www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 19:32:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 328 329 330 331 332 [333] 334 335 336 337 338 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13919279 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #67322 Dátum: 2013 Május 17, 20:28:19 »

aztán gyááá!
Én mindig azt szokom hallani kifogásként, hogy összemocskolja a "homokot". Nem az a baj, hogy 3perccel tovább kell neki nyomni.
Az olcsó homokosok általában többször visszalapátolják a homokot, illetve szóróanyagot, mert drága.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67321 Dátum: 2013 Május 17, 20:25:41 »

izé
az nem árt a felninek?(lágyulás-deformálódás)
nem fehérizzásig , csak megkapatni hogy a szinter rugalmassága megszűnjön aztán gyááá!

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #67320 Dátum: 2013 Május 17, 20:14:05 »

a faszt, disznóperzselő aztán mehet a homok
izé
az nem árt a felninek?(lágyulás-deformálódás)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67319 Dátum: 2013 Május 17, 20:10:20 »

A legtöbb homokszóró ha meglát egy szinterezett felnit már el is hajt a pi... Szóval a felnik életében legtöbbször az utolsó állomás a szinterezés, onnan már csak a kuka.  Cheesy
a faszt, disznóperzselő aztán mehet a homok

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67318 Dátum: 2013 Május 17, 19:13:45 »

Ez állítólag valami vw célszerszám, amit karburátorok felújításához - javításához használnak.
Látott már valaki ilyet?:




[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67317 Dátum: 2013 Május 17, 16:35:06 »

Felni témához: Pont emiatt írtam, hogy sok alufelnit szintereztünk és nagyon szépek lettek. Acél felninél meg az a helyzet amit mondasz, hogy az illesztésnél mindig mozog picit a felni. Ezzel nincs is semmi baj egy hobbijárműnél amit csak nyáron használsz és akkor is csak párezer km-t teszel bele, meg azért kell idő a hajszálrepedéseknek is, utána annak is, hogy bejusson a nedvesség és akkor még odébb van mire kívülről is meglátszik a dolog. Emellett tényleg vannak nagyon jó minőségű, nagyon rugalmas porfestékek (Itt is széles a skála mint a hagyományos festékeknél: gagyitól a csúcsig). De anno a cégnél mindenki, mindent szintereztetett és azért a télen is sós lében is használt autóknál jöttek elő problémák.
A homokszóróban nem szeretik a szintert, de a legtöbbet a kromofág ugyanúgy lekapja mint bármelyik más festéket. Csak azt, hogy a kromofág leszedi, sokan nem is gondolják, mert olyan csoda dolognak tartják "hiszen az egy műanyag bevonat".

Hogyan oldják meg a szinterezők a felni összehegesztésénél lévő vájút?
Azt rendesen kihomokolni is nehéz, sőt SZVSZ ott vannak olyan mozgások amiket a vastag szinterréteg hosszútávon nehezen visel el és jön a hajszálrepedés, stb, stb....
Ja és mégegy. A legtöbb homokszóró ha meglát egy szinterezett felnit már el is hajt a pi... Szóval a felnik életében legtöbbször az utolsó állomás a szinterezés, onnan már csak a kuka.  Cheesy

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67316 Dátum: 2013 Május 17, 16:32:25 »

Hmm.. Én homokszórattam felniimet,aztán alapozó szórógitt,matt zománc,matt lakkozás 4 rétegben.Erre fel a gumit fordítva tette fel a gumis.Jártam másiknál és átfordítattam vele.Mondanom sem kell,mit zserencsétlenkedett.Pedig felhívtam a figyelmét,hogy vigyázzon rá.Erre az összes vasnyomot,súlynyomot látni rajta

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67315 Dátum: 2013 Május 17, 16:14:22 »

Ez pontosan így van. Ezért is szeretik a felújítók. Nekem ingyen volt a szinterezés, de egy másik soproni cégnél olyan 5-8 éve 1500Ft/db áron homokoltak egy acél felnit és ugyanennyiért szinterezték is. Mindezt úgy, hogy reggel leadtad a cuccot, délután meg elvitted. Na ez fényezésnél sem időben, sem anyagilag nem alakul ennyire kedvezően. (De azért ez nem azt jelenti, hogy a fényező lehúzza az embert, mert egy festékrendszerrel lefényezett felni az egész más történet.)
Ennek ellenére mi sok autónál amit csináltunk, inkább szoptunk napokat néhány alkatrész alapozásával, fényezésével, mert a korábban leírtak miatt azért nem mindenhova nyerő a szinter.

