedjen el. Ez még hátra van, de már majdnem tökéletes.

Ezek a PICT-2-3 karbik nagyon érzékenyek erre, nem olyanok, mint a weber/dellorto, ahol sokféle légsebességgel és széles tartományban jól működik.

Érdekes, hogy a 31-es karbival sem ment jól, ott is a vastag szívócső kavart be...valahogy. 
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64675 Dátum: 2012 November 29, 14:58:09 »

Hívj majd fel hétvégén, elmondom.

Okés köszi Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64674 Dátum: 2012 November 29, 14:25:03 »

Kesztyűtartó ajtóhoz vettem, de oda hosszú. Persze levágtam a hosszából, és ott is ez van.
Igen,ez a kis ütköző három helyre való a bogárba.
A hátfalra a gépháztetőnél,a kesztyűtartó ajtóhoz,meg azt hiszem pont az említett tanksapka ajtóhoz.

És még a fiatalabb Volkswagenokban is van ez kis gumiütköző,még a Ventomban is.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64673 Dátum: 2012 November 29, 11:58:44 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64672 Dátum: 2012 November 29, 11:05:41 »

Mert az Zukból van! Evil
Tudod hol van hasonló. A Lada tank ajtó ütközője ilyen.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64671 Dátum: 2012 November 29, 11:02:55 »

Mert az Zukból van! Evil
Kesztyűtartó ajtóhoz vettem, de oda hosszú. Persze levágtam a hosszából, és ott is ez van.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64670 Dátum: 2012 November 29, 10:57:09 »

Olyannal még nem találkoztam... Undecided Shocked
Mert az Zukból van! Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64669 Dátum: 2012 November 29, 10:53:16 »

Ami nekem van annak a másik felén is van csöcs, de vékonyabb. Megfordítva is hasonló lenne.
Olyannal még nem találkoztam... Undecided Shocked
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64668 Dátum: 2012 November 29, 10:32:13 »

Ennek igy nem sok ertelmet latom. Masik iranyba viszont kicsit eltartja a motorhaztetot a hatfaltol, nem razkodik - annyira - az autoval egyutt es igy nem zorog allandoan ...
A '75-osomon legalabbis igy van, kis gumibumszli tartja el a fedelet a kasztnitol.
Nálam tuti gyári, két vakdugó (kisebb), és a zár ellendarab alatt egy menetes, állítható gumiütköző (nagyobb), tökéletes, zár, nem zörög, állítható szükség esetén.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64667 Dátum: 2012 November 29, 10:29:19 »

Most kétségbe vonod,hogy így való gyárilag?
Ami nekem van annak a másik felén is van csöcs, de vékonyabb. Megfordítva is hasonló lenne.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64666 Dátum: 2012 November 29, 10:27:32 »

Azért, hogy legyen benne valami, és ne tátongjon ott a lyuk, ezért tettek valamit bele. A fotódon nincs haszna a guminak.
Most kétségbe vonod,hogy így való gyárilag?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64665 Dátum: 2012 November 29, 10:25:44 »

Az a gumibolha vagy gumipöcök a hátfalon,fordítva való Józsi! Wink

Így mint mondjuk ezen a képen!
Azért, hogy legyen benne valami, és ne tátongjon ott a lyuk, ezért tettek valamit bele. A fotódon nincs haszna a guminak.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64664 Dátum: 2012 November 29, 10:07:47 »

Sajnos azóta ki lett szedve és nem megfelelően visszarakva. Hamarosan korrigáljuk.

képeket nem szeretnél közzé tenni? Részleteseket! hogy hogyan miként van berakva.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64663 Dátum: 2012 November 29, 10:04:33 »

Ennek igy nem sok ertelmet latom. Masik iranyba viszont kicsit eltartja a motorhaztetot a hatfaltol, nem razkodik - annyira - az autoval egyutt es igy nem zorog allandoan ...
A '75-osomon legalabbis igy van, kis gumibumszli tartja el a fedelet a kasztnitol.
Akkor neked is fordítva van!

A két kis dugó így való mint a képen,és nem tudom,hogy mi a funkciójuk.Amiről írsz,az inkább a nagyobb bumszli nem?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64662 Dátum: 2012 November 29, 05:24:33 »

Sajnos azóta ki lett szedve és nem megfelelően visszarakva. Hamarosan korrigáljuk.