Még annyit hozzátennék,hogy "szerintem" a szinterezéssel még olcsóbban is kijön az ember,mintha az adott alkatrészt,felnit,motorburkolatot stb elviszi az ember fényezőhöz,hetekig csihulgatják,és szerintem nagyobb lesz a számla végösszege,mintha beadná valahová porfestésre.

1303LS
« Hozzászólás #67314 Dátum: 2013 Május 17, 15:56:49 »

Gyakorlatilag szinterezésnél azt csináljuk, mintha festésnél rögtön a színt fújnánk a nyers lemezre. ahol 3 réteg lemez van egymásra hegesztve és homokszórással nem tudod maradéktalanul eltüntetni 40 év korrózióját a lemezek közül, illetve a porfesték sem tud befolyni.

Igen, pontosan erre gondoltam csak Te sokkal jobban, érthetőbben le tudod írni.
Én sokszor azt hiszem, hogy ami a fejemben van az átmegy pár egyszerű mondattal, pedig néha az alap fizikai törvényekkel is baj van a fel(nem)dolgozásnál.  Grin
Akkor még a 3 rétegű lemez témához.
Hogyan oldják meg a szinterezők a felni összehegesztésénél lévő vájút?
Azt rendesen kihomokolni is nehéz, sőt SZVSZ ott vannak olyan mozgások amiket a vastag szinterréteg hosszútávon nehezen visel el és jön a hajszálrepedés, stb, stb....
Ja és mégegy. A legtöbb homokszóró ha meglát egy szinterezett felnit már el is hajt a pi... Szóval a felnik életében legtöbbször az utolsó állomás a szinterezés, onnan már csak a kuka.  Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67313 Dátum: 2013 Május 17, 09:30:02 »

Köszönöm szépen a részletes, és érthető leírást.
Még annyit hozzátennék,hogy "szerintem" a szinterezéssel még olcsóbban is kijön az ember,mintha az adott alkatrészt,felnit,motorburkolatot stb elviszi az ember fényezőhöz,hetekig csihulgatják,és szerintem nagyobb lesz a számla végösszege,mintha beadná valahová porfestésre.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67312 Dátum: 2013 Május 17, 09:24:10 »

Szinterezés témához:.....

Köszönöm szépen a részletes, és érthető leírást.
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #67311 Dátum: 2013 Május 17, 08:38:02 »

Megkerestem.



köszi!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67310 Dátum: 2013 Május 17, 08:33:22 »

Szinterezés témához:
 Úgy írom ezeket, hogy 7 évig dolgoztam olyan cégnél, aminek külön szinterező üzemegysége volt. Ráadásul annak a csoportnak voltam a vezetője, amelyik az üzem berendezéseinek javítását, karbantartását végezte. A 7 év alatt sok mindent láttam szinterezés témában (pl. még műanyagot is szintereztünk át más színűre).
Mindkét csoportnak igaza van valamennyire és ez azért van mert nem arról van szó, hogy a szinter, vagy a festés a jobb, hanem mindkettőből van jobb és rosszabb minőségű. Mindkettőből van rugalmasabb és ridegebb egyaránt. Festékből és szinterből is van olyan amit old a benzin és van olyan amit nem. És tulajdonképpen mindkettő egy műanyag réteget hoz létre, a különbség a felhordás módjában van. Illetve a felhordás módjából adódóan a szinter általában egy húsos bevonatot képez, míg festeni vékonyan szoktunk, de akár festékkel is lehet vastag bevonatot készíteni. Sőt, sok szinterezéshez használt porfestéket fel tudsz oldani oldószerben és akár ugyanúgy fel tudod vinni mint egy hagyományos festéket.
Viszont egy rohadt nagy különbség van a szinter és a festés között: Míg festés esetén oldalakon át írunk itt a fórumon is a jó passziváló alapozó fontosságáról, meg, hogy melyik a jobb mert mennyire fontos a passziváló alapozó használata, addig a szinterezésnél ezt szemrebbenés nélkül kihagyjuk. Gyakorlatilag szinterezésnél azt csináljuk, mintha festésnél rögtön a színt fújnánk a nyers lemezre. Gondolom ezért írta azt a Vili (jogosan), hogy autónál nem illik szintert használni. Mivel nincs passziválás, ezért tud csúnya dolgokat csinálni a szinter alatt a rozsda, ha nem közvetlenül a homokszórást követően kapja meg a bevonatot, illetve ha a bevonat elkészítéséig nincs mondjuk egy olajréteg az alkatrészeken. És itt nem csak erős barna rozsdáról beszélek, hanem a nem látható, a homokszórás után 1-2 napig állva hagyott, még látható rozsdával nem bíró nyers fémről is.
Biztos látott már mindenki olyan ruha-szárogatót, vagy felmosó nyelet, amin a fehér bevonat (szinter) levelekben mállott le. Ez tipikus esete a gyenge szinter + egy kis korrózió kombinációjának ami csúnya munkát végez. De ott van ellenpéldának a mosógépek lemez burkolata, ami több tíz évet kibír ugyanezzel a felületbevonattal vizes környezetben.
Én pl. a motorlemezeléseket rendszeresen szintereztettem, mert a munkahelyemen nagyon jó minőségű anyaggal dolgoztak és maga berendezés is egy komoly, teljes csarnokot betöltő gép volt. Motorburkolatnál nem oldotta a benzin-olaj, nem karcolódott akkor sem ha szárazon töröltem, nem fakult, stb. De szintereztettem alufelnit, ami nagyon szép és tartós lett. Viszont láttam egy két acél felnit amit szintereztek és télen is használtak sós hólében. Na azoknál elég volt egy kis hiba, egy kis hajszálrepedés és már dolgozott is a rozsda a festék alatt és nem csak egy lokális rozsdapötty alakult ki mint festésnél. De ugyanígy nem mertem használni lökhárítótartónál, ahol 3 réteg lemez van egymásra hegesztve és homokszórással nem tudod maradéktalanul eltüntetni 40 év korrózióját a lemezek közül, illetve a porfesték sem tud befolyni. Ezért én ott azt választottam, hogy homokszórás és kapargatás után a passziváló alapozóval nem csak lefújtam az alkatrészt, hanem befolyattam minden résbe, majd színre fújtam.
Szóval mindkettő működhet, mindkettőből van jó és gyenge minőségű egyaránt. Én nem szeretem mindenhol a szintert, de van ahol meg jobban bírom mint a hagyományos festést.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67309 Dátum: 2013 Május 17, 08:02:29 »