Ha még úgy van, ahogy én raktam be, akkor jó az AC iránya és felfogatva is a gyári cuccal van.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64661 Dátum: 2012 November 29, 00:39:09 »

Az a gumibolha vagy gumipöcök a hátfalon,fordítva való Józsi! Wink

Így mint mondjuk ezen a képen!
Ennek igy nem sok ertelmet latom. Masik iranyba viszont kicsit eltartja a motorhaztetot a hatfaltol, nem razkodik - annyira - az autoval egyutt es igy nem zorog allandoan ...
A '75-osomon legalabbis igy van, kis gumibumszli tartja el a fedelet a kasztnitol.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64660 Dátum: 2012 November 29, 00:34:56 »

Segédem mindent rendben talált.
Az a gumibolha vagy gumipöcök a hátfalon,fordítva való Józsi! Wink

Így mint mondjuk ezen a képen!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 29, 00:36:34 írta Narancs »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64659 Dátum: 2012 November 28, 22:35:22 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)


Ha még úgy van, ahogy én raktam be, akkor jó az AC iránya és felfogatva is a gyári cuccal van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64658 Dátum: 2012 November 28, 22:33:00 »

Öcsém tapasztalata: ha egyszer szétszeded, szinte lehetetlen úgy összerakni, hogy csendesebb legyen, nagyon körültekintően kell hézagolni mindent. De hátha írnak ide nálam okosabbak is, pl. Varázsló, Callook, Maresz véleménye tuti mérvadó.

Meg lehet csinálni, sokat szedtem szét és raktam össze, csendes volt. Csak nem érdemes, mert sok váltó van, pláne rövid váltót biztos nem javítanék, még magamnak sem.
Egy zajos rövidváltót annyi megcsinálni csendesre, amennyiért veszek 2 bontott jó állapotút.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64657 Dátum: 2012 November 28, 22:30:21 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink

Hívj majd fel hétvégén, elmondom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64656 Dátum: 2012 November 28, 19:08:30 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64655 Dátum: 2012 November 28, 17:30:07 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64654 Dátum: 2012 November 28, 17:20:10 »

Fontos a havonkénti beindítás, mert a mostani benzinek kicsapódnak, és a víz marad csak a karburátorban.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64653 Dátum: 2012 November 28, 17:17:59 »

Segédem mindent rendben talált.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64652 Dátum: 2012 November 28, 17:16:54 »

Szép ídő volt, és beindítottam a kocsimat.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64651 Dátum: 2012 November 28, 16:05:03 »

Gondolom a javítás költsége meg az egekben ha egyátalán van hozzá valami...  Undecided
Öcsém tapasztalata: ha egyszer szétszeded, szinte lehetetlen úgy összerakni, hogy csendesebb legyen, nagyon körültekintően kell hézagolni mindent. De hátha írnak ide nálam okosabbak is, pl. Varázsló, Callook, Maresz véleménye tuti mérvadó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64650 Dátum: 2012 November 28, 15:23:09 »

Ha működőképesnek tűnik is, zsákbamacska, hogy mennyire zajos/csendes. Hogyan, hol, meddig volt tárolva, van-e olaj benne, stb...

Gondolom a javítás költsége meg az egekben ha egyátalán van hozzá valami...  Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64649 Dátum: 2012 November 28, 15:10:04 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink
Ha működőképesnek tűnik is, zsákbamacska, hogy mennyire zajos/csendes. Hogyan, hol, meddig volt tárolva, van-e olaj benne, stb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64648 Dátum: 2012 November 28, 11:48:36 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64647 Dátum: 2012 November 28, 11:09:27 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Leszek az a hajléktalan, postát+fáradságot állom. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64646 Dátum: 2012 November 28, 11:05:55 »

24 mm belső átmérőjű cső.
<beszúrt kép törölve>

nincs még doksid hozzá?
Keresek:
Kipufogó csövet, levegő csöveket, elektromos vezetékeit, adagoló pumpát, időzítő órát.
Vagy mindezekről képet, hogy eltudjam képzelni mit keresek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64645 Dátum: 2012 November 28, 10:59:47 »

ű
+ba alkatrészed nincs hozz? kipufogó csövet keresek.
24 mm belső átmérőjű cső.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64644 Dátum: 2012 November 28, 10:54:56 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Ha sokat állt benzin nélkül hajlamos a golyós cucc letapadni benne. Egy gumis bilinccsel mindenképpen rögzíteni kell, mert így rángatja saját magát is. AC-hez két zöld kábel megy nekem és bárhogy dugom rá a vezetékeket működik, de csak 1 irányba tolja a benzint.
Beszerelés után nekem is csak a harmadik indításra indult el, mert levegős volt a rendszer. Ilyenkor 2 perc után leállít mindent. Minden egyes indításnál 200W a felvett teljesítmény (16A). 10V körül már nehezen indul, ha alá csökken automatikusan leállítja a pumpát.

Jó működéshez kell a generátor és egy 54-55Ah jó karban lévő akksi.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64643 Dátum: 2012 November 28, 08:04:01 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

ű
+ba alkatrészed nincs hozz? kipufogó csövet keresek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.