szinter igazából egy műanyag bevonat, szvsz elég jó cucc az!
Igaz. Nehezen sérül, de ha sérül, csak akkor látod, ha baj van, amikor már nagy foltban dobja le a rozsda. Pl. motorburkolathoz szerintem kiváló. Felninél már nem biztos.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67308 Dátum: 2013 Május 17, 05:57:02 »

Megkerestem.



Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67307 Dátum: 2013 Május 17, 00:54:39 »

nem mindig látszik
Igen, nalad neha akrobatikus elhajlast/nyaktekergetest kell csinalni, hogy az ember egyenes haladaskor lassa a kormany kulloitol az olajhomersekletet mutato muszert ... ;-) Stonemen megoldasa jobb, kozepre vagy jobbra (anyosules ele) erdemesebb "rejteni" a muszereket.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67306 Dátum: 2013 Május 16, 22:56:49 »

Én semmit nem engednék szinterezni autón.
Sérülékeny, nehezen javítható, alatta tud dolgozni a nem 100%-ig eltávolított mocsok.
Autót festékkel kell festeni. Ja nem fa vagy falfestékkel.
Én így gondolom.
szinter igazából egy műanyag bevonat, szvsz elég jó cucc az!

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67305 Dátum: 2013 Május 16, 22:35:20 »

Én semmit nem engednék szinterezni autón.
Sérülékeny, nehezen javítható, alatta tud dolgozni a nem 100%-ig eltávolított mocsok.
Autót festékkel kell festeni. Ja nem fa vagy falfestékkel.
Én így gondolom.
A szinterezés egy nagyon komoly felületvédelem,szerintem a fényezéssel olyan időtálló és korrózióálló bevonatot nem nagyon lehet elérni.

A festék szerintem biztosan sérülékenyebb.
Sőt,én azt hittem,hogy a szinter egy rideg,rugalmatlan,törékeny anyag,ami pl a hajlítást sem bírja ki,azt hittem,hogy szinterezett anyag hajlogatásakor,megtörik és lepereg mint a rétestészta.De nem,én satuba fogva,össze-vissza hajlogattam pl egy szinterezett lökhárító tartóvasat,és bírta a szinter a kiképzést,nem adta meg magát.
1303LS
« Hozzászólás #67304 Dátum: 2013 Május 16, 22:24:05 »

Az olyan lökhárítókat, amiket a rozsda már megkezdett, de azért még jócskán van rajtuk króm, azokat szinterezni szokták, vagy homokfújás útán az autó színére fújatni?

Én semmit nem engednék szinterezni autón.
Sérülékeny, nehezen javítható, alatta tud dolgozni a nem 100%-ig eltávolított mocsok.
Autót festékkel kell festeni. Ja nem fa vagy falfestékkel.
Én így gondolom.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67303 Dátum: 2013 Május 16, 22:20:15 »

Az olyan lökhárítókat, amiket a rozsda már megkezdett, de azért még jócskán van rajtuk króm, azokat szinterezni szokták, vagy homokfújás útán az autó színére fújatni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67302 Dátum: 2013 Május 16, 20:53:34 »

nekem jobbra van oldalt az utas térde felett külső konzolban (ritkán nézegetem).

nekem a műszerfal alatt bal oldalt van az olajhőmérő. a kormány küllőjétől nem mindig látszik, de egyébként jó hely szerintem.
vagy teheted a rádió helyére ha nincs, vagy vehetsz külső házas fordulatszámmérőt és valami konzolra teszed középre a műszerfal fölé vagy alá..
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #67301 Dátum: 2013 Május 16, 19:05:00 »

ti hova teszitek/tették a fordulatszám mérő órát, ha nem akarom a műszerfal rácsot kivágni és a kilométer ora mellé tenni?
nekem a műszerfal alatt bal oldalt van az olajhőmérő. a kormány küllőjétől nem mindig látszik, de egyébként jó hely szerintem.
vagy teheted a rádió helyére ha nincs, vagy vehetsz külső házas fordulatszámmérőt és valami konzolra teszed középre a műszerfal fölé vagy alá..
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #67300 Dátum: 2013 Május 16, 17:22:16 »

ti hova teszitek/tették a fordulatszám mérő órát, ha nem akarom a műszerfal rácsot kivágni és a kilométer ora mellé tenni?
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #67299 Dátum: 2013 Május 15, 21:59:29 »

Napsugarast!

Nekem mióta megvan búg egy kicsit, enyhén 280-as ikarus hangja van 80 körül bár nem erős. Gondom még nem volt vele, több, mint 100k km után sem.

Nekem is búgott, elvittem szerelőhöz és lépésenként a tervezett nyelestengely-csapágy cseréből egy váltógenerál plusz némi féltengelyes csapágycsere lett. 47 év után lassan ideje volt. Wink

Üdv!

Trau
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67298 Dátum: 2013 Május 15, 21:50:56 »

igazából a váltó és motor találkozásnál ha megyek vele és megálok egy darabig csöpög a váltóolaj,aztán megáll. Ha megyek vele akkor pedig ilyen tompa huppogo hangot ad... Már az olajat utánna öntöttem,mert nem volt meg a színt. Kb 1,5 2 deci olaj ment bele a szintig.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67297 Dátum: 2013 Május 15, 20:29:55 »

Nekem mióta megvan búg egy kicsit, enyhén 280-as ikarus hangja van 80 körül bár nem erős. Gondom még nem volt vele, több, mint 100k km után sem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67296 Dátum: 2013 Május 15, 17:41:43 »

mivel a nyelestengely toldó hüvelye lecsúszott és széttekeredett de ennek mi köze van a difibúgáshoz Undecided
Nekem teljesen mindegy, volt a búgás, a látható hiba meg ez volt. Lehet, hogy ez csak a ráadás volt, ÉS a difi IS hibás, odáig már nem jutottam el.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67295 Dátum: 2013 Május 15, 07:44:06 »

ha már kezdem hallani a difibúgást,akkor lassan váltó csere? Olaj szintig van,olajos váltó.Hidegen a kinyomóvsapágy is nyekereg,de azt elhagyja 1 km után...
szerintem nem kinyomócsapágy hanem a váltóban lévő kb nyelestengely csapágy lehet amit proti is írt ez hidegen elég sokunknak szokott sírni egy darabig aztán elúlik.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67294 Dátum: 2013 Május 15, 07:41:04 »

Én se foglalkoznék vele, elég volt akkor szembesülni a gonddal, amikor kivettük a motort, és jött vele a nyeles tengely is...  Wink
mivel a nyelestengely toldó hüvelye lecsúszott és széttekeredett de ennek mi köze van a difibúgáshoz Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67293 Dátum: 2013 Május 15, 04:56:58 »

Az en valtom is bug (ha kinyomom a kuplungot, akkor hangosodik, olyan mintha a falban levo vekony csoben nagy sebesseggel folyna a viz vagy eppen kitagulna a kompresszalt gaz a hutogepben), bogarszerelok erre azt mondtak, hogy ez teljesen normalis, ne foglalkozzak vele.
Én se foglalkoznék vele, elég volt akkor szembesülni a gonddal, amikor kivettük a motort, és jött vele a nyeles tengely is...  Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67292 Dátum: 2013 Május 14, 23:43:21 »

ha már kezdem hallani a difibúgást,akkor lassan váltó csere?
Az en valtom is bug (ha kinyomom a kuplungot, akkor hangosodik, olyan mintha a falban levo vekony csoben nagy sebesseggel folyna a viz vagy eppen kitagulna a kompresszalt gaz a hutogepben), bogarszerelok erre azt mondtak, hogy ez teljesen normalis, ne foglalkozzak vele.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 14, 23:45:09 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67291 Dátum: 2013 Május 14, 23:31:39 »

ha már kezdem hallani a difibúgást,akkor lassan váltó csere? Olaj szintig van,olajos váltó.Hidegen a kinyomóvsapágy is nyekereg,de azt elhagyja 1 km után...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67290 Dátum: 2013 Május 14, 18:36:48 »

Amit szerintem Te "váltónak" meg "csőváznak" hívsz,azt bogaras köznyelven "alagútnak" hívják. Wink


Jó a  csőváz kifejezés.
Létezik önhordó kocsiszekrény, félig önhordó, és alvázas.
Az alvázas lehet létra, és csőgerinces. A bogár meg csőgerinces.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67289 Dátum: 2013 Május 12, 09:33:43 »

Amit szerintem Te "váltónak" meg "csőváznak" hívsz,azt bogaras köznyelven "alagútnak" hívják. Wink

"""""alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra)""""",ezt a részét az alváznak pedig "Rahmenkopfnak",vagy magyarul alvázfejnek hívják. Wink
Köszi, közben utánanéztem én is. Csak pont akkor nem jutott eszembe, amikor írtam.
A váltóalagutat viszont itt olvastam egy korábbi hozzászólásban.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67288 Dátum: 2013 Május 11, 23:48:36 »

Megnéztem ma a váltó vezető felőli oldalát, megbökdöstem csavarhúzóval.
Nem lehetett átszúrni, de a csőváz fala ezen az oldalon vékonyabb lett.
Szokták ezt javítani? Mert gondolom egy kis erősítés nem ártana neki......egy erősebb anyagból.
Tegnap fölemeltük, és az alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra) abszolut nem rozsdás, legalábbis alulról teljesen hibátlannak tűnik.

Amit szerintem Te "váltónak" meg "csőváznak" hívsz,azt bogaras köznyelven "alagútnak" hívják. Wink

"""""alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra)""""",ezt a részét az alváznak pedig "Rahmenkopfnak",vagy magyarul alvázfejnek hívják. Wink
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67287 Dátum: 2013 Május 11, 22:27:21 »

itt már nyilvánvalóan látszik, hogy a váltóbox oldala is erősen rohadt(főleg a vezető oldal felől), valószínű az már olyan vékony, hogy csavarhúzóval átbögdöshető Cheesy
Napóleon is bőven hervadt, két küszöb, A oszlop alja. Nem elég ide a 2 taposó, nem lesz hova heggeszteni Cheesy


Megnéztem ma a váltó vezető felőli oldalát, megbökdöstem csavarhúzóval.
Nem lehetett átszúrni, de a csőváz fala ezen az oldalon vékonyabb lett.
Szokták ezt javítani? Mert gondolom egy kis erősítés nem ártana neki......egy erősebb anyagból.
Tegnap fölemeltük, és az alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra) abszolut nem rozsdás, legalábbis alulról teljesen hibátlannak tűnik.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67286 Dátum: 2013 Május 11, 21:49:57 »

neki merjek esni lengőkar gömbfej cserének itthon? vagy ne? ha igen egyszerű? vagy szopó? Cheesy   szekérfutómű. Smiley
Csak a préselés a probléma. Kikapod a lengőkart, ha szerencséd van, kalapáccsal is kijön másodikra. Ha nem, jön a satu, ha kevés, a hidraulikus prés. A Kamilla gömbfeje sima ügy volt, a Luigi útközben szétesettje már annyira... A végén egy 15 tonnás prés volt a megoldás, a másfeles csak nyöszörgött.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67285 Dátum: 2013 Május 11, 16:58:57 »

De gondolom nem is irodában dolgozott elötte meg futárként
Ékszerész. Nem viccelek.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67284 Dátum: 2013 Május 11, 14:01:44 »

Mindent ő gyárt hozzá!
De gondolom nem is irodában dolgozott elötte meg futárként

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #67283 Dátum: 2013 Május 11, 13:26:23 »

Lehet kapni mindent. Még megfizethető is.
Én is komplett taposót vettem. Most éppen Csillag Gabi volt elérhető számomra jó áron.

Oldalak: 1 ... 328 329 330 331 332 [333] 334 335 336 337 338 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.